Ik heb net FS 2002 aangeschaft en nu wil ik mijn vliegtuigen collectie gaan uitbreiden.
Dus weet iemand een paar goede sites waar je die kan downloaden.
Dus weet iemand een paar goede sites waar je die kan downloaden.
Some things can not happen until they happen...
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
Op woensdag 02 januari 2002 19:52 schreef Soef het volgende:
search??
ach stel je niet zo aan, hoe moet hij weten dat je dat in een topic met screenshots of een topic waar ip's en vluchten in staan moet zoeken. En om dat uit te zoeken ben je ook nog wel ff bezig, die topics zijn namelijk vet groot.Op woensdag 02 januari 2002 20:02 schreef KIMBLE het volgende:
gaan we weer
ik word er een beetje moet van dat we het elke dag 3 keer moeten opschrijvenOp woensdag 02 januari 2002 20:19 schreef sinterklaasrulez het volgende:
[..]
[..]
ach stel je niet zo aan, hoe moet hij weten dat je dat in een topic met screenshots of een topic waar ip's en vluchten in staan moet zoeken. En om dat uit te zoeken ben je ook nog wel ff bezig, die topics zijn namelijk vet groot.
Het is dus wel makkelijk dat dat in 1 topic staat. Alleen het is wel een verotte topic titel, zo heb je er nog steeds niks aan als je dit zoekt.
Verwijderd
dan reageer je toch gewoon niet, jij hoeft het niet te typen hoor.Op woensdag 02 januari 2002 20:20 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik word er een beetje moet van dat we het elke dag 3 keer moeten opschrijven
Als niemand reageert omdat die het 3x per dag moet typen dan krijgt die ook geen antwoord.Op woensdag 02 januari 2002 20:22 schreef sinterklaasrulez het volgende:
[..]
dan reageer je toch gewoon niet, jij hoeft het niet te typen hoor.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
omdat ie niet ff het topic kan doorlezenOp woensdag 02 januari 2002 20:28 schreef achappey het volgende:
[..]
Als niemand reageert omdat die het 3x per dag moet doen krijgt die ook geen antwoord.
Nee precies lijkt mij dus ook. Bovendien vallen die FS topics genoeg op lijkt mij.Op woensdag 02 januari 2002 20:30 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
omdat ie niet ff het topic kan doorlezen
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
eh eigenlijk krijgt hij dan wel antwoord, en noem jij dit antwoordenOp woensdag 02 januari 2002 20:28 schreef achappey het volgende:
[..]
Als niemand reageert omdat die het 3x per dag moet typen dan krijgt die ook geen antwoord.
Op woensdag 02 januari 2002 19:52 schreef Soef het volgende:
search??
Hier heb je niks aan, als je dit op een onzinnig topic antwoordt dan kick je het alleen maar omhoog, wat een beetje tegenstrijdig is he.Op woensdag 02 januari 2002 20:02 schreef KIMBLE het volgende:
gaan we weer
Verwijderd
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Dat je laat blijken dat je lui bent is tot daar aan toe, maar dit is echt te erg voor woordenOp donderdag 03 januari 2002 11:17 schreef Almere-Dude het volgende:
Ik was een te lui om zelf te zoeken.
maar toch bedankt allemaal.
Op woensdag 02 januari 2002 20:47 schreef ND het volgende:
En nou a.u.b stoppen over dat alweer, ik denk dat na 2 berichten de topic starter wel door heeft.Dus a.u.b geen replys meer over dit.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
waarschuwingen?Op donderdag 03 januari 2002 20:45 schreef ND het volgende:
dat find ik eigenlijk ookMaar kan een mod, als ie de titel verandert, ook meteen ff de post schrappen met die waarschuwingen? Dan is het een betere layout.
ik denk dat ze dat niet gaan verwijderen hoor en waarom is dit topic weer omhooggekicked?Op donderdag 03 januari 2002 20:54 schreef ND het volgende:
ja, dat van : "Zie deze topic link", en van "Gebruik de search" en van "Je had zlef kunnen zoeken" etc
Op donderdag 03 januari 2002 20:43 schreef s_roubos het volgende:
Ík wil graag even zeggen dat ik best blij ben met dit topic. Ik wil voorstellen om de titel echter te veranderen naar iets van 'Sites met FS2002 vliegtuigen' ofzo.
Ik heb ook de topics gezien met de duizenden replies genaamd 'Post je screenshots' die vervolgens geen moer met screenshots te maken hebben maar een vergaarbak worden voor alles wat met FS2002 te maken heeft. Prima, maar word dan niet boos als er mensen zijn die iets specifieks willen weten zonder 83 pagina's met irrelevante info door te nemen. Sommigen hier zitten op een modem, anderen hebben geen tijd om er door heen te gaan. Dus nogmaals, prima topic, alleen even titel veranderen.
als die in fs2002 pic forum de laatste 2a3 pagina's had doorgelezen had ie het nog gezienOp donderdag 03 januari 2002 20:59 schreef ND het volgende:
Ow, oke, en het is omhoog "gekickt" omdat dit eigenlijk wel een goed idee is :
[..]
Verwijderd
vraag het ff hier als je ff verder gekeken had had je het ook wel gezien, en niet deze hoeven kicken.Op donderdag 25 april 2002 19:13 schreef Plex_Force het volgende:
Waarom moet je steeds op runway 6 starten op Schiphol?kan je dit instellen ofzo?
Nog een vraagje,als je gaat taxien,en je staat op punt om vlak voor de runway te stoppen om de take off request aantevragen dan staat er een of andere cessna plane voor je neus te wachten(in tegen gestelde richting) is die vent gek ofzo?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq