he wat vinden jullie nou van die belachelijke prijs voor de XboX, over de duizend piek? vette onzin of kijg ik wel waar voor me geld? nu denk ik er toch sterk aan om een Gamecube te kopen, kan ik tenmiste zelda-en ?
alles is duur wanneer iets uitkomt.. dus duur; nee..
ik heb ook 1 v/d eerste Ps2's gekocht voor heel veel geld..
Precies, en nu heb je em met GT3 voor 800piek dan baal je toch????Op vrijdag 23 november 2001 00:13 schreef Kev0867 het volgende:
alles is duur wanneer iets uitkomt.. dus duur; nee..
Ik denk dat het per doelgroep verschilt wat je veel vindt. Voor een puber op de middelbare school is de Xbox waanzinnig duur (ook voor de meeste ouders), een student met een dikke bijbaan denkt even na en koopt er één.
Om maar te zwijgen over de fulltime werkende gamers.
Geeft ook wel een beetje de doelgroep van Microsoft aan, ben je 10, koop een Gamecube, ben je 18+, koop een Xbox.
Om maar te zwijgen over de fulltime werkende gamers.
Geeft ook wel een beetje de doelgroep van Microsoft aan, ben je 10, koop een Gamecube, ben je 18+, koop een Xbox.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Valt me op dat iedereen alles tegenwoordig maar veel te duur vind...de consoles zijn te duur, de spellen zijn te duur, DVD's zijn te duur, CD's zijn te duur (dáár ben ik het mee eens trouwens). Maar vroeger (ouwe lullen syndroom) was een transformer van 75 piek OOK onbetaalbaar voor me, dus die kreeg ik ook maar 2 of 3 per jaar of zo, en anders moest ik maar een bijbaantje zoeken (wat ik dus ook deed). Jullie zijn gewoon een stel verwende krengen dat is het

Als je iets te duur vind, dan koop je het toch gewoon niet? En als je iets wilt hebben, dan zorg je er maar voor dat je er geld voor hebt. Of je het het geld waard vind bepaal tenslotte alléén jij!
Als je iets te duur vind, dan koop je het toch gewoon niet? En als je iets wilt hebben, dan zorg je er maar voor dat je er geld voor hebt. Of je het het geld waard vind bepaal tenslotte alléén jij!
edit:
Ja ik heb gedronken en moest dit gewoon ff kwijt ja
Verwijderd
....waarom nou uberhaubt een GameCube of die ander Box 
kopen...wat heeft dat jouw meer te bieden dan een "beetje" snelle PC.
Verwijderd
Andere spellen dan een triljoen first person shooters...Op vrijdag 23 november 2001 01:58 schreef Wilson_Fisk het volgende:
....waarom nou uberhaubt een GameCube of die ander Box
I totally agree. Wat verwacht men dan voor een (op dit moment) state of the art spelcomputer (waarin je ook nog dvd's kan afspelen) te betalen? 300 piek ofzo? Kom ff op jongens.Op vrijdag 23 november 2001 01:58 schreef MrRudi het volgende:
Valt me op dat iedereen alles tegenwoordig maar veel te duur vind...de consoles zijn te duur, de spellen zijn te duur, DVD's zijn te duur, CD's zijn te duur (dáár ben ik het mee eens trouwens). Maar vroeger (ouwe lullen syndroom) was een transformer van 75 piek OOK onbetaalbaar voor me, dus die kreeg ik ook maar 2 of 3 per jaar of zo, en anders moest ik maar een bijbaantje zoeken (wat ik dus ook deed). Jullie zijn gewoon een stel verwende krengen dat is het![]()
![]()
edit:
Ik vond 1149 piek voor een ps2 ook duur (en 999 piek ook). Mja, dan koop ik hem dus niet he. Niet zo zeuren om alles maar voor niets te willen.
Ik heb toen ik klein was ook zo vaak lopen sparen voor mn spullen als een stereo (6 meier voor een jongentje van 12 is best een hoop geld ja), en lang daarvoor mn guldenpijp vullen tot ik 100 piek had en dan wat moois kopen (een RC-auto
te duur of niet te duur..
Als ik als gamesjop eigenaar al twijfel of ik wel XBox wil gaan voeren in mn toko, geeft je toch te denken
oftewel ik ben gek, aangezien ik er eigenlijk niet omheen kan.
ofwel ik ben niet bereid weer een rug of wat op een console toe te leggen (DC doet me nog steeds auw!)
Als ik als gamesjop eigenaar al twijfel of ik wel XBox wil gaan voeren in mn toko, geeft je toch te denken
ofwel ik ben niet bereid weer een rug of wat op een console toe te leggen (DC doet me nog steeds auw!)
Verwijderd
Dat heeft toch weinig met de prijs te maken en meer met de markt. Er wordt gewoon weinig gekocht nu, alle winkels hebben daar last van. Deze periode met sint en kerst maken heel wat goed maar de rest van het jaar is het bijzonder treurig, en dan spreek ik toch echt uit ervaring. Eigenlijk is een specifieke gameswinkel niet meer te doen, the time is over. Er wordt a) steeds meer gekopieerd b) steeds meer online besteld...wat moet je dan nog met een winkelOp vrijdag 23 november 2001 03:14 schreef NightHawk het volgende:
te duur of niet te duur..
Verwijderd
ik vind hem best duur maar ja er zit ook dvd in
en ik was eerst vel tegen microsoft (nog steets)
maar deze computer wil ik wel hebben
ookal kost hij ruim 1000 gulden
Verwijderd
PS2 was in het begin 1400 piek en er werden er genoeg verkocht toch? Dus wat is duur.. Een gforce3 kost ook rond de 1000 piek toch?
hoe duur kost de gamecube dan?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Als je alle losse compartimenten van de X-Box bij elkaar optelt, denk ik niet dat de X-Box veel te hoog geprijsd is. Buiten de Seagate hdd, is de rest toch behoorlijk goed en A-kwaliteit spul. Tuurlijk kan de prijs lager, maar als ik me niet vergis worden momenteel de consoles met fl 250,- verlies per stuk verkocht. Op de lange termijn, als meerdere mensen de console voor een lagere prijs bereid zijn om te gaan aanschaffen, komt Microsoft pas uit de onkosten.
Tja, duur is een relatief begrip. De R&D kosten van Sony zijn wellicht hoger geweest, omdat de architectuur compleet vernieuwd is. Daartegenover staan de duurdere compartinenten van de X-Box......tja....wat is het jullie waard.
Tja, duur is een relatief begrip. De R&D kosten van Sony zijn wellicht hoger geweest, omdat de architectuur compleet vernieuwd is. Daartegenover staan de duurdere compartinenten van de X-Box......tja....wat is het jullie waard.
Ik vind het echt onzin om de prijs van de PS2 toen hij uitkwam te vergelijken met de xbox. De PS2 was de ENIGE next generation console die er toen was, en had een monopolie op consolegebied (DC was er al een tijd maar best wel geflopt dus die telt niet).
De xbox heeft nu naast zich de (vet verkochte) PS2 en de Gamecube (die zeker niet onder doet voor de xbox' graphics).
Conclusie met zo'n hoge prijs vergeleken je directe concurenten maak je jezelf niet populair. Dus de xbox is te duur.
De xbox heeft nu naast zich de (vet verkochte) PS2 en de Gamecube (die zeker niet onder doet voor de xbox' graphics).
Conclusie met zo'n hoge prijs vergeleken je directe concurenten maak je jezelf niet populair. Dus de xbox is te duur.
Vandaag is het feest en morgen ook.
Als ze met deze prijs al verlies van 250,- per console maken, hoe kunnen ze dan op langere termijn uit de onkosten komen als ze de prijs nog lager maken zodat meer mensen hem kopen? Of denk je dat de onderdelen zoveel in waarde dalen dat ze uiteindelijk winst kunnen maken op zelfs een lagere prijs?Op vrijdag 23 november 2001 09:45 schreef Robin Shrine het volgende:
Als je alle losse compartimenten van de X-Box bij elkaar optelt, denk ik niet dat de X-Box veel te hoog geprijsd is. Buiten de Seagate hdd, is de rest toch behoorlijk goed en A-kwaliteit spul. Tuurlijk kan de prijs lager, maar als ik me niet vergis worden momenteel de consoles met fl 250,- verlies per stuk verkocht. Op de lange termijn, als meerdere mensen de console voor een lagere prijs bereid zijn om te gaan aanschaffen, komt Microsoft pas uit de onkosten.
nee, mensen die een xbox hebben willen er natuurlijk ook spellen voor. DAAR maken ze de winst op.
De xbox is momenteel DE snelste console van het moment, daarnaast heeft hij een ingebouwde hardeschijf en netwerkkaart. En hij is net zo duur als de ps2 toen deze uitkwam (en in amerika nog steeds is).Op vrijdag 23 november 2001 09:52 schreef GeJe het volgende:
Ik vind het echt onzin om de prijs van de PS2 toen hij uitkwam te vergelijken met de xbox. De PS2 was de ENIGE next generation console die er toen was, en had een monopolie op consolegebied (DC was er al een tijd maar best wel geflopt dus die telt niet).
Het is een boel geld, maar zeker niet te duur...
En het is met de Xbox zoals het met de meeste producten is, als het te duur is, moet je het niet kopen. Je wordt niet gedwongen.
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Mjaw, ik vind elke console te duur, maar als ik objectief naar de prijzen kijk, is het niet duurder als de PS2 of elk andere state of the art console. Alles wat nieuw is in computerwereld is duur. Try to live with it
De tijd zal het leren. De Nintendo richt zich op een heel ander publiek, jonger dus. De X-Box is meer gefocust op gamers van 16 jaar en ouder. Ik denk dat Nintendo geen directe concurrent is voor de PS2 en X-Box. Nintendo boort een iets ander marktsegment aan dan de duurdere concurrenten.
nee joh..ik hartstikke plezier gehad in die tussentijd tot die eindelijk werd verlaagd (ongeveer een jaar!!) dus voor plezier in me leven maakt geld mij nix uit..Op vrijdag 23 november 2001 00:17 schreef Oord het volgende:
[..]
Precies, en nu heb je em met GT3 voor 800piek dan baal je toch????
Ongetwijfeld zal dat zo zijn met spellen als pokemon en digimon , maar ik kan resident evil en Rogue leader nou niet echt iets vinden voor kids tot 12 jaar.Op vrijdag 23 november 2001 14:12 schreef Robin Shrine het volgende:
De Nintendo richt zich op een heel ander publiek, jonger dus. De X-Box is meer gefocust op gamers van 16 jaar en ouder. Ik denk dat Nintendo geen directe concurrent is voor de PS2 en X-Box. Nintendo boort een iets ander marktsegment aan dan de duurdere concurrenten.
Zeker die eerste niet, ik koop al express dat soort spellen niet omdat me dochter dan 1 week wakker ligt hiervan.
Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?
Verwijderd
Dit geloof je toch zelf niet hè? Nintendo richt zich 'op alle leeftijden'. De GameCube IS voor jong en oud m.a.w Nintendo richt zich ook op de 16 jaar en ouder markt.Op vrijdag 23 november 2001 14:12 schreef Robin Shrine het volgende:
De tijd zal het leren. De Nintendo richt zich op een heel ander publiek, jonger dus. De X-Box is meer gefocust op gamers van 16 jaar en ouder. Ik denk dat Nintendo geen directe concurrent is voor de PS2 en X-Box. Nintendo boort een iets ander marktsegment aan dan de duurdere concurrenten.
En de prijs van 1050 pietermannen maakt de Xbox niet echt bepaald aantrekkelijk (al helemaal niet in Nederland).
- Een GameCube voor 600 gulden (voor deze prijs kan je bijna 2 Xboxen kopen!)
- Een Playstation 2 voor 800 gulden
- Een Xbox voor 1050 gulden
Nou, ik weet wel wat ik kies.
Ja, maar aan de andere kant. Games als Project Ego bijv. kunnen niet op de Cube komen. Net als de volgende generatie games. Deze gaan namelijk allemaal gebruik maken van die harde schijf.Op vrijdag 23 november 2001 14:53 schreef ds het volgende:
[..]
Dit geloof je toch zelf niet hè? Nintendo richt zich 'op alle leeftijden'. De GameCube IS voor jong en oud m.a.w Nintendo richt zich ook op de 16 jaar en ouder markt.
En de prijs van 1050 pietermannen maakt de Xbox niet echt bepaald aantrekkelijk (al helemaal niet in Nederland).
- Een GameCube voor 600 gulden (voor deze prijs kan je bijna 2 Xboxen kopen!)
- Een Playstation 2 voor 800 gulden
- Een Xbox voor 1050 gulden
Nou, ik weet wel wat ik kies.
Online spelen, hmmmm. Als je ook maar enigzins hierin geinteresseerd bent. Dan zou ik nog maar een keer naar je opties kijken
(ps2 is trouwens f699,-)
Dus voor f350,- extra krijg je de snelste console, inclusief harde schijf en netwerkkaart.
Het voordeel van de GameCube is dat hij zo goedkoop is, je kan hem dus makkelijk erbij kopen (net als de gameboy)
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Verwijderd
Harde schijf? Netwerkkaart? Het is geen PC
Als ik dat soort dingen nodig vind, of online wil spelen dan zet ik m'n PC wel aan...ik bedoel, dan start ik wel een spel op de PC op (hij staat altijd aan). De consoles heb ik juist níét voor dat soort dingen, maar voor alle andere spellen die ik leuk vind.
Oke, maar die discussie is al uitgebreid aan bod gekomen in een ander draadje.
Verwijderd
Ach iemand die meer dan duizend piek over heeft voor een pc waarmee ie niet eens kan tekstverwerken e.d., is het niet duur nee.
"Kijk mam, een pc voor Fl 1100,-!!!"
"Kijk mam, een pc voor Fl 1100,-!!!"
Inderdaad, in welke context plaats je het begrip "duur". Ik persoonlijk vind de X-Box dus niet duur. Ook niet als ik kijk naar andere consoles. Maargoed, who cares wat ik vindd.
Verwijderd
Euhm.. Men zegt dat je met halo met meer dan 30 mensen kan spelen.. ff nadenken: Die 30 mensen moeten door datzelfde kabeltje als mijn chello (of gebruikt ie nog dialup crapOp vrijdag 23 november 2001 15:27 schreef ViNcE het volgende:
[..]
Deze gaan namelijk allemaal gebruik maken van die harde schijf.
Online spelen, hmmmm. Als je ook maar enigzins hierin geinteresseerd bent. Dan zou ik nog maar een keer naar je opties kijken
Boeit mij dat? Nee dus. Ik wil games. GAMES. Geen HD. Geen netwerkkaart. En "de snelste" is IMO een relatief begrip met consoles. Ik heb gehoord dat de HD trage shit is. Alle games willen gebruik gaan maken van dat ding. Dus worden de games traagDus voor f350,- extra krijg je de snelste console, inclusief harde schijf en netwerkkaart.
D'r zijn dus echt veel meer voordelen van de gamecube.Het voordeel van de GameCube is dat hij zo goedkoop is, je kan hem dus makkelijk erbij kopen (net als de gameboy), voor de mensen die dat interessant vinden (wat ik trouwens nooit zal doen hoor) .
- Echt exclusieve games. (X-box = pc = dus makkelijk poorten)
- KLEIN
- Mooi
- Nintendo.. das gewoon een voordeel. Nintendo heeft kwalitatief goede games/consoles en dat voor een vriendelijk prijsje. Daar kan MS nog iets van leren
- Naamsbekendheid. Nintendo is een stuk bekender als MS
- Combinatie GBA/NGC. Mensen die nu een GBA hebben, zullen eerder een NGC kopen als een Xbox. Omdat je ze kunt linken, samen kunt laten werken.
btw, ik had gehoord dat er voor de gamecube alleen maar of heeeeel veel van die kinderspellen uitkomen. Ik neem aan dat dit een maar een stomme gerucht is???? (geruchten zijn stom
)
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
Juist, jij snapt het. Aan plezier zit bij mij geen prijskaartje.Op vrijdag 23 november 2001 14:25 schreef Kev0867 het volgende:
[..]
nee joh..ik hartstikke plezier gehad in die tussentijd tot die eindelijk werd verlaagd (ongeveer een jaar!!) dus voor plezier in me leven maakt geld mij nix uit..
enne worden jullie nou niet moe van al die mensen die je hun mening willen opdringen. Net alsof de console die zij thuis hebben staan de enige die leuk mag en kan zijn..
Het is toch gewoon hoeveel je er voor over hebt ? Ikzelf vond een potje Tekken 3 op de Playstation 1 gweldig, maar niet leuk genoeg om er zelf 1 te kopen. Je kan nooit van iets zeggen dat iets te duur is, want dat baseer je persoonlijk op de waarde die je aan iets hecht.
Trouwens, ik vind een harde schijf en een netwerkkaart ook overbodig, voordeel van een console is voor mij toch wel dat je hem aanzet met een druk op de knop, gelijk kan spelen zonder enig gezeik.
Trouwens, ik vind een harde schijf en een netwerkkaart ook overbodig, voordeel van een console is voor mij toch wel dat je hem aanzet met een druk op de knop, gelijk kan spelen zonder enig gezeik.
Verwijderd
Ik denk niet dat nintendo meer naamsbekendheid heeft dan MS, en de x-box is mooier heeft dvd speler. En wat boeit de grote van een console?D'r zijn dus echt veel meer voordelen van de gamecube.
- KLEIN
- Mooi
- Nintendo.. das gewoon een voordeel. Nintendo heeft kwalitatief goede games/consoles en dat voor een vriendelijk prijsje. Daar kan MS nog iets van leren
- Naamsbekendheid. Nintendo is een stuk bekender als MS
- Combinatie GBA/NGC. Mensen die nu een GBA hebben, zullen eerder een NGC kopen als een Xbox. Omdat je ze kunt linken, samen kunt laten werken.
Verwijderd
De Xbox ga ik in iedergeval niet kopen. Wat heb je nou aan een harde schijf? Moet je zoveel data downloaden..?
Dat internet zal ook nog wel ff een tijdje duren.. En halo op de xbox kan je niet eens online spelen had ik gelezen?
Het verschilt nauwelijks met een normale pc, en omdat iedereen al een pc heeft staan met harde schijf, netwerkkaart en internet, waarom zou je er dan nog eentje kopen?
Verder ziet ie er lomp uit, maarja dat is mijn mening.
De ps2 is wel okee, die jaggies zijn wel irritant af en toe en de spellen zien er dus echt niet zo mooi uit zoals op die leuke promo filmpjes van Sony voordat ie gereleased was.(30 mil. polys, yeah sure)
De gamecube gaat het ook wel redden volgens mij, ouders kopen liever een goedkopere console als ze er al 1 kopen voor hun kinderen.
En hij is lekker klein en compact, en er komen echte console games op. Voorderest zit er geen nutteloze zooi bij.
Dat internet zal ook nog wel ff een tijdje duren.. En halo op de xbox kan je niet eens online spelen had ik gelezen?
Het verschilt nauwelijks met een normale pc, en omdat iedereen al een pc heeft staan met harde schijf, netwerkkaart en internet, waarom zou je er dan nog eentje kopen?
Verder ziet ie er lomp uit, maarja dat is mijn mening.
De ps2 is wel okee, die jaggies zijn wel irritant af en toe en de spellen zien er dus echt niet zo mooi uit zoals op die leuke promo filmpjes van Sony voordat ie gereleased was.(30 mil. polys, yeah sure)
De gamecube gaat het ook wel redden volgens mij, ouders kopen liever een goedkopere console als ze er al 1 kopen voor hun kinderen.
En hij is lekker klein en compact, en er komen echte console games op. Voorderest zit er geen nutteloze zooi bij.
Ach, zelda is wellicht kinderstijl, maar boeit me meer dan XboXs Halo ofzoOp vrijdag 23 november 2001 17:01 schreef ND het volgende:
btw, ik had gehoord dat er voor de gamecube alleen maar of heeeeel veel van die kinderspellen uitkomen. Ik neem aan dat dit een maar een stomme gerucht is???? (geruchten zijn stom)
Verwijderd
Dus jullie kopen GEEN Xbox omdat er een harde schijf inzit..? Wat een genep
De Harde schijf bied juist veel meer opties, voor zowel de developer als de gamer
Verwijderd
noem jij is wat boeiende opties...behalve heel veel ruimte om in je game op te slaan waar je bent gebleven.Op vrijdag 23 november 2001 19:12 schreef WouteRF het volgende:
Dus jullie kopen GEEN Xbox omdat er een harde schijf inzit..? Wat een genepDe Harde schijf bied juist veel meer opties, voor zowel de developer als de gamer
Lekker zo'n demo van 80+ MB met een dial-upOp vrijdag 23 november 2001 22:56 schreef Corneel het volgende:
Demootjes downloaden van een spel.
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Verwijderd
Sorry maar als je een dial-up hebt, heb je niets aan een xbox. Xbox heeft alleen maar een breedband adaptor.
En natuurlijk is de Xbox te duur. Als de xbox en Gamecub in Europa verschijnen, kun je dus kiezen uit 3 consoles. PS2 voor 700, Gamecube voor 700 of de Xbox voor 1100 gulden.
De voordelen van de Xbox tov de andere 2 consoles zijn toch echt beperkt. Kijk naar de launch in Amerika en kijk naar de spellen. Niets wat op Gamecube of PS2 niet zou kunnen.
Ik koop een console voor de spellen die er op uitkomen. De PS2 was in het begin echt bagger, maar nu komen toch de echte games. De Gamecube heeft de bekende Nintendo spellen, die goed zullen verkopen. De Xbox heeft naast Halo niets.
En natuurlijk is de Xbox te duur. Als de xbox en Gamecub in Europa verschijnen, kun je dus kiezen uit 3 consoles. PS2 voor 700, Gamecube voor 700 of de Xbox voor 1100 gulden.
De voordelen van de Xbox tov de andere 2 consoles zijn toch echt beperkt. Kijk naar de launch in Amerika en kijk naar de spellen. Niets wat op Gamecube of PS2 niet zou kunnen.
Ik koop een console voor de spellen die er op uitkomen. De PS2 was in het begin echt bagger, maar nu komen toch de echte games. De Gamecube heeft de bekende Nintendo spellen, die goed zullen verkopen. De Xbox heeft naast Halo niets.
Volgens mij doe jij heel erg je best om de Xbox niet leuk te vinden, want je kijkt er veel te negatief naar. Online spelen is leuk (vind ik tenminste) en met de xbox kan ik leuke games die voornamelijk alleen op console komen, toch nog online spelen. De xbox is er niet om je pc te vervangen, maar juist om aan te vullen. Tony Hawk online? Doe ik liever op ps2 of xbox. Je moet wat ruimer denken. Console en pc kunnen heel goed naast elkaar, of ben je bang dat de pc markt in elkaar stort door de xbox, nee toch???Op vrijdag 23 november 2001 15:36 schreef MrRudi het volgende:
Harde schijf? Netwerkkaart? Het is geen PCAls ik dat soort dingen nodig vind, of online wil spelen dan zet ik m'n PC wel aan...ik bedoel, dan start ik wel een spel op de PC op (hij staat altijd aan). De consoles heb ik juist níét voor dat soort dingen, maar voor alle andere spellen die ik leuk vind.
4 mensen per console, 4 consoles = 16 mensen zonder lag, er is nog geen online playOp vrijdag 23 november 2001 16:51 schreef The_Snake het volgende:
[..]
Euhm.. Men zegt dat je met halo met meer dan 30 mensen kan spelen.. ff nadenken: Die 30 mensen moeten door datzelfde kabeltje als mijn chello (of gebruikt ie nog dialup crap). Dit chello lijntje kan het ook niet trekken als ik zoveel mensen in RTCW heb ofzo. Dus waarom zou ie dat op de X-Box wel trekken?
Een harddisk is altijd sneller dan een dvd speler, dus traag is een relatief begrip. Ik snap jou ook niet, eerste ontwikkelde men coole games zonder hd, nu kunnen ze een hd gebruiken voor grotere levels en betere streamen. En jij denkt ineens dat de games slechter wordenBoeit mij dat? Nee dus. Ik wil games. GAMES. Geen HD. Geen netwerkkaart. En "de snelste" is IMO een relatief begrip met consoles. Ik heb gehoord dat de HD trage shit is. Alle games willen gebruik gaan maken van dat ding. Dus worden de games traag
Omdat een game exclusief is, is het beter[..]
D'r zijn dus echt veel meer voordelen van de gamecube.
makkelijk poorten is niks mis mee, alleen komt alles eerst naar de xbox en dan wordt het gepoort naar de pc. Misschien ben je toch een beetje onzeker over een mogelijk gebrek aan pc games (nee toch)
- KLEIN
Mijn vriendin heeft liever iets groots, dit is denk het domste voordeel van een gc wat je opnoemt
Schoonheid is betrekkelijk- Mooi
En dat zal microsoft ook zeker doen, want zij leven niet in dat kleine wereldje waar nintendo in leeft...- Nintendo.. das gewoon een voordeel. Nintendo heeft kwalitatief goede games/consoles en dat voor een vriendelijk prijsje. Daar kan MS nog iets van leren
Misschien onder Consoles, maar daar houdt het dan ook echt mee op.- Naamsbekendheid. Nintendo is een stuk bekender als MS
Ik heb een GBA, maar koop waarschijnlijk geen GC.- Combinatie GBA/NGC. Mensen die nu een GBA hebben, zullen eerder een NGC kopen als een Xbox. Omdat je ze kunt linken, samen kunt laten werken.
Sorry, maar ik vind het afkraken van een produkt toch wel zo dom. Ik kraak de Mac toch ook niet af omdat je erg geen games op kan spelen??? Die heeft andere toepassingen.
Het afkraken van de Xbox omdat hij een harde schijf heeft, is echt kortzichtig. Hij is in Amerika net zo duur als de ps2 En heeft daarnaast een harde schijf en een netwerkkaart. Dan kan hij toch niet slechter zijn
Je hoort mij de GC toch ook niet afkraken, ik zie alleen de voordelen niet voor mij. Daarom koop ik hem niet. Maar als iemand hem wil kopen dan zal ik die persoon niet uitlachen. Ik hoop ook niet dat Microsoft of Nintendo op hun bek zal gaan.
Mensen kijk nou eens even rond, als je een console al geen kans wil geven, hoe moet het dan met de rest van de wereld.
Open je ogen en kijk verder dan je neus lang is...
Genoeg gepreek, ik wens iedereen veel spelplezier.
(voor de volledigheid: ik heb een ps2, een GBA en ben van plan om een Xbox te kopen zodra ik het geld heb)
Mijn BGG profiel
Verwijderd
Ik neem aan dat iedereen inmiddels dit heeft gelezen.
Maar daar los van, mijn PS1 gebruik ik echt alleen als ik na een avond stappen simpel wil gamen met een paar vrienden. Lekker makkelijk: cd erin en spelen maar!
Maar 1000 piek uitgeven voor de de xbox? ik dacht het niet!
Maar daar los van, mijn PS1 gebruik ik echt alleen als ik na een avond stappen simpel wil gamen met een paar vrienden. Lekker makkelijk: cd erin en spelen maar!
Maar 1000 piek uitgeven voor de de xbox? ik dacht het niet!
Verwijderd
Het lijkt me sterk dat de Xbox meteen online gaat bij de launch in Europa.Volgens mij doe jij heel erg je best om de Xbox niet leuk te vinden, want je kijkt er veel te negatief naar. Online spelen is leuk (vind ik tenminste) en met de xbox kan ik leuke games die voornamelijk alleen op console komen, toch nog online spelen. De xbox is er niet om je pc te vervangen, maar juist om aan te vullen. Tony Hawk online? Doe ik liever op ps2 of xbox. Je moet wat ruimer denken. Console en pc kunnen heel goed naast elkaar, of ben je bang dat de pc markt in elkaar stort door de xbox, nee toch???
A) Organiseer dat maar eens goed.4 mensen per console, 4 consoles = 16 mensen zonder lag, er is nog geen online play
Dat is waar, maar je betaalt wel voor de harddisk. En als men in staat is koele games te maken zonder is het toch maar overbodige luxe, niet? En ik durf te wedden dat de GameCube games sneller laden.Een harddisk is altijd sneller dan een dvd speler, dus traag is een relatief begrip. Ik snap jou ook niet, eerste ontwikkelde men coole games zonder hd, nu kunnen ze een hd gebruiken voor grotere levels en betere streamen. En jij denkt ineens dat de games slechter worden
Nee, maar ik zie nog steeds geen reden om een Xbox te kopen omdat ik de games al op de PC/GameCube kan spelen.Omdat een game exclusief is, is het beter
makkelijk poorten is niks mis mee, alleen komt alles eerst naar de xbox en dan wordt het gepoort naar de pc. Misschien ben je toch een beetje onzeker over een mogelijk gebrek aan pc games (nee toch)
Wat jou vriendin vindt is tussen jou en je vriendinMijn vriendin heeft liever iets groots, dit is denk het domste voordeel van een gc wat je opnoemt
Maareh, de grootte is absoluut een voordeel, maar dat is meer voor de Japanse markt waar niet alle mensen zo groot behuisd zijn.
Dat is waar.Schoonheid is betrekkelijk
En waar Nintendo in gespecialiseerd is. Dat moet je absoluut NIET onderschatten.En dat zal microsoft ook zeker doen, want zij leven niet in dat kleine wereldje waar nintendo in leeft...
Verwijderd
4 vrachtwagens voor het vervoerOp zaterdag 24 november 2001 02:00 schreef ViNcE het volgende:
4 mensen per console, 4 consoles = 16 mensen zonder lag, er is nog geen online play
Ok.. heel leuk. Maar als ik 3 vrienden met x-box heb (wat al heel erg onlogisch is aangezien niet bij iedereen de bankrekening onuitputtelijk is), en we willen met z'n 16-en gaan spelen, dan heb je dus 4 dozen nodig. En 4 keer dezelfde game. Niet dus. Ik heb hetzelfde gehad met SNES: Paar vrienden hebben dat ding, kopen games. Maar niet dezelfde games. Want, je kunt toch ook ff uitlenen of ruilen ofzo? Ik ga echt geen x-box game kopen voor 150 piek als een maat van mij dat al heeft. Leen ik het wel ofzo.
Die hd kan dus niet gebruikt worden voor grotere levels ofzo. Want stel jij hebt al 7 van de 8 gig gebruikt, je start HALO en.. HEJ FUCK hij doet het niet. Niet genoeg HD space. Nou lekker dan. Console = game d'r in en raggen. En niet format dit en defrag dat.Een harddisk is altijd sneller dan een dvd speler, dus traag is een relatief begrip. Ik snap jou ook niet, eerste ontwikkelde men coole games zonder hd, nu kunnen ze een hd gebruiken voor grotere levels en betere streamen. En jij denkt ineens dat de games slechter worden
Exclusief != beter. Maar als halo op de xbox uitkomt en 2 weken daarna op de pc, w8 ik op de pc versie omdat ik voor dat spel geen 479 euro + 60 euro voor het spel ga neerleggen. Maar als halo ECHT exclusief en WEL boeiend voor mij was geweest, had ik misschien WEL een x-box daarvoor gekocht.Omdat een game exclusief is, is het beter
Mjah. Mijn TV meubel liever niet. Naast de videorecorder + dvd speler + de NES + de SNES is niet zo heel erg veel plaats meer. Te weinig voor een x-box iig
Mijn vriendin heeft liever iets groots, dit is denk het domste voordeel van een gc wat je opnoemt
Euhm ja tuurlijk.. ze maken nu al 250 gulden verlies p/ verkochte console. En dan moeten die krengen nog goedkoper worden ook?En dat zal microsoft ook zeker doen, want zij leven niet in dat kleine wereldje waar nintendo in leeft...
Juist. En waar gaat deze discussie over? Niet over Windows, niet over Office. DUS is nintendo daarmee wel degelijk in het voordeelMisschien onder Consoles, maar daar houdt het dan ook echt mee op.
Op zaterdag 24 november 2001 13:19 schreef The_Snake het volgende:
En dan ben benieuwd hoe ik dan mijn Dreamcast memorycard kan defragmenteren (in essentie hetzelfde, de blokjes komen steeds meer verspreid te staan op mijn card. Een HD is alleen op grotere schaal)
Jij gelooft serieus dat dit kan gebeuren ? Beetje all-flame veel nonsens stukje. Die harde schijf hebben ze echt wel overnagedacht en die raakt heus niet "opeens" vol. En als die wel vol zou zitten, een memorycard raakt ook ooit vol, alleen iets eerder. Op de Xbox HD heb je 50.000+ memeryblocks om op te slaan.[..]
Die hd kan dus niet gebruikt worden voor grotere levels ofzo. Want stel jij hebt al 7 van de 8 gig gebruikt, je start HALO en.. HEJ FUCK hij doet het niet. Niet genoeg HD space. Nou lekker dan. Console = game d'r in en raggen. En niet format dit en defrag dat.
[..]
En dan ben benieuwd hoe ik dan mijn Dreamcast memorycard kan defragmenteren (in essentie hetzelfde, de blokjes komen steeds meer verspreid te staan op mijn card. Een HD is alleen op grotere schaal)
2 weken is sowieso onzin. Halo voor op de PC verschijnt denk ik pas kerst 2002. Ze gaan hem echt niet uitbrengen voordat de Xbox overal te wereld is gelaunchd.[..]
Exclusief != beter. Maar als halo op de xbox uitkomt en 2 weken daarna op de pc, w8 ik op de pc versie omdat ik voor dat spel geen 479 euro + 60 euro voor het spel ga neerleggen. Maar als halo ECHT exclusief en WEL boeiend voor mij was geweest, had ik misschien WEL een x-box daarvoor gekocht.
[..]
Ok, dat is een goed argumtent. Mijn kast staat vol dus ik hoef hem niet. Niks tegen in te brengenMjah. Mijn TV meubel liever niet. Naast de videorecorder + dvd speler + de NES + de SNES is niet zo heel erg veel plaats meer. Te weinig voor een x-box iig
[..]
Uiteraard wordt het goedkoper. Foutjes uit het fabricageproces worden eruit gehaald en omdat er meer ervaring komt met het maken van Xboxen worden ze goedkoper om te maken.Euhm ja tuurlijk.. ze maken nu al 250 gulden verlies p/ verkochte console. En dan moeten die krengen nog goedkoper Worden ook?
[..]
De link tussen Windows en de Xbox wordt altijd alleen gelegd door mensen die TEGEN de Xbox zijn. Mensen die de Xbox kunnen zien als een nieuwe console die concurrentie bied tegen de PS2 en de GC staan er over het algemeen positiever tegenover. DUS is nintendo in het voordeel bij mensen die toch al wat hebben tegen Microsoft....Juist. En waar gaat deze discussie over? Niet over Windows, niet over Office. DUS is nintendo daarmee wel degelijk in het voordeel
Het bedrag wat je voor de Xbox moet neertellen vind ik nou niet bepaald laag. Maar als je ziet wat je ervoor krijgt dan kan je toch niet bepaald van "duur" spreken.Op vrijdag 23 november 2001 00:09 schreef Oord het volgende:
he wat vinden jullie nou van die belachelijke prijs voor de XboX, over de duizend piek? vette onzin of kijg ik wel waar voor me geld? nu denk ik er toch sterk aan om een Gamecube te kopen, kan ik tenmiste zelda-en ?
Een PC met die onderdelen zou heel wat meer kosten
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
Hij raakt ook niet opeens vol. Maar als je euhm 3, 4 jaar lang een xbox hebt lijkt me het niet onlogisch als ie vol komt te staan. En dat daardoor ineens een bepaalde game niet meer draait.Op zaterdag 24 november 2001 13:46 schreef /TheDuke\ het volgende:
Op zaterdag 24 november 2001 13:19 schreef The_Snake het volgende:
[..]
Jij gelooft serieus dat dit kan gebeuren ? Beetje all-flame veel nonsens stukje. Die harde schijf hebben ze echt wel overnagedacht en die raakt heus niet "opeens" vol. En als die wel vol zou zitten, een memorycard raakt ook ooit vol, alleen iets eerder. Op de Xbox HD heb je 50.000+ memeryblocks om op te slaan.
Ja ok, die 2 weken was alleen maar om ff een idee te geven... weet ik ook wel dat er meer tussen zit2 weken is sowieso onzin. Halo voor op de PC verschijnt denk ik pas kerst 2002. Ze gaan hem echt niet uitbrengen voordat de Xbox overal te wereld is gelaunchd.
Ok, dat is een goed argumtent. Mijn kast staat vol dus ik hoef hem niet. Niks tegen in te brengen
Ok.. hier heb je gelijk inUiteraard wordt het goedkoper. Foutjes uit het fabricageproces worden eruit gehaald en omdat er meer ervaring komt met het maken van Xboxen worden ze goedkoper om te maken.
Lees het topic. De eerste die het erover heeft is vince. Hij zegt dat Microsoft wel bekend is, maar niet in de console wereld. En waar is microsoft dan wel van bekend?De link tussen Windows en de Xbox wordt altijd alleen gelegd door mensen die TEGEN de Xbox zijn. Mensen die de Xbox kunnen zien als een nieuwe console die concurrentie bied tegen de PS2 en de GC staan er over het algemeen positiever tegenover. DUS is nintendo in het voordeel bij mensen die toch al wat hebben tegen Microsoft....
Verwijderd
Doetu mij maar een xbox, al is het alleen maar voor de spellen. Naar mijn mening stellen de spellen van de Nintendo geen ruk voor(Op Zelda na). Maar voor de rest stelt het nix voor.
Mario bros en Mario kart
.
Tis jammer dat de xbox zoveel duurder is, maar daar verwacht ik wel wat meer kwaliteit voor terug.
1100,- is 2 weekjes werken.
Mario bros en Mario kart
Tis jammer dat de xbox zoveel duurder is, maar daar verwacht ik wel wat meer kwaliteit voor terug.
1100 is 4uurtjes in het casino dinsdagnacht:)Op zaterdag 24 november 2001 16:38 schreef Yoozd het volgende:
Doetu mij maar een xbox, al is het alleen maar voor de spellen. Naar mijn mening stellen de spellen van de Nintendo geen ruk voor(Op Zelda na). Maar voor de rest stelt het nix voor.
Mario bros en Mario kart.
Waar vandaan dan??Op zondag 25 november 2001 10:54 schreef WouteRF het volgende:
heheIk krijg mijn xbox binnenkort al..
Ga maar eens naar www.xbox.com en kijk maar eens wat er allemaal in dit doosje zit. En durf dan nog maar eens te zeggen dat hij duur is. 
En voor Oord, Import
En voor Oord, Import
Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.
Ja en tel daar nog wat bij op en dat word er maandelijks voor mijn hypotheek afgeschreven dus ik ben wel iets langer bezig dan 2 weken.Op zaterdag 24 november 2001 16:38 schreef Yoozd het volgende:
Laat mijn broertje wel ff meebetalen
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
Wat mij opvalt is de vergelijking pc-Xbox om de prijs te rechtvaardigen. Dat is toch onzin? Mijn portemonnee denkt niet relatief, ik denk niet relatief, NIEMAND denkt relatief. Dus stop eens met vergelijken en geef toe dat jongeren het geld voor dat beestje gewoon niet hebben...
Verwijderd
Dna kopen jongeren dat beestje toch niet? Of ze gaan een vijfde bijbaantje doen als ze hem echt willen hebben.Op maandag 26 november 2001 17:19 schreef Hermen het volgende:
Wat mij opvalt is de vergelijking pc-Xbox om de prijs te rechtvaardigen. Dat is toch onzin? Mijn portemonnee denkt niet relatief, ik denk niet relatief, NIEMAND denkt relatief. Dus stop eens met vergelijken en geef toe dat jongeren het geld voor dat beestje gewoon niet hebben...
/me vind hem niet te duur voor een nieuwe next-gen console, zeker niet met deze specs. (wat nog niet wil zeggen dat ik er 1 ga kopen)
persoon 1: álles is relatief!
persoon 2: ábsoluut!
Verwijderd
Jawel, maar 't is toch een groot probleem....en dàt ontkennen velen op deze manier. Bovendien ga ik geen 3 uur per dag werken voor een console, er zijn toch ècht grenzen hoor.
Verwijderd
Dan vind je het de console dus niet waard. Prima toch? Een probleem is pas een probleem als je het niet op kan lossen.Op maandag 26 november 2001 17:34 schreef Hermen het volgende:
Jawel, maar 't is toch een groot probleem....en dàt ontkennen velen op deze manier. Bovendien ga ik geen 3 uur per dag werken voor een console, er zijn toch ècht grenzen hoor.
vel, steets? Typerend voor het volk dat "M$" zo de grond in boort.Op vrijdag 23 november 2001 07:13 schreef finelookingme het volgende:
ik vind hem best duur maar ja er zit ook dvd in
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
+1 inzichtvolOp maandag 26 november 2001 15:06 schreef bastard het volgende:
Moet je eens een pc aanschaffen, dat is pas duur !
Helemaal mee eens.Op vrijdag 23 november 2001 15:36 schreef MrRudi het volgende:
Harde schijf? Netwerkkaart? Het is geen PCAls ik dat soort dingen nodig vind, of online wil spelen dan zet ik m'n PC wel aan...ik bedoel, dan start ik wel een spel op de PC op (hij staat altijd aan). De consoles heb ik juist níét voor dat soort dingen, maar voor alle andere spellen die ik leuk vind.
Verwijderd
Dat is waar, maar ik vind het eigenlijk best een belachelijke move van MS. Ik koop nu geen Xbox vanwege de prijs, en zo schrikt MS veel potentiële klanten af. En dus is het niet alleen mijn probleem, maar dat van meer mensen, en DIE mensen zullen geen Xbox kopen. Zonde, want er komen wel toffe games op.Op maandag 26 november 2001 17:40 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Dan vind je het de console dus niet waard. Prima toch? Een probleem is pas een probleem als je het niet op kan lossen.
Verwijderd
Ik denk eerder dat die mensen pas later een X-box zullen kopen, als ie in prijs gaat dalen. Daarmee vangt MS meteen een heel stuk ondercapiciteit van de produktie op, dus daar valt wel wat voor te zeggen. Toen ik een PSX kocht in 1995Op maandag 26 november 2001 18:10 schreef Hermen het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik vind het eigenlijk best een belachelijke move van MS. Ik koop nu geen Xbox vanwege de prijs, en zo schrikt MS veel potentiële klanten af. En dus is het niet alleen mijn probleem, maar dat van meer mensen, en DIE mensen zullen geen Xbox kopen. Zonde, want er komen wel toffe games op.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Op maandag 26 november 2001 17:52 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
vel, steets? Typerend voor het volk dat "M$" zo de grond in boort.
offtopic:
Goh, kon dat er uitkomen Captain Pervert, ooit stond er iets in jou sig over Microsoft
Goh, kon dat er uitkomen Captain Pervert, ooit stond er iets in jou sig over Microsoft
[ontopic]
De XboX is niet te duur, kijk maar wat een beetje hardware voor de PC kost, een paar jaar geleden werdt je vierkant uit gelaggen als je een grafische kaart voor een 300 gulden kocht mij gebeurd met m'n voodoo Banshee, wat was dat een pracht plank nu heb je planken voor een 1000 piek (weinig zin om om te rekenen
Toen de NES uit kwam was ie ook volgens velen te duur.
[/ontopic]
valt me op dat iedereen nog over guldens lult 
HALLO we zijn inmiddels over op de €
over de XboX te duur ? tijd zal het leren
...
kweet het, maar het is zo makkelijk, en ik weet alle prijzen nog niet in eurosOp zondag 27 januari 2002 20:46 schreef dtjiang het volgende:
valt me op dat iedereen nog over guldens lult
Te duur is natuurlijk altijd relatief, ik heb alleen een vakantie baan dus ik vind hem te duur. Alhoewel ik wel een ps2 heb gekocht
Maakt het uit hoe duur iets in een PC kost als je een Console koopt?Op zondag 27 januari 2002 20:42 schreef Soccubus het volgende:
[..]
De XboX is niet te duur, kijk maar wat een beetje hardware voor de PC kost,
Hoe duur was die toen dan?Toen de NES uit kwam was ie ook volgens velen te duur.
Je koopt een console toch voor de spellen of koop je ze tegenwoordig ook al om mee te internetten en tekstverwerken?Op zaterdag 24 november 2001 16:38 schreef Yoozd het volgende:
Doetu mij maar een xbox, al is het alleen maar voor de spellen.
Nintendo is niet de enige die spellen maakt voor de GameCube.Naar mijn mening stellen de spellen van de Nintendo geen ruk voor(Op Zelda na). Maar voor de rest stelt het nix voor.
Euh ja dus duur = automatisch goed volgens jou?Tis jammer dat de xbox zoveel duurder is, maar daar verwacht ik wel wat meer kwaliteit voor terug.
1100 piek is 2 gamecube's, 1100 piek is een GF4, 1100 piek is 500 pakken melk. Wat wil je hier mee zeggen?1100,- is 2 weekjes werken.
JajaOp zaterdag 24 november 2001 15:47 schreef WouteRF het volgende:
Tsja
Ik wil alleen illustreren dat alles in de PC/console game wereld duurder wordt, ik wil niet een vergelijking treffen tussen de 2Op zondag 27 januari 2002 21:06 schreef Thunder het volgende:
[..]
Maakt het uit hoe duur iets in een PC kost als je een Console koopt?
men zeurt nu dat de XboX te duur is, terwijl va de prijs van een GForce 3 ti500 niks van hoort, ik zeg niet dat de XboX te duur is.
In Engeland bestaat niet voor niets het spreekwoord "Thats so Dutch"Op zondag 27 januari 2002 21:11 schreef MrFreeman het volgende:
DUH! als t goedkoper kan, dan is alles te duur...
zo zijn wij, NLers, nou eenmaal!
Mwogh, 6 jaar terug (Maart '96) kocht ik een N64 voor 599 guldens, en nu koop ik een GameCube voor omgerekend 550 guldens dus dat valt wel meeOp zondag 27 januari 2002 21:11 schreef Soccubus het volgende:
[..]
Ik wil alleen illustreren dat alles in de PC/console game wereld duurder wordt,
Of de N64 was belachelijk duur maar de PSX koste bij launch 850 gulden dus dat gaat ook niet op.
Voor een console ís ie ook te duurniet een vergelijking treffen tussen de 2
men zeurt nu dat de XboX te duur is
Geen klagen?terwijl va de prijs van een GForce 3 ti500 niks van hoort
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Vallen deze prijzen je mee of tegen? Die MX-en gaan nog, maar de Ti is toch echt te duur hoor! (22.4%) Even afwachten hoe ze presteren he? (21.7%) Ik vind ze allemaal veel te duur (17.9%) Alles goedkoper dan ik had verwacht (16.9%) Dit was wel wat ik ongeveer in gedachten had. (16.4%) Mijn S3 Virge doet het nog goed in Word, ik interesseer me niet voor deze speeltjes (4.8%) Bron: [URL=http://www.tweakers.net/nieuws/20278]nieuws: GeForce4 Ti plaatjes en aangeraden winkelprijzen[/URL] |
Wat ie dus wel isniet dat de XboX te duur is.
Het is in princiepe een zinlose discussie, 10ers zeggen (groten deels) dat hij te duur is, 20ers vinden hem niet te duur tot en met rond de 40 denk ik en daarboven vinden de meesten hem weer te duur, kortom laten we de discussie sluiten
X-box te duur?
Ja, korte optel som voor mij; de console 479 € + spel 69 € + DVD remote 35 €(anders kun je DVD kijken op je buik schrijven. Totaal 583 € dat vind ik veel, als je kijkt naar wat de overige consoles te bieden hebben. Daarvoor heb je een ps2 of een GC met 2 á 3 spellen.
Nog iets, het draait om de games mensen. Ik kan het soms niet begrijpen, het gevoel dat iedereen gehersen spoelt is door billy gates. Het gaat niet om de graphics!!!. Kijk eens naar de eerdere console strijd...N64 tegen de ps one.
Wie won er, de ps one...ja juist en de N64 had zelfs het twee voudige aan bits.
De ps2 begint nu erg leuke games voort te brengen MGS 2, FF X en nog een zooitje games. Ik denk zelf dat hier in europa de console strijd al beslist is. GC voor de kids en liefhebbers van leuke vrolijke games en de PS2 voor de meer volwassener games.
Ja, korte optel som voor mij; de console 479 € + spel 69 € + DVD remote 35 €(anders kun je DVD kijken op je buik schrijven. Totaal 583 € dat vind ik veel, als je kijkt naar wat de overige consoles te bieden hebben. Daarvoor heb je een ps2 of een GC met 2 á 3 spellen.
Nog iets, het draait om de games mensen. Ik kan het soms niet begrijpen, het gevoel dat iedereen gehersen spoelt is door billy gates. Het gaat niet om de graphics!!!. Kijk eens naar de eerdere console strijd...N64 tegen de ps one.
De ps2 begint nu erg leuke games voort te brengen MGS 2, FF X en nog een zooitje games. Ik denk zelf dat hier in europa de console strijd al beslist is. GC voor de kids en liefhebbers van leuke vrolijke games en de PS2 voor de meer volwassener games.
Verwijderd
De komende paar jaar is de strijd wel beslist ja. Sony is vrijwel onaantastbaar. Door de uitstekende marketing sinds de introductie van de PSX staat voor veel mensen (de niet-insiders, grijze massa, gepeupel, klootjesvolk) 'videogaming' gelijk aan 'Playstation'. Daarbij heeft de PS2 al een grote installed base, en een volwassen uitstraling. En dan heb ik het nog niet over de exclusieve titels. Sony gaat pas problemen krijgen over een jaar of 2. Nintendo heeft altijd zijn eigen markt nog (de jongere gamers) en doet het traditioneel goed in Nederland. De X-box gaat het niet zo makkelijk krijgen als ik dacht. Ik heb er hier eentje staan en ik blijf bij mijn eerdere oordeel: het ding is lomp, de controller is slecht, de spellen zijn wél goed maar hét paradepaardje (Halo) vind ik niks. Grafisch fantastisch hoor, maar het is FPS nummer 3000, en FPS'en horen op een PC vind ik.Op zondag 27 januari 2002 21:59 schreef Miki het volgende:
X-box te duur?
Zoals ik al zei, ik heb er nu 1 hier staan, en na een maandje spelen (Halo, DOA3, Project Gotham) zou ik er geen 1200 piek voor uittrekken. (en als MS slim is zorgen ze ervoor dat de Japanse controllers, die kleiner zijn, hier straks te krijgen zijn)..een vriendin van me is vrij klein, en die kan dus niet eens fatsoenlijk bij de knoppen.
[just-a-thought]
Waarom wordt elk topic waarin iets over een console staat overladen door een halve flamewar tussen een stel fanboys?
[/just-a-thought]
Over de prijs? Je kan er echt niet omheen dat die prijs relatief bekeken wordt, hoe je het ook zegt.
Als je iets duur vind, dan is dat toch zeker een relatieve uitspraak, verbonden aan de hoeveelheid geld die jij bezit?
Dus daarom geldt ook de stelling dat 10ers consoles duur vinden 20ers niet en 40ers weer wel...
40ers hebben wel genoeg geld, maar zij relatieveren meer terug naar oude tijden dan wij (10ers
).
dat vind ik een hele logische reactie; vanaf dat ik het mezelf kan herinneren is een blikje cola meer dan een gulden duurder geworden, maar ja, dat ligt natuurlijk gewoon aan een heleboel dingen tegelijk (dus laten we daar alsjeblieft niet over verder gaan
)
-
Ik vind het overigens wel een beetje gek dat de prijsdaling van de PS2 zoveel langer duurt dan die van de PSX. Ok, de PSX werd ook met zo'n prijs gelaunched (laten we dat vooral niet vergeten) maar hij kwam toch al vrij snel in de regionen van onder de 500 gulden te zitten. Ik denk dat het verschil ligt in het feit dat voor Sony de onderdelen echt goedkoop werden, en dat dat nu gewoon niet zo goed meer kan (anders is Sony wel echt met een smerig trucje bezig
); dat de hardware niet zoals vroeger steeds goedkoper bleef worden maar op een bepaald punt in prijs bleef steken.
De GameCube is niet heel duur en dat is goed, want zoveel zit er ook niet in, maar dat wilde nintendo ook zelf zo hebben. Wel vind ik dat hij niet zó heel goedkoop is, en bovendien (hier weet ik eigenlijk niets van af, maar zeg het toch maar
) zal de prijs in europa toch nog wel wat hoger komen te liggen dan in de US of A. enne... nogmaals, de GC is dus alleen relatief goedkoop 
Dan komen we logischerwijs aan bij de X-Box, waarvan de prijs, gezien de inhoud inderdaad redelijk genoemd mag worden (
). één punt van kritiek heb ik wel op de x-box en dat is: waarom nou in godsnaam zo'n harde schijf en NIC?
iedereen heeft toch zeker al een PC? Niemand koopt een X-Box toch zeker om te surfen? enne... multiplayer op een console? mij niet gezien. Het gaat mij bijna altijd (misschien ben ik een uitzondering) om het chatten; of om de gezelligheid van samen op een bank zitten te MPen (zoals dus normaal is voor consoles, en gelukkig kan de X-Box dit ook). Trouwens, al die verhalen over Halo MP: 16 man op 4 x-boxen? welke n00b beweert dit nou? (of ben ik gewoon niet op de hoogte van een soort supernode ondersteunings systeem waarbij je jouw computer bandbreedte naar de server kan laten pompen?) met een chello account kun je ongeveer een server voor 4 mensen hosten, hoewel dat niet eens is aan te raden. dus speel je ook Halo met zijn 4en, wat dus meteen uitkomt op hetzelfde als op 1 TV, maar dan niet met splitscreen...
-
Allemaal best verder, die consoles, maar 1 ding wordt ik toch een beetje bang van: kijk eens naar GTA3 en THPS3!
Console bedrijven kopen software developers om, om te w88 met een PC versie, zodat er meer mensen hun consoles kopen, alleen omdat spel! Met Halo zie je het weer gebeuren! Ik hoop echt dat dit soort dingen niet lang doorgaan, want anders moet iedereen straks minstens 2 next-gen consoles in huis hebben staan "omdat die game alleen daarvoor uitkwam"
Misschien moeten we ze voor de rechter sleepen wegens poging tot het nerzetten van een 3-bedrijfs monopoly...
...of toch maar niet
iig
just my €0,02
enne
tijd voor slaapies
(SEF, jonge, wat doe je jezelf toch aan!?!)
Waarom wordt elk topic waarin iets over een console staat overladen door een halve flamewar tussen een stel fanboys?
[/just-a-thought]
Over de prijs? Je kan er echt niet omheen dat die prijs relatief bekeken wordt, hoe je het ook zegt.
Als je iets duur vind, dan is dat toch zeker een relatieve uitspraak, verbonden aan de hoeveelheid geld die jij bezit?
Dus daarom geldt ook de stelling dat 10ers consoles duur vinden 20ers niet en 40ers weer wel...
40ers hebben wel genoeg geld, maar zij relatieveren meer terug naar oude tijden dan wij (10ers
dat vind ik een hele logische reactie; vanaf dat ik het mezelf kan herinneren is een blikje cola meer dan een gulden duurder geworden, maar ja, dat ligt natuurlijk gewoon aan een heleboel dingen tegelijk (dus laten we daar alsjeblieft niet over verder gaan
-
Ik vind het overigens wel een beetje gek dat de prijsdaling van de PS2 zoveel langer duurt dan die van de PSX. Ok, de PSX werd ook met zo'n prijs gelaunched (laten we dat vooral niet vergeten) maar hij kwam toch al vrij snel in de regionen van onder de 500 gulden te zitten. Ik denk dat het verschil ligt in het feit dat voor Sony de onderdelen echt goedkoop werden, en dat dat nu gewoon niet zo goed meer kan (anders is Sony wel echt met een smerig trucje bezig
De GameCube is niet heel duur en dat is goed, want zoveel zit er ook niet in, maar dat wilde nintendo ook zelf zo hebben. Wel vind ik dat hij niet zó heel goedkoop is, en bovendien (hier weet ik eigenlijk niets van af, maar zeg het toch maar
Dan komen we logischerwijs aan bij de X-Box, waarvan de prijs, gezien de inhoud inderdaad redelijk genoemd mag worden (
iedereen heeft toch zeker al een PC? Niemand koopt een X-Box toch zeker om te surfen? enne... multiplayer op een console? mij niet gezien. Het gaat mij bijna altijd (misschien ben ik een uitzondering) om het chatten; of om de gezelligheid van samen op een bank zitten te MPen (zoals dus normaal is voor consoles, en gelukkig kan de X-Box dit ook). Trouwens, al die verhalen over Halo MP: 16 man op 4 x-boxen? welke n00b beweert dit nou? (of ben ik gewoon niet op de hoogte van een soort supernode ondersteunings systeem waarbij je jouw computer bandbreedte naar de server kan laten pompen?) met een chello account kun je ongeveer een server voor 4 mensen hosten, hoewel dat niet eens is aan te raden. dus speel je ook Halo met zijn 4en, wat dus meteen uitkomt op hetzelfde als op 1 TV, maar dan niet met splitscreen...
-
Allemaal best verder, die consoles, maar 1 ding wordt ik toch een beetje bang van: kijk eens naar GTA3 en THPS3!
Console bedrijven kopen software developers om, om te w88 met een PC versie, zodat er meer mensen hun consoles kopen, alleen omdat spel! Met Halo zie je het weer gebeuren! Ik hoop echt dat dit soort dingen niet lang doorgaan, want anders moet iedereen straks minstens 2 next-gen consoles in huis hebben staan "omdat die game alleen daarvoor uitkwam"
Misschien moeten we ze voor de rechter sleepen wegens poging tot het nerzetten van een 3-bedrijfs monopoly...
...of toch maar niet
iig
just my €0,02
enne
tijd voor slaapies
Verwijderd
Ik heb niet alles doorgelezen (alleen de laatste replies, oud topic)
Topic titel: Xbox te duur?
De prijs van de GameCube is net bekend gemaakt voor Europa, namelijk €250 (548 gulden).
De PS2 kostte tijdens launch 1150 gulden. De PS2 kost nu € 316,99 (700 gulden)
De Xbox gaat €479 (1055 gulden) kosten.
Xbox VS: $300 = 750 gulden (maar komt nog taxes overheen)
PS2 VS: $300 = 750 gulden (maar kont nog taxes overheen)
Verschil Europa-VS (launch prijzen)
GameCube: <48 gulden
Xbox: <300 gulden
PS2: <400 gulden (!)
Ik kan hier maar 1 ding uit concluderen: De GameCube is de eerste consoles waarbij Europeanen niet genaaid worden!
Microsoft heeft haar console veels te hoog geprijsd (PS2 destijds ook maar toen was er nog geen concurrentie).
Topic titel: Xbox te duur?
De prijs van de GameCube is net bekend gemaakt voor Europa, namelijk €250 (548 gulden).
De PS2 kostte tijdens launch 1150 gulden. De PS2 kost nu € 316,99 (700 gulden)
De Xbox gaat €479 (1055 gulden) kosten.
GameCube VS: $200 = 500 gulden (maar komt nog taxes overheen)De GameCube is niet heel duur en dat is goed, want zoveel zit er ook niet in, maar dat wilde nintendo ook zelf zo hebben. Wel vind ik dat hij niet zó heel goedkoop is, en bovendien (hier weet ik eigenlijk niets van af, maar zeg het toch maar ) zal de prijs in europa toch nog wel wat hoger komen te liggen dan in de US of A. enne... nogmaals, de GC is dus alleen relatief goedkoop
Xbox VS: $300 = 750 gulden (maar komt nog taxes overheen)
PS2 VS: $300 = 750 gulden (maar kont nog taxes overheen)
Verschil Europa-VS (launch prijzen)
GameCube: <48 gulden
Xbox: <300 gulden
PS2: <400 gulden (!)
Ik kan hier maar 1 ding uit concluderen: De GameCube is de eerste consoles waarbij Europeanen niet genaaid worden!
Microsoft heeft haar console veels te hoog geprijsd (PS2 destijds ook maar toen was er nog geen concurrentie).
Verwijderd
Het enige echte voorbeeld wat hier op van betrekking is, is het opkopen van Bungie door MS (voor Halo).Op maandag 28 januari 2002 00:17 schreef SEFje het volgende:
Voor de rest heeft het weinig met omkoping te maken, maar meer met het kopieergedrag van het PC publiek. Consolespellen brengen minder kosten met zich mee, en er wordt minder gekopieerd. Simpele keus voor de gemiddelde uitgever.
En ga nou niet roepen "maar op de consoles wordt toch ook gekopieerd", want dat weet ik ook wel, het staat alleen in geen verhouding tot de PC. Faktor 1 op 20 ongeveer gok ik (nee daar heb ik geen bewijzen van).
Je krijgt natuurlijk wel een box met:
Grafische chip van Nvidia snelheid tussen de Geforce 3 en 4
5.1 geluidskaart
Ethernetkaart
DVD speler
733 Mhz Processor
64 MB DDR geheugen
HD
en dan natuurlijk nog de kast, bordje voor de chips en een controller.
Asus V8200 GeForce3 Ti500 kost al 459 Euro en de chip in de Xbox is nog sneller ook.
Dus als je vind dat je genaait wordt bij het kopen van een X-box zet dan je verstand maar uit wanneer je achter je gamepc stapt. Want nergens wordt je zo hard genaait als in de PC wereld.
Dus als conclusie,
X-box is zijn geld waard
Grafische chip van Nvidia snelheid tussen de Geforce 3 en 4
5.1 geluidskaart
Ethernetkaart
DVD speler
733 Mhz Processor
64 MB DDR geheugen
HD
en dan natuurlijk nog de kast, bordje voor de chips en een controller.
Asus V8200 GeForce3 Ti500 kost al 459 Euro en de chip in de Xbox is nog sneller ook.
Dus als je vind dat je genaait wordt bij het kopen van een X-box zet dan je verstand maar uit wanneer je achter je gamepc stapt. Want nergens wordt je zo hard genaait als in de PC wereld.
Dus als conclusie,
X-box is zijn geld waard
Verwijderd
te duur ja ps2 was ook te duur
maar wij europianen geven daar niet om wij kopen het toch wel en daar wordt misbruik van gemaakt ik zelf heb ook ps 2 voor de volle pond betaald
nee te duur is ie zeker maarja kopen doen we het toch
ik koop eerst een gamecube daarna de xbox wel een keertje
maar wij europianen geven daar niet om wij kopen het toch wel en daar wordt misbruik van gemaakt ik zelf heb ook ps 2 voor de volle pond betaald
nee te duur is ie zeker maarja kopen doen we het toch
ik koop eerst een gamecube daarna de xbox wel een keertje
Verwijderd
Is die inhoud van de Europese hardware anders dan de Amerikaanse? Nee, dat argument slaat dus nergens op.Op maandag 28 januari 2002 11:33 schreef Ed_Capone het volgende:
Waarom dan dat gigantische prijsverschil tussen de VS en Europa? In Japan wordt de Xbox voor $260 verkocht. $40 onder de adviesprijs van de VS. Wie is daar je dupe van? Juist Europa, waar de Xbox veels te hoog is geprijsd. Het kan dus ook anders, kijk maar naar Nintendo.
Xbox is pas zijn geld waard als hij tegen de 700 piek wordt verkocht en niet eerder. De VS betaald ook 750 piek voor de Xbox maar Europa 1055. Wie wordt er nu genaaid dan?
Verwijderd
Belastingen.Op maandag 28 januari 2002 12:59 schreef ds het volgende:
Waarom dan dat gigantische prijsverschil tussen de VS en Europa?
Verwijderd
Je kan het ook anders zien.. Je hebt een goede games machine met DVD speler voor 1055,- NLG.Op maandag 28 januari 2002 12:59 schreef ds het volgende:
[..]
Is die inhoud van de Europese hardware anders dan de Amerikaanse? Nee, dat argument slaat dus nergens op.
Waarom dan dat gigantische prijsverschil tussen de VS en Europa? In Japan wordt de Xbox voor $260 verkocht. $40 onder de adviesprijs van de VS. Wie is daar je dupe van? Juist Europa, waar de Xbox veels te hoog is geprijsd. Het kan dus ook anders, kijk maar naar Nintendo.
Xbox is pas zijn geld waard als hij tegen de 700 piek wordt verkocht en niet eerder. De VS betaald ook 750 piek voor de Xbox maar Europa 1055. Wie wordt er nu genaaid dan?
Ok je hebt gelijk wanneer je het zo bekijkt van de verkoopprijzen in VS, Japan en Europa. Maar je moet toegeven dat qua hardware dat er in zit je er toch weinig van kan zeggen. De X-box is wanneer je op de specs let toch echt wel superieur aan alle andere consoles.
Xbox vs Gamecube
CPU 733Mhz - 405Mhz
GPU 300Mhz (Nvidia + Microsoft) - 202,5Mhz (ATI)
MEM 64MB - 42MB
MEM Bandbreedte 6,4Gb/s - 3,2Gb/s
Xbox vs Gamecube
CPU 733Mhz - 405Mhz
GPU 300Mhz (Nvidia + Microsoft) - 202,5Mhz (ATI)
MEM 64MB - 42MB
MEM Bandbreedte 6,4Gb/s - 3,2Gb/s
Juist, en voor een beetje DVD Speler met Dolby 5.1 betaal je toch al snel 700 piek.Op maandag 28 januari 2002 13:34 schreef WouteRF het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien.. Je hebt een goede games machine met DVD speler voor 1055,- NLG.
Verwijderd
Nou kijk.. die specs zeggen niet veel, dat hoort iedereen tw weten
maar als ik kijk naar de games die uitkomen :
Van Nintendo:
Wave Race: Blue Storm
Luigi's Mansion
3rd party:
Star Wars Rogue Leader Rogue Squadron II (LucasArts)
Sonic Adventure 2 Battle (Sega)
Super Monkey Ball (Sega)
ISS2 (Konami)
ESPN Winter Sports (Konami)
Tony Hawk Pro Skater 3 (Activision)
Spiderman (Activision)
Tarzan Untamed (Ubi Soft)
Batman Vengeance (Ubi Soft)
Donald Duck Quack Attack (Ubi Soft)
Crazy Taxi (Acclaim)
Burnout (Acclaim)
Dave Mirra Freestyle BMX (Acclaim)
NHL Hitz (Midway)
Gauntlet Dark Legacy (Midway)
Universal Studios (Kemco)
Batman (Kemco)
Tetris World (THQ)
2002 FIFA World CupTM (EA SPORTS)
Software titles for 2002:
Van Nintendo:
Super Smash Bros. Melee - 24 mei
NBA Courtside 2002 - 24 mei
Pikmin - 14 juni
Eternal Darkness: Sanity?s Requiem ? derde kwartaal
Star Fox Adventures - derde kwartaal
Mario Sunshine - derde kwartaal
3rd party
Virtua Striker 3 (Sega)
Resident Evil (Capcom)
Extreme G3 (Acclaim)
Rayman (Ubi Soft)
Legends of Wrestling (Acclaim)
Bloody Roar (Activision)
Bomberman (Activision)
18 Wheeler (Acclaim)
Jeremy McGrath (Acclaim)
Cubic Juggler (Acclaim)
Zoo Cube (Acclaim)
Inline Skating (Acclaim)
Dat vind ik er 1tje maar een beetje itneressant : Rogue Leader... Dan is de keus snel gemaakt
Van Nintendo:
Wave Race: Blue Storm
Luigi's Mansion
3rd party:
Star Wars Rogue Leader Rogue Squadron II (LucasArts)
Sonic Adventure 2 Battle (Sega)
Super Monkey Ball (Sega)
ISS2 (Konami)
ESPN Winter Sports (Konami)
Tony Hawk Pro Skater 3 (Activision)
Spiderman (Activision)
Tarzan Untamed (Ubi Soft)
Batman Vengeance (Ubi Soft)
Donald Duck Quack Attack (Ubi Soft)
Crazy Taxi (Acclaim)
Burnout (Acclaim)
Dave Mirra Freestyle BMX (Acclaim)
NHL Hitz (Midway)
Gauntlet Dark Legacy (Midway)
Universal Studios (Kemco)
Batman (Kemco)
Tetris World (THQ)
2002 FIFA World CupTM (EA SPORTS)
Software titles for 2002:
Van Nintendo:
Super Smash Bros. Melee - 24 mei
NBA Courtside 2002 - 24 mei
Pikmin - 14 juni
Eternal Darkness: Sanity?s Requiem ? derde kwartaal
Star Fox Adventures - derde kwartaal
Mario Sunshine - derde kwartaal
3rd party
Virtua Striker 3 (Sega)
Resident Evil (Capcom)
Extreme G3 (Acclaim)
Rayman (Ubi Soft)
Legends of Wrestling (Acclaim)
Bloody Roar (Activision)
Bomberman (Activision)
18 Wheeler (Acclaim)
Jeremy McGrath (Acclaim)
Cubic Juggler (Acclaim)
Zoo Cube (Acclaim)
Inline Skating (Acclaim)
Dat vind ik er 1tje maar een beetje itneressant : Rogue Leader... Dan is de keus snel gemaakt
Weet ik maar ze zijn net begonnen, je weet niet wat er over 1,5 jaar allemaal is. Het enige dat nu vast staat zijn de specs en de eerste lading games. Hier de X-box games
4x4 EVO 2
AirForce Delta Storm
Amped: Freestyle Snowboarding
Arctic Thunder
Azurik: Rise of Perathia
Batman Vengeance
Blood Wake
Cel Damage
Circus Maximus
Dark
Dave Mirra Freestyle BMX 2
Dead or Alive 3
Fuzion Frenzy
Genma
Gun Valkyrie
Halo
Hunter: The Reckoning
JSRF: Jet Set Radio Future
Kabuki Warriors
LOONS The Fight For Fame
Mad Dash Racing
Madden NFL 2002
Malice: Kat's Tale
Max Payne
MX 2002 featuring Ricky Carmichael
NASCAR Heat
NASCAR Thunder 2002
NBA Inside Drive
New Legends
NFL Fever 2002
NHL Hitz 20-02
Oddworld: Munch's Oddysee
Project Gotham Racing
RalliSport Challenge
Shrek
SSX Tricky
Star Wars Obi-Wan
Star Wars Starfighter Special Edition
Test Drive Infogrames
Test Drive Off-Road Wide Open
The Elder Scrolls III: Morrowind
The Simpsons Road Rage
Tony Hawk's Pro Skater 2x
TransWorld Surf
UFC: Tapout
Unreal Championship
Wreckless
RAW
En zeg nu niet dat dit allemaal fuck spellen zijn.
4x4 EVO 2
AirForce Delta Storm
Amped: Freestyle Snowboarding
Arctic Thunder
Azurik: Rise of Perathia
Batman Vengeance
Blood Wake
Cel Damage
Circus Maximus
Dark
Dave Mirra Freestyle BMX 2
Dead or Alive 3
Fuzion Frenzy
Genma
Gun Valkyrie
Halo
Hunter: The Reckoning
JSRF: Jet Set Radio Future
Kabuki Warriors
LOONS The Fight For Fame
Mad Dash Racing
Madden NFL 2002
Malice: Kat's Tale
Max Payne
MX 2002 featuring Ricky Carmichael
NASCAR Heat
NASCAR Thunder 2002
NBA Inside Drive
New Legends
NFL Fever 2002
NHL Hitz 20-02
Oddworld: Munch's Oddysee
Project Gotham Racing
RalliSport Challenge
Shrek
SSX Tricky
Star Wars Obi-Wan
Star Wars Starfighter Special Edition
Test Drive Infogrames
Test Drive Off-Road Wide Open
The Elder Scrolls III: Morrowind
The Simpsons Road Rage
Tony Hawk's Pro Skater 2x
TransWorld Surf
UFC: Tapout
Unreal Championship
Wreckless
RAW
En zeg nu niet dat dit allemaal fuck spellen zijn.
Maar ja, we dwalen nu iets af. Het gaat nu meer richting een PS2, GC en XBOX spelletje (GC Sucks, PS2 Rulezzzz en X-box sucks en dat soor shit) Het zijn alle 3 gewoon gave consoles. Het is maar net welke jou het meest aanspreekt. GC is goedkoper maar heeft geen DVD, wil je de panasonic GC dan kom je ongeveer op de zelfde prijs.
Xbox duur? ps2 kosstte een jaar geleden oook 1400 piek! Maar ik denk dat die XboX vet errors gaat krijgen, ik heb gewoon zo'n voorgevoel. Bluescreens etc. 
IMHO is een PC gewoon nog steeds de onverslagen winnaar
IMHO is een PC gewoon nog steeds de onverslagen winnaar
Qua graphics doet de Cube nauwelijks onder voor de xbx. Qua speelplezier al helemaal niet. Het komt er toch altijd weer op neer waar je voorkeur qua spellen ligt.
Verwijderd
LOL Ik heb ooit een Philips Videopac G7000 gekocht (ja, met processor!) voor 1000 piek, dus waar praten we over???
Verwijderd
Blijkbaar niet, Nintendo prijst haar console toch ook niet 300 piek hoger?Op maandag 28 januari 2002 13:30 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Belastingen.
Yep, dat apparaatje was ook een wereldwijd succes he?LOL Ik heb ooit een Philips Videopac G7000 gekocht (ja, met processor!) voor 1000 piek, dus waar praten we over???
-
Uiteindelijk komt het idd neer op persoonlijke voorkeur. En de Playstation 2 is ook een goede console + DVD speler voor 700 gulden.
Maar dat is een ander verhaal. Xbox = te duur in vergelijking met de competitie.
Je krijgt een console met een ethernetkaart (DVD moet je nog a'bediening voor kopen ook (€53)). En die misschien iets(je) beter presteert dan een GameCube die €200 goedkoper is.Op maandag 28 januari 2002 11:33 schreef Ed_Capone het volgende:
Je krijgt natuurlijk wel een box met:
veel troep
Je moet het niet vergelijken met een PC maar met andere console's, want het is een console (Toch?