BRUUUT, wat een masterlijk verhaal man 8-)!Op dinsdag 15 januari 2002 22:05 schreef cappie het volgende:
Lompe duitsers ook >:)!
Volgende keer foto's maken...enneh, speel jij met gamespy?
Verwijderd
BRUUUT, wat een masterlijk verhaal man 8-)!Op dinsdag 15 januari 2002 22:05 schreef cappie het volgende:
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
IL2-stab is hat proggie die allerlij settings (waaronder de swastika en rangen in het duiste leger) in en uit kan schakelen.Op dinsdag 15 januari 2002 23:59 schreef J.A.M.F. het volgende:
Heel mooi simmetje! Speel een maandje met de demo. Maandag stond ik wel te twijfelen voor de doos. Heb nu dus ff Battle of Britain, maar Il-2 komt eraan. Als je de fori doorzoekt, moet je een mod zien te vinden voor het terugplaatsen van de swastika's op de staartvlakken. Er is ook een progje om missies te genereren. Zoekt, en ik zal meezoeken.
Als je dicht achter je tegenstander zit moet er lood uit alle vuurmonden braken, ook de 'canon' dus!
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
tampert, kriminalpolizei
IL-2 op 1024x768x32bit loopt hier prima op mijn TB900@1Ghz, 512MB Infineon PC133 (@CAS2+133Mhz), Abit KT7, ASUS V7700 GeForce2 GTS 32MB Deluxe, SB Live, Win2K/Sp2. maar ik heb iets van de detail lager moeten zetten - maar ik vind het er nogaltijd ERG goed uitzien. En hij loopt erg soepeltjes hoor.Op woensdag 16 januari 2002 13:56 schreef DimeBag het volgende:
Hoe is de grafische performance ? (snelheid)
Helaas niet... ik ben zelf nog op zoek naar een setje Thrustmaster RCS Rudders nu ik IL-2 veel speel !Op woensdag 16 januari 2002 14:55 schreef Evilernie het volgende:
Heeft iemand misschien nog een tweede hands goeie F-16 FCLS of een F22 met een TQS van Thrustmaster
Verwijderd
Ik heb mn rudder op de Z as van mn Genotsknots ...Op woensdag 16 januari 2002 15:35 schreef tazzman het volgende:
[..]
Helaas niet... ik ben zelf nog op zoek naar een setje Thrustmaster RCS Rudders nu ik IL-2 veel speel !
Verwijderd
Dat zou ook wel werken maar ik wil gewoon de echte rudders hebben - dan heb ik mijn TM HOTAS kit compleet! (FLCS + TQS + RCS).Op woensdag 16 januari 2002 18:04 schreef Ro2 het volgende:
[..]
Ik heb mn rudder op de Z as van mn Genotsknots ...
Er zijn echt geen 1000 knoppen.. eigenlijk zijn het er maar een paar. Ik gebruik enkel de knoppen voor flaps, rudder, locken van de tailwheel enneuh verder de view buttons .. en tab voor de radio commands. Dat is het eigenlijk wel. Valt best wel meeOp woensdag 16 januari 2002 18:09 schreef 007 het volgende:
Ik vond Combat Flight Simulator (1) altijd erg gaaf, betekent dat ik dit spel ook leuk ga vinden? Ik hou ook van realisme, maar als ik 1000 knoppen moet indrukken voor ik in de lucht zit, is het niet echt cool meer.
Het ziet er iig erg gelikt uit.
Verwijderd
Jaja, maar zo als ik al zei, realisme bevalt me wel. Maar FS2002 gaat me te ver (qua landen dan). Ik ga hem dan toch maar ff halen eind deze week.Op woensdag 16 januari 2002 18:13 schreef tazzman het volgende:
Er zijn echt geen 1000 knoppen.. eigenlijk zijn het er maar een paar. Ik gebruik enkel de knoppen voor flaps, rudder, locken van de tailwheel enneuh verder de view buttons .. en tab voor de radio commands. Dat is het eigenlijk wel. Valt best wel meeEr zit ook geen radar of andere frutsels op zo'n WO2 kist natuurlijk. Scheelt weer knoppen
Verwijderd
Dat is dat je stick om zijn eigen as kan bewegen zeg maar, van links naar rechts, is vet makkelijk, als je zo'n maffe beweging wil maken als een tornado, links rudder en naar rechts rollen, of andersom :P!Op woensdag 16 januari 2002 18:12 schreef tazzman het volgende:
[..]
Dat zou ook wel werken maar ik wil gewoon de echte rudders hebben - dan heb ik mijn TM HOTAS kit compleet! (FLCS + TQS + RCS).
Wat is de Z eigenlijk?
Ik gebruik een logitech force 3D (force feedback dus). Ik hed hem gekocht bij dynabite en koste Fl 200,-. Goed joysticke, maar niet de ultime flightsim stick...Op woensdag 16 januari 2002 21:40 schreef OeDeLdOeDeL het volgende:
voor de joystick gebruikers onder ons. welke joystick gebruiken jullie? waar heb je hem gehaald? en hoe duur was ie? en meening graag.... wil namelij keen joystick kopen voor dit spel.
Joystick: Thrustmaster F-16 FLCSOp woensdag 16 januari 2002 21:40 schreef OeDeLdOeDeL het volgende:
voor de joystick gebruikers onder ons. welke joystick gebruiken jullie? waar heb je hem gehaald? en hoe duur was ie? en meening graag.... wil namelij keen joystick kopen voor dit spel.
Verwijderd
Wingman extreme, 85 piek bij alternate en heeft 7 knoppen die programmeerbaar zijn + z as en slider! Oh jah, en een hat switch waar mee je rond kan kijken :P!Op woensdag 16 januari 2002 21:40 schreef OeDeLdOeDeL het volgende:
Die heb dus ook, maar dan met force feedback *GOp woensdag 16 januari 2002 22:07 schreef Ro2 het volgende:
[..]
Verwijderd
Roelt echt wel, wat kost ie met? Want ik heb binnenkort 2 pctjes en dan wil ik dr ook wel 1tje met forcefeedback, lijkt me wel de ultime ervaring eigenlijk! Volgens mij heb je dan het idee dat je meer grip op je plane hebt!Op woensdag 16 januari 2002 22:16 schreef gabberjoost het volgende:
[..]
Die heb dus ook, maar dan met force feedback *G
Ik hou ook van hem
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Je kan hier om tips vragen ofcourse! Het belangrijkste is met combat vliegen niet dat je een tegenstander in je gunsight hebt, maar dat er geen vijand op je tale zit. Dus probeer ze telkens voor te blijven door goed over je schouder te kijken!Op woensdag 16 januari 2002 22:46 schreef ocf81 het volgende:
ach het lijkt mij idd wel een leuk idee.
ik moet alleen eerst nog leren om te vliegen (euhm... ik kan wel van A neer B maar onder tussen ook nog kills maken is voor mij nog wat moeilijker gebleken)
check: http://www.tweakers.net/pricewatch/15215Op woensdag 16 januari 2002 22:21 schreef Ro2 het volgende:
[..]
Roelt echt wel, wat kost ie met? Want ik heb binnenkort 2 pctjes en dan wil ik dr ook wel 1tje met forcefeedback, lijkt me wel de ultime ervaring eigenlijk! Volgens mij heb je dan het idee dat je meer grip op je plane hebt!
kewl man, ik ziet er ook aan te denken om die x36 of die x45 te kopen. Lijkt me echt een leuke HOTAS set. Maar ze zijn slecht te krijgen helaas. En die Cougar is me echt te duur. Die Suncom was ook een leuk alternatief geweest alleen is de ondersteuning zeer brak.Op woensdag 16 januari 2002 22:33 schreef ocf81 het volgende:
Euhm. welke zal ik vandaag een kiezen...
ik heb hier:
• een Suncom Talon+SFS setje (werkt slecht met Win XP)
• een saitek X36 (werkt met custom drivers en speciale editing tools eindelijk zoals het hoort in win XP
• een Thrustmaster Fox 2 shock vooor op reis en bij mijn ouders (als ik daar logeer)
ik ben nog niet zeker over de aanschaf van een cougar setje (€400 is wel veel)
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
yep indeed, nu nog ff afwachten hoeveel mensen we kunnen vinden. minimaal 6 ofzo, dat lukt makkelijk denk ik :)!Op woensdag 16 januari 2002 23:14 schreef gabberjoost het volgende:
[..]
check: http://www.tweakers.net/pricewatch/15215
En dat voor die clan, dat lijkt me wel leuk, af en toe een beetje tegen mekaar vliegen.
Suncom is helaas faiiliet gegaan en opgekocht. dus geen drivers voor XP (en ik heb momenteel geen ruimte voor 2 OS'en ik heb maar 14 gig voor al mijn downloads, spellen en OS'en dus is het XP only momenteel) maar voor €60 was ie echt een koopje. niet meer te kijgen bij mijn lokale discovery ach ik kan hem een op een win98 bak configgen en dan weer proberen te gebruiken met XPOp woensdag 16 januari 2002 23:40 schreef Evilernie het volgende:
[..]
kewl man, ik ziet er ook aan te denken om die x36 of die x45 te kopen. Lijkt me echt een leuke HOTAS set. Maar ze zijn slecht te krijgen helaas. En die Cougar is me echt te duur. Die Suncom was ook een leuk alternatief geweest alleen is de ondersteuning zeer brak.
Zou je mij de x45 aanraden, of gewoon de goedkopere x36?
Een clan is trouwes wel een goed idee!
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
ow ja ik vind het best maar eerst moet ik een joystick + skills krijgenOp woensdag 16 januari 2002 23:54 schreef Ro2 het volgende:
[..]
yep indeed, nu nog ff afwachten hoeveel mensen we kunnen vinden. minimaal 6 ofzo, dat lukt makkelijk denk ik :)!
Ff een lijstje van mensen die het een goed idee vinden:
----------------
Ikzelf
Off81
Gabberjoost
Evilernie
---------------
We hebben ook nog een goeie web designer nodig die vrijwillig wat in elkaar knutselt voor onze toekomstig roelerende clan en die een beetje creatief kan denken)!
Ikzelf iig niet, want ik ben slecht in websites maken!
De enige website die ik ooit heb gemaakt zag er nu niet echt verbluffend uit;)!
Tot morgen beste tweakers, ik hoor het nog wel van jullie
mail naar: rolanddeweerdt@hotmail.com
Of icq me!
© ocf81 1981-infinity
tampert, kriminalpolizei
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Hey, welke mod heeft mijn bericht gewijzigdOp woensdag 16 januari 2002 23:54 schreef Ro2 het volgende:
[..]
yep indeed, nu nog ff afwachten hoeveel mensen we kunnen vinden. minimaal 6 ofzo, dat lukt makkelijk denk ik :)!
Ff een lijstje van mensen die het een goed idee vinden:
----------------
Ikzelf
Off81
Gabberjoost
Evilernie
J.A.M.F
OeDeLdOeDeL
mrdata
---------------
We hebben ook nog een goeie web designer nodig die vrijwillig wat in elkaar knutselt voor onze toekomstig roelerende clan en die een beetje creatief kan denken)!
Ikzelf iig niet, want ik ben slecht in websites maken!
De enige website die ik ooit heb gemaakt zag er nu niet echt verbluffend uit;)!
Tot morgen beste tweakers, ik hoor het nog wel van jullie
mail naar: rolanddeweerdt@hotmail.com
Of icq me!
We hebben inmiddels ook een naam :):
'Dutch Tweakers Sturmovik Squadron' (DTSS) by J.A.M.F
© ocf81 1981-infinity
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Ik blijf erbij.. Falcon 4.0 overslaan is iets heel erg moois missen. Maar wellicht zal LOMAC ook ERG goed worden, ik koop hem in ieder geval ookOp donderdag 17 januari 2002 13:29 schreef Evilernie het volgende:
Ik ben een beginnende iets professionelere simmer. Al die andere superduffe flightsims (ff lightning 3 enz..) heb ik nu wel gehad, Ik wi lnu gewoon een stapje hoger en iets moeilijker en dus realistischer. Falcon 4 sla ik dan gewoon over en wacht op de opvolger of iets soortgelijks ervan... Het lijkt me echt heel gaaf om op een LAN echt zo'n missie te doen. Zo'n VFS is volgens mij echt heel gaaf...
scripts zijn verpestOp maandag 14 januari 2002 12:36 schreef tazzman het volgende:
[..]
Als ik naar je specs kijkt dan heb je een P133? Da's toch niet serieus of wel?
Zelfs op mijn TB900@1Ghz, 512MB (@CAS2+133Mhz), GeForce2 GTS 32MB onder Win2k/Sp2 moet ik de detail levels iets omlaag schroeven om het spel soepeltjes op 1024x768 te laten lopen. Maar het ziet er nog steeds waanzinnig uit.
Het enige wat ik merk is dat als ik een missie laad (single mission of career mode) dat hij dan de kist geladen heeft en 'plop' 1 seconde later is de rest van het landschap erook. Verder heb ik niet echt last van "pop up" effecten.
Wat betreft dat opstijgen, enkele hints:
1. Je FLAPS moet je wel op TAKE OFF zetten anders genereer je never nooit de lift om snel op te stijgen.
2. Je hebt niets voor niets RUDDERS. Hoewel je in een jet sim deze bijna nooit gebruikt, zijn ze bere handig in een WW2 sim. Niet alleen kan je scherpere bochten draaien maar ze zijn noodzakelijk voor het besturen van de kist op de grond. De reden dat die kist naar links of rechts trekt komt door het torque effect van die waanzinnig krachtige motor die voor je zit. Dit moet je compenseren door je rudders. Mijn ME109 trekt naar links bij het opstijgen op full throttle - een beetje rechts rudder geven en alles gaat prima.
3. Trim is ZEER belangrijk. Eigenlijk elke kist zonder Fly By Wire (zoals de F-16) moet constant bijgetrimt worden. Als je wat extra TRIM Up geeft voordat je in take off gaat, kom je automatisch snel los.
4. Wat ik handig vind is het locken van mijn tail-wheel voor take off. Dan kan de kist niet sturen op zijn tail-wheel en reageert enkel op je rudders. Dan blijft hij veel stabieler tijdens take off.
Wat betreft trim etc.. ik zou eigenlijk aanraden om wat vlieglessen met FS2002 Pro te volgen. Ja dat klinkt erg raar maar sinds dat ik dat als studentje in een Cessna 150 rond getuft hebt, heb ik veel meer inzicht gekregen in het belang van rudders, trim etc etc. En dat werpt zijn vruchten af in IL-2!
Verwijderd
Dan zal ik maar snel het spel gaan halen, ff oefenen online, en samen op GoT het squadron een solide vorm geven, voor we ons aanmelden op 24 Januari.Enlist Today for the IOW!
The Ilyushin Online War begins enlistment today for their next online event! You can find out more detailed information from their website, including rules, dates, registration contacts, and times. Don't miss your chance! Enlistment Dates for January 2002 are today, and on January 24th.
Ilyushin 2 Online War Website http://www.jagdgeschwader.com/
General Contact Information:
webmaster@jagdgeschwader.com
Enlistment:
adigalland@jg26.de for VVS Enlistment
steinhorst@jg26.de for Axis Units Enlistment
tampert, kriminalpolizei
Jah, dat van die hoofdbeweging snap ik. En die view hierboven is met 'end'.Op zondag 20 januari 2002 16:01 schreef Evilernie het volgende:
dat is realisticsh...druk eens op end
het moet BTW de bewegingen van het hoofd van de vlieger voorstellen
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Oke, thanx...Op zondag 20 januari 2002 17:49 schreef s_roubos het volgende:
Nee, hier is een knop voor. D geloof ik, dan kijkt de piloot recht door het vizier. Even goed in je key layout sheet kijken (of heb je hem geleeched?) Je kan natuurlijk ook een paar keer F1 doen, en met alleen een vizier vliegen.
ach, je hangt igg droog onder je parasolOp maandag 21 januari 2002 13:47 schreef TheKnightsTemplar het volgende:
Na een ontmoeting met een aantal bommenwerpers, was ik.... euhh... gedwongen om mijn vliegtuig te verlaten.
[afbeelding]
Verwijderd
Zal niet aan het spel liggen hoor...denk dat jij iets fout doet ?Op maandag 21 januari 2002 15:19 schreef Manic het volgende:
Tjonge jonge, leek me wel een leuk spel dus ik ff de demo downen.
Na veel gezeik eindelijk dat klote ding van de grond, blijft ie maar een meter boven de grond vliegen.
Wil niet hoger, zakt steeds verder en dan benk dood
Word het spel niet leuker van
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
te weinig snelheid. MEt die oude kisten (mmet overigens perfecte flight models) moet je hem gewoon niet omhoog trekken onder de 220 km/h Misschien helpt het voor je als je een take-off met je WEP-boost doet. Dan heb je net iets meer vermogen. Gebruik ook je flapsOp maandag 21 januari 2002 15:38 schreef Manic het volgende:
Jah dat denk ik ook, maar wat ?
Benk misschien te zwaar ?
tampert, kriminalpolizei
Op maandag 21 januari 2002 15:38 schreef Manic het volgende:
Na veel gezeik eindelijk dat klote ding van de grond, blijft ie maar een meter boven de grond vliegen.
Wil niet hoger, zakt steeds verder en dan benk dood
zou goed kunnen..Jah dat denk ik ook, maar wat ?
Benk misschien te zwaar ?
a) Maakt niet uit waar ik mee vlieg, ze doen het allemaal (demo btw)Op maandag 21 januari 2002 16:15 schreef cappie het volgende:
[..]
[..]
zou goed kunnen..
a) waar vlieg je mee? (wapens/vliegtuig setup)
b) gebruik je je War Emergency Power?
c) zet je je flaps op 'Take Off' als je op wilt stijgen?
d) zet je je flaps op 'combat' om zo meer "grip" te krijgen op de lucht als je een attack-run maakt op tanks?
gebruik mijn tips.....War Emergency power is WEP-boost waar ik het over had...Op maandag 21 januari 2002 16:22 schreef Manic het volgende:
[..]
a) Maakt niet uit waar ik mee vlieg, ze doen het allemaal (demo btw)
b) wat zei je
c) jah geloof ik wel eens, ging niet veel beter
d) Hehe, ben alleen nog maar grond tegengekomen
tampert, kriminalpolizei
These are my principles. If you don't like them, I have others.
idd...trimmen is ook heel belangrijk....Op maandag 21 januari 2002 16:49 schreef s_roubos het volgende:
Vergeet niet je trim bij te stellen, maakt veel uit in snelheid (trim zorgt ervoor dat je toestel rechtuit vliegt als je de stick loslaat: Als je niet trimt, maar wel gas geeft zal de neus omhoog gaan. Je bent dan aerodynamisch niet goed bezig, dus het kost snelheid. Trim gaat met ctrl+ pijltoetsen.
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
DaŽs altijd leuk zo'n st@kker opmerking, ik zei toch zelf dat ik liever arcade heb.Op maandag 21 januari 2002 18:11 schreef tazzman het volgende:
DaŽs altijd leuk.. men wilt de meest realistische WO2 simulator vliegen die tot nu toe is uitgebracht op de PC en zodra het ze niet lukt om behoorlijk op te stijgen is het een kutspel....
ja idd...als je je cowl flapZ openzet is hij snel afgekoeld, en hij vreog om starthulp dus dan geef ik hem dat als hij dat wil. het is niet de meest realistische manier maar ja....je moet ergens beginnenOp maandag 21 januari 2002 18:22 schreef RaVeNgEr het volgende:
mjah maar als je daarna je vents open zet dan koelt je motor meteen weer af, dus je kan voor de zekerheid je WEP gebruiken, heb je niet veel schade mee hoor
tampert, kriminalpolizei
meestal spring je er op de grond uit omdat je kist in de fik staat. Je rent dan ook weg omdat de kans groot is dat als hij in de fik staat dat de kist dan ontploftOp maandag 21 januari 2002 19:32 schreef Manic het volgende:
Net ff met de auto pilot mee geweest..... leuk.
Maar niks voor mij, jaren rondjes vliegen rond 1 of andere basis.
Jaren duurde dat landen ook, eindelijk geland, gebeurt er niks.
Dus ik laat die mannetjes eruit springen
Ze springen eruit, na 10m hard lopen springen ze op de grond en blijven ze liggen
Vreemd
tampert, kriminalpolizei
tampert, kriminalpolizei
OMGOp maandag 21 januari 2002 22:32 schreef Marcj het volgende:
Hier een paar pics van grotere hoogte, en met wat meer vliegtuigjes
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, single. Dat was een custum build level (dwz, veeeel vliegtuigjes en op grote hoogte beginnen)Op maandag 21 januari 2002 22:57 schreef Manic het volgende:
[..]
OMG![]()
Is dat mutliplayer? Kun je trouwens mplayer
Dan was het de poster voor je die dat zei.. Maar ik vind "dat klote ding" nou ook geen uiting van enige diepgang.Op maandag 21 januari 2002 18:22 schreef Manic het volgende:
[..]
DaŽs altijd leuk zo'n st@kker opmerking, ik zei toch zelf dat ik liever arcade heb.
En ik heb nooit gezegt dat het een kutspel is....beetje kinderachtig hoor
Vraag alleen hulp hoe ik dat ding in de lucht krijg.
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Verwijderd
Verwijderd
alsk een joystick had zouk het zo doen hoor...Op dinsdag 22 januari 2002 21:10 schreef Ro2 het volgende:
Wil je lid worden van het Dutch Tweakers Sturmovik squadron?
Ff naar ons forum dan ==>
http://pub31.ezboard.com/bdtsssquadron
klik hier voor downloadContents of IL-2 patch 1.03 include:
Bug Fixes
1. Solved centering force problems with some force-feedback joysticks.
2. Fixed stutter issue when playing mission files with large amounts of ground activity.
3. Fixed the issue with custom skins appearing incorrectly when playing dogfight missions.
4. Corrected mistakes in aircraft machine guns rate of fire.
Updates
1. Native characters in saved filenames can now be used.
2. Implemented support for the latest version of the UBI Game Service.
3. Modified aircraft AI-controlled turret aiming routines to be less accurate.
4. Added kill messages for multiplayer sessions.
Regarding the stutter issue, this patch should greatly alleviate the problem. However, please be aware that if you attempt to run IL-2 at greater detail levels than your hardware is capable of, you will have performance degradation. In such a case, we highly recommend lowering your detail levels and sound quality.
© ocf81 1981-infinity
Ik speel iig met een stick (logitech force 3DOp maandag 28 januari 2002 20:24 schreef Neejoh het volgende:
Spelen jullie allemaal met een stick?? Zelf heb ik op het moment een Trustmaster Firestorm ForceFeedback gamepad, en is het opzich wel mee te doen, maar het "gevoel" is er neit.. Is de Thrustmaster Afterburner een mooi alternatief?
* Neejoh heeft het net vandaag gekocht, en is druk bezig met de training *
Ik vind de * gabberjoost * kleur van de letters trouwens slecht gekozen.. Ik ga er zo scheel van kijken op die blauwe lucht!
Jah lag gewoon aan dat ding, was zo'n half bommenwerpen half fighter.Op dinsdag 22 januari 2002 16:05 schreef tazzman het volgende:
[..]
Dan was het de poster voor je die dat zei.. Maar ik vind "dat klote ding" nou ook geen uiting van enige diepgang.
Krijg je dat ding nou wel of niet in de lucht?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq