Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Dat weten ze toch allang bij @Home?
Verwijderd
Ja inderdaad, dit lijkt me dikke bullshitOp zaterdag 17 november 2001 20:15 schreef rb338 het volgende:
Hoezo moet je zeggen wie je bent?
Dat weten ze toch allang bij @Home?
Verwijderd
Probably zo'n automated msg naar aanleiding van hoog bandbreedte gebruik.. Als je nou gaat happen ben je sowieso genaaid.. Kun je beter naderhand geneukt worden dat ze het moeten bewijzen dan dat jij ze 't makkelijk maakt... Toch?
Verwijderd
Geloof er niet veel van, ik zou gewoon contact opnemen met @home en vragen wat er mis is.
Maar volgens mij is het een grap van iemand, paar dagen geleden kreeg hier ook iemand een mail van M$ omdat hij een illegale versie zou hebben van M$, en dit was dus ook vet nep.
Zij kunnen je dan gauw genoeg vertellen of het echt is of bullshit.
Verwijderd
Dat klopt niet (sig met adresgegevens).
pacbell.net is geloof ik een gewone isp en MPAA23@pacbell.net is 99% zeker niet het adres wat een abuse/juridische afdeling van zo'n organisatie gebruikt.
Laat ze daarnaast eerst maar eens een gewone brief sturen, dit is per definitie onduidelijk.
Als je het zeker wilt weten mail je even naar @home (of bel) en vraag of ze kunnen controleren wat er in het verleden voor emails door hen naar jou verstuurd zijn.
Verwijderd
mensen hebben weer eens de anoniema mailsites ontdektOp zaterdag 17 november 2001 20:16 schreef Devil_2000 het volgende:
Ja idd -> Received: from kana.corp.home.nl ([212.120.65.178]) by mail2.home.nl gewoon van @home benelux /Amsterdam.
Geloof er niet veel van, ik zou gewoon contact opnemen met @home en vragen wat er mis is.
Maar volgens mij is het een grap van iemand, paar dagen geleden kreeg hier ook iemand een mail van M$ omdat hij een illegale versie zou hebben van M$, en dit was dus ook vet nep.
t lijkt mij ook iets om niet druk over te zijn..
Wil niet zeggen dat het inderdaad niet een geautomatiseerd mailtje is, maar ik zou eventjes bellen naar @home en gewoon vragen wat ze nou willen..
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Verwijderd
bovendien lijkt het mij sterk dat ze voor een dergelijk geval een email sturen i.p.v een brief. Email heeft juridisch gezien geen enkele waarde.
Een vriend van mij heeft ook eens een waarschuwing gekregen van @home, omdat ze films aanboden via IRC. Ze hadden ook zo'n instelling te pakken die de belangen van film maatschappijen behartigt. @home heeft wel een waarschuwing gegeven. Als dit de 2e keer gebeurt worden ze van de kabel afgesloten. Gebruik daarom altijd een proxy server. Zoek maar met altavista naar "proxy servers list".
Private member of www.ikbenlauw.nl
[mod break] erg stoer
niet doen, ook niet als de registratie dicht zit
You only live once, so live to the max's
Ben benieuwd of er meer mensen deze mail hebben gehad.
Slache!
Ook niet als d'r een horde dure advocaten aan de deur staan.
Het probleem is echter dat ze dit mogelijk veel gald kan gaan kosten en als ze het goedkoper kunnen doen (door jou jezelf te laten aangeven) dan zullen ze dat zeker niet laten te proberen.
Niet alleen "verdienen" ze daarmee en hoop geld, maar verliezen ze ook geen aanzicht omdat ze niet zelf jou gegevens doorgeven.
Ik zou dus niet richting de aanklager reageren, maar wel even bij @home om opheldering vragen over dit mailtje.
Mogelijk ehhh.. waarschijnlijk dat het mailtje verkeerd bezorgd was
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
http://groups.google.com/groups?hl=nl&threadm=9l4f87%247as%241%40azure.nl.gxn.net&rnum=2&prev=/groups%3Fq%3DNLIP-richtlijnen%26hl%3Dnl%26rnum%3D2%26selm%3D9l4f87%25247as%25241%2540azure.nl.gxn.net
ik ben dus niet de enige..
update:
Ik heb al eens wat gezocht op 't net. Als je op mpaa23@pacbell.net zoekt
krijg je een paar links, allemaal waar ergens instaat dat 't onzin is.
Maar een paar feiten,
- @home moet toch een echte brief schrijven met de klacht??. Niet een
vreemde email.
- Waarom verzend @home deze mail naar 2 van de 3 email adressen die we
hebben???
- Het email adres 'mpaa23@pacbell.net' is vreemd. Waarom zou www.mpaa.org
een email account hebben bij @pacbell (gewone ISP..) en ook nog eens met
'23' ertussen?
- visual route van mpaa.org levert een server op in California, een visual
route van Pacbell.net (die van het email adres) geeft een server in oost
Texas.. een goeie paar 100km verder...
- Ook 't lijstje met de 'members' klopt niet 100% met die op www.mpaa.org
... En waarom zou @home zoiets in HUN email zetten? Net alsof ze reklame
willen maken.
Ik denk dat je met die google search wil zeggen dat ik dit met een korreltje
zout moet nemen ??? Ik heb ondertussen behoorlijk wat twijfel gekregen. En
waarom zou ik toch zo'n bericht krijgen als ik geen film gepost heb..?!
Als ik aan @home vraag of ze mij een copie van het verzoek van MPAA willen
toesturen denk ik dat 't dan ineens stil wordt.....
Thx
The_Al
link:
http://groups.google.com/groups?hl=nl&threadm=tZlu7.30310%24y7.383001%40dbsch1.home.nl&rnum=8&prev=/groups%3Fq%3DNLIP-richtlijnen%26hl%3Dnl%26rnum%3D8%26selm%3DtZlu7.30310%2524y7.383001%2540dbsch1.home.nl
Ik denk dat ik vannacht toch nog rustig zal slapen
Slache!
Verwijderd
Verwijderd
tegenwoordig wel hoorOp zaterdag 17 november 2001 20:20 schreef Mr_abet het volgende:
Email heeft juridisch gezien geen enkele waarde.
<edit> Hoe kan de MPAA trouwens weten dat jij illegaal bezig bent? Als je KaZaa gebruikt dan kunnen ze dat toch niet weten... verder is het trouwens een inbreuk op je privacy als ze je Internet-gedrag in de gaten hebben gehouden... </edit>
Verwijderd
hoeven ze niet te bewijzen.. zodra t mailtje verstuurd is dan is het jou taak om die mail gelezen te hebbenl. staat in de wetOp zondag 18 november 2001 15:07 schreef Brian Dickens het volgende:
Oh ja? Hoe kunnen zij bewijzen dat je het mailtje überhaupt hebt gelezen?
zoeken naar genuanceerde ontvangsttheorie
Verwijderd
Verwijderd
Stoer, je bent al zo beroemd bij @home dat je als Chris in hun adresboek staat....Op zaterdag 17 november 2001 20:07 schreef -ChRiZz- het volgende:
To: Chris <XXXXX@home.nl>
Op zondag 18 november 2001 15:56 schreef Sepans het volgende:
[..]
Stoer, je bent al zo beroemd bij @home dat je als Chris in hun adresboek staat....
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Maar als ik jou was zou ik voorlopig toch ook even stoppen, totdat je weet wat er echt aan de hand is...
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Op zondag 18 november 2001 16:08 schreef kamstra het volgende:
k heb net ff die brief gecopypast en naar mijn huisgenoot z'n @home gestuurd via manicmail, k ben benieuwd naar de reactie![]()
Hee dat had ik nog niet eens opgemerkt.. Er stond ook mijn complete naam in de header.. Hmm dan kan het te maken hebben met het feit dat ik na de zomervakantie een mail naar support@home.nl had gestuurd omdat iemand een ip-conflict met mij had doordat hij/zij per ongeluk of moedwillig mijn ip had toegewezen gekregen.Op zondag 18 november 2001 15:56 schreef Sepans het volgende:
[..]
Stoer, je bent al zo beroemd bij @home dat je als Chris in hun adresboek staat....
Zou @home er tijd en moeite in steken om mij dan te monitoren??
Ik genereer best wel veel dataverkeer omdat als ik achter de pc altijd Shoutcast aan het staan op minimaal 128 rate.
En slurp ook veel uit de nieuwsgroepen maar meestal alleen maar livesets enzo bijna geen films..
Nja ik denk dat de Amerikanen het te druk hebben met echte terreurdaden toch?
Slache!
Verwijderd
afdeling 'abuse' lijkt me en vraagt hen om uitleg...
So don't worry....be happy!
Ik zou me eerder beledigd voelen door die zgn. MPAA, dan dat ik me zorgen zou maken om juridische toestanden.
De hele ondertoon van het mailtje slaat gewoon helemaal nergens op, zeker als je nooit eerdere correspondentie van hun hebt ontvangen.
Ik zou ze gewoon s opbellen met de vraag wtf ze nou eigenlijk wel denken te zijn. Kazaa is vooralsnog niet verboden, en daarbij, hoe denkt de MPAA over jouw voor en achternaam en IP adres te kunnen beschikken ?
Dat moeten ze verkregen hebben via Kazaa zelf maar ik neem niet aan dat die jongens openlijk met namen en ip's gaan lopen smijten anders zou dit nog wel eens een leuk einde kunnen krijgen
En dan als laatst dan maar :
@PACBELL.NET ?!Motion Picture Association
Worldwide Anti-Piracy
15503 Ventura Boulevard
Encino, CA 91436
PHONE: (818) 728 - 8127
[b]Email: MPAA23@pacbell.net [/b]
Echt bullshit als je het mij vraagt
Like this yall...
Verwijderd
Verders bel ik zelf met mijn provider(quicknet) om te zeuren dat ik kazaa te traag vond. Het enigste wat ze toen te melden hadden was, "ja het is erg druk bij kazaa" waarop ik zeg :dus te sneller moet mijn download gaan
Lekker wegsmijten en niets van aantrekken, je denkt toch niet dat 1 of ander third party bedrijf zich gaat bemoeien met elk huishouden in holland!
Wel als er gegronde redenen voor zijn (ja die 10 pagina's kleine letters waar je handtekening onderstaatOp maandag 19 november 2001 00:51 schreef didaaf1 het volgende:
Tuurlijk Bullpoep, zolang jij je abbo. betaald hebben hun het recht niet zich met jou te bemoeien en al helemaal niet te controleren (privacy).
Maar uh, lekker laten hangen. Ze hebben bij @home echt wel iets beters te doen dan jou aan de MPAA voor te stellen hoor.
Dat ze jouw volledige naam in het e-mailtje gebruiken zal wel te maken hebben met een proffesioneel mail systeem, wat die gegevens koppelt aan je mail-adres.
Verder zou ik, als ik jou was, toch even bellen met @Home, maar blijf wel anoniem. Probeer gewoon te vragen of deze mail van hun kan komen, dus of ze dit soort mailtjes sturen naar personen. Geef gewoon niet je naam, of enige andere gegevens aan @Home in hetzelfde telefoontje.
|_____vakje______|
't zal misschien wel serieus kunnen weten... Alleen mis ik bijv. de naam van hun advocaat om meer info te kunnen krijgen.Op zaterdag 17 november 2001 19:57 schreef -ChRiZz- het volgende:
In overeenstemming met NLIP-richtlijnen willen wij u hierbij dringend verzoeken om uw identiteit aan MPAA bekend te maken danwel domicilie te kiezen bij een advocaat, waardoor een eventuele procedure tegen u aanhangig gemaakt kan worden.
Alleen ik weet zeker dat in de nederlandse wet staat dat je niet mee hoeft te werken aan je eigen veroordeling. Je mag ook niet tegen werken. (bij mijn weten zijn alleen alcohol controles en belastingen uitzonderingen).
En hier staat bijna letterlijk geef jezelf aan want anders kunnen wij geen actie ondernemen.
iig zou ik niet klakkeloos doen wat in het mailtje staat, maar ik zou wel gewoon ff een tijdje 'low-profile' houden.
Als er verdere gegevens komen dan is het altijd verstandig om idd ff na te zoeken dmv. een telefoon of een buro voor rechtshulp of je ze moet helpen....
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Verwijderd
Een of andere speurneus van die MPAA is dag en nacht op Kazaa aan het zoeken naar films van de bij de MPAA aangesloten filmmaatschappijen.
Op een gegeven moment vindt hij bij jou een van die films en hij achterhaalt dan jouw IP adres.
Vervolgens komt hij er via RIPE achter dat dit IP-adres in het bezit is van @Home, waarop hij een verzoek stuurt aan abuse@home.nl met het verzoek om naam en adresgegevens van de gebruiker van dat adres vrij te geven.
@Home mag dit natuurlijk niet zomaar doen, waardoor de MPAA hen via justitie moet dwingen om deze gegevens vrij te geven.
Omdat @Home geen zin heeft de hieraan verbonden kosten op jou te moeten verhalen, geven ze jou de optie om vrijwillig deze gegevens vrij te geven aan de MPAA, zodat een rechtzaak niet nodig is.
Die kana.corp.home.nl, waarvan het mailtje aan jou afkomstig is zal waarschijnlijk een van de werkstations zijn op het kantoor van @Home. (corp -> corporate ?)
Zoals alle anderen je ook al aanraden zou ik anoniem naar @Home bellen met de vraag of zij zulke mailtjes versturen.
Mocht het tot een rechtzaak tegen jou komen, dan kan je altijd aanvoeren dat het mogelijk is dat je pc gehacked is en iemand een proxy erop heeft geinstalleerd, waardoor het lijkt alsof jij films sharet. Voor die tijd moet je uiteraard wel je harddisk even geformat hebben
En over dat vreemde email-adres: het zou kunnen, alhoewel het natuurlijk niet professioneel is, dat eventuele nederlandse mpaa-medewerkers geen @mpaa.org adres krijgen en er daarom gewoon een stapel email adressen met nummertjes bij packard bell is aangevraagd, omdat ze bijvoorbeeld allemaal packard bell pc'jes gebruiken daar.
Het is natuurlijk ook eventueel mogelijk dat:
OF iemand een nep emailtje naar abuse@home.nl heeft gestuurd
OF een kennis van je die bij @Home werkt je te grazen wil nemen.
Maar eerlijk gezegd vrees ik toch het ergste
Ik wacht wel af, of ik meerdere mailtjes krijg van de MPAA Kazaa is inmiddels verwijderd.
Nog iemand links naar onderduikadressen?
Slache!
Verwijderd
Ze kunnen idd wel zeggen dat het nep is, maar de source van het mailtje liegt er niet om.
Wat betreft dat vreemde mailtje is niet zo raar, want ik werk ook bij een redelijk concern met eigen domeinen etc., maar verkopers cq. anders personeel wat extern werkt gebruiken ook zonnet acountjes hier, dus dat praat nix goed.
Ik zou idd oppassen als ik jou was.
het verhaal wat hier 2 posts boven gepost is lijkt me vrij reeel.
Verwijderd
Of dat afwachten verstandig is, betwijfel ik. Ik zou echt bellen naar @home om te vragen of zij dit soort mailtjes versturen.Op maandag 19 november 2001 14:27 schreef -ChRiZz- het volgende:
...
Ik wacht wel af, of ik meerdere mailtjes krijg van de MPAA Kazaa is inmiddels verwijderd.
Nog iemand links naar onderduikadressen?
Als dat zo is, hoop ik dat je een rechtsbijstandsverzekering hebt en eens kunt gaan praten met een advocaat die veel van internetzaken af weet. Anders is misschien een rechtswinkel een optie, maar daar heb ik gelukkig
Wens je veel succes.
Enne, houdt ons op de hoogte.
Verwijderd
Maarja, toen was er dus een feestje bij mij en iemand zag het in mijn history; 300 pageviews die avond...
Aangetekende brief van @home en alles maar gelukkig had IK het abuse mailtje naar de TUE gestuurd dus ik kreeg er, behalve 2 weken afsluiting van de kabel, verder geen gezeik mee...
Ze doen zoiets absoluut niet via de mail, maar via een aangetekende brief. Zolang als die er niet is hoef je dus nergens bang voor te zijn...
Nee serieus, als je filmpies uped en downed dan neemt dat een beetje veel snelheid van andere kabelgebruikers in de buurt in beslag (long live cabel), vandaar dit mailtje, gewoon ff wat minderen en beter verspreiden, dan komt het allemaal weer goed,
Hoe ik dit weet, tja, ik moet ook ergens werken he
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
Het bezit van films op pc's is illegaal. Maar ja iedereen heeft wel wat illegaals. Maar zet gewoon ff goede firewall op en ze kunnen het ook niet meer zien. Masqerate ofzo onder Linux
Verwijderd
Je kan met bv. zonealarm of iets dergelijks ook wel gewoon zorgen dat je geen files meer sharet met kazaa, want daar gaat 't natuurlijk om.
Alleen is dat nu (misschien) al te laat.
303 Second Street Suite 830
San Francisco, CA 94107
De eigenaar van PacBell.net is een telfoon maatschappij die, net als de kpn, veel extra diensten aanbied zoals internet via dsl, lees MXstream.
bron: http://www.mpaa.org/anti-piracy/index.htmOn the policy level, the European Parliament is undertaking an important examination of new threats to the legitimate audiovisual sector including optical disc piracy and Internet piracy. The MPA looks forward to expeditious action by the EU on providing the necessary framework to fight piracy in these new forms. In addition, the MPA continues to fight for speedy ratification and implementation of the WIPO treaties and TRIPs standards.
Als ik het goed begrijp zeggen ze zelf nog bezig te zijn met het opzetten van een framework om piracy in europa aan te kunnen pakken.
bron: http://www.mpaa.org/anti-piracy/index.htmINTERNET PIRACY
Online motion picture piracy is the unauthorized use of copyrighted motion pictures on the Internet. It is illegal to sell, trade, lease, distribute, upload for transmission, transmit or publicly perform motion pictures online without the consent of the motion pictures copyright owner.
Online piracy is a relatively new phenomenon, and, unfortunately, a growing trend. The MPA Worldwide Internet Anti-Piracy program investigates all forms of online piracy including: Downloadable Media, Hard Goods Piracy, Streaming Media and online offerings of illegal Circumvention Devices. The MPA is working closely with the online community to prevent the unauthorized use and distribution of film industry product on the Internet.
Als ik dit goed lees is het zo dat mensen die films op hun hd hebben staan strafbaar zijn zodra je de films aanbied via chat media of file sharing progs. (Kazaa, E-Donkey, enz.) Dus als je alleen download ?? is een moeilijk punt in mijn ogen. Dit is ongeveer het zelfde als de auteursrecht in nederlanfd qua muziek, je mag muziek opnemen vanaf de radio, maar degene die het beschikbaar stelt is verantwoordelijk. Zeg een radio 3 betaald aan buma dus dat is goed, alles legaal, maar een radiopiraat betaald niet aan buma dus niet alles legaal, het opnemen is op dat moment wel legaal maar het uitzenden niet, alleen de uitzender word dus gestraft.
Dat zelfde heeft gespeeld met Napster, je bent legaal als je alleen download, maar als je gaat sharen niet meer. Het idee was hierachter dat als niemand meer shared word het downloaden ook lastig en is dat de manier om het te stoppen (heeft niet gewerkt trouwens).
ik krijg het zo snel niet voor elkaar met edonkey om een client ip te achterhalenm maar dat kan aan mij liggen. of misschine gaat edonkey er beter mee om. Maar het kan ook zijn dat ze software hebben om dat wel te achterhalen.
Wat je kunt doen is als @home zegt een emailtje gestuurt te hebben dat je een email stuurt naar abuse@pacbell.net / info@pacbell.net (vanuit een nieuw aan te maken hotmail) met daarin de melding dat je wil weten of dit een bestaand email is voor MPAA of dat dit een hoax is. Dan weet je in een keer meer.
Geachte heer/mevrouw,
Door middel van dit schrijven, maken wij u attent op het onderstaande.
Bij onze abuse-afdeling zijn recentelijk onderzoeken gedaan naar overdreven dataverkeer, waaruit blijkt dat u buitensporig veel dataverkeer veroorzaakt. Zoals u weet handelt u hiermee in strijd met onze Algemene Leveringsvoorwaarden. Behalve het meten van het dataverkeer hebben wij tevens, in het kader van acties tegen piraterij (Warez) en andere illegale activiteiten, ook gecontroleerd van waar en wat er over de lijnen gaat. Wij hebben helaas moeten constateren dat u zich met de hierboven bedoelde "Warez" bezig houdt.
Dit is ten strengste verboden, wij verzoeken u daarom om deze activiteiten met onmiddellijke ingang te stoppen, als maandag 19 november 2001 12:00 hier niet aan is voldaan, zien wij ons genoodzaakt de politie te verwittigen en uw internetverbinding af te sluiten. Wij hopen echter dat het niet zover moet komen.
Vanzelfsprekend is veroorzaakte schade in verband met het bovenstaande voor uw eigen rekening, evenals alle door UPC geleden schade. Tot slot vermeld ik dat UPC zich al haar rechten terzake voorbehoudt.
Hoogachtend,
Chello Abuse
Abuse@chello.nl
Hij was al bezig z'n schijven leeg te halen toen we maar liefjes vertelden dat we een hem genaaid hadde
btw, nee, hij wist niet hoe je de header kon bekijken. de vriend van me had de mail via zijn comp met telnet verzonden. dus zijn ip stond er gewoon bij... maar dat wist het slachtoffer niet
maar ok, ff ontopic:
als je kazaa gebruikt, gewoon ff bij de opties het sharen uitzetten en desnoods met een firewall uitgaande dingen blokkeren. wat dachten "ze" dan nog te kunnen bewijzen?
kzou nie zo bang zijn
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
dus raad eens wat ons slachtoffer dacht... juist, politie op bezoek
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Van iedere filesharing utility die op directe IP-to-IP basis werkt kun je gewoon de TCP/IP connecties die het maakt loggen mbv. netstat 1 oid. Dus het programma hoeft zelf geen mogelijkheid te bieden om een remote IP te tonen.Op maandag 19 november 2001 15:34 schreef Speedyb het volgende:
(.....)
ik krijg het zo snel niet voor elkaar met edonkey om een client ip te achterhalenm maar dat kan aan mij liggen. of misschine gaat edonkey er beter mee om. Maar het kan ook zijn dat ze software hebben om dat wel te achterhalen.
(...)
Wat betreft die brief; persoonlijk heb ik nogsteeds de indruk dat 't nep is.. Met name dat e-mailadres en die naam in de 'To:' header wekken deze indruk. Maarja, het is slechts een indruk...echt zeker kan natuurlijk niemand dit zeggen...
#
Verwijderd
@Home heeft gewoon een privacy statement. En zullen daarom niet zomaar je gegevens doorgeven. Echter, als dit serieus is en er komen advocaten/rechters aan te pas dan kan @Home verplicht worden de gegevens door te geven.
Kzou als dit serieus is als een gek wat CD's gaan branden met al je illegale troep en die fijn even opbergen ergens (stationskluis?!?
Ook zou ik eventjes komende tijd oppassen met wat je doet. Serieus of niet, zolang je het niet 100% zeker weet even stapje terug doen en langs de zijlijn afwachten.
als je niks te doen hebt doe het dan niet hier
Verwijderd
niet??Op maandag 19 november 2001 16:11 schreef Goten het volgende:
ja maar ze hebben geen recht om te kijken wat je download... ze kunnen hoogstens een mailtje sturen om te vragen of je wat minder kan downen enz ivm dataverkeer
waarom gaat kabelfoon dan wel controleren van wat je doet op internet...mag dat niet dan??.. volgens mij mag de isp controleren wat er over hun lijnen gedaan wordt..
kabel internet is toch net zoeits als een groot netwerk of niet?
Verwijderd
heheOp maandag 19 november 2001 19:27 schreef l.d._ het volgende:
veel loliger is het betreffende mailtje doorsturen naar abuse@home.nl met de mededeling dat je deze spam niet wil
Verwijderd
ja zo kun je het bekijken..:)Op maandag 19 november 2001 19:39 schreef Goten het volgende:
ow? nah moeten hun weten![]()
kabel internet is toch net zoeits als een groot netwerk of niet?
hehe, ja dat is cool. dit moet haast wel het werk van een fluimert zijnOp maandag 19 november 2001 19:27 schreef l.d._ het volgende:
veel loliger is het betreffende mailtje doorsturen naar abuse@home.nl met de mededeling dat je deze spam niet wil
An eternity is very, very long, especially towards the end.
Verwijderd
Een fluimert ?Op maandag 19 november 2001 20:49 schreef raas het volgende:
[..]
hehe, ja dat is cool. dit moet haast wel het werk van een fluimert zijn
Het komt in ieder geval oorspronkelijk van het @home netwerk vandaan en zo te zien vanaf 'n werkstation op hun kantoor, dus ik vermoed dat 't niet van een 'fluimert' komt.
Dus ik zal maar ophouden met porno te downloaden.
Shit betraptOp maandag 19 november 2001 22:55 schreef MartNL het volgende:
Deze brief krijg je alleen als je porno download.
Dus ik zal maar ophouden met porno te downloaden.
Slache!
Ik wil dit uit pure nieuwschierigheid wel eens zeker weten, daarom heb ik het volgende emailtje in mekaar gedraait en verstuurd naar SUPPORT@HOME.NL
Don't worry, de email is volledig neutraal, en de onderstaande headers zijn aangepast zodat ze niet meer terug te leiden zijn naar de oorspronkelijke ontvanger...
Ben benieuwd...
Geachte heer/mevrouw,
Ik ben een zelfstandig ondernemer die o.a. de installatie/reparatie van computers verzorg.
Naast computerinstallaties realiseer ik ook o.a. complete netwerken, al dan niet gebruikmakend van uw @home-internetdiensten bij klanten.
Nu is er een klant die een email heeft ontvangen, ogenschijnlijk van uw support-afdeling,
en na wat searches in google blijkt hij niet de enige te zijn.
Het gaat om de volgende email:
------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer, mevrouw,
MPAA heeft ons benaderd met het verzoek u op de hoogte te stellen van
het feit dat u inbreuk maakt op een (eigendoms)recht van MPAA. Het gaat
hier om distributie van illegaal filmmateriaal via het internet.
In overeenstemming met NLIP-richtlijnen willen wij u hierbij dringend
verzoeken om uw identiteit aan MPAA bekend te maken danwel domicilie te
kiezen bij een advocaat, waardoor een eventuele procedure tegen u
aanhangig gemaakt kan worden. Indien u verzuimt aan dit verzoek te
voldoen, zullen wij u volledig aansprakelijk houden voor de eventuele
procedure die MPAA tegen @Home aanspant met als doel de identiteit van u
bekend te maken.
Motion Picture Association
Worldwide Anti-Piracy
15503 Ventura Boulevard
Encino, CA 91436
PHONE: (818) 728 - 8127
Email: MPAA23@pacbell.net
The Motion Picture Association of America (MPAA) behartigt de belangen
van de volgende filmmaatschappijen:
Columbia Pictures Industries, Inc.
Disney Enterprises, Inc.
Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc.
Paramount Pictures Corporation
TriStar Pictures, Inc.
Twentieth Century Fox Film Corporation
United Artists Pictures, Inc.
United Artists Corporation
Universal City Studios, Inc.
Warner Bros., a Division of Time Warner Entertainment Company, L.P.
Met vriendelijke groet,
@Home Nederland
Afdeling Abuse
Bezoek de portal van @Home op http://start.home.nl
Voor al uw vragen kunt u ook terecht op onze Online Help
http://help.home.nl
Dit mailtje werd verstuurd met de volgende (aangepaste) headers:
Return-Path: <support@home.nl>
Received: from kana.corp.home.nl ([212.120.65.178]) by mail2.home.nl
(InterMail vM.4.01.03.00 201-229-121) with SMTP
id <XXXXXXXXXXXXX.XXXXXXXXXXXX.mail2.home.nl@kana.corp.home.nl>
for <XXXXX@home.nl>; Sat, 17 Nov 2001 16:16:34 +0100
Date: Sat, 17 Nov 2001 16:16:09 CET
To: XXXXX <XXXXX@home.nl>
Subject: Illegal content
From: "Customer Support @Home" <support@home.nl>
Reply-To: "Customer Support @Home" <support@home.nl>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset = "us-ascii"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Mailer: Kana 6.0
Message-Id:XXXXXXXXXXXX.XXXXXXXXXXXXXXx.mail2.home.nl@kana.corp.home.nl
Zou u mij kunnen uitsluiten dat deze email geen spam is maar daadwerkelijk van uw supportafdeling afkomstig is, zodat ik deze klant kan uitleggen waar hij precies aan toe is ?
U moet zich voorstellen dat het versturen van een mailtje met dergelijke ondertoon, de nodige schrik teweegbrengt, en zodoende wil deze klant zijn identiteit vooralsnog niet bekend maken.
Bvd & Mvg
G. de Vries
Like this yall...
Ik ben ook zeker benieuwd.. Nu maar hopen dat ze niet in hun sent items kijkenOp dinsdag 20 november 2001 00:49 schreef mrFreeZe het volgende:
Okee,
Ik wil dit uit pure nieuwschierigheid wel eens zeker weten, daarom heb ik het volgende emailtje in mekaar gedraait en verstuurd naar SUPPORT@HOME.NL
Don't worry, de email is volledig neutraal, en de onderstaande headers zijn aangepast zodat ze niet meer terug te leiden zijn naar de oorspronkelijke ontvanger...
Ben benieuwd...
[..]
ivm:
id <XXXXXXXXXXXXX.XXXXXXXXXXXX.mail2.home.nl@kana.corp.home.nl>
To: XXXXX <XXXXX@home.nl>
de tijd staat er nog in namelijk..
Maar okee als het goed is moeten ze binnen 3 dagen een mailtje terug sturen van @home.
Ik stond net op het punt om zelf een soortgelijk mailtje te sturen vanaf mijn werk
Slache!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
??? Eeeh dat snap ik ff niet.. Ik gebruik Winroute maar wat heeft NAT er nu mee te maken.. Om anoniem te versturen moet je toch een proxy gebruiken.. maar dat is ook niet altijd even waterdicht.Op dinsdag 20 november 2001 12:06 schreef jooers het volgende:
koop een NAT... ben je meteen van al het gezeik af
Slache!
In een eerdere post (stukje hierboven) heb ik een mailtje gestuurd naar @HOME waarin ik een verklaring heb gevraagd voor het verzonden mailtje.
En dit is het antwoord:
Dus in tegenstelling met wat ik eerder poste, ik zou wel degelijk voorzichtig zijn met up/downloaden bij @HOMEGeachte heer De Vries,
Dit mailtje is wel degelijk door de Abuse-afdeling van @Home verzonden.
Wat er is gebeurd is dat wij melding (en bewijs) hebben ontvangen dat vanaf de computer van uw klant illegale filmbestanden in nieuwsgroepen waren geplaatst. Aangezien dit volgens de wet en onze Aanvullende Gebruiksvoorwaarden niet is toegestaan hebben wij dit mailtje gestuurd.
De ondertoon is gezet in verband met de mogelijke juridische stappen die
bedrijven kunnen ondernemen tegen @Home als klanten van @Home
eigendomsrecht van deze bedrijven overtreden. Hoewel de kans op
juridische stappen erg klein is vinden wij de inhoud van dit mailtje wel
nodig. Als uw klant in de toekomst afziet van vergelijkbare handelingen
is de kans overigens klein dat er van de MPAA of @Home uit verdere
stappen jegens uw klant worden ondernomen.
Met vriendelijke groet,
@Home Nederland
Afdeling Abuse
http://help.home.nl
Like this yall...
Maar als je goed leest hebben ze het over postings in nieuwsgroepen en niet over Kazaa. Dat is iets heel anders. Nieuwsgroepen ben je meestal direct aanwijsbaar. verder met e-donkey, kazaa, grokster, morphius ed maak je dus als ik het goed lees weinig kans dat je gepakt word??Op donderdag 22 november 2001 10:54 schreef mrFreeZe het volgende:
VERBAZINGWEKKEND MAAR WAAR
In een eerdere post (stukje hierboven) heb ik een mailtje gestuurd naar @HOME waarin ik een verklaring heb gevraagd voor het verzonden mailtje.
En dit is het antwoord:
[..]
Dus in tegenstelling met wat ik eerder poste, ik zou wel degelijk voorzichtig zijn met up/downloaden bij @HOME
De nieuws servers zijn van @home dus zijn zij aansprakelijk en bij kazaa ben jij als abbonee aansprakelijk dat is het verschil.
Als de nieuwsserver waarop is gepost idd van @home is heb je idd gelijk, waar ik vooral benieuwd naar benOp donderdag 22 november 2001 11:04 schreef Speedyb het volgende:
[..]
Maar als je goed leest hebben ze het over postings in nieuwsgroepen en niet over Kazaa. Dat is iets heel anders. Nieuwsgroepen ben je meestal direct aanwijsbaar. verder met e-donkey, kazaa, grokster, morphius ed maak je dus als ik het goed lees weinig kans dat je gepakt word??
De nieuws servers zijn van @home dus zijn zij aansprakelijk en bij kazaa ben jij als abbonee aansprakelijk dat is het verschil.
is of de originele poster inderdaad in nieuwsgroepen heeft gepost. Ik heb hem daar nog niet over gehoord eigenlijk. Zo niet dan snap ik niet waar ze de wijsheid vandaan halen.
Like this yall...
Verwijderd
zo lees ik het dus ook.. nieuwsgroepen de rest maakt hun weinig uit zo hoe ze het daar schrijven danOp donderdag 22 november 2001 11:04 schreef Speedyb het volgende:
[..]
Maar als je goed leest hebben ze het over postings in nieuwsgroepen en niet over Kazaa. Dat is iets heel anders. Nieuwsgroepen ben je meestal direct aanwijsbaar. verder met e-donkey, kazaa, grokster, morphius ed maak je dus als ik het goed lees weinig kans dat je gepakt word??
Hee bedankt ik had gister hetzelfde mailtje via iemand anders ook toegemailed gekregen.Op donderdag 22 november 2001 10:54 schreef mrFreeZe het volgende:
[b] VERBAZINGWEKKEND MAAR WAAR
En dit is het antwoord:
[..]
Dus in tegenstelling met wat ik eerder poste, ik zou wel degelijk voorzichtig zijn met up/downloaden bij @HOME
[..]
Als de nieuwsserver waarop is gepost idd van @home is heb je idd gelijk, waar ik vooral benieuwd naar ben
is of de originele poster inderdaad in nieuwsgroepen heeft gepost. Ik heb hem daar nog niet over gehoord eigenlijk. Zo niet dan snap ik niet waar ze de wijsheid vandaan halen.
[/quote]
Ik heb nog nooit een "complete film" gepost in de nieuwsgroep en zeker niet met mijn e-mail adres maar ja dat is gemakkelijk te achterhalen door @home natuurlijk.
Nu je het zegt heb ik 1* een ontbrekende file in een repost group geplaatst maar dat was maar 1 file van 70 dus.. ben ik 1/70 schuldig?? .Par files nagelaten..
Slache!
Misschien toch maar niet meer in nieuwsgroepen posten dan ? .par files zijn natuurlijk net zo niet toegestaan (illegaal klinkt zo rotOp donderdag 22 november 2001 11:25 schreef -ChRiZz- het volgende:
Ik heb nog nooit een "complete film" gepost in de nieuwsgroep en zeker niet met mijn e-mail adres maar ja dat is gemakkelijk te achterhalen door @home natuurlijk.
Nu je het zegt heb ik 1* een ontbrekende file in een repost group geplaatst maar dat was maar 1 file van 70 dus.. ben ik 1/70 schuldig?? .Par files nagelaten..
Dit omdat ik vandaag ook een dergelijk mailtje ontving, alleen dan niet betreffende de MPAA maar van de IDSA...
Ik heb inderdaad wat software gepost in diverse nieuwsgroepen. Voor de zekerheid heb ik ze maar weer meteen gecancelled...
Verwijderd
zagen@home.nl
heb ik van z'n website dus ik weet niet zeker of ie klopt maar het zal wel
Op een ander forum heb ik van een @Home helpdeskmedewerker te horen gekregen dat ik me niet druk hoef te maken. Het zou meer een soort eerste waarschuwing zijn, meer niet...
Dat hoop ik dan maar...
Ik maak gèèn inbreuk meer, ik heb alles gecancelled!Geachte heer, mevrouw,
IDSA (Interactive Digital Software Association) heeft ons benaderd met het verzoek u op de hoogte te stellen van het feit dat u inbreuk maakt op een (eigendoms)recht van IDSA. In overeenstemming met NLIP-richtlijnen willen wij u hierbij dringend verzoeken om uw identiteit aan IDSA bekend te maken danwel domicilie te kiezen bij een
advocaat, waardoor een eventuele procedure tegen u aanhangig gemaakt kan worden. Indien u verzuimt aan dit verzoek te voldoen, zullen wij u volledig aansprakelijk houden voor de eventuele procedure die IDSA tegen
@Home Benelux aanspant met als doel de identiteit van u bekend te maken.U kunt IDSA bereiken via email-adres dmca@idsa.com.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
@Home
Afdeling Abuse
Raar trouwens dat ze nu opeens een ander e-mail adres noemen dan in het vorige mailtje...
Verwijderd
lijkt me duidelijk. jij wilt dat niet. niet doen dus.
Ik vraag me alleen af wat de kans is dat de IDSA daadwerkelijk een rechtszaak tegen @Home aanspant om mijn identiteit te achterhalen... de betreffende postings heb ik namelijk na het eerste mailtje meteen gecancelled...
je naam wordt toch nooit weergegeven tenzij in het adresboek saat?Op zaterdag 17 november 2001 20:07 schreef -ChRiZz- het volgende:
[..]
id <20011117151634.WVMB22078.mail2.home.nl@kana.corp.home.nl>
To: Chris <XXXXX@home.nl>
From: "Customer Support @Home" <support@home.nl>
Reply-To: "Customer Support @Home" <support@home.nl>
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Message-Id: <20011117151634.WVMB22078.mail2.home.nl@kana.corp.home.nl>
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Ik zou gewoon niet reageren als ik jou was, en even aankijken wat er gebeurt...
Ik denk gewoon dat dit een grap is ofzo... Want van dat mailtje klopt inderdaad niets
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
nieuwsgroepen? wat zijn dat? nooit op gepost
hoe zit dat met chris? of iemand anders... zijn er nog vorderingen/ gevolgen geweest?
-geen-
Chrizzz trouwens ook niet.
Alien_Inside: als je nog nooit in nieuwsgroepen gepost hebt hoef je je helemaal niet druk te maken. Dan is het zeker een nepmailtje.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Verwijderd
verder mag @home jouw naam niet geven IVM de privacy wet tenzij dat bedrijf wat ze noemen gerechtelijke stappen neemt, en voordat ze dat hier in Nederland eens voor elkaar krijgen ben je al weer 10 jaar verder als het al gebeurd.
ik zou zeggen doe een paar weken tot maanden even rustig aan en deze storm waait wel voorbij.
Verwijderd
Nope mogen ze niet dit omdat er persoonlijke gegevens in kunnen staan.Op maandag 19 november 2001 19:38 schreef jst2000c het volgende:
[..]
niet??
waarom gaat kabelfoon dan wel controleren van wat je doet op internet...mag dat niet dan??.. volgens mij mag de isp controleren wat er over hun lijnen gedaan wordt..
Zo zijn er een aantal providers die een virusscan aanbieden voor je mail tegen betaling deze betaling hebben ze ingebouwt om zich zo in te dekken want jij moet er voor betalen dus je gaat er mee accoord dat ze in je mail kijken.
Verwijderd
"Geachte heer, mevrouw,
IDSA (Interactive Digital Software Association) heeft ons benaderd met
het verzoek u op de hoogte te stellen van het feit dat u inbreuk maakt
op een (eigendoms)recht van IDSA. In overeenstemming met
NLIP-richtlijnen willen wij u hierbij dringend verzoeken om uw
identiteit aan IDSA bekend te maken danwel domicilie te kiezen bij een
advocaat, waardoor een eventuele procedure tegen u aanhangig gemaakt kan
worden. Indien u verzuimt aan dit verzoek te voldoen, zullen wij u
volledig aansprakelijk houden voor de eventuele procedure die IDSA tegen
@Home Benelux aanspant met als doel de identiteit van u bekend te maken.
U kunt IDSA bereiken via email-adres dmca@idsa.com.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geonformeerd.
Met vriendelijke groet,
@Home
Daan Dirkson
Abuse Agent
http://help.home.nl"
Ik schrok hier ook erg van en heb (met m'n stomme kop
Heb ondertussen het 1 en ander gelezen hierover op GoT.
Veel van de info is niet meer helemaal up-to-date.
Zo is er in 'mijn' mail een ander mailadres te vinden.
Nogmaals de vraag: Moet ik me hier zorgen om maken of niet?
Films zijn inmiddels verwijderd van FTP. Is @home daadwerkelijk benaderd door de MPAA met de vraag om mijn privé gegevens te verkrijgen of is het mailtje meer een waarschuwing?
Wat ik me ook afvraag of de MPAA daadwerkelijk mensen in dienst heeft die sites napluizen waar ftp login info is te vinden en vervolgens, bij illegaal aangetroffen spul, actie ondernemen...
Bij de weg, vaak kom je bij het inloggen op een FTP server vaak een disclaimer tegen. Daar staat dan in dat het een prive server is en dat mensen van de overheid er niet op mogen kijken enzo. Is zoiets rechtsgeldig/was het nu ervan???
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
| X-Persona: <@HOME>
Return-Path: <Abuse@Home.nl>
Received: from mx1.nl.home.com ([212.120.66.206]) by mail4.home.nl
(InterMail vM.4.01.03.00 201-229-121) with ESMTP
id <20020328105757.MVYH4602.mail4.home.nl@mx1.nl.home.com>
for <*********>; Thu, 28 Mar 2002 11:57:57 +0100
Received: from mx1-corp.corp.nl.home.com (mx1-corp.corp.nl.home.com [212.120.66.113])
by mx1.nl.home.com (8.9.1/8.9.1) with ESMTP id LAA24669
for <******>; Thu, 28 Mar 2002 11:57:00 +0100 (MET)
Received: from kana.corp.home.nl (kana.corp.home.nl [212.120.65.178])
by mx1-corp.corp.nl.home.com (8.9.3/8.9.3) with SMTP id LAA07684
for <*******>; Thu, 28 Mar 2002 11:57:00 +0100 (MET)
Message-Id: <200203281057.LAA07684@mx1-corp.corp.nl.home.com>
Date: Thu, 28 Mar 2002 11:56:59 CET
To: **********
Subject: Verspreiding van illegaal filmmateriaal
From: "Abuse @Home" <Abuse@Home.nl>
Reply-To: "Abuse @Home" <Abuse@Home.nl>
Geachte heer [...],
MPAA heeft ons benaderd met het verzoek u op de hoogte te stellen van
het feit dat u inbreuk maakt op een (eigendoms)recht van MPAA. Het gaat
hier om distributie van illegaal filmmateriaal via het internet. In
overeenstemming met NLIP-richtlijnen willen wij u hierbij dringend
verzoeken om uw identiteit aan MPAA bekend te maken danwel domicilie te
procedure die MPAA tegen @Home Benelux aanspant met als doel de
identiteit van u bekend te maken.
Motion Picture Association
Worldwide Anti-Piracy
15503 Ventura Boulevard
Encino, CA 91436
Telefoon: + 1 818 728 8127
Email: MPAA@copyright.org
Reference#: 394203
The Motion Picture Association of America (MPAA) behartigt de belangen
van de volgende filmmaatschappijen:
Columbia Pictures Industries, Inc.
Disney Enterprises, Inc.
Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc.
Paramount Pictures Corporation
TriStar Pictures, Inc.
Twentieth Century Fox Film Corporation
United Artists Pictures, Inc.
United Artists Corporation
Universal City Studios, Inc.
Warner Bros., a Division of Time Warner Entertainment Company, L.P.
Met vriendelijke groet,
@Home
Sander van Luyn
Abuse Agent
http://help.home.nl |
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Dit stond vandaag op de frontpage, je mag nu wel iets minder bang zijn
Alle proemn in n drek
Verwijderd
als gebruiker ben je wel illegaal bezigOp donderdag 28 maart 2002 21:18 schreef Bierkameel het volgende:
KaZaA door rechter legaal verklaard
Dit stond vandaag op de frontpage, je mag nu wel iets minder bang zijn
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
ALLEEN als ze kunnen aantonen dat je ILLEGALE media download....Op donderdag 28 maart 2002 21:30 schreef Amnesiac het volgende:
[..]
als gebruiker ben je wel illegaal bezig
Ja. Er is eens navraag gedaan bij @Home over deze mailtjes en ze zijn idd echt. Maar zolang je na zo'n eerste mailtje meteen stopt met illegale dingen dan zul je er 99.8% zeker niets meer van horen.Op donderdag 28 maart 2002 21:11 schreef DeTjuk het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag: Moet ik me hier zorgen om maken of niet?
Films zijn inmiddels verwijderd van FTP. Is @home daadwerkelijk benaderd door de MPAA met de vraag om mijn privé gegevens te verkrijgen of is het mailtje meer een waarschuwing?
En dat is dus zo ja. Vooral het controleren van nieuwsgroepen is in zwang omdat dat erg makkelijk is. Maar FTP's zoeken enzo doen ze dus ook gewoon.Wat ik me ook afvraag of de MPAA daadwerkelijk mensen in dienst heeft die sites napluizen waar ftp login info is te vinden en vervolgens, bij illegaal aangetroffen spul, actie ondernemen...
Al dat soort disclaimers zijn absoluut niet rechtsgeldig. Stel je voor zeg, dan zouden alle illegale sites zich erg eenvoudig rechtsgeldig kunnen indekken door een simpele disclaimer te plaatsen. Mooi niet dus...Bij de weg, vaak kom je bij het inloggen op een FTP server vaak een disclaimer tegen. Daar staat dan in dat het een prive server is en dat mensen van de overheid er niet op mogen kijken enzo. Is zoiets rechtsgeldig/was het nu ervan???
Ook het 24-uurs verhaal is trouwens een mythe -- denk dus niet dat je legaal bezig bent als je een gedownloade film of game binnen 24 uur weer wist.
'Rest' staat er nog...
Zal het verwijderen van die files voldoende zijn of moet ik nog meer maatregelen nemen?
En die lui van de MPAA ondertussen zelf lekker downloaden van die servers natuurlijk, lekker baantje hehe
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Denk dat je beter alles weg kan halen wat "niet mag".Op donderdag 28 maart 2002 23:20 schreef DeTjuk het volgende:
Ik heb de bestanden waar de MPAA zich boos over maakt inmiddels verwijderd.
'Rest' staat er nog...
Gezien ik ook denk dat het als je meteen stopt met illigalie rommel, ze hun zin hebben , en dat dan de moeite en de kosten van hun om jou te pakken niet opwegen tegen de matige bewijsvoering, omdat er immers nix meer op staat, waarover ze kunnen vallen...
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Wat ik me wel afvraag: heeft deze brief ook iets te maken met de nieuwe aanvullende voorwaarden van @Home die 31 maart 2002 ingaan? Misschien zeggen deze voorwaarden dat zij strenger moeten gaan optreden in de zin van: we hebben nu zo beetje iedereen een abonnement verkocht met hoge snelheden, nu wordt het tijd dat we in de gaten gaan houden wie er misbruik maken en wie niet. Wie heeft trouwens deze voorwaarden al goed bekeken? Ik heb al wel een papieren versie besteld, maar nog niets ontvangen (behalve dan dat vervelende 'illegal content' maitje...)
Verwijderd
Geachte heer, mevrouw,
Universal Studio's heeft ons benaderd met het verzoek u op de hoogte te
stellen van het feit dat vanaf uw computer inbreuk wordt gemaakt op het
(eigendoms)recht van Universal Studio's. Het gaat hier om distributie
van illegaal filmmateriaal via het internet. In overeenstemming met
NLIP-richtlijnen willen wij u hierbij dringend verzoeken om uw
identiteit aan Universal Studio's bekend te maken danwel domicilie te
procedure die Universal Studio's tegen @Home aanspant met als doel de
identiteit van u bekend te maken.
U kunt Universal Studio's bereiken via email-adres
antipiracy@unistudios.com .
Met vriendelijke groet,
@Home
Afdeling Abuse
Nu wil ik dus weten of er mensen zijn die al wat meer hiervan gehoord hebben????
Nogmaals sorry voor het omhoog kicken van de post en alvast bedankt een eventuele reactie
Als je nou dit en andere topics nou eens goed had doorgelezen, dan had je je antwoord gehad.Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 23:23:
[knip]
Nu wil ik dus weten of er mensen zijn die al wat meer hiervan gehoord hebben????
Nogmaals sorry voor het omhoog kicken van de post en alvast bedankt een eventuele reactie
Ik ga dit topic ff in SeM melden, het is niet nodig dat deze nog open blijft.
Verwijderd
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()