"You're only as good, as what you did last week."
Sommige devvers hebben ook een relatie en om nou iedere dag om 4 uur 's nachts bij je vrouw/vriendin/vriend in bed te kruipen en niet met hem/haar op te staan is niet echt goed voor de relatie.
Verwijderd
Goeden morgen..Op woensdag 05 december 2001 08:50 schreef cutter het volgende:
* cutter wenst alle vroege vogels een hele goede morgen
Sommige devvers hebben ook een relatie en om nou iedere dag om 4 uur 's nachts bij je vrouw/vriendin/vriend in bed te kruipen en niet met hem/haar op te staan is niet echt goed voor de relatie.
ik lig altijd rond 0:00, 1:00 in bed (moet ook nog naar school
gister veel te laat, had prerelease van visual studio .net. wou m instaleren, maar werkte nie
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Hmm.. goeie vraag.. ik meestal pas om 02:00 ofzo, maar als je dat een jaar lang achter elkaar doet ga je d'r op een gegeven moment echt goed de schijt van krijgen.
Ik probeer nu iedere avond rond 00:00 m'n nest in de duiken, of iig m'n computer uit te zetten. Lukt tot nu toe aardig.
Over het algemeen gaan we veel te laat naar bed, maar of dat ook iets met webdesignen te maken heeft, ik denk dat het voornamelijk door dingen zoals GoT, IRC, games en films komt
en dan de andere dag op school slapen...
[..]
Punt van herkenning
[/quote]
iddOp woensdag 05 december 2001 08:50 schreef cutter het volgende:
* cutter wenst alle vroege vogels een hele goede morgen
eigenlijk goed ook, nachtelijke tochten door de digitale wereld kunnen erg creatief en verruimend zijn, maar praktisch heb ik twijfels of het de productiviteit ook werkelijk ten goede komt, vaak is het gewoon een teken van grote betrokkenheid (cq obsessie) met je werk, en zullen deze mensen dus snel een voorsprong opbouwen tov anderen.
maar dat doen ze eerder juist in 'normalere' uren, als ze dan niet té verrot zijn ten minste.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
En maandags/donderdags school...
Maar ik ga meestal tussen 0:30 en 2:30 naar bed door de weeks. Kom in deze donkere dagen toch al moeilijk mijn nest uit en heb ook nog gewoon een drukke baan en een social life. Ben alleen iemand die slapen in principe een waste-of-time vindt alleen is het nog steeds nodig. Laten ze daar eens een keer wat voor uitvinden, goed voor de economie en goed voor de mens omdat je wat meer uren te besteden hebt op een dagje.
Verwijderd
Verwijderd
Pep-pillen??Op woensdag 05 december 2001 09:28 schreef OzBoz het volgende:
Laten ze daar eens een keer wat voor uitvinden, goed voor de economie en goed voor de mens omdat je wat meer uren te besteden hebt op een dagje.
Achja, slapen is een noodzakelijk kwaad, zeg ik altijd maar, alleen jammer dat mn paps en mams er zo niet over denken. Dus dat wordt een beetje computeren tot een uur of 12 en dan ff net doen alsof ik slaap tot een uur of 1 tot ??? (ligt eraan wat ik de volgende dag moet doen). (en dan maar hopen dat ze niet wakker worden)
Red Bull is het motortje wat bij mij de boel aan de praat houdt.
AMD 64 X2 4800+ @2,41Ghz,
2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT
Ik probeerde om al om 23.00 uur te gaan slapen maar dat lukt dus echt niet. Ben namelijk een nachtmens en meestal wordt het tussen 12.00 uur en 1.00 uur omdat mijn mams begint te zeuren ga nou eens slapen.
's morgens weer lekker om 6.45 op en dat is toch wel ff iets minder. Het lukt me wel om zo de hele week door te komen. Voel me hoe meer het naar het weekend gaat steeds brakker maar we hebben het weekend om alle slaap weer in te halen
Laatste tijd verslaap ik mij ook nog omdat het donker is buiten om 6.45 en dan ligt mijn bedje zooooooooo lekker
btw ik heb trouwens juist het idee dat als ik meer slaap, meer uitgerust ik juist meer inspiratie heb maar ja.....
Normaal gesproken lig ik er om een uurtje of 3 a half 4 in; soms wat eerder want 4 of 5 uur slapen per nacht trek je niet een week lang.
* Pelle had dinsdag vrij en kwam dus ook pas om 15.00 uit bed
/edit
Oh ja, hoe laat staan we op?
Op een normale werkdag om 08.15, en dan zit ik om 09.45 op m'n werk.
Toen ik nog op school zat was het meestal tussen 3:00 en 4:00 en soms tot 6:00 (goh....was ook erg vaak aanwezig op school
Verwijderd
Zekers, zo lang moet ik ook zo ongeveer, daarom slaap ik dan maar altijd, doe ik toch nog iets nuttigs in de busOp woensdag 05 december 2001 10:34 schreef McVirusS het volgende:...4 a 4,5 uur reistijd per dag sux...
lees: het nivo was te hoog voor jeOp woensdag 05 december 2001 10:34 schreef McVirusS het volgende:
(goh....was ook erg vaak aanwezig op school........GLR is ook zooooooooo intressant).
Whaah... waar ken ik dat van.Op woensdag 05 december 2001 10:34 schreef McVirusS het volgende:
Toen ik nog op school zat was het meestal tussen 3:00 en 4:00 en soms tot 6:00 (goh....was ook erg vaak aanwezig op school........GLR is ook zooooooooo intressant).
Mijn GLR tijd heeft niet lang geduurd
Watch it of ik trekt die pin eruit de volgende keer dat ik je zieOp woensdag 05 december 2001 10:39 schreef oh,when? het volgende:
lees: het nivo was te hoog voor je![]()
Ik toch nog 1,5 jaar volgehouden en heb geloof ik 2 of 3 certificaten gehaald. (Als ik me niet vergis grafisch vormgeven en multimedia techniek.. * McVirusS w8 op flauw opmerkingen van OzBoz ofzoOp woensdag 05 december 2001 10:44 schreef willem169 het volgende:
Whaah... waar ken ik dat van.
Mijn GLR tijd heeft niet lang geduurd
Sja, wie gaat er dan ook in Monster wonen en in Hilversum werkenOp woensdag 05 december 2001 10:34 schreef McVirusS het volgende:
(4 a 4,5 uur reistijd per dag sux............maar goed doe het zelf)
Tering dat je dat nog weetOp woensdag 05 december 2001 10:57 schreef Pelle het volgende:
Sja, wie gaat er dan ook in Monster wonen en in Hilversum werken
(Komop: inkoppertje
gelukkig kan ik heel snel rennenOp woensdag 05 december 2001 10:52 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Watch it of ik trekt die pin eruit de volgende keer dat ik je zie
hmm...maar ik werk ook in Hilversum..waarom zie ik jou dan nooit op het station?Op woensdag 05 december 2001 10:58 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Tering dat je dat nog weet...maar uhm........wat is er fout in die constructie? Het wonen in Monster of het werken in Hilversum?
AllebeiOp woensdag 05 december 2001 10:58 schreef McVirusS het volgende:
Tering dat je dat nog weet...maar uhm........wat is er fout in die constructie? Het wonen in Monster of het werken in Hilversum?
Nah als ik er een moest kiezen, dan kun je maar beter in H'sum blijven werken en ergens anders gaan wonen..
Dan doe ik het gewoon onverwachts of doe ik het een keer als je weer zo brak bent als op AdapterOp woensdag 05 december 2001 10:59 schreef oh,when? het volgende:
gelukkig kan ik heel snel rennen
Ik ontwijk jeOp woensdag 05 december 2001 11:00 schreef oh,when? het volgende:
hmm...maar ik werk ook in Hilversum..waarom zie ik jou dan nooit op het station?
Ach.........blijf voorlopig lekker thuis wonen denk ik........is wel makkelijk en goedkoop enzoOp woensdag 05 december 2001 11:11 schreef Pelle het volgende:
Allebei
Nah als ik er een moest kiezen, dan kun je maar beter in H'sum blijven werken en ergens anders gaan wonen..
Tsk.. je bent toch een dikverdienende webgoeroe? Daar kun je best een aardige (studenten)kamer of flatje van betalen hoorOp woensdag 05 december 2001 11:18 schreef McVirusS het volgende:
Ach.........blijf voorlopig lekker thuis wonen denk ik........is wel makkelijk en goedkoop enzo.
Mwoah........verdien niet zo dik hoor........en kan m'n geld beter besteden (DVD's,CD's en boeken enzoOp woensdag 05 december 2001 11:29 schreef Pelle het volgende:
Tsk.. je bent toch een dikverdienende webgoeroe? Daar kun je best een aardige (studenten)kamer of flatje van betalen hoor
En zolang users je halen en brengen naar W&G meetings is er natuurlijk helemaal niets aan de hand.Op woensdag 05 december 2001 11:18 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Ach.........blijf voorlopig lekker thuis wonen denk ik........is wel makkelijk en goedkoop enzo.
CD's? Dat zijn toch van die dingen waar je mp3 op brandtOp woensdag 05 december 2001 11:32 schreef McVirusS het volgende:
Mwoah........verdien niet zo dik hoor........en kan m'n geld beter besteden (DVD's,CD's en boeken enzo).
Slaap meestal tussen 12:00 en 02:00 legt er maar net aan wat ik aan het doen ben. Donderdg is de uitzondering
|{ brrr }] |
PreciesOp woensdag 05 december 2001 11:38 schreef cutter het volgende:
En zolang users je halen en brengen naar W&G meetings is er natuurlijk helemaal niets aan de hand.
Verwijderd
Heb gewoon een vaste baan (8.30 beginnen, 7.45 op
In de weekende wil het wel eens later worden (als ik nie ga stappen).
Verwijderd
Dat heb ik ook!Op woensdag 05 december 2001 04:58 schreef THEF_Pino het volgende:
Ik lig meestal in bed en dan krijg ik een idee. Dan boot ik mijn PC weer (als die niet al aan staat) en ga weer bezig.
cause: POOp woensdag 05 december 2001 12:42 schreef Tom het volgende:
...maar kan ik nu niet meer maken...
Verwijderd
Als ik dan echt wat leuks heb, betekent het meestal gewoon een nachtje doorgaan....maar: 's nachts een vent, 's ochtends een vent....dus gewoon naar het werk met gelukzalige doch blauwe, bewalde, half dichte ogen.....
Maar de laatste tijd is dat allemaal wat minder geworden, ben me ook weer aan het richten op het maken van muziek, en bier drinken enzo....
Jullie vinden om 8:15 opstaan enzo _vroeg_???
* Mithrandir is vandaag & gister ziek omdat 'ie slaap tekort had.
BTW, McViruss, Ik heb familie wonen in Monster! En 2x in H'sum
Verwijderd
nou nee want heb t uitgemaakt... bedoelde meer dat ik anders megabrak op m'n werk zit.. zal m'n baas niet blij mee zijnOp woensdag 05 december 2001 13:28 schreef oh,when? het volgende:
[..]
cause: PO
![]()
Op woensdag 05 december 2001 13:49 schreef Tom het volgende:
nou nee want heb t uitgemaakt
Of een geïntegreerde Home Cinema SetOp woensdag 05 december 2001 11:32 schreef McVirusS het volgende:
Mwoah........verdien niet zo dik hoor........en kan m'n geld beter besteden (DVD's,CD's en boeken enzo).
BAAS?? LOL!Op woensdag 05 december 2001 13:47 schreef B-Top het volgende:
Dinoraptor moet zijn baas eens lief, doch dwingend aankijken, met de vraag of ie gesteld is op een goed humeur in de ochtend
Ik zou wel willen... Ik ben pas 14
"maffo"Op woensdag 05 december 2001 14:22 schreef Mr.Baze het volgende:
Slapen ?
ben nog steeds wakker.
huhuhuhu ?
oja, werk veel 's nachts.
weltrusten
Verwijderd
Dan moet je je moeder of vader, lief, doch dringend aankijken, en ze zichzelf laten afvragen of ze je niet beter in thailand leren-voetballen kunnen laten maken.Op woensdag 05 december 2001 14:21 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
BAAS?? LOL!
Ik zou wel willen... Ik ben pas 14, en zit op Atheneum.
JE DOET JE WERK NIET GOEDOp woensdag 05 december 2001 14:20 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dacht dat je dit soort crewinfo allang wist joh, zoiets vang jij altijd wel ergens op
Op woensdag 05 december 2001 14:37 schreef Tom het volgende:
JE DOET JE WERK NIET GOED
Dacht dat je dit soort crewinfo allang wist joh, zoiets vang jij altijd wel ergens op
en waar kan ik het volgende week nalezen, in de Prive of de StoryOp woensdag 05 december 2001 14:47 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
[..]
![]()
Op woensdag 05 december 2001 14:49 schreef Tom het volgende:
en waar kan ik het volgende week nalezen, in de Prive of de Story![]()
dennisdotcom magazine
daarom ga ik altijd uur of 6 a 7 naar bed als me ouders wakker worde dus :-)
En die worden er echt helemaal gek van hehe
En ja ik ben werkloos...
Ik ben php guru die nu aan photoshop leren gaat beginnen en ooit bij een webdesign bedrijf wil gaan werken :-)
www.dannyhiemstra.nl
Heej, ik zie mezelfOp woensdag 05 december 2001 14:53 schreef FireFoxx het volgende:
Ik ben php guru die nu aan photoshop leren gaat beginnen en ooit bij een webdesign bedrijf wil gaan werken :-)
Alleen ik wil eigen baas zijn
www.dannyhiemstra.nl
hmm da meen je niet?
www.dannyhiemstra.nl
[offtopic]Op woensdag 05 december 2001 15:06 schreef FireFoxx het volgende:
www.almererulez.nl??
hmm da meen je niet?
Ik ben binnen een uurtje thuis van mn werk. Kom dan maar ff op icq
dennisdotcom moet niet teveel op OzBoz lettenOp woensdag 05 december 2001 14:50 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
OzBoz zei dat dat goed voor de sfeer was![]()
Op woensdag 05 december 2001 15:35 schreef OzBoz het volgende:
dennisdotcom moet niet teveel op OzBoz letten
www.dannyhiemstra.nl
Ach ik heb de jouwe tochOp woensdag 05 december 2001 15:40 schreef FireFoxx het volgende:
[offtopic]dan moet ik wel je icq hebben :-D
van wie niet...gelukkig bestaat er een ignore lijst in ICQOp woensdag 05 december 2001 15:41 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Ach ik heb de jouwe toch
ja ik heb me icq nu aanstaan dus ik heet je welkom in mijn lijst :-D
www.dannyhiemstra.nl
Verwijderd
/me is nog een klein kereltje en heeft zijn slaap heel hard nodig...
Niet flamend bedoelt ofzo, maar als we aan onze toekomst (rsi) denken dan gaan we rond redelijk normale tijd naar bed en staan we op redelijk normale tijd weer opOp woensdag 05 december 2001 03:47 schreef error2001 het volgende:
Hoe laat gaan wij webdesigners eigenlijk naar bed en hoe laat staan we weer op?
Tenminste, dat doe ik nu al een tijdje.....in de vakanties dan, want ik ben nog schoolgaand.
Ik heb ook wel een tijdje van 01.00 tot 06.00 geleefd maar dat is niet echt gezond, je inspiratie en werklust verdwijnt dan ook erg snel.........
Maar misschien dat er een 2e vraag bij moet staan - Hoe laat zou de webdesigner op bed willen?
Het op bed komen vind ik persoonlijk erg moeilijk. Er uit komen de ochtend erna ook...
you GoT a point there, * Mithrandir !Op woensdag 05 december 2001 17:10 schreef Tangletje het volgende:
[..]
Niet flamend bedoelt ofzo, maar als we aan onze toekomst (rsi) denken dan gaan we rond redelijk normale tijd naar bed en staan we op redelijk normale tijd weer op
Tenminste, dat doe ik nu al een tijdje.....in de vakanties dan, want ik ben nog schoolgaand.
Ik heb ook wel een tijdje van 01.00 tot 06.00 geleefd maar dat is niet echt gezond, je inspiratie en werklust verdwijnt dan ook erg snel.........
Ik webdesign helaas niet de hele dag, ik moet eerst naar school, en pas tegen 5 uur werk ik weer (met huiswerk enzo) tot 12 uur...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
je raadt het al, 40 uur per week is genoeg
Ik ben toch wel een nachtmens, maar als ik de volgende dag moet werken dan ga ik toch echt om 00:00 proberen richting bed te klimmen.
(volgende morgen moet ik er dan om 07:20 uit)
Als dat niet hoeft en ik voel me niet moe dan kan het best 04:00 of later worden.
Sommige dingen zoals Photoshoppen gaan wel relaxt zo laat nog, alleen ook een beetje langzaam en niet altijd geheel vlekkenloos
Val uiteindelijk toch wel in slaap
Maar soms krijg ik van die inspiraties (=stemmetjes) in mŽn hoofd waar ik dan per sé mee bezig moet gaan. Anders vervliegt het idee weer..
Maar normaal gesproken maak ik het niet te laat (als ik om 6.45 weer moet opstaan) Anders ga ik door tot ik tevreden ben met datgene wat ik per sé af wou hebben.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
|{ brrr }] |
Verwijderd
Jaja, kleurtjes lijken bij mij veel feller, de volgende morgen zie ik dat alles vaag en onderbelicht is LMAO.Op woensdag 05 december 2001 20:26 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A vind het irritant als die dronken thuiskomt en een idee heeft en dan achter photoshop gaat zitten om eht nog ff te doen en dan way too long bezig is met een vierkantje te selecten
Ben totaal geen stresskip met school/werk en stuff.
Maar meestal ga ik er om 11:00 uur in of zo.
Dan gem 8.5 slaap (sleepy me, maaar.... dromen = zo kewl!
En in het weekend veels en veel te laat 2:00 a 3.00.
Less stress, more sleep! En wat Meditatie. Heerlijk!
Dat is de reden waarom ik 1001 kladblaadjes naast m'n bed heb liggenOp woensdag 05 december 2001 20:13 schreef Scipionyx het volgende:
Maar soms krijg ik van die inspiraties (=stemmetjes) in mŽn hoofd waar ik dan per sé mee bezig moet gaan. Anders vervliegt het idee weer..
Maar wat denk je; telkens als ik een stemmetje hoor idee krijg, heb ik mŽn map niet bij me..
Edit1: wacht ff, ik hoor weer een stemmetje..
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Owen heeft een erg voorspellende gedachtengang.... want ik stond vanmiddag braaf op de trein te wachten (die niet kwam en dus moest ik de volgende nemen) komt er een duister individu op me af......ik denk zo waar ken ik dat figuur toch van.........maar toen ik de contouren van de kinpin kon onderscheiden wist ik het weer! Het was Oh,when?Op woensdag 05 december 2001 11:00 schreef oh,when? het volgende:
hmm...maar ik werk ook in Hilversum..waarom zie ik jou dan nooit op het station?
(Ehm: let maar niet op mij.......pakjesavond enzo
Verwijderd
tja, dan in het weekend kun je een hoop doen dus slaap je weer niet voor 3/4 uur .. dan kun je die zondag avond niet slapen omdat je pas om 16.00 bent opgestaan.. zo slaap je die avond nog later, ben je die maandagochtend nog brakker en groeien je wallen tot ongekende hoogte diepte.. dan hopen dat je het haalt tot de volgende vakantie om daarna weer opnieuw te beginnen..
daar had ik geen zin meer in dus slaap nu weer redelijk bijtijds.. komt ook omdat ik steeds minder inspiratie heb...
ps. 1 ding dat ik geleerd heb: ik kan me in 15 minuten klaarmaken voor school..
Verwijderd
Jaja de echte designerd (Spud) wist het natuuk al. Je kan ook bij de Zeeman of Wibra een boekje met lege a5/a4 tjes kopen. Paar piek. Zeer handig en overzichtelijk.
Heb zelf blaadjes in: ruit / mini ruit / lijn / blanco. Maar geef de voorkeur toch aan dat cheap-ass schets boekje
Tja, als ik moe ben
Maar tis veelal wat anders dan webdesign
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
weekend betekent meestal niet slapen tot weinig (lees in de trant van 6:00 - 8:00, maar ook 6:00-15:00)
ja, ik weet 't niet, gezond, maar goed, zoals ohwhen is ook mijn levensmotto, stay up forever
Schooltijd: 24.00
Mm webdesign bedrijf kan je vinden in de link in mn sig, (ja die met Gratis erin
Kewlies.. dit keer niet bang weggerend?Op woensdag 05 december 2001 20:52 schreef McVirusS het volgende:
[..]
...maar toen ik de contouren van de kinpin kon onderscheiden wist ik het weer! Het was Oh,when?jaja mensen...ik heb de eer gehad IRL te converseren met deze webguru
.
hmmm..
boeiend concept
Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.
dat had geen nut.Op woensdag 05 december 2001 23:08 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Kewlies.. dit keer niet bang weggerend?
Op woensdag 05 december 2001 10:59 schreef oh,when? het volgende:
gelukkig kan ik heel snel rennen
Morgen ga ik denken en mezelf afvragen waarom sommige mensen hier nog steeds modje zijn.Op woensdag 05 december 2001 20:52 schreef McVirusS het volgende:
Owen heeft een erg voorspellende gedachtengang....
[..]
En slechts weinig kunnen het navertellen...ik heb de eer gehad IRL te converseren met deze webguru
Laffe daad.. um vastspiesenOp woensdag 05 december 2001 23:30 schreef oh,when? het volgende:
[..]
dat had geen nut.
NuOp woensdag 05 december 2001 03:47 schreef error2001 het volgende:
Hoe laat gaan wij webdesigners eigenlijk naar bed
edit: Nee, nu
Morgenochtend rond half 10 meld ik me hier weer, want dan ben ik weer fijn aan het werk.en hoe laat staan we weer op?
Jeetje man half 5 zowat, wat een tijd!!
Je moet haast wel brak zijn aan het eind van de week.
Ik slaap meestal 6 uurtjes per dag maar dan voel ik mij aan het einde van de week al erg brak!!
Same here. Op zondag slaap ik altijd minimaal 12 uurOp donderdag 06 december 2001 09:12 schreef izzii het volgende:
Ik slaap meestal 6 uurtjes per dag maar dan voel ik mij aan het einde van de week al erg brak!!
Verwijderd
B's ontbijt op zondag is altijd het avond eten, word altijd zo rond 4 - 6 uur wakkerOp donderdag 06 december 2001 09:58 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Same here. Op zondag slaap ik altijd minimaal 12 uur
Verwijderd
Sweekends probeer ik uit te slapen. maarjah. als ik dan 2 uur langer slaap als door de week voel ik me al relatief weer fit genoeg
* Pelle is nu ook wel erg brak hoorOp donderdag 06 december 2001 09:12 schreef izzii het volgende:
Van 23:30 ongeveer tot 10:10
uit bed 06:45
tip voor een goede nachtrust: kladblok (of pda) op het nachtkastje! Gewoon alles dat je 's nachts invalt ff neerpennen. Kun je dan weer verder pittuh
Verwijderd
Wel een leerzame topic eigenlijk want als ik al deze verhalen lees, dan realiseer ik dat het inderdaad verstandiger is om elke dag op tijd te slapen... dat is misschien ook wel beter voor de creativiteit.
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Verwijderd
echt kut vind ik dat
Verwijderd
Iemand heeft een probleem, met PHP in mijn geval, en vraagt je om te helpen. Je zit uren te kloten en komt er niet uit. Dan besluit je te gaan slapen. Na een half uurtje slapen schrik je wakker: "EUREKA!!" dan MOET die computer aan om hem te helepen.
dan moet * Mithrandir er doordeweeks al uit zijnOp zaterdag 08 december 2001 06:24 schreef cappie het volgende:
of soms ga je om half zeven 's ochtends pas je nest in