Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Preview Pics van me Bong project + Pics

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 290 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

SUPERVET !! Maar ik had dus eigenlijk meer gehoopt op een mega l33t3 smokedevice waar je ook nog es mee online kunt (tijdens het smoken :D)

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Gaaf gedaan! echt vet man :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 22:53
:9~

Ik hoef niet meer te zeggen, echt super vet!

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 21:19
had je trouwens niet beter vaste leidingen voor je watercooling aan kunnen leggen, die slangen lijken me nou niet de ideaalste oplossing

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je bedoelt gewone lijding pijpen? Want daar heb ik zelf ook aan gedacht, ik had paar hele mooie koperend pijpen bij gamma gezien, opzicht was het goedkoop maar daar bij moest ik allerlei spulletjes kopen en me geld was op!

Maar nogmaals dit zijn preview pics, ik ga der nog veel aan veranderen. ik ga dit weekend bijvoorbeeld de bong zelf chroom ververen.

Verwijderd

ziet er wel errug vet uit moet ik zeggen

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 10:11 schreef Trigger het volgende:
SUPERVET !! Maar ik had dus eigenlijk meer gehoopt op een mega l33t3 smokedevice waar je ook nog es mee online kunt (tijdens het smoken :D)
Jij heb er over nagedacht :P

• Cryolite
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:01
Strak.
En dat het water kouder wordt dan kamertemperatuur is mogelijk omdat een deel van het water verdampt door de luchtstroom die erlangs gaat. Hier is namelijk energie voor nodig die gehaalt wordt uit het water zelf, waardoor het water dus kouder wordt. :7

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 12:03
Tword tijd voor een bong-gedeelte op waterkoeling.nl.....

Maar tis idd wel vet als je die bong chroom verft. Kzat zelf trouwens meer te denken om mijn pc in een kolenkachel te doen. Die hebben al een raampje, laadje en een relaxte pijp ernaast... :)

Verwijderd

Ik vind dit echt een heel vet idee. Het bestond al een tijdje, maar had me er nooit in verdiept. Ik dacht dat het bullshit was....water kon in mijn ogen mooit onder kamertemp komen..

• FMS
  • Niet online
Bij het maken van een bong kun je heel erg creatieve zijn. Ik heb nog paar ideeën in me hoofd zweven over een nieuwe bong installatie, het wordt kleiner, mooier, effectiever. Verder wil ik ipv het aquarium een bierkrat cooler plaatsen, ik weet alleen niet hoeveel geluid die dingen precies maken.
Ik wil het water ronde 5 graden constant krijgen.

Bredend, ja mag gerust mijn pics met uitleg op waterkoeling.nl zetten. :)

Verwijderd

Leuk gedaan, maar als dit de toekomst wordt van de PC dan denk ik dat het voor mij tijd word om over te stappen op een Macintosh.

Nu nog een WC er naast om geregeld je blaas te legen.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:28

chromeeh

the Gnome

Echt super vette cooling >:)

Maar maakt een irri water-kletter geluid zodat je elk kwartier naar de plee kunt rennen?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• FMS
  • Niet online
Ik zal je es wat uitleggen over dat geluid.
Ik heb een stuk Aluminium genomen, beetje gebogen om het iets rond te krijgen, dat heb ik dan schuin onderin de bong gedaan, dat vermindert het geluid behoorlijk. Je hoort het water bijna niet, En het is geen douche geluid. Verder heb ik geen fans draaien, behalve de chipset en GPU.

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 16:24
misschien is het wel wat veiliger als je een glazen (of plastic) kast over je MB maakt.

• Joor
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09-2024
Op vrijdag 14 december 2001 01:04 schreef NoStra het volgende:

[..]

Dat is gevoelsmatig!!
Da's niet waar Pimpel, pak de koortshermometer maar uit de kast, hang een watje aan de punt, dopen en blazen.. Doe je dit met alcohol zal het effect verveelvoudigen. Koelt dus wel degelijk door luchtstroom. Vul eens een bong met bier/jenever. Dan blijft ie vast koeler... :)
Pagina: 1 2 Laatste