Nou, ik was niet echt aan het soliciteren naar mod ofzo, ik heb op dit moment meer dingen aan me hoofd....
Maar ik was gewoon even geinteresseerd naar dat gegeven...
Maar ik was gewoon even geinteresseerd naar dat gegeven...
Je snapt dat dit een verkapte warez request is en dat ik je hier een OW voor moet gevenOp donderdag 20 december 2001 22:24 schreef nelske het volgende:
Waarom heb ik dan nog niks ontvangen?![]()
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Die lunatic aarsOp donderdag 20 december 2001 22:28 schreef Leonstyle het volgende:
Nog een vraagje, wie is de laatste mod geweest, die is toegevoegd aan het team ???
Op donderdag 20 december 2001 22:29 schreef BrZ het volgende:
[..]
Die lunatic aars
Verwijderd
Ach je bent gewoon jaloers op het feit, dat ik het binnenkort wel krijg van LampieOp donderdag 20 december 2001 22:28 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Je snapt dat dit een verkapte warez request is en dat ik je hier een OW voor moet geven![]()
Ik krijg al dagelijks van hem in #huiskamerOp donderdag 20 december 2001 22:30 schreef nelske het volgende:
[..]
Ach je bent gewoon jaloers op het feit, dat ik het binnenkort wel krijg van Lampie![]()
Daarom ben ik ook nooit in #huiskamer....Op donderdag 20 december 2001 22:31 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ik krijg al dagelijks van hem in #huiskamer![]()
hmm... als je voor alle keren dat ik LuNaTiC aars noem een SU post maakt staan er al flink watOp donderdag 20 december 2001 22:30 schreef Leonstyle het volgende:
[..]
report in SU...
[search=aars]Op donderdag 20 december 2001 22:37 schreef BrZ het volgende:
[..]
hmm... als je voor alle keren dat ik LuNaTiC aars noem een SU post maakt staan er al flink wat
They made me do it.
no commentOp donderdag 20 december 2001 22:38 schreef Smoothy_ het volgende:
Als LaNuTiC het kan, dan kan iedereen hetHet blijkt toch maar dat het toch een soort random scriptje is ofzo
Dit is natuurlijk niet serieus
Aannames zijn fataal.
Zo ben jij dus ook mod en zelfs in de GoT-raad gekomen ?????Op donderdag 20 december 2001 22:40 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ach, mod zijn is gewoon zorgen dat je machtsgeil bent, met veel (onnodige) slotjes gooien, met opzet en zonder goede reden inconsequent zijn en users uitschelden. Dat kan dus iedere hondelul, voor de rest is er niets moeilijks aan.
Als je hier aan voldoet ben je een prima mod.
Stelletje eikels.
*Dit is de redenatie die sommige users er op na houden. ;)*
Verwijderd
Op donderdag 20 december 2001 22:40 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ach, mod zijn is gewoon zorgen dat je machtsgeil bent, met veel (onnodige) slotjes gooien, met opzet en zonder goede reden inconsequent zijn en users uitschelden. Dat kan dus iedere hondelul, voor de rest is er niets moeilijks aan.
Als je hier aan voldoet ben je een prima mod.
Stelletje eikels.
Je moet volgens mij 'byond flaming' zijn wil je daar terecht komen.Op donderdag 20 december 2001 22:42 schreef Leonstyle het volgende:
[..]
Zo ben jij dus ook mod en zelfs in de GoT-raad gekomen ?????
Gameover is en was ons lichtend voorbeeld jaOp donderdag 20 december 2001 22:42 schreef Leonstyle het volgende:
tja....die GaMeOvEr is geen lekkere gozer hoor...tenminste, als mod nietOp donderdag 20 december 2001 22:42 schreef Leonstyle het volgende:
[..]
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Yup.Op donderdag 20 december 2001 22:42 schreef Leonstyle het volgende:
Aannames zijn fataal.
Be proud on that....Op donderdag 20 december 2001 22:47 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Yup.
Goed he ?
Verwijderd
dan word je zeker modOp donderdag 20 december 2001 22:49 schreef Leonstyle het volgende:
[..]
Be proud on that....
Dus als ik een beetje doorflame en zeur en kick en in het rond UTFS, RTFM en FAQ roep, dan word ik hier misschien dus mod...
Verwijderd
Ok dan: Er zijn al zat topics over hhoe mod te worden! UTFS!Op donderdag 20 december 2001 22:51 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
dan word je zeker modAls je het goeddoet, zelfs adje.
Read the FAQ....Op donderdag 20 december 2001 22:57 schreef R0decker het volgende:
[..]
Ok dan: Er zijn al zat topics over hhoe mod te worden! UTFS!
Zow, wordt ik nu mod?![]()
Waar blijven jouw centen voor je HGA schap aan mij eigenlijk ? Ik zou er maar eens druk achter zetten als ik jou was.Op donderdag 20 december 2001 23:41 schreef McVirusS het volgende:
* McVirusS wil LuNaTiC en G5rene eraan herinneren dat het smeergeld in December vanwege de feestdagen extra hoog is....en tevens G5rene waarschuwen.....LuNaTiC betaald alleen aan mij ja!
Aannames zijn fataal.
Zorg jij nou maar eerst dat je die centen voor je got-raad schap is aan mij betaald, ik heb niet voor niets zo'n moeite zitten doen!Op donderdag 20 december 2001 23:43 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Waar blijven jouw centen voor je HGA schap aan mij eigenlijk ? Ik zou er maar eens druk achter zetten als ik jou was.
Kewl, we gaan McV afzetten. LuNaTiC en ik betalen hem niet, dan kan hij jou niet betalen en dan kunnen LuNaTiC en ik gezamelijk HGA wordenOp donderdag 20 december 2001 23:43 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Waar blijven jouw centen voor je HGA schap aan mij eigenlijk ? Ik zou er maar eens druk achter zetten als ik jou was.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Als sla je me dood....Op vrijdag 21 december 2001 00:48 schreef jelmervos het volgende:
Hoe word je superwannabe?
Zal ik jou eens bannen dan ?Op vrijdag 21 december 2001 00:41 schreef morgoth het volgende:
Zorg jij nou maar eerst dat je die centen voor je got-raad schap is aan mij betaald, ik heb niet voor niets zo'n moeite zitten doen!
![]()
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Hmzz, lijkt me nou niet de meest handige uitspraak als je geen directe toegang tot de DB hebtOp vrijdag 21 december 2001 00:51 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Zal ik jou eens bannen dan ?
ik ben wannabee modOp vrijdag 21 december 2001 00:48 schreef jelmervos het volgende:
Hoe word je superwannabe?
hmmm, goed planOp vrijdag 21 december 2001 00:45 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Kewl, we gaan McV afzetten. LuNaTiC en ik betalen hem niet, dan kan hij jou niet betalen en dan kunnen LuNaTiC en ik gezamelijk HGA worden
Verwijderd
dito, gelukkig iets minder regs en fora dan hierOp donderdag 20 december 2001 21:53 schreef MisterData het volgende:
[..]
eamelink is wel mod , alleen niet op dit forum
Wat ook de reden is dat ik en Kees er het meest van profiterenOp vrijdag 21 december 2001 00:56 schreef nelske het volgende:
Hmzz, lijkt me nou niet de meest handige uitspraak als je geen directe toegang tot de DB hebt![]()
![]()
vechtenOp vrijdag 21 december 2001 08:40 schreef dennisdotcom het volgende:
Leonstyle: jij zal nooit moderator worden, dat heb je tot nu toe met je gedrag al duidelijk gemaakt. En als je nou niet snel dat originele icon van je weghaalt (ik had hem eerst) zorg ik er persoonlijk voor dat je niet eens meer moderator kan worden.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Op vrijdag 21 december 2001 08:40 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]

Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Nee.. GaMeOvEr moest toch een switch sponseren in die tijd??Op donderdag 20 december 2001 22:42 schreef Leonstyle het volgende:
Hmmm klinkt bekendOp vrijdag 21 december 2001 09:15 schreef Twynn het volgende:
Nee.. GaMeOvEr moest toch een switch sponseren in die tijd??
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Klopt, maar dat ding was naar de klote, dus toen moest ie alsnog betalenOp vrijdag 21 december 2001 09:15 schreef Twynn het volgende:
[..]
Nee.. GaMeOvEr moest toch een switch sponseren in die tijd??
Ongeveer een jaar geleden hebben we een grote opschoonactie gehouden waarbij er een stuk of 8 mod-posities vacant werd. Daar zijn toen open sollicitaties voor gehouden, waarna een aantal mensen als mod is aangesteld.Maar over de originele vraag hoe je wordt gekozen? Dat verscheelt geloof ik nogal.. Er zijn mods bij die zijn begonnen als vakantiemod, sommigen zijn gewoon rechtstreeks uit het forum geplukt op hun kwaliteiten. Sommigen zijn eerst lite-mod geweest, en er zijn er nog een aantal die geselecteerd zijn na een open solicitatieronde..
Verwijderd
Tsja, dan had je mee moeten gaan op vakantieOp vrijdag 21 december 2001 10:12 schreef TgF het volgende:
één nadeel: het is maar tijdelijk
Verwijderd
Tja, dat heeft weer als nadeel dat ik geen vakantie-mod zou zijnOp vrijdag 21 december 2001 10:18 schreef ACM het volgende:
[..]
Tsja, dan had je mee moeten gaan op vakantie![]()
Ag, je hebt nog kans hoor:Op vrijdag 21 december 2001 10:23 schreef TgF het volgende:
Tja, dat heeft weer als nadeel dat ik geen vakantie-mod zou zijn
De ervaring heeft geleerd dat vakantiemods meestal wel blijven hangen
Jeremy Clarkson
O jah, dat was mijn aanpak ook!Op vrijdag 21 december 2001 10:12 schreef TgF het volgende:
Hoe word ik moderator?
Zorgen dat je goede vriendjes wordt met een moderator en dan zorgen dat ie veel op vakantie gaat
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
if you can't beat themOp vrijdag 21 december 2001 11:19 schreef LuNaTiC het volgende:
Tjah zoals Daniel al zei, ben ik gewoon op mn kwaliteiten aagesteld
Mijn HK posts waren van zodanig niveau
jah dit is zelfspot![]()
Kwam ik hoger uit dan jij??Op vrijdag 21 december 2001 11:13 schreef wasigh het volgende:
en heb ACM IRL ontmoet en hem toen laten winnen met Lasergamen
ten 2e ben ik net iets groter, en ongeveer 2x zo breed als ACMOp vrijdag 21 december 2001 11:25 schreef ACM het volgende:
[..]
Kwam ik hoger uit dan jij??
Toevallig heb ik gisteren nog dat kaartje gevonden... dus ik zal het es nazoeken...
Reken maar op ernstige maatregelen als ik erachter kom dat dat niet zo was!
Ik mis inderdaad de connectie.. HK en niveauOp vrijdag 21 december 2001 11:19 schreef LuNaTiC het volgende:
Mijn HK posts waren van zodanig niveau
Ja dat lijkt me idd wel toepasselijk. Want anders wordt het extra dokken of verwijderen uit crew!Op vrijdag 21 december 2001 11:25 schreef ACM het volgende:
Kwam ik hoger uit dan jij??
Toevallig heb ik gisteren nog dat kaartje gevonden... dus ik zal het es nazoeken...
Reken maar op ernstige maatregelen als ik erachter kom dat dat niet zo was!
Ah, het ging je alleen maar om de macht!Op vrijdag 21 december 2001 10:56 schreef Elvhenk het volgende:
[..]
O jah, dat was mijn aanpak ook!![]()
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
blup
* wasigh checkt via abnamro.nl zijn bankrekening en...Op vrijdag 21 december 2001 11:51 schreef Werkeend het volgende:
he lunatic....
.... nice icon!
mag ik nu hk vakantiemod worden?
^_^
was het niet banknr 66.666.66 ?Op vrijdag 21 december 2001 11:52 schreef wasigh het volgende:
[..]
* wasigh checkt via abnamro.nl zijn bankrekening en...
Nope je mag niet...
blup
Alsof jij iemand moderator _kan_ maken...Op vrijdag 21 december 2001 11:52 schreef wasigh het volgende:
* wasigh checkt via abnamro.nl zijn bankrekening en...
Nope je mag niet...
*autch*Op vrijdag 21 december 2001 12:05 schreef ACM het volgende:
[..]
Alsof jij iemand moderator _kan_ maken...
zal die toch echt eerst die *** van je moeten ******Op vrijdag 21 december 2001 12:05 schreef ACM het volgende:
[..]
blup
Op vrijdag 21 december 2001 12:05 schreef ACM het volgende:
[..]
Gatverdamme van Binsbergen, gatverdamme.Op vrijdag 21 december 2001 12:06 schreef Werkeend het volgende:
[..]
zal die toch echt eerst die *** van je moeten ******
Who is John Galt?
NeuhOp vrijdag 21 december 2001 12:32 schreef wasigh het volgende:
move.to/hk
Tsk, ik ben veelste goed voor deze wereld!Op vrijdag 21 december 2001 10:56 schreef Elvhenk het volgende:
[..]
O jah, dat was mijn aanpak ook!![]()
[topic=357253]Op vrijdag 21 december 2001 12:32 schreef wasigh het volgende:
move.to/hk
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Hmm.. Dan mis ik de verhalen over afpersing en chantage nog natuurlijkOp vrijdag 21 december 2001 12:46 schreef D2k het volgende:
maar ik denk dat het wel duidelijk is nu
veel smeergeld (of goederen) en
mods/adjes van je laten winnen
Jaaaa, ons kent ons he?Op vrijdag 21 december 2001 11:44 schreef Lord Daemon het volgende:
[..]
Ah, het ging je alleen maar om de macht!![]()
Een switch ?Op donderdag 20 december 2001 21:55 schreef nelske het volgende:
[..]
Jah......Dat snap ik ook nog steeds niet![]()
![]()
Wat heb jij wel niet moeten geven destijds eigenlijk?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Tuurlijk niet!Op vrijdag 21 december 2001 13:39 schreef Gordijnstok het volgende:
Moderator zijn moet je verdienen, niet kopen. Verder is het moderator zijn niet een vorm van macht uitoefenen, het is een vorm van alles in goede banen leiden.
Wil je de goede banen herkennen dan zul je toch thuis moeten zijn in het onderwerp.
Op vrijdag 21 december 2001 14:43 schreef koekoeksjong het volgende:
Het gaat zoals overal elders in deze maatschappij: 'inlikken'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PB 3.2
Nou, dan snap ik niet dat ik geen moderator ben ....Op vrijdag 21 december 2001 13:39 schreef Gordijnstok het volgende:
Moderator zijn moet je verdienen, niet kopen. Verder is het moderator zijn niet een vorm van macht uitoefenen, het is een vorm van alles in goede banen leiden.
Wil je de goede banen herkennen dan zul je toch thuis moeten zijn in het onderwerp.
Waarom denk jij dat je een tijdje geleden dat kleurtje had?Op vrijdag 21 december 2001 15:06 schreef BrZ het volgende:
JvS moet je trouwens niet proberen om te kopen, das een oplichter... heb hem al maanden gelden een cpu + mobo gegeven, en ik heb nog niets
omdat johnny appleseed z'n mond voorbij praatte?Op vrijdag 21 december 2001 15:09 schreef ACM het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat je een tijdje geleden dat kleurtje had?
Zoiets?Op vrijdag 21 december 2001 15:47 schreef SaURoN het volgende:
vind eigenlijk dat ze het kleurtje moesten laten staan en achter je naam, er iets bij moesten zetten

Op vrijdag 21 december 2001 15:06 schreef BrZ het volgende:
JvS moet je trouwens niet proberen om te kopen, das een oplichter... heb hem al maanden gelden een cpu + mobo gegeven, en ik heb nog niets
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
jij gaat offtopicOp vrijdag 21 december 2001 13:39 schreef Gordijnstok het volgende:
Verwijderd
ahh het begon net leuk te wordenOp vrijdag 21 december 2001 17:33 schreef PromWarMachine het volgende:
Hoe word je mod?
niet
Kan dit topic niet dicht, ben hem nou al te vaak tegen gekomen
daarbij komt dat het kan worden gezien als een verzoek om een slotje. dergelijke verzoeken zijn uiteraard illegaal en zullen erin resulteren dat de aanvrager zulks nooit en te nimmer nog een gooi kan doen naar het modschap op dit forumOp vrijdag 21 december 2001 17:38 schreef cyberax99 het volgende:
[..]
ahh het begon net leuk te worden
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Mwuahahaha !Op vrijdag 21 december 2001 19:01 schreef Oscar the Grouch het volgende:
daarbij komt dat het kan worden gezien als een verzoek om een slotje. dergelijke verzoeken zijn uiteraard illegaal en zullen erin resulteren dat de aanvrager zulks nooit en te nimmer nog een gooi kan doen naar het modschap op dit forum
Aannames zijn fataal.
Had je die vraag niet hier kunnen posten: [topic=361929/1/25]Op donderdag 27 december 2001 16:23 schreef ReV3rEnD het volgende:
en hoe oud moet je zijn ?
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq