Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Welk probleemOp zondag 02 december 2001 20:57 schreef McFlipp het volgende:
grrrr![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je dit zijn!!! aaaarrggghhhh
De eerste keer met een 717 van Csi nadat ik met een 747 had gevlogen:
[afbeelding]
Na een herstart van fs2002 en dan meteen met een 717...
[afbeelding]
en hetzelde vliegtuig dus van de buitenkant op hetzelfde mom...
[afbeelding]
WTF is dit opeens!?!?!!? en hoe kan ik het oplossen?
Oh en wanneer gaat GoT VA nou eens van start??
welk probleem?!!? nou dat panel hoort bij een 747 en dit is een 717 en eerst zat er wel een goed panel bij! en die bovenste is helemaal vaag...Op zondag 02 december 2001 20:59 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Welk probleem
Oh en wanneer gaat GoT VA nou eens van start??

Verwijderd
Misschien helpt het vliegtuig opnieuw downen/installen?Op zondag 02 december 2001 21:02 schreef McFlipp het volgende:
[..]
welk probleem?!!? nou dat panel hoort bij een 747 en dit is een 717 en eerst zat er wel een goed panel bij! en die bovenste is helemaal vaag...

tampert, kriminalpolizei
precies mn crashOp zondag 02 december 2001 21:24 schreef Evilernie het volgende:
hier mijn vlucht met kimble.....
[afbeelding]
Verwijderd
Oh okOp zondag 02 december 2001 21:02 schreef McFlipp het volgende:
[..]
welk probleem?!!? nou dat panel hoort bij een 747 en dit is een 717 en eerst zat er wel een goed panel bij! en die bovenste is helemaal vaag...

tampert, kriminalpolizei
and i have it (not legal yet)Op zondag 02 december 2001 21:56 schreef Evilernie het volgende:
me wil PSS!
Edit je panel.cfg in je aircraft folder!welk probleem?!!? nou dat panel hoort bij een 747 en dit is een 717 en eerst zat er wel een goed panel bij! en die bovenste is helemaal vaag...
[drive]:\FS2002\aircraft\Csi_b717\panel
panel.cfg:
[fltsim]
alias=B777_300\panel
verander waarde B777_300\panel naar jouw keuze panel..
het is londen airports2000 die moet je kopenOp zondag 02 december 2001 22:19 schreef Aphex het volgende:
[..]
Nice scenery!ook voor fs2002 en waar?!
phoenix simulation softwareOp zondag 02 december 2001 22:13 schreef McFlipp het volgende:
wat is PSS?!!?!? en kan ik dat ook krijgen?
Op zondag 02 december 2001 19:08 schreef KIMBLE het volgende:
net die osprey kewl om te vliegen alleen ik kan niet landen want dan zak ik door de grond heen en dan krijg ik crash (dat heb ik met alle gedloade planes en met de standaard planes niet).
en das echt![]()
Dat lijkt me dan niet echt een bug van fs2002, maar gewoon het feit dat je een fs2000 plane (of scenery) gebruikt in FS2002. FS2002 gebruikt een heel andere engine, dus het is niet gek dat add-ons die voor fs2000 gemaakt zijn niet werken! Gewoon nog ff geduld, dan worden van de add-ons echt wel fs2002-compatible versies uitgebracht!
(het zou ook wel helpen als MS de Software Development Kit z.s.m. uitbrengt!!)
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
dit probleem heb ik ook met andere kisten wel voor 2002. Bijv de hawk T mk1. Zakt ook door de grond heen. Volgens mij is dit als je te hard op de baan terechtkomt ofzo... Ik had het ook een keer met een standaard 737 uit fs...Op zondag 02 december 2001 22:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan niet echt een bug van fs2002, maar gewoon het feit dat je een fs2000 plane (of scenery) gebruikt in FS2002. FS2002 gebruikt een heel andere engine, dus het is niet gek dat add-ons die voor fs2000 gemaakt zijn niet werken! Gewoon nog ff geduld, dan worden van de add-ons echt wel fs2002-compatible versies uitgebracht!
(het zou ook wel helpen als MS de Software Development Kit z.s.m. uitbrengt!!)
tampert, kriminalpolizei
Ook met de standaard scenery???Op zondag 02 december 2001 22:49 schreef Evilernie het volgende:
[..]
dit probleem heb ik ook met andere kisten wel voor 2002. Bijv de hawk T mk1. Zakt ook door de grond heen. Volgens mij is dit als je te hard op de baan terechtkomt ofzo... Ik had het ook een keer met een standaard 737 uit fs...
Wat een mega grote motoren zitten er trouwens aan zo'n 777! Was me nog niet echt opgevallen.

Verwijderd
Ja zeker de 777 is de grootste twin-jet ter wereld (de -300 versie is langer dan de 747) en heeft eveneens de grootste motoren die ooit voor een twinner zijn uitgebracht.Op zondag 02 december 2001 23:14 schreef biobak het volgende:
Wat een mega grote motoren zitten er trouwens aan zo'n 777! Was me nog niet echt opgevallen.
[afbeelding]
De Pratt&Whitney 4084 uitvoering (je hebt ook RollsRoyce en General Electrics) heeft een diameter van 112 inch, 18 inch meer dan de PW4000 van de 747.
De nieuwste modellen zullen 98,000lb stuwkracht leveren , w00000000t!!!
Niet doorvertellen hoor... maar ik ben een beetje verliefd op 777. Ze is mijn hartedief
edit: harteNdief
Ik vind 'm mooier dan de 747. Dat schijnt hier (op de DC-10 naNiet doorvertellen hoor... maar ik ben een beetje verliefd op 777. Ze is mijn hartedief
* biobak wacht nu geduldig op

Betah!Rateltje voelt zich weer beter! Bedankt voor jullie positieve bijdrage
Ja, een soort vliegend cruiseschip voor meer dan 550 passagiers. Hoef je je in elk geval niet meer te vervelen op de lange vluchten.Op maandag 03 december 2001 00:09 schreef Tourniquet het volgende:
Die A380 is eigenlijk maar een lomp lelijk ding zeg!
M'n ouders zijn naar Australie geweest. 22 uur vliegen in een Malaysian 777. Snap niet hoe ze het vol gehouden hebben, ookal heb je prive radio/tv/videospelletjes
lezen, muziek luisteren, slapenOp maandag 03 december 2001 00:26 schreef biobak het volgende:
[..]
Ja, een soort vliegend cruiseschip voor meer dan 550 passagiers. Hoef je je in elk geval niet meer te vervelen op de lange vluchten.
M'n ouders zijn naar Australie geweest. 22 uur vliegen in een Malaysian 777. Snap niet hoe ze het vol gehouden hebben, ookal heb je prive radio/tv/videospelletjesVooral op de terugweg moet dat wel een erg lange zit geweest zijn. Als er dan aan boord wat meer te doen is ...

Ik verveel me eigenlijk nooit, maar 22 uur is idd. wel erg lang! Mijn langste vlucht was geloof ik 8 uur (incl. tussenstop van 1,5 uur waarbij we in het vliegtuig bleven zitten)
Pff, ik ben van de zomer naar Lissabon gevlogen in een 737-400 van de KLM en dat was geen pretjeOp maandag 03 december 2001 00:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
lezen, muziek luisteren, slapen, filmpje kijken, scenery buiten bekijken, eten, enz.
Ik verveel me eigenlijk nooit, maar 22 uur is idd. wel erg lang! Mijn langste vlucht was geloof ik 8 uur (incl. tussenstop van 1,5 uur waarbij we in het vliegtuig bleven zitten)
Landing in Lissabon is wel gaaf. Over de stad heen met een lekkere bocht. Landing op Schiphol op terugweg was nog spectaculairder

Prima vermaakt in die 747, met mijn 1.93. Namelijk mooi excuus om bij de stewardess te gaan zitten beppen en koffie leuten.
* Anoniem: 456 vindt de KLM stewardessen toch de mooiste.
Kvond de 757 naar egypte voor 4.5uur veeeeel vervelender
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
lolOp maandag 03 december 2001 01:08 schreef 456 het volgende:
Vorig jr naar LAX gevlogen, 10.5 uur.
Prima vermaakt in die 747, met mijn 1.93. Namelijk mooi excuus om bij de stewardess te gaan zitten beppen en koffie leuten.
* Anoniem: 456 vindt de KLM stewardessen toch de mooiste.
Kvond de 757 naar egypte voor 4.5uur veeeeel vervelender
dit is bij mij en hierna volgt crashOp zondag 02 december 2001 23:14 schreef biobak het volgende:
Ik heb met bepaalde FS2000 vliegtuigen dat ie ook de grond in zakt bij start en landing. En dan gaat het om het neuswiel. Geen crash overigens, maar dat staat uit bij me
Oke het blijf een raar ding ... maar daarom is hij wel
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Had het al gevonden, en heb hem op unlimited gezet. 50fpsOp zondag 02 december 2001 13:14 schreef bolk het volgende:
[..]
idd. Maar als je die 30 frames niet haalt hoef je er ook niet aan te zitten..

Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Zo net ff de laatste checklist na gelopen kijken of alles het wel deed .
zo dan kunnen we nu de motoren eens gaan warmdraaien .
zo en dan nu kijken waar ik heen moet
nog ff de mensen van het ATC uitzwaaien en dan richting startbaan .
Zo nog ff en dan ben ik hier ook weer weg
Daar gaan we dan weer .....
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
* Roland heeft uhm!
...Make every cut count, even if it is one frame...
1. Waar haal ik die bijzonder wrede Dornier vliegboot vandaan?
2. Waar haal ik die add-on Hongkong scenery vandaan? Want ik heb helemaal geen gates etc in FS2002, zelfs met alle settings op Max.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Dat is een end vliegen naar Nederland. Waar heb je je tussenstops gepland? Of heb je extra tanks aan boord?Op maandag 03 december 2001 10:47 schreef Blackhole het volgende:
Hier weer ff een paar nieuwe , Heb net ff mijn nieuwe Plane afgehaald op Hong Kong INT
[afbeelding]
Zo net ff de laatste checklist na gelopen kijken of alles het wel deed .
[afbeelding]
zo dan kunnen we nu de motoren eens gaan warmdraaien .
[afbeelding]
zo en dan nu kijken waar ik heen moet
[afbeelding]
nog ff de mensen van het ATC uitzwaaien en dan richting startbaan .
[afbeelding]
Zo nog ff en dan ben ik hier ook weer weg![]()
[afbeelding]
Daar gaan we dan weer .....
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Ja, maar dat is toch ook geen originele scenery? Ik heb met add-on scenery ook nog problemen. Bijv. met Amsterdam 2000 van Lago. Dan crash ik ook zodra ik van de runway de taxibaan oprij. Dat ligt dan niet aan FS2002, maar aan de scenery. Dus maar hopen dat alle makers van add-ons snel updates en patches gaan uitbrengenOp maandag 03 december 2001 09:04 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
dit is bij mij en hierna volgt crash
[afbeelding]
Deze DC-8 zal de eerste zijn die exclusief voor FS2002 ontworpen zal worden.
Ik kan niet wachten tot deze DC-8-71 van Tampa Cargo uit Columbia zal worden gereleased!

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
1. Die is mooi he....ER zijn twee versies van Luftwaffe en KlU. maar die KLu zit geloof ik een error in (bij het openene van de zip krijg ik een error.Op maandag 03 december 2001 12:25 schreef tazzman het volgende:
2 vraagjes:
1. Waar haal ik die bijzonder wrede Dornier vliegboot vandaan?
2. Waar haal ik die add-on Hongkong scenery vandaan? Want ik heb helemaal geen gates etc in FS2002, zelfs met alle settings op Max.
3. DAt is extra scenerey van Honk Kong voor FS2002 en is mooi gemaakt. ook op flightsim.com
Trouwens die gozer die net met die 737 is gestart, start de verkeerde kant op

maarja boeit verder niet..:P
tampert, kriminalpolizei
kewl, eindelijk 2002 ondersteuning voor deze wrede kistenOp maandag 03 december 2001 14:10 schreef tazzman het volgende:
Hmmmm er zit weer een hele mooie DC-8 aan te komen van de Historic Jetliner Group!
Deze DC-8 zal de eerste zijn die exclusief voor FS2002 ontworpen zal worden.
Ik kan niet wachten tot deze DC-8-71 van Tampa Cargo uit Columbia zal worden gereleased!![]()
![]()
[afbeelding]
tampert, kriminalpolizei
Maar de screenshots zijn toch wel degelijk van de KLu versieOp maandag 03 december 2001 14:13 schreef Evilernie het volgende:
[..]
1. Die is mooi he....ER zijn twee versies van Luftwaffe en KlU. maar die KLu zit geloof ik een error in (bij het openene van de zip krijg ik een error.
Ziet er erg mooi uit hoor. Maar Flightsim.com, is dat die @#$*#$# site waar ik nooit iets kan downloaden omdat ie bezet is ofzo? Weet je ook mirrors of misschien de filename van die scenery? Dan zoek um zelf wel even3. DAt is extra scenerey van Honk Kong voor FS2002 en is mooi gemaakt. ook op flightsim.com
Inderdaad maar ik moet zeggen dat de FS2000 DC-8s en 707s van HJG perfect werken onder FS2002 Pro hoor.Op maandag 03 december 2001 14:14 schreef Evilernie het volgende:
[..]
kewl, eindelijk 2002 ondersteuning voor deze wrede kisten
Verwijderd
De model voor FS2k/FS2k2 is er alOp maandag 03 december 2001 00:06 schreef biobak het volgende:
[..]
* biobak wacht nu geduldig op [afbeelding]![]()
[..]
Een paar pagina's terug staat de URL.
Dornier:Op maandag 03 december 2001 14:17 schreef tazzman het volgende:
[..]
Maar de screenshots zijn toch wel degelijk van de KLu versieMaar waar komt ie vandaan? Flightsim.com?
[..]
Ziet er erg mooi uit hoor. Maar Flightsim.com, is dat die @#$*#$# site waar ik nooit iets kan downloaden omdat ie bezet is ofzo? Weet je ook mirrors of misschien de filename van die scenery? Dan zoek um zelf wel even
http://www.fsfreeware.com/dec_01/magcounter1_a.cgi?http://www.fsfreeware.com/dec_01/do24k2k2daf.zip
Dronier luftwaffe:
http://www.fsfreeware.com/dec_01/magcounter1_a.cgi?http://www.fsfreeware.com/dec_01/do24t2k2lw.zip
ze staan er ergens tussen geloof ik
scenery VHHH:
http://ftp.avsim.com/library/search.php?SearchTerm=Hong+Kong&CatID=Root
moet je ff zoeken
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Bij mij is Schiphol nogal "gefragged", lichtjes die in de lucht hangen en rare textures -> traag
Zijn ze mee bezig.
Verwijderd
Maar ik kan niet wachtenOp maandag 03 december 2001 15:01 schreef Roland het volgende:
Diekomt nog...
Zijn ze mee bezig.
Misschien was er ook wel een oplossing voor... achja, 55mb voor niets gedowned

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Er komt zo'n ongelofelijk mooie geluid uit.
Als je start komt er rook uit de motoren, en als je mid-air bent en je presst "í" krijg je dit:

En Jawel, Ook de dornier moest zijn ongroening ontgaan

tampert, kriminalpolizei
Ze wachten tot de SDK uitkomt voor FS2002Op maandag 03 december 2001 15:01 schreef Roland het volgende:
Diekomt nog...
Zijn ze mee bezig.
dat is londen airports vette sceneryOp maandag 03 december 2001 10:22 schreef ND het volgende:
kimble --->> hoe komen die duidelijke lichtjes op de baan? Of is dat weer een scenery pack?
Als je ook zin hebt om te vliegen kan je natuurlijk ook meedoen!
213.84.188.26
Verwijderd
Om 19.00 uur kan ik wel.
AhumOp maandag 03 december 2001 16:34 schreef McFlipp het volgende:
Heej, ik ga samen met BigB en Seakerhett nu ff een vluchtje maken. Liefst met een plane in de categorie 737. Maar nu wilde ik vragen weet iemand nog een leuk vluchtje?? Dus van waar naar waar is leuk om te vliegen??
Als je ook zin hebt om te vliegen kan je natuurlijk ook meedoen!
213.84.188.26
Waarom niet nu?Op maandag 03 december 2001 16:37 schreef Roland het volgende:
Ja ik ben vanavond ook wel ff van de partij!
Omdat ik nu nog op mijn werk zitOp maandag 03 december 2001 16:38 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom niet nu?
Verwijderd
Laat wel ff de airports weten zodat ik straks kan joinen.
Ja sowOp maandag 03 december 2001 16:38 schreef Roland het volgende:
[..]
Omdat ik nu nog op mijn werk zit
'Ja maar baas, Saekerhett zei dat ik nu mee moest doen'
hehe
Sorry...Op maandag 03 december 2001 16:41 schreef Saekerhett het volgende:
Ja sow![]()
'Ja maar baas, Saekerhett zei dat ik nu mee moest doen'
hehe
Verwijderd
Oke dan is iedereen thuis en heeft gegeten enzo.Op maandag 03 december 2001 16:41 schreef McFlipp het volgende:
okeej doe maar vanavond dan na 8 uur?? beginnen?? dus tussen 8 en half negen? lijkt me een goed plan
Post wel ff de airports.
totaal niet mee eensOp maandag 03 december 2001 16:46 schreef prenobe het volgende:
FS2k2 Is egt nice, details zijn ook echt mooi! Complimenten voor Microsoft![]()
Je hebt helemaal gelijk! FS4 zag er veel beter uitOp maandag 03 december 2001 17:31 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
totaal niet mee eens
maar op avsim hebben ze nu een vergelijking van de twee sims en dan doen ze shots van dezelfde plekken bij elkaar en dat siet er toch echt wel beter uit...Op maandag 03 december 2001 17:31 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
totaal niet mee eens
tampert, kriminalpolizei
"RW Server"???????? was da? en gewoon beginnen tussen 8 en half 9, moet ff zien wanneer ik klaar ben met eten, server staat iig zo snel mogelijk aan! (nog een keer ipOp maandag 03 december 2001 16:44 schreef Roland het volgende:
Graag lijkt me een heel goed plan. Ook en RW server?
Enuh ik heb zin in een georganiseerde vlucht
Dat lijkt me leuk en dan allemaal in zo'n onwijze kollonne achter mekaar
Weet nie of het voorbeeld een leuke vlucht is maar post maar een aantal leuke idee'en maak desnoods een nieuwtopic! En dan precies met vliegveld namen en ILS Frequenties etc etc graag
Heb er nu al zin in!
het ziet er beter uit je maar dat is ook allesOp maandag 03 december 2001 17:39 schreef Evilernie het volgende:
[..]
maar op avsim hebben ze nu een vergelijking van de twee sims en dan doen ze shots van dezelfde plekken bij elkaar en dat siet er toch echt wel beter uit...
rw = rogerwilcoOp maandag 03 december 2001 17:43 schreef McFlipp het volgende:
[..]
"RW Server"???????? was da? en gewoon beginnen tussen 8 en half 9, moet ff zien wanneer ik klaar ben met eten, server staat iig zo snel mogelijk aan! (nog een keer ip213.84.188.26)
Enuh ik heb zin in een georganiseerde vluchtdus dat we gaan vliegen van Munchen naar Milaan ofzo en graag met normale kisten, dus geen extra 300s
(sorry evilernie
)
Weet nie of het voorbeeld een leuke vlucht is maar post maar een aantal leuke idee'en maak desnoods een nieuwtopic! En dan precies met vliegveld namen en ILS Frequenties etc etc graag
Heb er nu al zin in!
dan kan je met elkaar praten
ik gebruik geen van beideOp maandag 03 december 2001 17:59 schreef McFlipp het volgende:
ohja! das handug maar ik gebruik daar gamevoice voor. Of gebruiken jullie allemaal RogerWilco? want dan install ik dat ook ff
Hey nou niet te technisch he!Op maandag 03 december 2001 17:43 schreef McFlipp het volgende:
[..]
"RW Server"???????? was da? en gewoon beginnen tussen 8 en half 9, moet ff zien wanneer ik klaar ben met eten, server staat iig zo snel mogelijk aan! (nog een keer ip213.84.188.26)
Enuh ik heb zin in een georganiseerde vluchtdus dat we gaan vliegen van Munchen naar Milaan ofzo en graag met normale kisten, dus geen extra 300s
(sorry evilernie
)
Heb er nu al zin in!
Duurt wel effe voordat je Roger Wilco doorhebt en denk niet dat voor 20:00 nog gaat lukken.Op maandag 03 december 2001 17:59 schreef McFlipp het volgende:
ohja! das handug maar ik gebruik daar gamevoice voor. Of gebruiken jullie allemaal RogerWilco? want dan install ik dat ook ff
Is al besloten waar de optocht naar toe gaat?
Wel een beetje proffesioneel spelen...
hmmzzz effe kijken danOp maandag 03 december 2001 18:18 schreef Roland het volgende:
ILS frequenties? Die zijn neem ik aan wel bekend toch? Kijk gewoon ff in je FS Navigator en klaar!![]()
Wel een beetje proffesioneel spelen...
Neee, om 8 uur ofzo pasOp maandag 03 december 2001 19:15 schreef Bamboe het volgende:
Zijn jullie al begonnen ???
Extra 300 for life. Ik denk dat ik maar eens een frank verschuur livery ga makenOp maandag 03 december 2001 17:43 schreef McFlipp het volgende:
[..]
(sorry evilernie
)
Heb er nu al zin in!
Jammer dat atc niet in mulitpalyer is...
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
jah dat vind ik nou ookOp maandag 03 december 2001 19:36 schreef Evilernie het volgende:
[..]
Extra 300 for life. Ik denk dat ik maar eens een frank verschuur livery ga maken,
Jammer dat atc niet in mulitplyer hebt...
WHOAAAA, 500e post!!!!!!
nr 790Op maandag 03 december 2001 19:52 schreef Saekerhett het volgende:
offtopic:
WHOAAAA, 500e post!!!!!!
title=LIML to EDDM
description=LIML, EDDM
type=IFR
routetype=1
cruising_altitude=21000
departure_id=LIML, N45* 27.64', E9* 16.73', +000353.00
departure_position=GATE 1
destination_id=EDDM, N48* 20.44', E11* 45.10', +001486.00
departure_name=Linate
destination_name=Munich
waypoint.0=LIML, A, N45* 27.64', E9* 16.73', +000353.00,
waypoint.1=LITZO, V+LOCWAY, N45* 33.56', E9* 30.43', +000000.00,
waypoint.2=LIORI, V+LOCWAY, N45* 40.20', E9* 42.43', +000000.00,
waypoint.3=LIOZE, V+LOCWAY, N46* 24.27', E11* 17.55', +000000.00,
waypoint.4=EDEUR, V+LOCWAY, N47* 44.10', E11* 14.96', +000000.00,
waypoint.5=MAH, V, N48* 15.81', E11* 18.71', +001759.00,
waypoint.6=DM053, I, N48* 18.93', E11* 24.72', +R14479.20,
waypoint.7=EDDM, A, N48* 20.44', E11* 45.10', +001486.00,
Dacht ik tenminste?
ik lees dit nu net en ik zie dat jullie gaan multivliegenOp maandag 03 december 2001 20:04 schreef Saekerhett het volgende:
Effe wachten op McFlipp, die als server functioneert, hij's nog niet online met ICQ
Tuurlijk kun je meedoen! Hoe meer, hoe beter!!Op maandag 03 december 2001 20:08 schreef CU2morO het volgende:
[..]
ik lees dit nu net en ik zie dat jullie gaan multivliegenmag ik ook mischien meedoen of is dit een besloten vlucht? ip 213.84.188.26? ik zie nog nix
ok ben nog n00b dus ik lig zo tegen de vlakteOp maandag 03 december 2001 20:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je meedoen! Hoe meer, hoe beter!!
Jah ik ookOp maandag 03 december 2001 20:11 schreef CU2morO het volgende:
[..]
ok ben nog n00b dus ik lig zo tegen de vlaktemoet ik nog dingen instellen? die ACF ofzoiets? lock to player?
Dit topic is gesloten.