Ik ga toch nog een laatste post eraan wagen.... Ik heb deze post helemaal van top tot teen gelezen.
Er vallen mij een aantal dingen op, zoals mensen die binnen "5 minuten" al roepen dat als kut en klotu is.. dat is natuurlijk complete onzin. Ik heb zelf ook "even" naar XP gekeken, maar ik installeer het niet omdat ik nog met w2k bezig ben (laatste design van mcse w2k) Daarna ga ik wat meer naar XP kijken, dat is mijn hoofd reden. Daarbij komt dat mijn w2k perfect draait (al meer als 1.5 jaar, zonder echte problemen)
Oke, om ff terug op de topic te komen. Er zijn gewoon veel mensen die klagen over XP (en w2k) die eerst vragen en daarna eens gaan kijken wat het probleem is...
Ook zie je veel mensen, die gewoon helemaal niet weten wat er allemaal kan en wat de mogelijkheden zijn, maar die wel klagen en oordelen vellen over dingen, waar ze gewoon stom weg ZELF de fout mee in gaan...
Een andere opmerking is, dat ik vaak hoor, dat mensen oude software willen draaien (die ze onder dos, 3.11 en 95 draaide) terwijl dat w2k en xp TOTAAL anders werken als die andere OS-en en dat die programma's de CPU op een manier benaderd, waarbij de NT achtige OS-en f**k you stome programma... Wat ik hiermee wil zeggen, zelfs al draait ALLES 128bit... dan willen mensen nog programma's die -10bit's applicaties zijn...
Ik denk dat veel mensen toch eens wat dieper moeten ingaan op wat er allemaal kan en HOE het kan... MS probeert een OS te leveren voor mensen die "domme users" zijn (no offence)
Maar dat heeft ook zijn nadelen... accepteer die gewoon... of steek er eens wat moeite in... er zitten nog zoveel dingen in de nieuwere OS-en, waar iedereen over blaat en zeurt, maar waar niemand echt van weet hoe het werkt....
Als je het eenmaal weet, blijkt het toch allemaal vrij eenvoudig te zijn...
/me houd nu zijn kop maar weer
gegroet