To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
cool!, morgen gaan we weer vliegen
BF1: Don-Panio
Morgen ben ik er ook weer bij als ik verder niks anders te doen heb.
zullen we morgen met zijn allen 747 nemen, en dan formatie? Iemand moet dan leider zijn zodat we de groep kunnen vliegen.
ik vind het goed!, maar ik ga nu lekker 
tot morgen all

tot morgen all
Nu al???Op woensdag 02 januari 2002 22:52 schreef Predator_NL het volgende:
ik vind het goed!, maar ik ga nu lekker
tot morgen all
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Hallo!
Gaan jullie vanavond ook vliegen heb ook wel weer eens zin om online met andere te vliegen dat is een hele tijd geleden voor mij.
Gaan jullie vanavond ook vliegen heb ook wel weer eens zin om online met andere te vliegen dat is een hele tijd geleden voor mij.
ik ga vanavond wel vliegen, maar niet al te laat, want ik moet morgenochtend vroeg op (mot werken
) ik kan eventueel ook vanmiddag wel gaan vliegen
waarom zie ik me wielen niet onder me plane als ik hem kies zegmaar...., weet iemand dit?
en wat is de snelste manier van renderen?
----
1.Transform & lightning
2.mip mapping
3.anti- aliasing
4.mult- texturing
Ik heb nu 1,2 dn 4 aanstaan. Maar me pc is niet zo snel, dus ik wil eigenlijk boven de 17 frames blijven, zonder dat er echt veel aan "graphics" verlies inzit...
en deze dan nog:
filtering:
-bi-linear
-tri-linear
welke kan ik het beste kiezen?
------------------
Oke, dan was het weer, ik zit nu als een gek planes te downloaden...., want dan zie ik mensen goed! Waar is trouwens die air force one vliegtuig te vinden?, die van american airlines had ik al...
ps: hebben jullie alle planes gedowned die jullie konden vinden ongeveer?, of hier wat en daar wat?
[edit] Hoe werkt IFR nu?, ik lees er zo veel over...
en wat is de snelste manier van renderen?
----
1.Transform & lightning
2.mip mapping
3.anti- aliasing
4.mult- texturing
Ik heb nu 1,2 dn 4 aanstaan. Maar me pc is niet zo snel, dus ik wil eigenlijk boven de 17 frames blijven, zonder dat er echt veel aan "graphics" verlies inzit...
en deze dan nog:
filtering:
-bi-linear
-tri-linear
welke kan ik het beste kiezen?
------------------
Oke, dan was het weer, ik zit nu als een gek planes te downloaden...., want dan zie ik mensen goed! Waar is trouwens die air force one vliegtuig te vinden?, die van american airlines had ik al...
ps: hebben jullie alle planes gedowned die jullie konden vinden ongeveer?, of hier wat en daar wat?
[edit] Hoe werkt IFR nu?, ik lees er zo veel over...
IFR betekend Instrumental flight rules. Van wat ik weet is het heel handig. Je hoogte en richting word je verteld. Je word zo voor de goeie langdings baan gelijdt. Je hoeft daarna alleen maar met ILS te landen. Easy. als er ils op de runway zit natuurlijk
ok, maar hoe gebruik je het/ zet je het aan?
bij de flight planner kan je VFR of IFR kiezen. En je moet het gebruiken via je atc. Het wijst zich best wel vanzelf
sorry, maar wat is je ATC?
Air Traffic Control. Je weet wel je commicatie met de vliegvelden enzo. Er zit als het goed is een lesson over ATC in het spel.
Er zit als het goed is over ieder "lastig" onderwerp een lesson ingebakken...

Waar zullen we vanavond gaan vliegen
...ik zit nu op het werk, maar kan niet wachten weer met een paar kamikaze piloten hier te gaan vliegen
hahaha, nou, ik zal daarlijk wel even een lesson gaan volgen dan, maar die gast versta ik gewoon helemaal niet....
zullen we een keer in de US gaan vliegen>
MMkay, how about Kennedy - WTCOp donderdag 03 januari 2002 13:10 schreef Predator_NL het volgende:
hahaha, nou, ik zal daarlijk wel even een lesson gaan volgen dan, maar die gast versta ik gewoon helemaal niet....
Onee, die staan er niet meer

ik heb die lesson net gevolgd, en ik heb geen woord verstaan wat die gast zei..., en ik snap er geen bal van hoe die IFR te gebruiken. Hij praat zo onduidelijk
naar mijn idee niet...Op donderdag 03 januari 2002 13:51 schreef arko19 het volgende:
is er eigelijk een demo van FS 2002
Owkee, heb nog 1 vraag (hoop ik), hoe kan ik gebruik maken van de ATC om goed voor de baan geleid te worden, Zonder de ILS te gebruiken...m kan iemand deze beantwooren?, met details, van hoe en waar je dan bepaalde frequenties moet invullen/ hoe je hierachter kan komen, en hoe je kan activeren...
Mijn dank is groot
owkee dan..., ik begrijp eindelijk wat ze ermee bedoelen en het is dus niks voor mij, dus als er geen ILS op een vliegveld aanwezig is dan is Visual landen de enigste manier...
Nog 1 vraag, maar wel een makkelijke, wanneer begint de ILS te werken?, hoeveel NM voor de landingsbaan?, echt bij die groende streep pas of er al een stuk voor?
en hoeveel is 1 nm in km?
Nog 1 vraag, maar wel een makkelijke, wanneer begint de ILS te werken?, hoeveel NM voor de landingsbaan?, echt bij die groende streep pas of er al een stuk voor?
en hoeveel is 1 nm in km?
Gaat lastig hoor, in slecht weer en bij nacht handmatig landenowkee dan..., ik begrijp eindelijk wat ze ermee bedoelen en het is dus niks voor mij, dus als er geen ILS op een vliegveld aanwezig is dan is Visual landen de enigste manier...
De ILS werkt altijd. Je kan echter pas het signaal (v.d. localiser / glideslope) ontvangen op het moment dat je "door de rode ringen vliegt" (die "ringen" horen bij een NDB die in het verlengde van de runway ligt).Nog 1 vraag, maar wel een makkelijke, wanneer begint de ILS te werken?, hoeveel NM voor de landingsbaan?, echt bij die groende streep pas of er al een stuk voor?
1 n.m. = 1,852 k.m. (Google had je dat ook kunnen vertellen)en hoeveel is 1 nm in km?
op got was het niet te vinden, op google heb ik gezocht, maar ik heb echt weer een vraag, en dit keer over de flightplanner..
kan je waypoints toevoegen zonder dat er iets op de kaart staat?, in de help van fs2002 zelf staat dat je waypoinst toe kan voegen door het lijntje te slepen op intersection/ vliegvelden etc. Maar kan je zelf geen punten aanmaken?
kan je waypoints toevoegen zonder dat er iets op de kaart staat?, in de help van fs2002 zelf staat dat je waypoinst toe kan voegen door het lijntje te slepen op intersection/ vliegvelden etc. Maar kan je zelf geen punten aanmaken?
De ILS heeft maar een beperkt bereik. Op grote vliegvelden maximaal een bereik van 27nm dus als je verder weg bent kan je hem niet ontvangen. Op kleinere vliegvelden met kortere banen reikt het ILS singnaal meestal niet verder dan 11-17nmOp donderdag 03 januari 2002 14:43 schreef Nephilin het volgende:
[..]
De ILS werkt altijd. Je kan echter pas het signaal (v.d. localiser / glideslope) ontvangen op het moment dat je "door de rode ringen vliegt" (die "ringen" horen bij een NDB die in het verlengde van de runway ligt).
[..]
Dat je 'm niet kan ontvangen betekent niet dat -ie niet werkt, maar dat je je buiten z'n bereik bevindt - het signaal is dan te zwak om op te pikken (erg mierenneukerig, weet ik)Op donderdag 03 januari 2002 15:39 schreef rdluca het volgende:
[..]
De ILS heeft maar een beperkt bereik. Op grote vliegvelden maximaal een bereik van 27nm dus als je verder weg bent kan je hem niet ontvangen. Op kleinere vliegvelden met kortere banen reikt het ILS singnaal meestal niet verder dan 11-17nm
Maar wel voor de volledigheidOp donderdag 03 januari 2002 15:46 schreef Nephilin het volgende:
[..]
Dat je 'm niet kan ontvangen betekent niet dat -ie niet werkt, maar dat je je buiten z'n bereik bevindt - het signaal is dan te zwak om op te pikken (erg mierenneukerig, weet ik)
Verwijderd
Waar halen jullie eigenlijk al die nieuwe vliegtuigen vandaan.
Die Boeing van KLM wil ik erg graag hebben.
Die Boeing van KLM wil ik erg graag hebben.
waarom opent MarkyB nu al deel 2
vaag..., waarom idd?
edit( nouja, close deze dan maar)
edit( nouja, close deze dan maar)
jah, close deze maar. (moet je dat aanvragen bij de mods?)
als het goed is zien ze dat vanzelf wel, gewoon hier niet meer posten....
CLOSED. We gaan hier verder:
[topic=368903/1/25]