Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

XboX te duur?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 472 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ed_Capone
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-07 13:22

Ed_Capone

Het leven is geen bitterbal

Maar dat is een ander verhaal. Xbox = te duur in vergelijking met de competitie.
Daar moet ik je gelijk in geven. Als console hadden ze de X-box beter iets meer kunnen uitkleden zodat hij goedkoper werd. En dingen zoals een ethernet kaart, HD en dat soort spul als uitbreidingsmogelijkheden aan kunnen bieden op de markt. Maar zoals hij nu is kun je ook niet van Microsoft verwachten dat ze hem met 500 piek verlies zouden verkopen.
Wel dan?

Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.

Verwijderd

Volgens mij maakt Microsoft winst op de Europese Xbox (anders wel break-even). Ze zouden $100 verlies maken per Xbox. Dat is 250 gulden. De Xbox is hier 300 gulden duurder dus maken ze geen verlies. Waarom verkoopt Microsoft haar console dan niet met verlies net zoals in de VS? 800 piek klinkt al weer veel antrekkelijker.

Ik zie de Xbox niet zo snel in prijs verlagen. Ik zou mij gigantisch genaaid voelen als ik een Xbox koop bij launch en erachter kom dat hij naar 1.5 maand in prijs wordt verlaagd om te concurreren met de GameCube.

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 15:28 schreef ds het volgende:
Volgens mij maakt Microsoft winst op de Europese Xbox (anders wel break-even). Ze zouden $100 verlies maken per Xbox. Dat is 250 gulden. De Xbox is hier 300 gulden duurder dus maken ze geen verlies. Waarom verkoopt Microsoft haar console dan niet met verlies net zoals in de VS? 800 piek klinkt al weer veel antrekkelijker.

Ik zie de Xbox niet zo snel in prijs verlagen. Ik zou mij gigantisch genaaid voelen als ik een Xbox koop bij launch en erachter kom dat hij naar 1.5 maand in prijs wordt verlaagd om te concurreren met de GameCube.
M'n opmerking op de vorige blz niet gezien? Belastingen. Dat is geen onzin, de X-box wordt gezien als spelcomputer, niet als media-apparaat, dus zit er veel belasting op. En dan heb ik het nog niet over de BTW (19% hier tegenover 8% in de VS)

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op maandag 28 januari 2002 15:32 schreef MrRudi het volgende:

[..]

M'n opmerking op de vorige blz niet gezien? Belastingen. Dat is geen onzin, de X-box wordt gezien als spelcomputer, niet als media-apparaat, dus zit er veel belasting op. En dan heb ik het nog niet over de BTW (19% hier tegenover 8% in de VS)
Zijn vorige bericht niet gezien?
Waarom is de gamecube dan 30 piek duurder? En de Xbox 400 piek duurder?
* Thunder je ne snappez vous pas enzo

• Ed_Capone

Ed_Capone

Misschien matst Nintendo ons? :?
Ik zou geen andere reden weten.

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 15:06 schreef ds het volgende:
Yep, dat apparaatje was ook een wereldwijd succes he?
You get the point...? In die tijd telde je 1000 piek neer voor een machine die nix, maar dan ook he-le-maal nix kon. En ja, de VideoPac was een regelrechte flop. Mensen bestonden uit 3 pixels. Explosies uit simpele witte ruis. Het toetsenbord was een vel plastic. En nu lopen we te klagen over een machine die het 5000-voudige kan, maar evenveel kost (of eigenlijk minder, inflatie meegerekend)... B-)

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 15:47 schreef Thunder het volgende:

[..]

Zijn vorige bericht niet gezien?
Waarom is de gamecube dan 30 piek duurder? En de Xbox 400 piek duurder?
* Thunder je ne snappez vous pas enzo
Uhm... :?

Microsoft moet meer belasting betalen :?

}:O

• Thunder
  • Niet online
Op maandag 28 januari 2002 15:53 schreef Ed_Capone het volgende:
Misschien matst Nintendo ons? :?
Ik zou geen andere reden weten.
Mja of MS naait ons :*

• Ed_Capone

Ed_Capone

Op maandag 28 januari 2002 16:47 schreef Thunder het volgende:

[..]

Mja of MS naait ons :*
En Sony dan ook niet te vergeten.

• Thunder
  • Niet online
Op maandag 28 januari 2002 16:55 schreef Ed_Capone het volgende:

[..]

En Sony dan ook niet te vergeten.
Mja die ook :* :+

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 21:02
Je moet iig niet denken in termen van matsen en naaien, bovendien is de belasting niet in heel europa hetzelfde als in Nederland...

In Duitsland is de PS2 ook al sinds de launch ongeveer €350 geweest, dus waar ligt het verschil aan?

Misschien ligt het wel aan de grote van de doos, of iets anders kleins...

Maar het is echt niet zo dat Nintendo zegt van: die arme nederlanders, altijd trouwe gamers geweest, en goed voor zeker 0,1% van onze sales, laten we ff het zo regelen dat we nog meer verlies maken op onze console door de importkosten van de prijs af te trekken.

Verder tja, een echt antwoord... misschien heeft een gamewinkel eigenaar het, of iemand die op schiphol werkt ofzo :z

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 14:44 schreef AtomicShockwave het volgende:
Xbox duur? ps2 kosstte een jaar geleden oook 1400 piek! Maar ik denk dat die XboX vet errors gaat krijgen, ik heb gewoon zo'n voorgevoel. Bluescreens etc. :+
IMHO is een PC gewoon nog steeds de onverslagen winnaar
nee ze zijn nu groen van kleur
sorry geen blauwe meer

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Op maandag 28 januari 2002 20:54 schreef SEFje het volgende:
Je moet iig niet denken in termen van matsen en naaien, bovendien is de belasting niet in heel europa hetzelfde als in Nederland...

In Duitsland is de PS2 ook al sinds de launch ongeveer €350 geweest, dus waar ligt het verschil aan?

Misschien ligt het wel aan de grote van de doos, of iets anders kleins...

Maar het is echt niet zo dat Nintendo zegt van: die arme nederlanders, altijd trouwe gamers geweest, en goed voor zeker 0,1% van onze sales, laten we ff het zo regelen dat we nog meer verlies maken op onze console door de importkosten van de prijs af te trekken.

Verder tja, een echt antwoord... misschien heeft een gamewinkel eigenaar het, of iemand die op schiphol werkt ofzo :z
owkee dan....moest ik toch ff op replyen :9

Nintendo zegt idd niet arme Nederlanders aangezien het algemene beleid gemaakt word in Japan (geld ook voor Sony btw). Invoerrechten en belasting zullen hetzelfde zijn voor Gamecube en XBox tenzij MS het voor elkaar heeft gekregen die XBox als peecee in te voeren maar dat lijkt me sterk.

De prijs word dus gemaakt door de onderdelen die in die machine zitten...XBox vol gerost met veel extra's ten opzichte van de Kjoeb. Nintendo maakt gewoon een console zonder DVD zooi e.d. dat scheelt natuurlijk wel op de prijs.
En Microsoft zal wel errug veel kwijt zijn om die console te laten maken aangezien een marge van 2 tot 4% wel belachelijk is. Vandaar dat MS die Box kan houden tot ie onder de 400 euro komt, verkoopprijs dus.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56

-SaveMe-

-klik-

Op zondag 27 januari 2002 22:58 schreef MrRudi het volgende:

(Halo) vind ik niks. Grafisch fantastisch hoor, maar het is FPS nummer 3000, en FPS'en horen op een PC vind ik.
Hmmm, de mens is een gewoonte dier ? We weten mometeel niet beter dan dat FPS-en slechts op de PC speelbaar zijn ?
Wellicht dat over 2 jaar het FPS genre NOG groter is omdat het blijkbaar WEL goed werkt op een next-gen console ??
Naar horen zeggen is HALO erg geslaagd als shooter, met name de controls.
RPG's waren ook voorbehouden aan PC's, maar je ziet steeds meer RPG's op consoles (alhoewel de meeste meer hack 'n slash rpg's zijn). Morrowind is ook zo'n spel wat de kloof tussen console en PC zal doen vervagen...
MAW ik vind een argument dat iets op <ander platform> thuishoort geen goed argument.

2C

GamiQ, de game notes app met game maps!

Verwijderd

1 woord:
ja ik vind hem te duur

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56

-SaveMe-

-klik-

AtomicShockwave schreef het volgende:
IMHO is een PC gewoon nog steeds de onverslagen winnaar
Hmmmm,
ik persoonlijk begin steeds meer te balen van de PC als spelletjes platform. En dan ben ik toch echt een die-hard gamer. Redenen:

1) lifecycle van de hardware word steeds korter;
net een vette peecee gekocht, blijkt spel <a> weer net niet lekker te lopen. Gelukkig hebben we videokaarten producent <x> die elke 2 maanden een nieuwe generatie kaarten uitbrengt. Om de generatie upgrade ik maar mee om bij te blijven. Na een jaar moet ik toch al wel weer een nieuw mainboard + cpu, want mij toenmalig snelste machinetje is al weer onderin de middenmoot beland. AArgh, blijkt dat mijn ram ook niet meer van het juiste type is...
ach kopen we dan ook nog maar ff...
2) compatibiliteit en patches; het aantal spellen wat direct fatsoenlijk speelbaar uitkomt lijkt met de dag kleiner te worden. meestal staan binnen een aantal dagen na release de eerste patches al klaar
3) Instellingen;
Het eerste uur na aanschaf van een spel ben je kwijt aan het vinden van de juiste instellingen zodat het een beetje fatsoenlijk loopt op je systeem. Dit wordt minder naarmate je PC up to date, en dus duurder, is.
4) Prijs; X-box duur ??? Duh. Een beetje gamePC kost het driedubbele. En om bij te blijven gemiddeld wel 1 (minor upgrade per jaar. Na 2 jaar ben je meestal wel toe aan een major upgrade. Tel uit je winst. De lifecycle van een console ligt nog altijd op een kleine 3 jaar. En binnen die 3 jaar weet je wel wat je krijgt, wat je aan het apparaat hebt, en dat het goed draait, met alle opties.

Als games op de console 'volwassener' worden, dan is de console een geduchte concurrent voor de PC. Want uiteindelijk gaat het om het hebben van FUN. En als dat op een console NET ZO GOED kan voor een fractie van de prijs..... dan weet ik het wel....

2c

GamiQ, de game notes app met game maps!

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 15:32 schreef -SaveMe- het volgende:

[..]

Hmmm, de mens is een gewoonte dier ? We weten mometeel niet beter dan dat FPS-en slechts op de PC speelbaar zijn ?
Wellicht dat over 2 jaar het FPS genre NOG groter is omdat het blijkbaar WEL goed werkt op een next-gen console ??
Naar horen zeggen is HALO erg geslaagd als shooter, met name de controls.
Gewoontedier...ja, zekers. Ik vind een FPS op een console niet fijn spelen omdat ik toetsenbord+muis gewend ben. Ik denk dat iemand die nooit een FPS op de PC heeft gespeeld er minder problemen mee zal hebben. Maar goed, ik word zowiezo ziek van al die FPS games dus van mij hoeft het niet groter te worden.
RPG's waren ook voorbehouden aan PC's, maar je ziet steeds meer RPG's op consoles (alhoewel de meeste meer hack 'n slash rpg's zijn).
Pardon? Dit zul je net andersom bedoelen. RPG's waren al op consoles voordat er PC's bestonden. Zelda, Final Fantasy e.d. bestaan al langer dan de PC. En daarvoor werden ze gemaakt voor de homecomputers (PC88, PC-Engine, MSX, C64 e.d.). Consoles hebben ook veeeeeel meer RPG's (waarvan de helft nooit Europa haalt helaas :()

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-11 10:52
FPS op een console zuigt btw
1) lifecycle van de hardware word steeds korter;
net een vette peecee gekocht, blijkt spel <a> weer net niet lekker te lopen. Gelukkig hebben we videokaarten producent <x> die elke 2 maanden een nieuwe generatie kaarten uitbrengt. Om de generatie upgrade ik maar mee om bij te blijven. Na een jaar moet ik toch al wel weer een nieuw mainboard + cpu, want mij toenmalig snelste machinetje is al weer onderin de middenmoot beland. AArgh, blijkt dat mijn ram ook niet meer van het juiste type is...
ach kopen we dan ook nog maar ff...
Als je nadenkt voordat je iets koopt dan komt dit niet voor, het is tegenwoordig "in" om dit soort dingen over de pc te zeggen, net zoals veel net beginnende gamers klagen over te hoog grpijsde kaarten (terwijl ze niet weten dat het vroeger veel erger was)
Ik upgrade af en toe bepaalde onderdelen, die gaan redelijk lang mee alvorens ik ze weer hoef up te graden, toch kan ik alle spellen in 1024 op de hoogste kwaliteit spelen, om de zoveel tijd komt er weer een nieuwe generatie spellen (doom3, unreal 2 in dit geval) die de lat in een keer weer flink verleggen, dat gebeurt echter een keer in de 1,5 a 2 jaar, dus daar heb ik dan ook mn hw upgrades op afgestemt
2) compatibiliteit en patches; het aantal spellen wat direct fatsoenlijk speelbaar uitkomt lijkt met de dag kleiner te worden. meestal staan binnen een aantal dagen na release de eerste patches al klaar
Mee eens, maar dit geldt voor de meeste software, daarnaast beginnen veel mensen ook weer te zeiken als je het spel iets langer uitsteld om het beter te maken
3) Instellingen;
Het eerste uur na aanschaf van een spel ben je kwijt aan het vinden van de juiste instellingen zodat het een beetje fatsoenlijk loopt op je systeem. Dit wordt minder naarmate je PC up to date, en dus duurder, is.
Wat een onzin, als jij daar lang over doet is er toch wel iets mis met je, het enige waar ik enigzins mee loop te spelen dan zijn de toetsencominaties, maar dat is 1x en nooit weer, btw: een console heeft dat probleem ook (zie thps3: alle verschillend e combo's etc).
4) Prijs; X-box duur ??? Duh. Een beetje gamePC kost het driedubbele. En om bij te blijven gemiddeld wel 1 (minor upgrade per jaar. Na 2 jaar ben je meestal wel toe aan een major upgrade. Tel uit je winst. De lifecycle van een console ligt nog altijd op een kleine 3 jaar. En binnen die 3 jaar weet je wel wat je krijgt, wat je aan het apparaat hebt, en dat het goed draait, met alle opties.
Die console is idd duur, omdat zon ding tegenwoordig maar weinig toevoegd tov de pc, daarnaast gaat zon ding misschien wel 3 jaar mee, maar is ie na 3 jaar hopeloos ouderwets en ligt de pc weer voor, tja, die console kun je niet upgraden

De xbox is hier niet duur door de btw of de (3-4%) importheffing, maar die is duurder omdat nederland een dichtgetimmerd netwerk van wederverkopers/importeurs heeft, dat iedere vorm van parralel import inperkt, waarom betaal je incl 19% btw voor een high end videokaart in de VS soms wel 400 piek minder en voor cd's en dvd's (incl 19%btw) maar de helft?

Omdat veel importeurs/distributeurs een mini monopolie hebben en dat ook lekker misbruiken

Het ergste is ook nog een dat een dollar voor een inwoner van de vs maar iets van 1,70 waard is, hij betaald dus nog veel minder,
een ti500 heb je daar (excl) dus al voor $280x1,70=476 piek!!! ...dat is pas iets om over te zeiken, dan vind ik namelijk die 19% btw nog wel meevallen

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

ach zometeen moet je voor de GameCube ook een ethernet kaart kopen, en een extra expension die dient als HDD en je zal in het begin nog een memoerycard moeten kopen, allemaal veel geld weer extra kwijt..

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:34
Ik vind al die next-gen consoles gewoon teveel geld kosten, omdat er te weinig coole games (voor mij dan) voor elke console zijn. Ik kan de PS2 spellen die ik zou willen hebben op 1 hand tellen, en op de X-box weet ik er maar 1 die ik zou willen (Buffy). Weinig kans dat ik zoveel geld aan hardware uit ga geven voor die paar spelletjes.

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:57

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ik zal me nu ook maar eens in deze discussie mengen.

14 maart wordt de dag waarop ik een X-box ga halen en daar kunnen al deze discussies nix aan gaan veranderen. De reden dat ik 'm ga halen is, omdat ik nog geen DVD-speler heb en ik gewoon al een hele hoop coole games heb gespot die zeer binnenkort gaan uitkomen.

Verder vind ik het ook gewoon extreem cool dat ie ook nog dobly en dat soort zut ondersteunt.

Ik moet ook in een gedeelte met -SaveMe- meegaan, omdat ik ook gewoon moe wordt van het feit dat een PC zo snel verouderd. Ik heb m'n PC nu nog geen 2 jaar en ik kan al echt niet meer genieten van spellen met alle opties maximaal. Dit zul je bij een console niet hebben en hopelijk komen er over een jaar of 3 ook nog spellen uit waaarvan ik zoiets heb van :9~ . Waarschijnlijk zijn deze dan wel achterhaald wat betreft mogelijkheden in vergelijking met een PC, maar in deze 3 jaar heb ik dus geen nieuwe hardware moeten kopen voor die PC om bij te blijven. En in deze 3 jaar heb ik volgens mij toch ook echt geen nieuwe hardware nodig om nog te kunnen tekstverwerken, internetten of weet ik veel wat ;)

* Ruud2001 kan niet wachten tot het 14 maart is *-)

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Verwijderd

De PS2 was ook duur in het begin (1200,- :?)

En dan te bedenken dat Microsoft er in het beging VERLIES op maakt...

• Thunder
  • Niet online
Op dinsdag 29 januari 2002 22:10 schreef WouteRF het volgende:
ach zometeen moet je voor de GameCube ook een ethernet kaart kopen, en een extra expension die dient als HDD en je zal in het begin nog een memoerycard moeten kopen, allemaal veel geld weer extra kwijt..
Alleen een memory-kaartje ala 60 piek
* Thunder heeft internet op zn PC en da's al meer dan genoeg :Y) (Gaat zowiezo niet werken met usb adsl modem)

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 10:16 schreef Thund3rKn0L het volgende:
De PS2 was ook duur in het begin (1200,- :?)

En dan te bedenken dat Microsoft er in het beging VERLIES op maakt...
Dat doet en deed Nintendo en Sony ook

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 22:10 schreef WouteRF het volgende:
Ja, hallo. Niks moet. Als je het niet wilt dan koop je het gewoon niet. SIM-PEL

Je bent niet verplicht iets te kopen. Kom op zeg |:(

Nintendo maakt ook verlies maar zij maken al weer winst als ze 1 spel erbij verkopen. Microsoft moet minstens 3 spellen verkopen (vandaar de bundels).

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Ok uiteindelijk zal ik op de release day ook wel een paar X Boxen in mijn sjoppie hebben, maar niet van harte.

Hetgeen ik nu al zie gebeuren is namelijk dat de X-Box na de zomer, augustus/september zwaar in prijs verlaagd word aangezien de verkopen zwaar tegenvallen. Maart/April zijn echt rustige maanden en de prijs van de X-Box ligt ver boven die van de GameCube en PS2. De prijs zal zakken onder de 400 euro, ze moeten wel anders zijn ze vrij rappie van de consolemarkt af, hetgeen veel kwade reacties zal losbrengen bij degene die de X-Box op de release hebben gekocht. Alle geluiden die ik nu vanuit het distributiekanaal hoor bevestigen dit ook.

De marge op een X-Box voor de distributeur en dealer is zwaar naadje, het is puur service om dat ding te verkopen. De verwachting is ook dat Microsoft de dealers niet gaat compenseren bij een prijsverlaging. Oftewel alles wat je hebt liggen moet je geld bij leggen.

Conclusie: op de release day worden consoles verkocht voor diegene die niet kunnen wachten. De rest word verkocht na de prijsvelaging in het najaar. Deze conclusie heb ik samengesteld in combinatie van de reacties van mijn distributeurs en mijn klanten...

correct me if im wrong........(ben liever wrong dan weer megaveel dinero kwijt op een console)

• PromWarMachine
  • Laatst online: 21:36

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op maandag 28 januari 2002 14:30 schreef Ed_Capone het volgende:
Weet ik maar ze zijn net begonnen, je weet niet wat er over 1,5 jaar allemaal is. Het enige dat nu vast staat zijn de specs en de eerste lading games. Hier de X-box games

[..]
En zeg nu niet dat dit allemaal fuck spellen zijn.
Die spellen zijn allemaal best ok, maar je vergeet een dingetje te noemen... Da's de prijs!

'k Zag net 3 games in de Bart Smit, 70€ per stuk! |:(

Jouw lijstje is dan dus goed voor 3290€ (7250 gulden), exclusief XboX, dat vind ik een behoorlijke prijs...

Dividend for Starters

• Ed_Capone

Ed_Capone

Op dinsdag 05 februari 2002 01:46 schreef PromWarMachine het volgende:

[..]

Die spellen zijn allemaal best ok, maar je vergeet een dingetje te noemen... Da's de prijs!

'k Zag net 3 games in de Bart Smit, 70€ per stuk! |:(

Jouw lijstje is dan dus goed voor 3290€ (7250 gulden), exclusief XboX, dat vind ik een behoorlijke prijs...
Da's zeker een bak met geld. Maar ja ik vind ook niet alles mooi. Maar wel een groot deel. Maar wanneer je de eerste release games met de games vergelijkt die 1,5 jaar later uitkomen dan zie je toch meestal een aardig verschil in kwaliteit. Wat trouwens ook wel logisch is, doordat de devellopers natuurlijk ook moeten leren programmeren met die devellopers kit. Maar met deze lijst kun je je voorlopig wel redden lijkt mij.

Don't get me wrong, ik vind het ook teveel geld voor een game, maar ja ik zou liever 15 Euro meer neertellen voor games voor een console die mij het meeste aanspreekt, dan dat ik voor een andere console kies omdat deze goedkoper is.

(NEE, het is niet dat de XboX mij het meeste aanspreekt, maar ik wil alleen aangeven dat je voor je eerste keus moet gaan en op dit moment heb ik die nog niet)

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Wat maakt het nu eigenlijk uit of je wacht voor een xbox. Je leeft nu dus koop een ps2 of een dc. Of natuurlijk een computer voor 3000,-

ik heb ps2 en comp >:) en ik moet zeggen, een console koop je omdat het zo veel meer vet relaxed is dan een pc (en voor final fantasy natuurlijk). Het enige waar je je zorgen over hoeft te maken is een nintendovinger, en met de pc een muisarm:7. Dat laatste is denk ik iets erger.

TMAXTINT

• Fred_Perry
  • Laatst online: 18-11 21:11
Op maandag 28 januari 2002 13:42 schreef Ed_Capone het volgende:
Ok je hebt gelijk wanneer je het zo bekijkt van de verkoopprijzen in VS, Japan en Europa. Maar je moet toegeven dat qua hardware dat er in zit je er toch weinig van kan zeggen. De X-box is wanneer je op de specs let toch echt wel superieur aan alle andere consoles.

Xbox vs Gamecube

CPU 733Mhz - 405Mhz
GPU 300Mhz (Nvidia + Microsoft) - 202,5Mhz (ATI)
MEM 64MB - 42MB
MEM Bandbreedte 6,4Gb/s - 3,2Gb/s
Ik hoop toch dat je weet dat je spec van beide consoles niet met elkaar kan/mag vergelijken. Een powerpc cpu is heel iets anders dan een Intel cpu.

Trouwens, je kan wel gaan gooien met megahertzjes en mb's, maar wie zegt dat deze hertzjes/mb's volledig worden gebruikt...
Pagina: 1 2 Laatste