Op donderdag 20 december 2001 12:14 schreef vargo het volgende:
Ik ben op zich ook wel geinteresseerd, maar ik vind het een beetje rommelig gaan. Is het geen idee om even een pagina te starten waar alles een beetje netjes geregeld kan worden?
- Dus een net overzicht van de specs van het bordje.
- inschrijfformulier voor geinteresseerden
- uitleg met hoe we ervoor gaan zorgen dat iedereen het bordje netjes ontvangt en de inkoper ook zijn geld.
- de status van de bestellingen worden bijgehouden.
Kan op zich zelf zo'n pagina wel maken, maar ik heb echt geen tijd...
Ik zou zelf via m'n vereniging een KvK nummer kunnen misbruiken ervoor. Probleem is nl dat het echt per 100 moet gaan zoals het er nu uitziet. En daar zijn we nog (lang) niet. Voorlopig is de definitieve bestelling nog niet in zicht. Als het zover is zou ik, mits de betalingen hard genoeg waren, wel kunnen helpen.
Zo'n site opzetten lijkt me een prima idee, maar ik kan het niet (geef me een stapel HW en ik rammel een bak desnoods met kauwgom en plakband aan elkaar

Geef me Dreamweaver en ik staar met lege ogen naar het scherm

). Bovendien vertrek ik morgen naar London en direct na kerst naar Budapest. Ben pas begin Januari terug in het land en online.
Wat nu gedaan zou kunnen worden door iemand die in de vakantie wel tijd heeft:
- IT-Resell contacteren en kijken of te onderhandelen valt over een kleinere afname (paar € meer moet op te vangen zijn, maar het moet natuurlijk niet de pan uit stijgen).
- Een pagina opzetten met:
1) inschrijf mogelijkheden
2) een actuele lijst van deelnemers op basis daarvan
3) meest recente update over hoe het staat met de bestelling (maw precies hoeveel plankjes er nog nodig zijn etc.)
4) evt nog een eigen forumpje (al kunnen we natuurlijk in deze topic of een deel2 hier verder gaan)
5) Duidelijke link naar T.net en GoT (altijd goed

)
- de pagina in online v&a adverteren (marktplaats.nl en 2dehands.nl doen het altijd goed, nieuwe in V&A kan tegen de tijd dat dit zover is ook te doen zijn)
Zo, hoop dat iemand tijd hiervoor heeft- ik zou normaal alles behalve de website zelf doen, maar met een week offline wordt dat moeilijk.