Wow, dat ik dit nog eens mee mag maken, het lijkt wel een echte hype aan het worden

Ik vind alleen dat er teveel oeverloos gezwam is en dat er te weinig pixels worden geNeukt. Klikken met die muis mensen
Ik weet alleen even niet waar het nu heen moet gaan. Mijn director shockWave program is aan het einde van zijn latijn en ik ga het ding morgen OID helemaal opnieuw opzetten.
Het lijkt me reteStrak als we dat kunnen samenVoegen met de dataBase die joostVL aan het maken is (die trouwens wordt geIncorpereerd in het gehele tweakTown idee als we er een goeie template voor kunnen vinden). Het lijkt me een strak idee (had ik het met Yellow al over, en zelfs nadat het bier is uitgewerkt bleek het nog steeds een kloek idee te zijn, kejje nagaan) dat met nehulp van een poll en een dataBase we de stad dynamisch kunnen genereren (uit de cache, dat scheelt een hele bom duiten) zodat de gebouwtjes die het hoogst worden geRate in en soort poll dichter in het midden van de stad komen te staan.
Nu loop ik alles met de hand in te kloppen en daar kan je een hoop leuks mee doen maar als alles dynamisch is (wegenOpbouw, sporen, rivieren, etc.) dan is dat zo veel kloeker...
Als Joost via zijn upLoad systeem de gebouwtjes een logische naamgeving kan verzorgen dan is het best te doen die gebouwtjes weer dynamisch aan de hand van die gegevens een plek te geven in de tweakTown engine.
Wat ik alleen ab-so-luut niet wil is dat dit een "project" wordt, waar een hoop geregeld wordt en dat alles door zijn stroefheid op naks uitloopt. zoals het nu gaat heeft het zijn charme vinnik. laten we dat lekker zo houden, zo werk ik altijd het lekkerst.
Nog een laatste belangrijk punt:
/me heeft een grens aan zijn capaciteiten om elke binnenkomend plaatje te hernoemen, aan te passen op kleur, transparantie weg te gooien, om te zetten in .gif, etc.
De regels staan luid en duidelijk vermeld op
www.geenkaas.nl/tweaktown en daar hebben jullie je nu even aan te houden anders mik ik ze in het vullesVat. (dikke leugen tuurlijk, ik blijf het gewoon doen, dom als ik ben, maar denk er even aan).
Ik ga even op zoek naar oplossing voor het shockWave problemen, Lingo guru's are welcome to help
laterz.