[PS] GoT(ham) City in Pixels ;)

Pagina: 1 ... 13 ... 45 Laatste
Acties:
  • 9.336 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryw.Filtiarn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09-2022
En reply 2000 is een feit...

Ik ben inmiddels al een eindje opgeschoten met de rail-infrastructuur van tweaktown en hoop morgen (:?) de eerste resultaten te kunnen laten zien. Daarnaast ben ik bezig met een windows applicatie waarin het geheel geplaatst kan worden.

=( Protected by witchcraft )=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor dat iemand anders me voor is...ik ben al een tijdje bezig aan het tweakers hq (headquarters) en ik wil graag daar "patent" op hebben...dus niet alsie straks af is dat iemand anders hem al heeft gemaakt...en hij wordt mooi dat beloof ik je...met helikopterlandingsplaatsen enzo...hij wordt vet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryw.Filtiarn
Op zondag 23 december 2001 20:35 schreef MainframeManiak het volgende:
voor dat iemand anders me voor is...ik ben al een tijdje bezig aan het tweakers hq (headquarters) en ik wil graag daar "patent" op hebben...dus niet alsie straks af is dat iemand anders hem al heeft gemaakt...en hij wordt mooi dat beloof ik je...met helikopterlandingsplaatsen enzo...hij wordt vet...
Voor zover ik weet is hier niemand mee bezig op het moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Ik probeer die rabobank Afbeeldingslocatie: http://212.120.122.110/temp/prev8.jpg
MOEILIJK!!!

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus ik mag het doen?
mag het trouwens animated zijn ofzo...want ik wil van die externe lifts maken en dat je heel de tijd de lift van boven naar beneden ziet gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 23 december 2001 20:39 schreef MainframeManiak het volgende:
dus ik mag het doen?
mag het trouwens animated zijn ofzo...want ik wil van die externe lifts maken en dat je heel de tijd de lift van boven naar beneden ziet gaan...
All yours
..
Nope NO anim. Gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou die dubbeldekker van het habbo hotel niet leuk zijn om door de stad te rijden:
Afbeeldingslocatie: http://www.mainframemaniak.f2s.com/habbo.gif
heh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MENSUH!!:

irc.sorcery.net
#tweaktown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de tweakers hg begint al ergens op te lijken...iemand een screenshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom maar op ! ik was met een koepel op mijn sterren wacht bezig, maar ook dat lukt me niet. Ik moet er nog "in" komen zeg maar. Wie weet leer ik wat van jou. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
ik ben ook ff een halfuurtje bezig geweest, en hier is een eerste opzetje voor mijn City of Tweakers Unity building :P

Afbeeldingslocatie: http://orangeweb.nl/~matthijs/got/cot/CoT_unitybuilding_ingekleurd_v02.gif

ja, ik weet dat ie hoger is, ca 40m hoog zal ie omgerekend zijn, maar ik vind dat dat mogelijk moet zijn.

Dan moet er maar ff een braakliggend terreintje, extra brede weg, of spoorweg achter liggen. Daarbij zal ik het ook maar moeten accepteren dat ook de onderkant van mijn UB half onzichtbaar kan worden door een hoog gebouw ervoor.

Het is een beetje een kruising van het Fortis-gebouw te Utrecht, en Hotel President uit het bordspel Hotel, maar dan in de kleuren van het net nieuwe Ballast Nedam-gebouw aan de A12, ook te Utrecht, zwart en terra dus.

Het terra fortis-gedeelte staat op poten, het zwarte presidentgedeelte op glas, dat loopt door onder het fortisgedeelte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit code #1
had ik net een heel verhaal liggen typen...druk ik op "verstuur"...rommel...hehe...ik zal strakkies een screenshotje geven van het tweakers hq...ik vind 'm al best wel mooi maja...moeten jullie maar oordelen voor de rest hehe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Hij is denk ik toch te hoog, of hij moet aan de rand van de stat staan, net zoals die andere flat... BTW: De bovenkant van je flat word zo transparant >:)

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Op zondag 23 december 2001 21:42 schreef Scyth het volgende:
Hij is denk ik toch te hoog, of hij moet aan de rand van de stat staan, net zoals die andere flat... BTW: De bovenkant van je flat word zo transparant >:)
natuurlijk krijgen die witte stukken nog ander kleurtje :P

maar: zolang er geen laag gebouw op het stukje grond recht achter, of hoog gebouw op het stukje grond recht voor staat, maakt die hoogte niet zo uit lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er kan altijd nog een stuk braakliggend land net achter liggen...ziet niemand......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Op zondag 23 december 2001 22:00 schreef MainframeManiak het volgende:
er kan altijd nog een stuk braakliggend land net achter liggen...ziet niemand......
precies, of een andere flat, met ongeinspireerde onderkant ofzo, of stuk spoor (wat zich steeds herhaalt maar alleen ff achter mijn Unity Building niet zichtbaar is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay mensen, daar komt ie:

Na onwijs hard code te hebben zitten kloppen is het zo ver. Er is een databaseje waar je je huisjes kwijt kan en kan bekijken van anderen. Het is de allereerste Beta versie dus het is zo simpel als maar zijn kan.

Pixelneuk Database

Nu maar hopen dat ie een beetje aardig wordt gevonden door jullie >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Op zondag 23 december 2001 22:04 schreef joostvl het volgende:

Na onwijs hard code te hebben zitten kloppen is het zo ver. Er is een databaseje waar je je huisjes kwijt kan en kan bekijken van anderen. Het is de allereerste Beta versie dus het is zo simpel als maar zijn kan.

Pixelneuk Database

leuk, beetje weinig inhoud nog alleen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixelneuk Database

HuH? ripoff of zo. Wat is de bedoeling hiervan. Een town voor je eigen clubje ? Niet dat dat mij wat uitmaakt ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Pixelneuk Database

Ben al bezig geweest :) mag ik ook nog wijzigingen aanbrengen?

Je moet nog ff erbij schrijven wat je waar moet invullen enzo.. wel cool 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar replietjes tegelijk:

Nee het is niet voor mijn eigen towntje maar gewoon als verzameling huisjes voor tweaktown. Beoordelingen enzo, beetje wat interactiefs aan het geheel.

Het is idd nog een beetje kaal maar dat moet later allemaal nog komen. Heb het in 2 uurtjes in elkaar gehakt, kijken of het wat zou worden.

Helaas zijn wijzigingen nog niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

druk hier voor irc

op aanvraag van meuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 21:40

bloasfist

Slot-A Crew

Op vrijdag 21 december 2001 19:39 schreef nelis het volgende:

[..]

Hehe, sneaky bastard, daar stond net nog heel wat anders, namelijk:
x=2
y=1

>:)
hehe.. ik zie het weer anders: y=1/2x

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryw.Filtiarn

Pixelneuk Database

Het idee is op zich wel goed. Heb trouwens maar meteen m'n gebouw geplaatst...

[idee-mode]
een edit button???
[/idee-mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen die hieraan meedoet..kom naar:
IRC.TWEAKTOWN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik zal even het praktische probleem bij een edit button geven:

Dan heeft iedereen ineens een gebruikersnaam en w8woord nodig, ik weet niet of iedereen daar zin in heeft. Laat maar horen hoe jullie daar over denken......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja
kheb nu al verkeerd huisje gepost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Laatst online: 24-01-2022
Wow, dat ik dit nog eens mee mag maken, het lijkt wel een echte hype aan het worden :) Ik vind alleen dat er teveel oeverloos gezwam is en dat er te weinig pixels worden geNeukt. Klikken met die muis mensen :)

Ik weet alleen even niet waar het nu heen moet gaan. Mijn director shockWave program is aan het einde van zijn latijn en ik ga het ding morgen OID helemaal opnieuw opzetten.

Het lijkt me reteStrak als we dat kunnen samenVoegen met de dataBase die joostVL aan het maken is (die trouwens wordt geIncorpereerd in het gehele tweakTown idee als we er een goeie template voor kunnen vinden). Het lijkt me een strak idee (had ik het met Yellow al over, en zelfs nadat het bier is uitgewerkt bleek het nog steeds een kloek idee te zijn, kejje nagaan) dat met nehulp van een poll en een dataBase we de stad dynamisch kunnen genereren (uit de cache, dat scheelt een hele bom duiten) zodat de gebouwtjes die het hoogst worden geRate in en soort poll dichter in het midden van de stad komen te staan.

Nu loop ik alles met de hand in te kloppen en daar kan je een hoop leuks mee doen maar als alles dynamisch is (wegenOpbouw, sporen, rivieren, etc.) dan is dat zo veel kloeker...

Als Joost via zijn upLoad systeem de gebouwtjes een logische naamgeving kan verzorgen dan is het best te doen die gebouwtjes weer dynamisch aan de hand van die gegevens een plek te geven in de tweakTown engine.

Wat ik alleen ab-so-luut niet wil is dat dit een "project" wordt, waar een hoop geregeld wordt en dat alles door zijn stroefheid op naks uitloopt. zoals het nu gaat heeft het zijn charme vinnik. laten we dat lekker zo houden, zo werk ik altijd het lekkerst.

Nog een laatste belangrijk punt:

/me heeft een grens aan zijn capaciteiten om elke binnenkomend plaatje te hernoemen, aan te passen op kleur, transparantie weg te gooien, om te zetten in .gif, etc.

De regels staan luid en duidelijk vermeld op www.geenkaas.nl/tweaktown en daar hebben jullie je nu even aan te houden anders mik ik ze in het vullesVat. (dikke leugen tuurlijk, ik blijf het gewoon doen, dom als ik ben, maar denk er even aan).

Ik ga even op zoek naar oplossing voor het shockWave problemen, Lingo guru's are welcome to help :)

laterz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
versie 0.2.1:

Afbeeldingslocatie: http://orangeweb.nl/~matthijs/got/cot/CoT_unitybuilding_v021.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Op zondag 23 december 2001 23:07 schreef wicher het volgende:
versie 0.2.1:

[afbeelding]
De achtergrond moet wel wit zijn he.. niet rose....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Waarom in g*dsnaam wit voor transparante kleur?
Die kleur gebruik je veel te vaak.
Kan het niet roze worden ofzo??

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 23 december 2001 23:10 schreef XLerator het volgende:
Waarom in g*dsnaam wit voor transparante kleur?
Die kleur gebruik je veel te vaak.
Kan het niet roze worden ofzo??
is al zoooo vaak besproken..hou je er nou maar aan ;)
BTW:TWEAKTOWN
check it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijstje van wat er is gemaakt(zal het later nog editen):
brandweer kazerne
piramide
eifeltoren
witte huis
cafe
centraal station
kurhaus scheveningen
efteling hotel
computerfabriek
xl hotel
politie
bajes
wtc
will3m
voetalstadion
trainingsveld
nvidia corp
GoT theater
Jay anzee
huisje met bouwgrond en tracker
huisjes met brakke grons
huisje met zwembad
appartementen complex
meertje
nintendo
wijhandel
huisje met auto
.
boerderij met schuur
stadshuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 23 december 2001 23:16 schreef happyman112 het volgende:
lijstje van wat er is gemaakt(zal het later nog editen):
BLAAAAA
BLAAAA
BLAAA
Boerderij met schuur!!!!
Stadshuis

check it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kut mensen,
pixelneuken is een verslaving. Ik kan niet ophouden !
Ik heb zoveel ideen in mijn bol rondkaven dat ik niet weet waar ik moet beginnen.
Ik vind dat Geenkaas zijn nu al eeuwige roem echtwel te danken heeft aan Retecool. Zonder reet [webmaster] had ik nooit van tweaktown gehoord.
Na de vakantie zal ik eens met wat gasten op school het erover hebben. Ik weet zeker dat zij nog fanatieker aan de slag zullen gaan. En ik beloof je; dat worden kunstwerken.(ik zit op het Grafisch Lyceum Eindhoven...ting ting...GRAFISCH...Photoshop masters lol ! eigendunk mag wel een beetje)
Die Schockwave engine ruleert maximaal.
----------------------------------------------------
Een goed idee voor het oplossen van je bandbreedte probleem is sponsors; maar dan in de vorm van huisjes ! Bel bijv. Coca Cola Nederland op (Coca Cola wil altijd overal de eerste zijn met advereten) en zeg dat je een Coca Cola huisje maakt, in de buurt van het towncenter in ruil voor 200 piek per maand ofzo. Kan je die bandbreedte weer mooi inkopen. Trouwens, de goedkoopste bandbreedte die ik ken is die van http://www.linkgidshosting.nl check daar maar eens !
140 piek per jaar een server inclusief domein,15 mb webspace, 7 GB data, CGI-BIN,perl,stats etc.
-----------------------------------------------------
Ik ga weer eens verder met klikken en het RSI gehalte in NL met 0,002 promiel te verhogen.

Yof *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 23 december 2001 23:20 schreef Yof het volgende:
Een goed idee voor het oplossen van je bandbreedte probleem is sponsors; maar dan in de vorm van huisjes ! Bel bijv. Coca Cola Nederland op (Coca Cola wil altijd overal de eerste zijn met advereten) en zeg dat je een Coca Cola huisje maakt, in de buurt van het towncenter in ruil voor 200 piek per maand ofzo. Kan je die bandbreedte weer mooi inkopen. Trouwens, de goedkoopste bandbreedte die ik ken is die van http://www.linkgidshosting.nl check daar maar eens !
140 piek per jaar een server inclusief domein,15 mb webspace, 7 GB data, CGI-BIN,perl,stats etc.
Goed idee

/me kijkt naar Spiney :?

check it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Laatst online: 15:55

Pelle

🚴‍♂️

Op zondag 23 december 2001 18:38 schreef Yof het volgende:
De auto's van het Pelle gebouw zijn zo groot dat ze de helft van het witte huis in de lengte afnemen. Dat kan toch ook niet !
* Pelle heeft maar 1 auto en dat is zo ongeveer de enige met een beetje juiste properties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Op zondag 23 december 2001 23:15 schreef Rmon het volgende:

[..]

is al zoooo vaak besproken..hou je er nou maar aan ;)
check it!
wit is inderdaad wel de meest ongelukkige kleur.....

of het al zo vaak besproken is, en wat de uitkomst daarvan is: ik volg deze draad niet meer 100%
wanneer je niet continu online bent kun je het gewoon niet goed bijhouden

maar vooralsnog gebruik ik gewoon #ff29ce :P als achtergrondkleur

als ik klaar ben vervang ik #ffffff wel door #fefefe, en #ff29ce door #ffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Op zondag 23 december 2001 23:29 schreef Pelle het volgende:

[..]

* Pelle heeft maar 1 auto en dat is zo ongeveer de enige met een beetje juiste properties
vooral bij het WTC is de 5px=1m-schaal niet zo netjes aangehouden dunkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Op zondag 23 december 2001 23:27 schreef Rmon het volgende:
check it!
Kap daar nou eens mee, nu ga ik jullie boycotten en lekker NIET op die url klikken :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Baalmode] Mijn cpu draait nog steeds op99% en mijn muis hapert nog steeds als een gek, dus ik zie af van mijn sterrenwacht.

Dus die kan ook aan de lijst "things to do" toegevoegd worden. Mede doordat de koepel gewoonweg zwaar is.

\Oefenen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 23 december 2001 23:33 schreef Timpie2000 het volgende:

[..]

Kap daar nou eens mee, nu ga ik jullie boycotten en lekker NIET op die url klikken :7
lol sorry!
maar tiz daar zo leeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Even een tussentijdse update van de kerncentrale ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/e.c.vaarties/tweakers/kerncentrale3.gif

Commentaar mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice GoT-power

offtopic:
Power is adictive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

on-ge-lo-ve-lijk. Das niet meer leuk zoals je die torens maakt, zit ik te zeuren over mijn koepeltje. Ik ripp hem ff en kijk hoe jij dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Grafisch Lyceum Eindhoven...ting ting...GRAFISCH...Photoshop masters lol ! eigendunk mag wel een beetje"

Ting ting ting ting Bingo!!!
Grafisch Lyceum Amsterdam Spud meld zich, YES SIR!!! THANK YOU SIR!!! ;) Heb al iemand uit me klas zo ver gekregen samen wat te maken. Gheto buurt met een 7-11 shop ofzo *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Op zondag 23 december 2001 23:38 schreef Deneb het volgende:
on-ge-lo-vig. Das niet meer leuk zoals je die torens maakt, zit ik te zeuren over mijn koepeltje. Ik ripp hem ff en kijk hoe jij dat doet.
LOL.. tnx man.. torens waren kut.. maar als je een paar pagina's terugbladert kan je m'n tussentijdse fases zien.

Maar ik zal je de moeite besparen ;) aardig he (shit he, schouderklopje voor mezelf >:))

Fase 1: Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/e.c.vaarties/tweakers/kerncentrale1.gif
Fase 2: Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/e.c.vaarties/tweakers/kerncentrale2.gif
Fase 3: Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/e.c.vaarties/tweakers/kerncentrale3.gif

edit1: @#$%# typos...
edit2: fase 3 er ook maar bijgezet.. is wel makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 23 december 2001 23:38 schreef Deneb het volgende:
on-ge-lo-ve-lijk. Das niet meer leuk zoals je die torens maakt, zit ik te zeuren over mijn koepeltje. Ik ripp hem ff en kijk hoe jij dat doet.
Erg he als je dat ziet denk je bij jezelf ik stop er mee ik snap er nix van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter een 24 uurs pawn (?) shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 23 december 2001 23:33 schreef Timpie2000 het volgende:

[..]

Kheb hem maar ff in mn sig gezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb the towers off power eens ff bekeken, en de 2 rechts 1 omhoog gaat niet op in dit soort dingen he. een rondje kreeg ik ook nooit mooi. Dus er mach ook wel eens een uitspatting links en rechts gemaakt worden ?

ps. ik zou de voordeur iets meer hylighten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Op zondag 23 december 2001 23:47 schreef Deneb het volgende:
Ik heb the towers off power eens ff bekeken, en de 2 rechts 1 omhoog gaat niet op in dit soort dingen he. een rondje kreeg ik ook nooit mooi. Dus er mach ook wel eens een uitspatting links en rechts gemaakt worden ?

Ik heb met de losse hand een soort ovaal rondje proberen te tekenen met diepte. Deze daarna zo goed mogelijk symmetrisch gemaakt..

En welke voordeur bedoel je? Die bij de 2 torens moet nog een andere kleur krijgen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 23 december 2001 23:47 schreef Deneb het volgende:

Check:
Op zondag 23 december 2001 23:36 schreef evaarties het volgende:
Even een tussentijdse update van de kerncentrale ;)

[afbeelding]

Commentaar mag :)
tussentijdse dus verandert nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry!
Dubblepost..damn mouse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:39
Op zondag 23 december 2001 23:32 schreef wicher het volgende:
[..]
vooral bij het WTC is de 5px=1m-schaal niet zo netjes aangehouden dunkt me
Klopt :D... ik had die schaal niet gelezen (ben ergens in deze thread gevallen) maar ik wou toen wel 't WTC maken. Ik las wel ergens dat 't niet zoveel uitmaakte die schaal, als 't maar 'iets' was. En ik mocht ook niet buiten het template las ik, dus heb ik 't maar zo groot mogelijk passend gemaakt. Maar nu mag 't ineens wel :? Ik wil 'm best groter maken maar dan past ie ook niet in 't plaatje (in het witte erboven bedoel ik)... Of anders schrapt Spiney 'm maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Op zondag 23 december 2001 23:50 schreef Rmon het volgende:

[..]

Check:
[..]

tussentijdse
Wat is er mis met tussentijdse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Op zondag 23 december 2001 23:50 schreef Eegee het volgende:

[..]

Klopt :D... ik had die schaal niet gelezen (ben ergens in deze thread gevallen) maar ik wou toen wel 't WTC maken. Ik las wel ergens dat 't niet zoveel uitmaakte die schaal, als 't maar 'iets' was. En ik mocht ook niet buiten het template las ik, dus heb ik 't maar zo groot mogelijk passend gemaakt. Maar nu mag 't ineens wel :? Ik wil 'm best groter maken maar dan past ie ook niet in 't plaatje (in het witte erboven bedoel ik)... Of anders schrapt Spiney 'm maar...
Ik denk dat als je hem op schaal maakt en je het lief vraagt, Spiney hem wel in een hoekje wilt zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 23 december 2001 23:48 schreef evaarties het volgende:

En welke voordeur bedoel je? Die bij de 2 torens moet nog een andere kleur krijgen iig.
Nee die bruine met rode stippen, het kozijn iets donkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Op maandag 24 december 2001 00:00 schreef Deneb het volgende:

[..]

Nee die bruine met rode stippen, het kozijn iets donkerder.
Ok.. zal het meenemen in het ontwerp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heeft tweaktown geen vlag ofzo?

Een beetje trots kan er wel van af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Menseklere. Wat een werk.

Afbeeldingslocatie: http://212.120.122.110/temp/Rabobank.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
update: concept voor v0.2.2

Afbeeldingslocatie: http://orangeweb.nl/~matthijs/got/cot/CoT_unitybuilding_v022.gif

hmz, misschien beetje nutteloos om elke 0.2.x-versie te posten, zal in het vervolg wel alleen belangrijke dingen posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Op maandag 24 december 2001 00:17 schreef wicher het volgende:
hmz, misschien beetje nutteloos om elke 0.2.x-versie te posten, zal in het vervolg wel alleen belangrijke dingen posten
Missschien nutteloos
Maar wel leuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
hmz...
dat schuine vlak in mn unity Building klopt nog niet

Afbeeldingslocatie: http://orangeweb.nl/wicher/edit
hm.

op de lagere verdiepingen loopt het terra deel wel qua etagehoogte in de pas met het zwarte deel, wat wel in de pas loopt met het schuine (glazen) deel

maar op de hogere etages waar het zwarte deel ertussen er niet meer is, lopen het terra deel en het glazen deel uit de pas, dwz: de etages in het glazen deel zijn mi hoger dan in het terra deel

iets anders; Kan iemand misschien ff een klein goede kwaliteit plaatje posten van hoe het wegdek eruit ziet (ik kan zelf de stad niet openen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Nii-eg nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Op maandag 24 december 2001 00:50 schreef XLerator het volgende:
Nii-eg nee
zo'n schuin deel zal er wel altijd een beetje vreemd uitzien, aangezien de lijnen recht worden, en omdat het eigenlijk recht op het gezichtspunt staat, dwz de lijn waarin je in dit perspectief naar het vlak kijkt maakt een hoek ongeveer 90 graden met het 'glazen' vlak

maar nu klopt ie echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Je maakt een hele vreemde fout. Alleen zie ik nog niet wat.

Misschien moet je die rechter schuine lijn even hoog laten gaan als de linker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.aperots.com/images/wegdek.gif

Hier heb je je wegdekkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Afbeeldingslocatie: http://212.120.122.110/temp/tmp.gif Zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bordjuz!!

Afbeeldingslocatie: http://users.anytimenow.com/rmon/naambordrmon.gif

Afbeeldingslocatie: http://users.anytimenow.com/rmon/Rmonnaambord1.gif

Welke?
[ik vin 1e mooi...maarjah]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 00:58 schreef XLerator het volgende:

lager als de linker!!!
kijk:
Afbeeldingslocatie: http://users.anytimenow.com/rmon/test.bmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nog iets:
die link die de hele tijd geplaatst wordt; IRC, klopt natuurlijk weer niet.
irc://irc.sorcery.net/tweaktown geeft geen gehoor *D *D *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je had ffies een foutje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
weer update (zelfde bestand nog)

Afbeeldingslocatie: http://orangeweb.nl/~matthijs/got/cot/CoT_unitybuilding_v022.gif

zo lijkt me dat ie al wat beter klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 01:05 schreef Yof het volgende:
[afbeelding]

je had ffies een foutje :)
Kzat te kijken of dat mooi was..NIET dus..nja..andere is wel mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA

ik maak idd een vreemde fout...
ik zit diep te denken wat het echt is...

dat de rechter en linker lijnen niet even hoog gaan klopt op zich wel... het zwarte gebouwdeel is namelijk rechthoekig, was ie vierkant geweest, dan waren de linker en rechter hoek van de glasruit even hoog geweest, dan had het er misschien minder vreemd uitgezien, maar op zich is dat de fout niet
Op maandag 24 december 2001 01:00 schreef XLerator het volgende:
[afbeelding] Zoiets
tja
maar de linksonder en rechtsbovenlijn van de ruit moeten wel evenwijdig blijven
Op maandag 24 december 2001 00:59 schreef Yof het volgende:
[afbeelding]

Hier heb je je wegdekkie
dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He RMON,
deez is niet zo mooi, gewoon een Photoshop plug-in :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, nu niet gelijk beginnen te lachen, maar na 10 dagen heb ik eindelijk eens doorgezet (zelfs met stotterende muis) en tot zo ver heb ik de sterrenwacht...
Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/Deneb/klote.gif

Nu sta ik echt voor alles open. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 01:09 schreef wicher het volgende:

[..]

dank
Op z'n Maastrichts: "Estebleef"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 01:11 schreef Yof het volgende:
[afbeelding]

He RMON,
deez is niet zo mooi, gewoon een Photoshop plug-in :?
Wrom dubbelpost?
ik heb al antw. gegeven!!
en zeker geen Photoshop plug-in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 01:09 schreef wicher het volgende:

[..]

ik maak idd een vreemde fout...
ik zit diep te denken wat het echt is...

dat de rechter en linker lijnen niet even hoog gaan klopt op zich wel... het zwarte gebouwdeel is namelijk rechthoekig, was ie vierkant geweest, dan waren de linker en rechter hoek van de glasruit even hoog geweest, dan had het er misschien minder vreemd uitgezien, maar op zich is dat de fout niet
[..]

tja
maar de linksonder en rechtsbovenlijn van de ruit moeten wel evenwijdig blijven
[..]

dank

lager als de linker!!!
kijk:
Afbeeldingslocatie: http://users.anytimenow.com/rmon/test.bmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Op maandag 24 december 2001 01:03 schreef Rmon het volgende:

[..]

lager als de linker!!!
kijk:
[afbeelding]
is me niet helemaal duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

best oké deneb,
MAAR...(er is altijd een maar), Photoshop is wel ok, maar je moet anti a uitzetten.Of vergis ik me ???

Wat een goed proggie is voor dit soort pixel-minsteckerij
is Macromedia Fireworks 4

Super !

Maar die sterrenw8 wordt leuk man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag Deze op de site..bij Die lelijke grijze fabriek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanx, anti a staat uit maar ik heb er hier en daar een contoer over gegooid, vooral bij de spiegel is dat handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lager als de linker!!!
kijk:
Afbeeldingslocatie: http://users.anytimenow.com/rmon/kip.bmp

Snappie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klinkt raar; ik krijg een kick van dat gepixel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie uitleg Rmon, is dat niet gewoon het perspectief ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb hier zo'n vormpie leggen en als ik die schuin bekijk zie ik het zo dus..
Nja..ik ga :Z :z :Z :z

:Z :z :Z :z :Z :z :Z :z :Z :z :Z :z :Z :z :Z :z
MZZLS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 01:15 schreef Rmon het volgende:
Mag Deze op de site..bij Die lelijke grijze fabriek!

Yof wat vind je hiervan?

:Z :z :Z :z :Z :z :Z :z :Z :z :Z :z :Z :z :Z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Op maandag 24 december 2001 01:21 schreef Rmon het volgende:
lager als de linker!!!
kijk:
[afbeelding]

Snappie?
aja
dacht wel dat je dat zo'n beetje bedoelde

nee dat is het niet

kheb ff bovenaanzichtjes gemaakt ter illustratie:
Afbeeldingslocatie: http://www.orangeweb.nl/~matthijs/got/cot/voorbeeldruiten.gif

1e geval: jouw tekening
2e geval: vierkant zwart gebouwdeel, geeft symetrische ruit
3e geval: mijn tekening

volgens mij klopt het nu wel zo'n beetje, alleen ziet het er een beetje apart uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flex...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-04 22:01
Huisjes bouwen wilde hier niet echt lukken dus dat heb ik maar opgegeven ;(
Ben nu maar begonnen met het bouwen van een achtbaan, wat beter lukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He twilight, laat zien man !
alvast een voorproefje *D

Mischien aan Spiney vragen voor een uitzondering ? Pretparkje erbij bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Afbeeldingslocatie: http://212.120.122.110/temp/Wegdek.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He,dit werd toch die bank he ?
Ziet er strak uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Op maandag 24 december 2001 01:43 schreef XLerator het volgende:
[afbeelding]
jij hebt ook niet een KLEIN beetje ruimte nodig he :P
maar goed werk
moet wel naast een spoor komen te liggen natuurlijk

overigens ben ik nu overgegaan op v0.2.3: het toevoegen van de slagschaduw van het gebouw op zichzelf

Afbeeldingslocatie: http://orangeweb.nl/~matthijs/got/cot/CoT_unitybuilding_v023.gif

alleen is het bepalen van de slagschaduw op het schuine stuk natuurlijk helemaal lekker

Afbeeldingslocatie: http://orangeweb.nl/wicher/edit
hmz... ik bedenk me dat het best weleens zou kunnen dat alleens het onderste stukje glasruit in de zon zou kunnen staan... jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Hahahah dat is zeker lekker :P :) ( die schuine schaduw )
Succes daarmee :D
En er moet zeker een spoor langs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://aperots.com/images/flat1.gif

Word een woonflat met in het midden een soort sère met tropische bomen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is iedereen nou aan het pitten ?
kom op, waar zijn die die-hard kerstged8ten nou ? Pixlellen tot je een ons weegt; ik krijg wel last van mijn arm met dat geklik de hele tijd :0
Pagina: 1 ... 13 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.