Owke aangezien me zusjes het niet kunnen laten om met hun grafklauwen van mijn pc af te blijven had ik het volgende in gedachten 

Juist 1 contact slotje met sleutels

<table border=0 cellpadding=1><tr><td bgcolor=black><table width=490 border=0 cellpadding=4 cellspacing=1><tr><td bgcolor=white width=90><font color=#990000>Sinterklaas</font>
</td><td bgcolor=white>Foto's weggesloopt, hadden weinig meer met casemod te maken :)</td></tr></table></td></tr></table>
Maar nu is de vraag gaat dit wel lukken want ik heb geen zin om nog meer te gaan verneuken als mijn zusjes al hebben gedaan
Ik zat te denken om de aan/uit knop te vervangen voor het contact slotje want de grootte van het slotje is precies goed
dus in principe kan ik hem er zo in drukken. Nu is alleen de vraag -> gaat dit werken met het uit en aan zetten van de pc.
Andere ideeén zijn ook welkom
-> de pc moet in ieder geval niet aan kunnen zeg maar.

Juist 1 contact slotje met sleutels

<table border=0 cellpadding=1><tr><td bgcolor=black><table width=490 border=0 cellpadding=4 cellspacing=1><tr><td bgcolor=white width=90><font color=#990000>Sinterklaas</font>
Maar nu is de vraag gaat dit wel lukken want ik heb geen zin om nog meer te gaan verneuken als mijn zusjes al hebben gedaan
Andere ideeén zijn ook welkom