Op maandag 12 november 2001 12:13 schreef frenkpie het volgende:
ffffft
level up met ama gaat nog steeds traag.. is nu level 31 en ik doe 100 dmg met guided arrow...
ik ben nu een mf fw/orb sorc aan het maken
en ga ik daarmee mephirunnen @ nm
als je een FW/Orb sorc gaat maken listen to this advice:
ik heb eenzelfde sorc als jij wil maken, maar ik wou een aantal dingen anders doen dan dat mijn sorc nu is.
20 Frozen orb, 5 Cold mastery
20 Firewall, 20 Fire mastery
static 5, teleport 1, telekenisis 1, thunderstorm 1, lightning mastery 1, energy shield 1.
alle preq's 1.
Dus enchant hoeft niet, de cold/freezing/chilling armors ook niet, meteor ook niet, en hydra ook niet.
Items die je wilt hebben als MF sorc zijnde zijn:
Harlequin crest (helm socket met P topaz) (74% MF)
Rare amulet met resistance to all, MF en +1 of +2 to sorc skills
Skullder's ire (armor 1,25% MF per Clvl, socket met P topaz, 24% MF)
Gull (Dagger 100% MF)
Rhyme (2 runeword shield, 25% MF)
Goldwrap (belt, 30% MF)
Chance Guards (chain gloves 25 - 40% MF)
nagelring (ring 15 - 30% MF)
Wartraveler (boots, tpt 50% MF)
MF charms.. as much as possible..
als laatste note, probeer niet teveel te investeren in warmth, dadelijk met de +skills krik je je warmth toch wel omhoog, maar vooral in het begin wil je die warmth goed hoog hebben omdat je mana nogal gauw op gaat voor het casten van die level 1 fireball.. NIET DOEN. 5 warmth is op zich meer dan genoeg.. dadelijk met +5 to al skills, en eventuele +skills charms, dan kom je al op een warmth van 12 uit, en dan is je manapool toch al groot genoeg om flink wat spells te kunnen ondersteunen.
Doe je str trouwens niet hoger dan 95, laat je dex staan op base, je energy kan omhoog tot 150, en de rest in vitality pompen.
succes
I want to live forever, so far.. so good.