Onzin forum is dicht tot donderdag 17 augustus 22:00 uur

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 589 views sinds 30-01-2008

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:09

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
Omdat een groot aantal mensen zich nu eenmaal niet fatsoenlijk weet te gedragen hebben we als admins besloten het Onzin forum 48 uur lang volledig dicht te gooien.

De scheldpartijen en zwartmakerijen liepen zodanig uit de hand dat we er verder geen tijd meer aan vuil wilden maken. We hebben we wat beters te doen.

De genoemde periode van 48 uur is vooral bedoeld als afkoelings- en bezinningsperiode, zodat we donderdag weer met een schone lei kunnen beginnen.

Verder: dit is de allerlaatste waarschuwing. Het onzin forum is ingesteld als extra service aan mensen die het nu eenmaal nodig vinden over onzin te praten. Naar nu blijkt wordt daar zodanig misbruik van gemaakt dat het niet meer bij te houden is.

De eerstvolgende keer dat het weer uit de hand loopt zullen we zeker overwegen de trashcan definitief te sluiten.

Note: nee, het Onzin forum is niet leeg, alle topics verschijnen vanzelf weer in het overzicht als het weer public gemaakt wordt.

Namens alle GoT administrators

Rick Jansen
Tom
Daniël Kegel

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
lekker belangrijk...

• Pjotrik
  • Laatst online: 17-02 19:47

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

De goeden moeten onder de kwaden lijden.

Verwijderd

:'(
wilde net een biertje halen bij de
1234Dennis bar.

had zelfs een pooltafel besteld

Verwijderd

wilde net een biertje halen bij de
1234Dennis bar.

had zelfs een pooltafel besteld

Verwijderd

Je kunt ook mij, Razor en Rafthor bannen

Verwijderd

schatig zo een actie. Kom ik eindelijk eens ergens anders :D

Klopt het btw dat onzinforum nu al uit het puldownmenuutje is verdwenen? Bij mij in iederer geval wel.

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
Ja, in dit geval lijden de goeden onder de kwaden.

Hoewel het voor ons zo langzamerhand onmogelijk is te bepalen wie nu de goeden en wie nu de kwaden zijn.

Verwijderd

boeiuh eigenlijk, ik ga maar eventjes bij hardware, waar ik eigenlijk normaal zit.. verzorgen jullie ook afkickprojecten voor onzin?? Mag ik dan ook razorblade kicken?

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De goeden moeten onder de kwaden lijden.
Helaas wel ja :( Adjes: dit is niet bepaald een geslaagde actie! :(

Het is BTW nog steeds te bereiken, als je maar de goeie stuff in de addressline invult >:)
Maar dat ga ik hier dus niet posten, ik heb geen zin in een ban :(

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• Klein Duimpje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-05-2024
KUT, wat is dat nou weer, ik weet van niets, pak dan de personen aan die het verpesten, de meerderheid weet niet eens wat er aan de hand is.

Klein middel duimpje voor de Admin's

A journey of a thousand miles begins with a single step

Verwijderd

WAT KAN IK ER TROUWENS AAN DOEN DAT RAZORBLADE ME OP ICQ NEGEERT???

Ik vind dat ik niks heb fout gedaan... ik ben gewoon pissed dat Razor me bedrijgt. Ik laat me niet bedrijgen, en probeerde het via ICQ op te lossen, maar dat wou hij zelf niet..

Met rafthor, ik nodig je uit voor een ICQ gesprek, dan lossen we dit hier even op...

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Hoewel het voor ons zo langzamerhand onmogelijk is te bepalen wie nu de goeden en wie nu de kwaden zijn.
Goed argument, maar mijn mening staat. Dit is fout en geen goede oplossing.
Deze oplossing lag denk ik al wel in jullie plannen, am I right or am I wrong?

- What no access to the trashcan, I'm a syteembeheerder dammit! Respect my authority :) -

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

OOH! het blijkt wel weer dat The Cow de grote onschuldige is!. Waar is zijn aureooltje? Ik weet zeker dat hij geen kwade bedoeling in de zin heeft.!!! NOT!

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Mr. B.
  • Niet online
Nu is het dus ineens een private forum :(
Klein middel duimpje voor de Admin's
Zeg maar gerust lange middelvinger ja! :( Zeer zwakke actie :r

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
Vind het soms best wel leuk om me in zo'n flamewar te mengen. Maar van mij mag het onzin forum wel dichtblijven.

Tweakers is meer een site voor hardware ed niet een soort creche internettende pubers.

Verwijderd

Jullie verpestten het in elk geval voor mij behoorlijk guys.. ik zei dat ik het heb uitgepraat met Razor, dus daar MAG het niet mee te maken hebben, het is net als de ban van Rafthor, dat was ZEKER uitgepraat, duzzja.. kijk, Rafthor is dead-pissed op me vanwege die ban, maar voor mij was het over, met razor ook. Dus vandaar neem ik geen verantwoording, sinds ik zei dat ik het een afgesloten hoofdstuk vond heb IK er niet meer over gepraat, jullie zijn te laat adjes, die flamewar was over.. Als je het niet HIER laat gebeuren gebeurd het in een ander forum..

Verwijderd

eindelijk eens een goede beslissing

back to the basics

het is her ten slotte Tweakers en niet lulmaareenbeetje.net

Verwijderd

Zeg maar dag dag tegen SG .. want ik weet al precies waar het verhaal verder gaat ..

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Sjeeez, ze gaan gewoon verder in lieve adjes...

• MartialArd830
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-07-2025

MartialArd830

Pure Ownage!

Nu heb ik 's nachts niets meer te doen, hoe kom ik mijn tijd nu door... :(

The genepool could use a little chlorine...

Verwijderd

Het boeit mij niks alleen nu zal ik nooit weten hoe RobTH z'n topic afloopt :(

snik snik :)

Maar een liefdestopic mag wel in SG dacht ik?

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

The Cow, houdt nou je bek maar eens dicht. Genoeg, schluss.

Verwijderd

Mogen wij zolang dit 'Lieve Adjes' forum gebruiken? :P

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025

Hazzz-E

Que?

he wat jammer nou

and just as HlpDsk said

• JackBol
  • Niet online

JackBol

inderdaad cow. ben maar eens stil.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Hej. jullie gaan maar door in Lieve adjes guys.. ik ga hier niet kinderachtig lopen te doen, we zitten nu in Lieve adjes en daar gedragen we ons naar, ik ga ook niet SG lopen up te fucken en ik ga NERGENS verder ruzieën want ik wil geen flamewar, wat RazorBlade doet weet ik niet, hij gaat me maar lekker uitschelden dan krijgt hij vanzelf wel een IP ban en wordt het hele onzinforum gesloten, maar ik negeer hem en zeg niks terug.. dus denk maar niet dat jullie allemaal van een leuke soap gaan genieten.. want dat kunnen jullie vergeten, gaan jullie maar lekker flamen, maar doe het dan op Fok! ofzo, je ontdekt zo nog wel dat dit een streng forum is

• ronaz
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

stuffis generalis krijgt spontaan een erg brede betekenis ;)

overigens, /me is het wel met deze regel eens despijt dat de goeden moeten lijden onder de kwaden. Ik reken mijzelf niet bij de goeden, eerder "neutral good" om met roleplaying termen te spreken

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

he the cow waar kan ik mij bar terug vinden in stuffis generalis houden ze hem dicht!!!

• LoneRanger
  • Niet online
The cow beste kerel, ik heb hem dus niet op jou horen schelden maar op de een of andere manier ben jij steeds bij die ruzies betrokken.
[zie gister met rafthor]
Nu speel je alweer de onschuld zelfe.
Ik kan me nog herinderen dat er ook nogal veel kritiek op jou gedrag was als junior-member en jou topics.
Denk dat je best wel eens te rade mag gaan bij jezelf want voor mij ben jij het middelpunt van deze beslissing rond het dichtgooien van de trashcan.

Only fools are enslaved by time and space.

Verwijderd

Laten de admins man en paard en soort onderwerp benoemen. dan weten we tenminste hoe het zit.

Dit is in mijn ogen geen geslaagde aktie.

Als ik kijk na de closed topics kunnen ze Lieve adjes ook wel sluiten. etc.

• ronaz

ronaz

Wishmaster

/me sluit zich bij LoneRanger aan. 100%

• bakkiepleur
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Nou bedankt admins!!! :(

Gebruikte dus net het onzin forum om over mijn situatie waar ik nou in verkeer om daar over heen te komen!!

Echt heel erg bedankt hier voor!!! :(

bakkiepleur

• JackBol
  • Niet online

JackBol

He cow, ik heb het afgelopen half uur al nix meer van razor gehoord. dus als jij nu ook eens je snavel hield, en gewoon ofline gaat...

Verwijderd

hehe... 'The Cow' is god hemzelf. Waarom moest je Razorblade zonodig opzoeken op ICQ? Na die foto's...heeft Razorblade z'n les wel geleerd denk ik.(n.l. niet meer Sjef Hoelenpapers belachelijk maken door foto's van uglypeople.com te posten en erbij te zetten, nieuwe foto van Sjef gevonden.

BTW waarom is 't onzinforum eigenlijks dicht. Jullie hadden beter een waarschuwing kunnen posten. Jullie enige echte Tom deed er ook aan mee, hij was 't die de eerste miskloon foto van Razorblade maakte <-- wel grappig trouwens. Zelden zo gelachen... :)

Verwijderd

Nah zeg... ben effe 2 uurtjes t.v. kijken en de onzinners maken er weer een potje van ;) ...

heb ik het weer gemist... doh

Verwijderd

Err wat was de vraag ookalweer ?

• Chaos
  • Niet online
bakkiepleur: als dat werkelijk zo'n serieus onderwep is als je het doet voorkomen kun je daarmee in SG terecht.

Verwijderd

Err wat was de vraag ookalweer ?

Verwijderd

de vraag was:

'heeft iemand mijn pen gezien?'

Verwijderd

You are attempting to access a private forum. Please identify yourself below. Note that this identification screen will only be required once per browser session (per private forum, if you are accessing via forum passwords), assuming you allow cookies to be stored. We will store your private forum access privileges as a cookie (thus, we highly recommend that you do not disable your cookies in your browser!).

Volgens mij willen de adjes gewoon ons forumpje inpikken :D
Mja, jammer dat het zo moet. Maar de beslissing is wel ok.
Wat zal het druk worden op SG ;)

• MartialArd830
  • Laatst online: 09-07-2025

MartialArd830

Pure Ownage!

was ik maar weer een Hoogspel-lid...

The genepool could use a little chlorine...

Verwijderd

BEATHOVEN??

Hij zocht MIJ op op ICQ... dat is het probleem nou juist, en hij begon tegen me te schelden en dwong me af het op GoT uit te vechten, vervolgens ging hij zijken dat hij ouder, groter en sterker was oftewel physieke bedrijgingen

Verwijderd

Kan er ff uitgelegd worden wat er gaande is want ik snap hier niks meer van waar die sluiting.. alleen maar omdat wij een beetje LOL :) aan het trappen waren.wees blij dat wij het voor GoT opnemen dan die scholiertjes.
want ik vindt dat die site toch al gejat is door hun, maar goed.

Als iedereen nou ff rustig aan doet bij Got dan moet alles toch wel goed komen hé Administratie, ja toch

Verwijderd

Kan er ff uitgelegd worden wat er gaande is want ik snap hier niks meer van waar die sluiting.. alleen maar omdat wij een beetje LOL :) aan het trappen waren.wees blij dat wij het voor GoT opnemen dan die scholiertjes.
want ik vindt dat die site toch al gejat is door hun, maar goed.

Als iedereen nou ff rustig aan doet bij Got dan moet alles toch wel goed komen hé Administratie, ja toch

Verwijderd

Ik vindt wel dat Haarloos gelijk heeft..

Verwijderd

You are attempting to access a private forum. Please identify yourself below. Note that this identification screen will only be required once per browser session (per private forum, if you are accessing via forum passwords), assuming you allow cookies to be stored. We will store your private forum access privileges as a cookie (thus, we highly recommend that you do not disable your cookies in your browser!).

Volgens mij willen de adjes gewoon ons forumpje inpikken :D
Mja, jammer dat het zo moet. Maar de beslissing is wel ok.
Wat zal het druk worden op SG ;)

• LoneRanger
  • Niet online
The Cow> wat was ok alweer de reden dat dat op het onzin forum moest gepost worden en waarom had je nou gister al hetzelfde probleem met Rafthor?
Ligt het misschien ook niet een beetje aan jou?
jij begint steeds topcis met dood aan "blabla" en zegt dan dat je geen ruzie wilt!
dit spoort niet!
je verpest het voor de echte onzin tweakers!

Verwijderd

GODVER JONGENS, Ik ben nu niet meer de lamer, gaan jullie nouw PLEASE niet wraak nemen op het SG guys.. dit is niet leuk meer, kom maar HIER naar de dennisbar!
http://www.fokforum.nl/showtopic/16432

veel gezelliger, laat GoT nou eventjes met rust, denk je nou dat de adjes dit leuk vinden ofzo?

Verwijderd

ok dan.. the cow

[OFFTOPIC MODE AAN]
en dan is 't nu tijd voor muziek...
http://members1.chello.nl/~w.h.mulder/cypress_hill-rock_superstar_mix.mid

Zelf ff gemixed, verassing zit 'm in de midden... maar wel vanaf 't begin aan luisteren, anders pakt ie de banks niet

commentaar welkom :)
[OFFTOPIC MODUS UIT]

Verwijderd

Wie kaatst kan de bal verwachten, zal ik maar zeggen.
Vergeet niet dat adjes ten allen tijde het recht hebben om dit te doen.
Dankzij een aantal 'lieverdjes' verdwijnt het onzin-forum wellicht.

Een ip-ban voor de betreffende users die zich hebben misdragen is IMO doeltreffender.
Maar das maar mijn mening, laat die van jou ook horen.

• PcDealer
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Ik snap niet wat die Rafthor en die nepkoei toch met elkaar hebben. Verkering zeker.
Ik kan me nog herinneren dat Rafthor echt een klier was en op een gegeven moment (al dan niet geholpen door Adjes) zich "normaal" is gaan gedragen.
Nu krijgen we dit weer.

Die The Cow zit wel allemaal te zeuren dat er verbaal geweld is op ICQ en hier op GoT, maar ik wordt wel zo strontziek van al die topics die hij/zij plaatst. Vooral hiero. :(

Als er dan een ban gegeven moet worden, doe het dan bij allebei, of ze moeten zich nu heelnetjes gaan gedragen, net alsof ze volwassenen zijn met hersenen.

:p :(

LinkedIn WoT Cash Converter

• Cowboy Henk
  • Laatst online: 25-05-2024

Cowboy Henk

RUSTIG!! Kalmte kan u redden!

Hee!? Is het sluiten nou een gevolg van een flame-war tussen enkele tweakertjes die achter hun toetsenbord de laatste tijd een grote bek kregen, of is dit het gevolg van het feit dat enkele tweakertjes even gingen "buitenspelen" op het schoolplein?

Ben je even een uurtje eten&tv kijken, kom je terug, is het onzin-forum weg! De rest van de forums heb ik inmiddels al van voor tot achter gelezen. Ook ik zit in een situatie waarin het onzin-forum een zeer welkome afwisseling&afleiding is, omdat ik toch niet kan slapen.

Blaat

Verwijderd

Mijn mening is dat ze heel veel op te ruimen hebben en niet alleen dankzei mij en razorblade, want als jullie zo nodig moeten reageren en in elk topic er wat over te zeggen hebben dan moeten ze veel puin ruimen he...

Wie kaatst kan de bal verwachten zoals je al zij..

Verwijderd

The Cow is een oude bekende met al meerdere bans. Laatste keer hiervoor heette hij Titan4Holland en kreeg hij zelfs een ip ban.
Daar weer voor Titansholyness, ook gebanned dacht ik.

• PcDealer
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Oh ja, Titan :(

LinkedIn WoT Cash Converter

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
Ik weet overigens niet waarom het onzin-forum nu 0 posts heeft

Wij hebben het in ieder geval niet weggekeild

Verwijderd

Enne koetje,

ik ken scheermesje niet persoonlijk maar voor zover ik weet heeft nog niemand hier zware probs met hem gehad, toch? En hij was hier volgens mij al ietsjes langer voor mij en jou...

Diclaimen, maar weer eens

Niet dat ik hier de grote heilige ben, maar kap alsjeblieft met zeiken over elkaar. Als je iemand niet kan waarderen, negeer hem dan gewoon. Deze discussie hebben we ook al gehad over de newbies, de lamers, de flamers, die klote Websjwans en nog wel een paar anderen.

I rest my case.

• Reefer
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

Beathoven : LOLOL :D toffe mix....

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• LoneRanger
  • Niet online
goh dat verbaast mij niet eens.
vreemd genoeg geloof ik dat meteen.

Verwijderd

Welja zeg, ga hier lekker verder met onzin posten :(

Verwijderd

ff vraagje tussendoor: Hoezo is het onzinnige vuilnisbakforum tot 22:00 gesloten, en niet tot 23:00?

• ronaz

ronaz

Wishmaster

ik heb wel een oplossing, althans een positieve verbetering.

Het is al een keer verworpen, maar ik raad de Adjes toch aan om gewoon een moderator aan te stellen, die het onzinforum gaat beheren.

Zo iemand zal beter op de hoogte zijn van wat er allemaal speelt dan de admins die ook andere forums/bezigheden hebben.

Zaak is dan wel dat deze persoon objectief blijft, een geen deel gaat nemen aan de onzin.

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-02 16:47

schizofreen

ik & jij

Overal hangen slotjes aan...
Berichten over buitenlanders die hopeloos uit de hand lopen....
The Cow word gek (gekke_koeien_ziekte)...
Razor_blade, onze trouwe tweaker, gaat helemaal over de rooie na een paar geintjes...
Het onzin forum wordt gesloten...
Mensen met nieuwe nicks gaan zitten fokken...
Admins en Moders. zitten met hun handen in het haar...

Jongens, laten we weer allemaal normaal doen en terug gaan naar het oude GoT...

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

Verwijderd

Overal hangen slotjes aan...
Berichten over buitenlanders die hopeloos uit de hand lopen....
The Cow word gek (gekke_koeien_ziekte)...
Razor_blade, onze trouwe tweaker, gaat helemaal over de rooie na een paar geintjes...
Het onzin forum wordt gesloten...
Mensen met nieuwe nicks gaan zitten fokken...
Admins en Moders. zitten met hun handen in het haar... = :r

Verwijderd

The Cow gaat pleite

Verwijderd

Omdat er in de chat om 22:00 is besloten om het forum 48 uur lang dicht te gooien.

• BitByter
  • Laatst online: 09-01 08:55

BitByter

Prutst dit forum

jullie moeten gewoon niet zo zeuren

jullie hebben het er ZELF naar gemaakt dat het forum geclosed is, en als je wilt janken, maak dan een private ubb, en nodig iedereen dan gezellig uit, om dat forum te komen te verzieken, :( d4mm1t :(

• the noise
  • Laatst online: 22:02
'k hou van iiieedereeeen
snif

• collin
  • Laatst online: 18-02 14:37

collin

Who da man !!

TERING! heb ik het weer allemaal gemist! Wat is er gvd allemaal gezgd dat ik weer gemist heb! Was het nou echt zo erg dat het onzinforum dicht mot? damn.. SG --> here we come >:)

Mijn iRacing profiel

• collin
  • Laatst online: 18-02 14:37

collin

Who da man !!

TERING! heb ik het weer allemaal gemist! Wat is er gvd allemaal gezgd dat ik weer gemist heb! Was het nou echt zo erg dat het onzinforum dicht mot? damn.. SG --> here we come >:)

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Neem even afscheid van the Cow, ik zie jullie nooit meer denk ik.. :D Ik heb het echt geprobeerd, ik wou gewoon geen chaos veroorzaken, maar ik kan niet goed chatten weet je, ik kan geen emotie uitdrukken op internet, op internet HEB ik geeneens enige emotie. Duzzja, om een een of andere manier heb ik het zo hard geprobeerd en ging het zo goed maar heb ik het toch weer verneukt, ik houdt mezelf nu volledig verantwoordelijk want razorblade heeft nog EEN reputatie, die van mij is niet zo goed meer sinds Fuego's actie.. ik heb altijd om een een of andere manier respect voor hem gehad maar volgens mij heeft die lamer dat somehow uitgebuit want het is ook altijd een gore vieze vuile teringmongool geweest ook, die zo gemeen kan zijn, maar ja, nu besef ik me dat pas echt goed weet je... En razorblade, ik vergeef je, ik zat fout..

Zo, was dat eventjes dramatisch >:) >:) >:)

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
Overigens kan ik jullie geruststellen, ondanks dat er 0 topics in het overzicht staan is het Onzin forum nog heel

Ik heb net even gekeken wat er gebeurt als het weer opengezet wordt en dan keren alle topics op magische wijze weer terug

Verwijderd

Toen ik en nog wat anderen het idee voor de thrashcan aandroegen, hadden we (ik iig) hier wel voorzichtig aan gedacht, ik dacht alleen dat het wel mee zou vallen. Blijkbaar niet,... TRIEST. :(

• PieterJ
  • Laatst online: 20-02 15:58
Onzin forum stuk. :(. Jammer.

Ik denk toch dat het voor veel tewaker een aangenaam forum was/is om hun frustraties kwijt te kunnen.
Ik vond de meeste draadjes lollig.

Persoonlijk ben ik van mening dat een aantal mensen de zaak verschrikkelijk verziekt hebben, en denk ik dat de admins te laat hebben gereageerd. Als er in een eerder stadium harder was opgetreden, dan had het nooit zoveer hoeven komen. Ik begrijp de beslissing dan ook wel. Ik ben alleen bang dat na donderdag er niets veranderd is. Dit kan mijn inziens alleeen als er consequent door admins wordt opgetreden.

• LoneRanger
  • Niet online
The cow je leert het ook nooit he?

Verwijderd

ok, kvind t balen :(
snap de beslissing :), maar baal wel
kom altijd van mn werk rond deze tijd en vind t heerlijk om dan relaxed te kletsen
jammer dat dat vanavond nie gaat.. :'(

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

...Dit kan mijn inziens alleeen als er consequent door admins wordt opgetreden.
Je kunt niet verwachten dat wij elke minuut (ja er wordt elke minuut wel iets gepost!) gaan kijken... wij hebben ook nog een normaal leven. We doen ons best om dingen zo snel mogelijk te closen, maar we kunnen heel de dag refreshen of met roosters gaan werken ofzo (goh ik heb vandaag nachtdienst :P).

Verder klinkt het alsof jullie ons de schuld geven van dit alles? Jullie plaatsen die berichten toch zelf?

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Het word wel steeds erger zeg..

Eerst kan ik er niet in en zijn er geen posts.
Dan kan ik er wel in en zie ik de posts maar kan niet replyen.
En nu kan ik er weer NIET in en zijn er opeens 2 posts..

• PieterJ
  • Laatst online: 20-02 15:58
Tom, zo bedoel ik het niet. Ik ben redelijk nieuw hier. ongeveer twee maanden. Ook ik heb de wijsheid niet in pacht. Maar volgens mij wordt er met twee maten gemeten. Het ene moment mag wel iets. De volgende keer wordt je op de vingers getikt.
Ik begrijp donders goed waarom het gebeurd is. Neem ik de admins ook niet kwalijk. (ik ben verdrietig). Als dit ergens in mijn posting naar voren komt, sorry dat is zeker niet de bedoeling.

PieterJ

Verwijderd

Ik vind het wel zonde dat anderen het voor ons lopen te verstieren (de desbetreffende personen voelen zich nu wel aangesproken, ik ben immers niet kinderachtig om meteen te wijzen en namen te noemen).
Blijkbaar vervelen sommigen zich in hun vakantie en gaan ze het onzinforum dus goed vergallen....En dat is echt zonde....Laten we hopen dat deze figuren dus over 48 uur weer aan het werk/naar school moeten en dus niet meer de clown gaan uithangen op het onzinforum........

Verwijderd

Zow. het was weer gezellig... (not)

Sorry iedereen dat het zo gelopen is, maar het was mijn bedoeling helemaal niet dat het verder op GOT uitgevochten zou worden hoor... Daarom had ik hem ook via icq gecontact. Ik hou er niet van om dat op GOT te doen, en dat weten jullie. Problemen ga ik uit de weg.

Let's hope it's all over now. let's start again.

[/wijze woorden]

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Lijkt me heel fijn plan Razor.
[leger des heils modus]Peace,Love&Coffee for everyone.[/leger des heils modus]

:) :) :)

Verwijderd

Mmmm.. what to say.. jammer dat het zo ver heeft moeten komen.. beslissing is begrijpelijk, ff moment om de hoofdjes te koelen en rustig na te denken..

Baal wel een beetje maar goed.. hopen op een goede afloop van het alles..

Verwijderd

[onzin forum mode]
Let's all learn to get along!

Weed and choco for every1!
[/onzin forum mode]

• Exterazzo
  • Laatst online: 17:13

Exterazzo

Qeasy

OWWW GODVERDOMME DIKKE FUCK,
Ben je een keer een avondje zonder GoT (naar de film) en kom je thuis, krijg je via ICQ allemaal excuses van COW! Vraag ik aan HlpDsk wat er is, krijg gelukkig een verhelderend verhaal! Maar ik het vind het wel kut, het is natuurlijk begrijpelijk, alhoewel ik niet weet wat er zich heeft afgespeeld deze avond. Ik heb nu gelukkig me ei kunnen leggen, maar zoals HlpDsk al zij, volgens mij verplaatst het zich naar SG :(

I rest my case

Audentia

Verwijderd

verplaatst zich inderdaad.. :(
moet misschien nog verder verplaatsen, zodat er hier niX meer van te zien is!

Verwijderd

Ik snap waarom de beslissing is gemaakt, maar ik vind het fout. Je kunt members toch op non-actief stellen tot ze zijn afgekoeld. En waarschuwen dat anderen er ook niet over moeten doorgaan. Dat lijkt me toch beter dan het hele forum sluiten.

Zoasl het er nu voorstaat moet je als Admin en Moddereter nog meer tijd besteden aan het doorzeven dan alle andere fora op onzin, die andersinds gewoon in de trashcan zou zijn gepost.

En, er is ook leuke onzin. Sommige draadjes zijn licht en komisch, en soms ronduit hilarisch zonder iemand te krenken. Ik noem bijvoorbeeld "Typisch Windows". Grappen grollen en leuke plaatjes. Ook dat soort draadjes staan normaliter in het Onzinforum. Maar als deze in SG worden gepost worden ze meteen gesloten. Terwijl er op zich niks mis mee is.

Nogmaals : ik snap de redenering maat ik vind de getrokken conclusie niet terecht. 99% van de bezoekers van het Onzinforum heeft geen kwaad in de zin, en wil zich alleen maar vermaken met zijn online-kennissen. Door de acties van een paar idividuen wordt nu de rest van de community zijn ontmoetingsplek ontnomen. Dat vind ik niet terecht. In een echte 'bar' (puur ter illusratie) worden vervelende klanten vriendelijk verzocht te vertrekken, en zo nodig de toegang ontzegd. Maar dan wordt niet de gehele bar 2 dagen gesloten.

Ik vind het zeer spijtig dat het mogelijk is om het plezier te vergallen van velen door toedoen van een paar.

• Palomar
  • Niet online
ik denk hetzelfde als Hlpdesk. Dit slaat helemaal nergens op. En dan ook nog op een manier of jullie het tegen kleine kinderen hebben, om 10 uur zit jullie straf erop. Nou zo hoef ik niet behandeld te worden, (ik zou bijna zeggen pleur maar mooi op met je hele GoT forum). Dr zijn hier een paar kleuters die alles verzieken, ban die maar gewoon.. maar nee de heilige admins moeten laten zien hoeveel macht ze hebben.. valt me zwaar tegen :(

verder niks toe te voegen.

• BoneZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05-2021

BoneZ

don't panic

De goeie lijden duidelijk onder de kwaaie :(

Als de schuldigen zich ff willen omdraaien dan kunnen ze een schop onder hun hol krijgen!!! Weet ik ook hoe het voelt om me tot hun nivo te moeten verlagen :P

Verder vind ik de beslissing van de admins ook zwaar overdreven. Als Onzin weer in de lucht iz krijgen we weer 100 topics daarover etc etc. ik zou zeggen: gewoon concequent alle meuk wegpleuren (geen slotjes want dat staat ranzig) en tijdelijk voor de misdragende users een non-tolerence policy instellen en binnen 2 dagen iz het gezeik over en iz iedereen weer blij :)

maar ja .. wie luisterd er ook naar mij :(

reality is for people with no imagination

• Zeeuw
  • Laatst online: 20:21

Zeeuw

5.6

Verder klinkt het alsof jullie ons de schuld geven van dit alles? Jullie plaatsen die berichten toch zelf?
Als we ze nu ook nog eens zelf konden sluiten dan zou ik zeggen: 'ok'.
Maar da doen jullie. En de ene keer mag het wel en de andere niet. Ben zelf dan eens wat duidelijker.

Read the badge, Bitch!

• me1299
  • Laatst online: 21-02 10:37

me1299

$ondertitel

Nou nou, de hel breekt los...

Waarom gaan jullie niet naar Onzin forum toe voeren een admin naam in, en gaan afgesproken gericht alle passworden af? >:)

Heb je wat te doen... :P

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Nah.. Hlpdsk, als er in een echte bar flink wordt gevochten is het er soms ook zo'n mess dat hij 2 dagen wordt gesloten zodat de barbeheerders even de tijd hebben om het zaakje op te ruimen. Lijkt me verrekte veel hierop

• TB
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Ik vind het zo jammer... Got is niet meer wat het geweest is in de tijd dat ik me aanmelde (november 99).
Nu zijn er allemaal zielege junior membertjes die in 1 dag 100 posts hebben en zich daardoor al een "echte tweaker" voelen en een enorme grote bek hebben...

Verwijderd

Dit gaat weer hetzelfde als in het voetbal: De meeste hebben goede bedoelingen, maar een paar verzieken het voor de rest!

p.s. Alles zal goedkom (kluk kluk)<--Van pipo de clown

Verwijderd

Heb ik weer wat gemist ofzo?

Verwijderd

Komt me bekend voor...
razorblade heeft nog EEN reputatie, die van mij is niet zo goed meer sinds Fuego's actie.. ik heb altijd om een een of andere manier respect voor hem gehad maar volgens mij heeft die lamer dat somehow uitgebuit want het is ook altijd een gore vieze vuile teringmongool geweest ook, die zo gemeen kan zijn, maar ja, nu besef ik me dat pas echt goed weet je...
Heb ik de vorige 2 keer ook al te horen gekregen :)

Verwijderd

Teringzooi hier zeg...

Verwijderd

Wederom een zielige actie van de admins.....

Verwijderd

Het onzin-forum voorziet zeer duidelijk in een behoefte.
(Zeer veel topics en replies in een maand tyd.)

Misschien moeten de admins de faq omtrent hetgeen wel/niet mag op het forum duidelijker formuleren.

Soms is het mij ook niet duidelijk waarom een topic gesloten wordt.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.