whaaaaa... kun je dat plaatje ff los posten!!! please!!!Op woensdag 19 december 2001 23:50 schreef Aittal het volgende:
Hier is een keer mijn Achtergrondje.
veranderd wel elke dag, maar dit wordt de eerste van vele
[afbeelding]
mistique is
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 3549
whaaaaa... kun je dat plaatje ff los posten!!! please!!!Op woensdag 19 december 2001 23:50 schreef Aittal het volgende:
Hier is een keer mijn Achtergrondje.
veranderd wel elke dag, maar dit wordt de eerste van vele
[afbeelding]
Op woensdag 19 december 2001 23:55 schreef ge-flopt het volgende:
[..]
Kun je deze online plaatsen winnetou? THX
Anoniem: 27983
daarom heb ik het ook op mijn hd staanOp woensdag 19 december 2001 23:34 schreef UltiemeLeek het volgende:
[..]
Die is wel heel gaaf...!
Anoniem: 23291
Het plaaatje heb ik je gemaild.Op donderdag 20 december 2001 00:04 schreef ShaDoW het volgende:
[..]
whaaaaa... kun je dat plaatje ff los posten!!! please!!!
mistique is... hebbie misschien nog een url waar meer plaatjes van haar staan!!??!?!?!?!
Kan je m ff zonder iconen posten? Ik zag al een ander request, maar zag m nog niet staan, dus ik dacht ik help je ff herinnerenOp woensdag 19 december 2001 21:04 schreef mikek7001 het volgende:
[afbeelding]
P R N D
Anoniem: 3549
thx.,.. alleen het is een @msn.com adresOp donderdag 20 december 2001 00:47 schreef Aittal het volgende:
[..]
Het plaaatje heb ik je gemaild.
Anoniem: 37896
zou je die online willen zetten zonder de vage stukjesOp woensdag 19 december 2001 15:02 schreef ErEf het volgende:
[afbeelding]
Anoniem: 37896
Anoniem: 28296
Down with the clown yo !Op woensdag 19 december 2001 22:01 schreef VAC het volgende:
EN hier is mijn bureaubovenkant() hij bestaat uit 2 delen, deel 1 is normaal en in deel 2 is er "VAC's GameMenu"
Die komt tevoorschijn als ik mn muis rechts van t beeld parkeer.
[afbeelding]
[afbeelding]
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Zou je dat muurpapiertje met ons kunnen delen?Op woensdag 19 december 2001 22:36 schreef blaaat het volgende:
...
Heb ook maar weer eens ff een sreenshotje gemaakt..
[afbeelding]
Rood kruisje... Geocities wil dat niet... 'k zou op zoek gaan naar andere webspace...
Thnx man ik zocht haar naam alOp donderdag 20 december 2001 08:25 schreef rajzor het volgende:
Is deze dame (oa Dior j'adore)al eens voorbij gekomen?? Nou bij deze dan
[afbeelding]
En voor de liefhebbers ook zonder icons (dit zou een standaard 'Zo ziet mijn desktop eruit' actie moeten zijn):
http://galileo.spaceports.com/~rajzor/carmen%20kass2.jpg
En voor de echte liefhebbers:
http://galileo.spaceports.com/~rajzor/carmen.htm
Kijk en kwijl...
Hey wil je je kerst achtergrond even postenOp woensdag 19 december 2001 21:04 schreef mikek7001 het volgende:
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq