"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Misschien omdat er meedere DB servers zijn ofzo?Op dinsdag 06 november 2001 22:46 schreef Devil_2000 het volgende:
Ja het is mij ook vaker opgevallen, zal wel een DB fout zijn o.i.d
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Zoiets ja... het is iig een probleem met meerdere servers die niet gelijk lopen qua tijdOp dinsdag 06 november 2001 22:50 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Misschien omdat er meedere DB servers zijn ofzo?
Hoe moeilijk kan het zijn om op 1 van die servers een NTP of Time servertje te draaien en de rest daarop te laten synchen? Of om ze gewoon allemaal op een publieke NTP/Time server te synchen?
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
Gebeurt ook geloof ik. Maar ja .. blijkbaar staan ze niet altijd helemaal gelijk. Oh well .. er zijn ergere dingen.
En laat dat laatste nou juist het hele doel van NTP zijn.Op woensdag 07 november 2001 00:26 schreef HlpDsK het volgende:
Gebeurt ook geloof ik. Maar ja .. blijkbaar staan ze niet altijd helemaal gelijk.
Verwijderd
Was jij niet UT'en?Op woensdag 07 november 2001 00:49 schreef Onno het volgende:
[..]
En laat dat laatste nou juist het hele doel van NTP zijn.
En in dit topic heb ik een reactie van mij ff geëdit en er staat dat ik die reactie een uur later heb geëdit terwijl dit niet het geval is 
Volgens mij heeft een server de zomertijd nog in zich
Volgens mij heeft een server de zomertijd nog in zich
Gebeurt vaker... de hardware clock laten updaten als er van zomer- naar wintertijd geswitcht wordt en vv schijnt erg moeilijk te zijn. (niets dat een werkende ntp-config niet zou ondervangen natuurlijk...)
En na een reboot wordt dat zichtbaar.
En na een reboot wordt dat zichtbaar.
Pagina: 1