Wil ik graag weten, moet je je in de kijker weten te spelen of het aantal posts ??
Hoe worden jullie het over een aanstaande moderator eens ?
Hoe worden jullie het over een aanstaande moderator eens ?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
PB 3.2
Verwijderd
Op donderdag 20 december 2001 21:30 schreef kerstman_82_tm het volgende:
hoe zijn de huidige modjes modjes geworden dan![]()
Op donderdag 20 december 2001 21:26 schreef LuNaTiC het volgende:
pssst smeergeld *kuch*
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ik ben het levende bewijs dat dat niet zo is.Op donderdag 20 december 2001 21:31 schreef nelske het volgende:
Check mijn ondertitel
Laat ik het zo zeggen.
Een user die moderator kan worden, valt ons meteen op.
jah en ik ookOp donderdag 20 december 2001 21:32 schreef GaMbiNo het volgende:
[..]
Ik ben het levende bewijs dat dat niet zo is.![]()
![]()
Wat moet je van me hebben danOp donderdag 20 december 2001 21:31 schreef nelske het volgende:
Check mijn ondertitel
Laat ik het zo zeggen.
Een user die moderator kan worden, valt ons meteen op.
PB 3.2
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Valt te proberen heOp donderdag 20 december 2001 21:35 schreef Merely het volgende:
Dus jullie gaan me nu vertellen dat ik die Airmiles voor niks zit te sparen? Wou net Femme mailen dat ik de kaart bijna vol heb....
PB 3.2
Ik heb vandaag weer met de bank gebeld, maar nog steeds niks hoor. Je weet dat je 2 weken proeftijd er alweer voor de helft op zitten?Op donderdag 20 december 2001 21:26 schreef LuNaTiC het volgende:
pssst smeergeld *kuch*
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
PostbankOp donderdag 20 december 2001 21:41 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer met de bank gebeld, maar nog steeds niks hoor. Je weet dat je 2 weken proeftijd er alweer voor de helft op zitten?
Daar heb ik geen rekening, zorg maar dat het op mijn rabobank rekening staat of anders wordt het over een week... EXIT LuNaTiCOp donderdag 20 december 2001 21:41 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Postbank![]()
Verwijderd
nee dat begrijp ik.. al post ik best wel veel in SU omdat sommige posts niet kunnen enzo majah dat doet iedereen of niet? en verslaafd aan GoT uh.. dat betekend niet dat ik 24 uur per dag achter GoT moet zitten?Op donderdag 20 december 2001 21:50 schreef nelske het volgende:
Waar het op neer komt is dat je over inzicht moet beschikken.
Je moet users en de sfeer goed aan kunnen voelen.
Verder moet je volwassen overkomen in je posts.
Daarnaast moet je correct zijn (ten alle tijden).
Kennis van zaken is natuurlijk ook wel erg handig, hoewel dat niet voorop staat.
Je moet redelijk wat tijd op GoT doorbrengen (lees verslaafd zijn).
Een kritische blik is ook nooit verkeerd.
Dat zijn zo wat puntjes die er voor zouden kunnen zorgen dat je positief opvalt en zodoende ooit mischien in de crew terecht zou kunnen komen.
Het is dus niet zo, dat veel in LA an SU aanwezig zijn er automatisch voor zorgt dat je een modje o.i.d. wordt.
eamelink is wel mod , alleen niet op dit forumOp donderdag 20 december 2001 21:30 schreef eamelink het volgende:
* eamelink is gelukkig geen mod!
Damn, dan wordt ik nooit mod.Op donderdag 20 december 2001 21:50 schreef nelske het volgende verhaal:
[verhaal]
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Das ook heel goed. Daar is SU voor bedoeld.Op donderdag 20 december 2001 21:52 schreef Goten het volgende:
[..]
nee dat begrijp ik.. al post ik best wel veel in SU omdat sommige posts niet kunnen enzo majah dat doet iedereen of niet?
zie het verhaal van NelskeOp donderdag 20 december 2001 21:57 schreef Goten het volgende:
maar hoe zien jullie dan van "he dat lijkt me een goede mod!" ?
Verwijderd
Gewoon negeren en amper in SU posten, anders krijg je gezeik.Op donderdag 20 december 2001 21:55 schreef LuNaTiC het volgende:
Zolang je er geen levensmissie van maakt om in SU te posten
Maar posten wat op je weg komt, is goed idd.
Geen idee, maar het viel me wel op dat Floris wat moeilijk liep toen GaMeOvEr net mod was geworden...zeker een spiertje verrekt ofzoOp donderdag 20 december 2001 21:55 schreef nelske het volgende:
[..]
Jah......Dat snap ik ook nog steeds niet![]()
![]()
Wat heb jij wel niet moeten geven destijds eigenlijk?
juist.. hmm.. ik denk dat ik niet echt volwassen over kom somsOp donderdag 20 december 2001 21:58 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
zie het verhaal van Nelske
Die discussie is al veel vaker gevoerd... dat wil ik achterwege laten... (vrede ofzo?Op donderdag 20 december 2001 21:59 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Gewoon negeren en amper in SU posten, anders krijg je gezeik.
Verwijderd
WheheheOp donderdag 20 december 2001 21:59 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
Geen idee, maar het viel me wel op dat Floris wat moeilijk liep toen GaMeOvEr net mod was geworden...zeker een spiertje verrekt ofzo![]()
Tsssk, bleef het daar maar bij, ik moest ook nog diverse financieën aanbieden en zijn PC weer operationeel maken.Op donderdag 20 december 2001 21:59 schreef Daniel Kegel het volgende:
Geen idee, maar het viel me wel op dat Floris wat moeilijk liep toen GaMeOvEr net mod was geworden...zeker een spiertje verrekt ofzo![]()
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Daag me dan ook niet uit.Op donderdag 20 december 2001 22:00 schreef LuNaTiC het volgende:
Die discussie is al veel vaker gevoerd... dat wil ik achterwege laten... (vrede ofzo?)
als jij dat als een persoonlijke uitdaging ziet so be it. Dit is in het algemeen bedoeld.Op donderdag 20 december 2001 22:06 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Daag me dan ook niet uit.
Verwijderd
Er is/was absoluut geen sprake van uitdaging voor zover ik kan lezen.Op donderdag 20 december 2001 22:06 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Daag me dan ook niet uit.
/me is ook admin maar op een ander groot forum....Op donderdag 20 december 2001 21:53 schreef MisterData het volgende:
[..]
eamelink is wel mod , alleen niet op dit forum
Verwijderd
Ik denk dat iedereen wel weet waarom, maar goed, we hebben het er niet meer over.Op donderdag 20 december 2001 22:08 schreef nelske het volgende:
Er is/was absoluut geen sprake van uitdaging voor zover ik kan lezen.
Blijkbaar voel jij je aangesproken.
uh ja das eigen schuld van die luitjes die verkeerd posten hé? ik volg gewoon de faqOp donderdag 20 december 2001 21:59 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Gewoon negeren en amper in SU posten, anders krijg je gezeik.
dat probeer ik ook, maar er zijn zoveel FAQ's hier....Op donderdag 20 december 2001 22:14 schreef Goten het volgende:
[..]
uh ja das eigen schuld van die luitjes die verkeerd posten hé? ik volg gewoon de faq
jah maar de meeste zijn leuk om door te lezen vind ik danOp donderdag 20 december 2001 22:16 schreef Leonstyle het volgende:
[..]
dat probeer ik ook, maar er zijn zoveel FAQ's hier....
Nou, dan ben ik al aardig op wegOp donderdag 20 december 2001 21:37 schreef Kezmanatic het volgende:
Iedere mod minstens 5 warez of pr0nlinks sturen per dag,dan lukt het wel
Verwijderd
Precies. That's te spiritOp donderdag 20 december 2001 22:19 schreef bazs2000 het volgende:
Waarom zijn er de laatste tijd veel mensen die informatie willen hebben over de functie moderator?
Iedereen is in zijn hart een mod, dat kan iedereen tonen door behulpzaam te wezen in diverse fora.
Ook is het leuk om iemand te helpen door een antwoord te geven op zijn/haar vra(a)g(en) en tevens dit persoon door te verwijzen naar een FAQ of search.
Waarom heb ik dan nog niks ontvangen?Op donderdag 20 december 2001 22:21 schreef Lampie het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik al aardig op weg
K heb jouw niet op mijn lijst staanOp donderdag 20 december 2001 22:24 schreef nelske het volgende:
Waarom heb ik dan nog niks ontvangen?![]()
Je snapt dat dit een verkapte warez request is en dat ik je hier een OW voor moet gevenOp donderdag 20 december 2001 22:24 schreef nelske het volgende:
Waarom heb ik dan nog niks ontvangen?![]()
Die lunatic aarsOp donderdag 20 december 2001 22:28 schreef Leonstyle het volgende:
Nog een vraagje, wie is de laatste mod geweest, die is toegevoegd aan het team ???
Op donderdag 20 december 2001 22:29 schreef BrZ het volgende:
[..]
Die lunatic aars
Verwijderd
Ach je bent gewoon jaloers op het feit, dat ik het binnenkort wel krijg van LampieOp donderdag 20 december 2001 22:28 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Je snapt dat dit een verkapte warez request is en dat ik je hier een OW voor moet geven![]()
Ik krijg al dagelijks van hem in #huiskamerOp donderdag 20 december 2001 22:30 schreef nelske het volgende:
[..]
Ach je bent gewoon jaloers op het feit, dat ik het binnenkort wel krijg van Lampie![]()
Daarom ben ik ook nooit in #huiskamer....Op donderdag 20 december 2001 22:31 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ik krijg al dagelijks van hem in #huiskamer![]()
hmm... als je voor alle keren dat ik LuNaTiC aars noem een SU post maakt staan er al flink watOp donderdag 20 december 2001 22:30 schreef Leonstyle het volgende:
[..]
report in SU...
[search=aars]Op donderdag 20 december 2001 22:37 schreef BrZ het volgende:
[..]
hmm... als je voor alle keren dat ik LuNaTiC aars noem een SU post maakt staan er al flink wat
They made me do it.
no commentOp donderdag 20 december 2001 22:38 schreef Smoothy_ het volgende:
Als LaNuTiC het kan, dan kan iedereen hetHet blijkt toch maar dat het toch een soort random scriptje is ofzo
Dit is natuurlijk niet serieus
Aannames zijn fataal.
Zo ben jij dus ook mod en zelfs in de GoT-raad gekomen ?????Op donderdag 20 december 2001 22:40 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ach, mod zijn is gewoon zorgen dat je machtsgeil bent, met veel (onnodige) slotjes gooien, met opzet en zonder goede reden inconsequent zijn en users uitschelden. Dat kan dus iedere hondelul, voor de rest is er niets moeilijks aan.
Als je hier aan voldoet ben je een prima mod.
Stelletje eikels.
*Dit is de redenatie die sommige users er op na houden. ;)*
Verwijderd
Op donderdag 20 december 2001 22:40 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ach, mod zijn is gewoon zorgen dat je machtsgeil bent, met veel (onnodige) slotjes gooien, met opzet en zonder goede reden inconsequent zijn en users uitschelden. Dat kan dus iedere hondelul, voor de rest is er niets moeilijks aan.
Als je hier aan voldoet ben je een prima mod.
Stelletje eikels.
Je moet volgens mij 'byond flaming' zijn wil je daar terecht komen.Op donderdag 20 december 2001 22:42 schreef Leonstyle het volgende:
[..]
Zo ben jij dus ook mod en zelfs in de GoT-raad gekomen ?????
Gameover is en was ons lichtend voorbeeld jaOp donderdag 20 december 2001 22:42 schreef Leonstyle het volgende:
tja....die GaMeOvEr is geen lekkere gozer hoor...tenminste, als mod nietOp donderdag 20 december 2001 22:42 schreef Leonstyle het volgende:
[..]
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Yup.Op donderdag 20 december 2001 22:42 schreef Leonstyle het volgende:
Aannames zijn fataal.
Be proud on that....Op donderdag 20 december 2001 22:47 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Yup.
Goed he ?
Verwijderd
dan word je zeker modOp donderdag 20 december 2001 22:49 schreef Leonstyle het volgende:
[..]
Be proud on that....
Dus als ik een beetje doorflame en zeur en kick en in het rond UTFS, RTFM en FAQ roep, dan word ik hier misschien dus mod...
Verwijderd
Ok dan: Er zijn al zat topics over hhoe mod te worden! UTFS!Op donderdag 20 december 2001 22:51 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
dan word je zeker modAls je het goeddoet, zelfs adje.
Read the FAQ....Op donderdag 20 december 2001 22:57 schreef R0decker het volgende:
[..]
Ok dan: Er zijn al zat topics over hhoe mod te worden! UTFS!
Zow, wordt ik nu mod?![]()
Waar blijven jouw centen voor je HGA schap aan mij eigenlijk ? Ik zou er maar eens druk achter zetten als ik jou was.Op donderdag 20 december 2001 23:41 schreef McVirusS het volgende:
* McVirusS wil LuNaTiC en G5rene eraan herinneren dat het smeergeld in December vanwege de feestdagen extra hoog is....en tevens G5rene waarschuwen.....LuNaTiC betaald alleen aan mij ja!
Aannames zijn fataal.
Zorg jij nou maar eerst dat je die centen voor je got-raad schap is aan mij betaald, ik heb niet voor niets zo'n moeite zitten doen!Op donderdag 20 december 2001 23:43 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Waar blijven jouw centen voor je HGA schap aan mij eigenlijk ? Ik zou er maar eens druk achter zetten als ik jou was.
Kewl, we gaan McV afzetten. LuNaTiC en ik betalen hem niet, dan kan hij jou niet betalen en dan kunnen LuNaTiC en ik gezamelijk HGA wordenOp donderdag 20 december 2001 23:43 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Waar blijven jouw centen voor je HGA schap aan mij eigenlijk ? Ik zou er maar eens druk achter zetten als ik jou was.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Als sla je me dood....Op vrijdag 21 december 2001 00:48 schreef jelmervos het volgende:
Hoe word je superwannabe?
Zal ik jou eens bannen dan ?Op vrijdag 21 december 2001 00:41 schreef morgoth het volgende:
Zorg jij nou maar eerst dat je die centen voor je got-raad schap is aan mij betaald, ik heb niet voor niets zo'n moeite zitten doen!
![]()
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Hmzz, lijkt me nou niet de meest handige uitspraak als je geen directe toegang tot de DB hebtOp vrijdag 21 december 2001 00:51 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Zal ik jou eens bannen dan ?
ik ben wannabee modOp vrijdag 21 december 2001 00:48 schreef jelmervos het volgende:
Hoe word je superwannabe?
hmmm, goed planOp vrijdag 21 december 2001 00:45 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Kewl, we gaan McV afzetten. LuNaTiC en ik betalen hem niet, dan kan hij jou niet betalen en dan kunnen LuNaTiC en ik gezamelijk HGA worden
Verwijderd
dito, gelukkig iets minder regs en fora dan hierOp donderdag 20 december 2001 21:53 schreef MisterData het volgende:
[..]
eamelink is wel mod , alleen niet op dit forum
Wat ook de reden is dat ik en Kees er het meest van profiterenOp vrijdag 21 december 2001 00:56 schreef nelske het volgende:
Hmzz, lijkt me nou niet de meest handige uitspraak als je geen directe toegang tot de DB hebt![]()
![]()
vechtenOp vrijdag 21 december 2001 08:40 schreef dennisdotcom het volgende:
Leonstyle: jij zal nooit moderator worden, dat heb je tot nu toe met je gedrag al duidelijk gemaakt. En als je nou niet snel dat originele icon van je weghaalt (ik had hem eerst) zorg ik er persoonlijk voor dat je niet eens meer moderator kan worden.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Op vrijdag 21 december 2001 08:40 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]

Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Nee.. GaMeOvEr moest toch een switch sponseren in die tijd??Op donderdag 20 december 2001 22:42 schreef Leonstyle het volgende:
Hmmm klinkt bekendOp vrijdag 21 december 2001 09:15 schreef Twynn het volgende:
Nee.. GaMeOvEr moest toch een switch sponseren in die tijd??
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Klopt, maar dat ding was naar de klote, dus toen moest ie alsnog betalenOp vrijdag 21 december 2001 09:15 schreef Twynn het volgende:
[..]
Nee.. GaMeOvEr moest toch een switch sponseren in die tijd??
Ongeveer een jaar geleden hebben we een grote opschoonactie gehouden waarbij er een stuk of 8 mod-posities vacant werd. Daar zijn toen open sollicitaties voor gehouden, waarna een aantal mensen als mod is aangesteld.Maar over de originele vraag hoe je wordt gekozen? Dat verscheelt geloof ik nogal.. Er zijn mods bij die zijn begonnen als vakantiemod, sommigen zijn gewoon rechtstreeks uit het forum geplukt op hun kwaliteiten. Sommigen zijn eerst lite-mod geweest, en er zijn er nog een aantal die geselecteerd zijn na een open solicitatieronde..
Verwijderd
Tsja, dan had je mee moeten gaan op vakantieOp vrijdag 21 december 2001 10:12 schreef TgF het volgende:
één nadeel: het is maar tijdelijk
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq