Hallo allen,
ik heb de volgende vraag: ik ga deze week mijn bestelde Yamaha RX-V420
ophalen tezamen met een dvd-speler en ik wil graag weten welke van de twee aansluitmogelijkheden het beste is (qua geluidskwaliteit).
De Yamaha heeft 1 coax en twee optische in's. De dvd speler heeft beide. Ik heb ook nog een goede cd-speler met een optische out die ik wil blijven gebruiken.
In mijn pc heb ik een Trust surround 5.1 met een speciale bracket met daarop ook een coax en optische out.
Kortom aansluitingen genoeg, maar nu nog even weten wat/welke beter is.
M'n dvd komt bovenop de Yamaha te staan, dus da's een kort stukje kabel, de pc staat zo'n vier meter verwijderd van de Yamaha.
Jullie input is van harte welkom! Ook info over de kwaliteit van bepaalde kabelmerken is zeer welkom.
Bij voorbaat dank,
Hildert Bogaards
ik heb de volgende vraag: ik ga deze week mijn bestelde Yamaha RX-V420
De Yamaha heeft 1 coax en twee optische in's. De dvd speler heeft beide. Ik heb ook nog een goede cd-speler met een optische out die ik wil blijven gebruiken.
In mijn pc heb ik een Trust surround 5.1 met een speciale bracket met daarop ook een coax en optische out.
Kortom aansluitingen genoeg, maar nu nog even weten wat/welke beter is.
M'n dvd komt bovenop de Yamaha te staan, dus da's een kort stukje kabel, de pc staat zo'n vier meter verwijderd van de Yamaha.
Jullie input is van harte welkom! Ook info over de kwaliteit van bepaalde kabelmerken is zeer welkom.
Bij voorbaat dank,
Hildert Bogaards