Toon posts:

Hoe laat slapen webdesigners? :)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 441 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

* oh,when? zijn motto:

"just stay up forever..." 8-)

helaas lukt dat niet altijd en heb ik een gewone baan, en ook nog een sociaal leven, plus me girlee vind ik ook belangrijk. maar slapen? ach...het hoort erbij.

"You're only as good, as what you did last week."

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

* cutter wenst alle vroege vogels een hele goede morgen

Sommige devvers hebben ook een relatie en om nou iedere dag om 4 uur 's nachts bij je vrouw/vriendin/vriend in bed te kruipen en niet met hem/haar op te staan is niet echt goed voor de relatie.

Verwijderd

Op woensdag 05 december 2001 08:50 schreef cutter het volgende:

Sommige devvers hebben ook een relatie en om nou iedere dag om 4 uur 's nachts bij je vrouw/vriendin/vriend in bed te kruipen en niet met hem/haar op te staan is niet echt goed voor de relatie.
Goeden morgen..
ik lig altijd rond 0:00, 1:00 in bed (moet ook nog naar school :( )

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

k slaap toch soms wel 5 uur per nacht ;)

gister veel te laat, had prerelease van visual studio .net. wou m instaleren, maar werkte nie :(

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05-2025

cappie

all lowercase

"Hoe laat slapen webdesigners?"

Hmm.. goeie vraag.. ik meestal pas om 02:00 ofzo, maar als je dat een jaar lang achter elkaar doet ga je d'r op een gegeven moment echt goed de schijt van krijgen. :(

Ik probeer nu iedere avond rond 00:00 m'n nest in de duiken, of iig m'n computer uit te zetten. Lukt tot nu toe aardig. :P

Over het algemeen gaan we veel te laat naar bed, maar of dat ook iets met webdesignen te maken heeft, ik denk dat het voornamelijk door dingen zoals GoT, IRC, games en films komt :)

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:00
dat komt heel bekend voor :)

en dan de andere dag op school slapen... :Z

[..]
Punt van herkenning :) snachts heb ik de "meeste" (!?) inspiratie nu dan toch echt maar slapen :)
[/quote]

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:32

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op woensdag 05 december 2001 08:50 schreef cutter het volgende:

idd :) heb mn nachtelijke uurtjes ook maar moeten inperken, samen opstaan is er daarbij ook niet altijd bij, ze schopt me om zeven uur weer doodleuk uit bed (maar goed ook)

eigenlijk goed ook, nachtelijke tochten door de digitale wereld kunnen erg creatief en verruimend zijn, maar praktisch heb ik twijfels of het de productiviteit ook werkelijk ten goede komt, vaak is het gewoon een teken van grote betrokkenheid (cq obsessie) met je werk, en zullen deze mensen dus snel een voorsprong opbouwen tov anderen.
maar dat doen ze eerder juist in 'normalere' uren, als ze dan niet té verrot zijn ten minste.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:28
* Willem zit meestal van 's ochtends 08:00 tot 's nachts een uur of 02:00 a 03:00 achter z'n beide VM Pro 450's...

En maandags/donderdags school...

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ondanks de SU-melding mag ie wat mij betreft ook nog even openblijven, wel goed voor de sfeer.. en dat is geen vrijbrief om continu dit soort bull te posten :)

Maar ik ga meestal tussen 0:30 en 2:30 naar bed door de weeks. Kom in deze donkere dagen toch al moeilijk mijn nest uit en heb ook nog gewoon een drukke baan en een social life. Ben alleen iemand die slapen in principe een waste-of-time vindt alleen is het nog steeds nodig. Laten ze daar eens een keer wat voor uitvinden, goed voor de economie en goed voor de mens omdat je wat meer uren te besteden hebt op een dagje.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Rond 2 uur mijn bedje in en dan gaat mijn wekkertje weer rond 5:30. Dan ga ik mijn bedje uit doe ik mijn standaard ochtend opstaan routine (slapend). Doe de deur open, ga naar de BUS, stap in de BUS en val weer in slaap. Wordt ik meestal na 15 min weer wakker gemaakt omdat er iemand naast mij wil zitten, val daarna weer in slaap en wordt dan wakker net voor het station, of op het station. Stap dan over in de lijn 2 stadsdienst en val weer inslaap als ik kan zitten (meestal wel) als ik moet staan dan blijf ik wakker. Bij elkaar zo'n 5 a 6 uur per dag slaap denk ik :Z

Verwijderd

Op woensdag 05 december 2001 09:28 schreef OzBoz het volgende:
Laten ze daar eens een keer wat voor uitvinden, goed voor de economie en goed voor de mens omdat je wat meer uren te besteden hebt op een dagje.
Pep-pillen?? :)

Achja, slapen is een noodzakelijk kwaad, zeg ik altijd maar, alleen jammer dat mn paps en mams er zo niet over denken. Dus dat wordt een beetje computeren tot een uur of 12 en dan ff net doen alsof ik slaap tot een uur of 1 tot ??? (ligt eraan wat ik de volgende dag moet doen). (en dan maar hopen dat ze niet wakker worden)

• MPEG
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-10-2020
Slapen is voor hippies (no offence) :)

Red Bull is het motortje wat bij mij de boel aan de praat houdt.

AMD 64 X2 4800+ @2,41Ghz,
2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Hmmmmm slapen doe volgens mij iedereen te weinig ik dusse ook maar zo gek als jullie het maken doet ik dus niet.

Ik probeerde om al om 23.00 uur te gaan slapen maar dat lukt dus echt niet. Ben namelijk een nachtmens en meestal wordt het tussen 12.00 uur en 1.00 uur omdat mijn mams begint te zeuren ga nou eens slapen.

's morgens weer lekker om 6.45 op en dat is toch wel ff iets minder. Het lukt me wel om zo de hele week door te komen. Voel me hoe meer het naar het weekend gaat steeds brakker maar we hebben het weekend om alle slaap weer in te halen :)

Laatste tijd verslaap ik mij ook nog omdat het donker is buiten om 6.45 en dan ligt mijn bedje zooooooooo lekker :Z

btw ik heb trouwens juist het idee dat als ik meer slaap, meer uitgerust ik juist meer inspiratie heb maar ja.....

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:23

Pelle

🚴‍♂️

* Pelle ging maandagnacht om 05.30 slapen...

Normaal gesproken lig ik er om een uurtje of 3 a half 4 in; soms wat eerder want 4 of 5 uur slapen per nacht trek je niet een week lang.

* Pelle had dinsdag vrij en kwam dus ook pas om 15.00 uit bed :o

/edit
Oh ja, hoe laat staan we op?
Op een normale werkdag om 08.15, en dan zit ik om 09.45 op m'n werk.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:29
Meestal ga ik tussen 0:00 en 1:30 slapen....en moet ik eigenlijk om 7:00 m'n bed uitrollen wat bijna nooit lukt. (4 a 4,5 uur reistijd per dag sux............maar goed doe het zelf)

Toen ik nog op school zat was het meestal tussen 3:00 en 4:00 en soms tot 6:00 (goh....was ook erg vaak aanwezig op school :P........GLR is ook zooooooooo intressant).

Verwijderd

Op woensdag 05 december 2001 10:34 schreef McVirusS het volgende:...4 a 4,5 uur reistijd per dag sux...
Zekers, zo lang moet ik ook zo ongeveer, daarom slaap ik dan maar altijd, doe ik toch nog iets nuttigs in de bus

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op woensdag 05 december 2001 10:34 schreef McVirusS het volgende:
(goh....was ook erg vaak aanwezig op school :P........GLR is ook zooooooooo intressant).
lees: het nivo was te hoog voor je >:) :P

• Willem
  • Laatst online: 15-09 20:28
Toen ik nog op school zat was het meestal tussen 3:00 en 4:00 en soms tot 6:00 (goh....was ook erg vaak aanwezig op school :P........GLR is ook zooooooooo intressant).
Whaah... waar ken ik dat van. :P
Mijn GLR tijd heeft niet lang geduurd :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• McVirusS
Op woensdag 05 december 2001 10:39 schreef oh,when? het volgende:
lees: het nivo was te hoog voor je >:) :P
Watch it of ik trekt die pin eruit de volgende keer dat ik je zie >:)

• McVirusS
Op woensdag 05 december 2001 10:44 schreef willem169 het volgende:
Whaah... waar ken ik dat van. :P
Mijn GLR tijd heeft niet lang geduurd :)
Ik toch nog 1,5 jaar volgehouden en heb geloof ik 2 of 3 certificaten gehaald. (Als ik me niet vergis grafisch vormgeven en multimedia techniek.. * McVirusS w8 op flauw opmerkingen van OzBoz ofzo :P). Helaas moet ik toegeven dat ik toch nog wel wat heb geleerd (over Illustrator en fotografie bijvoorbeeld).

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

(4 a 4,5 uur reistijd per dag sux............maar goed doe het zelf)
Sja, wie gaat er dan ook in Monster wonen en in Hilversum werken :)

• McVirusS
Op woensdag 05 december 2001 10:57 schreef Pelle het volgende:
Sja, wie gaat er dan ook in Monster wonen en in Hilversum werken :)
Tering dat je dat nog weet :D...maar uhm........wat is er fout in die constructie? Het wonen in Monster of het werken in Hilversum? ;)

(Komop: inkoppertje ;))

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op woensdag 05 december 2001 10:52 schreef McVirusS het volgende:

[..]

Watch it of ik trekt die pin eruit de volgende keer dat ik je zie >:)
gelukkig kan ik heel snel rennen :P

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op woensdag 05 december 2001 10:58 schreef McVirusS het volgende:

[..]

Tering dat je dat nog weet :D...maar uhm........wat is er fout in die constructie? Het wonen in Monster of het werken in Hilversum? ;)
hmm...maar ik werk ook in Hilversum..waarom zie ik jou dan nooit op het station? :)

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Op woensdag 05 december 2001 10:58 schreef McVirusS het volgende:
Allebei :)
Nah als ik er een moest kiezen, dan kun je maar beter in H'sum blijven werken en ergens anders gaan wonen..

• McVirusS
Op woensdag 05 december 2001 10:59 schreef oh,when? het volgende:
Dan doe ik het gewoon onverwachts of doe ik het een keer als je weer zo brak bent als op Adapter >:).
Op woensdag 05 december 2001 11:00 schreef oh,when? het volgende:
hmm...maar ik werk ook in Hilversum..waarom zie ik jou dan nooit op het station? :)
Ik ontwijk je >:). Maar serieus; geen idee eigenlijk........ ben 's morgens nooit op tijd en begin al vrij laat........en 's middags zal je wel een latere trein hebben :).

• McVirusS
Op woensdag 05 december 2001 11:11 schreef Pelle het volgende:
Allebei :)
Nah als ik er een moest kiezen, dan kun je maar beter in H'sum blijven werken en ergens anders gaan wonen..
Ach.........blijf voorlopig lekker thuis wonen denk ik........is wel makkelijk en goedkoop enzo :P.

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Op woensdag 05 december 2001 11:18 schreef McVirusS het volgende:
Ach.........blijf voorlopig lekker thuis wonen denk ik........is wel makkelijk en goedkoop enzo :P.
Tsk.. je bent toch een dikverdienende webgoeroe? Daar kun je best een aardige (studenten)kamer of flatje van betalen hoor :)

• McVirusS
Op woensdag 05 december 2001 11:29 schreef Pelle het volgende:
Tsk.. je bent toch een dikverdienende webgoeroe? Daar kun je best een aardige (studenten)kamer of flatje van betalen hoor :)
Mwoah........verdien niet zo dik hoor........en kan m'n geld beter besteden (DVD's,CD's en boeken enzo :P).

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Op woensdag 05 december 2001 11:18 schreef McVirusS het volgende:

[..]

En zolang users je halen en brengen naar W&G meetings is er natuurlijk helemaal niets aan de hand.

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Op woensdag 05 december 2001 11:32 schreef McVirusS het volgende:
Mwoah........verdien niet zo dik hoor........en kan m'n geld beter besteden (DVD's,CD's en boeken enzo :P).
CD's? Dat zijn toch van die dingen waar je mp3 op brandt ;)

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A moet tijdens zijn stage op de bruut vroege tijd van 9:45 op het werk zijn, erg gemeen

Slaap meestal tussen 12:00 en 02:00 legt er maar net aan wat ik aan het doen ben. Donderdg is de uitzondering :)

|{ brrr }] |

• McVirusS
Op woensdag 05 december 2001 11:38 schreef cutter het volgende:
En zolang users je halen en brengen naar W&G meetings is er natuurlijk helemaal niets aan de hand.
Precies :) ... ben niet zo dom als sommige mensen hier eruit zien ;). Nog dank daarvoor trouwens cutter (en DeFeCt en meissie ;)).

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

ehm lig er meestal tussen 1:30 en 2:30 in... 's morgens om 8:00 eruit... alleen toen ik nog op school zat, zat ik ook tot uur of 3/4 achter de pc te webdesignen... maar kan ik nu niet meer maken (ben nu elke vrijdag eik al brak als ik een hele week om 2 uur erin lig en 8 uur eruit ga :P) :)

Verwijderd

/me ligt altijd zo rond 00:00 in bed.
Heb gewoon een vaste baan (8.30 beginnen, 7.45 op :P) en sport ook vrij fanatiek (4x per week) dus meestal als ik terug kom van trainingen kruip ik direct mn bedje in.

In de weekende wil het wel eens later worden (als ik nie ga stappen).

Verwijderd

Op woensdag 05 december 2001 04:58 schreef THEF_Pino het volgende:
Ik lig meestal in bed en dan krijg ik een idee. Dan boot ik mijn PC weer (als die niet al aan staat) en ga weer bezig. :)
Dat heb ik ook! :D Soms ik als aan het liggen ben en aan het denken over nieuwe designs dan ben ik creativer. Goede ideeen moet je niet laten schieten..... Dus gewoon wakker worden...

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op woensdag 05 december 2001 12:42 schreef Tom het volgende:
...maar kan ik nu niet meer maken...
cause: PO

:P ;)

Verwijderd

B-top probeert voor 1:30 te slapen, maar vaak loopt het uit tot 2:30.
Als ik dan echt wat leuks heb, betekent het meestal gewoon een nachtje doorgaan....maar: 's nachts een vent, 's ochtends een vent....dus gewoon naar het werk met gelukzalige doch blauwe, bewalde, half dichte ogen.....

Maar de laatste tijd is dat allemaal wat minder geworden, ben me ook weer aan het richten op het maken van muziek, en bier drinken enzo....

• Mithrandir
  • Laatst online: 21:52
WHELP!!!

Jullie vinden om 8:15 opstaan enzo _vroeg_??? |:(

:'( * Mithrandir moet om 6:15 opstaan... Daarom niet zo laat op bed.
* Mithrandir is vandaag & gister ziek omdat 'ie slaap tekort had.

BTW, McViruss, Ik heb familie wonen in Monster! En 2x in H'sum :)

Verbouwing

Verwijderd

Dinoraptor moet zijn baas eens lief, doch dwingend aankijken, met de vraag of ie gesteld is op een goed humeur in de ochtend :)

• Tom
  • Niet online

Tom

Op woensdag 05 december 2001 13:28 schreef oh,when? het volgende:

[..]

cause: PO

:P ;)
nou nee want heb t uitgemaakt... bedoelde meer dat ik anders megabrak op m'n werk zit.. zal m'n baas niet blij mee zijn ;)

• Dennis
  • Laatst online: 21:00
Op woensdag 05 december 2001 13:49 schreef Tom het volgende:
nou nee want heb t uitgemaakt
:? :'( :?
Op woensdag 05 december 2001 11:32 schreef McVirusS het volgende:
Of een geïntegreerde Home Cinema Set :P :+

• Mithrandir
Op woensdag 05 december 2001 13:47 schreef B-Top het volgende:
Dinoraptor moet zijn baas eens lief, doch dwingend aankijken, met de vraag of ie gesteld is op een goed humeur in de ochtend :)
BAAS?? LOL!

Ik zou wel willen... Ik ben pas 14 :) , en zit op Atheneum.

Verbouwing

Verwijderd

Slapen ? :Z

ben nog steeds wakker.
:z huhuhuhu ?
oja, werk veel 's nachts.
weltrusten :Z

• Mithrandir
Op woensdag 05 december 2001 14:22 schreef Mr.Baze het volgende:
Slapen ? :Z

ben nog steeds wakker.
:z huhuhuhu ?
oja, werk veel 's nachts.
weltrusten :Z
"maffo"

Verbouwing

Verwijderd

Op woensdag 05 december 2001 14:21 schreef DinoRaptor het volgende:

[..]

BAAS?? LOL!

Ik zou wel willen... Ik ben pas 14 :) , en zit op Atheneum.
Dan moet je je moeder of vader, lief, doch dringend aankijken, en ze zichzelf laten afvragen of ze je niet beter in thailand leren-voetballen kunnen laten maken.

:o

• Tom
  • Niet online

Tom

Op woensdag 05 december 2001 14:20 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

:? :'( :?
JE DOET JE WERK NIET GOED :(
Dacht dat je dit soort crewinfo allang wist joh, zoiets vang jij altijd wel ergens op ;)

• Dennis
Op woensdag 05 december 2001 14:37 schreef Tom het volgende:
JE DOET JE WERK NIET GOED :(
:'(
Dacht dat je dit soort crewinfo allang wist joh, zoiets vang jij altijd wel ergens op ;)
:X O-)

• Tom
  • Niet online

Tom

Op woensdag 05 december 2001 14:47 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

:'(
[..]

:X O-)
en waar kan ik het volgende week nalezen, in de Prive of de Story :? :P

• Tom
  • Niet online

Tom

oh kut ik gaat offtopic :(

• Dennis
Op woensdag 05 december 2001 14:49 schreef Tom het volgende:
en waar kan ik het volgende week nalezen, in de Prive of de Story :? :P
:X >:)

dennisdotcom magazine :7

• Dennis
Op woensdag 05 december 2001 14:49 schreef Tom het volgende:
oh kut ik gaat offtopic :(
OzBoz zei dat dat goed voor de sfeer was *D :Y)

• chuxiej
  • Laatst online: 13-07-2020
Ben het helemaal eens met "meeste inspiratie krijg je snachts" :)
daarom ga ik altijd uur of 6 a 7 naar bed als me ouders wakker worde dus :-)
En die worden er echt helemaal gek van hehe

En ja ik ben werkloos...
Ik ben php guru die nu aan photoshop leren gaat beginnen en ooit bij een webdesign bedrijf wil gaan werken :-)

www.dannyhiemstra.nl

• Dennis
Op woensdag 05 december 2001 14:53 schreef FireFoxx het volgende:
Ik ben php guru die nu aan photoshop leren gaat beginnen en ooit bij een webdesign bedrijf wil gaan werken :-)
Heej, ik zie mezelf :)
Alleen ik wil eigen baas zijn :+

• chuxiej
haha samen werken??? :P

www.dannyhiemstra.nl

• chuxiej
www.almererulez.nl??
hmm da meen je niet?

www.dannyhiemstra.nl

• Dennis
Op woensdag 05 december 2001 15:06 schreef FireFoxx het volgende:
www.almererulez.nl??
hmm da meen je niet?
[offtopic]
Ik ben binnen een uurtje thuis van mn werk. Kom dan maar ff op icq :)

• OzBoz

OzBoz

Op woensdag 05 december 2001 14:50 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

OzBoz zei dat dat goed voor de sfeer was *D :Y)
dennisdotcom moet niet teveel op OzBoz letten >:)

• Dennis
Op woensdag 05 december 2001 15:35 schreef OzBoz het volgende:
dennisdotcom moet niet teveel op OzBoz letten >:)
8-)

• chuxiej
[offtopic]dan moet ik wel je icq hebben :-D

www.dannyhiemstra.nl

• Dennis
Op woensdag 05 december 2001 15:40 schreef FireFoxx het volgende:
[offtopic]dan moet ik wel je icq hebben :-D
Ach ik heb de jouwe toch :o

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op woensdag 05 december 2001 15:41 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Ach ik heb de jouwe toch :o
van wie niet...gelukkig bestaat er een ignore lijst in ICQ

>:) ;)

• chuxiej
hehe lol
ja ik heb me icq nu aanstaan dus ik heet je welkom in mijn lijst :-D

www.dannyhiemstra.nl

Verwijderd

Ik slaap meestal doordeweeks tussen 23:00 en 24:00 om de volgende dag nog een beetje fatsoenlijk mijn bed uit te kunnen rond een uur of 8. Verder nog gemiddeld een uur of 4 per dag, maar houten schooltafels en stoelen zijn toch een stukje minder comfortabel dan mijn eigen bed.

/me is nog een klein kereltje en heeft zijn slaap heel hard nodig...

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 15:45
Op woensdag 05 december 2001 03:47 schreef error2001 het volgende:
Hoe laat gaan wij webdesigners eigenlijk naar bed en hoe laat staan we weer op?
Niet flamend bedoelt ofzo, maar als we aan onze toekomst (rsi) denken dan gaan we rond redelijk normale tijd naar bed en staan we op redelijk normale tijd weer op ;)

Tenminste, dat doe ik nu al een tijdje.....in de vakanties dan, want ik ben nog schoolgaand.
Ik heb ook wel een tijdje van 01.00 tot 06.00 geleefd maar dat is niet echt gezond, je inspiratie en werklust verdwijnt dan ook erg snel.........

• Tim Schuhmacher
  • Laatst online: 16-09 15:41

Tim Schuhmacher

abasios

Mijn slaap tijd maakt niet uit, want ik webdesign niet. Alhoewel ik betwijfel dat iedereen die geantwoord heeft dat is, maar dat boeit natuurlijk niet.

Maar misschien dat er een 2e vraag bij moet staan - Hoe laat zou de webdesigner op bed willen?
Het op bed komen vind ik persoonlijk erg moeilijk. Er uit komen de ochtend erna ook...

• Mithrandir
Op woensdag 05 december 2001 17:10 schreef Tangletje het volgende:

[..]

Niet flamend bedoelt ofzo, maar als we aan onze toekomst (rsi) denken dan gaan we rond redelijk normale tijd naar bed en staan we op redelijk normale tijd weer op ;)

Tenminste, dat doe ik nu al een tijdje.....in de vakanties dan, want ik ben nog schoolgaand.
Ik heb ook wel een tijdje van 01.00 tot 06.00 geleefd maar dat is niet echt gezond, je inspiratie en werklust verdwijnt dan ook erg snel.........
you GoT a point there, * Mithrandir !

Verbouwing

• Dark Blue
  • Laatst online: 10-09 15:15

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik sta gemiddeld om half acht op en ik ga slapen om twaalf uur precies... en dan gilt mn moeder nog dat ik te weinig slaap :(

Ik webdesign helaas niet de hele dag, ik moet eerst naar school, en pas tegen 5 uur werk ik weer (met huiswerk enzo) tot 12 uur...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

eeuh eigenlijk vrij simpel, ik zorg dat ik om 9:00 op me werk ben, rond 18:00 stoppen we ermee, en als ik thuis ben geen zin om sites te maken!

je raadt het al, 40 uur per week is genoeg :)

• Booster
  • Laatst online: 27-08 22:11

Booster

Superuser

Hoe laat ik naar bed ga is sterk afhankelijk van hoe moe ik me voel, en hoelang ik dus denk nodig te hebben om op te laden :z

Ik ben toch wel een nachtmens, maar als ik de volgende dag moet werken dan ga ik toch echt om 00:00 proberen richting bed te klimmen.
(volgende morgen moet ik er dan om 07:20 uit)

Als dat niet hoeft en ik voel me niet moe dan kan het best 04:00 of later worden. :)

Sommige dingen zoals Photoshoppen gaan wel relaxt zo laat nog, alleen ook een beetje langzaam en niet altijd geheel vlekkenloos :( :)

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik kan Shoppen, Maxen, Flesjen tot zolaat ik maar wil eigenlijk.
Val uiteindelijk toch wel in slaap :)
Maar soms krijg ik van die inspiraties (=stemmetjes) in mŽn hoofd waar ik dan per sé mee bezig moet gaan. Anders vervliegt het idee weer..

Maar normaal gesproken maak ik het niet te laat (als ik om 6.45 weer moet opstaan) Anders ga ik door tot ik tevreden ben met datgene wat ik per sé af wou hebben.

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A vind het irritant als die dronken thuiskomt en een idee heeft en dan achter photoshop gaat zitten om eht nog ff te doen en dan way too long bezig is met een vierkantje te selecten :)

|{ brrr }] |

Verwijderd

Op woensdag 05 december 2001 20:26 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A vind het irritant als die dronken thuiskomt en een idee heeft en dan achter photoshop gaat zitten om eht nog ff te doen en dan way too long bezig is met een vierkantje te selecten :)
Jaja, kleurtjes lijken bij mij veel feller, de volgende morgen zie ik dat alles vaag en onderbelicht is LMAO.

Ben totaal geen stresskip met school/werk en stuff.
Maar meestal ga ik er om 11:00 uur in of zo.
Dan gem 8.5 slaap (sleepy me, maaar.... dromen = zo kewl! ;)

En in het weekend veels en veel te laat 2:00 a 3.00.
Less stress, more sleep! En wat Meditatie. Heerlijk! *D

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 23-08 15:45
Op woensdag 05 december 2001 20:13 schreef Scipionyx het volgende:
Maar soms krijg ik van die inspiraties (=stemmetjes) in mŽn hoofd waar ik dan per sé mee bezig moet gaan. Anders vervliegt het idee weer..
Dat is de reden waarom ik 1001 kladblaadjes naast m'n bed heb liggen ;)

• Scipionyx
  • Niet online
Ik heb een heel map met blaadjes in mŽn rugzak zitten. Voor het geval dat.. :)

Maar wat denk je; telkens als ik een stemmetje hoor idee krijg, heb ik mŽn map niet bij me..

Edit1: wacht ff, ik hoor weer een stemmetje..

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• McVirusS
Op woensdag 05 december 2001 11:00 schreef oh,when? het volgende:
Owen heeft een erg voorspellende gedachtengang.... want ik stond vanmiddag braaf op de trein te wachten (die niet kwam en dus moest ik de volgende nemen) komt er een duister individu op me af......ik denk zo waar ken ik dat figuur toch van.........maar toen ik de contouren van de kinpin kon onderscheiden wist ik het weer! Het was Oh,when? :) jaja mensen...ik heb de eer gehad IRL te converseren met deze webguru :).

(Ehm: let maar niet op mij.......pakjesavond enzo :P)

Verwijderd

Ik sliep meestal rond 1/2 uur en moest dan om 6.45 m'n bed uit en werd naarmate de week vorderde steeds minder interactief :P dan was het van: "ooh ik slaap wel bij in het weekend"..

tja, dan in het weekend kun je een hoop doen dus slaap je weer niet voor 3/4 uur .. dan kun je die zondag avond niet slapen omdat je pas om 16.00 bent opgestaan.. zo slaap je die avond nog later, ben je die maandagochtend nog brakker en groeien je wallen tot ongekende hoogte diepte.. dan hopen dat je het haalt tot de volgende vakantie om daarna weer opnieuw te beginnen.. :)

daar had ik geen zin meer in dus slaap nu weer redelijk bijtijds.. komt ook omdat ik steeds minder inspiratie heb...

ps. 1 ding dat ik geleerd heb: ik kan me in 15 minuten klaarmaken voor school..

Verwijderd

"Dat is de reden waarom ik 1001 kladblaadjes naast m'n bed heb liggen ;)"

Jaja de echte designerd (Spud) wist het natuuk al. Je kan ook bij de Zeeman of Wibra een boekje met lege a5/a4 tjes kopen. Paar piek. Zeer handig en overzichtelijk.

Heb zelf blaadjes in: ruit / mini ruit / lijn / blanco. Maar geef de voorkeur toch aan dat cheap-ass schets boekje ;) Kun je lekker terug in bladeren!

• markvt
  • Laatst online: 17:17

markvt

Peppi Cola

0:2:00 :)
Tja, als ik moe ben :+

Maar tis veelal wat anders dan webdesign ;)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

2:00 doordeweeks, en nog even 's middags na 't eten nog 2 uurtjes ofzo.
weekend betekent meestal niet slapen tot weinig (lees in de trant van 6:00 - 8:00, maar ook 6:00-15:00)
ja, ik weet 't niet, gezond, maar goed, zoals ohwhen is ook mijn levensmotto, stay up forever :P

• P.B.
  • Niet online
In de vakantie: 04.00
Schooltijd: 24.00

Mm webdesign bedrijf kan je vinden in de link in mn sig, (ja die met Gratis erin :) )

• OzBoz

OzBoz

Op woensdag 05 december 2001 20:52 schreef McVirusS het volgende:

[..]

...maar toen ik de contouren van de kinpin kon onderscheiden wist ik het weer! Het was Oh,when? :) jaja mensen...ik heb de eer gehad IRL te converseren met deze webguru :).
Kewlies.. dit keer niet bang weggerend? ;)

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:27
slapen...

hmmm..

boeiend concept

Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op woensdag 05 december 2001 23:08 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Kewlies.. dit keer niet bang weggerend? ;)
dat had geen nut.
Op woensdag 05 december 2001 10:59 schreef oh,when? het volgende:

Op woensdag 05 december 2001 20:52 schreef McVirusS het volgende:

Owen heeft een erg voorspellende gedachtengang....

[..]
Morgen ga ik denken en mezelf afvragen waarom sommige mensen hier nog steeds modje zijn. >:)
...ik heb de eer gehad IRL te converseren met deze webguru :)
En slechts weinig kunnen het navertellen ;) :P

Verwijderd

12 uur naar bed. Half 2 pitten.

• OzBoz

OzBoz

Op woensdag 05 december 2001 23:30 schreef oh,when? het volgende:

[..]

dat had geen nut.
Laffe daad.. um vastspiesen :)

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Op woensdag 05 december 2001 03:47 schreef error2001 het volgende:
Hoe laat gaan wij webdesigners eigenlijk naar bed
Nu
edit: Nee, nu :)
en hoe laat staan we weer op?
Morgenochtend rond half 10 meld ik me hier weer, want dan ben ik weer fijn aan het werk.

• IschaGast
  • Laatst online: 25-11-2025
[Dit bericht is gewijzigd door Pelle op 06-12-2001 * IschaGast 04:27]

Jeetje man half 5 zowat, wat een tijd!!
Je moet haast wel brak zijn aan het eind van de week.

Ik slaap meestal 6 uurtjes per dag maar dan voel ik mij aan het einde van de week al erg brak!!

• Dennis
Op donderdag 06 december 2001 09:12 schreef izzii het volgende:
Ik slaap meestal 6 uurtjes per dag maar dan voel ik mij aan het einde van de week al erg brak!!
Same here. Op zondag slaap ik altijd minimaal 12 uur *D

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 09:58 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Same here. Op zondag slaap ik altijd minimaal 12 uur *D
B's ontbijt op zondag is altijd het avond eten, word altijd zo rond 4 - 6 uur wakker :) maar ik probeer er verandering in te brengen..

Verwijderd

2 / 3 uur op bed, 7.30 er weeruit. Vaste prik.

Sweekends probeer ik uit te slapen. maarjah. als ik dan 2 uur langer slaap als door de week voel ik me al relatief weer fit genoeg :). En der is altijd zo friggin' veel te doen.

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Op donderdag 06 december 2001 09:12 schreef izzii het volgende:
* Pelle is nu ook wel erg brak hoor

• Booster
  • Laatst online: 27-08 22:11

Booster

Superuser

Vannacht 10 uur geslapen :P
Van 23:30 ongeveer tot 10:10

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• Ermo
  • Laatst online: 14-01 18:08

Ermo

the syntax is painful...

in bed +/- 0:00 uur
uit bed 06:45

tip voor een goede nachtrust: kladblok (of pda) op het nachtkastje! Gewoon alles dat je 's nachts invalt ff neerpennen. Kun je dan weer verder pittuh :z

Verwijderd

Ik ben lekker uitgerust, gister om 3 uur gaan slapen en vandaag om 11 uur wakker. FF tellen... dat zijn 8 uurtjes slaap. Genoeg. :)

Wel een leerzame topic eigenlijk want als ik al deze verhalen lees, dan realiseer ik dat het inderdaad verstandiger is om elke dag op tijd te slapen... dat is misschien ook wel beter voor de creativiteit.

• Zakkenwasser
  • Niet online
ik slaap soms helemaal niet snachts, ligt eraan, of ik dag, of nachtdienst heb

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Verwijderd

soms zit ik zo lang te kloten aan mn site.. met een bug ofzo.. of wat dan ook.. iets dat ik wil maken/oplossen en dan gaat de tijd zo snel voorbij en voor ik het weet is het al middernacht

echt kut vind ik dat :)

Verwijderd

Ook zo'n leuke:
Iemand heeft een probleem, met PHP in mijn geval, en vraagt je om te helpen. Je zit uren te kloten en komt er niet uit. Dan besluit je te gaan slapen. Na een half uurtje slapen schrik je wakker: "EUREKA!!" dan MOET die computer aan om hem te helepen.

• cappie
  • Laatst online: 17-05-2025

cappie

all lowercase

of soms ga je om half zeven 's ochtends pas je nest in :)

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

• Mithrandir
Op zaterdag 08 december 2001 06:24 schreef cappie het volgende:
of soms ga je om half zeven 's ochtends pas je nest in :)
dan moet * Mithrandir er doordeweeks al uit zijn :'(

Verbouwing

Pagina: 1 2 Laatste