Op donderdag 08 november 2001 11:46 schreef Sundead het volgende:
Ze draaien beide even stabiel, mits goed geconfigureerd, en op de juiste manier in elkaar gezet/geinstalleerd, want ook intel PIV moederborden behoeven extra drivers....
Om de reacties van Win2K maar even te ontkrachtten:
AMD is niks mis mee, en ik spreek ook uit eigen ervaring, en dat het jou niet gelukt is om het goed te doen ligt waarschijnlijk eerder aan jezelf dan aan de hardware....
En mocht de hardware toch beginnen te nukken, dan probeer je alternatieve manieren...
P.S: gebruik zelf de AMD 760 MP Chipset, en draait als een huis...
It never did and never will crash, en anders ben ik de schuldige...
om het een en ander duidelijk te maken....
waarom gaat het altijd mis met pc's met amd cpu's en via chipset??? lig het aan mij ?
waarom al die gezeik met de via chipset drivers?? met intel zijn nooooooooooit problemen geweest.. ligt het ook aan mij ? waarom moet zijn er altijd problemen met al die BIOS update ?? ligt dat ook aan mij ???
voor de duidelijkheid,,,
pc1: asus p2b, PII... zonder enkele probleem draait perfect.
pc2: BIOSTAR , PII 333mhz, novell server... draait perfect, zonder enkele probleem.
pc3: Abit bp6 dual celeron 500mhz, bx chipset 440... de perfecte chipset oooit.
pc4: 133mhz SiS chipset, Linux mandrake 8.1, nooit problemen gehad.
pc5: 75mhz, freesco router.... nooit problemen
alle bovengenoemde pc's hebben nooit problemen gehad met zowel drivers als bios update.
toen dacht ik, effe athlon proberen asus k7v + athlon 700mhz. dat wil op geen enkele manier... BIOS updaten, moet je altijd nakijken.... BIOS configureren en het blijft doorgaan....
nog eens, abit mobo. + athlon 1.2ghz.... ook hetzelfde verhaal.
nog eens, msi mobo. + athlon 1.4ghz.... weer hetzelfde....
het is wel erg toevallig dat al die problemen voorkomen,,, en alleen bij mij??
tja, het zou wel aan mij kunnen liggen. " dat klinkt als talent voor de politie ".