Dus ook eens mijn desktop gepost
Dat vrouwtje is zo een v-girl screen mate voor degenen die dat gelijk willen weten
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
Waar heb je die v-girl vandaan gehaald dan.....Op woensdag 31 oktober 2001 12:24 schreef pr3sto het volgende:
[afbeelding]
Dus ook eens mijn desktop gepost
Dat vrouwtje is zo een v-girl screen mate voor degenen die dat gelijk willen weten
Verwijderd
Crasht Cyber-D Systems ook heel vaak bij jouw?Op woensdag 31 oktober 2001 12:48 schreef Cyber-D het volgende:
Heeey Solidtron! Jij weer terug hier?
Huppethee! (of Huppe Koffie)
[afbeelding]
Verwijderd
Waar heb je die wallpaper vandaan??? Kan hem niet vinden bij shadowness.comOp woensdag 31 oktober 2001 00:30 schreef DJ_Mesut het volgende:
Na het modden van m'n Silver-theme:
[afbeelding]
tää on taas niin tätä
Verwijderd
Op woensdag 31 oktober 2001 00:30 schreef DJ_Mesut het volgende:
Na het modden van m'n Silver-theme:
[afbeelding]
Verwijderd
LoLOp woensdag 31 oktober 2001 17:04 schreef pcvanvliet het volgende:
Gek wat een onwijs te gekke desktop is dit, alsof die chick goedkeurend naar al je progs zit te kijken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Verwijderd
daarom heb ik hem zelf ook maar effe eerlijk gejatOp woensdag 31 oktober 2001 17:57 schreef AiRWiN het volgende:
[..]
LoL
Wie is dat? Ziet er zeer goed uitOp woensdag 31 oktober 2001 00:32 schreef Explore het volgende:
[ontopic]
Voor de gelegenheid...
[afbeelding]
[/ontopic]
Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
Verwijderd
[img][url="http://www.provider.lan"]http://www.provider.lan[/url]dcode/user/plaatje.jpg[/img]Op woensdag 31 oktober 2001 20:28 schreef A-trix het volgende:
hoe doe je dat man
[img][url][img]
???
Verwijderd
Nieuw, nu met Twitter
En hoe stel je dan in dat X met Gnome opstart ipv. KDE? Ik neem aan dat dat in te stellen is in de XFree86.conf ofzo? (Heb effe m'n Linux bak niet bij de hand...)blouweKip:
Je kunt gnome naast kde draaien en je kunt kde-programmas in gnome runnen en omgekeerd, mist je bepaalde delen van elk geinstalleerd heb..
[ specs ] [ Tweaker gallery ]
Inderdaad bij www.desktopgirls.com te halen, maar wie het is weet ik niet, is onbekend...Audi_S2:
Wie is dat? Ziet er zeer goed uit
ow die is inderdaad nogalOp woensdag 31 oktober 2001 20:16 schreef Audi_S2 het volgende:
[..]
Wie is dat? Ziet er zeer goed uit
PIII 800@804 Mhz
Dat stel je iig niet in XF86Config, ik weet zo gauw niet meer hoe je startx automatisch een bepaalde windowmanager laat opstarten. Ik gebruik gewoon een inlogmanager, kun je ook snel switchen als je naar een andere wm wilt, ik gebruik het liefst gdm daarvoor, maar je hebt ook diverse andere (kdm en xdm bijvoorbeeld)En hoe stel je dan in dat X met Gnome opstart ipv. KDE? Ik neem aan dat dat in te stellen is in de XFree86.conf ofzo? (Heb effe m'n Linux bak niet bij de hand...)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Is dat niet Heidi Klum?Op dinsdag 30 oktober 2001 19:17 schreef Brooky het volgende:
[afbeelding]
Ik zou niet weten hoe ze heet, maar lekker is ze wel! En ja het water was volgens mij koud......
If the world wouldn't suck, we'd all fall off
bestaat er niet een of andere regel dat je eerst de opvolgende post(s) moet lezen voordat je zo een nutteloze reacte neerkwakt???Op donderdag 01 november 2001 13:13 schreef Swinnio het volgende:
[..]
Is dat niet Heidi Klum?
In times of war the law falls silent
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Waar kan ik deze vinden? Heb al gezocht, maar niks gevonden. Geef anders alleen de naam, dan kom ir ook wel uit.
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Verwijderd
PIII 800@804 Mhz
Alst uOp donderdag 01 november 2001 16:11 schreef DMaarten het volgende:
[..]
*zoink* Kan je die ook ff online gooien 1024 versie plz
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)
nee het moet zo:Op donderdag 01 november 2001 18:57 schreef ThaDude het volgende:
mijne
[img]http://www.supercows.nl/achtergrond.jpg[.img]
The devil is in the details.
Verwijderd
weet je toevallig nog een link waar alle foto's van deze prachtige wagen staan ?Op donderdag 01 november 2001 17:59 schreef ViperGTS het volgende:
hier mijn laatste screenshot van XP EN, straks komt de NL erop + classic skin
[afbeelding]
Verwijderd
Prachtig?! Ik vind het meer een playmobil® auto!Op donderdag 01 november 2001 19:01 schreef Mr.ChronoM het volgende:
[..]
weet je toevallig nog een link waar alle foto's van deze prachtige wagen staan ?
of wil je deze gewoon online gooien voor me, ik vind ze namelijk nergens meer terug
Start --> settings --> control panel --> Appearance and Themes -->Op donderdag 01 november 2001 17:39 schreef bombeiros het volgende:
een vraagje ik wil ook zo'n leuke zilvere windows xp desktop hoe doe je dat wie kan mij helpen????
alvast bedankt
Nieuw, nu met Twitter
ik heb die ooit gestuurd gekregen van een tweakerOp donderdag 01 november 2001 19:01 schreef Mr.ChronoM het volgende:
[..]
weet je toevallig nog een link waar alle foto's van deze prachtige wagen staan ?
of wil je deze gewoon online gooien voor me, ik vind ze namelijk nergens meer terug
PIII 800@804 Mhz
Rookworst zonder R is ook worst.
Verwijderd
kan van mij geweest zijn, maar weet het ook niet meer zekerOp donderdag 01 november 2001 19:15 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
ik heb die ooit gestuurd gekregen van een tweakerwas jij dat??? ik heb dacht ik deze en nog een shot van de achterkant, zal ze zo ff uploaden
goed dat je me eraan laat denkenOp donderdag 01 november 2001 20:25 schreef Mr.ChronoM het volgende:
[..]
kan van mij geweest zijn, maar weet het ook niet meer zeker
uploaden ? DOEN zou ik zeggen
thx
PIII 800@804 Mhz
Als ik die wolken na tuur beleeft zij zo een nat uur in de natuur.
Op donderdag 01 november 2001 20:46 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
goed dat je me eraan laat denken
momentje....
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Verwijderd
Op donderdag 01 november 2001 22:02 schreef MarkyB het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kijk nog maar ns........Op donderdag 01 november 2001 22:03 schreef Mr.ChronoM het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ook grotere versies ?
tampert, kriminalpolizei
jaaaaaaaaa, maar hij vroeg GROTE versie's, die konnie krijgen!!Op donderdag 01 november 2001 22:10 schreef Evilernie het volgende:
het blijft een opel
Man! Dik uitgebouwde astra.Op donderdag 01 november 2001 22:02 schreef MarkyB het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tää on taas niin tätä
nopeOp donderdag 01 november 2001 22:24 schreef ThePartyBorg het volgende:
Ik vind het maar een lelijk ding.
Kan aan mij liggen
velgen zijn iets TE, voor de rest supervette bakOp donderdag 01 november 2001 22:02 schreef MarkyB het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
PIII 800@804 Mhz
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Op donderdag 01 november 2001 23:50 schreef Buzzman het volgende:
subject fixed![]()
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
En hoe ziet jouw desktop eruit? Deel 9 => En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 9Op donderdag 01 november 2001 23:53 schreef Marv het volgende:
[..]
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Kijk dat is nou eens een mooie desktop!!!Op vrijdag 02 november 2001 00:36 schreef sirch het volgende:
[afbeelding]
McLaren \o/
sam&max onder XP??? daar zeg je wat, nog niet getest, ga ik NU doenOp donderdag 01 november 2001 23:41 schreef FL!PNEUS het volgende:
Ik heb sinds kort VMware weer eens van stal gehaald
(was eigenlijk om te proberen Sam&Max onder Windows XP aan de praat te krijgen, maar dat werkt dus ook niet, rest mij niks anders dan een dualboot met DOS of Windows 98, maar daar heb ik HELEMAAL geen zin in)
[afbeelding]
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
[topic=307031/1/25]Op donderdag 01 november 2001 17:39 schreef bombeiros het volgende:
een vraagje ik wil ook zo'n leuke zilvere windows xp desktop hoe doe je dat wie kan mij helpen????
alvast bedankt
Ik moet bekennen dat ik nogal een niewbie ben met Linux wat installatie enzo betreft. 't Is me allemaal nogal vaag.blouweKip:
Dat stel je iig niet in XF86Config, ik weet zo gauw niet meer hoe je startx automatisch een bepaalde windowmanager laat opstarten. Ik gebruik gewoon een inlogmanager, kun je ook snel switchen als je naar een andere wm wilt, ik gebruik het liefst gdm daarvoor, maar je hebt ook diverse andere (kdm en xdm bijvoorbeeld)
Je serie nummer...Op donderdag 01 november 2001 19:19 schreef BezurK het volgende:
Nou, die van mij dan ook maar, mijn desktop pc (rachael)...
[afbeelding]
Zoals je ziet ben ik nogal Rachael fan
[reclame mode]
www.rachaelleighcook.net
[/reclame mode]
Ik snap eigenlijk helemaal niet waarom mensen met de "eigenschappen van hun computer" moeten showen?Op vrijdag 02 november 2001 13:09 schreef Procyon for life het volgende:
[..]
Je serie nummer...
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
opdownloaden ???Op vrijdag 02 november 2001 15:25 schreef BBK het volgende:
[afbeelding]
Niemand die weet waar ik deze kan opdownloaden???
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
ik vraag me ook af wat er mis is met het serienummer te laten zien.Op vrijdag 02 november 2001 13:09 schreef Procyon for life het volgende:
[..]
Je serie nummer...
🌞🍃
Nou, ik heb hard voor me computer moeten werken en er lang voor moeten sparen, is het dan niet raar dat ik een klein beetje trots ben?Op vrijdag 02 november 2001 13:37 schreef Marv het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk helemaal niet waarom mensen met de "eigenschappen van hun computer" moeten showen?
Moeten wij impressed zijn met het feit dat jij WindowsXP hebt?
Of dat je 256 mb ram en een pentium 733 hebt?
Rookworst zonder R is ook worst.
Verwijderd
Hoe doe je dat met je Winxp balkje?Op donderdag 01 november 2001 19:07 schreef crazy-horse het volgende:
[afbeelding]
Ik denk eigenlijk dat je het net in een iets ander licht moet zien... Juist het feit dat ik hard voor mijn geld moet werken, en toch maar een PII 400@468Mhz thuis heb staan, doet mij besluiten om mijn specs juist NIET op tweakers te zetten... face it... onze bak is oud...Op vrijdag 02 november 2001 19:45 schreef BezurK het volgende:
[..]
Nou, ik heb hard voor me computer moeten werken en er lang voor moeten sparen, is het dan niet raar dat ik een klein beetje trots ben?
Sorry dat ik je gevoelens er mee kwets hoor... prfffff
* BezurK krijgt z'n computer niet van pappie
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq