Dit is de mijne momenteel 
Anoniem: 23074
je kunt hem hier Downloaden
Readme:
============================================
=== Tweakers.net Active Desktop BETA 1.0 ===
=== (C) Kix@$$, 2001 ===
=== Email: ErikW@DigiQ.nl ===
=== ICQ: 58882058===
=== MSN: kix__ass@hotmail.com===
Installatie
===========
1. Unzip alle bestanden
2. Gan naar de beeldschermeigenschappen
3. Ga naar het tabblad "Web"
4. Klik naar op New, en kies daar het "default.htm" bestand dat hierbij zit
5. Klik 2x op Ok
6. Als je op het toegevoegde object gaat staan, komt er een grijze lijn omheen, ga op de bovenste grijze lijn staatn
7. Als het goed is krijg je nu een titlebar, met knoppen. Klik op de 3de knop van rechts, zodat het object gemaximaliseerd wordt
8. Klaar
Achtergrond Aanpassen
=====================
Vervang in de Images directorie de Background.jpg door het gewenste plaatje
Posities Aanpassen
==================
Sleep de vakken naar de gewenste positie, en klik rechts bovenin op Save Positions om de instellingen op te slaan.
Als die jongen niet weet hoe hij een screenshot moet maken, heeft hij zeker geen photoshop... lijkt meOp woensdag 19 december 2001 00:42 schreef Wez_db het volgende:
LOL....
die zet het op je clipboard dan paste je dat in photoshop ofzo in een nieuwe file en die sla je op...
Dus gewoon naar MSpaint, en hier CTRL-V (plakken). Hierna opslaan als JPEG! BMP is ongelooflijk groot. (Onder win9x kan alleen BMP)
Kun je deze misschien even als achtergrond posten?Op dinsdag 18 december 2001 23:11 schreef Reind het volgende:
Deze heb ik zelf gemaakt -> Nathalie Imbruglia
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
Hieronder dan de langverw8te desktops van henkie_fraser.
Omdattie zelf geen webspace heeft ofzow staan ze op de mijne.

Omdattie zelf geen webspace heeft ofzow staan ze op de mijne.

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
kun je die achtergrond online gooien plz?Op woensdag 19 december 2001 15:02 schreef ErEf het volgende:
[afbeelding]
Kan je die ook ff zonder iconen neerzetten ?Op woensdag 19 december 2001 15:02 schreef ErEf het volgende:
[afbeelding]
P R N D
Op woensdag 19 december 2001 15:21 schreef nose het volgende:
Hahaha twee keer dezelfde request. Best populair dus

Ja hoor... (komt overigens van de VNSI...)Op woensdag 19 december 2001 15:12 schreef You-Suk het volgende:
[..]
cool, wil je die online gooien![]()

Nikki NovaOp woensdag 19 december 2001 15:02 schreef ErEf het volgende:
[afbeelding]
en nu ben IK de eerste die haar naam weet
Anoniem: 43390
[IMG][url="http://picserv.mediamonks.net/pics/EPDTRDDMHHE"]http://picserv.mediamonks.net/pics/EPDTRDDMHHE[/url][/IMG]
zo doet ie het beterOp woensdag 19 december 2001 15:52 schreef henkie_fraser het volgende:
[IMG][url="http://picserv.mediamonks.net/pics/EPDTRDDMHHE"]http://picserv.mediamonks.net/pics/EPDTRDDMHHE[/url][/IMG]
ja bedankt enne hoe ga ik dat voor elkaar krijgen want ik voer toch gewoon [img]blabla[/img] in?
Ik denk dat het beter voor jezelf is als je gewoon je post EDIT ipv steeds een nieuwe.
(Voorkomt gezeik van andere users
)
(Voorkomt gezeik van andere users
Zo komtie anders wel aan zijn postsOp woensdag 19 december 2001 16:07 schreef Shove_it999 het volgende:
Ik denk dat het beter voor jezelf is als je gewoon je post EDIT ipv steeds een nieuwe.
(Voorkomt gezeik van andere users)
Wanbeleid is ook beleid.
Hier is m'n tweede. En zou het nou niet handig zijn om een soort database te maken voor wallpapers, want zoeken over zo'n 15 threads met elk 20 pagina's naar dat ene plaatje schiet niet op. <twee minuten later> Grr, ik kom erachter dat Tux in Quake-tenue 255 KB is en dus niet naar mediamonks kan. Jullie moeten het dus maar even met Miss Electra doen.
Jongen lees de FAQ eens. Wordt je misschien een beetje wijzer van.Op woensdag 19 december 2001 16:16 schreef henkie_fraser het volgende:
Ja dat zeg jij nou wel maar schiet dat wel op en hoe gaat dat dan? En waar slaat dat post-aantal op van die agent_nogiets, dat is volgens mij alleen op voetbalclub-forums.
hoe heb je je msn lijst op je desktop gekregen?Op woensdag 19 december 2001 15:02 schreef ErEf het volgende:
[afbeelding]
Was ff terug aant lezen 
Wou je anders Erica Terpstra posten ofzo??Op dinsdag 18 december 2001 20:04 schreef henkie_fraser het volgende:
Degene die ik kan plaatsen zijn allemaal van beroemde dames die er ook nog eens heel goed uitzien. Het zijn er een stuk of 8 maar ze staan op mijn kleine harde schijf en nergens op internet dus dat is mijn probleem. Kan alles dan ge-upload worden naar deze server ofzo?
Heu zeg da's nog eens wat anders dan Lucky Luke en de geile dalton-moeder; of Suske en Wiske en de Hitsige Hollander.Enne...
Laat ook eigenlijk maar, dit is toch niet grappig.
Lol,,Op woensdag 19 december 2001 16:49 schreef Winnetou het volgende:
[/quote]
Kan je dat plaatje niet ff online zetten? of ff mailen?
P R N D
WelkomOp woensdag 19 december 2001 16:59 schreef DooM_DonuT het volgende:
Hiero
[afbeelding]
Mn eerste post btw):D
post m ook ff zonder iconen als je wilt ?Op woensdag 19 december 2001 16:59 schreef DooM_DonuT het volgende:
Hiero
[afbeelding]
Mn eerste post btw):D
P R N D
Anoniem: 21388
en zonder slipOp woensdag 19 december 2001 17:04 schreef nose het volgende:
[..]
post m ook ff zonder iconen als je wilt ?![]()
mjamOp woensdag 19 december 2001 17:07 schreef Lomu het volgende:
[..]
en zonder slip
Anoniem: 43477
Surething bup :P*D

Jay! mn vierdu post.. gaat de goeie kant op, op naar de 150 >:):9;)

cool of nie ?
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Je 1e en 4e waren in iedergeval nuttigOp woensdag 19 december 2001 17:40 schreef DooM_DonuT het volgende:
Surething bup![]()
[afbeelding]
Jay! mn vierdu post.. gaat de goeie kant op, op naar de 150![]()
![]()
(je moet trouwens ook spaties tussen je
The devil is in the details.
Hier maak ik m'n laatste scatter mail, voortaan maak ik er maar een per dag ofzo. Toch hoop ik dat mensen hem wel lezen van die oude pages, ik lees namelijk alleen de nieuwste. Ik zal hier wel niet de enige zijn. Kan er trouwens geen thread komen met wat de favoriete wallpapers zijn?
Die is er alOp woensdag 19 december 2001 18:52 schreef henkie_fraser het volgende:
Hier maak ik m'n laatste scatter mail, voortaan maak ik er maar een per dag ofzo. Toch hoop ik dat mensen hem wel lezen van die oude pages, ik lees namelijk alleen de nieuwste. Ik zal hier wel niet de enige zijn. Kan er trouwens geen thread komen met wat de favoriete wallpapers zijn?
Manga Roelz
Anoniem: 15554
Damn he has a big head.Op woensdag 19 december 2001 16:33 schreef Lomu het volgende:
En plaatje
Ben benieuwd of je ook 150 posts heb voordat je 60 dagen geregistreerd bent. Is mij wel gelukt, maar nu moet ik nog wachten tot de 25e.Op woensdag 19 december 2001 17:40 schreef DooM_DonuT het volgende:
Surething bup :P*D
[afbeelding]
Wrom die button? Is ut nie mooier om gewoon in de body tag onUnload="SetZooi();" te doen?Op woensdag 19 december 2001 12:07 schreef KixAss456 het volgende:
[afbeelding]
je kunt hem hier Downloaden
Readme:
[..]
Nahja, vinnik iig wel
Verder errug mooi
Alleen jammer da die dropdown nie transparant te krijgen is

[edit]
Voor de niet kenners:
De FN five-seven met een caliber van 5.7x28
Zelfde ammo als in de FN P90
Gaat door 48-laags kevlar (PASGT) vest binnen 300 Meter
Recht door een kevlar (PASGT) helm binnen 240 Meter
En recht door een CRISAT vest (titanium + kevlar) binnen 100 meter..
effectiever als een .50 Desert eagle
Urnie ?
Die zou ik graag zonder icons willen hebben.
Mijn beste maatje is een wapenfreak en die flipt als ie zo'n mooi image als achtergrond kan scoren.
Mijn beste maatje is een wapenfreak en die flipt als ie zo'n mooi image als achtergrond kan scoren.
Meel maar als je er meer wilOp woensdag 19 december 2001 20:12 schreef Talon het volgende:
Urnie ?

En een bonus

idd
Zelf gecensureerd? Dan zou ik graag de ongecensureerde versie ontvangen
Waarschijnlijk gewoon een topje..Op woensdag 19 december 2001 20:20 schreef PromWarMachine het volgende:
[..]
idd![]()
Zelf gecensureerd? Dan zou ik graag de ongecensureerde versie ontvangen
Zonder lijkt met juist niet zo
incl. sneeuwschermOp woensdag 19 december 2001 20:29 schreef BreadFan het volgende:
Het sneeuwt op de mijne, jammer dat het op een screenie niet beweegt:
[afbeelding]
Maak er een gifje vanOp woensdag 19 december 2001 20:29 schreef BreadFan het volgende:
Het sneeuwt op de mijne, jammer dat het op een screenie niet beweegt:
[afbeelding]
Ergens anders in deze thread staat uitgelegd hoe je messenger in je toolbar kan krijgen. Dat was hier: [topic=344810]Op woensdag 19 december 2001 16:26 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
hoe heb je je msn lijst op je desktop gekregen?
Eigenlijk heb je dan een pagina die jouw messenger kan uitlezen. Alleen degene die online zijn uit je lijstje worden weergegevn. But, omdat je het sowieso op een website moet hebben draaien dacht ik dat kan ook op mijn IIS (of het met PWS werkt weet ik niet) En zo gezegd zo gedaan. Gewoon lokaal laten draaien. Een active desktop element aanmaken (iets waarvan ik eigenlijk niet zo gecharmeerd ben) maar voor dit geval wel handig, laten verwijzen naar je lokale webserver.
In 2000 is dat wel makkelijk, rechtsklik desktop, active desktop, new desktop item.. en het wijst zich vanzelf.
In XP zit het wat verder verstopt, Daar ga je naar display properties, dan tabblad desktop, dan customize DT, dan tab Web, en daar kan je dan ook een active DT element aanmaken.
1 nadeel is dat ze niet klikbaar zijn. dan krijg je een error. In de toolbar werkt het goed, maar als active desktop item is het wel leuk om te zien wij er online zijn.
succes.
bonus

f*cking wat is die lelijk zeg.Op woensdag 19 december 2001 15:57 schreef Shove_it999 het volgende:
[..]
zo doet ie het beter
[afbeelding]
ik heb het originele (lees: niet omgetoverd tot lelijke barbie) plaatje en die is dus veel mooier
Keb je gemailed, je box zit vol... meel mij ff als je wilt of reply ffOp woensdag 19 december 2001 20:17 schreef Urnie het volgende:
[..]
Meel maar als je er meer wil
[afbeelding]
En een bonus
[afbeelding]
Anoniem: 41078
Hierbij de mijne. 'k heb twee monitoren, dus ik heb van bijde maar ffies een schermshotje gemaakt.

En dit is monitor twee:

En dit is monitor twee:

Deze had ik nog niet van mijn favoriete achtergrondfiguur. Waar is tie zonder icons?Op woensdag 19 december 2001 21:04 schreef mikek7001 het volgende:
[afbeelding]
Zeg heeft nog iemand die wallpaper van dat platte vlak met in het midden één blokje? Ik heb gezocht maar kon 'm niet vinden.
Anoniem: 43509
Hoe ziet mijn desktop eruit?
kweenie, hoe moetje een plaatje erop zette?
kan iemand me dan effe maile?
adres staat er bij geloof ik........
kan iemand me dan effe maile?
adres staat er bij geloof ik........
Zoiets?Zeg heeft nog iemand die wallpaper van dat platte vlak met in het midden één blokje? Ik heb gezocht maar kon 'm niet vinden.

Zeg is het niet een idee om bij het openen van een nieuwe topic (16 dus) even een handleiding 'hoe zet ik mijn desktop hier' neer te zetten?Op woensdag 19 december 2001 21:47 schreef IkariShinji het volgende:
Hoe ziet mijn desktop eruit?
Anoniem: 41078
Hehe, mjah, was 't maar m'n vriendin. We wonen alleen een beetje ver uit elkaar
, dus dat gaat nog niet zo best. En zo lang kennen we elkaar nog niet, maar misschien dat dat ooit nog eens gaat gebeuren. Anywayz, ik vind dat Britney d'r ook niet onaardig uitziet
, maar das dan weer mijn mening.
Zet antwoord trouwen s maar hier neer op deze forum, gaat sneller dan email
komop jonges, hoe zetje een plaatje rop?
Het zegt niet dat Britney er niet uit ziet, maar dat het een bagger kwaliteit is van dat plaatjeOp woensdag 19 december 2001 21:50 schreef jmezach het volgende:
Hehe, mjah, was 't maar m'n vriendin. We wonen alleen een beetje ver uit elkaar, dus dat gaat nog niet zo best. En zo lang kennen we elkaar nog niet, maar misschien dat dat ooit nog eens gaat gebeuren. Anywayz, ik vind dat Britney d'r ook niet onaardig uitziet
, maar das dan weer mijn mening.
lees de FAQ eens!!!@Op woensdag 19 december 2001 21:52 schreef IkariShinji het volgende:
Zet antwoord trouwen s maar hier neer op deze forum, gaat sneller dan email
Anoniem: 35183
EN hier is mijn bureaubovenkant(
) hij bestaat uit 2 delen, deel 1 is normaal en in deel 2 is er "VAC's GameMenu"
Die komt tevoorschijn als ik mn muis rechts van t beeld parkeer.

Die komt tevoorschijn als ik mn muis rechts van t beeld parkeer.

Anoniem: 3549
denk dat ik maar me bestelling afzeg van me USP .45Op woensdag 19 december 2001 20:05 schreef Urnie het volgende:
[afbeelding]
[edit]
Voor de niet kenners:
De FN five-seven met een caliber van 5.7x28
Zelfde ammo als in de FN P90
Gaat door 48-laags kevlar (PASGT) vest binnen 300 Meter
Recht door een kevlar (PASGT) helm binnen 240 Meter
En recht door een CRISAT vest (titanium + kevlar) binnen 100 meter..
effectiever als een .50 Desert eagle
Five Sevens ownen:) alleen helaas niet in dat but CS
Ok, een plaatje
1. Zorg dat je desktop er leuk uitziet.
2. Druk op printscreen
3. Ga naar paint, en druk Ctrl+V.
4. Sla op als JPG (als het ff kan). Gebruik anders ff een ander programma om er JPG van te maken.
2. Ga naar http://picserv.mediamonks.nl/index.php?action=uploadform
3. Vul je emailadres in, en druk op bladeren. Zoek je plaatje op.
4. Druk op het knopje. W8 tot de upload klaar is (kan ff duren).
5. Schrijf de URL op, of knipplak hem hierheen. Gebruik deze code in je post: [*img]http://mediamonksofzo/pic/EFDEFE[/img].
Haal het sterretje weg
, en vul de goeie URL in.
Tadaaa!!!
1. Zorg dat je desktop er leuk uitziet.
2. Druk op printscreen
3. Ga naar paint, en druk Ctrl+V.
4. Sla op als JPG (als het ff kan). Gebruik anders ff een ander programma om er JPG van te maken.
2. Ga naar http://picserv.mediamonks.nl/index.php?action=uploadform
3. Vul je emailadres in, en druk op bladeren. Zoek je plaatje op.
4. Druk op het knopje. W8 tot de upload klaar is (kan ff duren).
5. Schrijf de URL op, of knipplak hem hierheen. Gebruik deze code in je post: [*img]http://mediamonksofzo/pic/EFDEFE[/img].
Haal het sterretje weg
Tadaaa!!!
Maar men was me al voor...Op woensdag 19 december 2001 21:59 schreef Wez_db het volgende:
[..]
lees de FAQ eens!!!@
Op woensdag 19 december 2001 22:03 schreef Slarioux een uitleg voor n00bs die weigeren de faq te lezen
...
Heb ook maar weer eens ff een sreenshotje gemaakt..
Heb ook maar weer eens ff een sreenshotje gemaakt..

......
Neon Genesis Evangelion roels zwaar!!Op woensdag 19 december 2001 22:02 schreef IkariShinji het volgende:
Komop lui, hoe zet ik een plaatje erop
ik wil ook opscheppe.........
Maar jou vraag ? hm printscreen je desktop, pleur het in paint, sla op als jpg
ga naar een plaatje-upload site, typ een bericht hier op GoT (wel onder deze post
Maar um..
Neon Genesis Evangelion roels zwaar
Ok, effe checke hoor
komt ie
[img]http://picserv.mediamonks.net/pics/EASDSSDMHHE[img]
blabla opscheppe enzo bla bla mijne is mooiste
komt ie
[img]http://picserv.mediamonks.net/pics/EASDSSDMHHE[img]
blabla opscheppe enzo bla bla mijne is mooiste
Anoniem: 27983
ben aan het uploadenOp woensdag 19 december 2001 21:42 schreef Mateyo het volgende:
Zeg heeft nog iemand die wallpaper van dat platte vlak met in het midden één blokje? Ik heb gezocht maar kon 'm niet vinden.
KLAAR!

ben ff naam kwijt van de maker van deze wall, maar het is een gotter...
edit:
Iemand was me voor met het helpen van degene die niet wist hoe 'ie een plaatje moest posten
Iemand was me voor met het helpen van degene die niet wist hoe 'ie een plaatje moest posten
Die is wel heel gaaf...!Op woensdag 19 december 2001 23:21 schreef Type het volgende:
[..]
ben aan het uploaden
KLAAR!
[plaatje]
ben ff naam kwijt van de maker van deze wall, maar het is een gotter...
Anoniem: 23291
Hier is een keer mijn Achtergrondje.
veranderd wel elke dag, maar dit wordt de eerste van vele

veranderd wel elke dag, maar dit wordt de eerste van vele
Kun je deze online plaatsen winnetou? THX
Dit topic is gesloten.