whaaaaa... kun je dat plaatje ff los posten!!! please!!!Op woensdag 19 december 2001 23:50 schreef Aittal het volgende:
Hier is een keer mijn Achtergrondje.
veranderd wel elke dag, maar dit wordt de eerste van vele
[afbeelding]
mistique is
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
whaaaaa... kun je dat plaatje ff los posten!!! please!!!Op woensdag 19 december 2001 23:50 schreef Aittal het volgende:
Hier is een keer mijn Achtergrondje.
veranderd wel elke dag, maar dit wordt de eerste van vele
[afbeelding]
Op woensdag 19 december 2001 23:55 schreef ge-flopt het volgende:
[..]
Kun je deze online plaatsen winnetou? THX
Verwijderd
daarom heb ik het ook op mijn hd staanOp woensdag 19 december 2001 23:34 schreef UltiemeLeek het volgende:
[..]
Die is wel heel gaaf...!
Verwijderd
Het plaaatje heb ik je gemaild.Op donderdag 20 december 2001 00:04 schreef ShaDoW het volgende:
[..]
whaaaaa... kun je dat plaatje ff los posten!!! please!!!
mistique is... hebbie misschien nog een url waar meer plaatjes van haar staan!!??!?!?!?!
Kan je m ff zonder iconen posten? Ik zag al een ander request, maar zag m nog niet staan, dus ik dacht ik help je ff herinnerenOp woensdag 19 december 2001 21:04 schreef mikek7001 het volgende:
[afbeelding]
P R N D
Verwijderd
thx.,.. alleen het is een @msn.com adresOp donderdag 20 december 2001 00:47 schreef Aittal het volgende:
[..]
Het plaaatje heb ik je gemaild.
Verwijderd
zou je die online willen zetten zonder de vage stukjesOp woensdag 19 december 2001 15:02 schreef ErEf het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Down with the clown yo !Op woensdag 19 december 2001 22:01 schreef VAC het volgende:
EN hier is mijn bureaubovenkant() hij bestaat uit 2 delen, deel 1 is normaal en in deel 2 is er "VAC's GameMenu"
Die komt tevoorschijn als ik mn muis rechts van t beeld parkeer.
[afbeelding]
[afbeelding]
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Zou je dat muurpapiertje met ons kunnen delen?Op woensdag 19 december 2001 22:36 schreef blaaat het volgende:
...
Heb ook maar weer eens ff een sreenshotje gemaakt..
[afbeelding]
Rood kruisje... Geocities wil dat niet... 'k zou op zoek gaan naar andere webspace...
Thnx man ik zocht haar naam alOp donderdag 20 december 2001 08:25 schreef rajzor het volgende:
Is deze dame (oa Dior j'adore)al eens voorbij gekomen?? Nou bij deze dan
[afbeelding]
En voor de liefhebbers ook zonder icons (dit zou een standaard 'Zo ziet mijn desktop eruit' actie moeten zijn):
http://galileo.spaceports.com/~rajzor/carmen%20kass2.jpg
En voor de echte liefhebbers:
http://galileo.spaceports.com/~rajzor/carmen.htm
Kijk en kwijl...
Hey wil je je kerst achtergrond even postenOp woensdag 19 december 2001 21:04 schreef mikek7001 het volgende:
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq