ik ben ook weer vers
anime continues ^_^

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
--
Ik zal even kijken voor je maar volgens mij stond die opOp woensdag 21 november 2001 13:09 schreef ddofborg het volgende:
[..]
Welke WinAMP skin gebruik je???
DD
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
ff showen denk ik. vinden ze leukOp woensdag 21 november 2001 15:06 schreef ottjes het volgende:
waarom zetten de meesten bij dit topic hun msn/icq aan om te laten zien hoe lang hun lijst is, of wat voor een processor ze hebben.
Die dingen heb je vast niet standaard aanstaan.
Verwijderd
he hoe heb je die achtergrond van je menu bij all programs blauw gekregen?Op woensdag 21 november 2001 15:19 schreef DevoiD het volgende:
[afbeelding]
ik ben wel een blauw type
Mooie background, kan je die even online zetten ?Op woensdag 21 november 2001 00:23 schreef ShaDoW het volgende:
Poehoe... ik heb binnenkort geen ruimte meer over
[afbeelding]
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
IddOp woensdag 21 november 2001 16:35 schreef jackmcfox het volgende:
Die kun je cinden op www.artofgregmartin.com.
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Verwijderd
kan je ff jouw wallpaper en xp theme online zetten??Op woensdag 21 november 2001 15:19 schreef DevoiD het volgende:
[afbeelding]
ik ben wel een blauw type
Dat kan !Op woensdag 21 november 2001 12:37 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
Zo je die wallpaper ff een keer online willen gooien of een linkje geven
Zou je me kunnen vertellen hoe je WinAmp skin heet en waar ik 'em kan downloaden. Ziet er erg gaaf uit.Op dinsdag 20 november 2001 23:17 schreef Wez_db het volgende:
de mijne...
[afbeelding]
Verwijderd
PHAT!Op dinsdag 20 november 2001 16:51 schreef tHaFalleN het volgende:
Hier de mijne:
[afbeelding]
Ik zoek nog een mooie bijpassende winamp skin.
kan die ff zonder icons gegooid worden ook?Op dinsdag 20 november 2001 23:23 schreef Totally_Freeky het volgende:
Dan mijn mooie desktop ook maar. Lekker rustig en alles binnen handbereik.
[afbeelding]
is dat windowsblinds of een Theme voor XP?
kan je die ff posten zonder icons?Op woensdag 21 november 2001 16:39 schreef RedFox het volgende:
hier is mijn desktoppie weer:
[afbeelding]
Wil je die ff posten zonder ico's ? ThxOp woensdag 21 november 2001 10:41 schreef elroy het volgende:
[afbeelding]
Wil je die ff zondewr ico's posten?Op woensdag 21 november 2001 20:05 schreef Marc00 het volgende:
plaatje
Wapentje kopen?
Wil je ook die even posten aub? Bedankt he.Op woensdag 21 november 2001 09:31 schreef KidPaddle het volgende:
desktoppie werk:
[afbeelding]
(Jawel, weer Aria)
dikzak
Verwijderd
zout gij ff die zonder die taakbalk willuh posten?!??please ( die bovenste dan he )Op woensdag 21 november 2001 20:14 schreef Chello200 het volgende:
Oke mijn beurt
[afbeelding]
En hier heb ik er nog 1 :
[afbeelding]
Verwijderd
Ik heb even gekeken, maar hij staat er niet meer opOp woensdag 21 november 2001 20:11 schreef tHaFalleN het volgende:
Desktop van mij zonder icons dr op staat op http://www.desktopgirls.com onder 'artwork'. Hij heet El Angel Caido.
Preciese URL weet ik zo even niet omdat die site het niet doet hierzo.
PHAT!!Op donderdag 22 november 2001 02:41 schreef Winnetou het volgende:
En zo ziet ie er nu uit,,
[afbeelding]
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Helaas: You don't have permission to access /arts/abstract6/abstract596.jpg on this serverOp donderdag 22 november 2001 07:12 schreef RedFox het volgende:
voor degene die dat vroeg, hier staat mijn wallpaper: http://www.hebus.com/arts/abstract6/abstract596.jpg
Wanbeleid is ook beleid.
Kan hem wel doormailen als je wilt.Op donderdag 22 november 2001 07:07 schreef Type het volgende:
PHAT!!
ik hebbum even gejat ok?
wallpapertje...
Verwijderd
[.img]jouw url[/.img]Op donderdag 22 november 2001 07:27 schreef Count_Grishnackh het volgende:
hoe post ik in godsnaam me desktop??? Kan hier alleen maar lettertjes typen...
kun je die van star trek ff posten zonder taakbalk of een URL geven.Op woensdag 21 november 2001 20:14 schreef Chello200 het volgende:
Oke mijn beurt
[afbeelding]
En hier heb ik er nog 1 :
[afbeelding]
Is dat een game ofzo?Op donderdag 22 november 2001 09:04 schreef MADG0BLIN het volgende:
[afbeelding]
McLaren \o/
Nee is gewoon iets, k zou niet weten wat, maar is wel spacy vond ik.Op donderdag 22 november 2001 09:15 schreef Robber het volgende:
[..]
Is dat een game ofzo?
ziet er mooi uit!!
Zeker ik dacht dat het onderzeeers (spellingOp donderdag 22 november 2001 09:19 schreef MADG0BLIN het volgende:
[..]
Nee is gewoon iets, k zou niet weten wat, maar is wel spacy vond ik.
McLaren \o/
Verwijderd
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Dat is de beta van winamp3 met een skin die ook op de winamp site te downloaden is.Op donderdag 22 november 2001 10:41 schreef Sh4keM het volgende:
Ik zie een heleboel mensen met een WinAmp (?) zoals die bij ORiON_JNFN staat.
is het winAmp en hoe kom je eraan??
Op donderdag 22 november 2001 12:48 schreef QyRoZ het volgende:
Het beste OS aller tijden: Windows NT Workstation 4.0
[afbeelding]
NT schopt aars
zou je die achtergrond misschien willen posten zonder die iconen en taakbalk?? zonder du meter mag waarschijnlijk niet maar zou je hem dan willen mailen naar me??Op donderdag 22 november 2001 07:07 schreef ORiON_JNFN het volgende:
Voor alle mensen die graag alles doorzichtig hebben met die programma gaat dat erg simpel.
Downloaden, instaleren, r-muisknop op het programma dat je doorzichtig wilt hebben (je ziet dan een pop-up), klik hoeveel % aan, en klaar.
[afbeelding]
Klik Hier
Op donderdag 22 november 2001 12:16 schreef ORiON_JNFN het volgende:
En voor iedereen die mij gemailed heeft voor de 8ergrond, kijk hier
Kijk ff op pagina 3 (bij een standaard instelling van 50 post per pagina). Daar staat ie vooralsnog onder aan.Op donderdag 22 november 2001 13:19 schreef Freez het volgende:
[..]
zou je die achtergrond misschien willen posten zonder die iconen en taakbalk?? zonder du meter mag waarschijnlijk niet maar zou je hem dan willen mailen naar me??
of heb je een url waar die te vinden is??
b.v.d.
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005
Die heb je vast nog wel zonder icoontjes op je hd staan. Kan je die effe posten?Op donderdag 22 november 2001 07:37 schreef Metro het volgende:
ok de mijne:
[afbeelding]
als ie ut doet
dikzak
hmmz raar, deze moet het wel doen: http://www.hebus.com/img_eng.php?cat=arts&dir=abstract6&img=abstract596.jpgOp donderdag 22 november 2001 07:17 schreef agent327 het volgende:
[..]
Helaas: You don't have permission to access /arts/abstract6/abstract596.jpg on this server
Zou je die kunnen posten hij is best wel mooi gewordenOp donderdag 22 november 2001 11:31 schreef bitprobe het volgende:
[afbeelding]
http://www.desktopgirls.com/photos/El_Angel_Caido_82600113853PM185.jpgOp donderdag 22 november 2001 07:07 schreef Type het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, maar hij staat er niet meer op![]()
![]()
kan je ff hier posten voor mij?
merci
[..]
Verwijderd
Hoezo zonder w?? O ja, nu je het zegt, was me nog niet opgevallen.Op dinsdag 20 november 2001 20:35 schreef DR het volgende:
ok ik ben de eerste die zeikt
<font size=3> En weer zonder W!</font>
Verwijderd
wat er naast en boven staat is met paint nog weg te halen joh...Op donderdag 22 november 2001 07:31 schreef Winnetou het volgende:
[..]
Kan hem wel doormailen als je wilt.
[afbeelding]
Verwijderd
hey die desktop komt me bekend voorOp donderdag 22 november 2001 16:17 schreef robinvreuls het volgende:
Hier is de mijne
met natuurlijk een beetje hulp van de geposte desktop
[afbeelding]
Verwijderd
Stoer gedaan, die Lambo is wel weer heel erg geilOp donderdag 22 november 2001 11:31 schreef bitprobe het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
Helemaal mee eens.Op donderdag 22 november 2001 12:48 schreef QyRoZ het volgende:
Het beste OS aller tijden: Windows NT Workstation 4.0
[afbeelding]
NT schopt aars
met papier mache kun je alles maken!!
Vette Winamp skinOp donderdag 22 november 2001 16:17 schreef robinvreuls het volgende:
Hier is de mijne
met natuurlijk een beetje hulp van de geposte desktop
[afbeelding]
The devil is in the details.
Verwijderd
Wat zijn dat voor apps die je hebt draaien (linksboven) met je cpuload en netwerkverkeer etc. ? Kan ik die onder Windowmaker ook gebruiken ? Ik heb daar nu allemaal losse dockapps voor draaien (wmmon, wmsys, wmitime etc..)Op donderdag 22 november 2001 17:39 schreef Servowire het volgende:
alweer?
[afbeelding]
iceWM desktop
De prijzen staan er bijOp donderdag 22 november 2001 18:10 schreef Solid_Seal2 het volgende:
[..]
I need Guns....
Lots a Guns....
Zuigt zo'n proggie je geheugen niet leeg..!?!?Op donderdag 22 november 2001 07:07 schreef ORiON_JNFN het volgende:
Voor alle mensen die graag alles doorzichtig hebben met die programma gaat dat erg simpel.
Downloaden, instaleren, r-muisknop op het programma dat je doorzichtig wilt hebben (je ziet dan een pop-up), klik hoeveel % aan, en klaar.
[afbeelding]
Klik Hier
......
Verwijderd
Het is nog geen complete theme, als ie (ooit:S?) af komt zal ik m wel online gooien.Op woensdag 21 november 2001 20:07 schreef Type het volgende:
[..]
is dat windowsblinds of een Theme voor XP?
als het een theme is, geef ff url voor download aub![]()
[..]
Verwijderd
flippo je zei dat je XP draaide...Op donderdag 22 november 2001 07:37 schreef Metro het volgende:
ok de mijne:
[afbeelding]
als ie ut doet
Nou deze is ook best gaaf hoorOp donderdag 22 november 2001 18:40 schreef R0B het volgende:
[..]
Het is nog geen complete theme, als ie (ooit:S?) af komt zal ik m wel online gooien.
Ben nu met een theme bezig die er imho n stukkie beter uitziet
[afbeelding]
Verwijderd
Dit ís dan ook degene die er een stukkie beter uitzietOp donderdag 22 november 2001 18:43 schreef Manic het volgende:
[..]
Nou deze is ook best gaaf hoor
[deze advertentieruimte is te koop]
Ik heb um nu ook draaien maar ik heb nergens last vanOp donderdag 22 november 2001 18:36 schreef blaaat het volgende:
[..]
Zuigt zo'n proggie je geheugen niet leeg..!?!?
Kewl is dat!!! hoe kan je de windowsbalk veranderen zoals bij aftermath... dat wil ik ook!!!
Verwijderd
als ik moet helpen...Op donderdag 22 november 2001 18:52 schreef R0B het volgende:
[..]
Dit ís dan ook degene die er een stukkie beter uitziet
Ik ben nu bezig met het startmenu, maar dat wil nog niet echt vlotten
Nieuw, nu met Twitter
Thnx ik gebruik een Casio QVX3000+Op woensdag 21 november 2001 21:01 schreef ShaDoW het volgende:
[..]
zelf gemaakt he?
Mooi gedaan man!!! echt goed!...
wat voor camera gebruik je?
kan je die 8tergrond ff online gooien? zonder icons enzOp donderdag 22 november 2001 18:58 schreef RG© het volgende:
Mijn GNU Network Object Model Environment desktop:
[afbeelding]
Ik zal eens kijken of ik dit plaatje wat beter eruit kan laten zien, maar een png wil ik modemmers niet aan doen.
Ik heb trouwens ook Windows 98, maar die is saai...
waar kan ik die windows xp theme vinden?Op donderdag 22 november 2001 21:01 schreef xfile het volgende:
En dit is weer een update-je van mij
[afbeelding]
Klik op het plaatje om de grote versie te zien
Met dank aan DevoiD voor de link en het 'lenen' van zijn theme
POSTEN!!!Op donderdag 22 november 2001 19:54 schreef Hallers het volgende:
OK, hier komt Terragen op z'n best. Moet je die lucht zien! Die wolken zijn gewoon net echt!Enne, Windows XP roeleert trouwens ook big time!!!
[afbeelding]
O ja, voor diegenen die het onderhand nog niet weten, origineel is 1280*960...
Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...
OK, is goed. JPEGje van 1280*960 kun je vinden op http://www.xs4all.nl/~hallers/GoT/landscape13.jpg ('k heb geprobeerd om 'em zo mooi mogelijk te houden...). Ik denk dat ik 'em morgen in m'n Terragen Gallery zet, zodat je daar dan ook de originele Windows Bitmap kunt downen (URL: http://www.xs4all.nl/~hallers/ en dan klikken op Terragen). Hope you like it...Op donderdag 22 november 2001 21:29 schreef MTops het volgende:
[..]
POSTEN!!!
Super super strak,,Mogen wij die theme ook lenen??Op donderdag 22 november 2001 21:01 schreef xfile het volgende:
En dit is weer een update-je van mij
[afbeelding]
Klik op het plaatje om de grote versie te zien
Met dank aan DevoiD voor de link en het 'lenen' van zijn theme
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq