Op zondag 04 november 2001 23:04 schreef Jamez_Joint het volgende:
Jij hebt vast een gevaarlijke vader net als ik destijds (toen ik nog thuis woonde). Want er kan gewoon geen andere rede zijn dat je die zusjes nog niet gehoekt hebt

. Sommige dingen zijn van jezelf, en alleen van jezelf. Mijn zusje weet dat nu

Inderdaad das 1 van de redenen -> me pa is 2* zo groot breed en sterk als mij en hij kan harder schreeuwen. Oftewel probeer die maar is wat aan z'n verstand te brengen.

Op zondag 04 november 2001 22:56 schreef irmscher het volgende:
[..]
we zijn hier toch tweakers? en geen timmermannen.
nee, dan maar een lekker technisch ingewikkelde oplossing.
dan is ook het leukste als het werkt
En of het werkt

Op zondag 04 november 2001 23:10 schreef AMADEUZ het volgende:
[..]
Hoezo XP fool proof

Wel fool maar niet zusjes proof

Op zondag 04 november 2001 23:15 schreef Padje het volgende:
Hoe oud is ze ?
Laat haar mij maar een keertje mailen.
Heb hier wel een pc voor haar

Ik heb ze in de catogorieen 17 - 19 en 20 jaar. Die van 20 is me eigen zusje en die laat het wel uit d'r hoofd want die weet dat me pc + draaitafels heilig zijn en die vraagt netjes of ze ff me pc mag gebruiken om te internetten.
Die andere 2 zijn bijdehandte stiefzusjes die ik liever hier uit het zolder raam flikker dan dat ik ze op me pc laat. En het mooie was ook nog -> Nee hoor ik heb niet aan je pc gezeten -> gewoon glashard liegen aangezien hun documenten nog in de w8rij van de printer stonden -> Ze hadden de printer ff aangesloten terwijl me pc aan stond dus ik ben allang blij dat me printerpoort ook niet nog is naar de donder is. En me stiefma maar stoken tegen me pa -> nee hoor dat zouden ze nooit doen en me pa is nog zo dom om het te geloven.

Maarja ik betaal het internet (kabel) dus ik had ze snel genoeg terug gepakt door hun verbinding af te sluiten (afgelopen dat gechat met vriendjes e.d)en ja daar kan me pa niks tegen doen want ik betaal. Meteen ff de Duron 800 vervangen voor een PI - 120 (was eerder me server) en ze kunnen wat mij betreft lekker de pot op.
Maarja nu kunnen ze niks meer met me pc zonder sleutel en degene die het toch probeert mag voor de rest van zijn leven typen met z'n tenen want ik sla diegene z'n klauwen compleet aan gort zodat ie ze nooit meer kan gebruiken