count mij ook maar in voor zo'n bordje 
email staat wel in mijn profiel !
email staat wel in mijn profiel !
Alkoholik, hoeveel hebben we er momenteel?--- skafloc@worldmail.nl wrote: > Hoi dion_b,
> --Dit word mijn eerste zelfexperiment,wat voor proc/tot hoever 333?.
> ben geinteresseerd kan ik kopen of bestellen met vriendelijke groet
> roland ------------------------------------
Oslik blyat! Oslik!
Deadline voor harde info staat op 11 jan- als we dan niets weten blazen we alsnog af. Tot die tijd- tja, terugtrekken kan altijd, maar weet je iets beters voor dit geld?Op zaterdag 05 januari 2002 00:55 schreef BOMBER het volgende:
Ik trek me terug dit duurt me te lang...
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
Verwijderd
zal wal lastig worden, als de persoon die alles koopt moet voorschieten...... zoveel geld zal hij niet hebben!!Op maandag 07 januari 2002 11:53 schreef TheOrk007 het volgende:
Over hoeveel personen beschikken we al??
Volgens mij naderen we de 100 al wel snel.
Dan valt het te realiseren met enige goede afspraken over betaling en levering.
Verwijderd
Jij ook al? Per email ook nog niets gehoord van ze. Nog slechter nieuws- de 'Extra Voordeel' pagina's vermelden onze mobo's niet meer.Op vrijdag 21 december 2001 17:15 schreef DarkRider het volgende:
SHIT ANTWOORDAPPARAAT!
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
Oslik blyat! Oslik!
Computers follow your orders, not your intentions.
Als je SoA wilt idd een goede optie. Het is de PC-Chips M810LMR/ECS K7SEM. Performance is niet astronomisch, maar kan er goed mee door. Verdere specs:Op dinsdag 08 januari 2002 13:16 schreef Big_Mama het volgende:
Dan kun je het beste voor een PC-Chips/ECS/Eagletec met SiS730S (audio, video, modem, fast ethernet onboard) met een AMD T-bird/Duron gaan. Kost momenteel EUR 94,84 bij http://www.gistron.com
Oslik blyat! Oslik!
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
MwaaooohOp dinsdag 08 januari 2002 15:53 schreef AlKoholiK het volgende:
hhhhm....nou helaas jongens...
De opzet was goed zullen we maar zeggen
Als er nog iemand een mATXoplossing voor SLOT1 heeft of weet te vinden, hou ik me altijd aanbevolen!
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
WAARwaarWAARwaar heb jij ze gehaald dan??Op dinsdag 08 januari 2002 15:58 schreef nigelator het volgende:
[..]
MwaaooohNieuw zijn ze niet zo heel duur hoor Alki
![]()
Mijn server is ook zo'n all in one kutding
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Als je kickt op Intel procs kun je de ECS P6SSM2 met SiS630S chipset nemen (EUR 81,23). Exact dezelfde specs als de SiS730S, alleen geen AMR modem er bij en een socket 370 i.p.v. socket A. Ondersteunt echter geen Tualatin, dat doet de SiS630T pas.Op dinsdag 08 januari 2002 15:45 schreef dion_b het volgende:
[..]
Maar je hebt er niets aan als je Sl1 zoekt. Dat wordt weer de beurs afstruinen (een vrij grote is gemeld voor Eindhoven op 25-26-27 jan)
Computers follow your orders, not your intentions.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq