Casemod tegen lastige zusjes >:)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 455 views sinds 30-01-2008

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Owke aangezien me zusjes het niet kunnen laten om met hun grafklauwen van mijn pc af te blijven had ik het volgende in gedachten :)

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/r.dooyeweerd/.jpg

Juist 1 contact slotje met sleutels >:)

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/r.dooyeweerd/.jpg

<table border=0 cellpadding=1><tr><td bgcolor=black><table width=490 border=0 cellpadding=4 cellspacing=1><tr><td bgcolor=white width=90><font color=#990000>Sinterklaas</font>

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/%7Ecrew/sint/icon.jpg</td><td bgcolor=white>Foto's weggesloopt, hadden weinig meer met casemod te maken :)</td></tr></table></td></tr></table>

Maar nu is de vraag gaat dit wel lukken want ik heb geen zin om nog meer te gaan verneuken als mijn zusjes al hebben gedaan ;) Ik zat te denken om de aan/uit knop te vervangen voor het contact slotje want de grootte van het slotje is precies goed :) dus in principe kan ik hem er zo in drukken. Nu is alleen de vraag -> gaat dit werken met het uit en aan zetten van de pc.

Andere ideeén zijn ook welkom ;) -> de pc moet in ieder geval niet aan kunnen zeg maar.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:55

B4tman_DH

To the Bat.....

Wat d8 je van, je power SW los te halen. >:)
En gewoon in je bios in te stellen dat je BV met CTRL + ALT + F1 hem aanzet :D

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
humm.... bios password?

trouwens, iets kleinere foto's zouden op prijs worden gesteld (zeker door modem gebruikers)

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

• R2D2
  • Niet online
Mwah vond een slot wel stoer op me pc >:)

Ik wou er eerst krachtstroom op zetten maar dat was niet echt "diervriendelijk" dus ik zat aan een slotje te denken.

Maar das inderdaad ook een optie -> met toetsenbord me pc inschakelen :) druk ik dat slotje er wel voor de sier in ;)

Verwijderd

kheb zo'n sleutelcontact, maar ook gewoon Ctrl+F1 en bios pass

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

nou... wat dacht je van je power switch achter een 12cm fan??? >:) als ze hem dan aanzetten, chop chop chop... vingers weg! :)

en jij boot gewoon via bios... (spatiebalk ofzo) >:)

Verwijderd

Ik heb hier nog een ouwe 386 en daar kan je een weerstandje uit de voeding halen zodat ie het niet doet, en je kan em er binnen 1 seconde weer in doen

• R2D2
  • Niet online
Op zaterdag 03 november 2001 13:30 schreef SiCnEsSs het volgende:
kheb zo'n sleutelcontact, maar ook gewoon Ctrl+F1 en bios pass
Hoe heb je die aangesloten -> gewoon de 2 draadjes van je aan/uit knop losgehaald en aangesloten op sleutelcontact? Als dat zo is ram ik namelijk nu nog ff dat contact erin :) want m'n zusjes zitten gewoon aan mijn pc terwijl ze er zelf ook 1 op hun kamer hebben staan (ook een oude bak van mij ;) )

• Dr Nix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 12:42

Dr Nix

a.k.a. Dr. Nix

Een vriend van mij (krankenstein) heeft dit ook gedaan en het werkte erg goed tegen zijn zusje >:)

Een koe is en blijft een merkwaardig beest!

• R2D2
  • Niet online
Op zaterdag 03 november 2001 13:32 schreef RonnieB82 het volgende:
nou... wat dacht je van je power switch achter een 12cm fan??? >:) als ze hem dan aanzetten, chop chop chop... vingers weg! :)

Ik had hetb over een humane diervriendelijk manier voor mijn zusjes >:) maar het is wel een goede want dan leren ze het wel af.

Ik weet niet wie de zusjes heeft uitgevonden maar het was wel een slechte uitvinding :(

Verwijderd

Op zaterdag 03 november 2001 13:33 schreef Reind het volgende:

[..]

Hoe heb je die aangesloten -> gewoon de 2 draadjes van je aan/uit knop losgehaald en aangesloten op sleutelcontact? Als dat zo is ram ik namelijk nu nog ff dat contact erin :) want m'n zusjes zitten gewoon aan mijn pc terwijl ze er zelf ook 1 op hun kamer hebben staan (ook een oude bak van mij ;) )
nee, 1 van de twee draden los, aan het sleutelcontact en dan gewoon weer een draad naar de knop.

dus met het sleutel contact zet ik de power knop aan of uit

• MediaZoo
  • Laatst online: 18:53
net als ik doe gewoon je zusje killen als ze maar met 1 vinger aan mijn pc komt

ze weten gewoon dat er hier een verbod op staat als ze het zonder mijn toestemming doen

Verwijderd

Op zaterdag 03 november 2001 13:38 schreef Weps het volgende:
net als ik doe gewoon je zusje killen als ze maar met 1 vinger aan mijn pc komt

ze weten gewoon dat er hier een verbod op staat als ze het zonder mijn toestemming doen
werkt niet hiero :D

• MediaZoo
  • Laatst online: 18:53
zusje gewoon opsluiten in haar eigen kamer of je eigen deur op slot doen is trouwens ook een goed plan meestal

Verwijderd

woehahaha :D delta 120HP :P

Verwijderd

Wat d8 je van een slot op je kamerdeur ?

Verwijderd

hey, respect voor vrouwen wil je ? :P :P :P :P maar goed, contact zou moeten werken als je gewoon het als een schakelaar gebruikt, contact uit == geen verbinding tussen de 2 draadjes (van je power sv), contact aan == WEL verbinding en dus prik en draaien

Verwijderd

5 jaar geleden hadden ze op mijn voormalige school ook een slot op een pc gezet (enige pc waar op internet op beschikbaar was). Werkt prima, zonder sleutel kon je nix. Alleen hadden ze niet verwacht dat ik die sleutel zou kopieren ;)

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

of je rukt gewoon je power switch los van je moederbord, leg een los schakelaartje met een kabeltje buiten je kast om, en verstopt hem ergens... (bv. onder je buro, in een laatje, weet ik veel) (en gebruik die dus om in te schakelen...) 8-)

en je zusjes maar denken... "ik druk op het knopje, maar hij gaat niet aan... Nou, zal wel stuk wezen..."

edit:
beetje krom geformulierd

• BaRF
  • Laatst online: 21-08 14:50

BaRF

bijna kerst

[zinloosgeweldmodus]
of gewoon achter de deur gaan staan en als ze ook maar in de buurt komt heel hard tegen haar knieen slaan met een loden pijp ofzo.
[/zinloosgeweldmodus]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• swipe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 03 november 2001 13:51 schreef BaRF het volgende:
[zinloosgeweldmodus]
of gewoon achter de deur gaan staan en als ze ook maar in de buurt komt heel hard tegen haar knieen slaan met een loden pijp ofzo.
[/zinloosgeweldmodus]
perrrrrrrrrfect ! :P

lmao

Verwijderd

[zinloosgeweldmodus]
[/zinloosgeweldmodus]
Whahahaha hoe droog!!!

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

[zinloosgeweldmodus]
[/zinloosgeweldmodus]
Een oversized waterpomptang werkt anders ook per-fect.

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07 21:13
Op zaterdag 03 november 2001 13:39 schreef charles het volgende:
Wat d8 je van een slot op je kamerdeur ?
Beste suggestie tot nu toe, al zeg ik het zelf >:)

- Ruud

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 12:49
'k weet niet of je sleutel ook uit het slot kan als hij juist AAN staat...

Anders kun je 'm op het reset-contactje erbij zetten... kunnen ze 'm wel aan zetten, maar blijft als het ware reset ingedrukt... >:)

Mocht het een ATX-kast zijn, kun je evt. ook met het slotje gewoon een van de kabels van je power-knop onderbreken... da's toch laagspanning. Voor het opstarten moet je dan sleutel aanzetten + powerknop indrukken...

• Smirnoff
  • Laatst online: 16:03
koop een MSI moederbord met smartkey ;)

• connected
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 22:07

connected

tja daarnet deed ie nog :P

als je je comp dan aan wil zetten met dat ding dan moet je alleen ff in en uitschakelen want als hij ingeschakeld blijft dan schakelt je comp weer uit of gaat hij in standby :)

Verwijderd

Koop een Antec SX1030B met deurtje voor de powerswitch :P

http://www.partsandbytes.nl/

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Op zaterdag 03 november 2001 13:40 schreef milanese het volgende:
hey, respect voor vrouwen wil je ? :P :P :P :P maar goed, contact zou moeten werken als je gewoon het als een schakelaar gebruikt, contact uit == geen verbinding tussen de 2 draadjes (van je power sv), contact aan == WEL verbinding en dus prik en draaien
Werkt niet echt... Niet op de nieuwe ATX schakelaars: Die hebben: Contact (trigger up als ik me niet vergis) -> Power State Change Request (zet OF comp aan als ie uit staat, OF uit als ie aan staat). Hier kun je wel even met een sleutel aan/uit tikken en em er dan uit halen... Kan ook niemand je bak ongezien uit zetten! (tenzij ze bij de 220V kunnen :P

Forget your fears...
...and want to know more...

• R2D2
  • Niet online
Op zaterdag 03 november 2001 14:42 schreef DETONATORX het volgende:
als je je comp dan aan wil zetten met dat ding dan moet je alleen ff in en uitschakelen want als hij ingeschakeld blijft dan schakelt je comp weer uit of gaat hij in standby :)
Inderdaad en thanx man

Heb dus eerst ff liggen kloten met dat contact slotje want ik liet hem gewoon op het contact staan als het ware. Maar het is gewoon ff een kwestie van sleutel een kwartslag draaien -> dan weer terug en de sleutel kan er weer uit :) en de pc start gewoon op :)

Trouwens wel lache dat ik om deze reden een gat in me kast heb geboord maar het ziet er netjes uit (zal zo snel mogelijk ff een pic posten) dus ik denk dat ik me case nu maar ff verder onder handen ga nemen >:)

Verwijderd

Wou je dat Nu nog gaan doen :Z

• Aetje

Aetje

Sommige duistere zielen leven nu eenmaal snachts >:)

Forget your fears...

• Cloontje
  • Laatst online: 15-07 08:37

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Op zondag 04 november 2001 04:48 schreef Aetje het volgende:
Sommige duistere zielen leven nu eenmaal snachts >:)
Sommige duistere zielen modden nu eenmaal snachts >:)

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

• FragFrog
  • Laatst online: 11:45
Sommige nog duistere wezens gamen 's nachts >:)

Maarre, ben ik nu weer de enige hier de gewoon een user pass en bios pass heeft? Geen zusje die eraankomt :P

(ja, totdat ze het batterijtje ontdekken, maar da kang nog lang duren)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• R2D2
  • Niet online
Op zondag 04 november 2001 04:37 schreef zwarte.doos het volgende:
Wou je dat Nu nog gaan doen :Z
Nou nee das niet gebeurd hoor. Maar ik ga vandaag wel is ff lekker aan de gang want das best leuk -> in je kast zagen/boren e.d :)

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:14
Waarom doe je geen "Voltage-mod tegen lastige zusjes >:)" ?

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Op zaterdag 03 november 2001 13:29 schreef _Mo_ het volgende:
humm.... bios password?

trouwens, iets kleinere foto's zouden op prijs worden gesteld (zeker door modem gebruikers)
zijn er die nog dan :)

• R2D2
  • Niet online
Op zondag 04 november 2001 11:55 schreef Mr_Atheist het volgende:
Waarom doe je geen "Voltage-mod tegen lastige zusjes >:)" ?
Omdat ik geen krachtstroom aansluiting heb hier op me kamer >:)

Owja zo ziet het er nu uit -> aan/uit knop vervangen voor een contact slotje ;)

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/r.dooyeweerd/3.jpg

• Aetje

Aetje

Op zondag 04 november 2001 12:46 schreef Reind het volgende:

[..]

Omdat ik geen krachtstroom aansluiting heb hier op me kamer >:)
Kan ook best zonder... Het is ook mogelijk spanning OMHOOG te transformeren... >:) 220 windingen aan de 220V zijde... 11000 aan de andere kant... ZAP 11KV! >:)

Enigzins aangebrand zusje...

Forget your fears...

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:28
Werkt dat ding nou ook?? :?

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

heb je een fotoshopfobie? of ben je gewoon te lui om te resizen???

Verwijderd

Ben blij dat ik je zus niet ben... Maarre...als het je lukt...laat je zus dan ff mailen, geef ik ze een paar tips hoe ze het kan omzeilen... >:)

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Heb je wel 7 reservesleutels verstopt liggen? zou zonde zijn als je er zelf niet op kan omdat je je sleutel kwijt bent :p

Verwijderd

metalen start knop, voeding doorverbinden.

• Mark_Oostdam
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Mark_Oostdam

WHATEVAH!

Waarom Zou je moeilijk doen... zorg gewoon dat je met je contactsleuteltje je voeding aan/uit kan zetten:
prop dus gwoon je contact ergens tussen het groene draadje van je voeding... en voilà, je kan je pc niet aanzetten als het sleuteltje geen contact maakt.
en als je dan echt paranoïde bent, dan kun je misschien ook nog ff instellen in je bios dat je eerst een w8woord in moet typen voor je pc daadwerkelijk aan gaat! [vergeet dan niet net als ik je pazz :D]

.-=:SPECS:=-. .-=:CASEMOD:=-. bijna klaar...

Verwijderd

Neem dan wel een 230 volt exemplaar met metalen blades... >:)

• R2D2
  • Niet online
Op zondag 04 november 2001 13:48 schreef Genotix het volgende:
Werkt dat ding nou ook?? :?
Ja hij werkt :)
Op zondag 04 november 2001 13:52 schreef Hiro Shima het volgende:
heb je een fotoshopfobie? of ben je gewoon te lui om te resizen???
Euhm sorry maar ik heb nog geen photoshop geinstaleerd ;) aangezien ik opnieuw XP heb geinstaleerd na alle schade die m'n zusjes hebben aangericht :(

• Skaah
  • Niet online
Software oplossing evt: win2k of winxp met guest account uit: laat ze dan maar es binnenkomen (kun je gelijk zien of de pc aan is geweest terwijl je weg was)

• brainball
  • Laatst online: 13-06-2023
dat met die fan is nog niet zo'n heel slecht idee zolang dat ding niet aan het draaien is kan ie geen pijn doen.
Dus als je m aanzet hou je hem gewoon tegen met een potlood; geen vaart, geen kracht, geen pijn >:)

Maar je zal wel op moeten passen met het aanzetten dat je fan nie geblokkeert blijft anders heb je er een extra verwarming bij.

• R2D2
  • Niet online
Op zondag 04 november 2001 14:51 schreef Skaah het volgende:
Software oplossing evt: win2k of winxp met guest account uit: laat ze dan maar es binnenkomen (kun je gelijk zien of de pc aan is geweest terwijl je weg was)
Zelfs dan zijn ze nog in staat om de zooi te slopen. :(

En ik heb ook maar is ff lekker gemeen terug gedaan -> hun internet verbinding is einde verhaal :) -> Zonder UTP word het tenminste wel erg moeilijk voor ze om te internetten. + Ik heb die duron 800 van me bij hun van de kamer weg gehaald en er een P I-120 (voormalige server) terug gezet ;) zonder MP3's en andere programma's -> alleen windows 95. Ze zoeken het maar lekker uit -> mijn pc slopen is oorlog >:)

• defl8te
  • Laatst online: 09-09-2024

defl8te

weetikkût

Ze zoeken het maar lekker uit -> mijn pc slopen is oorlog >:)
en zo hoort het! niet goed schiks, dan maar kwaadschiks, heb er hier ook al vaak genoeg last van...

Chriet Titulaer is de man

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 10:24
kewl... :D

nu nog lastige zusjes krijgen :P

Verwijderd

Allemaal leuk dat slot maar waarom geen bios passs.
Kan je zusje al CMOSSEN of zo

Verwijderd

[lui-mode]
niet het hele topic doorgelezen, dus ik weet niet of deze oplossing al gegeven is....
[/lui-mode]

knip het kabeltje tussen de pwr-button en het mobo door, en zet em daar tussen.(het sleutel geval)

dan werkt de pwr-knop alleen als de sleutel er in zit en kwartslag gedraaid is.

(of zie ik iets over het hoofd)

• Tux
  • Laatst online: 21-08 06:33

Tux

Mijn lastige zusje MOET wel in haar superdichtgknepen account op XP.

Ze heeft alleen maar recht om te internetten, MSNnen en een tekstverwerker te openen.

Dr temp inet files die snuffel ik ook vaak door >:)

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• R2D2
  • Niet online
Op zondag 04 november 2001 15:11 schreef Maus het volgende:
Allemaal leuk dat slot maar waarom geen bios passs.
Kan je zusje al CMOSSEN of zo
Veiligheid boven alles want ze hebben aardig bijdehandte vriendjes die vast wel weten hoe ze daar door heen komen dus dat helpt weinig. Dan maar zo'n resolute oplossing als dit en als ik er nu 1 aan me kast zie schroeven o.i.d dan word diegene 9 jaar later wakker met 20 slangen door zijn neus en het bordje Intensive Care op zijn deur.

Mijn PC is heilig >:)

Verwijderd

Bij conrad.nl

Productinformatie

Sleutelschakelaar voor alarminstallaties en andere schakelwerken. Het slot houdt zich bezig bij rechts- of linksdraaien met twee 2-polige omschakelcontacten, die naar keuze als toets- of schakelcontact kunnen worden gebruikt. Het onderste en bovenste deel van de behuizing wordt bewaakt via en sabotagecontact en via een meander onder de printplaat (beveiligd tegen boren). 2 lichtdiodes zijn 2-polig op klemmen geleid en voorzien van bedrijfsweerstanden. Akoestische signalering door piëzo zoemer. Inbouwsleutelschakelaar met cilinderslot en 3 sleutels
Technische spec.: Schakelvermogen 30 V/0,5 A DC · LED · Piëzo zoemer 12 V DC · Afm. kast (bxhxd) 94 x 113 x 52 mm · Afm. opening (bxhxd) 120 x 140 x 1,5 mm · Materiaal plaatstaal wit gelakt.

Veilig genoeg?

oja, kost 150.95

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 17:15 schreef Paveway het volgende:
Bij conrad.nl

Productinformatie

Sleutelschakelaar voor alarminstallaties en andere schakelwerken. Het slot houdt zich bezig bij rechts- of linksdraaien met twee 2-polige omschakelcontacten, die naar keuze als toets- of schakelcontact kunnen worden gebruikt. Het onderste en bovenste deel van de behuizing wordt bewaakt via en sabotagecontact en via een meander onder de printplaat (beveiligd tegen boren). 2 lichtdiodes zijn 2-polig op klemmen geleid en voorzien van bedrijfsweerstanden. Akoestische signalering door piëzo zoemer. Inbouwsleutelschakelaar met cilinderslot en 3 sleutels
Technische spec.: Schakelvermogen 30 V/0,5 A DC · LED · Piëzo zoemer 12 V DC · Afm. kast (bxhxd) 94 x 113 x 52 mm · Afm. opening (bxhxd) 120 x 140 x 1,5 mm · Materiaal plaatstaal wit gelakt.

Veilig genoeg?

oja, kost 150.95
ROFL !!!
jah vooral dat beveiligingsthingie tegen boren is GEWELDIG ! :+

• R2D2
  • Niet online
Op zondag 04 november 2001 17:15 schreef Paveway het volgende:
Bij conrad.nl

Productinformatie

Veilig genoeg?

oja, kost 150.95
Mwah m'n el cheapo sleutecontactje werkt me best zat -> koste me 6,95 en als me zusjes het gore lef in d'r donder hebben om daarin te gaan zitten boren dan druk ik die boormachine wel ff ................ (laat maar ik draai weer door) :)

Verwijderd

hmm als je nou gewoon je aanknopje ontkoppeld en die gewoon als dummie laat zitten

en dan ergens anders een knopje maken om um aan te zetten

hehe de nieuwste bioscoop hit :zusje drukt knopje in en er gebeurt nix

ken je nog mee lache

en anders gewoon 220 op die dummie zetten geeft ook een leuk effect

en anders sluit je je zusje op in het handschoenenvakje als je weggaat

dr zijn zoveel mogelijkheden en zo weinig zusjes..........

euh tja ik stop voor ik pas echt sadistisch ga worden >:)

• irmscher
  • Laatst online: 30-05-2025
Op zaterdag 03 november 2001 14:12 schreef Zaagmans het volgende:

[..]

Beste suggestie tot nu toe, al zeg ik het zelf >:)
we zijn hier toch tweakers? en geen timmermannen.
nee, dan maar een lekker technisch ingewikkelde oplossing.
dan is ook het leukste als het werkt

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:26

FutureCow

(C) FutureCow

gelukkkig heb ik geen zusje :)

Verwijderd

Jij hebt vast een gevaarlijke vader net als ik destijds (toen ik nog thuis woonde). Want er kan gewoon geen andere rede zijn dat je die zusjes nog niet gehoekt hebt >:) . Sommige dingen zijn van jezelf, en alleen van jezelf. Mijn zusje weet dat nu :Y)

• irmscher
  • Laatst online: 30-05-2025
ik heb een lastig broertje, maar die durft zelfs niet meer naar m'n pc te kijken.
heeft een paar uur schopen en slaan gekost, maar het is toch gelukt.

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 14:40 schreef Reind het volgende:

[..]

Ja hij werkt :)
[..]

Euhm sorry maar ik heb nog geen photoshop geinstaleerd ;) aangezien ik opnieuw XP heb geinstaleerd na alle schade die m'n zusjes hebben aangericht :(
Hoezo XP fool proof >:)

• Padje
  • Laatst online: 19-05-2025
Hoe oud is ze ?

Laat haar mij maar een keertje mailen.
Heb hier wel een pc voor haar :)

• R2D2
  • Niet online
Op zondag 04 november 2001 23:04 schreef Jamez_Joint het volgende:
Jij hebt vast een gevaarlijke vader net als ik destijds (toen ik nog thuis woonde). Want er kan gewoon geen andere rede zijn dat je die zusjes nog niet gehoekt hebt >:) . Sommige dingen zijn van jezelf, en alleen van jezelf. Mijn zusje weet dat nu :Y)
Inderdaad das 1 van de redenen -> me pa is 2* zo groot breed en sterk als mij en hij kan harder schreeuwen. Oftewel probeer die maar is wat aan z'n verstand te brengen. :)
Op zondag 04 november 2001 22:56 schreef irmscher het volgende:

[..]

we zijn hier toch tweakers? en geen timmermannen.
nee, dan maar een lekker technisch ingewikkelde oplossing.
dan is ook het leukste als het werkt
En of het werkt ;)
Op zondag 04 november 2001 23:10 schreef AMADEUZ het volgende:

[..]

Hoezo XP fool proof >:)
Wel fool maar niet zusjes proof ;)
Op zondag 04 november 2001 23:15 schreef Padje het volgende:
Hoe oud is ze ?

Laat haar mij maar een keertje mailen.
Heb hier wel een pc voor haar :)
Ik heb ze in de catogorieen 17 - 19 en 20 jaar. Die van 20 is me eigen zusje en die laat het wel uit d'r hoofd want die weet dat me pc + draaitafels heilig zijn en die vraagt netjes of ze ff me pc mag gebruiken om te internetten.
Die andere 2 zijn bijdehandte stiefzusjes die ik liever hier uit het zolder raam flikker dan dat ik ze op me pc laat. En het mooie was ook nog -> Nee hoor ik heb niet aan je pc gezeten -> gewoon glashard liegen aangezien hun documenten nog in de w8rij van de printer stonden -> Ze hadden de printer ff aangesloten terwijl me pc aan stond dus ik ben allang blij dat me printerpoort ook niet nog is naar de donder is. En me stiefma maar stoken tegen me pa -> nee hoor dat zouden ze nooit doen en me pa is nog zo dom om het te geloven. :( Maarja ik betaal het internet (kabel) dus ik had ze snel genoeg terug gepakt door hun verbinding af te sluiten (afgelopen dat gechat met vriendjes e.d)en ja daar kan me pa niks tegen doen want ik betaal. Meteen ff de Duron 800 vervangen voor een PI - 120 (was eerder me server) en ze kunnen wat mij betreft lekker de pot op.

Maarja nu kunnen ze niks meer met me pc zonder sleutel en degene die het toch probeert mag voor de rest van zijn leven typen met z'n tenen want ik sla diegene z'n klauwen compleet aan gort zodat ie ze nooit meer kan gebruiken >:)

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08 23:57

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Op maandag 05 november 2001 01:21 schreef Reind het volgende:

[..]

Maarja nu kunnen ze niks meer met me pc zonder sleutel en degene die het toch probeert mag voor de rest van zijn leven typen met z'n tenen want ik sla diegene z'n klauwen compleet aan gort zodat ie ze nooit meer kan gebruiken >:)
You GO girl! *ritmisch heen en weer bewegend met hoofd*

ingen vill veta var du köpt din tröja

• Smurf
  • Laatst online: 19-08 10:12

Smurf

Detri

Hele rijke bron van verschillende afstraffingsmethoden hier :) Fantastisch!!

ps: ow, leuke mod btw ;)

)

• Romio
  • Laatst online: 07-07 20:10
Lang leven de enigskind >:)

Ik heb mijn ma wijs gemaakt dat als zij de kabel eruit trekt mijn pc naar de mallemoer gaat. B-)

Mijn speelgoed

• Galaxis
  • Laatst online: 13:46
Op maandag 05 november 2001 06:09 schreef romio het volgende:

Ik heb mijn ma wijs gemaakt dat als zij de kabel eruit trekt mijn pc naar de mallemoer gaat. B-)
ik ook :)

• VKC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 10:30

VKC

Jep z'n slotje is wel handig ook tegen ouders!
heb er 2 op mijn pc want de reset knop weten ze ook te vinden (powerkabel zit ook VAST)
en als de stop om zetten gaat de hele beneden verdieping uit :) incl diepvries enz.

B4K4^NI...

• Bramster
  • Laatst online: 18:26
Op maandag 05 november 2001 06:09 schreef romio het volgende:

dan ben ik toch niet de enigste, hehe

mijn comp staat 24/7 aan, en mijn moeder zette hem een keer uit gewoon uit, dus ik de dag erna mijn comp formatteren en zeggen dat hij kapot was gegaan doordat hij zo was uitgezet

ze doet het nu nooit meer !

>:)

Verwijderd

Wat ik vroeger met mijn zx-spectrum deed:
Ik had een schakelingetje gebouwd dat na een paar minuten een harde reset gaf. Alleen met een poke commando naar een bepaald adres met een bepaalde waarde disablede deze schakeling. (Was heel simpel, 2 relais, een condensator en een ic uit de 74xx reeks). Je zou bijvoorbeeld een progje kunnen maken dat hetzelfde doet. Of natuurlijk een OS uit de NT reeks installeren. Succes ermee. ;)

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 15:40 schreef paus_j_p2 het volgende:
Dr temp inet files die snuffel ik ook vaak door >:)
Wohooww dude. Niet zo sociaal dus heh. Iedereen heeft recht op zijn/haar privacy. Wat een kutmentaliteit heb je. (En kom nu niet aan met de motivatie dat je wil checken of ze niet op sites komt die jij haar verboden hebt). |:(

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 07:41 schreef Skuzz het volgende:

[..]

dan ben ik toch niet de enigste, hehe

mijn comp staat 24/7 aan, en mijn moeder zette hem een keer uit gewoon uit, dus ik de dag erna mijn comp formatteren en zeggen dat hij kapot was gegaan doordat hij zo was uitgezet

ze doet het nu nooit meer !

>:)
Dat deed ik vroeger ook. Mijn moeder had vroeger altijd het idee dat mijn bureau schoon moest. Een keer verteld dat er spanning stond op sommige zaken en ik heb er nooit meer last van gehad. Sorry mam! ;)

Trouwens, wat zit iedereen toch te zeiken over hun zusjes. Vergeet niet dat jij misschien nog wel eens kusjes gaat geven met iemands anders zusje!! (Tenminste, als je eens een keer achter je pc-tje komt en eens gaat socialisen!)

• LordMithril
  • Laatst online: 18-08 21:49
gelukkig heb ik geen last van zusjes of ouders :)
mn moeder beheerd een computer lokaal op een school en dr vriend is systeem beheerder :)
ze hebben nu hun eigen pc en inet gaat via de server dus het is allemaal mooi geregeld hier.

al moet ik soms dr vriend nog achter mn pc vandaan slaan omdat mn moeder dan achter die in de kamer zit :( iemand nog iets in de richting van een 600Mhz over?

Bier, Whiskey en Metal!!

• PPanic
  • Laatst online: 29-07 20:21
Die afstraffings methodes zijn hier best hard

Oke je pc is heilig maar maar je houd er niet van (DENK IK :D )

Dus gooi een slot op je deur

want als ze je pc niet aankrijgen, dan zoeken ze andere dingen zoals je boxers over hun kop aantrekken :P

ikzelf heb gelukkig alleen zus van 19 en die heeft zelf een pc :)

INVENTARIS

• Snijkoek
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Op maandag 05 november 2001 08:25 schreef Lord_Mithril het volgende:
al moet ik soms dr vriend nog achter mn pc vandaan slaan omdat mn moeder dan achter die in de kamer zit :( iemand nog iets in de richting van een 600Mhz over?
Een computer heb je nooit over... Hoogstens tijdelijk niet in functie... :P

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
de SW er uit halen daar zelf eentje aanmaken met een kabel die door ene gaatje gaat in je kast...die kabel verlengen tot aan je slaap kamer...daar een kistje bouwen met uiteraard je slotje erop en daar de schakelaar in :)

* Zorg heeft z`n sw ook vervangen

heb nu zo`n dikke rode knop die je ook in techniek lokalen hebt om alle stroom in 1 keer er af te knallen aan 5 meter draad :)

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

• DaManiac
  • Laatst online: 04-07 08:45
Alleen contactslot werkt niet, want dan krijg je hetzelfde effect alsof je je powerknop ingedrukt houdt!

Dan gaat 'ie na 4 sec weer vanzelf uit

• AzzKickah
  • Laatst online: 03:15

AzzKickah

06-CENSORED

[zinloosgeweldmodus]
[/zinloosgeweldmodus]
Hoezo zinloos??? >:)

• DeadPool
  • Laatst online: 10-06 22:02
Je kan er toch gewoon ook zo'n rack met een removable HDD in doen, hoef je nix te modden, geen krachtstroom op je Ceez of whatever, gewoon de HDD eruit halen, proberen ze te booten, hey hij doet ut niet :P

• Tubby
  • Laatst online: 15:17

Tubby

or not to be

Op maandag 05 november 2001 11:09 schreef DeadPool het volgende:
Je kan er toch gewoon ook zo'n rack met een removable HDD in doen, hoef je nix te modden, geen krachtstroom op je Ceez of whatever, gewoon de HDD eruit halen, proberen ze te booten, hey hij doet ut niet :P
Uit 2ehands onderdelen pleur je een pctje in mekaar, je zet 'm in de huiskamer, sluit 'm aan op netwerk/internet. Klaar!, zusje zoet _en_ in de huiskamer >:)

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

• Pogostokje
  • Laatst online: 15:46

Pogostokje

* twiet *

Voggus mij is ATX gewoon puls->aan, puls->weer uit. Dus je sleutel hoeft er niet uit te kunnen in de 'aan' stand, want normaal hou je hem niet in die stand. Je doet even heen en weer bewegen, net alsof je een auto start ofzo. :)

Je kan ook je slotje in serie zetten met je aan/uit knop. Dan werkt je aan/uit alleen als je met je sleutel het contact maakt. Als je dan zelf weggaat draai je je sleutel naar uit en haalt hem er uit. Dan werkt de aan/uit knop niet meer. >:)

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:29

bloasfist

Slot-A Crew

Op maandag 05 november 2001 13:08 schreef Pogostokje het volgende:
Voggus mij is ATX gewoon puls->aan, puls->weer uit. Dus je sleutel hoeft er niet uit te kunnen in de 'aan' stand, want normaal hou je hem niet in die stand. Je doet even heen en weer bewegen, net alsof je een auto start ofzo. :)

Je kan ook je slotje in serie zetten met je aan/uit knop. Dan werkt je aan/uit alleen als je met je sleutel het contact maakt. Als je dan zelf weggaat draai je je sleutel naar uit en haalt hem er uit. Dan werkt de aan/uit knop niet meer. >:)
Ja, en volgens mij is dit zo'n slotje waarbij ie in de aanstand blijft hangen. Dus die moet je niet hebben. Was laatst ook nog een topic over geloof ik.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• R2D2
  • Niet online
Op maandag 05 november 2001 08:01 schreef www.hadecom.nl het volgende:

[..]

Trouwens, wat zit iedereen toch te zeiken over hun zusjes. Vergeet niet dat jij misschien nog wel eens kusjes gaat geven met iemands anders zusje!! (Tenminste, als je eens een keer achter je pc-tje komt en eens gaat socialisen!)
Euhm ik een beter socialer leven dan de gemiddelde nederlander dacht ik zo. En aangezien ik ook al een vriendin heb hoef ik me niet meer druk te maken om iemand anders zijn zusje. Trouwens mijn vriendinnetje heeft een laptop waar je U tegen zegt. -> Daar zou ik graag ff mee willen spelen maarja we hebben de afspraak gemaakt dat we van elkaars spullen afblijven dus dan moet dat maar hé. (als ik ut heel lief vraag mag het wel ;) )

Verwijderd

Als je nu de stroomtoevoer van je ps2 loshaalt, en die achter een slotje zet, kun je de pc aan laten staan terwijl ze er niets mee kunnen doen. Tevens kunnen ze hem wel opstarten, maar niets invoeren.

Overigens kun je ze beter leren om te gaan met je pc kun je ze nog africhten om je mp3's te downloaden en te branden, kun je zelf tegelijkertijd stappen. Of ben ik nou de enige die voor dergelijke redenen wel eens een zusje zou willen hebben?
Mijn grote zus valt helaas niet meer af te richten en heeft wel al genoeg vernielingen aangericht. :( Complete hd echt geheel kapot na een reboot terwijl linux bezig was met paritioneren. |:(

Maar neem een raad van mij aan, wees aardig tegen je zusjes, later brengen ze leuke vriendinnetjes van haar mee, is heel erg leuk, de vriendinnen van mijn zus waren altijd ietsjes ouder....... alhoewel mij dat ook niet altijd heeft weerhouden. >:)

Verwijderd

hehe als je een knappe zus heb gewoon meenemen naar de pc-boer en dan toevallig eens een fake nummer achterlaten

korting verzekerd >:)

heb een maat van me eens geflikt

dus die knakker heb de hele avond natuurlijk lopen bellen |:(

en wij maar lachen >:)

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:41

Masselink

Voor de dorst

Of gewoon een MSI-mammaplank met die USB token....Zonder token....no go !

Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD

Verwijderd

er stond hier ergens op got nog zo'n topic waar is dat gebleven het is ineens weg en die F*cking search ken je niet goed mee zoeken!!!

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
bij mijn moederbord kan je een bepaald wachtwoord instellen waarmee je de pc aanzet >:) dus als de pc uit staat iets op m'n toetsenbord tikken en.. 8-)

Verwijderd

De ideale manier :

Afbeeldingslocatie: http://195.71.124.85/pix/757/M1/757004M1.JPG
Of deze :
Afbeeldingslocatie: http://195.71.124.85/pix/278/M1/278998M1.JPG

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

mwoah....

ik heb gewoon een BB-gun binnen handbereik liggen... ze heb nog maar 1 keer geprobeerd aan mn PC te komen... (heeft toen wel 2 weken met een grote blauwe plek op dr hand gelopen... >:) ) en nu durft ze er mooi niet meer aan te zitten...

wel een beetje onder je duim houden die zusjes!

• Yokidrink
  • Laatst online: 24-06 10:17
Toch he..
Ik zou beginnen met een bios password erin te knallen zoals op pagina 1 werd voorgesteld... scheelt een hoop tijd, zagen en kast verkrachten... tuurlijk kunnen ze je batterij eruit halen maar ja... neem aan dat het dan ook direct einde verhaal 'zus' is?!

Verwijderd

Je kan een schakeling maken die een verandering in je contactje omzet naar een pulsje.

• Roberto
  • Laatst online: 20-08 15:39
Nou nog een mod tegen broertje's, ze instalen maar raak 2 x me HD naar de Kl*te tot ik tuis kom >:)

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op maandag 05 november 2001 08:56 schreef PPanic het volgende:
want als ze je pc niet aankrijgen, dan zoeken ze andere dingen zoals je boxers over hun kop aantrekken :P

ikzelf heb gelukkig alleen zus van 19 en die heeft zelf een pc :)
Nu alleen je boxers nog in veiligheid brengen? :?

• m-m
  • Niet online

m-m

vanaf gateway
code:
1
route add p350 reject

en mijn broertje is weer stil! jaagt hem wel achter de comp weg... en als hij achter mijn comp wil moet hij eerst een biospass raden, maar zo ver komt ie niet want als hij mn kamer in is geweest weet hij dat hij zodra ik t merk onder aan de trap ligt te bloeden >:)

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 18:36 schreef m-m het volgende:
vanaf gateway
code:
1
route add p350 reject

en mijn broertje is weer stil! jaagt hem wel achter de comp weg... en als hij achter mijn comp wil moet hij eerst een biospass raden, maar zo ver komt ie niet want als hij mn kamer in is geweest weet hij dat hij zodra ik t merk onder aan de trap ligt te bloeden >:)
that's the spirit >:)
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.