dat is inderdaad slim, alleen heb ik nog nooit problemen met mijn inspirons gehad...Maar als je problemen krijgt is het inderdaad plezierig als je garantie hebt.Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 00:36:
Tja, als je zakelijk koopt, lekker die inspirons links laten liggen , en voor de latitude gaan. Dan maar een paar megaherz minder, maar een stuk stabieler.
Als je particulier koopt wordt het 9 van de 10 keer een inspiron.
Verleng die garantie in godsnaam naar 3 jaar, want alleen met het vervangen van een toetsenbord heb je het al terugverdiend. En als je na 1.5 jaar met een kapotte tft zit, ben je helemaal de pineut.
En bij de aanschaf gelijk een reserverbattery kopen. Die is dan relatief goekoop. Laat maar lekker een jaar in de kast liggen, maar ga nier later op zoek naar een nieuwe, want dan is hij 3x zo duur.
Just my 2 cents
Verwijderd
Weet iemand trouwens hoe je de volume knoppen onder Fn-Page Up en Fn-Page Down werkend krijgt in Windows XP? Ik heb al de nieuwste bios versie en op de site van dell kan ik er geen drivers voor vinden ofzo....
wij hebbe hier ook een inspirion 7500 staan maar dat scherm is vanaf het begin al vaag allemaal lopende lijnen enzo.
heb al veel gezocht naar dat probleem maar kan niks vinden weten jullie daar wat op ? hij geeft wel gewoon beeld enzo maar er lopen lijnen enzo doorheen die trillen
LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38
Verwijderd
Heb op 14 januari 2003 een Dell Inspiron 8200 besteld. Met alles erop en eraan.
- P4 1,8 ghz
- 1600x1200 enhanced UXGA
- 512 MB DDR
- 40 Gb 5400RPM hdd
- Ati Radeon 9000
- 2de Batterij
- 3 jaar collect en return met complete care
totaal bijna 3000 euro inc. BTW. Hoop geld en dan krijg je ook wat bij Dell...
Toch een inspiron en geen lattitude omdat ik toch koos voor 3 jaar garantie en de complete care. Dus ik weet iig zeker dat ik 3 jaar lang kan werken met m'n laptop. Dat was met m'n vorige topline toch wel anders...
14 januari besteld. Op 15 januari na betalingsgegevens geld overgemaakt. Van de week eens gemaild met ze of m'n order wel doorgekomen was... Krijg zowaar binnen 24 uur reactie met de gegevens dat mijn order in het pre-productie proces zit en dat ik binnen enkele dagen mijn ordergegevens gestuurd krijg waarna ik kan beginnen met het tracken van de gegevens. Dit zal dus nog tot maandag duren voordat ik op z'n vroegst een bevestiging krijg. En nu maar hopen dat voor het einde van volgende week ik m'n laptop binnen heb want daarna heb ik hem hard nodig.
Heb al veel Dell gezien. Heb ooit meegeholpen aan een project waarbij er in minder dan een week een server ruimte opgeleverd moest worden. Geen probleem voor dell. Verkoper kwam langs heeft met ons de lijst doorgesproken en 2 dagen later stond er een vrachtwagen op de stoep met de complete configuraties. TOP! alles deed het alles werkt.
Waarom doen ze nu over een order van 3000 euro opeens zo lang? Waarom zoveel gezeur, terwijl ze me nu moeten overtuigen voortaan zakelijk bij dell te blijven kopen.
Ik hoop maar dat ik snel bericht krijg......
- P4 1,8 ghz
- 1600x1200 enhanced UXGA
- 512 MB DDR
- 40 Gb 5400RPM hdd
- Ati Radeon 9000
- 2de Batterij
- 3 jaar collect en return met complete care
totaal bijna 3000 euro inc. BTW. Hoop geld en dan krijg je ook wat bij Dell...
Toch een inspiron en geen lattitude omdat ik toch koos voor 3 jaar garantie en de complete care. Dus ik weet iig zeker dat ik 3 jaar lang kan werken met m'n laptop. Dat was met m'n vorige topline toch wel anders...
14 januari besteld. Op 15 januari na betalingsgegevens geld overgemaakt. Van de week eens gemaild met ze of m'n order wel doorgekomen was... Krijg zowaar binnen 24 uur reactie met de gegevens dat mijn order in het pre-productie proces zit en dat ik binnen enkele dagen mijn ordergegevens gestuurd krijg waarna ik kan beginnen met het tracken van de gegevens. Dit zal dus nog tot maandag duren voordat ik op z'n vroegst een bevestiging krijg. En nu maar hopen dat voor het einde van volgende week ik m'n laptop binnen heb want daarna heb ik hem hard nodig.
Heb al veel Dell gezien. Heb ooit meegeholpen aan een project waarbij er in minder dan een week een server ruimte opgeleverd moest worden. Geen probleem voor dell. Verkoper kwam langs heeft met ons de lijst doorgesproken en 2 dagen later stond er een vrachtwagen op de stoep met de complete configuraties. TOP! alles deed het alles werkt.
Waarom doen ze nu over een order van 3000 euro opeens zo lang? Waarom zoveel gezeur, terwijl ze me nu moeten overtuigen voortaan zakelijk bij dell te blijven kopen.
Ik hoop maar dat ik snel bericht krijg......
Waarschijnlijk omdat je een beetje afwijkende configuratie besteld hebt, Het laagste model CPU en top modellen van de HDD en GPU. Waarschijnlijk hebben ze die configuratie niet zo op de plak liggen.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Verwijderd
hmm vreemd, ik hoef er geen drivers of wat voor te installeren, bij mij werkt het sowieso...Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 10:28:
Weet iemand trouwens hoe je de volume knoppen onder Fn-Page Up en Fn-Page Down werkend krijgt in Windows XP? Ik heb al de nieuwste bios versie en op de site van dell kan ik er geen drivers voor vinden ofzo....
Heb laatst 2ehands een CPt gekocht, met celeron 600 en 192 MB geheugen. Misschien weet iemand hier een oplossing voor het volgende; heb XP clean geinstalleerd, en van de Dell website de ATi moblity drivers gedownload. Maar tv-out doet het alleen heel even als ik de laptop opstart (in zw/w), daarna meteen zwart beeld terwijl het scherm van de laptop gewoon beeld geeft. Heb instellingen op 800x600 - 16 miljoen kleuren gezet.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
[ Voor 3% gewijzigd door neanderthaler op 26-01-2003 15:19 ]
Weet je zeker dat in de drivers geslecteerd staat dat je TV wil gebruiken? Normaal gesproken moet je TV aan en uit kunnen schakelen vanuit een submenu in je Advanced beeldscherm eigenschappen. Wat ik van deze Ati weet is dat ze pas de TV aan schakelen als er voor gekozen is in zo een menu. En dat ze zelf ook die optie uitschakelen als ze geen TV meer zien. Ik zou zeggen probeer eens de geavenceerde eigenschappen na te kijken en anders ff Dell Talk raadplegen.neanderthaler schreef op 26 January 2003 @ 12:31:
Heb laatst 2ehands een CPt gekocht, met celeron 600 en 192 MB geheugen. Misschien weet iemand hier een oplossing voor het volgende; heb XP clean geinstalleerd, en van de Dell website de ATi moblity drivers gedownload. Maar tv-out doet het alleen heel even als ik de laptop opstart (in zw/w), daarna meteen zwart beeld terwijl het scherm van de laptop gewoon beeld geeft. Heb instellingen op 800x600 - 16 miljoen kleuren gezet.
Iemand een idee?
*empty*
Verwijderd
heya, heeft er niet toevallig nog iemand een defect moederbord van een dell latitude CPI liggen?
ik ben namelijk opzoek naar de chip(IC)

er staat op:
4953
AM
W924
zondat dat chippie werkt hij helemaal niet meer
ik ben namelijk opzoek naar de chip(IC)
er staat op:
4953
AM
W924
zondat dat chippie werkt hij helemaal niet meer
Ik weet dat dit een oud topic is, maar ik ga geen nieuw topic openen als het er al is

Maargoed, Ik ben sinds dinsdag eigenaar van een Dell Inspiron 1100 (2,2GHz Celeron, 512MB DDR, 15" XVGA TFT, 30GB HDD, DVD/CDRW)
Nou vroeg ik me af of hier een MiniPCI aansluiting inzit. Ik heb namelijk nog een stel MiniPCI Wireless Lan netwerkkaarten liggen. Standaard heeft die laptop geen wireless aan boord en doe ik het momenteel via een PCMCIA kaartje.
Weet iemand of ik een MiniPCI WiFi kaart (uit een C400) in kan bouwen in een Inspiron 1100, zo ja, waar is dat te vinden (standaard zitten die dingen onder het keyboard) ?
Maargoed, Ik ben sinds dinsdag eigenaar van een Dell Inspiron 1100 (2,2GHz Celeron, 512MB DDR, 15" XVGA TFT, 30GB HDD, DVD/CDRW)
Nou vroeg ik me af of hier een MiniPCI aansluiting inzit. Ik heb namelijk nog een stel MiniPCI Wireless Lan netwerkkaarten liggen. Standaard heeft die laptop geen wireless aan boord en doe ik het momenteel via een PCMCIA kaartje.
Weet iemand of ik een MiniPCI WiFi kaart (uit een C400) in kan bouwen in een Inspiron 1100, zo ja, waar is dat te vinden (standaard zitten die dingen onder het keyboard) ?
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Moet je even in je trapdoor kijken, of daar een aansluiting zit.
Zitten er meestal ook 2 antenne draden bij.
Zitten er meestal ook 2 antenne draden bij.
Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.