Wie alweer overgestapt naar ander OS dan XP ?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 946 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:27
Ik was er al vanuit gegaan dat XP wat problemen zou kunnen geven, omdat het een nieuw OS is. Maar op wat kleinigheden met drivers na, draait het perfekt!!
Heb nog geen een blauw scherm gezien :)
Kon ik van windows 98 second edition niet zeggen...
Weet niet of het NTFS ligt, maar good job MS!

Btw XP is toch gewoon een soort upgrade van Win2k?
Als je het niet mooi vindt, neem je gewoon de classic look.
Maar ja...vroeger in mijn tijd was alles beter >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Ik heb WinXP in 4 varianten op mijn oude antieke 440BX-systeem gedraaid. Werkt super! Alleen heb ik een oudere HighPoint (HPT366) UDMA-controller on-board en die herkent XP niet. Oude win2k drivers doen wonderen.

Nou Linux nog proberen, en dan maak ik een keuze. Of een upgrade ;)

Iemand een Celeron 500 Mhz op een Abit BP6 (256MB RAM) kopen? :)

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Op woensdag 02 januari 2002 01:24 schreef SquareHugo het volgende:
Ik heb WinXP in 4 varianten op mijn oude antieke 440BX-systeem gedraaid. Werkt super! Alleen heb ik een oudere HighPoint (HPT366) UDMA-controller on-board en die herkent XP niet. Oude win2k drivers doen wonderen.

Pass mij maar alleen de RAM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace
  • Laatst online: 16:37

deadinspace

The what goes where now?

Op zondag 28 oktober 2001 15:38 schreef Roggel het volgende:
Maar dat hebben de jongens van M$ voor ons gedaan. Alle nieuwe software is straks XP. Al je nieuwe drivertjes, etc... Je kan straks niet meer zonder!
* deadinspace kan prima zonder.
Op zondag 28 oktober 2001 18:23 schreef Servowire het volgende:
Debian op de servers/workstations

en voor het Wintendo gedoe, Windows98 (je moet toch wel kunnen CS'en op een LAN party)
CS draait behoorlijk onder Wine (schijnt).
Op maandag 29 oktober 2001 00:40 schreef papajay het volgende:
als je een beetje zware PC hebt (CPU 1GHz+,RAM 256MB+,HD 30GB+) dan is XP perfect: alles draait sneller, stabieler en uiterst compatible, ook met games.
Misschien een vreemde vraag, maar als alles sneller draait (dat beweer jij), waarom heb je dan een 1Ghz+ CPU nodig?

Ik heb XP trouwens een keer gezien op een 600 Mhz pIIIE, en FUCK wat was dat TRAAG!
En ik ben een pII-448 gewend, dus dat zegt wat...
alle overige OS'en zijn waardeloos: WinME, Win98(SE), Win3.11, Linux, DOS, BEOS, etc.
Ik zou toch *echt* graag weten waar je dat op baseert... Om te beginnen is het al belachelijk om te beweren dat alle andere OSsen waardeloos zijn, en om verder te gaan kan ik uit eigen ervaring zeggen dat Linux en BeOS toch wel een heel erg groot stukje minder waardeloos zijn dan Windows (XP heb ik het dan over).
Van BeOS is het alleen jammer dat het nu zo doodbloedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XP valt mij reuze mee, er zijn nog wel een paar kleine dingen die zuigen .oa user beheer. Een paar schrale services, ja ze kunnen ook uit Dos-troep die je hardware direct aanspreekt draait niet meer. daarnaast is het wel lekker snel en stabiel. maar ik moet zeggen dat het idd een mandrake-wanabee is. Daar is natuurlijk helemaal niks mee.

ff wachten tot ik de mandrake-gamers edition heb. dan zie ik wel weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeOS draait idd ook erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl@ckbird
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Win XP & Win 98

TV-kaart kreeg ik niet aan de praat in XP :(

~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:24
Na eindeloos gerommel met XP ben ik teruggegaan naar Win2K SP2. Het is een leuk OS, dat XP, maar elke dag een reboot of 3 is aan mij niet besteed. De BSOD's gaven wel wat info, maar de MS technet site kon toch geen oplossing vinden...

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:33

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Blackbird: wat voor TV kaart heb je?

Ik heb zo'n Aldi TV kaart en ik heb hem draaiende gekregen met XP drivers (www.medion.de)

XP draai ik nu al 2 maanden zonder problemen, maar zoals veel anderen heb ik die terrortubbies kleuren aan de kant gezet en de Windows Classic Style desktop weer uit "de oude doos" gehaald. Ik heb namelijk het idee dat XP zo een stuk sneller loopt.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote

Uit dit topic blijkt maar weer dat er een hoop geschreeuwt wordt zonder dat de kennis aanwezig is :( [/b]
[/quote]

Helemaal me eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddog33hummer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-08 23:13

reddog33hummer

Dat schept mogelijkheden

Op woensdag 02 januari 2002 01:24 schreef SquareHugo het volgende:

wat bied je ?

Backup not found (R)etry (A)bort (P)anic<br\>AMD 3400+ 64, 2 GB DDR, 1,5 TB Raid5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Laatst online: 16:26
ik ben van xp naar win2k gestapt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-09 14:45
overgestapt van ME naar XP. draait perfect, en no way dat ik terug ga naar ME.

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie
  • Laatst online: 24-08 13:58
Op zondag 28 oktober 2001 14:12 schreef J0YR1D3R het volgende:
Hier ook een WINME gebruiker. Voor mijn thuisnetwerkje gebruik ik Winroute Pro om m'n ADSL-verbinding te deln. Ik WinXP geinstalleerd, winroute erachteraan en meteen bij het opnieuw opstarten: blauw scherm.
Blijkt: Winroute ondersteunt geen XP (of andersom)

Onder 98 deed ie het op de een of andere manier ook niet goed. (ik weet dat ie het wel goed kan doen, maar ik had geen zin om 98 weer te gaan installeren en ik mis in 98 sommige functies die wel in ME zitten)

Ik wacht dus voorlopig nog effe tot er een versie van Winroute is die XP ondersteunt.
Ik heb dus ook winroute (voor m'n chello verbinding)en het werkt perfect tussen een win98SE en een win 2000-pro machine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl@ckbird
  • Niet online
Op woensdag 02 januari 2002 21:53 schreef MST_Morpheus het volgende:
Blackbird: wat voor TV kaart heb je?

Ik heb zo'n Aldi TV kaart en ik heb hem draaiende gekregen met XP drivers (www.medion.de)
Een vaag merk, maar met BT848 chip.
Ik heb wat XP drivers geprobeert, maar deze werken niet met m'n TV-kijk-proggie.
En omdat ik uit het 386 tijdperk kom, verwacht ik nog wel wat andere dingen die niet gaan werken.
Vandaar dualboot...

~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:44
Nou ja. XP is dus gewoon lelijk. Echt teletubbie-land. Dat is dan ook de enige reden dat ik Windows 2000 draai, verder is volgens mij XP wel okee.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
  • Laatst online: 13-09 17:40
Op zondag 28 oktober 2001 13:54 schreef neographikal het volgende:

[..]

en idd dies dus zwaar bagger :)
Is jou auto zwaar bagger als je benzinepomp geen brandstof meer heeft voor je?
Dan wacht je toch ook totdat die dat heeft.

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 oktober 2001 het volgende:

Dat vind ik juist 1 van de voordelen die XP heeft, het snelle opstarten.
Daar merk ik dus weinig van , tja sneller???
wow, mischien 2 seconden max, meer ook niet.

je moet zoveel tweaken aan xp dat je er gewoon ziek van wordt en pas daarna draait 't een beetje.

sjeesssssss wie gebruikt nou die extra features als cd branden ?????? iedereen gebruikt toch nero ofzo.
al die onzin erin.......... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 10:35 schreef Koras het volgende:
overgestapt van ME naar XP. draait perfect, en no way dat ik terug ga naar ME.
tja dat geloof ik wel. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik hoop hier binnenkort neer te kunnen zetten:

* doubleduh is overgestapt naar Lindows

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Laatst online: 01-09 01:13
Op maandag 07 januari 2002 01:22 schreef dragak het volgende:

[..]

Daar merk ik dus weinig van , tja sneller???
wow, mischien 2 seconden max, meer ook niet.
Opstarten van XP in vergelijking met Win2k is wel wat sneller.

Toevallig paar dagen geleden dat BootVis progje van MS geinstalleerd. Had er al wat over gehoord, het zou XP stuk sneller laten opstarten. Was er eigenlijk een beetje sceptisch over maar toch maar geprobeerd. Nou, ik wist niet wat ik zag, het start nu ontzettend snel op, sneller dan welk andere Windows ooit. :)

Maarreh, Win2k en XP roelen allebei, maar XP vindt ik toch wat prettiger, geen enkel probleem, loopt echt _nooit_ vast :P

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 00:51 schreef dhm00 het volgende:

Ik vraag me af of meer en deel van de tweakers ooit 3.1 geinstalleerd hebben of het ooit draaiend gezien hebben :?[/b]
Hier een oud-Win3.11 gebruiker. Heb het zo'n anderhalf jaar gebruikt (wel met een vervangende shell, zoiets als litestep dat voor Win9x\NT is). Kan me nog goed herinneren dat de overstap naar Win95 zo moeizaam ging. Hard- en software die niet (goed) ondersteund werd, pluspunten waren wel weer multimedia toepassingen etc. Ik kreeg daarom met XP dan ook weer een vaag dejavu gevoel :)

Op dit moment draai ik nog steeds Win98SE, waar ik in principe blij mee ben. 2000 en XP heb ik al tig keer uitgeprobeerd, maar ik krijg het niet simpelweg niet goed werkend. Onder XP is m'n Voodoo 5 een groot struikelblok, en 2000 gaat met SP2 op z'n bek met een STOP_INACCESSABLE_BOOT_DEVICE error. En SP2 zorgt er nu juist voor dat AC3 goed werkt met m'n SBLive en betere compatibility zou moeten hebben.

Mijn mening: Je moet mazzel hebben met je hard- en software wil je 2K of XP draaien. Heb je dat niet dan moet je gewoon niet aan blijven kloten maar terugstappen op een OS dat wel goed met je configuratie werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 oktober 2001 14:21 schreef Smarron het volgende:
Voor de mensen van Win2k.

Hoe lang heeft het geduurd voordat daar alles perfect liep? Bij mij pas NA Service Pack 2!

Ik heb voor XP nog bijna niks nodig gehad om stabiel te draaien, want dat doet hij al vanaf het begin!
Ik heb met w2k eigenlijk nooit problemen gehad, mijn hardware was compatible en liep in 1x. Ik heb alleen 1x gekloot gehad met mijn mpegkaart en dat is ook gelijk de enigste keer dat hij is vast gelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luc
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

luc

Ik heb een maandje xp gedraaid ofzow, een van die beta's :)
Draaide wel lekker maar daarna ben 'k maar linux op m'n desktoppie gaan draaien, da's tenminste een echt os :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 oktober 2001 19:58 schreef A-trix het volgende:
MMMmmmMm....
ik had eerst ook XP vond het wel cool enz...
maar toen begon het probleem icq deed weer eens raar
kon ik eens eindlijk online deed i-net het raar geen sites vinden enz...
toen bleek dat kanker mxstream xp weer niet ondersteunde....

als ik weer hoor dat mxstream eindelijk us xp ondersteunt dan pak ik het zeker,...
btw w2k ruled ook wel maar is altijd zo'n gekut met dat netwerk
De ervaring leert (mijn ervaring, ik had hetzelfde probleem maar dan met w2k) dat het niet aan het OS ligt, maar aan KPN of misschien zelfs je provider... xp + w2k = dns
zonder dns geen pagina's... je kon zeker wel pingen ?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 oktober 2001 21:32 schreef gerritblaat het volgende:

Dan neem jij Rabobank Nederland, KLM & BMW niet serieus?! Een Toshiba Tecra met 95 erop hebben ze daar nog ALLEMAAL!! :?
[..]
Euhm, ik wil zeuren.. maar mij de KLM is er nog maar 1 pand dat 95 draait, de rest draait NT (een paar users uitgezonderd)
Ik kan het weten.. ik ben daar beheerder atm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]
Op zondag 28 oktober 2001 23:04 schreef eatmore_fish het volgende:
Op Sunday 28 October 2001 14:12 schreef J0YR1D3R het volgende:
Hier ook een WINME gebruiker. Voor mijn thuisnetwerkje gebruik ik Winroute Pro om m'n ADSL-verbinding te deln. Ik WinXP geinstalleerd, winroute erachteraan en meteen bij het opnieuw opstarten: blauw scherm.
Blijkt: Winroute ondersteunt geen XP (of andersom)

Onder 98 deed ie het op de een of andere manier ook niet goed. (ik weet dat ie het wel goed kan doen, maar ik had geen zin om 98 weer te gaan installeren en ik mis in 98 sommige functies die wel in ME zitten)

Ik wacht dus voorlopig nog effe tot er een versie van Winroute is die XP ondersteunt.
[/Ga naar jouw ADSL-adapter, kies properties, advanced en internet connection sharing. binnen 3sec is jouw hele family online. Winroute had al in de recycle bin van ME gemoeten.
Welles gehoord van internet-connection sharing ?? hehehe
Niet om je aan te vallen, maar nieuwe OS-en hebben nieuwe mogelijkheden...

Ik draait w2k server en pro thuis met adsl
adsl in me server, NAT geinstalleerd op de server voor de interne NIC, even instellen, dhcp aan, in active dir koppelen en je hebt on demand connectie (ik heb hem overigens vast open staan)

MCSE roels of rtfm (read the fucking manual :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga toch nog een laatste post eraan wagen.... Ik heb deze post helemaal van top tot teen gelezen.

Er vallen mij een aantal dingen op, zoals mensen die binnen "5 minuten" al roepen dat als kut en klotu is.. dat is natuurlijk complete onzin. Ik heb zelf ook "even" naar XP gekeken, maar ik installeer het niet omdat ik nog met w2k bezig ben (laatste design van mcse w2k) Daarna ga ik wat meer naar XP kijken, dat is mijn hoofd reden. Daarbij komt dat mijn w2k perfect draait (al meer als 1.5 jaar, zonder echte problemen)

Oke, om ff terug op de topic te komen. Er zijn gewoon veel mensen die klagen over XP (en w2k) die eerst vragen en daarna eens gaan kijken wat het probleem is...

Ook zie je veel mensen, die gewoon helemaal niet weten wat er allemaal kan en wat de mogelijkheden zijn, maar die wel klagen en oordelen vellen over dingen, waar ze gewoon stom weg ZELF de fout mee in gaan...

Een andere opmerking is, dat ik vaak hoor, dat mensen oude software willen draaien (die ze onder dos, 3.11 en 95 draaide) terwijl dat w2k en xp TOTAAL anders werken als die andere OS-en en dat die programma's de CPU op een manier benaderd, waarbij de NT achtige OS-en f**k you stome programma... Wat ik hiermee wil zeggen, zelfs al draait ALLES 128bit... dan willen mensen nog programma's die -10bit's applicaties zijn...

Ik denk dat veel mensen toch eens wat dieper moeten ingaan op wat er allemaal kan en HOE het kan... MS probeert een OS te leveren voor mensen die "domme users" zijn (no offence)
Maar dat heeft ook zijn nadelen... accepteer die gewoon... of steek er eens wat moeite in... er zitten nog zoveel dingen in de nieuwere OS-en, waar iedereen over blaat en zeurt, maar waar niemand echt van weet hoe het werkt....

Als je het eenmaal weet, blijkt het toch allemaal vrij eenvoudig te zijn...

/me houd nu zijn kop maar weer >:)

gegroet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 oktober 2001 14:21 schreef Smarron het volgende:
Voor de mensen van Win2k.

Hoe lang heeft het geduurd voordat daar alles perfect liep? Bij mij pas NA Service Pack 2!

Ik heb voor XP nog bijna niks nodig gehad om stabiel te draaien, want dat doet hij al vanaf het begin!
/me heeft Win2K pas geinstalleerd toen SP2 beschikbaar was...

Maat dat kwam trouwens ook vooral doordat ik 'm niet eerder kon vinden :)

Enne... voor Windows XP komen ook heus nog wel servicepacks uit hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik ben vanuit Win98 de eerste versie (ja, je hoort het goed de eerste versie niet Second Edition ;) ) overgegaan op Windows XP. Ik wil niet meer terug naar Win98, want Windows XP draait erg goed, stabiel en snel.

Ik heb zelfs een HELE oude tapestreamer in me computer (moet ik er toch eens uit halen :P) en zelfs die detecteerde Windows Xp goed en ik kan hem moeiteloos gebruiken. Verder geen problemen met hardware wat niet gedetecteerd werd.

Ik heb 1 keer een BSOD gehad, maar dat kwam doordat ik mijn USB ADSL modem eruit trok :) Oeps. Ook heb ik nog geen vastloper gehad, zelfs niet toen ik hem al een weekend aan had staan (en met windows 98 deed hij dat wel :( ).

Met drivers ook geen problemen. Hij vond alles moeiteloos en installeerde de goeie driver voor alles. Voor mijn videokaart installeerde ik uiteraard de Detonator drivers, maar dat terzijde :). Ik had even problemen met me USB-ADSL modem, maar toen ik de nieuwe versie (1.4) van alcatel eroverheen zette deed me modem het perfect.

Aan die nieuwe look van Windows XP moest ik ook een beetje wennen, maarja dat was windows 98 ook toen ik overstapte van 95 naar 98. Ik heb gewoon de silver theme gebruikt en na een tijdje wen je er vanzelf aan.

Overal gesproken ben ik heel tevreden over Windows XP en blijf het ook zeker gebruiken.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai nu winxp. Vind het wel fijn. Ik had het al eerder geinstallerd maar toen draaide het niet lekker en ben weer terug naar 98se gegaan.
Maar toen ik ook linux mandrake8.1 erop wou zetten heb ik ook winxp er weer op gezet en het draait nu bijde helemaal goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik heb nu hier op mijn werk w2k en thuis XP en mis toch echt de snelheid en stabiliteit van mijn XP thuis hoor.

ok, nou is mijn thuis PC wel ff beter, maar toch.

Dus opzich ga ik elke morgen terug van XP naar 2k :)

XP is een lekker OS, maar alles zal wel problemen hebben. Er is zoveel hardware en zoveel drivers.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje
  • Laatst online: 12-09 15:37
Win XP rullezzz >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:27

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik hjeb hier XP en gaat goehoed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op maandag 07 januari 2002 03:08 schreef Wolvie het volgende:

[..]

Welles gehoord van internet-connection sharing ?? hehehe
Niet om je aan te vallen, maar nieuwe OS-en hebben nieuwe mogelijkheden...

Ik draait w2k server en pro thuis met adsl
adsl in me server, NAT geinstalleerd op de server voor de interne NIC, even instellen, dhcp aan, in active dir koppelen en je hebt on demand connectie (ik heb hem overigens vast open staan)

MCSE roels of rtfm (read the fucking manual :P)
Ik ben in 2 maanden heel wat wijzer geworden rondom ADSL delen. Heb nou gewoon XP Pro NL erop staan voor 2 maanden, met ICS aan. No probs tot nu tot inderdaad. Ik wil nooit meer terug naar een ander OS! Ik vind vooral die systeemhersteldingen wel handig, mocht ik zo stom zijn een prog te installeren dat niet werkt ga je gewoon lekker terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Laatst online: 17:52
Ik had van Win2k geupgrade naar XP

Maar ik kon geen cds meer branden, liep traag e.d.

Ik ben nu weer terug naar Win2k en ik vind het echt tegek! :)

I love Win2k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
  • Laatst online: 29-08 20:29
Ik draai al heel lang Windows XP op deze machine en het werkt fantastisch. Bij mijn weten is de PC nog NOOIT gecrashed :9~

Had ik in eerste instantie eigenlijk niet verwacht van Microsoft >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben een beetje teverden over win xp

+ stabiel
snel opstarten

- cd's branden onder xp wil gewoon niet lekker
sommige spellen draaien niet 100% onder xp (CS,BG2,GP3)
veel driver updates nodig om hardware goed werkend te krijgen.

ben nu 50/50 aan het twijfelen om weer terug te gaan naar win 2000 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZtaaB
  • Laatst online: 29-08 15:40
Ik heb een tijd lang WinXP gedraaid, best leuk OS maar als je het mij vraagt is het ongeveer Win2k maar dan opgepoetst en met een stapel xtra's (waarvan ik er misschien maar enkele van nodig had)

ik was er best tevreden over, lekker stabiel, andere mensen de stuipen op het lijf jagen door teletubbieland intact te laten ( >:) )

Maar de spontane reboots werden toch een beetje vervelend, vooral tijdens het branden (met de nieuwste nero jah)
toen er iets mis ging met een auto update en winXP helemaal gaar was (kwam dus door zo'n spontane reboot tijdens het proces) waren voor mij de rapen gaar :)

Format c:\ was al snel het gebruikte allerbekendste (?) DOS commando (ja ik weet dat het ook met de setup van win2k kan, maar dit is leuker :P)
en booten maar met die win2k cd
stable as a rock, geen rare reboots etc.

Misschien stap ik over een tijdje wel over, maar tot nu toe is het win2k dat bij mij de klok slaat.

dit alles op 1: 1Ghz amd athlon, geforce2 gts, 256 Mb ram, 20 gieg schijffie, abit kt7 plankje, lite-on dvd-rom + 12x10x32 gevalletje + een voeding, kast, en een aantal draadjes :9

Haal NOOIT een spookrijder in !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik zit nog steeds in XP.
Heb een dual boot met Win98 FE (:o), maar ik zit eigenlijk alleen maar in XP.
Hij is dan ook pas 3 x vastgelopen (!!) sinds oktober...
Terwijl Win98 en WinMe bij mij elke dag wel een keer chrashtte.
Enige punt was de driver ondersteunig in de eerste maanden, maar nu werkt ook mn exotic mix randapparatuur als een zonnetje.

Zou misschien ooit nog een W2k ernaast willen gaan draaien
ipv. Win98.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Op maandag 07 januari 2002 22:31 schreef Transparent_Ink het volgende:
ben een beetje teverden over win xp

+ stabiel
snel opstarten
treu :)
cd's branden onder xp wil gewoon niet lekker
Ander brander software instaleren ezcd 5.1 en nero werken beide perfect
sommige spellen draaien niet 100% onder xp (CS,BG2,GP3)
Wanner draait een spel 100% :? draaien hier in elk geval beter dan in win2k
veel driver updates nodig om hardware goed werkend te krijgen.
Dat ligt aan de hardware fabrikanten die hebben genoeg tijd gehad om goede drivers te onwikkelen, daarbij is het niet raar dat bij een nieuw os (om vol performance van hardware te krijgen) nieuwe (officiele) drivers te instaleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcp20366
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-04 08:44
XP corp. geprobeerd op mijn nieuwe systeem.

Kreeg DVD niet afgespeeld, overschakelen van Rendition naar Asus V3400 lukte niet.

Was wel tevreden over de crash-afhandelingen.
Dus format c: gedaan.

Heb nu Win98se stabiel draaien (voor zover mogelijk) en ga straks voor een dual-boot met WinXP (ik hou me hart vast voor de installatie).

Intel Z97, i5-4670K, 8GB Corsair DDR3@1600, nVidia 780Ti, SSD M2 256GB, Obsidion 250D Case, K95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben van XP pro weer terug gegaan naar W2k pro, had problemen met games en applicaties in combinatie met mijn SB Live! liepen om de haverklap vast op de sound... erg vervelend!

Zodoende weer W2k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 07:37

xychix

FreeBSD Rules !

terug naar win me, daar had ik weinig probs me, mijn xp liep dagelijks vast !

OOOPPS ik zat in de search.. kick van een oud topic..

sorry

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Mjah... beetje oud. :D

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.