Tsja die andere was weer "vol" dus we gaan hier verder.
De kaart dreigt aan onbeschikbaarheid ten onder te gaan, want de vraag ernaar is er ZEKER wel.
Opvallend trouwens, dat Truform in RTCW, ten eerste doet het nix, en ten tweede is het nog verkeerd geschreven ook...(Trueform IPV TruForm)
[edit]
Op rage3d valt wat te lezen over kaarten van GiGaByte, wat me aan het twijfelen brengt, deze kaart houden of verkopen, want het klinkt wel heel erg leuk allemaal
De kaart dreigt aan onbeschikbaarheid ten onder te gaan, want de vraag ernaar is er ZEKER wel.
Opvallend trouwens, dat Truform in RTCW, ten eerste doet het nix, en ten tweede is het nog verkeerd geschreven ook...(Trueform IPV TruForm)
[edit]
Op rage3d valt wat te lezen over kaarten van GiGaByte, wat me aan het twijfelen brengt, deze kaart houden of verkopen, want het klinkt wel heel erg leuk allemaal
Wat zou ik trouwens voor een OEM 8500 kunnen vragen?The most interesting one among all the cards from Gigabyte Technology to come is, of course, MAYA AP or AP64D-H powered by RADEON 8500. The board will be equipped with 64 MB of 3.5 ns DDR and clocked at 275/275 MHz core/memory. MAYA AP supports HydraVision and has VGA, DVI and TV-Out connectors onboard. The board will be made on red PCB as well as its relatives from Maya family .
As the previous one, this very board has hardware monitoring functions and advanced cooling system with Extra fan and silver heatsinks. The most interesting feature is that it is equipped with Video-In connectors.
Retail software bundle includes PowerDVD XP DVD player, 4x4/Oni, Rune, Heavy Metall FAKK, Motocross and Serios Sam games. Shipping time of retail version is sometimes in January.
All the boards mentioned above will be equipped with V-Tuner software that combine hardware monitoring and overclocking utilities.
Breek je nek voorzichtig