......
Wow, die's lekker rustgevendOp donderdag 22 november 2001 21:50 schreef vinniel het volgende:
Zal ik de mijne ook maar eens posten
[afbeelding]
Zou je die ff willen posten?
Verwijderd
TuurlijkOp donderdag 22 november 2001 21:53 schreef Lampie het volgende:
[..]
Wow, die's lekker rustgevend
Zou je die ff willen posten?
http://members.home.nl/vligtvoet/sunsetfog.jpg
Tuurlijk joh, daar zijn we tweakers voorOp donderdag 22 november 2001 21:47 schreef Winnetou het volgende:
[..]
Super super strak,,Mogen wij die theme ook lenen??
Mazzlss,,
Nieuw, nu met Twitter
KOEL IK OOK!Op woensdag 21 november 2001 15:19 schreef DevoiD het volgende:
[afbeelding]
ik ben wel een blauw type
uhm ben ik nou zon n00b? en ben ik de enige die nie weet hoe jij en de rst hun winXP zo veranderen ??
wil je mij ff vertelen hoe
Verwijderd
waar heb je deze theme gehaald ? hij ruled namelijk enorm !Op dinsdag 20 november 2001 20:55 schreef aftermath het volgende:
[..]
thnxer zit zoals je misschien al ziet oa windowblinds in, check:
[afbeelding]
http://www.geocities.com/redkef/index.html
idd, nu wel (hoop ik), ik doe altijd iets te veel of te weinig....
[edit2]nog niet?!?! damn, dan maar via url[/edit2]

handige functie in XP!!
aAarGhh
Verwijderd
Volgens mij doet ie t niet.Op donderdag 22 november 2001 22:13 schreef Redkef het volgende:
goed, nou moet het toch een keer lukken...
[afbeelding]
Maak een screenie van z'n desktop en stel die in als z'n desktop. Eventueel met een paar nutteloze icoontje in het screenshot. Wil die ze weggooien/selecteren/whatever lukt 't niet.
Ik heb mn zusje al heel raar zien kijken
Waarom is de achtergrondkleur van jouw startmenu anders dan die van mij? Heb je daar zelf iets aangedaan? Of is het toch een ander theme wat je gebruikt?

Edit:
Ik heb al gevonden waaraan de ligt. Het ligt aan het startmenu zelf, welke je instelt. Hij pakt hem kennelijk niet bij de classic style
Het is nu weer de default geworden en nu is het hetzelfde
Nieuw, nu met Twitter
DIE ROELT ZEKER ! WIL IK OOK !Op donderdag 22 november 2001 22:04 schreef Joske-X- het volgende:
[..]
waar heb je deze theme gehaald ? hij ruled namelijk enorm !
Die ziet er heel relaxed uit.!Op donderdag 22 november 2001 22:21 schreef xfile het volgende:
DevoiD
Waarom is de achtergrondkleur van jouw startmenu anders dan die van mij? Heb je daar zelf iets aangedaan? Of is het toch een ander theme wat je gebruikt?
[afbeelding]
Edit:
Ik heb al gevonden waaraan de ligt. Het ligt aan het startmenu zelf, welke je instelt. Hij pakt hem kennelijk niet bij de classic style
Het is nu weer de default geworden en nu is het hetzelfde
......
Hej .. ik vond die witte lijnen in mijn xp blackcomb zou rot, maar ik zie op dit plaatje die witte lijnen niet staan. Kan je me, of vertellen hoe je dat gemacguyvert hebt, of kan je de theme ff postenOp donderdag 22 november 2001 22:21 schreef xfile het volgende:
[afbeelding]
And Bob's your uncle ...
hijs doch gezellig... hoop jullie allemaal te zien daar!

dat is de .net theme.Op vrijdag 23 november 2001 00:49 schreef Scharnout het volgende:
[..]
Hej .. ik vond die witte lijnen in mijn xp blackcomb zou rot, maar ik zie op dit plaatje die witte lijnen niet staan. Kan je me, of vertellen hoe je dat gemacguyvert hebt, of kan je de theme ff posten
die heb ik ook.
en die kun je hier downloaden
Hier is de theme voor de usual windows stuff. Dit is een andere locatie dan de post boven mijOp vrijdag 23 november 2001 00:49 schreef Scharnout het volgende:
[..]
Hej .. ik vond die witte lijnen in mijn xp blackcomb zou rot, maar ik zie op dit plaatje die witte lijnen niet staan. Kan je me, of vertellen hoe je dat gemacguyvert hebt, of kan je de theme ff posten
Winamp skin is deze
Win. media player is hier te downen.
Wallpaper is hier te krijgen
Nieuw, nu met Twitter
hmm ik zie inderdaad dat jouw versie een remake is van de versie die ik gebruik.. ach ja ik vind deze mooi genoeg
winXP inloggen

mennu desktop nog ekkus posten daar ging het om

da was mun desktop

Verwijderd
Geinig,, Waar zit die functie?Op donderdag 22 november 2001 22:13 schreef jellyshock het volgende:
Nou, ik ook maar weer es dan![]()
[afbeelding]
handige functie in XP!!
Lache man, waar heb je die vandaan,,Op vrijdag 23 november 2001 09:03 schreef urinator het volgende:
de mijne maar weer eens:
[afbeelding]
rechtermuisknop op taakbalk > desktopmanager.Op vrijdag 23 november 2001 10:32 schreef Winnetou het volgende:
[..]
Geinig,, Waar zit die functie?
werkt erg handig!
aAarGhh
Verwijderd
wel erbij vertellen dat je Powertoys nodig hebt heejOp vrijdag 23 november 2001 11:07 schreef jellyshock het volgende:
[..]
rechtermuisknop op taakbalk > desktopmanager.
werkt erg handig!
Verwijderd

beetje saai. Ik ga toch maar eens zoeken naar een goede wallpaper voor op mijn werk...
Werkt! Maar alleen wel heel schokkerig, komt dat door mijn TNT2 Kaartje? Heb Powertoys al wel,,Op vrijdag 23 november 2001 11:13 schreef m4rt1n het volgende:
[..]
wel erbij vertellen dat je Powertoys nodig hebt heej
Mooi kruisje, ik wil ook zo'n desktop
Mijn dank is groot, maar ik vind die zwart-grijze nog leuker. Toch eens proberen om deze grijs te makenOp vrijdag 23 november 2001 01:15 schreef xfile het volgende:
[..]
Hier is de theme voor de usual windows stuff. Dit is een andere locatie dan de post boven mij
And Bob's your uncle ...
stoere pic!Op vrijdag 23 november 2001 15:25 schreef basjuh het volgende:
En zow ziet de mijne eruit ...
[afbeelding]
Wie, wat, waar en hoe?Op vrijdag 23 november 2001 16:05 schreef El.Greco het volgende:
Wow!! Je hebt de evaluatie (2505), wordt het geen tijd voor de 2600 Corp?
(dis dus geen warezrequest)
Verwijderd
Laat die gast lekker, als hij bij het oude wil blijven moet tie het zelf maar wetenOp vrijdag 23 november 2001 16:05 schreef El.Greco het volgende:
jij en ik weten dan dat tie toch dom bezig is
mwwwhahahahaha
Oh... hebbuh...Op vrijdag 23 november 2001 15:25 schreef basjuh het volgende:
En zow ziet de mijne eruit ...
[afbeelding]
POST AUB... ZONDER ICONEN...
McLaren \o/
Verwijderd
als 2505 lekker werkt waarom zou je dan 2600 nemen??Op vrijdag 23 november 2001 16:05 schreef El.Greco het volgende:
Weet t soms wel beter
en zo heeft ViperGTS ook weer wat geleerd, thanksOp vrijdag 23 november 2001 11:07 schreef jellyshock het volgende:
[..]
rechtermuisknop op taakbalk > desktopmanager.
werkt erg handig!
dit was het resultaat:
PIII 800@804 Mhz
Wies die chick rechts onder ? (4)Op vrijdag 23 november 2001 17:07 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
en zo heeft ViperGTS ook weer wat geleerd, thanks
dit was het resultaat:
[afbeelding]
ik zou t niet wetenOp vrijdag 23 november 2001 17:09 schreef Manic het volgende:
[..]
Wies die chick rechts onder ? (4)
PIII 800@804 Mhz
post dan iig de wallpaperOp vrijdag 23 november 2001 17:42 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
ik zou t niet weten
Imperfectionist.
Eh kheb eigenlijk geen idee, maar moek em ff online zetten? Of mailen?Op vrijdag 23 november 2001 10:38 schreef Winnetou het volgende:
[..]
Lache man, waar heb je die vandaan,,
Verwijderd
hehe eindelijk een Froukje de Both liefhebberOp dinsdag 20 november 2001 21:38 schreef IFFQuicksilver het volgende:
[afbeelding]
die ligt echt helemaal klaarOp vrijdag 23 november 2001 01:41 schreef YpS het volgende:
NU MIJN BEURT !!!
winXP inloggenLEKKAAAHH
[afbeelding]
en robinvreuls bedankt voor de winamp skin
Graag gedaanOp vrijdag 23 november 2001 18:07 schreef juanp het volgende:
en robinvreuls bedankt voor de winamp skin
Op vrijdag 23 november 2001 17:45 schreef Ra5a het volgende:
[..]
post dan iig de wallpaper
iemand die haar naam weet
PIII 800@804 Mhz
Ik geloof niet in bijgeloof, dat brengt ongeluk
Vroeger was ik een twijfelaar. Ik ben daar nu niet meer zo zeker van.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Heb je die zonder inlog dingen?Op vrijdag 23 november 2001 01:41 schreef YpS het volgende:
NU MIJN BEURT !!!
winXP inloggenLEKKAAAHH
[afbeelding]
da was mun desktop
ik moet eerlijk zeggen dat ik het geen mooie vrouw vind (op deze foto dan)Op vrijdag 23 november 2001 18:47 schreef OverCast het volgende:
En de mijne maar weer eens
[afbeelding]
(1,2mb shot)
jaja das Kelly BrookOp vrijdag 23 november 2001 18:18 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
iemand die haar naam weet
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
YikesOp vrijdag 23 november 2001 18:47 schreef OverCast het volgende:
En de mijne maar weer eens
[afbeelding]
(1,2mb shot)

Lekker chilled...
Gisteren stond er nog een rode Dodge Viper, maar ik wilde weer eens wat anders.
Het is Win2K Pro btw. Onder Win98 heb ik zo'n mooie groene desktop.
OK, die winamp skin roeleert zwaarOp vrijdag 23 november 2001 23:53 schreef TimMer het volgende:
[afbeelding]
Lekker chilled...![]()
![]()
Gisteren stond er nog een rode Dodge Viper, maar ik wilde weer eens wat anders.
Het is Win2K Pro btw. Onder Win98 heb ik zo'n mooie groene desktop.
Zou je die es kunnen posten of mailen?
http://www.winamp.com/skins/detail.jhtml?componentId=31024Op zaterdag 24 november 2001 00:03 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
OK, die winamp skin roeleert zwaar
Zou je die es kunnen posten of mailen?

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
heejz,Op vrijdag 23 november 2001 00:13 schreef Ra5a het volgende:
[afbeelding]
wat iz dat voor progje onderaan met je hd ruimte enzo?
wil ik ook..
Winbar heet datOp zaterdag 24 november 2001 09:31 schreef Goten het volgende:
[..]
heejz,
wil ik ook..
ZOek eff bij de meuktracker op tweakers
*aaaaaaaaaargggg mijn ogen >:)*
Das Winbar, moet je maar even naar zoeken met de search of met http://onno.dhs.orgOp zaterdag 24 november 2001 09:31 schreef Goten het volgende:
[..]
heejz,
wil ik ook..
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
nog makkelijker: www.winbar.nlOp zaterdag 24 november 2001 10:32 schreef G8KeePeR het volgende:
[..]
Das Winbar, moet je maar even naar zoeken met de search of met http://onno.dhs.org
of de concurrend: www.statbar.nl
Het is nu al 3 keer verteld waar je het kan vinden hoorOp zaterdag 24 november 2001 11:11 schreef Leipo het volgende:
[..]
nog makkelijker: www.winbar.nl
of de concurrend: www.statbar.nl
The devil is in the details.
als je gaat tellen hoe vaak dit al gevraagt isOp zaterdag 24 november 2001 11:16 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Het is nu al 3 keer verteld waar je het kan vinden hoor
je kan het blijven herhalen want blijkbaar zijn sommige mensen te lui om 3 pagina's terug te bladeren waar het dan weer staat.. (en dat al na 12 delen
ik heb voor de gein weer ff mijn lijstje uit deel 8 erbij gehaald, dus ik hoop dat mensen dit soort dingen nu veel minder vragen (misschien een idee om dit lijstje bij elk nieuw deel in de eerste post te zetten?
WinBar
Hier!
StatBar
Hier!
CoolInfo
Hier!
WindowBlinds
Hier!
WindowsFX
Hier!
DesktopX
Hier!
Litestep
Hier!
Litestep Themes
Hier!
TweakXP
Hier!
Hoe krijg ik een plaatje bij me systeeminfo?
Hier!
Tclock
Hier!
Doorzichtige WinAmp(win2000 & WinXP only!)
Hier!
Tweakers.net headlines(Active Desktop)
Hier!
TransText
Hier!
Transperizer
Hier!
Trillian
Hier!
Sites met verschillende wallpapers/skins/icons etc.
www.customize.org
www.deviantart.com
www.wincustomize.org
www.gamewallpapers.com
www.abstractanime.com
www.looroll.com
www.animewallpapers.com
www.lotsofskins.com
www.phong.com
www.desktopgirls.com
Kzie dr nog 1, is dat een fuctie van die DU meter om die bkg zwart te makenOp zaterdag 24 november 2001 10:20 schreef ik_zei_de_gek het volgende:
[..]
fout!
zo hoort 'ie: zwart natuurlijk
[afbeelding]
Verwijderd
Background is donkerblauw en ja dat kan gewoon met de DU meterOp zaterdag 24 november 2001 11:50 schreef bbrother het volgende:
[..]
Kzie dr nog 1, is dat een fuctie van die DU meter om die bkg zwart te maken

weet iemand een manier om je desktop uit te smeren over 2 schermen, ipv 2 desktops ??
AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space
Van welk spel is dat? ziet er strak uitOp zaterdag 24 november 2001 13:12 schreef Winnetou het volgende:
[afbeelding]
The devil is in the details.
Verwijderd
kan je misschie ook zeggen waar je die theme weghebt (start button enz) ziet er wel cool uitOp zaterdag 24 november 2001 13:12 schreef Winnetou het volgende:
[afbeelding]

Mijn desktop, ik hoop dat ie de lay-out niet te veel vern*ukt, sorry anders...
Wallpaper: Bal-Sagoth, metal die ik gaaf vind..
Ik ben nog niet zo into al die customize dingen, vind het wel gaaf, ga het zeker wat meer doen...
Heb het spel zelf nog niet, maar wanneer ik mijn Radeon 8500RET binnen heb, ga ik deze zeker halen. Het spel heet: The Legend of ExcaliburOp zaterdag 24 november 2001 13:19 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Van welk spel is dat? ziet er strak uit
Hier staat ie,,http://www.gamewallpapers.com/wallpapers.phtml?rel_product=535
En hier staat de Theme,,met dank aanOp zaterdag 24 november 2001 14:07 schreef sjakievandeboomhut het volgende:
[..]
kan je misschie ook zeggen waar je die theme weghebt (start button enz) ziet er wel cool uit
,,Xfile,,voor de link,
http://www.themexp.org/view_style.php?id=27
Dit topic is gesloten.