Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
wat betekent dat directwiring?Op woensdag 24 april 2002 09:52 schreef dvdlei het volgende:
Hier nog maar es een tevreden WamiRack 24 gebruiker. Yam.
Ook driver support blijft goed. Is net weer een nieuwe driver uitgekomen met complete directwire technology!
(ja, ik kan op een of andere manier de vorige post niet editten omdat me browser gaar is!!.. moet weer eens formatten, sorry)
Verwijderd
Cubase in combinatie met gigastudio + reaktor + paar vst instruments. Geen problemen, lage latency!
Zoals je weet heeft de wamirack hardwarematig 8 mono outputs. En tja.. softwarematig kan je natuurlijk netzoveel audiokanalen afspelen als je processor maar toelaat.
Directwiring betekent dat je dynamisch alle in en outputs van MME, Multi MME, ASIO en GSIF naar elkaar kan routen.
Erg cool dus. Handig om audio snel van het ene programma naar de andere te sturen.
Zoals je weet heeft de wamirack hardwarematig 8 mono outputs. En tja.. softwarematig kan je natuurlijk netzoveel audiokanalen afspelen als je processor maar toelaat.
Directwiring betekent dat je dynamisch alle in en outputs van MME, Multi MME, ASIO en GSIF naar elkaar kan routen.
Erg cool dus. Handig om audio snel van het ene programma naar de andere te sturen.
Midiman Delta 1010LT
Bevalt echt prima en ik heb er maar 450 euro voor betaalt
Bevalt echt prima en ik heb er maar 450 euro voor betaalt
Zie mijn vorige post: Check www.midiman.com voor meer info[b]Op maandag 15 april 2002 21:17 schreef Lampje het Wat ze nog meer kunnen is niet belangrijk.
Als de geluidskwaliteit maar goed is (en "goed" is in dit geval SBlive kwaliteit of beter) en dus 6 of 8 analoge uitgangen. (dit om niet onnodig duur uit te zijn, het lijkt me dat een kale kaart een stuk minder hoeft te kosten dan 1tje met allemaal extraas)
Ik heb een Creamware Pulsar met een Isis 8x4 en om het geluid meer diepgang te geven heb ik extern nog een Virtualizer Pro en een Behringer Ultra-Dyne Pro (compressor).
Een vriend van mij heeft Creamware Pusar II een Sonic Rocket Booster, Pulsar I (in totaal 16 DSP processors) plus een Optical <> Analoog converter en een Creative Sound Blaster Live full version. Hij heeft veel meer externe apparatuur om het geluid meer diepgang te geven.
Mijn eigen wens is nog eens een Pulsar Scope te kopen met Sharke Attack dit lijk mij zeer.
Alleen zo kaart kost ongeveer € 5000,00 wat ik helaas niet heb. Daarbij komt ook nog de kosten van de Shark Attack.
Het voordeel van een pulsar is dat je het geluid echt maak je moet zelf allerlei devices aansluiten en daarna kijken of het de juiste klank in zit.
Als je een Scope heb dan kan je zelf devices maken dit is alleen mogelijk met een Scope deze heeft 8 dsp processoren maar staat gelijk aan 15 Pulsar dsp processoren. Alleen met deze kaart kan je dus devices maken.
Alleen devices zijn zeer duur om te kopen je kan er een paar gratis krijgen of die een bepaalde tijd werken.
Een vriend van mij heeft Creamware Pusar II een Sonic Rocket Booster, Pulsar I (in totaal 16 DSP processors) plus een Optical <> Analoog converter en een Creative Sound Blaster Live full version. Hij heeft veel meer externe apparatuur om het geluid meer diepgang te geven.
Mijn eigen wens is nog eens een Pulsar Scope te kopen met Sharke Attack dit lijk mij zeer.
Het voordeel van een pulsar is dat je het geluid echt maak je moet zelf allerlei devices aansluiten en daarna kijken of het de juiste klank in zit.
Als je een Scope heb dan kan je zelf devices maken dit is alleen mogelijk met een Scope deze heeft 8 dsp processoren maar staat gelijk aan 15 Pulsar dsp processoren. Alleen met deze kaart kan je dus devices maken.
Alleen devices zijn zeer duur om te kopen je kan er een paar gratis krijgen of die een bepaalde tijd werken.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Waar zit de MIDI I/O aansluiting op de RME Hammerfall DIGI9652?!
Nergens. De originele Hammerfall heeft geen Midi.Op donderdag 25 april 2002 15:56 schreef erniemars het volgende:
Waar zit de MIDI I/O aansluiting op de RME Hammerfall DIGI9652?!
De nieuwe Hammerfall DSP's (=HDSP Interface + Multiface/Digiface) hebben dat wel. (1x resp. 2x)
Specs? Zie ondertitel...
mijn bestelling is onderweg, dus nu mag ik em officieel posten denk ik wel 
Egosys Waveterminal 2496 met daarop een
Egosys Miditerminal 4140 voor midi gebruik (4 in 4 uit met smpte)
lekker no nonsence-card die goeie kwaliteit heeft..
andere kaarten hadden veelsteveel meer voor een grote prijs enzo.. ik wilde dit kunnen, en verder zo simepel mogelijk : deze dus
keyboardje erbij ebsteld (gewoone en midiplus 49 toetsen, zat voor thuisgebruik met softsynths)
misschien nog p3 800 erbij
Egosys Waveterminal 2496 met daarop een
Egosys Miditerminal 4140 voor midi gebruik (4 in 4 uit met smpte)
lekker no nonsence-card die goeie kwaliteit heeft..
andere kaarten hadden veelsteveel meer voor een grote prijs enzo.. ik wilde dit kunnen, en verder zo simepel mogelijk : deze dus
keyboardje erbij ebsteld (gewoone en midiplus 49 toetsen, zat voor thuisgebruik met softsynths)
misschien nog p3 800 erbij
Hey gitaarwerk, kun je wat laten horen van wat je zoal gemaakt hebt?
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
NEE!Op woensdag 29 mei 2002 10:06 schreef ErectionJackson het volgende:
Hey gitaarwerk, kun je wat laten horen van wat je zoal gemaakt hebt?
ik heb nog zo weinig gemaakt, en alles al weggegooid, dat komt altijd omdat ik de verkeerde apparatuur heb/had, en dan weer te weinig tijd, of geen inspiratie..
dusz..
Hehe, je lijkt mij wel
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia