hij doet het
Niet echt modemvriendelijk zo'n plaatje van bijna 3 MB.Op maandag 26 november 2001 19:08 schreef A-trix het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAH
MEEN JE NIET #$(*#(_#_#@_#(_@
[afbeelding]
als ie het nu niet doet geef ik het op
maakt mij niet uit, maar toch
hey poppedopjeOp zaterdag 24 november 2001 22:28 schreef dop het volgende:
[afbeelding]
wil je effe please dat eiland plaatje posten zonder icons?
thnkx
de mijnes!
sorry. niet geresized, werd te pixelig.
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Kijk voor de gein eens onderaan dat plaatje, daar staat en link naar de site waar die vandaan komt!Op maandag 26 november 2001 19:39 schreef PuckStar het volgende:
[..]
hey poppedopje
thnkx
en hier weer een nieuwe, ditmaal MET desktop icons maar toch heel clean:
PIII 800@804 Mhz
Anoniem: 14625
Boris, is'die ge photoshopped? Ik ken nl alleen de rode latex uitvoering (zie plaatje wat posts terug)...
Ziehier mijn versche desktop, waarin ik gedeeltelijk gebruik gemaakt heb van een plaatje die ik elders in dit topique tegenkwam. Natuurlijk wel even een persoonlijk tintje gegeven door middel van het gezicht van mijn lieve vriendin!

ja maar die rechter ( de chick ) is niet echt makkelijk op de site terrug te vinden.Op maandag 26 november 2001 19:59 schreef VincentB het volgende:
[..]
Kijk voor de gein eens onderaan dat plaatje, daar staat en link naar de site waar die vandaan komt!
Neen, maar dat is dan ook niet de eilandfoto waar om gevraagd werd...Op maandag 26 november 2001 22:27 schreef Grijns het volgende:
[..]
ja maar die rechter ( de chick ) is niet echt makkelijk op de site terrug te vinden.
Anoniem: 39117
Ja, inderdaad. Ik vond hem zo beter bij de silver theme van xp passen.Op maandag 26 november 2001 21:34 schreef KidPaddle het volgende:
[..]
Boris, is'die ge photoshopped? Ik ken nl alleen de rode latex uitvoering (zie plaatje wat posts terug)...
Anoniem: 27221
Hoe zet je die tekst in je pc gegevens? En die afbeelding?Op maandag 26 november 2001 20:14 schreef ViperGTS het volgende:
en hier weer een nieuwe, ditmaal MET desktop icons maar toch heel clean:
[afbeelding]
okew .. maareh zou je haar alsnog willen posten ?Op maandag 26 november 2001 22:30 schreef VincentB het volgende:
[..]
Neen, maar dat is dan ook niet de eilandfoto waar om gevraagd werd...
Hmm, hijs makkelijk te conferten naar 213KB, en dan is die nog net zo mooi... Maar jah, lang leven breedbandOp maandag 26 november 2001 19:31 schreef rellehenk het volgende:
[..]
Niet echt modemvriendelijk zo'n plaatje van bijna 3 MB.
maakt mij niet uit, maar toch
Anoniem: 35769
kweet niet of je de preciece link ook kan geven ik ben net al effe op http://www.terradreams.de/MainIndex.htm geweest maar kweet niet onder welke gallery (aangezien ik modem heb) vin mijn modem het niet zo leuk als ik elke pagina bij langs gaOp maandag 26 november 2001 19:59 schreef VincentB het volgende:
[..]
Kijk voor de gein eens onderaan dat plaatje, daar staat en link naar de site waar die vandaan komt!
http://www.terradreams.de/All/Bilder/Isla_de_la_vida_1024.jpgOp maandag 26 november 2001 23:24 schreef sjakievandeboomhut het volgende:
[..]
kweet niet of je de preciece link ook kan geven ik ben net al effe op http://www.terradreams.de/MainIndex.htm geweest maar kweet niet onder welke gallery (aangezien ik modem heb) vin mijn modem het niet zo leuk als ik elke pagina bij langs gamisschien dat je een precieze link weer
voila !
de desktop of het meisje ?Op maandag 26 november 2001 23:38 schreef Xaran het volgende:
[afbeelding]
Mooi en strak...en Christina Ricci is gewoon gaaf!![]()
Anoniem: 4551
Desktop natuurlijk...wat denk je wel.Op maandag 26 november 2001 23:44 schreef Grijns het volgende:
[..]
de desktop of het meisje ?
Ehm, ik denk dat er een beetje een misverstand is... Die foto is namelijk helemaal niet van mij, de enige beeb die ik op mijn desktop heb staan is mijn vriendin. Ik wilde alleen even helpen met die eilandfoto, maar voor dat andere plaatje moet je bij iemand anders zijn denk ik!Op maandag 26 november 2001 23:02 schreef Grijns het volgende:
[..]
okew .. maareh zou je haar alsnog willen posten ?
Anoniem: 28086
ViperGTS, jij hebt de XPtheme van de eerste beta's (met die mooie blokjes
)Waar heb je die vandaan, want ik kan em nergens vinden.
[quote]Op zondag 25 november 2001 19:14 schreef drZymo het volgende:
[..]
Web_db likes my style
Nice... Mooi gedaan. Ik denk dat we eens moeten praten over een team-up 
[..]
Sure waarom niet je weet me te bereiken
[..]
Web_db likes my style
[..]
Op maandag 26 november 2001 19:39 schreef PuckStar het volgende:
[..]
hey poppedopje
thnkx
EPC Debian Gnu Linux
Waar heb je die vandaan, die wil ik ook hebbuh...Op donderdag 22 november 2001 07:37 schreef Metro het volgende:
ok de mijne:
[img] PLAATJE [/ img]
als ie ut doet
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
kerl je spoort niet echt met al die proggels geladen en met die 1000 snelkoppelingen in je startmenu.Op dinsdag 20 november 2001 21:00 schreef nantasquad het volgende:
[afbeelding]
Maar die active desktop is wel geinig, hoe heb je dat gedaan?
Heb tripod dus klik ff op de link hieronder.
http://ottjes.tripod.com
en dan klikken op scherm.jpg
Niet zo speciaal. Maar het werkt.
Hij is wel geinigOp dinsdag 27 november 2001 11:53 schreef ottjes het volgende:
Heb tripod dus klik ff op de link hieronder.
The devil is in the details.
misschien een post van een tijd geleden, maar waar heb je die wallpaper vandaan?? (of zit hij standaard in litestepOp dinsdag 20 november 2001 20:52 schreef KapiteinKoek het volgende:
[afbeelding]
Chaos 2.1 / litestep 0.24.6 / windows 98
Als ik die wolken na tuur beleeft zij zo een nat uur in de natuur.
Ik weet niet of dit zo werkt, maar ik heb een msn community site met een aantal wallpapers die ik gebruik staan waar naakt
op voorkomt! Probeer er maar eens op te komen, ik hoop dat het je bevalt!
Klik links op de link Een foto downloaden, en dan moet het volgens mij lukken, nogmaals suc6
[modbreak]
ik wordt hier echt een beetje moe van
je weet dat het niet mag en toch blijven mensen het proberen
Klik links op de link Een foto downloaden, en dan moet het volgens mij lukken, nogmaals suc6
[modbreak]
ik wordt hier echt een beetje moe van

je weet dat het niet mag en toch blijven mensen het proberen
Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B
Anoniem: 32519
Whooooohoooowww!!! Thanks dudeOp dinsdag 27 november 2001 18:22 schreef Punish het volgende:
[blabla!]
ook handig dat mensen zo'n links altijd quoten
neeOp dinsdag 27 november 2001 19:08 schreef pinny het volgende:
dit is dus mijne [afbeelding]
en? leuk?
nee, is een leuk desktoppie
Ik heb het weer eens aangepast want de vorige ging een beetje vervelen.

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Anoniem: 23074
Hoe kun je in WinXP je startmenu naam veranderen? hetzelfde als 2k, of makkelijkerOp dinsdag 27 november 2001 19:08 schreef pinny het volgende:
dit is dus mijne [afbeelding]
en? leuk?
Ik snap echt niet dat je het leuk vind om een auto of "babe" op je desktop te hebben... een strakke achtergrond is toch veel mooier?

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Wat is dat voor vaagding op jouw desktopOp dinsdag 27 november 2001 19:52 schreef FL!PNEUS het volgende:
Ik snap echt niet dat je het leuk vind om een auto of "babe" op je desktop te hebben... een strakke achtergrond is toch veel mooier?
[afbeelding]
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
RTCW!Op dinsdag 27 november 2001 20:15 schreef firemen het volgende:
[..]
Wat is dat voor vaagding op jouw desktop![]()
Precies, echt een zwaar gaav spelOp dinsdag 27 november 2001 20:15 schreef Wesley het volgende:
[..]
RTCW!
G1itch waar haal jij die vette icoontjes enzow vandaan? Ik vind jou echt de gaafste desktop hebben...
Ja een strakke wallpaper is mooi ja, zoals bij mijOp dinsdag 27 november 2001 19:52 schreef FL!PNEUS het volgende:
[afbeelding]

Dat is geen definitie van strak, dit is drukOp dinsdag 27 november 2001 20:30 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Ja een strakke wallpaper is mooi ja, zoals bij mij
[afbeelding]
Dank je 
Zo'n beetje alle icoontjes komen van scrow's icons,
De info over icoontjes in systray aanpassen (en in meer dan 16 kleuren weergeven) enzovoort komt van virtual plastic.
De desktop is een eigen bewerking van gravitywell, hier te vinden.
Wat ik verder nog allemaal heb aangepast zie m'n post een pagina terug of hier..
Zo'n beetje alle icoontjes komen van scrow's icons,
De info over icoontjes in systray aanpassen (en in meer dan 16 kleuren weergeven) enzovoort komt van virtual plastic.
De desktop is een eigen bewerking van gravitywell, hier te vinden.
Wat ik verder nog allemaal heb aangepast zie m'n post een pagina terug of hier..
Anoniem: 35769
kan je die online gooien ?Op dinsdag 27 november 2001 18:03 schreef KixAss456 het volgende:
Hier die van m'n notebook maar eens
[afbeelding]
hey die is kickOp zondag 25 november 2001 20:51 schreef hunterxl het volgende:
Hier een lekker rustige:
kan je die misschien orgineel erop zetten, of ff mailen naar me maalst1@chello
Anoniem: 15976
Hier stond niksOp dinsdag 27 november 2001 18:27 schreef Qul het volgende:
[..]
Whooooohoooowww!!! Thanks dude! Hij staat meteen in mijn favorites
!!!!!
ok, hij is druk, maar ik vind um ook wel strak hoorOp dinsdag 27 november 2001 20:32 schreef FL!PNEUS het volgende:
[..]
Dat is geen definitie van strak, dit is druk
Komt van www.digitalblasphemy.com. Zoek daar maar ff. Hij heet Capricorn (ik heb hem zelf voor een cdhoesje gebruiktOp dinsdag 27 november 2001 20:40 schreef DE_Michiel het volgende:
[..]
hey die is kick
edit:
Found it: http://www.digitalblasphemy.com/dbgallery/4/capricorn.shtml
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
tnx ik hem, en vele nog een paar mooieOp dinsdag 27 november 2001 22:53 schreef drZymo het volgende:
[..]
Komt van www.digitalblasphemy.com. Zoek daar maar ff. Hij heet Capricorn (ik heb hem zelf voor een cdhoesje gebruikt)
edit:
Anoniem: 36457
Is dat je desktop of heb je gewoon nog een venster open staan?Op dinsdag 27 november 2001 20:51 schreef Ab.normaal het volgende:
Ik d8, laat ik mijne ook maar eens doen
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan dat bij het volgende deel iedereen die zijn desktop post ook gelijk de wallpaper zonder iconen (als link)enz. post. Is wel zo handig en veel overzichtelijker.
Hoeft ook niet iedereen tien keer zijn desktop te laten zien....en ook niet alle topics door te zoeken.
En dat de eerste poster. Ook gelijk de code geeft hoe je een plaatje kunt tonen en als link kunt opgeven...
En geef het ook nog eens de titel:
"en welke wallpaper gebruik jij als desktop"
ofzo...
Hoeft ook niet iedereen tien keer zijn desktop te laten zien....en ook niet alle topics door te zoeken.
En dat de eerste poster. Ook gelijk de code geeft hoe je een plaatje kunt tonen en als link kunt opgeven...
En geef het ook nog eens de titel:
"en welke wallpaper gebruik jij als desktop"
ofzo...
Zou je deze ff online willen zetten? Je doet mij en ik denk anderen een groot plezierOp dinsdag 27 november 2001 20:40 schreef DE_Michiel het volgende:
[..]
hey die is kick
Die van mij ziet er zo uit:

As long as the answer is right, who cares if the question is wrong?
Nou vooruit dan maar:

Lekker simpel! En ja, dat is het standaard Windows-achtergrondje "Tropisch Eiland". Maar ik vind 'm best mooi, lekker rustgevend

Lekker simpel! En ja, dat is het standaard Windows-achtergrondje "Tropisch Eiland". Maar ik vind 'm best mooi, lekker rustgevend

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Grappig, dit lijkt verdacht veel op het eiland Boracay in de Filippijnen waar ik deze zomer ben geweest!Op woensdag 28 november 2001 05:25 schreef Tourniquet het volgende:
Nou vooruit dan maar:
[afbeelding]
Sterker nog, het IS Boracay, ik zal ff een foto uploaden die ik daar heb gemaakt zo gauw als Chello de problemen met ftp hier heeft gefixed...
Zet maar online als je wilt, er zijn er vast meer die hem willen,,thxsOp vrijdag 23 november 2001 17:58 schreef urinator het volgende:
[..]
Eh kheb eigenlijk geen idee, maar moek em ff online zetten? Of mailen?
ziehier
mijn weer coole wireframe desktop
(3dsMax supported)
(3dsMax supported)

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Wow, das een mooie, kan je die even online zetten ? Would be nice of youOp woensdag 28 november 2001 06:28 schreef nightwatcher het volgende:
Hier mijn desktop:
[afbeelding]
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Nou de ftp is weer up, dus hier een foto van mijn vakantie op Boracay in de Filippijnen:Op woensdag 28 november 2001 05:25 schreef Tourniquet het volgende:
Nou vooruit dan maar:
[afbeelding]
Zoek de verschillen met het dektop plaatje
Waar heb je die vandaan, ziet er cool uitOp woensdag 28 november 2001 11:10 schreef party42 het volgende:
ziehier
(3dsMax supported)
[afbeelding]
Anoniem: 26873
Die animatie ervan is super meligOp woensdag 28 november 2001 11:10 schreef party42 het volgende:
ziehier
(3dsMax supported)
[afbeelding]
je kunt em hier downloaden!Op woensdag 28 november 2001 12:36 schreef ottjes het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan, ziet er cool uit
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
je was met mij aan het sjetten!!! wh00h0000!!
Die is cool!! Waar kan ik meer van dat soort plaatjes halen?
nee hoor, ik was je aan het negeren en toen die screenshot gemaakt was stond je al op 'block'Op woensdag 28 november 2001 13:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
je was met mij aan het sjetten!!! wh00h0000!!
Hehe wat grappig! Ik was altijd al benieuwd waar dat strand is, maar nu weet ik het! Thanx!Op woensdag 28 november 2001 11:23 schreef Fatamorgana het volgende:
[..]
Nou de ftp is weer up, dus hier een foto van mijn vakantie op Boracay in de Filippijnen:
[afbeelding]
Zoek de verschillen met het dektop plaatje
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Het is alweer tijd voor deel 13 van "Hoe ziet jou desktop eruit?"
nietuzOp woensdag 28 november 2001 13:30 schreef NoordGestoord het volgende:
[..]
nee hoor, ik was je aan het negeren en toen die screenshot gemaakt was stond je al op 'block'
Anoniem: 1734
www.artofgregmartin.comOp woensdag 28 november 2001 13:30 schreef TripleM het volgende:
[..]
Die is cool!! Waar kan ik meer van dat soort plaatjes halen?
Is van Digital Blasphemy. Hebben ze veel mooie wallpapersOp woensdag 28 november 2001 11:14 schreef G8KeePeR het volgende:
[..]
Wow, das een mooie, kan je die even online zetten ? Would be nice of you
Singularity
Kan je btw in Windows ME ook doorzichtige tekst bij je desktop icons hebben
Apple Certified Macintosh Technician
Apple Certified Support Professional
DJ Javier Morales
Ja met een speciaal proggieOp woensdag 28 november 2001 17:48 schreef bbrother het volgende:
Kan je btw in Windows ME ook doorzichtige tekst bij je desktop icons hebben
Met WindowsBlinds 3.0 kan dit...Op woensdag 28 november 2001 17:54 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Ja met een speciaal proggieniet standaard
Anoniem: 23712
Hier is die van mij:

Kijk voor de theme hier, de theme heet "ThemeXP":
Http://www.themexp.org/
en voor de wallpaper ook op die website, hij zit bij de theme die "SosumiXP" heet.

Kijk voor de theme hier, de theme heet "ThemeXP":
Http://www.themexp.org/
en voor de wallpaper ook op die website, hij zit bij de theme die "SosumiXP" heet.
Anoniem: 33752
het stoere skin voor XP waar hebbie die vandaan?Op woensdag 28 november 2001 18:02 schreef Rook het volgende:
weer een nieuwe van moi:
[afbeelding]
Wat dus een speciaal programma isOp woensdag 28 november 2001 17:56 schreef bartoz het volgende:
[..]
Met WindowsBlinds 3.0 kan dit...
Thank youOp woensdag 28 november 2001 17:13 schreef nightwatcher het volgende:
[..]
Is van Digital Blasphemy. Hebben ze veel mooie wallpapers![]()
Singularity
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
ja heb ik ook. maar nu die skin (linkje/naam?):)Op woensdag 28 november 2001 18:56 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Wat dus een speciaal programma is
♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛
dankeOp woensdag 28 november 2001 17:56 schreef bartoz het volgende:
[..]
Met WindowsBlinds 3.0 kan dit...
Apple Certified Macintosh Technician
Apple Certified Support Professional
DJ Javier Morales
Anoniem: 33327
das de Aqua Blue skin...download-url ben ik ff kwijt.Op woensdag 28 november 2001 18:45 schreef Brezy het volgende:
[..]
het stoere skin voor XP waar hebbie die vandaan?
Zal de url ff opzoeken en straks posten
[edit]
de url is http://winxp.rb-338.com/
thxOp woensdag 28 november 2001 19:13 schreef Rook het volgende:
[..]
das de Aqua Blue skin...download-url ben ik ff kwijt.
Zal de url ff opzoeken en straks posten
[edit]
de url is http://winxp.rb-338.com/
Ja vind ik ook maar ik doorbreek de traditie niet door er een te openen
.
Dit topic is gesloten.