* Pelle is nu ook wel erg brak hoorOp donderdag 06 december 2001 09:12 schreef izzii het volgende:
Ik slaap meestal 6 uurtjes per dag maar dan voel ik mij aan het einde van de week al erg brak!!
Vannacht 10 uur geslapen 
Van 23:30 ongeveer tot 10:10
Van 23:30 ongeveer tot 10:10
in bed +/- 0:00 uur
uit bed 06:45
tip voor een goede nachtrust: kladblok (of pda) op het nachtkastje! Gewoon alles dat je 's nachts invalt ff neerpennen. Kun je dan weer verder pittuh
uit bed 06:45
tip voor een goede nachtrust: kladblok (of pda) op het nachtkastje! Gewoon alles dat je 's nachts invalt ff neerpennen. Kun je dan weer verder pittuh
Verwijderd
Ik ben lekker uitgerust, gister om 3 uur gaan slapen en vandaag om 11 uur wakker. FF tellen... dat zijn 8 uurtjes slaap. Genoeg. 
Wel een leerzame topic eigenlijk want als ik al deze verhalen lees, dan realiseer ik dat het inderdaad verstandiger is om elke dag op tijd te slapen... dat is misschien ook wel beter voor de creativiteit.
Wel een leerzame topic eigenlijk want als ik al deze verhalen lees, dan realiseer ik dat het inderdaad verstandiger is om elke dag op tijd te slapen... dat is misschien ook wel beter voor de creativiteit.
ik slaap soms helemaal niet snachts, ligt eraan, of ik dag, of nachtdienst heb
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Verwijderd
soms zit ik zo lang te kloten aan mn site.. met een bug ofzo.. of wat dan ook.. iets dat ik wil maken/oplossen en dan gaat de tijd zo snel voorbij en voor ik het weet is het al middernacht
echt kut vind ik dat
echt kut vind ik dat
Verwijderd
Ook zo'n leuke:
Iemand heeft een probleem, met PHP in mijn geval, en vraagt je om te helpen. Je zit uren te kloten en komt er niet uit. Dan besluit je te gaan slapen. Na een half uurtje slapen schrik je wakker: "EUREKA!!" dan MOET die computer aan om hem te helepen.
Iemand heeft een probleem, met PHP in mijn geval, en vraagt je om te helpen. Je zit uren te kloten en komt er niet uit. Dan besluit je te gaan slapen. Na een half uurtje slapen schrik je wakker: "EUREKA!!" dan MOET die computer aan om hem te helepen.
dan moet * Mithrandir er doordeweeks al uit zijnOp zaterdag 08 december 2001 06:24 schreef cappie het volgende:
of soms ga je om half zeven 's ochtends pas je nest in