U zei?Op zondag 09 december 2001 15:56 schreef bolleh het volgende:
pelle je sig klopt nieter staat een link met pellepaint v2.2 maar als ik erop klik zie ik echt pellepaint v2.3 hoor
thanx voor de oplettendheid
U zei?Op zondag 09 december 2001 15:56 schreef bolleh het volgende:
pelle je sig klopt nieter staat een link met pellepaint v2.2 maar als ik erop klik zie ik echt pellepaint v2.3 hoor
Op zondag 09 december 2001 15:58 schreef Pelle het volgende:
[..]
U zei?
thanx voor de oplettendheid
Min of meerOp zondag 09 december 2001 16:02 schreef bolleh het volgende:
EUH slaap je nog ofzow?
ok kzal ook nog wel ff kijken of ik nog meer foutjes ken ondekkenOp zondag 09 december 2001 16:08 schreef Pelle het volgende:
[..]
Min of meer
Ik ben nu niet thuis, en kan nu dus ook geen veranderingen aanbrengen.. maar m'n sig is in ieder geval aangepast, de rest zal ik vanavond even doen.
Verwijderd
mis ik ook...Op Sunday 09 December 2001 16:35 schreef Blaise het volgende:
Kan er geen Ctrl Z optie in?
ctrl-z lijkt me ERG moeilijk, bij dit soort kleine pixelneuk dingetjes is 1 foute pixel te fixen als die kleurdropper het doet, echter als je ctrl-z wil moet het na iedere veranderde pixel gesaved worden...dat is erg omslachtigOp Sunday 09 December 2001 16:35 schreef Blaise het volgende:
Kan er geen Ctrl Z optie in?
is te doen als er een history method word geschreven, en daar hebben we het eerder in deze thread al uitgebreid over gehadOp Sunday 09 December 2001 18:14 schreef bolleh het volgende:
[..]
ctrl-z lijkt me ERG moeilijk, bij dit soort kleine pixelneuk dingetjes is 1 foute pixel te fixen als die kleurdropper het doet, echter als je ctrl-z wil moet het na iedere veranderde pixel gesaved worden...dat is erg omslachtig
"You're only as good, as what you did last week."
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
ga eens met je muis op een van de 2 lijntjes tools staan en de ALT="" klopt nietOp Sunday 09 December 2001 19:02 schreef Clay het volgende:
heb ik ook al een lap code voor gepost die het bijna doet. en een vrijwel 100% werkende versie zit er in mijn paint, die hier ook al eerder langs is geweest. de history zit in deze file.
Asl het vooruit kan, waarom niet achteruit? enne, bolleh kan het ookOp Sunday 09 December 2001 18:14 schreef bolleh het volgende:
[..]
ctrl-z lijkt me ERG moeilijk, bij dit soort kleine pixelneuk dingetjes is 1 foute pixel te fixen als die kleurdropper het doet, echter als je ctrl-z wil moet het na iedere veranderde pixel gesaved worden...dat is erg omslachtig
ehh wtf? wat kan ik ook? ksnap het ff niet meerOp Sunday 09 December 2001 21:20 schreef Blaise het volgende:
[..]
Asl het vooruit kan, waarom niet achteruit? enne, bolleh kan het ook
Verwijderd
Ja het kan, maar het is zo traag als dikke stront tegen de berg op.Op Sunday 09 December 2001 21:20 schreef Blaise het volgende:
Als het vooruit kan, waarom niet achteruit? enne, bolleh kan het ook
Verwijderd
hint: dropperOp maandag 10 december 2001 00:02 schreef fruit.Mics het volgende:
request: pipet
Als je dat daar wilt laten staan, dan moet je mijn icon ('target locked') er even uithalen.. of anders er iets van maken als 'some icons © hazes'...Op zondag 09 december 2001 22:59 had hazes dit in z'n ondertitel:
icons © hazes
Verwijderd
okeOp maandag 10 december 2001 00:19 schreef Pelle het volgende:
[..]
Als je dat daar wilt laten staan, dan moet je mijn icon ('target locked') er even uithalen.. of anders er iets van maken als 'some icons © hazes'...
Jah, en die tien roteren dan door z`n usericonOp maandag 10 december 2001 20:56 schreef Clay het volgende:
Komt er ook een verkiezing voor een top 10 vetste icons oid?
Rustig, rustig, ik heb ook niet alle tijd van de wereldOp maandag 10 december 2001 20:56 schreef Clay het volgende:
Komt er ook een verkiezing voor een top 10 vetste icons oid?
Verwijderd
Dan moet je bij 'prefs' ff je 'Maximumaantal berichten per pagina.' op 100 zetten...dan zijn het er maar 3Op dinsdag 11 december 2001 17:59 schreef cutter het volgende:
Als je nou eens tien pelle paint windowtjes opent en daar frame voor frame een movietje tekent. (met realtime preview natuurlijk) Dan saven als gif et voila. PellePaint 3.00 ME (<-- movie edition)(of is dit al geopperd -- geen zin gehad om 10blz post te lezen)
Nee, nog niet geopperd. Maar het probleem is dat GDlib geen gifjes meer kan bouwen omdat Compuserve (?) vond dat ze daar het copyright op hadden en dus elke softwareboer die het gif-format wou schrijven, daarmee hun patent schendde en je daar dus voor moest betalen.Op dinsdag 11 december 2001 17:59 schreef cutter het volgende:
(of is dit al geopperd -- geen zin gehad om 10blz post te lezen)
Ik haal uit de logs van PlanBee zelfs uit, dat er mensen zijn die 999 berichten op een pagina hebbenOp dinsdag 11 december 2001 18:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Dan moet je bij 'prefs' ff je 'Maximumaantal berichten per pagina.' op 100 zetten...dan zijn het er maar 3
* Pelle heeft het even erg druk met werk & schoolOp donderdag 13 december 2001 16:50 schreef bolleh het volgende:
schop ^^^
pelle waar blijven die detail updates nou waar ik je op attendeerde?
Ik kan alleen zien welk ip-adres de maker had. Top 10 komt er echt nog wel een keer aan, maar ik ben de afgelopen weken veel te druk bezig geweest met andere dingenOp donderdag 13 december 2001 18:15 schreef Blaise het volgende:
Komt er nog een top 10 ofzo? Dan gaan er mensen hun best doen. En kan jij (Pelle ofzo) zien welke icon is gemaakt door wie?
Verwijderd
like /meOp donderdag 13 december 2001 16:53 schreef oh,when? het volgende:
[..]
Ik haal uit de logs van PlanBee zelfs uit, dat er mensen zijn die 999 berichten op een pagina hebben
kherken het probleemOp donderdag 13 december 2001 18:18 schreef Pelle het volgende:
...maar ik ben de afgelopen weken veel te druk bezig geweest met andere dingen
Verwijderd
Wat is hier precies zo Escher aanOp vrijdag 04 januari 2002 11:32 schreef Atar het volgende:
haha, check het zeker stoere Esher vierkant wat ik net ff in elkaar heb gevlanst
Als je een beetje wazig kijkt zie het wel. Ik vind 'm ook wel lachewillem169:
Wat is hier precies zo Escher aan
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Er zit ook een Escher building in TweakTown?...drm:
Als je een beetje wazig wasigh kijkt zie het wel. Ik vind 'm ook wel lache
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Ik zou zeggen: lees het hele topic nog eens na. Denk dat het pas 4 keer gevraagd is waarom die hij maar op 15x15 staat en niet op 60x60.Op zaterdag 05 januari 2002 12:48 schreef GeniusDex het volgende:
Dan ga ik nu mijn pixelneuk kunsten op het icon loslaten
Misschien handig om te zorgen dat je een resolutie kan kiezen?
15x15
30x30
60x60
Die 3, of anderen. Maar iig 60x60, kun je mooiere plaatjes mee maken
mooi renault logoOp vrijdag 04 januari 2002 11:32 schreef Atar het volgende:
haha, check het zeker stoere Esher vierkant wat ik net ff in elkaar heb gevlanst
voor diegene die hem niet meer kunnen zien heb ik 'm ff opgeslagen en op m'n server gekwakt:
[afbeelding]
oepsOp zaterdag 05 januari 2002 14:51 schreef Pelle het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: lees het hele topic nog eens na. Denk dat het pas 4 keer gevraagd is waarom die hij maar op 15x15 staat en niet op 60x60.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Ja.Op woensdag 09 januari 2002 20:02 schreef elreino het volgende:
pelle, hoe kom je an dat account waar je pellepaint op staat?...is dat een gratis account bij host.sk?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
valt wel mee (geloof dat vroegere versies wel een bugje hadden met het importeren van animated gifs, wilde er nog wel eens op crashen, maar meen dat die bug al lang en breed verholpen is; tenzij je natuurlijk met een verouderde versie werkt, wat juist bij GDlib erg populair isOp zondag 17 februari 2002 13:39 schreef Thick het volgende:
Wat eenv ragen voor iemand die dit in zijn vrije tijd maakt. MAar een ani-gif word door GDlib niet ondersteund, importeren zal ook lastig worden.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
Chem bij de buren van hiernaast had geloof ik ook nog een andere module gebruikt. Dat is wellicht ook nog te gebruiken. Kon je text in zijn icoon zetten die dan ala marquee heen en weer ging.Op zondag 17 februari 2002 14:13 schreef RM-rf het volgende:
[..]
valt wel mee (geloof dat vroegere versies wel een bugje hadden met het importeren van animated gifs, wilde er nog wel eens op crashen, maar meen dat die bug al lang en breed verholpen is; tenzij je natuurlijk met een verouderde versie werkt, wat juist bij GDlib erg populair is{LZW} )
creeeren van animated GIFs is niet direct in GDlib mogelijk, maar ook niet direct noodzakelijk, vanuit verschillede GIF-bestanden is makkelijk één animated GIF te creeeren, gewoon enkele gifjes achter elkaar in één bestand plaatsen en vervolgens het palet samenstellen adhv de gebruyikte kleuren:
dit perlscript doet dat bv: http://stein.cshl.org/~lstein/talks/perl_conference/cgi_tricks/animated.html
ImageMagick (wmb superieur aan GDlib behalve dat de serverbelasting ook wat hoger is) kan bv probleemloos animated gifs creeren (dit script is gemaakt naar voorbeeld van de ImageMagick module)
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Verwijderd
Verwijderd
Euhm ik ga geen rekening houden met de lichamelijke beperkingen van sommige mensen die blijkbaar niet nauwkeurig met hun muis om kunnen gaan, sorryOp woensdag 13 maart 2002 15:07 schreef daxx909 het volgende:
Ik heb net 4 icoontjes getekend. Leuk gemaakt, maar ik vind dat de Clear en Preview buttons een stuk verder uit elkaar moeten, want ik heb zo per ongeluk al 2 icons-in-the-making gewist!
Ja. Maar net als Bosmonster heb je waarschijnlijk het hele topic nog niet doorgelezen, en ik denk dat ik daar toch wel 4 keer in heb geroepen dat ik graag wat tijd zou willen hebben voor onderhoud aan dit soort dingen, maar dat heb ik helaas niet.Enne... rechtseknop = wissen... moet ook kunnen, toch?
Verwijderd
http://jellepelle.host.sk/icon/gallery.php?x=50Op woensdag 13 maart 2002 15:41 schreef daxx909 het volgende:
Ok dan, een preview van meer dan 10 mag wel (ik zie er trouwens altijd 9!). Mijn mooie pics verdwijnen als sneeuw voor de zon!
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Thanks to Gordijnstok @drm:
with thanks to willem169
Verwijderd
alleen heeft het nu nog weinig nut........Op donderdag 11 april 2002 21:27 schreef BDisOKE het volgende:
errug leuk man!! ik zit lekker te pixelen hier!!
kun je niet random (fifty-fifty of zo) óf je Webgoeroe icon laten zien, óf je Pellepaint-icon?Op donderdag 11 april 2002 21:36 schreef PatrickPietens het volgende:
Pelle, wat moet ik zeggen, akelig gewoon ... dit is echt geweldig!!! zou het niet beter kunnen ...
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Ja, sorry, van de grote hoge webgoeroe-bazen hebben wij allen de opdracht gekregen om GoT te spammen en hier zoveel mogelijk bezoekers te jattenOp donderdag 11 april 2002 23:07 schreef Prammenhanger het volgende:
Pelle, wat commercieel, dat Webgoeroe.net-gifjeSorry, PellePaint was veel leuker, en bovendien minder aanwezig (BLINK BLINK
)
Dat is zeker wel een goed idee ware het niet dat ik het retedruk heb momenteel (morgenochtend moet ik een complete mens-machine interface-beschrijving (inclusief STD's en processpecs enzo) opgeleverd hebben omdat ik het hele weekend pleite ben), maar daar zal ik maandag wel eens naar gaan loeren.Op donderdag 11 april 2002 22:58 schreef |HunterPro| het volgende:
kun je niet random (fifty-fifty of zo) óf je Webgoeroe icon laten zien, óf je Pellepaint-icon?
Is inmiddels 23 april, maar zie nog geen pellepaintPelle:
Overigens is er geen rede tot bezorgdheid hoor; over een weekje of 2 ga ik gewoon weer verder met het showen van m'n pellePaint-icon. Vind het zelf ook veel te leuk om het niet te gebruiken
http://jellepelle.host.sk/icon/Op dinsdag 23 april 2002 14:38 schreef Woudloper het volgende:
Is inmiddels 23 april, maar zie nog geen pellepaint
Geen idee wat er aan de hand is; heb _niks_ aan m'n code veranderd, maar ik kan dus gewoon niet meer inloggen op die database serverWarning: Access denied for user: 'pelledb@node2.host.sk' (Using password: YES) in /mnt/host-users/jellepelle/icon/db.inc.php on line 2
Warning: MySQL Connection Failed: Access denied for user: 'pelledb@node2.host.sk' (Using password: YES) in /mnt/host-users/jellepelle/icon/db.inc.php on line 2
Cannot connect doed
tja, als de connectie van mijn thuisserver niet overbelast wordt, kan je 't hier wel hosten hoor...Op dinsdag 23 april 2002 14:46 schreef Pelle het volgende:
[..]
http://jellepelle.host.sk/icon/
[..]
Geen idee wat er aan de hand is; heb _niks_ aan m'n code veranderd, maar ik kan dus gewoon niet meer inloggen op die database server
Als iemand een host voor me heeft met PHP, MySQL en PNG-support dan houdt ik me aanbevolen
Het vervelende is dat host.sk de communicatie voornamelijk in het slowaaks voert, en dat heb ik vroeger nooit gehad op school dus daar snap ik nog steeds min of meer geen hol van
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| specs: proc: Amd k6 - II 333 @ 350 mem: 96 MB ram HDD: 13 GB software: Win 98 FE (zal over een maandje winXP-as worden) Apache/1.3.20(win32) PHP 4.0.6 Mysql database Serv-u FTP opmerkingen: Chello upstream ( 16 kB/s dus ) FTP upload mogelijk uptime: 95% (schatting) Helaas niet hoger te krijgen met win98 poorten zijn NIET standaard: http = 8008 en ftp = 8000 |
http://flickr.com/photos/itommy/
Zeker nu met die hogere resolutie. Zo kan je tenminste echt plaatjes tekenen en/of texten erin zetten ipv alleen wat kleurtjes.Cool, pelle paint roelt.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Vind um dr wel liev uit zien hoor, jouw Pelle Heerst.Hangloozz schreef op 24 september 2002 @ 23:07:
oeps, en die overschrijf ik met een brak vormgegeven 'Pelle Heerst'
leuke uitbreiding, alleen retetraag, maar dat zegt misschien meer over mijn bak (P550) dan over je PP...
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Een goede uitlegVerwijderd schreef op 24 september 2002 @ 23:09:
Ik snap hoe het werkt geloof ik, die nieuwe floodfill. In plaats van al tijdens een functie alweer een nieuwe functie voor een naastgelegen pixel aan te roepen, wordt de referentie naar dat pixelobject in een array gestopt.
Zo worden de functies na elkaar uitgevoerd, in plaats van binnen een andere functie. Op die manier omzeil je de gebrekkige stack limiet en geheugenbeheerDie referenties kosten veel minder geheugenruimte dan een functie die door recursie een stuk of 100 keer genest is
Goed idee, dat komt vast ooit nog wel eens van pas.
Verwijderd
Dat heb ik ookGerbenW schreef op 01 oktober 2002 @ 02:23:
Hmm... Hier doet ie het niet echt goed. In de preview zie ik een zwart-wit icoon met lijntjes en toen ik op Save drukte is het uiteindelijke resultaat bijna zwart geworden!
Schermschot:
[afbeelding]
Gegevens:
Kleurdiepte: 32 bits
Browser: Mozilla
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
Als ie het deed had ik dat kunnen testen...Wirf schreef op 12 oktober 2002 @ 16:56:
[...]
Dat heb ik ook
gegevens:
Kleurdiepte: 16 bits
Browser: Mozilla
ligt het soms aan Mozilla?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq