Staat ook niet bij ofzo..
ik zeg niet dat die van mij is...
ik zei:
MAAR:
PIC
jaja i know [mooi]
ik zeg niet dat die van mij is...
ik zei:
MAAR:
PIC
jaja i know [mooi]
Verwijderd
Stoer; Marduq
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
koel!Op maandag 17 december 2001 15:13 schreef DarkX het volgende:
Hmm, koel plan. Ik denk dat ik het Minnaert gebouw van uu ff ga bouwen, komt er wat architectuur in de stat
Zal wel 2 blokjes kosten, maar begin vast aan part A.
Dadelijk ff status update.
Eerste aanzet:
[afbeelding]
Minnaert gebouw:
[afbeelding]
Verwijderd
kots op neudeflat idd. Doe dan trouwens ook het educatorium, da's ook wel vet. Tevens voormalig werkgeven van HenkOp maandag 17 december 2001 15:25 schreef wicher het volgende:
[afbeelding]
heel geinig, alleen zijn de wegen in verhouding nog veul te smal, ook voor een 2baans
[..]
koel!
Dom, Postkantoor, Stadhuis, Neudeflat (), v Unnikgebouw enz moeten er natuurlijk ook in!
en ook nog lingeriewinkel geweestOp maandag 17 december 2001 15:28 schreef DarkX het volgende:
[..]
kots op neudeflat idd. Doe dan trouwens ook het educatorium, da's ook wel vet. Tevens voormalig werkgeven van Henk
hmm.. wentgebouw ken ik niet. Voor de multiculturele sfeer kan ik wel de kanaalstraat uit mijn wijk gaan tekenenOp maandag 17 december 2001 15:30 schreef wicher het volgende:
[..]
en ook nog lingeriewinkel geweest
maar idd ook goed idee, word hele tweaked uithof
moeten ook nog die studflats daaro
en wentgebouw: bij uitstek geschikt voor pixelnoiken
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
wentgebouw is dat superblok op de uithofOp maandag 17 december 2001 15:35 schreef DarkX het volgende:
[..]
hmm.. wentgebouw ken ik niet. Voor de multiculturele sfeer kan ik wel de kanaalstraat uit mijn wijk gaan tekenen
Verwijderd
ja wil ik best wel eens weten jaOp maandag 17 december 2001 15:36 schreef jooers het volgende:
als iemand nou gewoon even verteld hoe dit allemaal op een easy way gemaakt kan worden!!!
dan zijn we allemaal blij
Verwijderd
netjes hoorOp maandag 17 december 2001 15:47 schreef bolleh het volgende:
weinig kleur
dat werkt het snelst, ga ook geen moeilijke schuine lijnen proberen te maken
[afbeelding]
alleen nu zijn mijn pixels verneukt
Verwijderd
ziet er strak uit.Op maandag 17 december 2001 15:39 schreef OzBoz het volgende:
[afbeelding]
Alvast een stukje grond bouwklaar gemaakt
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Verwijderd
zoals ik NET nog zei, weinig kleuren gebruiken, goed oefenen met dat perspectief, en weinig schuine lijnen gebruik zoals een schuin dak...Op maandag 17 december 2001 16:05 schreef jooers het volgende:
zucht
/me wordt hier een beetje moe van...
HOE MAKEN JULLIE DIT OP EEN EASY WAY!!!
Ghehe, daar zat ik eerst aan te denken, maar minnaert leek me wat eengvoudiger eerste keer. Nu met lichtgevende kerstbomen is helemaal koelOp maandag 17 december 2001 15:47 schreef bolleh het volgende:
weinig kleur
dat werkt het snelst, ga ook geen moeilijke schuine lijnen proberen te maken
[afbeelding]
alleen nu zijn mijn pixels verneukt
<edit>
degene die het rabobank gebouw in utrecht met reflecties kan namaken krijgt van mij een pluim ;>
mooiste gebouw van utrecht imho
Gewoon, lijntjes tekenen en invullen en dan weer details bijtekenen. Evt met layers.Op maandag 17 december 2001 16:05 schreef jooers het volgende:
zucht
EVILOp maandag 17 december 2001 16:14 schreef DarkX het volgende:
[..]
Gewoon, lijntjes tekenen en invullen en dan weer details bijtekenen. Evt met layers.
Is toch? Er is geen "easy way" huisjes creator pro ofzo, gewoon tekenen is the keyOp maandag 17 december 2001 16:17 schreef bolleh het volgende:
[..]
EVIL
bullshitOp maandag 17 december 2001 16:19 schreef DarkX het volgende:
[..]
Is toch? Er is geen "easy way" huisjes creator pro ofzo, gewoon tekenen is the key
gebruik microangeloOp maandag 17 december 2001 16:19 schreef jooers het volgende:
[..]
bullshit
Op maandag 17 december 2001 16:20 schreef bolleh het volgende:
bullshit? ok knippen en plakken heb ik voor me garage ook gebruikt, soms magic wand tool maar dat was het hoor
<edit>
blijkbaar missen enkele mensen hier de creativiteit blijkbaar want zelfs in windows 3.11 met paint maakte ik zulke dingen(niet zo mooi off course)
Hmm? Kom maar kijken, ik gebruik gewoon fotosjop, en daarvan vooral de pencil tool, een paar lagen om de vlakkem mooi te ordenen, copy paste voor bijv voor en achterkant en shift pencil om mooi lijntjes te trekken. Owja, en de paint bucket voor vlakvullen.Op maandag 17 december 2001 16:19 schreef jooers het volgende:
[..]
bullshit
Verwijderd
Eej misschien moet je ipv zoveel lullen es beginnenOp maandag 17 december 2001 16:23 schreef jooers het volgende:
[..]
![]()
ik op de commodore, maar hey, techniek staat voor alles he.
handwerk kan altijd nog
Localhost is where the heart is
Verwijderd
Graphics studio 1.1....Op maandag 17 december 2001 16:05 schreef jooers het volgende:
zucht
Hmm, is dat echt makkelijker dan fotoshop? Wat is het voordeel?Op maandag 17 december 2001 16:33 schreef Rmon het volgende:
[..]
Graphics studio 1.1....
maar ik kan die nergens vinden...iemand?
Verwijderd
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
I quote myself:Op maandag 17 december 2001 16:40 schreef XLerator het volgende:
DarkX, issie niet wat klein?
Nu met witte background (refreshen wanneer je het niet ziet)Gebouw is in verhouding wel erg klein, maar wanneer het in verhouding gebouwd wordt wordt het beetje te huge lijkt me.
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Verwijderd
Verwijderd
dit is dus eigenlijk een proggie waarmee je GB[C/A] pics kan maken...dus...Op maandag 17 december 2001 16:34 schreef DarkX het volgende:
[..]
Hmm, is dat echt makkelijker dan fotoshop? Wat is het voordeel?
Verwijderd
Cool, nu nog een hoge duikplankOp maandag 17 december 2001 16:50 schreef ivy het volgende:
zo, ik heb niks aangekondigd, maar hier is mijn zwembad 1.0 voor TweakTown, kunnuh de mensjus lekkur chillun en relaxun:
[afbeelding]
/me vindt hem misschien toch nog iets te simpel en gaat nadenken over uitbreiding..
-nog wat badhokjes voor verkleedpartijtjesOp maandag 17 december 2001 16:50 schreef ivy het volgende:
zo, ik heb niks aangekondigd, maar hier is mijn zwembad 1.0 voor TweakTown, kunnuh de mensjus lekkur chillun en relaxun:
/me vindt hem misschien toch nog iets te simpel en gaat nadenken over uitbreiding..
WAT een gebouw
Verwijderd
spiney kom eens naar irc, ik wil m`n huis in de stad hebbenOp maandag 17 december 2001 17:17 schreef Spiney het volgende:
Ja Bonzz, je hebt ook nog een menu aan den linkerkant luie donder
Ik loof een 8x8 stekkie uit voor diegene die de raboBank maakt, maar dat moettie wel de gebouwen eromheen juist weerspiegelen
Even geen updates van deze kant, ik ben staats-residentie aan het bouwen... om je vingers bij af te likken...
een 8x8 stekkie? isgoed, alleen die reflecties heOp maandag 17 december 2001 17:17 schreef Spiney het volgende:
Ja Bonzz, je hebt ook nog een menu aan den linkerkant luie donder
Ik loof een 8x8 stekkie uit voor diegene die de raboBank maakt, maar dat moettie wel de gebouwen eromheen juist weerspiegelen
Even geen updates van deze kant, ik ben staats-residentie aan het bouwen... om je vingers bij af te likken...
Goh!!! lol, orgineel zeg, poehpoeh, een dikke pluim.
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Zeg kerel, houden we het wel ff gezellig?Op maandag 17 december 2001 17:22 schreef XLerator het volgende:
[..]
Goh!!! lol, orgineel zeg, poehpoeh, een dikke pluim.
in je reet!![]()
![]()
Verwijderd
Ok daar hebbu gelijk inOp maandag 17 december 2001 17:36 schreef nelis het volgende:
[..]
Zeg kerel, houden we het wel ff gezellig?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
volgens mij was ik al bezig met een vliegveldOp maandag 17 december 2001 18:49 schreef XLerator het volgende:
[afbeelding]
Iets te groot ofzo?
oops
Damn perspectief klopt voor geen hol
Mja ik begin wel opnieuw
Vogges mij waren (zijn) we tegelijk bezigOp maandag 17 december 2001 19:12 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
volgens mij was ik al bezig met een vliegveld
woops!Op maandag 17 december 2001 19:15 schreef XLerator het volgende:
[..]
Vogges mij waren (zijn) we tegelijk bezig
Verwijderd
beter 2 dan geenOp maandag 17 december 2001 19:15 schreef XLerator het volgende:
[..]
Vogges mij waren (zijn) we tegelijk bezig
Even edit scherm vergeten te submittenOp maandag 17 december 2001 18:32 schreef Toeter84 het volgende:
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
XLerator, ik wil niet flamen maar ik vind jouw creaties eigenlijk niks van pixelneuken weghebben. Ze hebben textures, zijn in verkeerd perspectief of zijn zover gesmudged dat het geen pixelwerk meer lijkt maar Photoshop gedoe (ja, daar zit verschil tussenOp maandag 17 december 2001 18:49 schreef XLerator het volgende:
[afbeelding]
Iets te groot ofzo?
oops
Damn perspectief klopt voor geen hol
Mja ik begin wel opnieuw
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Als je nou eerst eens goed leest.... dan zie je dat ik het zelf ook niets vondOp maandag 17 december 2001 19:29 schreef Toeter84 het volgende:
[..]
XLerator, ik wil niet flamen maar ik vind jouw creaties eigenlijk niks van pixelneuken weghebben. Ze hebben textures, zijn in verkeerd perspectief of zijn zover gesmudged dat het geen pixelwerk meer lijkt maar Photoshop gedoe (ja, daar zit verschil tussen)
Dus...
Flap
Flap
ikke ikke ikkeOp maandag 17 december 2001 19:50 schreef UDuckling5 het volgende:
Wie wil d'r mijn (simpele) flatje hosten?
heheh .. en een vrachtauto die over gebouwen heen rijdtOp maandag 17 december 2001 19:43 schreef UDuckling5 het volgende:
Volgens mij bugt TweakTown echt verschrikkelijk. Dat gemeentehuis/villa blijft de hele tijd in het midden als ik met die pijltjes een beetje over het dorp scroll.
okOp maandag 17 december 2001 19:33 schreef XLerator het volgende:
[..]
Als je nou eerst eens goed leest.... dan zie je dat ik het zelf ook niets vond
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| ---------------- |- | -| | - | - | |huis 1-|- huis2| ---------------- |huis 1-|- huis2| | - | - | |- huis3|huis3 -| ----------------- |
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq