Hij staat ergens in het vorige topic, deel 8.... Zoek maar fkesOp maandag 29 oktober 2001 16:56 schreef cREATiVe8500 het volgende:
[..]
I repeat: IEMAND?
Anoniem: 18521
/Edit, oh je hebt al gezegd waar.
Ohoh, da's verboden, ik zie een heel klein haartje schaam!Op maandag 29 oktober 2001 19:39 plaatste Sloepe een plaatje:
[afbeelding]

The devil is in the details.
gebruik ik niet als desktop, maar wel als startpagina van m'n explorer.
http://www.xs4all.nl/~verduijn/portal.jpg
en dit is mijn zelfgebouwde tv gids.
als ik deze pagina laadt (linkje vanaf me portal) submit hij automatisch 6 zenders. helemaal rechts zie je hoe het eruit ziet zonder autosubmit, en kan ik dus nog een andere zender kiezen.
http://www.xs4all.nl/~verduijn/portal2.jpg
reacties op lverduijn@hotmail.com

...beter bekend als AMFan

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
ik was ff vergeten hoe Windows 3.1 (of 3.11 of whatever) er uit zag, maar damn wat lelijkOp maandag 29 oktober 2001 21:00 schreef Delpix het volgende:
Mijn 486 die nog welke dag trouw zijn taken doet...![]()
[afbeelding]
* alt-92 krijgt gelijk hoofdpijn van die kleur

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Anoniem: 27983
Mooi!! ik ga meteen ff op digitalblasphemy kijken
Kan je die back ff on kicken? ik vind het wel humorOp maandag 29 oktober 2001 09:53 schreef Hoicks het volgende:
Mijn desktop op het werk:
BGR heb ik van een andere tweaker, en de rest is active desktop.
[afbeelding]
(misschien zelfs met broncode, kan ik dat nog een beetje personalizen, heb ik ook weer iets
Hmm, sweet taste of melancholyOp maandag 29 oktober 2001 21:00 schreef Delpix het volgende:
[afbeelding]
Anoniem: 7988
yo willie!@Op maandag 29 oktober 2001 20:19 schreef WillySpruijt het volgende:
Hoi, kben bezig met mn eigen Active Desktopbinnenkort voor iedereen beschikbaar
:
[afbeelding]
X-files stijl![]()
![]()
mail mij ff jou msn nummer of iets dergelijks
ken je nergens te pakke krijgen, dacht ff via hier proberen omdat dat mail adres in je profile niet je eige mail is.
( * Anoniem: 7988 == Martijn (werk) duh
Anoniem: 21738

Heb je deze ook in 1280x1024? Zoja, kun je die dan ff mailen of hier posten? (die background dus, duh
[email]renslohmann@hotmail.com[/email]
Thx
Please gooi deze eens hier neer zonder je icoontjesOp maandag 29 oktober 2001 20:31 schreef Marc00 het volgende:
hier de mijne weer (met een ander plaatje)
[afbeelding]
Spelfouten voorbehouden.
ok vooruit dan maarOp maandag 29 oktober 2001 22:14 schreef raptile het volgende:
[..]
Please gooi deze eens hier neer zonder je icoontjes

Anoniem: 14625
Schwing! Schwing! kwakkerdekwak! doekje!Op maandag 29 oktober 2001 22:22 schreef Marc00 het volgende:
[afbeelding]
tnxOp maandag 29 oktober 2001 22:22 schreef Marc00 het volgende:
[..]
ok vooruit dan maar
Spelfouten voorbehouden.
Carmen is lekker ja, dat geef ik toe, maar mijn desktoppie zoals ie nou is, houd het verdacht lang volOp maandag 29 oktober 2001 22:49 schreef KidPaddle het volgende:
[..]
Schwing! Schwing! kwakkerdekwak! doekje!![]()
![]()
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Eigenlijk heb je gelijk, ik heb steeds weer de volgende die ik terug zet.. lekker wildOp maandag 29 oktober 2001 23:33 schreef ETM het volgende:
[..]
Carmen is lekker ja, dat geef ik toe, maar mijn desktoppie zoals ie nou is, houd het verdacht lang vol
[afbeelding]

Geen naakt, nop.. gewoon lekker
Ik zie toch een stukje tepelOp maandag 29 oktober 2001 23:40 schreef KidPaddle het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je gelijk, ik heb steeds weer de volgende die ik terug zet.. lekker wild
[afbeelding]
Geen naakt, nop.. gewoon lekker
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Picky Picky picky .. okeee.. ietsiepietsie naakt dan hahaOp maandag 29 oktober 2001 23:51 schreef ETM het volgende:
[..]
Ik zie toch een stukje tepel
Anoniem: 26442
Waarom, jij vertoond iig een zekere vorm van intelligentie en originaliteit. Eindelijk iemand........... nee, geen flame.Op vrijdag 26 oktober 2001 22:48 schreef Buzzman het volgende:
<font size=6>en geen flames deze keer!!!</font>
Chapeau voor da buzzman.
Anoniem: 26442
aauw.Op maandag 29 oktober 2001 21:00 schreef Delpix het volgende:
[afbeelding]
Anoniem: 19761
Kun je die BG ff ergens online zetten!?Op dinsdag 30 oktober 2001 00:23 schreef PcDealer het volgende:
[afbeelding]
mooie voor mijn servertje
Anoniem: 34278
Welke...die van beathoven? die is wel vet voor een serverOp dinsdag 30 oktober 2001 03:00 schreef 5chaap2k het volgende:
[..]
Kun je die BG ff ergens online zetten!?
mooie voor mijn servertje

moet misschien ook maar eens aan zo'n active desktop gaan werken...
Anoniem: 3549
pleur die wall eens online....Op maandag 29 oktober 2001 20:29 schreef DPD het volgende:
[afbeelding]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."
www.webshots.comOp dinsdag 30 oktober 2001 15:11 schreef A-trix het volgende:
waar halen jullie allemaal die coole achtegronden vandaan ? ? ?
geef me eens een url
wallpaper.pagina.nl
en zoek de rest lekker zelf uit.
BreadFan
typo in url
Anoniem: 27148
mooi kruisje.Op dinsdag 30 oktober 2001 16:52 schreef Procyon for life het volgende:
[afbeelding]

Voor de liefhebbers, het is Kelly Brook.
BreadFan
Waar heb je deze vandaan??Op maandag 29 oktober 2001 22:38 schreef ThaNetRunner het volgende:
[afbeelding]
en als die het niet doet is ut
http://httpd.chello.nl/~wlm.kragt/desktie.jpg
Of gooi die ff online zonder icoontjes
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Anoniem: 32519
What the fuck heb jij ?? Wijf heeft manhaar! Je hebt geen smaak!!!Op dinsdag 30 oktober 2001 17:31 schreef Christus het volgende:
[..]
Waar heb je deze vandaan??
Of gooi die ff online zonder icoontjes
Anoniem: 30685
maar we kunnen haar naam maar niet vinden
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Alleen nu zonder dat XP theme, ga ooit nog wel es knutselen, maar nu weer lekker Windows Classic, ongemod..
Anoniem: 26249
Dat is Heidi Klum.Op dinsdag 30 oktober 2001 19:30 schreef Brooky het volgende:
Ik heb precies hetzelfde probleemIedereen vraagt het me, maar ik weet het maar niet. Dus iemand die weet hoe deze schoonheid heet: Post het AUB!
Hmmmm, volgens mij lijkt die Heidi Klum niet echt op "mijn" meisje!Op dinsdag 30 oktober 2001 19:57 schreef Crikey het volgende:
[..]
Dat is Heidi Klum.
Joh, zelfs als zou ze het niet zijn (het bewijs is echter al geleverd), dan nog... 'Heidi' klinkt geil genoeg om haar te laten zijn!Op dinsdag 30 oktober 2001 20:04 schreef Brooky het volgende:
Hmmmm, volgens mij lijkt die Heidi Klum niet echt op "mijn" meisje!
Lekker heet gevrij in een Alpenwei! Lang leve Heidi!
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Is de _ex_ van David Coulthard..... Man! Die laat je toch niet gaan!!!!!Op dinsdag 30 oktober 2001 20:15 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Joh, zelfs als zou ze het niet zijn (het bewijs is echter al geleverd), dan nog... 'Heidi' klinkt geil genoeg om haar te laten zijn!
Lekker heet gevrij in een Alpenwei! Lang leve Heidi!![]()
![]()
![]()

Hehehehe.....
BreadFan
Waar zie jij dat manhaar danOp dinsdag 30 oktober 2001 18:27 schreef Qul het volgende:
[..]
What the fuck heb jij ?? Wijf heeft manhaar! Je hebt geen smaak!!!!
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Hmmmmmmmmm, zij rulet echt wel bigtime! Ben alleen na een crash meer dan 100mg kwijt van d'rOp dinsdag 30 oktober 2001 17:22 schreef Tubby het volgende:
Hier staat ze er trouwens ook uitzonderlijk goed op
[afbeelding]

Mwah, zelfde als vorige keer, maaruh... post die bg is zonder icons.Op maandag 29 oktober 2001 20:31 schreef Marc00 het volgende:
hier de mijne weer (met een ander plaatje)
[afbeelding]
Edit: never mind, got her!
[ specs ] [ Tweaker gallery ]
Kan je Gnome ook naast KDE draaien? Zo ja, hoe?
Thankx
Anoniem: 15976
Ik zag een keertje op een screenshot van iemand, die had een heel mooi programmaatje om zijn DivXsjes allemaal in te ordenen. En te sorteren...
Zag er gelikt uit.
Hoe heette dat?? Weet iemand waar ik het over hgeb
Eindelijk
Fotosoepen nu maar!
Hmmm, waar heb je deze foto vandaan?Op dinsdag 30 oktober 2001 20:40 schreef Crikey het volgende:
Zo ziet m'n desktop er op dit moment uit:
[afbeelding]
edit: Sjit ik heb 'r al gevonden
En die member login van desktopgirls.com stelt ook nix voor
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
idd, member login is wel een ongelooflijke joke zeg, normaal lukt mij zoiets niet, maar als ze het zo makkelijk maken ...Op dinsdag 30 oktober 2001 22:07 schreef Tubby het volgende:
[..]
En die member login van desktopgirls.com stelt ook nix voor![]()
, zo te omzeilen.
Anoniem: 26249
ikke wil die wallpaper graag!!!!!!Op dinsdag 30 oktober 2001 19:48 schreef TripleM het volgende:
[afbeelding]
Alleen nu zonder dat XP theme, ga ooit nog wel es knutselen, maar nu weer lekker Windows Classic, ongemod..
oh en die van Procyon for life ook aub thnkx
ja pcies.Op dinsdag 30 oktober 2001 23:25 schreef Mr.ChronoM het volgende:
ik was eerlijk gezegt sneller LANGS de login, dan dat ik me volledig ging registreren
d'r is toch helemaal geen beveiliging?
ik klikte op swimsuits en toen op een plaatje en kwam zo tevoorschijn.
oh vandaarOp dinsdag 30 oktober 2001 23:33 schreef Tubby het volgende:
[..]
Bij een aantal plaatjes is "membership" nodig
nouja boeit mij ook.
kheb toch al zo'n 16.000 HQ files van mooie dames
daar heb ik ook wel een weekendje ruzie voor overOp woensdag 31 oktober 2001 00:32 schreef Explore het volgende:
[ontopic]
Voor de gelegenheid...
[afbeelding]
[/ontopic]
Spelfouten voorbehouden.
Ssst... 'k heb haar weer gauw weggehaald.raptile:
daar heb ik ook wel een weekendje ruzie voor over

Klik op het plaatje voor het 1600X1200.
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
volgens mij draaide ik mijn vorige screenshot ook nog geen XP

Klik erop voor het origineel (2560x1024)
(temps rechtsonder kloppen btw niet... horen temps van de cpu's te zijn, maar als je tijdens het booten niet eerst ff langs je bios gaat dan word het niet geinitialiseerd ofzow, klein bugje van de Tiger MP
Je kunt gnome naast kde draaien en je kunt kde-programmas in gnome runnen en omgekeerd, mist je bepaalde delen van elk geinstalleerd heb..Kan je Gnome ook naast KDE draaien? Zo ja, hoe?
nog een plaatje:

"For my friends, anything; for my enemies, the law."
In times of war the law falls silent
resized van 1600x1200 naar 1024x786
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say. "That's dynamite, baby."
ah bah.. van die opgefokte lipjes.. blerghOp vrijdag 26 oktober 2001 23:12 schreef De_Leon het volgende:
[afbeelding]
mocht het wezen dat de plaatsjes langzaam laden klik dan op de mirror link misschien is die sneller.
de het bovenste plaatje is 256KB en de onderste is 237KB allebei genomen met SnagIT

mirror

mirror
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Dit topic is gesloten.