wa een stinkzooi precies rond die tijd (na 100 vertragingen
) krijgen wij hier in dit boerengat ook kabel ist gelijk duurder TSSSSSSSSSSSSSSSS
@sloom tis belachelijk
@sloom tis belachelijk
Verwijderd
Er zijn blijkbaar grote verschillen tussen de wijken. Ik heb sinds december 1999 @Home en ik ben eigenlijk al die tijd erg tevreden geweest. Ok, in het begin waren er flinke problemen met de snelheid maar die werden in het eerste kwartaal van 2000 opgelost. Sindsdien heb ik razendsnel kunnen internetten.Op zaterdag 15 december 2001 23:17 schreef Microsoft het volgende:
@home Tilburg & 's Hertogenbosch is zowieo al 'n ramp
Bij mij werkt mailen naar niet-@homegebruikers al enkele dagen niet... Ik mn dns-settings ingedoken: lag het niet aan.
En dat terwijl ik echt belangrijke mailtjes verwacht. o.a. voor stage wat een dezer dagen geregeld moet worden
Ik zit me nu echt af te vragen wat afgelopen 2 jaar WEL goed was aan @home: er schiet me zo niets te binnen
Uhm, ik zie dat eerder als klantvriendelijk??? Je hebt 2 jaar lang van de lagere prijs kunnen genieten.Op zondag 16 december 2001 03:01 schreef Ronnie_T het volgende:
Zou het niet een beetje aan de late kant zijn als ze de inflatie over de afgelopen 3 jaar in 1 keer (11 %) willen inhalen
And your point saying?Op zondag 16 december 2001 19:46 schreef You-Suk het volgende:
jaja --> 45 euro
Gaat ff hierom, er wordt gezegd dat de verhoging nodig is om de huidige standaard te kunnen waarborgen.Op zondag 16 december 2001 19:50 schreef IceStorm het volgende:
[..]
And your point saying?
De invoering van de euro heeft niks met de prijsverhoging te maken. Iig niet voor het grootste deel.Op zondag 16 december 2001 21:01 schreef You-Suk het volgende:
Tegelijkertijd zit je met de invoering van de euro, dus is het dan niet "prachtig" dat je na die verhoging op een mooi rond bedrag uitkomt ??
nee, dat weet ik ook welOp zondag 16 december 2001 21:41 schreef IceStorm het volgende:
[..]
De invoering van de euro heeft niks met de prijsverhoging te maken. Iig niet voor het grootste deel.
En bij elke prijsverhoging wil je als bedrijf weer uitkomen op een psychologische prijs, niet echt gek dus.
In mijn brief stond fl 99,06 (45,05 Euro) ??Op zondag 16 december 2001 19:46 schreef You-Suk het volgende:
fl 89 *11.2% =fl 98,97 en dat is gelijk aan ??
jaja --> 45 euro
Linux is free, when time is no money...but still I try
Ik HEB @homeOp zondag 16 december 2001 22:56 schreef You-Suk het volgende:
nou ik weet niet of je bekend bent met de kwaliteit van @home ???
Welke brief??? Zeker een mailtje.. dat verklaart waarom ik nog niets van @Home heb gehoordOp maandag 17 december 2001 09:40 schreef Pjosch het volgende:
In mijn brief stond fl 99,06 (45,05 Euro) ??
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
oh? Als dat het geval zou zijn, dan zou @home toch niet zulke resultaten behalen met mordax, aangezien dat een gemiddelde is.Op maandag 17 december 2001 10:25 schreef Traag het volgende:
[..]
Ik mag mezelf gelukkig prijzen dat ik in een van de betere regio's van @Home woon... in te veel regio's is het gewoon megabrak
Een gemiddelde van 240 kb/sec is idd best aardig alleen een standaard deviatie van 117 kb/sec is dus ook echt RANZIG hoog. Oftewel, hieruit blijkt wel dat het per regio erg verschilt.Op maandag 17 december 2001 10:29 schreef sagar het volgende:
oh? Als dat het geval zou zijn, dan zou @home toch niet zulke resultaten behalen met mordax, aangezien dat een gemiddelde is.
Er zijn voldoende mensen die Mordax checken, en idd.. Mordax is een van de betere testsites. Ze staan netzoals Tweakers.net extreem kort op de AMS-IX. Aleen denk ik dat mensen die al een beroerde snelheid hebben, hier niet steeds door Mordax aan herinnerd hoeven wordenOp maandag 17 december 2001 10:29 schreef sagar het volgende:
oh? Als dat het geval zou zijn, dan zou @home toch niet zulke resultaten behalen met mordax, aangezien dat een gemiddelde is.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Ja maar dat heeft met regio's niets te maken, dat ze een directe peering met amsix hebben (als die brak zijn dan). Maar toch denk ik dat mordax wel een representatief gemiddelde is. En ja natuurlijk heb je altijd adresen waar het niet werkt, bv waar hlpdsk woont. Maar dit wil niet zeggen dat daarom heel tilburg klote is.Op maandag 17 december 2001 10:37 schreef Traag het volgende:
[..]
Er zijn voldoende mensen die Mordax checken, en idd.. Mordax is een van de betere testsites. Ze staan netzoals Tweakers.net extreem kort op de AMS-IX. Aleen denk ik dat mensen die al een beroerde snelheid hebben, hier niet steeds door Mordax aan herinnerd hoeven worden
Verwijderd
Juist. En mijn regio is er daar 1 van.Op maandag 17 december 2001 10:25 schreef Traag het volgende:
gelukkig prijzen dat ik in een van de betere regio's van @Home woon... in te veel regio's is het gewoon megabrak
idd... een quote:Op maandag 17 december 2001 10:48 schreef HlpDsK het volgende:
Op www.smallzine.nl staat nu ook een artikel over @home.
Ze geven het misbruik dus gewoon toeOorspronkelijk stond in de vragenlijst over de prijsstijging deze vraag: "Jullie maken misbruik van je monopoliepositie." Met als antwoord: "Ondanks de tariefsverhoging is @Home nog steeds een van de goedkoopste aanbieders van breedband internet. U krijgt echt waar voor uw geld." Wie tussen de regels doorleest zou kunnen concluderen dat @Home haar misbruik niet ontkent.
Jeremy Clarkson
Verwijderd
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
bij 25 replies per pagina wel jaOp maandag 17 december 2001 11:13 schreef Blue_White_Army het volgende:
Mensen, 4 pagina's over een tientje verhoging.
no comment
D0h.... als jij ineens 11,2% minder studiefinanciering (als je die krijgt) zou krijgen, zou jij je ook druk makenOp maandag 17 december 2001 11:13 schreef Blue_White_Army het volgende:
Jeremy Clarkson
Absoluut.. maar ik denk eerder dat een nieuw millenium aanbreekt voordat @Home dat eens fixedOp maandag 17 december 2001 11:05 schreef sagar het volgende:
Maar ik denk dat het verstandig van @home zou zijn geweest als ze zouden hebben gewacht tot ze die news en mail servers op orde hebben.
Jeremy Clarkson
Nee krijg al 10 jaar geen studiefinanciering meer.Op maandag 17 december 2001 12:05 schreef Traag het volgende:
[..]
D0h.... als jij ineens 11,2% minder studiefinanciering (als je die krijgt) zou krijgen, zou jij je ook druk maken
Verwijderd
Idd, en dan als excuus gebruiken dat ze de "kwaliteit" willen handhavenOp maandag 17 december 2001 12:53 schreef HlpDsK het volgende:
Het gaat niet om die paar piek. Het gaat er om dat ze een verhoging doorvoeren terwijl ze belabberde service verlenen in delen van het land.
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Op maandag 17 december 2001 13:07 schreef Blue_White_Army het volgende:
Maar het topic gaat over de prijsverhoging van 10 gulden. Om daar nu 4 pagina's vol te tikken , vind ik een beetje cheap. Het gaat om 10,-!! Terwijl 75% van de bezoekers hier 1000 per jaar aan hardware uitgeeft.
kom op, een tientje
Verwijderd
email HOORT BIJ DE SERVICE. dus voor 89 piek wil ik ook een werkende mail/news server hebben. Internet bestaat niet alleen uit browsen. en wat maakt mij die ultra snelheid nou uit. Ik wil gewoon goed kunnen internetten en niet via een omweg.Op donderdag 13 december 2001 20:30 schreef Thunder het volgende:
[..]
Je hebt al de snelst mogelijke verbinding voor particulieren in Nederland, en dan nog zeiken omdat je het teveel moeite vindt ergens anders even een gratis mail-accountje aan te maken.
IMHO ben je best wel zielig dan ja.
Verwijderd
120 gulden.Op maandag 17 december 2001 11:13 schreef Blue_White_Army het volgende:
Het gaat om het principe. Het is dus wel fl. 12.000.000 (of € 5445362,59) per jaar die ze zo krijgen ZONDER er maar IETS voor te hoeven verbeteren....Op maandag 17 december 2001 13:20 schreef Blue_White_Army het volgende:
En eerder in dit topic staat dat de troubles@home groep er wel accoord mee gaat met een stijging van 5 % o.i.d. Dat is 5 gulden , wooooww dat scheelt zeg.
Jeremy Clarkson
Ik praat op maandbasisOp maandag 17 december 2001 13:20 schreef Nephilium het volgende:
[..]
120 gulden.
altijd nog 12x10.
Zeuren¿¿¿¿Op maandag 17 december 2001 13:22 schreef Traag het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. Het is dus wel fl. 12.000.000 (of € 5445362,59) per jaar die ze zo krijgen ZONDER er maar IETS voor te hoeven verbeteren....
Als je verder alleen maar kunt zeuren in deze draad is het denk ik beter om een ander draadje te gaan zoeken
Misschien handig om nog even te onthouden: het allergrootste deel van de @home gebruikers begint te klagen als ze maar met 150kb/s kunnen downloaden. Het grootste deel van de niet-@homers zouden er graag 99 piek voor neerleggen om "te kunnen klagen als het maar met 150kb/s gaat".Op maandag 17 december 2001 13:19 schreef Nephilium het volgende:
email HOORT BIJ DE SERVICE. dus voor 89 piek wil ik ook een werkende mail/news server hebben. Internet bestaat niet alleen uit browsen. en wat maakt mij die ultra snelheid nou uit. Ik wil gewoon goed kunnen internetten en niet via een omweg.
Exact expert nodig?
Verwijderd
We roken niet allemaal.Op maandag 17 december 2001 13:20 schreef Blue_White_Army het volgende:
10 gulden is één pak shag met vloe en 5 kauwgomlollies is de MAAND. Tja.........
Dat is een redelijk percentage, en dat is waar het om gaat.En eerder in dit topic staat dat de troubles@home groep er wel accoord mee gaat met een stijging van 5 % o.i.d. Dat is 5 gulden , wooooww dat scheelt zeg.
Verwijderd
Dat is hetzelfde kut excuus als mijn werkgever aangaf toen hij de salaris verhogingen stopte... bullshitOp maandag 17 december 2001 15:02 schreef sagar het volgende:
Denk eerder dat die verhoging te maken heeft met de crisis in de IT-sector dan met de Euro.
Jeremy Clarkson
Tja daarin heb je helemaal gelijk.Op maandag 17 december 2001 14:51 schreef Sir_Black het volgende:
[..]
We roken niet allemaal.
[..]
Dat is een redelijk percentage, en dat is waar het om gaat.
Volgend jaar kunnen ze de prijzen wel weer met 11,2% omhoog doen. Na 3 jaar ben je zo wel heel veel hoger uit. Het staat niet in verhouding, daar gaat het om. Ook vooral dat ze je eerst blijmaken met "geen BTW-doorberekening" en "geen verhoging in januari", om vervolgens in februari de prijzen omhoog doen.
Je vraagt je af waarom ze ineens zoveel moeten verhogen.
Ik vind het een beetje onredelijk veel.
Ik verwacht eigenlijk een plan van @home: wat ziet de gebruiker hier voor terug.
En jij kunt je afvragen waarom je je druk maakt over een tientje. Maar alles wordt 'dat tientje' duurder (ik noem de ziektekosten verzekering als voorbeeld, of het pak melk), maar mijn salaris zie ik nog niet recht evenredig meer worden NAAST de gebruikelijke verhoging als je positie verbeterd.
Er is in deze tijd een hele sterke trend in de prijsverhoging ivm de euro: het mag niet, maar merendeel van de dingen wordt best wat duurder. En vele 'tientjes' zijn samen een 'paar honderdjes'. En dat er genoeg gelukkige mensen hier zitten die wel geld genoeg hebben om wat meer te betalen, dat is fijn voor die mensen. Maar niet iedereen heeft zoveel geld (ik denk oa aan scholieren en studenten). En laat die laatste groep mensen nou rustig hier hun grief uiten, zonder iedere keer te zeggen dat jij het niet erg vind.
Als ik het geld had, vond ik een vrijstaande villa aan het water ook het geld meer dan waard. Punt.
Verwijderd
Als jij nou nog steeds denkt dat het over dat tientje gaat dan lees je blijkbaar niet. Het gaat om de reden achter dat tientje. @home voert alleen foute redenen aan.Op maandag 17 december 2001 15:29 schreef Blue_White_Army het volgende:
[..]
Tja daarin heb je helemaal gelijk.
Ik bedoel ook alleen maar dat het in dit topic over dat tientje gaat. Ik moet ook elk jaar meer betalen , terwijl mijn loon ook niet groeit. Maar dan voel je dat tientje per maand ook niet
Verwijderd
Dat is dus het ergste. Dat betekend het dus niet. Het is zogenaamd voor de 'handhaving', niet voor verbeteringen.Op maandag 17 december 2001 18:31 schreef MisterData het volgende:
Als deze prijsverhoging betekent dat ze er minder vaak uitliggen vind ik alles best
Ik betaal het toch niet
Verwijderd
Verwijderd
Precies... en daarom is het zo belangrijk dat mensen dit gaan inzienOp maandag 17 december 2001 18:45 schreef HlpDsK het volgende:
Er _is_ geen kwaliteit om te waarborgen. Ze zorgen eerst maar dat er die kwaliteit is die ze willen waarborgen, voordat ze weer 120 piek willen hebben.
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Je moet dit zakelijk door de ogen van @home bekijken.Op maandag 17 december 2001 18:45 schreef HlpDsK het volgende:
De mail werkt vrijwel nooit, en de snelheid is er ook niet vaak hier. Zout op met je 'stap maar op dan'. Dat is een totaal non-argument.
Er _is_ geen kwaliteit om te waarborgen. Ze zorgen eerst maar dat er die kwaliteit is die ze willen waarborgen, voordat ze weer 120 piek willen hebben.
Klopt.. maar moet dat over de ruggen van de @Home ledenOp maandag 17 december 2001 18:51 schreef arjo_kamp het volgende:
Ze hebben hun verliezen nog lang niet terugverdient hoor..
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Verwijderd
Hoe anders dan? waarom hebben ze geinvesteerd in die Hardware, niet voor de Chello leden, en ook niet voor de gein.Op maandag 17 december 2001 18:52 schreef Traag het volgende:
[..]
Klopt.. maar moet dat over de ruggen van de @Home leden
Lijkt me niet nee
Dat is waar maar weet ook dat @home de enige is die geen BELACHELIJKE bedragen per aansluiting heeft betaald zoals UPC en Casema bijv (2500 piek per huis op sommige plekken).Dan moet iemand ook eens uitrekenen hoeveel onkostten ze hebben (Gehad) om dit resultaat te bereiken.
Ze hebben hun verliezen nog lang niet terugverdient hoor..
Haast wel... mijn baas heeft alle loonsverhogingen bevroren, ik moet wel vechten voor me geldOp maandag 17 december 2001 18:55 schreef arjo_kamp het volgende:
Jongens, wees nou eens eerlijk, voor nix gaat de zon op, en alles is stuiterduur. Tuurlijk wil @home winst draaien, het is een bedrijf, geen ambtenaren kantoor.
Jullie werken toch ook niet voor nix?
Jeremy Clarkson
Nou...Op maandag 17 december 2001 19:03 schreef jeroen1107 het volgende:
Ben ik ff blij dat ik Chello heb
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Heb je ook gelijk in, mijn baas doet dit jaar ook moeilijk.Op maandag 17 december 2001 19:02 schreef Traag het volgende:
[..]
Haast wel... mijn baas heeft alle loonsverhogingen bevroren, ik moet wel vechten voor me geld
Verwijderd
Ik haal met @home, minimaal 250 KB(GROTE B VAN BYTE"S).Op maandag 17 december 2001 19:03 schreef jeroen1107 het volgende:
Ben ik ff blij dat ik Chello heb
Verwijderd
OwOp maandag 17 december 2001 19:07 schreef arjo_kamp het volgende:
It loopt gewoon niet zo lekker op ut moment, en de consument moet dat betalen, . uit
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben al 2 jaar lid van troubles athomeOp maandag 17 december 2001 13:56 schreef CrazyD_at_work het volgende:
[..]
Misschien handig om nog even te onthouden: het allergrootste deel van de @home gebruikers begint te klagen als ze maar met 150kb/s kunnen downloaden. Het grootste deel van de niet-@homers zouden er graag 99 piek voor neerleggen om "te kunnen klagen als het maar met 150kb/s gaat".
Ik zeg niet dat de email niet moet werken, tuurlijk, da's onderdeel van het contract en dus moeten ze dat gewoon nakomen. Maar het komt op de niet-@homers wel een beetje zeikerig over. Teringsnel internet, en dan klagen dat je ergens een gratis mailaccountje moet nemen, ik zou er zo voor tekenen hoor. Neem jij mijn chello over? (50kb/s klap ik in mijn handjes van blijdschap. Maar de mail werkt wel)
Ik zou me trouwens z.s.m. registreren bij die troubles@home, hier klagen heeft weinig zin, samen met de mede-troubles@homers klagen bij @home heeft allicht meer zin.
Verwijderd
Daar heb ik, als klant, dus helemaal niks mee te maken!Op maandag 17 december 2001 18:51 schreef arjo_kamp het volgende:
Hou er ook rekening mee, dat het vaak hun eigen schuld niet is, maar die van de kabel leverancier (bijv essent hiero).
Hee, ik ben dus niet de enige die dat heeft!? (Gelukkig niet zo vaak, maar ergens anders is me dit nog nooit gebeurd!)Op maandag 17 december 2001 19:33 schreef HlpDsK het volgende:
En ik kan zo nog wel dingen opnoemen die @home vaak flikt:
Ik krijg dus net bijvoorbeeld 2 emails van Informatique terug over een vraag van 23 September
Mail dus .. die gewoon maanden, en soms meer dan een half jaar, ergens blijft slingeren. Vaak belangrijke mail.
Dat is toch van den zotte.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Leer jij eens rap lezen. Ik zeg nergens dat heel @home zo is.Op maandag 17 december 2001 20:13 schreef sagar het volgende:
hlpdsk wanneer ga je nou eens begrijpen dat je een van de weinige bent met zo veel problemen. Het is niet dat omdat alles bij jou niet werkt heel @home slecht is. Maar wat ik vooral niet snap is als het zo slecht is, waarom zit je dan nog bij @home?
Verwijderd
HlPdSk, @home zal hun strategie niet gaan veranderen voordat er drastischere dingen gebeuren.Op maandag 17 december 2001 20:14 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Leer jij eens rap lezen. Ik zeg nergens dat heel @home zo is.
En trouwens .. mail en news .. dat is wel HEEL @HOME dat zo is.
Verwijderd
Dat slaat nergens op. Je gewone radio hoort te werken. Daar heb je voor betaald.Op maandag 17 december 2001 20:40 schreef arjo_kamp het volgende:
[..]
Als ik een opel rijdt wil nog niet zeggen dat ik hun standaard autoradio gebruik
En waar haal jij vandaan dat ik enkel hier dit vertel? Vertel mij dat eens in al je, kuch, wijsheidAls je het hier gaat vertellen, sla je geen spijkers met koppen.
Verwijderd
kijk nou even wat ik eronder getypt heb.Op maandag 17 december 2001 20:46 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Je gewone radio hoort te werken. Daar heb je voor betaald.
[..]
Waar vertel ik dat ik de wijsheid in pacht heb? dat beweer ik helemaal niet, maar ik wou je even laten snuffelen aan de realiteit, of heb je nog steeds niet door dat @home er nix op uit doet.En waar haal jij vandaan dat ik enkel hier dit vertel? Vertel mij dat eens in al je, kuch, wijsheid
Procentueel gezien bij jij 1 van de weinigen die er over klaagt, laat ik het dan zo verwoorden.En waarom altijd enkel op mij reageren? Ik ben dus echt niet de enige met problemen.
Wat je nou verteld, moet je aan een rechter vertellen, want die zal dat veel beter kunnen veroordelen dan wij hier, omdat hij hiervoor gestudeert heeft, en het wetboek kent.Ik heb RECHT op de dingen waar ik voor betaald heb. En daarvoor hoef ik niet nog extra diensten te nemen, of blij zijn met wat ik heb.
En als ze het niet doen? en ik was het er niet mee eens, stapte ik ermee naar de rechter, en ik ging het niet vertellen op een opel forum, want dat schiet niet op.Als jouw gloedjenieuwe Opel een radio heeft die niet werkt dan eis je een werkende. Zo simpel is het. Daar heb je voor betaald, en dat is je goed recht bij de wet als consument.
Verwijderd
Verwijderd
jij hebt gelijk....Op maandag 17 december 2001 20:59 schreef Nephilium het volgende:
Ik zie hier vooral veel mensen die zelf geen @home hebben, en lopen te geilen op de snelheid die @home gemiddeld haalt.
Wat hun niet weten is hoe ontzettend slecht de mail/ news werkt. Ik kan alweer geen mail versturen/ ontvangen.
wij betalen veel geld voor een werkende service. Niet alleen www. Het hoort gewoon te werken basta. Zolang alles niet werkt is de prijsverhoging niet redelijk.
@home is een slechte organisatie wat niet de klant centraal stelt, maar hun eigen kortzichte belangen (bv de windows xp kwestie, slecht terug geven van geld, terwijl je er WEL recht op hebt, zelfs volgens hun slechte voorwaarden).
Ik sta hier echt op het punt om ADSL te nemen van Utwente (87 gulden, en dan heb je 2-8 mb down en 0,5 up en werken de mail/news. ). het enige wat me weerhoudt is de 400 aansluitkosten.
Zo dat is er eventjes helemaal uit.
Meer heb ik denk ik niet over de kwestie te zeggen.
Verwijderd
Verwijderd
zeker mag je dat.Op maandag 17 december 2001 21:09 schreef HlpDsK het volgende:
Arjo .. je praat maar raak. Mijn verbinding zuigt als een Nilfisk, en zolang dat zo is zal ik dat blijven verkondigen. En dat niet alleen hier, maar overal. Inclusief bij @home.
Het feit alleen al dat er een vereniging is alá www.troublesathome.nl zegt al genoeg. Ik hoef mij hier niet te verdedigen tegen de complete non-argumenten van downloadgeile tweakertjes en mensen die menen dat @home god is. Als jij een fijne verbinding van @home hebt dan ben ik heel blij voor je, maar ga %#^$% niet zeggen dat ik stil moet zijn terwijl ik hard genaaid word terwijl ik net zoveel betaal elke maand. En straks 11 % meer voor dezelfde shit.
De prijsverhoging is niet gerechtvaardigd. Ga kijken op www.troublesathome.nl en lees de waarheid over @home.
Ik mag met volle recht stellen dat @home zuigt. Al was het maar omdat ze haar klanten compleet negeert.
Verwijderd
Verwijderd
Woei, binnenkort een bruiloftOp maandag 17 december 2001 21:17 schreef HlpDsK het volgende:
Luister nou aub eens. Ik klaag niet alleen hier. De helpdesk en ik overwegen een verloving zo onderhand.
Ik vind het ook niet vreemd cq. onterecht dat je klaagt. Ik zeg alleen maar dat velen hun inet verbinding zo zouden ruilen met de gemiddelde @homer, email kun je op veel verschillende plaatsen regelen, snel internet helaas niet. Mijn email doet het dan wel, 2 minuten wachten tot google geladen is (en dat is helaas niet overdreven) om 9 uur 's avonds, dan zit je ook niet voor je lol te internetten.Als iedereen hier een ISP zou beoordelen op de werkelijke kwaliteiten, zoals mail, dan zou @home diep triest onderaan eindigen. En dat voor een van de grootste providers van Nederland.
Exact expert nodig?
Verwijderd
als jij dan ook naar mij luistert, dan zie je dat ik precies bedoel wat jij probeert uit te leggen.Op maandag 17 december 2001 21:17 schreef HlpDsK het volgende:
Luister nou aub eens. Ik klaag niet alleen hier. De helpdesk en ik overwegen een verloving zo onderhand.
Verwijderd
Dus een advies aan andere TWeakers, in de regio Tilburg is @home @kut, maar niet overal, want in Aadorp (regio twente) geen problemen, zullen we wel een andere mail server hebben.Op maandag 17 december 2001 22:54 schreef arjo_kamp het volgende:
[..]
als jij dan ook naar mij luistert, dan zie je dat ik precies bedoel wat jij probeert uit te leggen.
Ik zeg, klaag niet HIER maar ergens anders, en als jij dat doet, zoals ik gelezen is er toch nix aan de hand.
ps. helpdesk helpt niet, want die lui hebben nix te vertellen, dat zijn 1e lijns support medewerkers (staat gelijk aan gereintegreerde vrachtwagenchauffeers kwa verantwoordelijkheden). Vandaar ook de vergelijking met KPN, want daar krijg je ook niemand aan de lijn die iets te vertellen heeft.
Ik denk dat T@H wel degelijk helpt, want dat is een vereniging van gebruikers.
T@H staat in mijn bookmarks. En het is spijtig dat het nodig is.
En nee, ik zeg niet dat jij een downloadgeil tweakertje bent. Ik heb het over alle lui die enkel en alleen naar de downloadsnelheden kijken, en verder een dikke plaat beton voor hun kop hebben. Die downloads zijn het enige argument van @home om klanten mee te ronselen. Als iedereen hier een ISP zou beoordelen op de werkelijke kwaliteiten, zoals mail, dan zou @home diep triest onderaan eindigen. En dat voor een van de grootste providers van Nederland.
Ik zou willen dat de klaagzang niet nodig was. Dat het gewoon functioneerde. Maar helaas is dat niet zo. En dan laat ik van me horen ja. Hier en elders.
Dat is niet gek of zo.
Verwijderd
Omdat HlpDsK grote problemen heeft durf jij te concluderen dat die problemen in heel Tilburg zijn??? Niet dus! Ik woon ook in Tilburg en heb een zeer snelle èn stabiele verbinding. Die snelheid-/stabiliteitsproblemen zijn meer wijkgebonden. HlpDsK heeft dus die problemen, anderen weer niet. Dus niet meteen een hele stad/regio veroordelen!Dus een advies aan andere TWeakers, in de regio Tilburg is @home @kut
Verwijderd
Verwijderd
excuses moi, "bepaaldeOp maandag 17 december 2001 23:07 schreef Brian Dickens het volgende:
Grote nuancering betreffende een conclusie die arjo_kamp trekt:
[..]
Omdat HlpDsK grote problemen heeft durf jij te concluderen dat die problemen in heel Tilburg zijn??? Niet dus! Ik woon ook in Tilburg en heb een zeer snelle èn stabiele verbinding. Die snelheid-/stabiliteitsproblemen zijn meer wijkgebonden. HlpDsK heeft dus die problemen, anderen weer niet. Dus niet meteen een hele stad/regio veroordelen!
Wat de mail en news betreft: die ellende is landelijk.
Verwijderd
Ze hebben inderdad een mooi aanbod, maar 99 euro per maand vind ik toch wel veel. Wel mooi als je je eigen internet bedrijfje wil beginnenOp maandag 17 december 2001 23:31 schreef HlpDsK het volgende:
Wellicht dat Cistron ooit hier komt concurreren. Dan ben ik snel weg denk ik.
Linux is free, when time is no money...but still I try
Wat jij zegt kan gewoonweg niet. Alle mail- en newsservers van @Home zijn brak. Mail is regelmatig zo traag als een slak (tientallen seconden wachten op een mailtje van twee kilobyte) en de newsservers zijn vaak onbereikbaar ("too many connections") en als ze al bereikbaar zijn, zijn ze vaak erg traag.Op dinsdag 18 december 2001 09:45 schreef Blue_White_Army het volgende:
Ik ben misschien een beetje gelukkig met een altijd werkende mail en een altijd werkende newsserver. Welke newsserver gebruik je dan??? En Mail, type je gewoon mail in of een IP adres????
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
Verwijderd
ja, maar alles wordt niet gelijk 11.2 procent duurder. zou wel van de zotte wezen.Op dinsdag 18 december 2001 17:00 schreef Jooztjuh het volgende:
Nou ja ik vind ook nie dat er geklaacht hoeft te worden......alles word steeds duurde dus waarom mag @home de prijzen dan niet omhoog doen.....en persoonlijk heb ik er nooit last van dat mijn mail het niet doet....die nieuwsserver ofzow die gebruik ik niet dus kan ik niet over oordelen...en met de snelheid ben ik ook wel tevreden dus naar mijn insziens lijkt me het normaal dat de prijs iets omhoog gaat...( als je echt erg veel problemen hebt met @home en het werkt niet goed begrijp ik wel dat je gaat klagen maar ja dan zou ik em ook nokken en niet blijven, ik bedoel als je ergens niet tevreden mee bent en je kan het opzeggen dan kan je dat toch beter doen en naar een ander gaan waar het allemaal wel naar jou zin werkt...)
Don't end up like al lousy Member Server !
Verwijderd
Verwijderd
Precies. Ze doen hun best om ze binnen te halen. En daarna ben je ineens een nummer, en kan het ze geen reet schelen of je lijn al een week dood is of niet.Op dinsdag 18 december 2001 23:51 schreef exter het volgende:
Nu wil het geval dat ik donderdag ook op de kabel kom bij @home. Mooie aanbieding van ze, geen aansluitkosten enzo.
En dat voor 89 piek per maand. Ze doen echt hun best om klanten binnen te halen. Is alleen wat lullig dat ik hier moet lezen dat het straks 99 piek wordt.
Verwijderd
Verwijderd
LOL voor @home ja. Tenminste, als je ze niet schriftelijk op de hoogte hebt gebracht dat jij wegens slechte kwaliteit van het geleverde niet wil betalen totdat de problemen opgelost zijn.Op woensdag 19 december 2001 06:23 schreef hans_20 het volgende:
tussen haakjes dit is geen grap, heb athome al 13 maanden niet betaalt krijg alleen kut service, slecht email, en de helpdesk is ook tien keer niks, toch 13 maanden gratis internet, want ik ben niet van plan te betalen
lol als ik voor de rechtbank moet komen, trouwens dit mailtje heb ik al 12 maanden gehad
Exact expert nodig?