Don't Speak, Just Think
Toen redelijk veel test driver 1 gespeeld, maar pas bij civilisation ben ik echt uuuuuuren achter mekaar gaan spelen
Wolvenstijn ook wel.
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
geweldige herinneringen aan al die spellen in dit topic
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
[This space is for rent]
Sluit ik me bij aan.Op dinsdag 13 november 2001 16:36 schreef curry het volgende:
Frogger op C64
Heb ik wel eens bijna dag en nacht achtergezeten
En nou GTA3 uit is, ÉÉN GROTE GEKTE!!!
Alleen jammer dat er GEEN multiplayer bij zit...
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Verwijderd
Monster Bash Roelt!!Op vrijdag 31 mei 2002 19:42 schreef internetinfo het volgende:
monster bash
.
.
.
.
.
.
.
.
.
En door New World Order keihard verkracht

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
YOU GOT IT!!Op dinsdag 13 november 2001 16:47 schreef handige_harrie het volgende:
GP2 geen twijfel over mogelijk. UREN, UREN en UREN heb ik dat gespeeld.
ME2
\_Specs_/
Verwijderd
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
urenlang gezocht op alle diskettes die ik maar kon vinden.
sopwith, gato, california games, jumpjoe, helicopter spel volgens mij heette dat striker (zeer vet spel vond ik dat), beast, Thexder. en nog heeeeel veel meer kleine spellen waarvan ik de naam ben vergeten of gewoon niet opkom.
ongelovelijk dat 40kb net zoveel plezier kan opleveren als 1.000.000.000 kb
later kwamen de spellen die op meerdere diskettes moesten.
zoals stunts, lotus, cisco heat. later serious sam, inca, kyrandia series (erg vermakelijk, droom er nog steeds over).
ahhhhh vroegere tijden zijn altijd leuker, over 20 jaar denk je het zelfte over bijvoorbeeld doom3
Human Bobby
Verwijderd
"Better ask questions before you shoot"
nou nou dat was toen allemaal het hoor
nu ziet het er niet meer uit maar deze 3 bestaan nog wel
!!!!
P4 1,7 GHz 256 ram bus geforce 3 ti 200 64mb MSI 850 PRO 5 MOBO
echt koel, je was een bolletje en je wer achternagezeten door H-tjes, maar t probleem was dat zij door muren heen konden eten en jij enkel door de gangetjes kon rennen (van boven gezien dus, he
heel eng, maar toen was ik wel 2-en-een-half ofzo, dus echt eng zal t neit geweest zijn
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
op den Amiga uiteraard
cabin crew, yellow door selectors, automatic
Verwijderd
maar tis wel een supah lauw spel. kspeel het nu nog steeds terwijl ik het al ongeveel 20 heb uitgespeeld .....maarja je moet wat te doen hebben op een zondag middag
Blijft een stoer spel, zelfs na jaren niet gespeeld te hebben kan ik het nog steeds
Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
kwas iets van 4 jaar oud ofzo, en ik had van mn pa een oude pc die die over had gekregen (met Norton Commander, meest rulende OS =ever=
Versie weet ik niet meer, eerste level was alleen met een paar slakken en wat rode stuiterballen enzo, er was dacht ik ook een pogo-stick en met spatie kon je schieten kwam ik op een avond per ongelijk achter
Verder was er nog ergens een onderwaterlevel met die hele dikke vis die nu nog in Quake 3 enzo zit
(jah kweet het niet precies maar was pas 4 ofzo
Verwijderd
me tooOp vrijdag 14 juni 2002 13:37 schreef bolke het volgende:
larry 1.
Verwijderd
Boulder Dash! op De MSX
Kwam die tijd nog maar eens terug.
(Wie weet waar ik een freeware versie kan downloaden, of een Emulator versie, het gaat er om dat het klein is

Ownage spel iig.. de schaartjes waren het vetst...
Of die Galaga clone op de P2000 (hoe heette die?).
ik heb effe gezocht en er stat overal 1992 bij, maar dat kan niet geloof ik, was volgens mij eerder, maar goed. het was op de amiga
Eerste echte verslaving, robot wars op de MSX
Eerste echte PC verslaving, Wolfenstein
2nd ski or die
3d pong
Verwijderd
"NES: MARIO" nu ben ik verslaafd aan Mario smash brother game cube
"SNES: Nog steeds MARIO nu allstars, simcity :Z" ah 4 mario spellen in 1 dat is toch mooi
"Game Boy: Tetris :)" nu zit ik elke keer op mijn telefoon hexa te spelen ghehe is ook een soort van tetris
"PC: jah een hele boel" bleus brothers
"Nintendo 64: verveling.........."
"PS: Tekken
"PS 2: final fantasy continues
"Game Cube: jah zoals ik al zei Mario smash brothers
Gamez die ik nu vooral speel: Sof 2 C&C:RA2, Tiberian Sun UT2k3 (demo
Het eerste schietspel waaraan ik verslaafd raakte was Quake I denk ik
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Verwijderd
Niet veel mensen, maar toch wil iedereen zijn eigen ervaring kwijt, of niet?Op woensdag 19 juni 2002 19:47 schreef -Nexus het volgende:
Wie leest dit eigenlijk
Eerste game: Super Mario Bros. Op de NES
Eerste verslavende game: Donkey Kong Country op de SNES
Huidige Game: Morrowind
Verwijderd
MOEDER DE GANS! Jaartal is zoek though
Verwijderd
Uh ik vind het eigenlijk wel lachu wat iedereen heeft gespeeldOp woensdag 19 juni 2002 19:47 schreef -Nexus het volgende:
Wie leest dit eigenlijk
Ben benieuwd of iemand ook ooit zo'n ding had.
Op de PC was het Commander Keen....... (jammer dat die ontmaagding niet door een Milma of Marva Keen gebeurde, tja....)
ARME AOW’er
Verwijderd
Verwijderd
1e verslavende game.......pfff....Weet niet meer
Game(s) van nu: GTA 3 en MGS 2, beide PS2

King for a day,... fool for a lifetime.
By each crime and every kindness, we birth our future
Verwijderd
Hij had zo'n oude bak met van die casettebandjes, die je eerst naar het goeie nrtje moest spoelen voordat je kan spelen
Maar mijn eerste verslavingsgame was denk ik tog wel Wolf3d
Wel afgezaagd, want da hbbn er zoveel, ma toen rulede die game gewoon....een andere game was Bomb....met 10 van die cannonnen elkaar afraggen en vette wapens kopen (nukes, e.d.)
Gewoon vet in die goeie ouwe tijd
Mijn pc komt daar ook onderhand wel vandaan
maar ja who cares, speel het nog steeds alleen nu dan cm2001/2002 op de pc
Verwijderd
Verwijderd
Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ
Verwijderd
Ik denk dat probotector op de nes me eerste verslaving was.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Het eerste spel waar ik echt verslaafd aan was, was street rod 1.
Geweldig spel. jammer dat er nooit meer zoiets is gekomen, need for speed: motor city online leek er maar een fractie op en kon dat nooit evenaren.
Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not
Hier thuis spellen als prince of percia en keen op de 486 van mn pa, en space invaders om een oude C64 die ik op mn kamer mocht hebben totdat ie overleed
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd
Daarna kwam police quest 1
daarna de hele larry serie uitgespeeld
en ook nog is de hele police quest
en toen kwam Quake 1
en toen kwam de QuakeWorld MP mod
en toen was ik toch echt wel verslaafd aan multi-playen
had elke avond een clanwar, ouders pissed over telefoonrekening, lachen man die goeie oude tijd.
Dit topic is gesloten.