Ik koop zakelijk gezien de laatste jaren alleen maar dell laptops. Ik heb al zo'n 400 latitude's rondlopen en ben er zeer tevreden over. Zeer weinig maandag ochtend exemplaren, hele goeie service. Alles is altijd de volgende dag gerepareerd, wat er ook stuk is. Het storings/uitval precentage is erg laag, veel lager dan onze vorige merken: Compaq en IBM. Laptops worden bij ons om de twee jaar vervangen, ik weet dus niet wat oude modellen doen qua betrouwbaarheid.
Met andere woorden ik kan iedereen een Dell Latitude aanraden, met de Inspiron heb ik geen ervaring. Die is ook bedoelt voor de thuismarkt. Het schijnt dat ze de Inspiron reeks gebruiken om nwe dingen uit te testen en als iets zich in de praktijk bewezen heeft mag het naar de Latitude reeks (proven technology).
edit:Typos
('t is al laat)
Met andere woorden ik kan iedereen een Dell Latitude aanraden, met de Inspiron heb ik geen ervaring. Die is ook bedoelt voor de thuismarkt. Het schijnt dat ze de Inspiron reeks gebruiken om nwe dingen uit te testen en als iets zich in de praktijk bewezen heeft mag het naar de Latitude reeks (proven technology).
edit:Typos