Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."
Die heeft m'n pa ook
Leuk bordje, stabiel genoeg voor servertje ofzo. Alleen het onboard geluid is NIET multi-channel. Dus geen icq en winamp geluid tegelijk bv.
geen idee...Zijn dat niet die moederbordjes uit die aldi pc's (actie met P3 500 Mhz)
hm. Dat ligt tog ook aan je OS? Mijn oude, el-cheapo geluidskaartje kon dat in win9x ook nooit, maar in w2k wel.Alleen het onboard geluid is NIET multi-channel. Dus geen icq en winamp geluid tegelijk bv.
-
met een celeron 1000 voor 220 gulden (boxed)( http://www.tweakers.net/pricewatch/19940 )
Geheugen 256MB voor 105 piek ( http://www.tweakers.net/pricewatch/2827 )
HDD heb ik nog, servertje voor: 400 piek.
Dat zal het dan zijn, hij had er win9x op staan.Op donderdag 06 december 2001 20:09 schreef Milo het volgende:
[..]
geen idee...
[..]
hm. Dat ligt tog ook aan je OS? Mijn oude, el-cheapo geluidskaartje kon dat in win9x ook nooit, maar in w2k wel.
op deze link(let op, duits!) onder 'computer' staan 5 gezipte pdf-jes. Er staat ook dat SoftFSB het moederbord ondersteund(Overklokken!), en dat het inderdaad waarschijnlijk ook in de aldi PC van een tijd terug zat.Op donderdag 06 december 2001 20:10 schreef Juicy het volgende:
Heb je ook een link naar wat meer info ?
Verwijderd
het is een slot1 boardje eh, dus je moet er ook nog een convertor bij nemenOp donderdag 06 december 2001 20:11 schreef CrashOne het volgende:
* CrashOne schrijft zich bij deze in.
met een celeron 1000 voor 220 gulden (boxed)( http://www.tweakers.net/pricewatch/19940 )
ff niet opgeletOp donderdag 06 december 2001 20:29 schreef ByMeS_Dy het volgende:
[..]
het is een slot1 boardje eh, dus je moet er ook nog een convertor bij nemen

Die kosten toch zo'n 15-20,- ofzo?het is een slot1 boardje eh, dus je moet er ook nog een convertor bij nemen
Verwijderd
Zoals er boven al staat wou ik er ook graag 1tje bestellen.
maar ik ga ff op zoek naar wat meer info (o.a die chipset).
is die na of voor de bx uitgebracht?
The Intel 440ZX chipset being a relatively new chipset, allow me to inform you about the differences between this chipset and the popular Intel 440BX chipset. There are two area where the 440ZX and 440BX are very different. the first one is the number of rows of memory supported whilst the second difference is the number of PCI slots that can be supported. For the sake of doing the comparison between these chipsets short and sweet, we could summarize that the BX chipset can support up to 8 rows of memory for a maximum of 512Mb of memory (or 1Gb with registered DIMMs) while the ZX can only support 4 rows of memory or a maximum of 256Mb. The last difference between these chipsets is the fact that the BX can support up to 5 PCI slots while the ZX can only support 4 PCI slots.Op donderdag 06 december 2001 20:44 schreef HermeS het volgende:
maar ik ga ff op zoek naar wat meer info (o.a die chipset).
is die na of voor de bx uitgebracht?
440ZX is nothing but a cheap version of 440BX for Celeron, just as 440EX was a sTRipped down version of 440LX. The funny thing about this chipset is that it will first ship as an official 66 MHz FSB version, so that nobody would get the idea and run his Celeron at 100 MHz FSB. The same and certainly completely identical chipset will ship as a 100 MHz version as soon as the 100 MHz FSB Celeron will be released.
The 440ZX chipset is to the 440BX chipset as the 440EX chipset was to the 440LX chipset. If that last statement made absolutely no sense whatsoever to you then let's work on clarifying the positioning of the 440ZX chipset. The 440BX chipset contains a few features that some users will never use, one of which happens to be its support for up to 8 rows of memory (4 double-sided DIMMs). If you look at a standard 16x64 128MB SDRAM DIMM you'll notice that there are physically chips on both sides of the DIMM, as you might be able to guess, that means the DIMM in question is a double-sided DIMM. At the same time, if you look at a standard 8 x 64 64MB SDRAM DIMM you'll notice that there are chips on only one side of the DIMM, meaning that this particular DIMM would be a single-sided DIMM. So on a motherboard with the BX chipset, you could theoretically install 8 of the single-sided 64MB DIMMs or 4 of the double-sided 128MB DIMMs. Before you begin bragging about how you can do that on your motherboard, quietly ask yourself if you'll ever need 512MB of RAM.
The Intel 440ZX chipset, with 4 addressable rows of memory, you can install 2 double-sided DIMMs or any combination of double and single-sided DIMMs to approach that 4 row memory limitation of the ZX chipset.
The second, and final difference between the 440ZX and the 440BX chipset lies in the ZX's support for a total of 4 bus master PCI slots in comparison to the BX's support for 5.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
(divx spelen ect
Tot hoeveel mhz gaat dat ding? Zou er evt. een tutalin celly opkunnen ?
FSB..kan ie de 133 aan? (zal wel niet)
Ze zijn wel lekker klein..dan met een 1 cm dikke 20GB Maxtor HDD in een 1 of 1/2 U 19" case ofzo
zijn ze overgins nieuw of 2e hands?
noteer mij ermaar voor eentje. Ik neem aan dat ze het doen.
wanneer weet je of deze deal definitief door gaat, wanneer?
- Zijn ze nieuw of 2e hands?
- Passen ze in standaard ATX behuizing?
- Tot welke CPU kan erop?
- Prijs incl. of excl. verzendkosten? of waar ophalen?
daar heb ik ook aan zitten denken, maar volgens mij heeft hij toch geen tvout? en in een 1 U hoog wou ik hem gaan stoppen, maar het is een slot. dus zit je altijd met minimaal 2u hoog.Op donderdag 06 december 2001 21:09 schreef Cutebritney het volgende:
Ze zijn wel lekker klein..dan met een 1 cm dikke 20GB Maxtor HDD in een 1 of 1/2 U 19" case ofzo
Verwijderd
mensen meedoen?Ik heb een email van iemand ontvangen dat er
100 mensen mee moeten doen om die bordjes voor 75 piek te krijgen.
Ik vind dat ze best nieuw mogen zijn....ook voor die prijs! wie wil er nu nog een zx board slot 1??? niemand die een nieuwe pc in elkaar wilt schroeven...voor servertjes e.d. is het goed genoeg maar niet voor je high-end systeem...dus mogen best nieuwe zijn die nog in rest voorraad liggen vind ik.Op donderdag 06 december 2001 22:15 schreef RS_003 het volgende:
lekker dan kehb hem gemaild maar geen response en hiero zegt ie ook niet veelBTW denk dat ze 2e hands zijn wat denk jij voor die prijs ?>
Maar...de topicstarter mag wel wat meer details prijsgeven...wil graag wat meer zekerheid voordat ik wat koop!
Verwijderd
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Verwijderd
BIOS update's zijn er ook bijna niet..
MSI geeft geen support op de bordjes..
Andere dingen:
Yep. het is een Micro-atx plankje, die past zo'n beetje elke atx kast dacht ik zo.Past-ie in een standaard ATX-kast ?
In ieder geval tot en met P3 1 Ghz. Met een converter waarschijnlijk ook Tualatins. Vraag is alleen of 133 MHz FSB goed werkt. Op de bovengenoemde duitse pagina staat dat 112 Mhz in ieder geval goed werkte, en 133 Mhz niet, maar de gebruikte CPU (was een p3-500, slot1, oude core) kan ook niet veel harder als 560 Mhz, en 5*133=666 Mhz, dat doet die CPU echt niet.- Tot welke CPU kan erop?
Wat ook heel nuttig zou zijn om te weten, is welke FSB er nog meer allemaal kunnen, naast de 100, 112 en 133 die we nu al weten.
Er kan dus wel een infraroodpoortje op het moederbord aangesloten worden.over infrarood
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Wil hem zelf ook wel ophalen als je mij wild zeggen waar het is.
kaismeel@hotmail.com
greetzzzz
Mijn PIII-500 ging anders lekker tot 620Mhz en ja het was een Katmai, maar die fsb die daar voor gebruikt wordt is antuurlijk 124Mhz.[b]Op vrijdag 07 december 2001 14:07 schreef Milo
In ieder geval tot en met P3 1 Ghz. Met een converter waarschijnlijk ook Tualatins. Vraag is alleen of 133 MHz FSB goed werkt. Op de bovengenoemde duitse pagina staat dat 112 Mhz in ieder geval goed werkte, en 133 Mhz niet, maar de gebruikte CPU (was een p3-500, slot1, oude core) kan ook niet veel harder als 560 Mhz, en 5*133=666 Mhz, dat doet die CPU echt niet.
Wat ook heel nuttig zou zijn om te weten, is welke FSB er nog meer allemaal kunnen, naast de 100, 112 en 133 die we nu al weten.
[..]
Er kan dus wel een infraroodpoortje op het moederbord aangesloten worden.
Dus zit ut erop og niet
Verwijderd
Op donderdag 06 december 2001 20:02 schreef Milo het volgende:
Deze bordjes hebben o.a.:
- 32 MB onboard TNT2 M64 (niet shared dus)
- Creative ES1373 PCI Sound
- support voor Pentium II/III/Celeron
- Intel 440ZX Chipset
- 3 PCI sloten
- 2 dimm sloten
Het bordje is 24.4 x 20.6cm.
Als er genoeg belangstellenden zijn, kunnen we dit bordje voor 75,- per stuk krijgen.
Verwijderd
http://www.medion.de/treiber/treiber/index.php?treiber=MD~9901~(ZX-Chip)&uid=11&name1=PC-Bios&name=Bios
Volgens mij wel, een file W6190ZM7.18M zit in de zipfile
die je kan downloaden.
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Verwijderd
count me inOp donderdag 06 december 2001 20:02 schreef Milo het volgende:
Deze bordjes hebben o.a.:
- 32 MB onboard TNT2 M64 (niet shared dus)
- Creative ES1373 PCI Sound
- support voor Pentium II/III/Celeron
- Intel 440ZX Chipset
- 3 PCI sloten
- 2 dimm sloten
Het bordje is 24.4 x 20.6cm.
Als er genoeg belangstellenden zijn, kunnen we dit bordje voor 75,- per stuk krijgen.
ik heb dus intresse
doe er eigenlijk maar 2
ondersteund het mobo ook ata66 ??
en kan ik er ook een at voeding op gebruiken,,, heb ik nog wel een kast hier liggen
Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb
Bord ondersteund ATA 66 en heeft geen AT voedingsconnector.
Dit moederbord is een MEDION 9901, aangezien medion deze borden laat maken door andere fabrikanten is het eigenlijk een MSI 6190.
Dit moederbord is ooit verkocht met door de aldi met een Intel Pentium III 667 Mhz.
Heb ik het goed samengevat??
Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb
Dus wel een harde schijf ATA66 maar geen ATA 66 aansturing,,, dit blijft op 33mb/s
CPU
l Slot 1 for Intel Pentium II/Pentium III/Celeron TM processor.
l Supports 233MHz, 266MHz, 300MHz, 333MHz, 350MHz, 400MHz,
450MHz, 500MHz and faster.
Chipset
l Intel 440ZX AGPset
- support 66 or 100Mhz Host bus frequency
- support AGP & PCI
l Intel PIIX4E chipset
- PCI to ISA Bridge PC98 Compliant
- UltraDMA-33 Master Mode PCI IDE Controller
- Super I/O Interface
- 324 pin BGA package
FSB (Front Side Bus)
l 66.6MHz and 100MHz clocks are supported.
Main Memory
l Supports four memory banks using two 168-pin unbuffered DIMM.
l Supports a maximum memory size of 256MB (8M x
l Supports 3.3v SDRAM DIMM.
Slots
l Three 32-bit Master PCI Bus slots
l Supports 3.3v/5v PCI bus Interface.
On-Board IDE
l An IDE controller on the Intel PIIX4E PCI Chipset provides IDE HDD/
CD-ROM with PIO, Bus Master and Ultra DMA/33 operation modes.
l Can connect up to four IDE devices.
l On-Board Peripherals include:
- 1 floppy port supports 2 FDD with 360K, 720K, 1.2M, 1.44M and
2.88Mbytes.
- 1 serial port (COM A) + 1 serial connector (COM
- 1 parallel port supports SPP/EPP/ECP mode
- 1 MIDI/Game Port
- 2 USB ports
- 1 IrDA connector for SIR/FIR.
- 1 Audio port (Line_In, Line_Out, and Mic_In Jack)
- 1 VGA port
VGA
l nVIDIA Riva TNT2 M64
- Running on AGP BUS.
- Onboard 32MB (4*16M) SDRAM.
- 3D Acceleration.
- AGP 2x mode support pipelined protocols.
Sound
l Creative ES1373
- Running on PCI BUS.
- Support Direct Sound and Direct Sound 3D
- AC97 Compliant
BIOS
l The mainboard BIOS provides Plug & Play BIOS which detects the
peripheral devices and expansion cards of the board automatically.
l The mainboard provides a Desktop Management Interface(DMI) function
which records your mainboard specifications.
l ACPI(Advanced Configuration and Power Interface) feature.
Dimension
l MICRO-ATX Form Factor: 24.4cm(L) x 20.6cm(W) x 4 layers PCB
l 6 mounting holes.
System Hardware Monitor (optional)
l CPU/Power Supply/Chassis Fan Revolution Detect
l CPU Fan Control (the fan will automatically stop when the system enters
suspend mode)
l System Voltage Detect
l CPU Overheat Warning.
l Display Actual Current Voltage
Other Features
l Keyboard Password Wake-Up (reserved)
l LAN Wake-Up
l Internal/External Modem Wake-Up
Verwijderd
want ik kan die borden echt wel gebruiken
voor mijn broertje en zusje
zullen ze het niet doen met 50stuks
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
2 Dualspeed
3 Hermes
4 Timotheebastin
5 RS_003
6 re
7 re
8 Nicap
9 CS-AlCoHoLiC
10 MASTER_M
11 suijkerbuijk
12 suijkerbuijk
13 Flat
14 Exhale
15 dodemaa
16 Alfer
17 appetoe
18 peterbel
19 Bomber
20 Wallie
21 Limited
22 Limited
23 ferdivdw
24 marenk_vos
25 AttiX.SkategoaT
26 Ogwok
Moet het echt 100 stuks?? e worden ze geleverd in dozen kan je mischien wat meer info geven
Als je goed kijkt heb ik die al mee geteld..Op Sunday 09 December 2001 19:43 schreef BOMBER het volgende:
Sommige willen er twee kijk er even na dan komen we op ongeveer 30 +
Moet het echt 100 stuks?? e worden ze geleverd in dozen kan je mischien wat meer info geven
Kijk maar eens naar nummer 6 en 7
En ik denk dat als we 50 halen dat het dan ook wel kan.. volgens mij is het 50 per palet.. Of heb ik dat mis?
BTW ik heb intrese maar ik zeg niet dat ik koop Is maar dat je het ff weet want ik ben ff nog aant praaten over een amd k6-3 550 mhz + mobo voor 60 piekOp Sunday 09 December 2001 19:32 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
1 casperz
2 Dualspeed
3 Hermes
4 Timotheebastin
5 RS_003
6 re
7 re
8 Nicap
9 CS-AlCoHoLiC
10 MASTER_M
11 suijkerbuijk
12 suijkerbuijk
13 Flat
14 Exhale
15 dodemaa
16 Alfer
17 appetoe
18 peterbel
19 Bomber
20 Wallie
21 Limited
22 Limited
23 ferdivdw
24 marenk_vos
25 AttiX.SkategoaT
26 Ogwok
Is gefixed:Op Sunday 09 December 2001 19:49 schreef RS_003 het volgende:
BTW ik heb intrese maar ik zeg niet dat ik koop Is maar dat je het ff weet want ik ben ff nog aant praaten over een amd k6-3 550 mhz + mobo voor 60 piek
1 casperz
2 Dualspeed
3 Hermes
4 Timotheebastin
5 re
6 re
7 Nicap
8 CS-AlCoHoLiC
9 MASTER_M
10 suijkerbuijk
11 suijkerbuijk
12 Flat
13 Exhale
14 dodemaa
15 Alfer
16 appetoe
17 peterbel
18 Bomber
19 Wallie
20 Limited
21 Limited
22 ferdivdw
23 marenk_vos
24 Ogwok
P.s. Ikzelf heb mij ook ontrokken uit de deelname, omdat ik een Socket 370 bordje kan KIJGEN..
Verwijderd
als je voor 75 piek zo'n board kan krijgen, dan snap ik niet waarom niet half tweakers zo'n board wil. Hoe vaak is het niet dat Familie\Kennisen ook aan een pc'tje willen?Op maandag 10 december 2001 10:10 schreef Wallie het volgende:
Schrijf mij ook maar even als niet helemaal zeker op.
Dan is zoiets PERFECT als starters pc-tje , of natuurlijk voor een koffermod. Of weet ik veel wat voor mod, 75 gulden voor mobo + video + sound !!!
Ook echt IDEAAL voor onder de TV in de huiskamer. Heerlijk DivX-jes kijken. Of als server!
Kortom... KOPEN DIT MOBO!!!
Verwijderd
Verwijderd
Haalt dat mobo die snelheid wel ?????Op donderdag 06 december 2001 20:11 schreef CrashOne het volgende:
* CrashOne schrijft zich bij deze in.
edemir1@hotmail.com
Verwijderd
MMG
marcelmg@hetnet.nl
Niet zeuren maar kopen
djasp@luiken.net
Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook
Verwijderd
Ik denk dat ik het wel weet, tweakers genereren een enorme berg tweedehams pc onderdelen. Hoeveel tweakers zijn al weer helemaal van hij t-bird af, en over op de XP's zelfde geld voor de p3's => p4's.Op maandag 10 december 2001 12:26 schreef Limited het volgende:
[..]
als je voor 75 piek zo'n board kan krijgen, dan snap ik niet waarom niet half tweakers zo'n board wil. Hoe vaak is het niet dat Familie\Kennisen ook aan een pc'tje willen?
Dan is zoiets PERFECT als starters pc-tje , of natuurlijk voor een koffermod. Of weet ik veel wat voor mod, 75 gulden voor mobo + video + sound !!!
Ook echt IDEAAL voor onder de TV in de huiskamer. Heerlijk DivX-jes kijken. Of als server!
Kortom... KOPEN DIT MOBO!!!
Ik zelf wil ook binnen kort over op een XP dan blijft er weer een goede tb 800 over voor de rest van de familie/buren/vrienden enz. Net zoals op dit moment het geval is voor mijn 2 k6/2's.
En nu valt het voor mijn nog wel mee, maar als ik de system spec's hier een beetje in de gaten houdt dan zijn er toch een hoop die binnen 6 mnd er al weer een nieuwe proc in hebben.
En waar moet ik het eventueel ophalen????
tspawn@hotmail.com
Waarschijnlijk niet, maar dit boeit mij eigenlijk niet.Op maandag 10 december 2001 15:36 schreef NuKeFaCe het volgende:
[..]
Haalt dat mobo die snelheid wel ?????
Ik wil gewoon een nieuw servertje, met celie 600 of zo..
Maar ik ben dus ook geinteresseert, sta nog niet op het lijstje. Mail: sander@cable4u.nl
Hoe hoog zo dit plankje aan kunnen?? multiplier van??
Verwijderd
Nu nog ergens Slot1 procs vandaan jatten
Verwijderd
Verwijderd
Moeders, broertje en voor mij als divx player
En wat voor cpu kan er max op?
* dion_b schrijft zich bij deze dus in
Oslik blyat! Oslik!
Haha ik heb precies hetzelfde, alleen ik weet WEL wat ik ermee moet: IntranetServertje voor op LANpartiesOp dinsdag 11 december 2001 13:07 schreef dion_b het volgende:
Mjammie- hier heb ik net een microATX desktop kast voor staan (typisch Tweaker- de kast heb ik, de andere componenten ook, dus moet ik de mobo hebben. Alleen jammer dat ik begod niet weet wat ik met een 3e fatsoenlijke systeeem moet)
* dion_b schrijft zich bij deze dus in
<EDIT>
Milo, meeltje is al onderweg
</EDIT>
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
Denk het niet. Die P3-667 heeft een 133MHz FSB. Ook al zit het er dik in dat deze ZX dat trekt, is het iig out-of-spec. Die Aldi 667 mobo's waren ASUS P3V4X-M plankjes.Op zondag 09 december 2001 15:59 schreef marenk_vos het volgende:
Even samenvattend,,,,,,,,,
Dit moederbord is een MEDION 9901, aangezien medion deze borden laat maken door andere fabrikanten is het eigenlijk een MSI 6190.
Dit moederbord is ooit verkocht met door de aldi met een Intel Pentium III 667 Mhz.
Heb ik het goed samengevat??
Dit is eentje die een goede vriend van me heeft met een P3-550 erop. Ook Aldi
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
microATX
Slot 1
i440ZX chipset (66/100MHz FSB ondersteund, maar SoftFSB lukt ook voor OCen)
Max 256MB SDRAM, ATA-33 dus.
Onboard AGP TnT2-M64 met 32MB RAM, maar geen AGP poort.
Onboard ESS nogwattes=SB64 soundchip (handig- wordt door Linux native ondersteund, althans met mijn SuSe7.0 wel)
3 PCI sloten.
Heb zelf geprobeerd info over CuMine support te vinden, maar Medion site lag er half uit en MSI had niets over de 6190- OEM only.
Als CuMine NIET werkt max CPU: Celly 533PPGA of P3-600 (non-E, non-B).
Werkt het wel, dan max P3 of Celly 1100 (of hoger met een powerleap Tu adapter)
Als Milo (heb je die DFI nog aan de praat gekregen, trouwens?)/die contact van'm die twee laatste vragen kan beantwoorden, dan hebben we echt alles wat je nodig zou kunnen hebben.
Oslik blyat! Oslik!
Schrijf mij maar in voor twee borden.
Hoe kun je hier dan een celly533 PPGA opzetten ?? Met een slotconfertor??
En welke celerons kunnen hier nou eigenijk op (slot1?? celeron??? slotconfertor???(slot1--->ppga)
ff een domme vraag ppga is toch socket370??
Als je het topic leest staat er ergens ook de volledige specs van het bordje..Op dinsdag 11 december 2001 16:15 schreef BOMBER het volgende:
Ja hij geeft te weinig info denkt dat er daarom zo weinig interesse is.
Verwijderd
niet de specs van het mobo maar hoe komt hij eraan, zijn ze nieuw, hoe gaat het met betalen en vervoer zulke dingen..Op dinsdag 11 december 2001 19:45 schreef CrashOne het volgende:
[..]
Als je het topic leest staat er ergens ook de volledige specs van het bordje..
Dat zou je dus weten als je de documentatie leest ...Op dinsdag 11 december 2001 19:55 schreef ByMeS_Dy het volgende:
we weten nog steeds niet of er een tv-out op zit. Is wel heel handig als ik hem wil grbruiken voor DiVXjes en mp3Ik vrees eigenlijk dat hij er niet op zit, maar we moeten het ff zeker weten. Meerderen willen dit graag weten, maar ik heb niets gevonden op de site van msi

Maar om je de moeite te besparen, er zit dus geen tv-out op.
-
Verwijderd
dank u dank u dank u zeer veelOp dinsdag 11 december 2001 20:22 schreef Juicy het volgende:
[..]
Dat zou je dus weten als je de documentatie leest ...
Maar om je de moeite te besparen, er zit dus geen tv-out op.
Nee, een non-E, non-B, dus gewoon 100MHz Katmai P3-600. Coppermine waren we dus nog niet achter.Op dinsdag 11 december 2001 19:30 schreef marenk_vos het volgende:
Dit bord trekt een pentium 3 500 Mhz met KATMAI core en een pentium 3 600 Mhz met coppermine core????
YupHoe kun je hier dan een celly533 PPGA opzetten ?? Met een slotconfertor??
Oslik blyat! Oslik!