Toon posts:

ATI Radeon 7500 retail

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 491 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Yiii haaaa :7
De ATI 7500 trekt de GF2 Ti er dik uit. Volgens OOM TOM is het zelfs bijna net zo snel (soms zelf sneller) als een GF2 ULTRA >:) Prachtig nieuws :) De ATI RADEON 7500 is bijna net zo snel als de GF3 Ti-200 :9 Dus we gaan het niet meer vergelijken met een GF2 Ti :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Enig idee wanneer de 7500 leverbaar gaat worden in NL? :?
Ik hoor van iedereen andere dingen..

Verwijderd

Topicstarter
Is er echt helemaal niemand die weet wanneer het in NL leverbaar wordt? Of zijn er al bedrijven die het al op voorraad kunnen leveren? :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou bedankt mede-tweakers }:O

Het is alweer duidelijk dat een grote deel van de tweakers hier NVIDIA-LOVERS :+ zijn.
Over en uit! :Z

Verwijderd

Topicstarter
MoDjes doe er maar een

Afbeeldingslocatie: http://www.25mb.nl/knuffelturk/slotje.gif

op want dit gaat nergens meer over

Verwijderd

Rustig Me_Know_how. Geef ons effe wat tijd.
Bel gewoon eens de winkels op uit de pricewatch. Wellicht kunnen die meer daarover vertellen:

http://www.tweakers.net/pricewatch/21665

Verwijderd

BTW er is bij Tom weer een nieuwe review over de 8500. De 7500 staat ook bij de meeste benchmarks:

http://www.tomshardware.com/graphic/01q4/011107/index.html

Verwijderd

Hierbij het verwachte geheugen van de Club3D Radeon 7500:

Geheugen: 270 mhz
Core: 230 mhz

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:03

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Is die 7500 al leverbaar dan? ;)

Zit met zelfde tweestrijd :) TI of Radeon :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Ik wil voor m'n ouders een 7500 met TV-out halen. Maar die is er zeker ook nog niet?

Wel balen .. 60% sneller als wat ik hier boven er in heb zitten (64 Mb DDR ViVo). En dat ding staat 99% van de tijd uit of een word documentje te tonen.

Was er maar een 8500 ViVo, dan kregen ze mijn ViVo en nam ik de 8500.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus ook zo'n 7500 alleen het probleem is dat ze nergens verkrijgbaar zijn :'(

• Ornathon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07-2023

Ornathon

PSN: igorvertus

Dan heb jullie nog geluk :) Heb nog Club3D ATI Radeon 7500tjes zien liggen in ons magazijntje. Http://www.bluestorm.nl

PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R

Verwijderd

Op zaterdag 10 november 2001 16:30 schreef Ornathon het volgende:
Dan heb jullie nog geluk :) Heb nog Club3D ATI Radeon 7500tjes zien liggen in ons magazijntje. Http://www.bluestorm.nl
Da's een redelijk spammerige first post :{

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:04

Roy

Hobbies?

Die 7500 van Ati heeft toch standaard een tv-uitgang? En kijk eens bij www.alternate.nl, daar staat 3-5 dagen levertijd, staat er al zeker een week, dus waarschijnlijk kun je hem daar wel krijgen.

Inderdaad...

• Ornathon

Ornathon

"Da's een redelijk spammerige first post"

Sorry :) LOL!
Dacht ik help jullie een beetje. Ben al een paar keer van account veranderd, daarom waarschijnlijk dat first post. En ja, Ati 7500 heeft TV-out en (vaak) ook DVI erop zitten

Verwijderd

Topicstarter
Nou eindelijk bij besteld bij JRplatform.com Ze krijgen het vrijdag binnen en ik ga het persoonlijk afhalen :)

• rrenzo
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-05-2024

rrenzo

Ooooooooooooooh God!
Ik heb net een Asus 7700 besteld..
Wat zeggen jullie, o wijze tweakers!

Moet ik hem gauw afblazen ten gunste van een Radeon 7500?
Ik moet zeggen, hij gaat voornamelijk voor DVD playback op een TV gebruikt worden en ook voor spelletjes op een monitor.

HELP ME DAN TOCH!

Straks zit ik met de verkeerde kaart }:O

• Ornathon

Ornathon

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 23:56 schreef MeKnowHow het volgende:
Yiii haaaa :7
De ATI 7500 trekt de GF2 Ti er dik uit. Volgens OOM TOM is het zelfs bijna net zo snel (soms zelf sneller) als een GF2 ULTRA >:) Prachtig nieuws :) De ATI RADEON 7500 is bijna net zo snel als de GF3 Ti-200 :9 Dus we gaan het niet meer vergelijken met een GF2 Ti :Y)
Als we allemaal braaf naar Madonion.com surfen en dan gamershq pakken en dan search en compare (bij project manager) en ff gaat zoeken naar benchmarks met radeon 7500 en met geforce2 gts/pro/ti dan zie je dat de GeForce2 GTS/Pro/Ti nog steeds beter presteerd (hiermee bedoel, er worden met dezelfde cpu beter scores behaald)!!

Oke er zullen nog wel minder ati benchmarks zijn maar toch haalt de geforce2 veel hogere scores:

de hoogste radeon 7500 score:
ATI Radeon 7500
AMD Athlon(tm) XP/MP/4 1610 Mhz
5465

De hoogste GeForce2GTS/Pro/Ti
NVIDIA GeForce2 GTS/Pro/Ti
AMD Athlon(tm) XP/MP/4 1889 Mhz
Score 6928

Oke scheelt heel wat mhzjes maar ff ter vergelijking een athlon xp 1600MHZ (geen +):
AMD Athlon(tm) Processor 1592 Mhz
6224

Zegt wat meer he dan alleen die tom hardware vent..!

[btw]Dit is dan alleen 3dmark2001, voor andere scores of vergelijkingen tussen deze 2 videokaarten ga je naar iemand anders zoeken!
[/btw]

Verwijderd

Topicstarter
De ATI RADEON 7500 heeft voldoende potentie om de GF2 ULTRA uit te blazen. ATI-kaart beschikt over A-kwaliteit geheugen met een actieve koeler inclusief fan is het ook nog eens makkelijk om het te gaan oc'en. Ik ben er zeker van overtuigd dat de ATI 7500 de meerdere is van de GF2 Ti. Misschien is het nu qua drivers minder maar dan moet je misschien dit gaan denken: De GF familie is sterk op vooruit gegaan met zijn drivers. De drivers hebben voor 30% extra prestatiewinst veroorzaakt (in de meeste gevallen). De GeForce zit dus al aan zijn maximum op dit moment. De ATI scoort dus op dit moment ietjes minder als een GeForce met zijn slechte drivers.. Dus hier moet er een belletje gaan rinkelen bij een Tweaker. Ik heb volste vertrouwen dat ATI binnenkort goede drivers gaat uitbrengen. Hopelijk komt er ook nog zo'n 30% erbij wat ervoor gaat zorgen dat ik met mijn ATI vrolijk een hoop FPS haal. De andere factoren waarom men een ATI RADEON 7500 zou moeten nemen in plaats van een GF2 Ti is vanwege TWINVIEW (dubbel ramdac) DVI support en vele malen beter 2D beeld. Dit alles bij elkaar heeft ervoor gezorgd dat ik voor de ATI RADEON 7500 heb gekozen. Ik zal binnenkort mijn "first impression" hier schrijven.

MeKnowHow has spoken...

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 22:25 schreef MeKnowHow het volgende:
De ATI RADEON 7500 heeft voldoende potentie om de GF2 ULTRA uit te blazen. ATI-kaart beschikt over A-kwaliteit geheugen met een actieve koeler inclusief fan is het ook nog eens makkelijk om het te gaan oc'en. Ik ben er zeker van overtuigd dat de ATI 7500 de meerdere is van de GF2 Ti. Misschien is het nu qua drivers minder maar dan moet je misschien dit gaan denken: De GF familie is sterk op vooruit gegaan met zijn drivers. De drivers hebben voor 30% extra prestatiewinst veroorzaakt (in de meeste gevallen). De GeForce zit dus al aan zijn maximum op dit moment. De ATI scoort dus op dit moment ietjes minder als een GeForce met zijn slechte drivers.. Dus hier moet er een belletje gaan rinkelen bij een Tweaker. Ik heb volste vertrouwen dat ATI binnenkort goede drivers gaat uitbrengen. Hopelijk komt er ook nog zo'n 30% erbij wat ervoor gaat zorgen dat ik met mijn ATI vrolijk een hoop FPS haal. De andere factoren waarom men een ATI RADEON 7500 zou moeten nemen in plaats van een GF2 Ti is vanwege TWINVIEW (dubbel ramdac) DVI support en vele malen beter 2D beeld. Dit alles bij elkaar heeft ervoor gezorgd dat ik voor de ATI RADEON 7500 heb gekozen. Ik zal binnenkort mijn "first impression" hier schrijven.

MeKnowHow has spoken...
Alsof jij kan ruiken of de geforce al aan zijn maximum zat... dat zeiden ze bij de eerste detonator XP ook (21.xx) en toen kwam de 22.xx en die verhoogde de score van van geforce2xxx/3 bezitters met 100 tot 1100 3dmarks, en dat is toch veel, ben er zelf ook 305 op vooruit gegaan!

Oke ik geef toe, als je twinview + een goede gamekaart wilt dan blijft en de 7500 + nog een paar geforce 2 gts jes en mxjes. nog over en dan heb je toch meer waar voor je geld met een 7500 dan een mx of gts.

Dus je moet niet gaan zeggen dat iedereen de ati moet kopen omdat hij twinview heeft, want sommige people zoals mij hebben daar helemaal NIETS aan.

Verwijderd

ATI-kaart beschikt over A-kwaliteit geheugen met een actieve koeler inclusief fan is het ook nog eens makkelijk om het te gaan oc'en.
Alsof de meeste GeForce 2 Ti's dat allemaal niet hebben.

A) Ze hebben allemaal een cooler met fan!
B) Alsof de geforce2 ti fabrikant slecht geheugen gaan gebruiken, kijk alleens al eens wat a-merk geheugen nog kost in verschil met b-c-d merk, daar gaan ze echt niet op bezuinigen!
C) En hij is goed om te gaan oc'en!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:03

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

De argumenten raken kant nog wal hier achterin dit topic ;)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga geen woorden vuil maken hier aan een aantal GeForce freaks >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 november 2001 22:31 schreef BeForce256 het volgende:

[..]

Alsof jij kan ruiken of de geforce al aan zijn maximum zat... dat zeiden ze bij de eerste detonator XP ook (21.xx) en toen kwam de 22.xx en die verhoogde de score van van geforce2xxx/3 bezitters met 100 tot 1100 3dmarks, en dat is toch veel, ben er zelf ook 305 op vooruit gegaan!
Er zijn genoeg mensen die voortaan niet vooruit maar achteruit gaan qua prestatie met de nieuwste detonators! |:(

Verwijderd

ik hoef de nieuwe ati radeon 7500 niet
ik vraag me af wat voor verschil hij heeft met die van mij

core en mem op 225\225 en mem timing op max .
ik haal de al met mijn amd 1,2g al een scoor van 3300 benchmark 2001 (en nee niet met de bus snelheid overgeklockt)

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 22:42 schreef MeKnowHow het volgende:

[..]

Er zijn genoeg mensen die voortaan niet vooruit maar achteruit gaan qua prestatie met de nieuwste detonators! |:(
HAHA, maar er zijn MEER mensen die er wel op vooruit gaan!

• rrenzo
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-05-2024

rrenzo

Nou...
na de vele zinvolle en minder zinvolle uitspraken heb ik besloten de Asus 7700 af te bestellen en de Radeon 7500 daarvoor in de plaats te nemen. Ik heb bewust niet gekozen voor de 8500 omdat ik geen enkele site kon vinden die positief was over de drivers. Het schijnt dat een ander team verantwoordelijk is voor de nieuwe drivers en dat het de vorige (lees 1e release) keer ruim een jaar geduurd heeft voordat de kinderziekten eruit waren. Zonde als je een early adopter bent en je kunt geen gebruik maken van hetgeen het nou juist onderscheidend maakt.

Enfin, bedankt voor de tips, en zodra ik de kaart in huis heb (dat kan dus nog 2 weken duren :( laat het jullie mijn bevindingen weten...)

RR

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 13 november 2001 21:09 schreef rrenzo het volgende:
Nou...
na de vele zinvolle en minder zinvolle uitspraken heb ik besloten de Asus 7700 af te bestellen en de Radeon 7500 daarvoor in de plaats te nemen. Ik heb bewust niet gekozen voor de 8500 omdat ik geen enkele site kon vinden die positief was over de drivers. Het schijnt dat een ander team verantwoordelijk is voor de nieuwe drivers en dat het de vorige (lees 1e release) keer ruim een jaar geduurd heeft voordat de kinderziekten eruit waren. Zonde als je een early adopter bent en je kunt geen gebruik maken van hetgeen het nou juist onderscheidend maakt.

Enfin, bedankt voor de tips, en zodra ik de kaart in huis heb (dat kan dus nog 2 weken duren :( laat het jullie mijn bevindingen weten...)

RR
Ik ben blij met je besluit :)
Ik krijg het vrijdag (als het niet weer wordt uitgesteld) eindelijk binnen :7

Verwijderd

Ik schop deze topic nog maar eens omhoog: kan net zo goed het grote ATI 7500 topic genoemd worden.

Ik heb er nog steeds geen. Wie hebben dat ding al, en anders een 3rd party kaart, waar heb je hem gekocht en hoe bevalt het?

Verwijderd

Ik heb een jupiter radeon 7500 gehad. Er is geen een fatsoenlijke driver voor windows xp te vinden (kom ongeveer 1 op de 4 keer in windows bij het opstarten). Verder heb ik hem in een dag tijd nooit langer dan een half uur kunnen gebruiken zonder een crash. Standaard is de kaart geklokt op 230/190 ipv 290/230. M.a.w. de grootst mogelijke baggerkaart die je maar kunt bedenken. Na een dag dan ook maar ingeruild voor een asus geforce 3 ti200 deluxe... kost wel een paar centen maar dan heb je ook wat :P

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-07 17:48

Cheetah

Try to live without WWW ;)

Op maandag 12 november 2001 22:08 schreef BeForce256 het volgende:
De hoogste GeForce2GTS/Pro/Ti
AMD Athlon(tm) XP/MP/4 1889 Mhz
Score 6928

Oke scheelt heel wat mhzjes maar ff ter vergelijking een athlon xp 1600MHZ (geen +):
AMD Athlon(tm) Processor 1592 Mhz
6224

[btw]Dit is dan alleen 3dmark2001, voor andere scores of vergelijkingen tussen deze 2 videokaarten ga je naar iemand anders zoeken!
[/btw]
Wat een dikke b*llsh*t! Zo'n score is gewoon stomweg onmogelijk in de default benchmark van 3D Mark 2001. Deze scores liggen hoger dan die van een gemiddelde Geforce3.
Dat kan NOOIT met een Geforce2.
Wat was de bijbehorende resolutie? 640x480x16 zeker? :r

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Verwijderd

Topicstarter
Het was de bedoeling dat ik het vandaag binnen zou krijgen.. Alleen je voelt het al aankomen, heb ik ze nog steeds niet binnen. :'( Het wordt dus alweer een week verlengd. Er is alweer een nieuwe review uit over de RADEON familie. :Y) Ze zijn beide weer goed getest. Ik blijf nog steeds volhouden dat de ATI RADEON 7500 beter is als een GF 2 Ti en de ATI RADEON 8500 de GF3 KILLER is :7

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er al bezitters van de RADEON 7500 (ATI of van een ander merk) :)

Verwijderd

(Ik zeur niet eens over gebruik de search :P), maar lees aub ff de topic, owk >:)

Verwijderd

Omdat hij nog erg slecht leverbaar

• martijn12345
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Ik kom me maar eens melden in dit topic. Ik heb sinds vorige week een 3dClub Radeon 7500.
Ik heb het een en ander nagekeken, en behalve het doosje en de sticker op de fan is er niks anders aan te zien dan de 7500 van ATI zelf.
Wat is er hardware matig anders? De Retail van ATI draait op 290/230 en de 3dClub op 270/230.
Is dit een probleem. Tot nu toe niet, ik kan melden dat de overklokbaarheid ZEER goed is. Zonder ook maar iets speciaals aan de koeling te hebben gedaan gaat het geheugen naar 250 (toch een whooping 500DDR) sneller kan ook, maar dan krijg ik vertekeningen,maar voor 3dmark zou het eenmalig hoger kunnen)
Dit is niet zo super geweldig.
Wat wel super geweldig is, is dat ik net de 3dmark2001 sessie heb afgebroken, de core van 335 mhz (!!!!!) is nogsteeds helemaal stabiel. Ik weet niet waar ik uit ga komen. Maar een verhoging van 65 mhz tot nu toe vind ik niet gek, dat is bijna 25 %.
Ik laat jullie weten waar het eindigd. En ik zal zometeen even 3dmark2001 laten uitlopen om de score te melden.

Geen inspiratie

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

3dmark2001 score met de radeon op 335/250 op default settings is een fijne 4900. We gaan vrolijk door :)

Ik kan trouwens ook melden dat de drivers voor XP nog bar en bar slecht zijn.
Met dezelfde settings is de score in XP 2412 (lager nog als mijn oude MX-je)

Geen inspiratie

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Op vrijdag 16 november 2001 11:09 schreef HommelBommel het volgende:
Ik heb een jupiter radeon 7500 gehad. Er is geen een fatsoenlijke driver voor windows xp te vinden (kom ongeveer 1 op de 4 keer in windows bij het opstarten). Verder heb ik hem in een dag tijd nooit langer dan een half uur kunnen gebruiken zonder een crash. Standaard is de kaart geklokt op 230/190 ipv 290/230. M.a.w. de grootst mogelijke baggerkaart die je maar kunt bedenken. Na een dag dan ook maar ingeruild voor een asus geforce 3 ti200 deluxe... kost wel een paar centen maar dan heb je ook wat :P
Ben ik blij dat ik een 3d Club heb gekocht.
Ik ben dus wel dik tevreden.
Net 4992 punten gehaald (340/250), dus ik hoop morgen door de 5000 punten grens te gaan :)

Ik heb geen enkel probleem met het inkomen van windows XP, ook het spelen van spellen levert geen enkel probleem op. Tis dus alleen dat het niet zo soepel gaat als in Win98. En de 3dmark score om te huilen is.

Maar ik maak me er niet druk om. Ik heb XP voor de stabiliteit, het mooie beeld, en de TV-OUT kwaliteit.

Wil ik eens een keer (1 keer in de week ofzo) een zwaar 3d spel spelen doe ik dat in 98.

Geen inspiratie

Verwijderd

Topicstarter
Wooww dat is dus een mega score Martijn :9

Nou ik hoor van de GF2 Ti eigenaars dat zij meestal net boven de 4000 zitten. De RADEON 7500 is dus qua 3D ook nog eens sneller ook B-) Ik zal de andere mooie eigenschappen hier niet eens noemen. :7 Had je de RETAIL uitvoering? En zo ja wat heb je allemaal erbij gekregen?

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Ik heb gewoon de 3dClub kaart. Dat is dus absoluut geen retail.
Er zit bij : kabeltje voor TV-OUT,driver-CD,WinDVD en een spelletje waarvan ik denk dat het Bunt heet. Maar die T kan ook iets anders zijn, beetje raar lettertype, heb er nog niet naar gekeken.

Geen inspiratie

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Kan iemand me vertellen of de kwaliteit van de filters/TV-Out van zo'n Club3D geval even goed is als een kaart van ATi zelf?

Geef mij maar een Warsteiner.

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Ik ga hem zo eens aansluiten. Ik meld me weer met meer info :)

Geen inspiratie

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 09:48 schreef MeKnowHow het volgende:

Nou ik hoor van de GF2 Ti eigenaars dat zij meestal net boven de 4000 zitten.
HAHA, ik krijg hem met mn proc op 1407mhz ook op 4896 en nog niet extreem geoverclocked. (280bij440)!

En mijn kaart is in Windows XP tenminste stabiel, dus ga niet zitten zeggen dat hij in 3d beter is.... want dan toon je dat maar eens aan.

Of ga op madonion.com's gamershq ff wat results zoeken!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 november 2001 19:14 schreef BeForce256 het volgende:

[..]

HAHA, ik krijg hem met mn proc op 1407mhz ook op 4896 en nog niet extreem geoverclocked. (280bij440)!

En mijn kaart is in Windows XP tenminste stabiel, dus ga niet zitten zeggen dat hij in 3d beter is.... want dan toon je dat maar eens aan.

Of ga op madonion.com's gamershq ff wat results zoeken!
Ik HOEF niets te doen wat jij mij opdraagt mannetje :7

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Mijn kaart is niet onstabiel in Windows XP. Mijn 3dmark score is laag, das alles, en voor mijn 100% onbelangrijk.

Geen inspiratie

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Oh ja, de TV-OUT vond ik niet opvallend beter, nog opvallend slechter dan die van de radeon vivo die ik ook heb gehad.

Geen inspiratie

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 20:07 schreef MeKnowHow het volgende:

[..]

Ik HOEF niets te doen wat jij mij opdraagt mannetje :7
Jij je zin...

maar ga dan geen onzin zitten uitkramen, want daar schiet niemand wat mee op!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 november 2001 23:05 schreef BeForce256 het volgende:

[..]

Jij je zin...

maar ga dan geen onzin zitten uitkramen, want daar schiet niemand wat mee op!
Dit alles begint op een flame te lijken en ik en de mods hebben hier geen zin in dus laat maar zitten :Z

MeKnowHow has put you on his ignore list 8-)

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 01:10 schreef MeKnowHow het volgende:

MeKnowHow has put you on his ignore list 8-)
Dus hiermee beken je je ongelijk!

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
[help-mode]
Nee hiermee zegt hij alleen dat jouw gedrag en redenatie nergens op slaan en dat je DUS genegeerd wordt...

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Topicstarter
Is de GAINWARD GF2 Ti al ergens verkrijgbaar btw? :)
Ik las dat het kaartje zelfs sneller was dan een GF2 ULTRA in de CT :7

Verwijderd

Hehe ik heb eindelijk mijn Club3d ATI Radeon 7500.

Hierbij de 3dmark2001 punten: 4528

linkje om te vergelijken: http://gamershq.madonion.com/compare2k1.shtml?2048924

Met mijn Creative Geforce 2 mx (200 met SDR geheugen) haalde ik niet hoger dan 2450 punten.

Btw ik heb de 6.13.2514 driver gebruikt. Ik down nu de 6.13.3276 drivers. Dus daar zal ik ook wel effe een testje mee doen.

Verdere specs: XP 1600+, A7V266-e en 512 DDR.

Verwijderd

Nu iets hoger met wat OC werk (core clock op 290mhz):

http://gamershq.madonion.com/compare2k1.shtml?2061550

4671 punten.

Verwijderd

Topicstarter
Bijzonder triest gesteld .. Ik heb nog steeds geen ATI 7500 :( Ik denk serieus na op dit moment om een HERCULES GF2 Ti te gaan halen! Mocht ik de GAINWARD GF2 Ti 500 ergens tegenkomen dan wordt het die meteen! 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Jongens bij deze heb ik het officieel binnen B-) Who DA MAN? >:)
Built by ATI RADEON 7500.
Zwaar kewl BOX met van alles erin. Ik ga het zometeen uitproberen :)

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik BTW rekening houden met het feit dat mijn AGP slot mijn nieuwe kaartje kan kapotmaken door middel van zijn voltage settings? Ik las dit in de CT van deze maand en het is mij niet helemaal duidelijk :'( Ik heb een ASUS P3BF met een AGP slot. Kan iemand mij hierbij helpen voordat ik verder ga...

Verwijderd

Hey meknowhow,

we hebben tegenwoordig een algemeen 7500 topic en wel hier:

[topic=333743/1/25]

Post alles effe daar!
Pagina: 1 2 Laatste