Goeden avond dan maar,
Hier is het dan, paar preview pics van me Bong project.
Het idee is om de moederboard dish op een horizontaal oppervlakte te hebben. Reden hier van is voor grotendeels modden, upgraden en watercoolen.
The plans:

(Er is onderhand veel gewijzigd)
Hier hebben we de tafel, uiteraard is alles zelfgemaakt. Je ziet de moederboard dish en een 2mm dik aluminium plaat.

dit is nog een oud pic van de begin fase, je ziet 2 300watt PSUs

En zo ziet het er nu ongeveer uit. Je ziet het, de bong 1meter lang.
De PCI sloten zijn hier leeg, en er zit niets boven de moederboard zelf, maar dat is nu wel anders, want nogmaals dit zijn preview pics. Er moet nog veel werk gedaan worden.

je ziet nog het iets te groot reservoir
(de vissen moesten verhuizen) 
meer pics:

close up's

Zoals je hebt kunnen zien, is het nog lang niet af, ik moet nog een kwart gebogen plexiglas op de mobo zien te krijgen.
ff. de wat cijfers: de proc is altijd onder de 25 graden. Ik heb, zo'n 20 uur in totaal hier over gedaan. Hij is niet af, het wordt veel en veel mooier.
Nou, kom maar op met die kritiek, commentaar en natuurlijk de vragen.
Hier is het dan, paar preview pics van me Bong project.
Het idee is om de moederboard dish op een horizontaal oppervlakte te hebben. Reden hier van is voor grotendeels modden, upgraden en watercoolen.
The plans:
(Er is onderhand veel gewijzigd)
Hier hebben we de tafel, uiteraard is alles zelfgemaakt. Je ziet de moederboard dish en een 2mm dik aluminium plaat.
dit is nog een oud pic van de begin fase, je ziet 2 300watt PSUs
En zo ziet het er nu ongeveer uit. Je ziet het, de bong 1meter lang.
De PCI sloten zijn hier leeg, en er zit niets boven de moederboard zelf, maar dat is nu wel anders, want nogmaals dit zijn preview pics. Er moet nog veel werk gedaan worden.
je ziet nog het iets te groot reservoir
meer pics:
close up's
Zoals je hebt kunnen zien, is het nog lang niet af, ik moet nog een kwart gebogen plexiglas op de mobo zien te krijgen.
ff. de wat cijfers: de proc is altijd onder de 25 graden. Ik heb, zo'n 20 uur in totaal hier over gedaan. Hij is niet af, het wordt veel en veel mooier.
Nou, kom maar op met die kritiek, commentaar en natuurlijk de vragen.