Tja, dat heeft weer als nadeel dat ik geen vakantie-mod zou zijnOp vrijdag 21 december 2001 10:18 schreef ACM het volgende:
[..]
Tsja, dan had je mee moeten gaan op vakantie![]()
Ag, je hebt nog kans hoor:Op vrijdag 21 december 2001 10:23 schreef TgF het volgende:
Tja, dat heeft weer als nadeel dat ik geen vakantie-mod zou zijn
De ervaring heeft geleerd dat vakantiemods meestal wel blijven hangen
Hij is al eens eerder vakmod geweest
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
O jah, dat was mijn aanpak ook!Op vrijdag 21 december 2001 10:12 schreef TgF het volgende:
Hoe word ik moderator?
Zorgen dat je goede vriendjes wordt met een moderator en dan zorgen dat ie veel op vakantie gaat
Nu wachten tot de vakantie mod een vakantie mod nodig heeft, of niet TgF?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
ik ben gewoon gekozen op mijn kennis van zaken *kuch*
en heb ACM IRL ontmoet en hem toen laten winnen met Lasergamen
Tjah zoals Daniel al zei, ben ik gewoon op mn kwaliteiten aagesteld 
Mijn HK posts waren van zodanig niveau
jah dit is zelfspot
jah dit is zelfspot
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
if you can't beat themOp vrijdag 21 december 2001 11:19 schreef LuNaTiC het volgende:
Tjah zoals Daniel al zei, ben ik gewoon op mn kwaliteiten aagesteld
jah dit is zelfspot![]()
let them join
Kwam ik hoger uit dan jij??Op vrijdag 21 december 2001 11:13 schreef wasigh het volgende:
Toevallig heb ik gisteren nog dat kaartje gevonden... dus ik zal het es nazoeken...
Reken maar op ernstige maatregelen als ik erachter kom dat dat niet zo was!
ten 2e ben ik net iets groter, en ongeveer 2x zo breed als ACMOp vrijdag 21 december 2001 11:25 schreef ACM het volgende:
[..]
Kwam ik hoger uit dan jij??
Toevallig heb ik gisteren nog dat kaartje gevonden... dus ik zal het es nazoeken...
(he het EKprogrammeren 2002 is in Delft
Ik mis inderdaad de connectie.. HK en niveauOp vrijdag 21 december 2001 11:19 schreef LuNaTiC het volgende:
Ja dat lijkt me idd wel toepasselijk. Want anders wordt het extra dokken of verwijderen uit crew!Op vrijdag 21 december 2001 11:25 schreef ACM het volgende:
Kwam ik hoger uit dan jij??
Ah, het ging je alleen maar om de macht!Op vrijdag 21 december 2001 10:56 schreef Elvhenk het volgende:
[..]
O jah, dat was mijn aanpak ook!![]()
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
he lunatic....
.... nice icon!
mag ik nu hk vakantiemod worden?
^_^
.... nice icon!
^_^
blup
Ik ga niet op vakantie, solly
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
* wasigh checkt via abnamro.nl zijn bankrekening en...Op vrijdag 21 december 2001 11:51 schreef Werkeend het volgende:
he lunatic....
.... nice icon!
^_^
Nope je mag niet...
was het niet banknr 66.666.66 ?Op vrijdag 21 december 2001 11:52 schreef wasigh het volgende:
[..]
* wasigh checkt via abnamro.nl zijn bankrekening en...
Nope je mag niet...
damn!
blup
Alsof jij iemand moderator _kan_ maken...Op vrijdag 21 december 2001 11:52 schreef wasigh het volgende:
* wasigh checkt via abnamro.nl zijn bankrekening en...
Nope je mag niet...
*autch*Op vrijdag 21 december 2001 12:05 schreef ACM het volgende:
[..]
Alsof jij iemand moderator _kan_ maken...
zal die toch echt eerst die *** van je moeten ******Op vrijdag 21 december 2001 12:05 schreef ACM het volgende:
[..]
blup
Op vrijdag 21 december 2001 12:05 schreef ACM het volgende:
[..]
ACM zo kan ik toch nooit mijn studiefinanciering spekken
Ik ben gewoon te huur als lobbyist
Flink aanslijmen en roepen dat je linux gebruikt en veel thee drinkt een passie voor tractoren en raid configuraties helpt ook behoorlijk.
Gatverdamme van Binsbergen, gatverdamme.Op vrijdag 21 december 2001 12:06 schreef Werkeend het volgende:
[..]
zal die toch echt eerst die *** van je moeten ******
Who is John Galt?
NeuhOp vrijdag 21 december 2001 12:32 schreef wasigh het volgende:
move.to/hk
Is en blijft in principe wel gewoon een serieus LA topic...
Tsk, ik ben veelste goed voor deze wereld!Op vrijdag 21 december 2001 10:56 schreef Elvhenk het volgende:
[..]
O jah, dat was mijn aanpak ook!![]()
[topic=357253]Op vrijdag 21 december 2001 12:32 schreef wasigh het volgende:
move.to/hk
maar bulldog wilde nie
maar ik denk dat het wel duidelijk is nu
veel smeergeld (of goederen) en
mods/adjes van je laten winnen
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Hmm.. Dan mis ik de verhalen over afpersing en chantage nog natuurlijkOp vrijdag 21 december 2001 12:46 schreef D2k het volgende:
maar ik denk dat het wel duidelijk is nu
veel smeergeld (of goederen) en
mods/adjes van je laten winnen
Jaaaa, ons kent ons he?Op vrijdag 21 december 2001 11:44 schreef Lord Daemon het volgende:
[..]
Ah, het ging je alleen maar om de macht!![]()
Een switch ?Op donderdag 20 december 2001 21:55 schreef nelske het volgende:
[..]
Jah......Dat snap ik ook nog steeds niet![]()
![]()
Wat heb jij wel niet moeten geven destijds eigenlijk?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Moderator zijn moet je verdienen, niet kopen. Verder is het moderator zijn niet een vorm van macht uitoefenen, het is een vorm van alles in goede banen leiden.
Wil je de goede banen herkennen dan zul je toch thuis moeten zijn in het onderwerp.
Wil je de goede banen herkennen dan zul je toch thuis moeten zijn in het onderwerp.
Tuurlijk niet!Op vrijdag 21 december 2001 13:39 schreef Gordijnstok het volgende:
Moderator zijn moet je verdienen, niet kopen. Verder is het moderator zijn niet een vorm van macht uitoefenen, het is een vorm van alles in goede banen leiden.
Het draait allemaal om macht en geld!
Op vrijdag 21 december 2001 14:43 schreef koekoeksjong het volgende:
Het gaat zoals overal elders in deze maatschappij: 'inlikken'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PB 3.2
Nou, dan snap ik niet dat ik geen moderator ben ....Op vrijdag 21 december 2001 13:39 schreef Gordijnstok het volgende:
JvS moet je trouwens niet proberen om te kopen, das een oplichter... heb hem al maanden gelden een cpu + mobo gegeven, en ik heb nog niets
Waarom denk jij dat je een tijdje geleden dat kleurtje had?Op vrijdag 21 december 2001 15:06 schreef BrZ het volgende:
JvS moet je trouwens niet proberen om te kopen, das een oplichter... heb hem al maanden gelden een cpu + mobo gegeven, en ik heb nog niets
omdat johnny appleseed z'n mond voorbij praatte?Op vrijdag 21 december 2001 15:09 schreef ACM het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat je een tijdje geleden dat kleurtje had?
vind eigenlijk dat ze het kleurtje moesten laten staan en achter je naam, er iets bij moesten zetten
Zoiets?Op vrijdag 21 december 2001 15:47 schreef SaURoN het volgende:
vind eigenlijk dat ze het kleurtje moesten laten staan en achter je naam, er iets bij moesten zetten

Nah, das zo afgezaagd.
Op vrijdag 21 december 2001 15:06 schreef BrZ het volgende:
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
jij gaat offtopicOp vrijdag 21 december 2001 13:39 schreef Gordijnstok het volgende:
Hoe word je mod?
niet
Kan dit topic niet dicht, ben hem nou al te vaak tegen gekomen
niet
Verwijderd
ahh het begon net leuk te wordenOp vrijdag 21 december 2001 17:33 schreef PromWarMachine het volgende:
Hoe word je mod?
niet
daarbij komt dat het kan worden gezien als een verzoek om een slotje. dergelijke verzoeken zijn uiteraard illegaal en zullen erin resulteren dat de aanvrager zulks nooit en te nimmer nog een gooi kan doen naar het modschap op dit forumOp vrijdag 21 december 2001 17:38 schreef cyberax99 het volgende:
[..]
ahh het begon net leuk te worden
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Mwuahahaha !Op vrijdag 21 december 2001 19:01 schreef Oscar the Grouch het volgende:
daarbij komt dat het kan worden gezien als een verzoek om een slotje. dergelijke verzoeken zijn uiteraard illegaal en zullen erin resulteren dat de aanvrager zulks nooit en te nimmer nog een gooi kan doen naar het modschap op dit forum
Nu heeft hij het bij Oscar verpest, dus nu kan hij het helemaal shaken !
Stiekem weet niemand dat Oscar oppermachtig is, zelfs boven Femme staat!
Aannames zijn fataal.
Had je die vraag niet hier kunnen posten: [topic=361929/1/25]Op donderdag 27 december 2001 16:23 schreef ReV3rEnD het volgende:
en hoe oud moet je zijn ?
als we er dan een topic van open houden?
dat is nog wel te doen.
dat is nog wel te doen.
Dit topic is gesloten.
![]()