hihi das toch jammer ja aja een logitec optical mouse oem kost 30 piek helaas kan je ze alleen by een nieuw systeem krijgenOp woensdag 12 december 2001 17:53 schreef devv05 het volgende:
ziet er vet uit! net op school hadden ze opeens ook een computerlokaal met optical muizen, voor het eerst dat ik er met een werkte.. en die dingen zijn echtwel vet! zodra ik weer eens geld heb ga ik er denk ook maar eens aanschaffen..(ze zaten helaas vast aan een slot, anders had ik er misschien wel een 'omgeruild'
)
Ik heb niet de 2700 mcd versie kunnen vinden, maar in mijn catalogus van 2001 staat wel een 1800 mcd, da's nummer 18 75 18-24Op woensdag 12 december 2001 12:16 schreef Bert-Jan het volgende:
[..]
eerrhhh dit nummer is (op de conrad site als je ze invult bij 'direct bestellen' een 3mm led met 400MCDheeft iemand misschien het goede nummer, heb geen conrad catalogus
LinuxFox, because penguins aren't even furry
bij display hebben ze geen goeie leds.
max 5mm is >700mcd, en dat is ook nog een rooie
de blauwe die ze hebben is 60 mcd
Verwijderd
vette mod!!!!!!!!!!
dit is wel gaaf
eigenlijk is het heel simpel maar het effect is grandioos!!!
kost 5 piek!!
excelent mod pall!
dit is wel gaaf
eigenlijk is het heel simpel maar het effect is grandioos!!!
kost 5 piek!!
excelent mod pall!
dat is al heel wat meer als die 400 mcd, dan neem ik die maarOp woensdag 12 december 2001 22:52 schreef FoxMan .het volgende:
[..]
Ik heb niet de 2700 mcd versie kunnen vinden, maar in mijn catalogus van 2001 staat wel een 1800 mcd, da's nummer 18 75 18-24
heb gisteren ook nog wat blauwe by de display in eindhoven gehaald en mijn ervaring is dat hun witten leds bagger zijn em hun blauwe zijn redelijk fel maar zeker niet superfelOp donderdag 13 december 2001 01:20 schreef irmscher het volgende:
bij display hebben ze geen goeie leds.
de leds van de conrad zijn een stuk beter en een heel stuk feller en niet te vergeten zelfs goedkoper
Bedankt voor het opzoeken van dat nummer, heb er gelijk maar een paar besteldOp woensdag 12 december 2001 22:52 schreef FoxMan het volgende:
[..]
Ik heb niet de 2700 mcd versie kunnen vinden, maar in mijn catalogus van 2001 staat wel een 1800 mcd, da's nummer 18 75 18-24
oeps! niet verder gelezen dan mijn neus
Verwijderd
Euhrm... er staan pics aan het begin van he topic hoorOp zondag 16 december 2001 21:11 schreef pinny het volgende:
waarom staan er geeen picsdan kunnen we wat zien
Verwijderd
ik bedoel meerOp zondag 16 december 2001 21:19 schreef gillesdegrote het volgende:
[..]
Euhrm... er staan pics aan het begin van he topic hoor
Verwijderd
Staan bij conrad die ledjes bij,
optische electronica\infrarood zenddiodes.
En dan bestelnr:184365-89 is dat em ???????
heb geen zin om de verkeerde te bestellen
optische electronica\infrarood zenddiodes.
En dan bestelnr:184365-89 is dat em ???????
heb geen zin om de verkeerde te bestellen
Ik denk dat ik vanmiddag eens bij Display hier in Utrecht een wit of een blauw ledje ga halen...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
De Display had ze niet, maar bij een andere zaak heb ik wel een blauwe LED gekocht... zie hier de resultaten...Op maandag 17 december 2001 12:12 schreef Demoniac het volgende:
Ik denk dat ik vanmiddag eens bij Display hier in Utrecht een wit of een blauw ledje ga halen...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Wie heeft er nog zon LED nodig !!!
als ik er een bestel bij conrad zit ik onde de minimale bestel kosten ! en kan ik nie bestellen.
DUS ik woon in veghel woon jij in de buurt kom hem maar halen ! tegen betaling van het LED! (F15,10)
PLS! iemand?
als ik er een bestel bij conrad zit ik onde de minimale bestel kosten ! en kan ik nie bestellen.
DUS ik woon in veghel woon jij in de buurt kom hem maar halen ! tegen betaling van het LED! (F15,10)
PLS! iemand?
gewoon het ledje op de massa en de +5 van de muispoort aansluiten binne in de muis je moet alle 2 de spoortjes onderbreken en de led op 5 volt zetten met een weerstandje van een paar ohm ertussen hangt een beetje van het ledje afOp dinsdag 18 december 2001 21:58 schreef Niekosss het volgende:
He tijn_3d hoe heb jij je led op 5 volt aangesloten??
Ik heb gwoon direct 10 ledjes bij conrad besteld, is straks alles mooi blauw
thats the spirit heb ook alles al blauw hier me versterker de andere pc's de cdrom spelers enz enzOp zondag 23 december 2001 17:41 schreef The.Joker het volgende:
Ik heb gwoon direct 10 ledjes bij conrad besteld, is straks alles mooi blauw
YpS, je woont toch in Veghel, waarom haal je ze gwoon niet bij van Aalst of bij Ben van Dijk in Uden, daar haal ik die zut ook altijdOp zaterdag 22 december 2001 16:13 schreef YpS het volgende:
Wie heeft er nog zon LED nodig !!!
PLS! iemand?
edit:
Damn... volgens mij begin ik beetje sgeel te worden
Damn... volgens mij begin ik beetje sgeel te worden
If it ain't broke, fix it till it is...
of je gaat natuurlijk gewoon ff bij conrad langsOp maandag 10 december 2001 13:19 schreef Firecow het volgende:
maar als ik straks een ledje koop he kan ik dan die oude ledje er gewoon netjes afknippen en die nieuwe netjes er op vast solderen ?
zonder dat me muis er van naar de tering gaat ofzo
of moet er nog meer gebeuren ??
en waar koop je zo'n ledje zonder dat je 4 weken moet wachten als je bij condrad besteld ofzo ?
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Als er verder nog iemand een keer zo'n ledje nodig heeft moet ie mij maar ff mailen, dan kan ik als ik de volgende keer naar conrad heen ga, hem wel meenemen en opsturen (bij vooruitbetaling ledje/porto) dan zit je niet te kloten met dat minimale bestelbedrag.
Mail op g.j.nijenhuis@hi.nl
Greetz
Mail op g.j.nijenhuis@hi.nl
Greetz
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
nog ff voor de led liefhebbers onder ons
heb paarse en uv leds besteld in amerika (nog niet te krijgen in nederland)
dus als iemand intressen heeft
hangt er vanaf wat ut moet kostenOp woensdag 16 januari 2002 10:23 schreef Tijn_3d het volgende:
offtopic:
Ligt dit nou aan mij of staat er boven elke post een hele verkeerde datum
Door Tijn_3d - woensdag 16 januari 2002 10:23
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Lekker vaag...
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
is dat een rede voor een schop omhoog van een paar maandenOp zondag 07 juli 2002 18:30 schreef WernerV het volgende:
offtopic:
Lekker vaag...
ligt aan jou dus
Wat bedoel je? Het staat er toch echt. Maar bij jouw staat ie wel goed.Op zondag 07 juli 2002 19:06 schreef Rappie het volgende:
[..]
is dat een rede voor een schop omhoog van een paar maanden
ligt aan jou dus
Verwijderd
nee dit is gewoon een topic van een half jaar geleden, en toen was het januari 2002Op dinsdag 09 juli 2002 23:03 schreef WernerV het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Het staat er toch echt. Maar bij jouw staat ie wel goed.
Owh dom dom van me
Verwijderd
ik kan met mijn blauwe led gewooon op het buro muizen .. dat kon ik eerder nooit met een roode

Brakke pics
hehe had mun muis nog geen 5 min aan pc toen al Blauw ledje erin gezet

Brakke pics
hehe had mun muis nog geen 5 min aan pc toen al Blauw ledje erin gezet
erg nice allemaal, ik zou mijn explorer niet durven modden daar issie te duur voor
misschien wel idee, ik las ooit stukkie over een cryomuis, (lego ventje derin, plasticcie dervoor, beetje foggie maken, blauw ledje derin, en je heb je eigen cryochambermuis!) je kand us nu gewoon hetzelfde ledje houden voor je muis (als je dit doet, want dan pleur je dus als zoeklicht-ledje die blauwe derin, en voor het raampie ook.
ik heb zon erg goedkope optical van logitech, dus om die te modden (en wellicht te slopen) is ideaal, kostte toch geen scheet, en als ik een nieuwe wil, koop ik derict een goeie (dubbel optical enzo, misschien wel een boomslanngetje)
deze heb ik, perfect dingetje, lekker licht, en doet het al meer dan een jaar, is alleen niet zo precies
ik heb zon erg goedkope optical van logitech, dus om die te modden (en wellicht te slopen) is ideaal, kostte toch geen scheet, en als ik een nieuwe wil, koop ik derict een goeie (dubbel optical enzo, misschien wel een boomslanngetje)
deze heb ik, perfect dingetje, lekker licht, en doet het al meer dan een jaar, is alleen niet zo precies
Battle.net Spud#2543