[js/css] pellePaint -> comments of verbeteringen?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 860 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:54

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 23:07 schreef Prammenhanger het volgende:
Pelle, wat commercieel, dat Webgoeroe.net-gifje :) Sorry, PellePaint was veel leuker, en bovendien minder aanwezig (BLINK BLINK 8-) )
Ja, sorry, van de grote hoge webgoeroe-bazen hebben wij allen de opdracht gekregen om GoT te spammen en hier zoveel mogelijk bezoekers te jatten >:)
Op donderdag 11 april 2002 22:58 schreef |HunterPro| het volgende:
kun je niet random (fifty-fifty of zo) óf je Webgoeroe icon laten zien, óf je Pellepaint-icon? :P
Dat is zeker wel een goed idee ware het niet dat ik het retedruk heb momenteel (morgenochtend moet ik een complete mens-machine interface-beschrijving (inclusief STD's en processpecs enzo) opgeleverd hebben omdat ik het hele weekend pleite ben), maar daar zal ik maandag wel eens naar gaan loeren.

Overigens is er geen rede tot bezorgdheid hoor; over een weekje of 2 ga ik gewoon weer verder met het showen van m'n pellePaint-icon. Vind het zelf ook veel te leuk om het niet te gebruiken 8-)

* Pelle to work nu helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Pelle:
Overigens is er geen rede tot bezorgdheid hoor; over een weekje of 2 ga ik gewoon weer verder met het showen van m'n pellePaint-icon. Vind het zelf ook veel te leuk om het niet te gebruiken 8-)
Is inmiddels 23 april, maar zie nog geen pellepaint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op dinsdag 23 april 2002 14:38 schreef Woudloper het volgende:
Is inmiddels 23 april, maar zie nog geen pellepaint :)
http://jellepelle.host.sk/icon/
Warning: Access denied for user: 'pelledb@node2.host.sk' (Using password: YES) in /mnt/host-users/jellepelle/icon/db.inc.php on line 2

Warning: MySQL Connection Failed: Access denied for user: 'pelledb@node2.host.sk' (Using password: YES) in /mnt/host-users/jellepelle/icon/db.inc.php on line 2
Cannot connect doed
Geen idee wat er aan de hand is; heb _niks_ aan m'n code veranderd, maar ik kan dus gewoon niet meer inloggen op die database server :(

Als iemand een host voor me heeft met PHP, MySQL en PNG-support dan houdt ik me aanbevolen :)

Het vervelende is dat host.sk de communicatie voornamelijk in het slowaaks voert, en dat heb ik vroeger nooit gehad op school dus daar snap ik nog steeds min of meer geen hol van :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Op dinsdag 23 april 2002 14:46 schreef Pelle het volgende:

[..]

http://jellepelle.host.sk/icon/
[..]

Geen idee wat er aan de hand is; heb _niks_ aan m'n code veranderd, maar ik kan dus gewoon niet meer inloggen op die database server :(

Als iemand een host voor me heeft met PHP, MySQL en PNG-support dan houdt ik me aanbevolen :)

Het vervelende is dat host.sk de communicatie voornamelijk in het slowaaks voert, en dat heb ik vroeger nooit gehad op school dus daar snap ik nog steeds min of meer geen hol van :{
tja, als de connectie van mijn thuisserver niet overbelast wordt, kan je 't hier wel hosten hoor... :)

http://icon.dreeke.net is bijv ook een site die er op staat (deze heb ik zelf gescript)

ik hoor het wel via email als je interesse hebt ;)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
specs:

proc: Amd k6 - II 333 @ 350
mem: 96 MB ram
HDD: 13 GB

software:

Win 98 FE  (zal over een maandje winXP-as worden)
Apache/1.3.20(win32)
PHP 4.0.6
Mysql database
Serv-u FTP

opmerkingen:

Chello upstream ( 16 kB/s dus )
FTP upload mogelijk
uptime: 95% (schatting) Helaas niet hoger te krijgen met win98
poorten zijn NIET standaard: http = 8008 en ftp = 8000

phpinfo()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 15:13
Pelle als we in de Deensestraat zitten heb je m'n P3 550 320 mbram Mandrake tot je beschikking, dat weet je. Dus nog even wachten, totdat 'ie compleet geconfigureerd is, dan heb je een redelijk snelle verbinding ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
* Pelle wordt overstelpt/overstolpen (?) met aanbiedingen :+

Ik prefereer alleen toch echt een machine die bij TrueServer staat; http://pelle.webgoeroe.net zal ik een dezer dagen even online gooien. Offer I coudn't refuse :)

HGM, nogmaals bedankt voor de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Okee mensen, pas uw bookmarks aan :+

http://pelle.webgoeroe.net/icon/

Icon saven gebeurt niet meer in een new window nu overigens, maar in een iframe.. is wat netter :)

Dus ga uw gang, en botvier uw artistieke kunsten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05-2021

2

Ik vond je oude eigenlijk wel mooi

Afbeeldingslocatie: http://pelle.webgoeroe.net/icon/saved/random_2002-04-24_01-42-55.png

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOED!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Iets om het mooier te maken:
Make voor pencil een plaatje ofzo en zet die als form, ik kan dat wel ff fixen, dus inplaats van een button een plaatje die goed klikaar is :)

http://flickr.com/photos/itommy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:32

André

Analytics dude

Leuk Pelle, je icon lijkt op die van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Subtiel kickje O-)

.oisyn heeft een iteratieve stack-functie verzonnen, en dat heeft het mogelijk gemaakt dat de resolutie nu twee keer zo hoog is. De code is brak vind ik nu; ik ga 't ooit nog es over doen, maar dan wél netjes :P

Nou, dat was 't dus wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Zoals ik in je icon ook al heb gezet:
Cool, pelle paint roelt.
Zeker nu met die hogere resolutie. Zo kan je tenminste echt plaatjes tekenen en/of texten erin zetten ipv alleen wat kleurtjes. :)
Ga zo door.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-12-2022

Hangloozz

{ @$%&# }

oeps, en die overschrijf ik met een brak vormgegeven 'Pelle Heerst' O-)

leuke uitbreiding, alleen retetraag, maar dat zegt misschien meer over mijn bak (P550) dan over je PP...

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap hoe het werkt geloof ik, die nieuwe floodfill. In plaats van al tijdens een functie alweer een nieuwe functie voor een naastgelegen pixel aan te roepen, wordt de referentie naar dat pixelobject in een array gestopt.

Zo worden de functies na elkaar uitgevoerd, in plaats van binnen een andere functie. Op die manier omzeil je de gebrekkige stack limiet en geheugenbeheer :) Die referenties kosten veel minder geheugenruimte dan een functie die door recursie een stuk of 100 keer genest is :)

Goed idee, dat komt vast ooit nog wel eens van pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Neu, klopt wel dat het traag is.. toen ik dit in elkaar klopte was ik nog niet helemaal into optimizing. Als ik een keer echt niks te doen heb, schop ik in een avondje wel ff een verbeterde versie in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Hangloozz schreef op 24 september 2002 @ 23:07:
oeps, en die overschrijf ik met een brak vormgegeven 'Pelle Heerst' O-)

leuke uitbreiding, alleen retetraag, maar dat zegt misschien meer over mijn bak (P550) dan over je PP...
Vind um dr wel liev uit zien hoor, jouw Pelle Heerst. :P
Maaruh, op mijn AMD1000 met Realtime Preview gaat het toch wel redelijk snel.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 23:09:
Ik snap hoe het werkt geloof ik, die nieuwe floodfill. In plaats van al tijdens een functie alweer een nieuwe functie voor een naastgelegen pixel aan te roepen, wordt de referentie naar dat pixelobject in een array gestopt.

Zo worden de functies na elkaar uitgevoerd, in plaats van binnen een andere functie. Op die manier omzeil je de gebrekkige stack limiet en geheugenbeheer :) Die referenties kosten veel minder geheugenruimte dan een functie die door recursie een stuk of 100 keer genest is :)

Goed idee, dat komt vast ooit nog wel eens van pas.
Een goede uitleg :P Ik vroeg mij al af hoe het oude probleem met het geheugen was opgelost...
Clay had dat toen in zijn PIXEL Poeper opgelost door de gebruik gewoon tweemaal een floodfill te laten uitvoeren...

Maar Pelle (en .oisyn natuurlijk) dit ziet er écht cool uit..

Verwijderd

Hij doet 't zelfs op de Mac! Dat previewen vertraagt bij mij niet (G4/700) :) maar dat painten zelf (en op de buttons klikken) is r**etraag. Komt waarschijnlijk door Mac/ie events (die zuigen grondstoffelijk :r ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Hmm... Hier doet ie het niet echt goed. In de preview zie ik een zwart-wit icoon met lijntjes en toen ik op Save drukte is het uiteindelijke resultaat bijna zwart geworden! :'(

Schermschot:
Afbeeldingslocatie: http://www.gerbs.net/pics/got/tech/2002-09/pelle.png

Gegevens:
Kleurdiepte: 32 bits
Browser: Mozilla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 08:21
GerbenW schreef op 01 oktober 2002 @ 02:23:
Hmm... Hier doet ie het niet echt goed. In de preview zie ik een zwart-wit icoon met lijntjes en toen ik op Save drukte is het uiteindelijke resultaat bijna zwart geworden! :'(

Schermschot:
[afbeelding]

Gegevens:
Kleurdiepte: 32 bits
Dat heb ik ook ;(

gegevens:
Kleurdiepte: 16 bits

ligt het soms aan Mozilla?

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wirf schreef op 12 oktober 2002 @ 16:56:
[...]

Dat heb ik ook ;(

gegevens:
Kleurdiepte: 16 bits

ligt het soms aan Mozilla?
Als ie het deed had ik dat kunnen testen... :(
Hiero ook, preview grijs+zwart en save alleen zwart...
Kleurdieptie: 16 bits
Browser: Mozilla 1.2a

Ik kan me wel herinneren dat pellepaint 2.3 het wel @ IE deed... 2.4 heb ik nog niet gedaan met IE (6.0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtReMeBiE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 13:29
pelle foutje gevonden:
wanneer je naar de gallery gaat staat er in de titel de foute versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Hmm.. mozilla lijkt het probleem te zijn.. raar, want de vorige versie deed 'ie wel prima... zal er eens naar kijken, als ik tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:53
lekkere irri icon heb je nu :X
Afbeeldingslocatie: http://pelle.webgoeroe.net/icon/saved/random_2002-10-13_15-51-59.png
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi ding :)

Post je miss ook hoe je zelf zoiets kunt maken?:$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:32

André

Analytics dude

Beste StijnW4E, als je echt vragen hebt over dit product kun je misschien het beste Pelle zelf even mailen. :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.