ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Euh vergeet niet dat de soort speakers, cd-speler (iig de bron) en akkoustiek ook heel veel met het geluid doen, je kan niet zomaar oordelen, wat klinkt het beste, eigenlijk alleen in de zelfde winkel, met de zelfde akkoustiek, zelfde bron en kabels (!). En met je eigen, of van de winkel (ingespeelde!) speakers, van jouw type dus. Pas dan kun je echt beoordelen, maar beter zou nog zijn in je eigen kamer.
Ik advieseer rotel nad zeker, verder de cambridge A5 (A500, is het nieuwere model maar die kreeg bij what-hi de beoordeling niet muzikaal te zijn, en "maar" 3 sterren.)
Marantz is ook wle een aanradertje, zeker de nieuwe serie's zijnw ere wat beter dus de (200 ipv 000, bijvoorbeeld de 4200 ipv de 4000)
Ik advieseer rotel nad zeker, verder de cambridge A5 (A500, is het nieuwere model maar die kreeg bij what-hi de beoordeling niet muzikaal te zijn, en "maar" 3 sterren.)
Marantz is ook wle een aanradertje, zeker de nieuwe serie's zijnw ere wat beter dus de (200 ipv 000, bijvoorbeeld de 4200 ipv de 4000)
Luisteren in de ene winkel en dan kopen bij een dozenschuiver is ook vrij laag gedrag vind ik trouwens hoor!
Als je gebruik maakt van de service van een dealer -> koop ook daar.
Als je gebruik maakt van de service van een dealer -> koop ook daar.
Die Rotel 1090 weegt zowat meer dan mijn wasmachineOp woensdag 02 januari 2002 11:10 schreef hervaz het volgende:
Oe hein, ik hoorde laatst van een dealer, een klant van hem had ook de omega met de bryston 4b, in een grote ruimte (60m2) en hij kwam ongezond vaak aan het clippen....hij had er een rotel 1090 voor in de plaats gezet -> weg probleem
En wellicht gebruikt ie ook meer (2*1250 watt trafo's)
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Lekker aan't lezen of niet.Op woensdag 02 januari 2002 17:14 schreef FFF het volgende:
Nee, ik heb mijn versterkers gekocht met een kleine korting van mn dealer, in duitsland issie goedkoper, maar ik heb geld over voor service, als iedereen dat zou doen heb je alleen nog maar dozenschuivers ipv echte zaken.
Over de 1090, vergeleken met mm 1070 is het echt een REUS ja
1070:
http://www.avland.co.uk/rotel/rb1070/rb1070.jpg
1090:
http://www.avland.co.uk/rotel/rb1090/rb1090.jpg
1070:
1090:
Ja sorry, maar dit is concurrentie. Al die winkels waar ik heb geluisterd hebben iig een goede indruk achtergelaten bij mij, dus de volgende keer zal ik ook die winkels aandoen.
En service geven als je iets koopt, dat doet iedereen, maar service geven als je niet zeker iets verkoopt aan die klant is veel beter, zo zorg je voor een goede naam.
En dan nog, ik ben niet in de leeftijd en met het budget om zomaar geld te geven voor service. Als ik kan besparen, doe ik dat liever. En natuurlijk als het een paar tientjes of 50 piek ofzo gescheeld had, ha dik hem lekker bij de dealer gekocht, maar 200 gulden. Dat laat ik op mn 14e niet zomaar lopen hoor
En service geven als je iets koopt, dat doet iedereen, maar service geven als je niet zeker iets verkoopt aan die klant is veel beter, zo zorg je voor een goede naam.
En dan nog, ik ben niet in de leeftijd en met het budget om zomaar geld te geven voor service. Als ik kan besparen, doe ik dat liever. En natuurlijk als het een paar tientjes of 50 piek ofzo gescheeld had, ha dik hem lekker bij de dealer gekocht, maar 200 gulden. Dat laat ik op mn 14e niet zomaar lopen hoor
Verwijderd
een weekje of 2 terug was dat nog zo(marantz PM7000 vor fl 799)
die prijs is al een hele tijd zo bij correct, zal nu vast ook nog wel zo zijn. de PM4000 kost daar btw fl 399
suc6 ermee
die prijs is al een hele tijd zo bij correct, zal nu vast ook nog wel zo zijn. de PM4000 kost daar btw fl 399
suc6 ermee
Ja, heb hem (PM7000) idd voor 799 (€365) bestelt, met gratis bezorgen. Scheelt weer 1 uur in de trein.
Gefeliciteerd met je aankoop! De eerste stappen op een lange weg naar audio-nirvana...
395W, 625W, 784W (19.8A) en 762W (27.6A) in 8ohm, 4ohm, 2ohm, en 1ohm loads.
En 20 jaar garantie...ook leuk!
De Bryston trekt 1900 watt uit het stopcontact als het spannend wordt: ook 2 trafo's, en produceert daarmeeOp woensdag 02 januari 2002 17:21 schreef Duck-Twacy het volgende:
[..]
Die Rotel 1090 weegt zowat meer dan mijn wasmachine
En wellicht gebruikt ie ook meer (2*1250 watt trafo's)
395W, 625W, 784W (19.8A) en 762W (27.6A) in 8ohm, 4ohm, 2ohm, en 1ohm loads.
En 20 jaar garantie...ook leuk!
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Ga eens naar de tijdschriftenhandel en bekijk de testresultaten achterin "What's Hi-Fi" eens. Daar staat genoeg leuks tussen 
...Je hebt je keus al gemaakt, veel plezier ermee
...Je hebt je keus al gemaakt, veel plezier ermee
Het kan altijd mooier en beter...
Verwijderd
Wat is nou eigenlijk the big difference tussen de Marantz pm4000 en 4200?
Enneh, ik heb de laatste What Hifi voor me liggen, en daar komt de sony TA-FE570 als best uit de test. 2x110watt met 4 ohm, met AB. 170 pond = 272 euro = 600 ballen.
Kijk daar ook nog ff naar.
Enneh, ik heb de laatste What Hifi voor me liggen, en daar komt de sony TA-FE570 als best uit de test. 2x110watt met 4 ohm, met AB. 170 pond = 272 euro = 600 ballen.
Lees het hele draadje, met name de eerste 20 posts.Op woensdag 02 januari 2002 19:56 schreef mark_dabomb het volgende:
Wat is nou eigenlijk the big difference tussen de Marantz pm4000 en 4200?
En ik heb mn keuze al gemaakt...
Verwijderd
Gelijk heb je! Maar je kunt 't ook anders doen:Op woensdag 02 januari 2002 17:29 schreef Tweak-Metallica het volgende:
En natuurlijk als het een paar tientjes of 50 piek ofzo gescheeld had, ha dik hem lekker bij de dealer gekocht, maar 200 gulden. Dat laat ik op mn 14e niet zomaar lopen hoor
Ga terug naar de zaak waar je geluisterd hebt, en leg 't probleem voor. "Ik wil die versterker graag hebben, maar daar-en-daar is 'ie 200 piek goedkoper, en ik moet 't van m'n zakgeld/krantenwijk/vakkenvulbaantje/whatever betalen."
Grote kans dat ze je aardig in de prijs tegemoet komen, en zo nee, dan weten ze tenminste dat je met reden misbruik hebt gemaakt van hun tijd en luisterfaciliteiten. En ja, die kosten allebei ook geld.
Ja je hebt gelijk... Maar ik ben nooit goed in afdingen/korting vragen
Maar dat is idd ook een goede manier...
Maar voor iedereen even voor de duidelijkheid dit is hem geworden:

€365 bij Correct Rotterdam
Maar voor iedereen even voor de duidelijkheid dit is hem geworden:

€365 bij Correct Rotterdam
Daarom heb ik ook een aparte groep aangelegd voor m'n audio-spulletjes....Op woensdag 02 januari 2002 19:46 schreef Tweak-Metallica het volgende:
HAHA LOL![]()
Heb je je versterker en PC tegelijk aan. Run je je koe, vliegen de stoppen eruit
![]()
PS. Die Marantz ziet er erg fraai uit. Hun nieuwe lijn die je kunt downloaden van http://www.marantz.com (alleen de US-site werkt bij mij) is ook weer fraai, vooral de SA-14 SACD-speler
euhm, je trapt hiermee wel errug hard op mijn tere bedrijfskunde zieltje.Op maandag 31 december 2001 12:41 schreef Duck-Twacy het volgende:
[..]
volwassenen arbeiders werken (waarschijnlijk veel vrouwen). Die verdienen daar ook erg weinig (verhoudingsgewijs). Global economy heet dat.
WIL JE DAT NOOIT MEER ZO ZEGGEN!!!!!
Globalisatie staat compleet los van het uitbuiten van van een bepaalde groep arbeiders. Globalisatie betekend niks meer dat bedrijven niet alleen in hun eigen landje kijken, maar de hele wereld als hun werkterrein beschouwen. Zowel qua afzet van producten als de productie ervan.
Dat er enkele bedrijven zijn die handig gebruik maken van het feit dat je in sommige landen voor drie kwartjes per dag een kind kan afbeulen is een kwalijke zaak, maar heeft niks met de begrippen global economy/globalisatie te maken.
plaatje mag dan wel 1090.jpg heten, maar volgens mij staat er op het apparaat 1080!!Op woensdag 02 januari 2002 17:26 schreef hervaz het volgende:
Nee, ik heb mijn versterkers gekocht met een kleine korting van mn dealer, in duitsland issie goedkoper, maar ik heb geld over voor service, als iedereen dat zou doen heb je alleen nog maar dozenschuivers ipv echte zaken.
1070:
1090:
Het is een 1090, de 1080 heeft geen protection per kanaal.
Ik geloof je, maar dan moet jij het met me eens zijn dat Rotel een flutfont gebruikt op hun ampsOp woensdag 02 januari 2002 22:18 schreef hervaz het volgende:
Het is een 1090, de 1080 heeft geen protection per kanaal.
Daarom heb ik de 1070, is tenminste wel lekker duidelijk te lezen