Heb nieuwste codec (4.11) geinstalleerd, maar heb nog steeds geen geluid erbij... beeldkwaliteit is in ieder geval prima.
Iemand suggestie's??
Iemand suggestie's??
Verwijderd
Verwijderd
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Weet haast wel zeker dat dit t geval is.. Heb t zelf ook bij veel divx-jes ondervonden. download maar een ac3 codec.. bij www.doom9.org hebben ze die wel d8 ik, anders moet je even zoeken.Op maandag 10 december 2001 22:52 schreef Louis_Katorze het volgende:
Kan het zijn dat die film alleen digitaal geluid of AC-3 ondersteund? Heb vaag zoiets gehoord van nen maat.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Verwijderd
Verwijderd
aahh durka durka durka
de Enemy at the Gates die jij ws. zal hebben heeft AC3 geluid (aangezien mijn "backup" dat ook heeft) en dat heeft niks met je BEELDcodec (want dat is DivX en XviD) te maken maar met je GELUIDScodec.DJ Chicken schreef op 17 april 2003 @ 23:54:
ik heb bij alle films geluid, ook de nieuwste bv I-Spy, maar niet bij enemy at the gates
iemand??
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
ik had het ook over geluid, NIET over beelddreeke schreef op 17 april 2003 @ 23:57:
[...]
de Enemy at the Gates die jij ws. zal hebben heeft AC3 geluid (aangezien mijn "backup" dat ook heeft) en dat heeft niks met je BEELDcodec (want dat is DivX en XviD) te maken maar met je GELUIDScodec.
I-Spy heeft MP3 en GEEN AC3....
[ Voor 12% gewijzigd door DJ Chicken op 18-04-2003 00:04 ]
aahh durka durka durka
Heb je de AC3 codec al geinstalleerd dan? Want dan zou die het moeten doen.
aahh durka durka durka
ik kan mp3s spelen duh...........dreeke schreef op 18 April 2003 @ 00:07:
Als je dan geen geluid hebt zou het dus moeten betekenen dat je geen werkende MP3 codec hebt geinstalleerd
aahh durka durka durka
[ Voor 5% gewijzigd door DJ Chicken op 18-04-2003 00:19 ]
aahh durka durka durka
Fun while it lasted: World Community Grid!
Het probleem is dat niemand het helemaal begrijpt, komt omdat er gewoon geen standaard voor is en dat is logisch.scorpionv schreef op 18 April 2003 @ 00:24:
Kan er niet eens gewoon een FAQ-stukje komen over audiocodecs enz, ik beantwoord elke week wel een vraag over OGG, AC3 of weet ik veel wat voor wazig audiostream.
aahh durka durka durka
Kijk hier eensscorpionv schreef op 18 April 2003 @ 00:24:
Kan er niet eens gewoon een FAQ-stukje komen over audiocodecs enz, ik beantwoord elke week wel een vraag over OGG, AC3 of weet ik veel wat voor wazig audiostream.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Basement Bios ---- Exo-S
kbolleh schreef op 18 April 2003 @ 11:27:
doom9 engels
doom9 nederlands
bookmark die site, is je beste vriend voor rips, codecs whatever
haal de gordian knot pack en niet nimo
aahh durka durka durka