Onzin forum is dicht tot donderdag 17 augustus 22:00 uur

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 589 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

GODVER JONGENS, Ik ben nu niet meer de lamer, gaan jullie nouw PLEASE niet wraak nemen op het SG guys.. dit is niet leuk meer, kom maar HIER naar de dennisbar!
http://www.fokforum.nl/showtopic/16432

veel gezelliger, laat GoT nou eventjes met rust, denk je nou dat de adjes dit leuk vinden ofzo?

Verwijderd

ok dan.. the cow

[OFFTOPIC MODE AAN]
en dan is 't nu tijd voor muziek...
http://members1.chello.nl/~w.h.mulder/cypress_hill-rock_superstar_mix.mid

Zelf ff gemixed, verassing zit 'm in de midden... maar wel vanaf 't begin aan luisteren, anders pakt ie de banks niet

commentaar welkom :)
[OFFTOPIC MODUS UIT]

Verwijderd

Wie kaatst kan de bal verwachten, zal ik maar zeggen.
Vergeet niet dat adjes ten allen tijde het recht hebben om dit te doen.
Dankzij een aantal 'lieverdjes' verdwijnt het onzin-forum wellicht.

Een ip-ban voor de betreffende users die zich hebben misdragen is IMO doeltreffender.
Maar das maar mijn mening, laat die van jou ook horen.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Ik snap niet wat die Rafthor en die nepkoei toch met elkaar hebben. Verkering zeker.
Ik kan me nog herinneren dat Rafthor echt een klier was en op een gegeven moment (al dan niet geholpen door Adjes) zich "normaal" is gaan gedragen.
Nu krijgen we dit weer.

Die The Cow zit wel allemaal te zeuren dat er verbaal geweld is op ICQ en hier op GoT, maar ik wordt wel zo strontziek van al die topics die hij/zij plaatst. Vooral hiero. :(

Als er dan een ban gegeven moet worden, doe het dan bij allebei, of ze moeten zich nu heelnetjes gaan gedragen, net alsof ze volwassenen zijn met hersenen.

:p :(

LinkedIn WoT Cash Converter

• Cowboy Henk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05-2024

Cowboy Henk

RUSTIG!! Kalmte kan u redden!

Hee!? Is het sluiten nou een gevolg van een flame-war tussen enkele tweakertjes die achter hun toetsenbord de laatste tijd een grote bek kregen, of is dit het gevolg van het feit dat enkele tweakertjes even gingen "buitenspelen" op het schoolplein?

Ben je even een uurtje eten&tv kijken, kom je terug, is het onzin-forum weg! De rest van de forums heb ik inmiddels al van voor tot achter gelezen. Ook ik zit in een situatie waarin het onzin-forum een zeer welkome afwisseling&afleiding is, omdat ik toch niet kan slapen.

Blaat

Verwijderd

Mijn mening is dat ze heel veel op te ruimen hebben en niet alleen dankzei mij en razorblade, want als jullie zo nodig moeten reageren en in elk topic er wat over te zeggen hebben dan moeten ze veel puin ruimen he...

Wie kaatst kan de bal verwachten zoals je al zij..

Verwijderd

The Cow is een oude bekende met al meerdere bans. Laatste keer hiervoor heette hij Titan4Holland en kreeg hij zelfs een ip ban.
Daar weer voor Titansholyness, ook gebanned dacht ik.

• PcDealer
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Oh ja, Titan :(

LinkedIn WoT Cash Converter

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-02 19:09

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
Ik weet overigens niet waarom het onzin-forum nu 0 posts heeft

Wij hebben het in ieder geval niet weggekeild

Verwijderd

Enne koetje,

ik ken scheermesje niet persoonlijk maar voor zover ik weet heeft nog niemand hier zware probs met hem gehad, toch? En hij was hier volgens mij al ietsjes langer voor mij en jou...

Diclaimen, maar weer eens

Niet dat ik hier de grote heilige ben, maar kap alsjeblieft met zeiken over elkaar. Als je iemand niet kan waarderen, negeer hem dan gewoon. Deze discussie hebben we ook al gehad over de newbies, de lamers, de flamers, die klote Websjwans en nog wel een paar anderen.

I rest my case.

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

Beathoven : LOLOL :D toffe mix....

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
goh dat verbaast mij niet eens.
vreemd genoeg geloof ik dat meteen.

Only fools are enslaved by time and space.

Verwijderd

Welja zeg, ga hier lekker verder met onzin posten :(

Verwijderd

ff vraagje tussendoor: Hoezo is het onzinnige vuilnisbakforum tot 22:00 gesloten, en niet tot 23:00?

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

ik heb wel een oplossing, althans een positieve verbetering.

Het is al een keer verworpen, maar ik raad de Adjes toch aan om gewoon een moderator aan te stellen, die het onzinforum gaat beheren.

Zo iemand zal beter op de hoogte zijn van wat er allemaal speelt dan de admins die ook andere forums/bezigheden hebben.

Zaak is dan wel dat deze persoon objectief blijft, een geen deel gaat nemen aan de onzin.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-02 16:47

schizofreen

ik & jij

Overal hangen slotjes aan...
Berichten over buitenlanders die hopeloos uit de hand lopen....
The Cow word gek (gekke_koeien_ziekte)...
Razor_blade, onze trouwe tweaker, gaat helemaal over de rooie na een paar geintjes...
Het onzin forum wordt gesloten...
Mensen met nieuwe nicks gaan zitten fokken...
Admins en Moders. zitten met hun handen in het haar...

Jongens, laten we weer allemaal normaal doen en terug gaan naar het oude GoT...

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

Verwijderd

Overal hangen slotjes aan...
Berichten over buitenlanders die hopeloos uit de hand lopen....
The Cow word gek (gekke_koeien_ziekte)...
Razor_blade, onze trouwe tweaker, gaat helemaal over de rooie na een paar geintjes...
Het onzin forum wordt gesloten...
Mensen met nieuwe nicks gaan zitten fokken...
Admins en Moders. zitten met hun handen in het haar... = :r

Verwijderd

The Cow gaat pleite

Verwijderd

Omdat er in de chat om 22:00 is besloten om het forum 48 uur lang dicht te gooien.

• BitByter
  • Laatst online: 09-01 08:55

BitByter

Prutst dit forum

jullie moeten gewoon niet zo zeuren

jullie hebben het er ZELF naar gemaakt dat het forum geclosed is, en als je wilt janken, maak dan een private ubb, en nodig iedereen dan gezellig uit, om dat forum te komen te verzieken, :( d4mm1t :(

• the noise
  • Laatst online: 22:02
:'(
:'(
'k hou van iiieedereeeen
snif

• collin
  • Laatst online: 18-02 14:37

collin

Who da man !!

TERING! heb ik het weer allemaal gemist! Wat is er gvd allemaal gezgd dat ik weer gemist heb! Was het nou echt zo erg dat het onzinforum dicht mot? damn.. SG --> here we come >:)

Mijn iRacing profiel

• collin
  • Laatst online: 18-02 14:37

collin

Who da man !!

TERING! heb ik het weer allemaal gemist! Wat is er gvd allemaal gezgd dat ik weer gemist heb! Was het nou echt zo erg dat het onzinforum dicht mot? damn.. SG --> here we come >:)

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Neem even afscheid van the Cow, ik zie jullie nooit meer denk ik.. :D Ik heb het echt geprobeerd, ik wou gewoon geen chaos veroorzaken, maar ik kan niet goed chatten weet je, ik kan geen emotie uitdrukken op internet, op internet HEB ik geeneens enige emotie. Duzzja, om een een of andere manier heb ik het zo hard geprobeerd en ging het zo goed maar heb ik het toch weer verneukt, ik houdt mezelf nu volledig verantwoordelijk want razorblade heeft nog EEN reputatie, die van mij is niet zo goed meer sinds Fuego's actie.. ik heb altijd om een een of andere manier respect voor hem gehad maar volgens mij heeft die lamer dat somehow uitgebuit want het is ook altijd een gore vieze vuile teringmongool geweest ook, die zo gemeen kan zijn, maar ja, nu besef ik me dat pas echt goed weet je... En razorblade, ik vergeef je, ik zat fout..

Zo, was dat eventjes dramatisch >:) >:) >:)

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
Overigens kan ik jullie geruststellen, ondanks dat er 0 topics in het overzicht staan is het Onzin forum nog heel

Ik heb net even gekeken wat er gebeurt als het weer opengezet wordt en dan keren alle topics op magische wijze weer terug

Verwijderd

Toen ik en nog wat anderen het idee voor de thrashcan aandroegen, hadden we (ik iig) hier wel voorzichtig aan gedacht, ik dacht alleen dat het wel mee zou vallen. Blijkbaar niet,... TRIEST. :(

• PieterJ
  • Laatst online: 20-02 15:58
Onzin forum stuk. :(. Jammer.

Ik denk toch dat het voor veel tewaker een aangenaam forum was/is om hun frustraties kwijt te kunnen.
Ik vond de meeste draadjes lollig.

Persoonlijk ben ik van mening dat een aantal mensen de zaak verschrikkelijk verziekt hebben, en denk ik dat de admins te laat hebben gereageerd. Als er in een eerder stadium harder was opgetreden, dan had het nooit zoveer hoeven komen. Ik begrijp de beslissing dan ook wel. Ik ben alleen bang dat na donderdag er niets veranderd is. Dit kan mijn inziens alleeen als er consequent door admins wordt opgetreden.

• LoneRanger
  • Niet online
The cow je leert het ook nooit he?

Only fools are enslaved by time and space.

Verwijderd

ok, kvind t balen :(
snap de beslissing :), maar baal wel
kom altijd van mn werk rond deze tijd en vind t heerlijk om dan relaxed te kletsen
jammer dat dat vanavond nie gaat.. :'(

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

...Dit kan mijn inziens alleeen als er consequent door admins wordt opgetreden.
Je kunt niet verwachten dat wij elke minuut (ja er wordt elke minuut wel iets gepost!) gaan kijken... wij hebben ook nog een normaal leven. We doen ons best om dingen zo snel mogelijk te closen, maar we kunnen heel de dag refreshen of met roosters gaan werken ofzo (goh ik heb vandaag nachtdienst :P).

Verder klinkt het alsof jullie ons de schuld geven van dit alles? Jullie plaatsen die berichten toch zelf?

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Het word wel steeds erger zeg..

Eerst kan ik er niet in en zijn er geen posts.
Dan kan ik er wel in en zie ik de posts maar kan niet replyen.
En nu kan ik er weer NIET in en zijn er opeens 2 posts..

• PieterJ
  • Laatst online: 20-02 15:58
Tom, zo bedoel ik het niet. Ik ben redelijk nieuw hier. ongeveer twee maanden. Ook ik heb de wijsheid niet in pacht. Maar volgens mij wordt er met twee maten gemeten. Het ene moment mag wel iets. De volgende keer wordt je op de vingers getikt.
Ik begrijp donders goed waarom het gebeurd is. Neem ik de admins ook niet kwalijk. (ik ben verdrietig). Als dit ergens in mijn posting naar voren komt, sorry dat is zeker niet de bedoeling.

PieterJ

Verwijderd

Ik vind het wel zonde dat anderen het voor ons lopen te verstieren (de desbetreffende personen voelen zich nu wel aangesproken, ik ben immers niet kinderachtig om meteen te wijzen en namen te noemen).
Blijkbaar vervelen sommigen zich in hun vakantie en gaan ze het onzinforum dus goed vergallen....En dat is echt zonde....Laten we hopen dat deze figuren dus over 48 uur weer aan het werk/naar school moeten en dus niet meer de clown gaan uithangen op het onzinforum........

Verwijderd

Zow. het was weer gezellig... (not)

Sorry iedereen dat het zo gelopen is, maar het was mijn bedoeling helemaal niet dat het verder op GOT uitgevochten zou worden hoor... Daarom had ik hem ook via icq gecontact. Ik hou er niet van om dat op GOT te doen, en dat weten jullie. Problemen ga ik uit de weg.

Let's hope it's all over now. let's start again.

[/wijze woorden]

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Lijkt me heel fijn plan Razor.
[leger des heils modus]Peace,Love&Coffee for everyone.[/leger des heils modus]

:) :) :)

Verwijderd

Mmmm.. what to say.. jammer dat het zo ver heeft moeten komen.. beslissing is begrijpelijk, ff moment om de hoofdjes te koelen en rustig na te denken..

Baal wel een beetje maar goed.. hopen op een goede afloop van het alles..

Verwijderd

[onzin forum mode]
Let's all learn to get along!

Weed and choco for every1!
[/onzin forum mode]

• Exterazzo
  • Laatst online: 21-02 17:13

Exterazzo

Qeasy

OWWW GODVERDOMME DIKKE FUCK,
Ben je een keer een avondje zonder GoT (naar de film) en kom je thuis, krijg je via ICQ allemaal excuses van COW! Vraag ik aan HlpDsk wat er is, krijg gelukkig een verhelderend verhaal! Maar ik het vind het wel kut, het is natuurlijk begrijpelijk, alhoewel ik niet weet wat er zich heeft afgespeeld deze avond. Ik heb nu gelukkig me ei kunnen leggen, maar zoals HlpDsk al zij, volgens mij verplaatst het zich naar SG :(

I rest my case

Audentia

Verwijderd

verplaatst zich inderdaad.. :(
moet misschien nog verder verplaatsen, zodat er hier niX meer van te zien is!

Verwijderd

Ik snap waarom de beslissing is gemaakt, maar ik vind het fout. Je kunt members toch op non-actief stellen tot ze zijn afgekoeld. En waarschuwen dat anderen er ook niet over moeten doorgaan. Dat lijkt me toch beter dan het hele forum sluiten.

Zoasl het er nu voorstaat moet je als Admin en Moddereter nog meer tijd besteden aan het doorzeven dan alle andere fora op onzin, die andersinds gewoon in de trashcan zou zijn gepost.

En, er is ook leuke onzin. Sommige draadjes zijn licht en komisch, en soms ronduit hilarisch zonder iemand te krenken. Ik noem bijvoorbeeld "Typisch Windows". Grappen grollen en leuke plaatjes. Ook dat soort draadjes staan normaliter in het Onzinforum. Maar als deze in SG worden gepost worden ze meteen gesloten. Terwijl er op zich niks mis mee is.

Nogmaals : ik snap de redenering maat ik vind de getrokken conclusie niet terecht. 99% van de bezoekers van het Onzinforum heeft geen kwaad in de zin, en wil zich alleen maar vermaken met zijn online-kennissen. Door de acties van een paar idividuen wordt nu de rest van de community zijn ontmoetingsplek ontnomen. Dat vind ik niet terecht. In een echte 'bar' (puur ter illusratie) worden vervelende klanten vriendelijk verzocht te vertrekken, en zo nodig de toegang ontzegd. Maar dan wordt niet de gehele bar 2 dagen gesloten.

Ik vind het zeer spijtig dat het mogelijk is om het plezier te vergallen van velen door toedoen van een paar.

• Palomar
  • Niet online
ik denk hetzelfde als Hlpdesk. Dit slaat helemaal nergens op. En dan ook nog op een manier of jullie het tegen kleine kinderen hebben, om 10 uur zit jullie straf erop. Nou zo hoef ik niet behandeld te worden, (ik zou bijna zeggen pleur maar mooi op met je hele GoT forum). Dr zijn hier een paar kleuters die alles verzieken, ban die maar gewoon.. maar nee de heilige admins moeten laten zien hoeveel macht ze hebben.. valt me zwaar tegen :(

verder niks toe te voegen.

• BoneZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05-2021

BoneZ

don't panic

De goeie lijden duidelijk onder de kwaaie :(

Als de schuldigen zich ff willen omdraaien dan kunnen ze een schop onder hun hol krijgen!!! Weet ik ook hoe het voelt om me tot hun nivo te moeten verlagen :P

Verder vind ik de beslissing van de admins ook zwaar overdreven. Als Onzin weer in de lucht iz krijgen we weer 100 topics daarover etc etc. ik zou zeggen: gewoon concequent alle meuk wegpleuren (geen slotjes want dat staat ranzig) en tijdelijk voor de misdragende users een non-tolerence policy instellen en binnen 2 dagen iz het gezeik over en iz iedereen weer blij :)

maar ja .. wie luisterd er ook naar mij :(

reality is for people with no imagination

• Zeeuw
  • Laatst online: 20:21

Zeeuw

5.6

Verder klinkt het alsof jullie ons de schuld geven van dit alles? Jullie plaatsen die berichten toch zelf?
Als we ze nu ook nog eens zelf konden sluiten dan zou ik zeggen: 'ok'.
Maar da doen jullie. En de ene keer mag het wel en de andere niet. Ben zelf dan eens wat duidelijker.

Read the badge, Bitch!

• me1299
  • Laatst online: 21-02 10:37

me1299

$ondertitel

Nou nou, de hel breekt los...

Waarom gaan jullie niet naar Onzin forum toe voeren een admin naam in, en gaan afgesproken gericht alle passworden af? >:)

Heb je wat te doen... :P

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Nah.. Hlpdsk, als er in een echte bar flink wordt gevochten is het er soms ook zo'n mess dat hij 2 dagen wordt gesloten zodat de barbeheerders even de tijd hebben om het zaakje op te ruimen. Lijkt me verrekte veel hierop

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Ik vind het zo jammer... Got is niet meer wat het geweest is in de tijd dat ik me aanmelde (november 99).
Nu zijn er allemaal zielege junior membertjes die in 1 dag 100 posts hebben en zich daardoor al een "echte tweaker" voelen en een enorme grote bek hebben...

Verwijderd

Dit gaat weer hetzelfde als in het voetbal: De meeste hebben goede bedoelingen, maar een paar verzieken het voor de rest!

p.s. Alles zal goedkom (kluk kluk)<--Van pipo de clown

Verwijderd

Heb ik weer wat gemist ofzo?

Verwijderd

Komt me bekend voor...
razorblade heeft nog EEN reputatie, die van mij is niet zo goed meer sinds Fuego's actie.. ik heb altijd om een een of andere manier respect voor hem gehad maar volgens mij heeft die lamer dat somehow uitgebuit want het is ook altijd een gore vieze vuile teringmongool geweest ook, die zo gemeen kan zijn, maar ja, nu besef ik me dat pas echt goed weet je...
Heb ik de vorige 2 keer ook al te horen gekregen :)

Verwijderd

Teringzooi hier zeg...

Verwijderd

Wederom een zielige actie van de admins.....

Verwijderd

Het onzin-forum voorziet zeer duidelijk in een behoefte.
(Zeer veel topics en replies in een maand tyd.)

Misschien moeten de admins de faq omtrent hetgeen wel/niet mag op het forum duidelijker formuleren.

Soms is het mij ook niet duidelijk waarom een topic gesloten wordt.

• Vrieskist
  • Laatst online: 05-02 16:22
diddel
Het boeit mij niks alleen nu zal ik nooit weten hoe RobTH z'n topic afloopt
Ga naar SG daar heb ik al een topic geopend

Verwijderd

-=Flipje=-: WORDT JIJ G.V.D. ES ADMIN DAN! :(
(alleen alsteblief nie hier)
Je hebt geen idee hoe moeilijk het is om beslissingen te nemen die zoveel mensen aan gaan.
Het is onmogelijk voor de admins om het iedereen naar de zin te maken.
Als ze die kleuters gewoon hun gang lieten gaan dan lag GoT binnen de kortste keren plat, door alle loze data verkeer.
Als je een probleem er mee hebt, kom dan met gefundeerde kritiek. En probeer ook es oplossing aan te dragen. Anders loop je gewoon loos te klagen, en daar heeft niemand wat aan.

• the noise
tja, cyber heeft een deel gelijk.. het lijkt mij ook niet mee te vallen om bepaalde beslissingen te nemen hiero--> en hoge bomen vangen veel wind..
misschien draadje openen met adviezen en oplossingen..

• The Legend
  • Laatst online: 22:58

The Legend

*Plop*

Hmmmm, het valt me een beetje tegen dat het nou ineens de adjes zijn die het hebben gedaan. Ok, volgens sommigen hebben ze een verkeerde beslissing genomen, maar daar werden ze toe gedwongen omdat een paar halve zolen het Onzin-Forum zaten te verzieken. Tuurlijk, ze hadden die paar etters kunnen bannen maar dat hebben ze niet gedaan. Ze wilden het rigoreus aanpakken zodat het hard aankwam maar wat gebeurt er? Het is de adjes schuld! Ga dan schelden op de mensen die het voor jullie verziekt hebben :(

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

ik vind het maar onzin om het te sluiten! vrije meningsuiting

Verwijderd

Ze moeten wel hier heel veel shit oplossen, hoe vaak hebben we al niet voorgesteld dat flipje admin van onzin werd? (volgens mij kan hij het goed, hij weet sinds zijn ban wat wel en wat niet mag, en houdt zich er aan ook...

Verwijderd

Het is duidelijk, de mensen die hier het felst tegen de beslissing van de adjes in gaan (in mijn ogen een juiste beslissing, een ban helpt toch niks) voelen zich het meest aangesproken.

Vrieskist: fijn :) dan gaan we weer verder met de soap over het liefdesleven van Robth :P

Verwijderd

Ik hoop toch van ganse harte dat jullie het onzinforum wel weer open gooien, want zoals er al velen voor mij zeiden, laat de goeden niet onder slechten lijden... pleasse.....

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
Vooralsnog is er geen sprake van dat het onzin-forum definitief dicht gaat. Wij realiseren ons wel degelijk dat er veel mensen zijn die geen problemen maken en gewoon lekker over onzin willen kletsen, en die ruimte willen we ook best bieden.

De belangrijkste reden om het onzin forum tijdelijk op slot te gooien is om een aafkoelingsperiode in te lassen. Als er op een bepaald moment zowel in Lieve Adjes als in het onzinforum welles-nietes discussies ontstaan en daar en masse draadjes voor geopend worden is er maar één goed middel, en dat is de noodrem. Zeker omdat de gebruikelijke middelen niet altijd helpen. UBB biedt niet genoeg mogelijkheden om ongewenste figuren uit te bannen, en direct naar het middel van een IP-ban grijpen is niet iets wat we willen doen.

Iedereen die denkt dat we het leuk vinden om het onzin-forum dicht te gooien zit er compleet naast. Ondanks het feit dat het onzin-forum naar mijn mening niet op GoT hoort is er toch voor een aantal mensen een grote behoefte aan wazig geklets. Daar willen we best ruimte voor bieden, als het maar binnen bepaalde fatsoensnormen blijft.
De laatste weken werd het echter een sport de admins uit te dagen en te testen hoever men kon gaan. En omdat we nu eenmaal geen tijd (en ook geen zin) hebben om 24 uur per dag elke reactie in de gaten te houden hebben we besloten een signaal af te geven dat we niet met ons laten sollen.

Verwijderd

Het is ook lullig voor iedereen.

Ik ben toch van mening, dat als je als forum, mensen de mogelijkheid bied, teksten, plaatjes en dergelijke te posten, daar bij moet blijven. En niet de boel sluiten als jullie er geen zin meer in hebben. Kap daar dan helemaal mee. DIT is GOT, niet het onzin over onzin forum. Het onzin forum is op dit moment net zo belangrijk voor GOT als bijvoorbeeld Software algemeen. De mensen die deze site bezoeken, zijn KLANTEN, kijken naar JULLIE reclame! (Dat vergeten jullie af en toe) Je verdient er dan wel niet veel mee, maar JULLIE bieden de diensten/mogelijkheden aan. Vanaf het begin vond ik het al belachelijk dat er een onzin forum gemaakt was.....

Ik kan alleen zeggen:

EIGEN SCHULD.....DIKKE BULT

Oh ja Cyberjunk: Doe je ff rustig jochie :)

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik ben toch van mening, dat als je als forum, mensen de mogelijkheid bied, teksten, plaatjes en dergelijke te posten, daar bij moet blijven.
Je kunt hier ook harde porno gaan posten... wil niet zeggen dat we dat accepteren. Bekijk het anders even andersom; jij hebt een forum maar er worden dingen gepost die er niet thuishoren en waar anderen zich aan ergeren... dan laat jij het open?
De mensen die deze site bezoeken, zijn KLANTEN, kijken naar JULLIE reclame!
Ja, en die klanten (vind het maar een domme vergelijking, we praten over een onzin forum) lopen even hard weer weg als ze al dat geruzie zien in het onzin forum.

Verwijderd

Nu ik er nog even over na denk:

Het Tweakers over Tweakers onzin forum stamt uit een tijd dat er in SG tweakers over tweaker onzin topics stonden (welke tweakers heeft zus en zo). Daarom die bewuste naam voor het onzin forum en niet als naam Onzin Forum.

Je ziet hier dus een aantal dingen gebeuren. Admins zien de vraag om onzin in SG, maken het onzin forum met een beetje sarcasme door er die bewuste naam te geven aan het forum. (Hoe vaak heb ik niet gevraagd om een andere naam?). En nu loopt het uit de hand.

Waarom? Geen vaste modereter in het forum. Waarom? Admins hadden het succes/populariteitr van het onzinforum niet verwacht. Users gaan uitdagen! Waarom? Omdat er geen vaste moddereter is.

Als oplossing loopt iedere admin/moddereter zich er mee te bemoeie. van de een krijg je een waarschuewing, van de andere niet. Daarnaast bestaat geen vast gelegde norm voor onzin.

RUSULTAAT: CHAOS

Sluiten heeft geen zin, kijk maar naar de topics!

Verwijderd

Dit is geen kritiek, maar een manier van kijken, door een slechte aanpak in het begin, resulteerd het nu in problemen.

• Tom
  • Niet online

Tom

Flipje:

Had ik hier al uitgelegt, nl.:
- Wie zit er 24 uur per dag op het onzinforum? niemand! Diegene die wel vaste bezoeker zijn van het onzinforum zijn jonger dan 20, en gaan dus (meestal) nog naar school. Die vallen dus af, die komen om 4 of 5 uur thuis en liggen er om 12 uur in. En de rest van de tijd dan?

- Objectief blijven is erg moeilijk, er zijn dan natuurlijk weer 2394 mensen die je af gaan zijken omdat je daar moderator bent, dan krijg je ruzie en ben je dus al niet meer objectief bezig (neem als voorbeeld Diadem, die jongen werd moderator maar heeft in de eerste paar dagen ongelovelijk veel gezijk over zich heen gehad, omdat een aantal mensen 'hem niet moesten').

- Waar ligt de grens wat wel/niet kan? Is ook erg kut, ik heb ook ontzettend vaak gehad dat ik iets close, en je dan gezeur krijgt dat je iets anders wel goed vind. In het onzinforum is het ontzettend onduidelijk wat wel of niet kan, dat is in de andere forums toch een stukje makkelijker (offtopic, spam, illegaal -> /dev/null).
Alleen jullie denken er denk ik wat te makkelijk over.

• Tom
  • Niet online

Tom

Dit is geen kritiek, maar een manier van kijken, door een slechte aanpak in het begin, resulteerd het nu in problemen.
En die slechte aanpak is aan ons te danken? Wij (admins) zijn niet diegene die daar hebben zitten kloten en ruzie maken!

Verwijderd

Gebrek aan admins...

Maar ja, wie wil er deze dagen nou nog admin worden van GoT???

• the noise
Tom, laat je niet gek maken.
er zullen er altijd zijn die het beter weten..

Verwijderd

TOM: een simpele vraag!

WAT IS ONZIN?

• Tom
  • Niet online

Tom

Onzin = reageren op iemand die Flipje heet -> heeft toch geen zin als je niet verder denkt dan 'had je het maar niet moeten openen'.

Verwijderd

Onzin = reageren op iemand die Flipje heet -> heeft toch geen zin als je niet verder denkt dan 'had je het maar niet moeten openen'.

Goed, een antwoord wat dus nergens op slaat, HAP HAP

De admins zelf weten niet eens wat onder onzin valt. Hoe moet iedereen dat dan weten.
Je loopt wel mooie verhalen te vertellen maar uit je antwoord zie ik dat je niet eens weet waarover je praat.

Dat bevestigd dan maar mooi mijn theorie, dat er gheen vaste regel/norm is in het onzinforum, ook dus bij de admins

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Žon·zin (de ~ (m.))

1 onzinnige praat => zottenklap, nonsens, wartaal,
larie, lariekoek, holle frase
2 dwaasheid

on·Žzin·de·lijk (bn.)

1 bevuild, morsig
2 met inmenging van irrelevante elementen

on·Žzin·ne·lijk (bn.)

1 niet onder het bereik van de zinnen vallend =>
bovenzinnelijk

on·Žzin·nig (bn.)

1 alle maat of redelijkheid te buiten gaand =>
buitensporig
Bron : www.vandale.nl

Virussen? Scan ze hier!

• Kees
  • Laatst online: 20-02 14:16

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
tuurlijk is er geen vaste norm flipje, nogal logisch, de een kan net ff wat meer maken dan de ander, omdat de admins hem kennen, of omdat hij hier al een tijdje komt.. zo iemand kan meer op het forum doen dan iemand die hier net komt kijken.. ja dat is met 2 maatstaven meten, en nee, dat is niet verkeerd..

Kees

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

ja maar elkaar verrot schelden en bedrijgen is niet meer onzin. Dit is gewoon normaal dat de admins dit ff doen om ons ff een grote waarschuwing te geven. Donderdag gaat hij weer open en dan moeten we gewoon weten waar je moet stoppen anders is het dadelijk definitief voorbij. Dus sluit deze draad maar wandt het is duidelijk.

Verwijderd

Ik zeg er nu nix meer over, maar volgende maand is het toch weer zo ver, dat er een hevige discusie plaats vind in het admin forum.

Het probleem uitstellen is namelijk geen oplossing.

• Tom
  • Niet online

Tom

Goed, een antwoord wat dus nergens op slaat, HAP HAP
Denk eerst even over je eigen postings na, en lees alle andere postings (*hint* *hint*) eens door, misschien dat je dan onze beslissing begrijpt (tenminste, dat hopen we).
De admins zelf weten niet eens wat onder onzin valt. Hoe moet iedereen dat dan weten. Je loopt wel mooie verhalen te vertellen maar uit je antwoord zie ik dat je niet eens weet waarover je praat.
Ja onzin is OK, boeie wat er gebeurd, maar:
- Elkaar in de zijk zetten,
- Het forum verneuken door threads aan te maken die niet aan te klikken zijn,
- enz. enz.
is niet normaal en hoort daar niet thuis!

Jij loopt verhalen te vertellen die nergens op slaan. "Dan had je maar geen onzinforum moeten openen", wat is dat voor antwoord?

Ohja; als je hierop reageert Flipje, denk eerst even goed na (lijkt wel alsof ik nu een kleuter iets probeer uit te leggen) voor je het post. Je zegt dingen die niet kloppen maar zet ons daarmee wel in de zijk.

Verwijderd

1234Dennis

[zeik mode aan]
Dus sluit deze draad maar wandt het is duidelijk.
[zeik mode uit]

wanneer ga je weer naar school?

:)

• Simkin
  • Laatst online: 17-02 14:33

Simkin

Bzzzzz

.

• Simkin

Simkin

Bzzzzz

.

• Simkin

Simkin

Bzzzzz

.

• Simkin

Simkin

Bzzzzz

.

• Simkin

Simkin

Bzzzzz

.

• Simkin

Simkin

Bzzzzz

.

• Simkin

Simkin

Bzzzzz

tegenvallertje... :(
Khad meer ruggengraad verwacht van Tweakers.net, het zegt veel over hen die zich laten irriteren, ik dacht dat de admins daar wel boven zouden staan...maar toch gaan veel moderators discussies aan die ze niet aan moeten gaan, ik geloof wel dat je je dan gaat storen ja. Zorg ervoor dat er duidelijke richtlijnen zijn over posten van replies i.v.m. flames en scheldpartijen....gewoon verbieden

ik ga het onzin forum sluiten want die en die doen niet wat zij zeggen....

kots!

• Simkin

Simkin

Bzzzzz

hmm..die vele replies van mij komt door een bug!! heb ik niet gedaan ( voordat ik gebanned wordt)

Verwijderd

is flipje weg hij heeft geen profile???

Verwijderd

mja... door deze actie gaat men alleen maar meer zieken in de andere fora.... dom dom dom

Verwijderd

lijkt wel alsof ik nu een kleuter iets probeer uit te leggen
Geloof mij maar.....dat gevoel is wederzijds

• Tom
  • Niet online

Tom

, ik dacht dat de admins daar wel boven zouden staan...
Waarboven staan? Moeten we het forum laten verneuken door een stel kleuters? Het is de bedoeling dat het daar normaal blijft, dat er onzin staat OK, maar het kon meer klootforum genoemt worden.
maar toch gaan veel moderators discussies aan die ze niet aan moeten gaan, ik geloof wel dat je je dan gaat storen ja. Zorg ervoor dat er duidelijke richtlijnen zijn over posten van replies i.v.m. flames en scheldpartijen....gewoon verbieden
Je hebt te maken met kleine kindjes (niet allemaal, maar een groot deel wel) die zich niet normaal kunnen gedragen en daarom gaan schelden, zitten kutten met UBB d.m.v. lege topics, enz. Die lui kun je niet uitleggen wat de regels zijn.

Als het zo makkelijk was, dan hadden wij het echt wel gedaan. Adminnen/moderaten is gewoon moeilijk, je hebt vaak te maken met threads die 'er net tussenin zitten (tussen wel/niet kunnen)' en je krijgt vaak reacties 'waarom issie gesloten, wat is er fout aan'. In jullie ogen is adminnen heel simpel en is onze manier van werken helemaal fout.
Geloof mij maar.....dat gevoel is wederzijds
Gelukkig.

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02 08:38

Nietzman

Woei!

/me betuigt zijn volledige steun aan de adjes.... met al die crap erin begon het op scholieren.vom te lijken :r

• Simkin

Simkin

Bzzzzz

hmmm...als mod zou ik alleen reageren op zinnige vragen, rest negeren...blijven ze zeuren..waarschuwen daarna een ban...

in alle gevallen denk ik dat je eerst moet waarschuwen, daarna als het gewaarschuwde persoon niet van ophouden weet..meteen bannen, geen discussie.

Heel het onzin forum is in mijn ogen een grijs gebied, maar de normale omgangsregelingen gelden nog wel.
Je kan als admin topics zoals rascisme en/of porno verbieden, dat scheeld je al een hoop gezijk.

Als mensen een topic beginnen met...:ik vind..dan kan je daar eigenlijk alleen maar je mening op geven, discussie is uitgesloten.

Zie maar wat je met deze feedback doet, toch denk ik dat je beter 3 a 4 mensen een onzin-verbod had kunnen geven i.p.v. de trouwe(re) tweakers lekker laten ouwehoeren (nu verveel ik me op mijn werk gniffeldegniffel)

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Post er ook wel eens :), maar als 'ie dicht is mis ik um niet hoor :) :) :)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

*zucht snik*

Toch fijn om net na je vakantie zo'n mooi 'de maatschappij, dat ben jij..'-gevoel te constateren onder de tweakers.

Ff mijn mening:
- een paar onzekere tieners verknallen het met hun leukdoenerij voor de rest....errug jammer dat dat hier moet gebeuren. Tweakers heeft van oorsprong een serieus imago, dit gaat echt helemaal nergens over.
- Tom, wat Simkin zegt heeftie best gelijk in. Dan heb ik het niet over het wel of niet sluiten van het forum, dat is aan jullie, maar dan heb ik het over het ingaan op al die beschuldigingen en kritiek op de admins. Ik had ook wel gedacht dat jullie DAAR wat meer boven zouden staan.

Verder voel ik me echt oud worden als ik dit zo allemaal lees.....no offence

Verwijderd

Ach ja, in mijn vorige leven als Titan ben ik nota bene gebanned omdat ik het recht in eigen hand nam en alle domme topic (hoeveel is een eend) (wat is er lekkerder, patat met, of patat met) en nu zelfs LEGE topics, zo nodig moest volgooien met 10000000000 smileys zodat de losers die in dat soort threads kwamen crashes kregen (RAFTHOR FEELING >:) >:) >:)) En nu gaan ze zelf over zulke dingen zeiken, beetje flauw adjes, hadden jullie Titan ook niet hoeven te bannen :( Ik stond toen geheel achter jullie, daarna niet meer natuurlijk.. Nu nog steeds niet... Ik begrijp het wel, maar ik was er tenminste al veel eerder achter, en het begon net leuk te worden daar weer, komt er een paar lamers zo nodig weer lege topics en zeer interessante dingen van het niveau "hoeveel is een eend" posten.. tjsssss... (overigens was het altijd RAFTHOR die die crap neerpleurde)
Duzzja, nu ga ik maar weer een zelfde actie houden, 3 maanden lang het onzinforum weren...

Ennuh.. Nietzman..? WAAROM vind je nog steeds altijd ALLES wat de adjes doen goed?? Wil je nou echt zo graag administrator worden?? zeg het dan eerlijk :)

• Grrrrrene
  • Niet online
Tja, dit is natuurlijk geen oplossing. Gewoon de regel instellen dat schelden/discrimineren enzovoorts leidt tot een ban. Niet meteen natuurlijk, mensen kunnen zich beteren, maar na 2 waarschuwingen ofzo. En die waarschuwingen kun je dan als tweaker doorgeven aan de admins, zodat die kunnen controleren of iemand terecht een "strafpunt" moet krijgen... Beetje ingewikkeld uitgelegd, maar werkt volgens mij wel.

Volgens mij is het bij die racistische scheldpartijen bij een aantal mensen niet duidelijk wat het onzin-forum is en waarom het er is... Je kunt er alles kwijt wat je wilt, (let op, nu komt het: ) zolang je anderen daarmee in hun waarde laat. Threads als "Wat is lekkerder, patat met of patat met" lees ik niet, maar kunnen volgens mij geen kwaad op onzin forum. Dierensex-plaatjes walg ik van en racistische uitlatingen doe je maar in een chat met Janmaat...

OK, ik heb de betreffende topics niet gelezen, maar kan wel raden wat er gebeurd is. Kunnen de admins ons misschien ook op de hoogte houden over hoe dit in de toekomst wordt voorkomen? Onzin forum verwijderen is natuurlijk de oplossing niet, ban die eikels liever. En dat het niet meer duidelijk is wie die eikels zijn lijkt me sterk, wie post die messages anders??????

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• MicroWhale
  • Laatst online: 09-02 17:27

MicroWhale

The problem is choice

Groot gelijk dat dit eens is gebeurd... Dit zou best eens in de 3 maanden herhaald mogen worden... dat de vuilnisman eens langskomt... is niet zo erg toch? Hopen dat die kleine opgeschoten jochies misschien begrijpen dat ze er niet teveel rommel mogen maken.

Ik moet wel toegeven dat er inderdaad wat meer pepperspray gebruikt mag worden tegen relschoppers en ander ongedierte. Het moet te bestrijden zijn, en als je mild blijft weet je zeker dat ze terugkomen.

ps. Het is echt op een tweakers-manier opgelost: Als het niet werkt, gooi het dan maar weg en begin overnieuw. (net als alle ossen :))

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Simkin

Simkin

Bzzzzz

tss tss, ik sluit me vanaf nu buiten deze onwaardige discussie, deze discussie zouden de admins onderling moeten houden.

Verwijderd

GO LOGOS!!!
LOL!!! :D :D :D

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Degene die er behoefte aan heeft kan een nieuwe thread starten, of in 1 van de andere reageren. Deze is te lang geworden -> slotje.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.