NIEUWE!!!!

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
geinige winamp skin is datOp zaterdag 03 november 2001 13:00 schreef Mathizsias het volgende:
Here i come...to save the day
[afbeelding]
lijkt me irritant dat dat oog je de hele tijd aan kijkt (of niet
The devil is in the details.
Hey, da's de longhorn theme van Neowin.net, die's echt heel mooi inderdaad
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
InderdaadOp zaterdag 03 november 2001 13:48 schreef FL!PNEUS het volgende:
[..]
Hey, da's de longhorn theme van Neowin.net, die's echt heel mooi inderdaad
He man hoe heb je dat voor elkaar gekregen ziet er super vet uit moet ik zeggenOp zaterdag 03 november 2001 10:25 schreef bbrother het volgende:
w00t ik heb ff wat gemod:
[afbeelding]
![]()
die is moooooooi kan je ook ff los uploaden ajb ?
Hoe heet die winamp-skin die je daar hebt?
musica | fotografica | amalia
hoe heb jij die werkend gekregen
Anoniem: 27983
yupOp zaterdag 03 november 2001 13:58 schreef jbcyber het volgende:
[..]
He man hoe heb je dat voor elkaar gekregen ziet er super vet uit moet ik zeggen.
Zou ik ook wel willen met m'n win xp inlog scherm.
die babe rulez nog meer
PIII 800@804 Mhz
Anoniem: 26793
print sceen knop op je keyboard, teken progje openen (PSP ofzo) en ctrl-v doen, klaar, zonder lelijk plaatje linksboven
weet ik , ik had ook gewoon hypersnap kunnen cracken, maar ik had ff geen zin om moeilijk te doenOp zaterdag 03 november 2001 15:27 schreef Caspian het volgende:
[..]
print sceen knop op je keyboard, teken progje openen (PSP ofzo) en ctrl-v doen, klaar, zonder lelijk plaatje linksboven
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Anoniem: 26621
Sorry maar ik bedoelde inderdaad dat startbalkjeOp zaterdag 03 november 2001 12:55 schreef Marc00 het volgende:
[..]
nee jij moet lezen, want hij zegt dat "XP-balkje" en dat staat in de Statbar en anders zou ie wel zeggen de "startbalk" (en laat um de volgende keer zelf maar antwoorden)
Op zaterdag 03 november 2001 15:11 schreef ViperGTS het volgende:
die babe rulez nog meer
[ specs ] [ Tweaker gallery ]
Anoniem: 27632
hubba hubbaOp zondag 04 november 2001 20:04 schreef Bullet_Tooth_Tony het volgende:
Hier is die van mij dan :
[afbeelding]
Mijn wallpaper is hier te downen : wallpaper
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Zie ik daar iets wat ik niet mag zienOp zondag 04 november 2001 20:04 schreef Bullet_Tooth_Tony het volgende:
Hier is die van mij dan :
[url="http://http://127.0.0.1/got/desktop.jpg"][afbeelding][/url]
Mijn wallpaper is hier te downen : wallpaper
teeeeeeeeeeeeeeeering wat een lekker plaatje, waar heb je die ingodsnaam vandaanOp vrijdag 26 oktober 2001 23:12 schreef De_Leon het volgende:
[afbeelding]
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
mooie startbalk
je kan hier beter geen *.BMP uploaden, want dat duurt zo langOp zondag 04 november 2001 20:08 schreef Tyntje het volgende:
OK daar komt ie:
[url="http://<a href="http://"ftp://80.60.18.224/desktop.bmp""]ftp://80.60.18.224/desktop.bmp[/url]
Anoniem: 3549
ik gebruik ook power tools... maar ik kan deze optie niet vinden... weet iemand p'cies waar die zit ?Op zaterdag 03 november 2001 15:29 schreef Thijs B het volgende:
Met de komst van xp en ms powertools zijn het inneens 4 desktops geworden
[afbeelding]
eeh man kun niet alleen ff dat die dame (kuch) posten??
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Anoniem: 34846
Wow dude ik heb de zelfde theme als jij hebtOp zondag 04 november 2001 21:26 schreef ForayNL het volgende:
en de mijne dan ook maar. voor de verandering maar geen babe als background.
[afbeelding]
volgens mij kan je gewoon niet vanaf een FTP uploadenOp zondag 04 november 2001 21:40 schreef Tyntje het volgende:
Wel een babe bij mij....
[url="http://<a href="ftp://80.60.18.224/desktop.jpg""]ftp://80.60.18.224/desktop.jpg[/url]"[/url] target="_blank">[afbeelding]</a>
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
www.desktopgirls.com en goed zoeken...Op zondag 04 november 2001 17:23 schreef razor-x het volgende:
waar heb je die wallpaper vandaan?
Unknown...Op zondag 04 november 2001 20:51 schreef Manic het volgende:
Wie is dat ?![]()
Populaire dame...Op zondag 04 november 2001 21:24 schreef K1n9_N01z3 het volgende:
eeh man kun niet alleen ff dat die dame (kuch) posten??
ThanksOp zondag 04 november 2001 22:08 schreef Marc00 het volgende:
ik doe het wel ff voor Tyntje
[afbeelding]
Hij werkt...Op zondag 04 november 2001 22:51 schreef stiena het volgende:
Click!
durf niet met zekerheid te zeggen dat ie werkt mahja..
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Moet je op de taakbalk met de rechtermuisknop klikken, dan ga je naar toolbars en vink je desktop manager aan. En klaar is kees. En als je nog problemen hebt met het instellen van de wallpapers mail je maar ff. Dan zeg ik het wel ff.Op zondag 04 november 2001 21:00 schreef ShaDoW het volgende:
[..]
ik gebruik ook power tools... maar ik kan deze optie niet vinden... weet iemand p'cies waar die zit ?
alvast bedankt!!!!!!!!!
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Uhm scroll ff een klein stukje terug.Op maandag 29 oktober 2001 15:15 schreef cREATiVe8500 het volgende:
[..]
Heeft iemand nog de onbewerkte (niet blauwe) achtergrond zoals deze???
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
eeeh lang geen litestep desktoppies gezien (het is nou ook niet echt het mooisteOp maandag 05 november 2001 15:42 schreef blouweKip het volgende:
een shot van mn windows desktopje:
[afbeelding]
Als dit geen geval van: RTFM is... dan weet ik het niet meer... dit staat dus vermeld in de eerste regels van litestep readme.Op maandag 05 november 2001 17:15 schreef bbrother het volgende:
door litestep moest ik me hele windows bak volgens hem reinstallen, gare poep
Sorry maar daar kan ik dan echt geen medelijden mee hebben hoor. IMPORTANT WARNING .
We do all we can to make LSD4P a quality distro. Still,
errors occur. When you reboot (or logoff) Windows
to begin your new life with LiteStep as your shell, Windows
may not be able to find LiteStep. This may happen because
the LSD4P Installer wrote the directory incorrectly. If you
see a Warning box that says:
"CANNOT FIND C:\LSD4P\LITESTEP.EXE. PLEASE REINSTALL WINDOWS."
..don't reinstall Windows! Use a boot disk to reboot your machine
into Windows' DOS mode. Edit C:\WINDOWS\SYSTEM.INI and make sure
the line:
SHELL=C:\LSD4P\LITESTEP.EXE
..reads correctly. A common problem is if your path has spaces.
Win95/98 has trouble with those spaces and may need the DOS name.
For example, if you install in C:\Program Files, you may need to
change:
SHELL=C:\Program Files\Litestep\LITESTEP.EXE
..to:
SHELL=C:\PROGRA~1\Litestep\LITESTEP.EXE
Also, if you are ever in LiteStep and nothing is loading..
you installed a limp theme.. hit Ctrl+Alt+F1 and an emergency
menu will come up.
.END OF IMPORTANT WARNING.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
D8 alOp maandag 05 november 2001 19:10 schreef bbrother het volgende:
duh ik heb ook niet reinstalled
ik heb safe mode gedaan en dan uninstall
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Op zaterdag 03 november 2001 15:29 schreef Thijs B het volgende:
Met de komst van xp en ms powertools zijn het inneens 4 desktops geworden
[afbeelding]
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Anoniem: 39443
als je mij je desktop mailt dan wil ik hem wel online zetten hoorOp maandag 05 november 2001 21:17 schreef JuNiX het volgende:
He hallo, stomme beginnersvraag misschien alhier in uw deel 9 van dit spectakel... Maare kan iemand mij misschien effies op weg helpen met het plaatsen van mijn desktoppie?
je moet op printscreen drukken en dan naar bijv. paint en plakken en opslaan als *.jpg en dan ergens uploaden en als je het hier wil plaatsen zet je er "[img]" voor en "[/img]" achter (zonder de " natuurlijk)Op maandag 05 november 2001 21:17 schreef JuNiX het volgende:
He hallo, stomme beginnersvraag misschien alhier in uw deel 9 van dit spectakel... Maare kan iemand mij misschien effies op weg helpen met het plaatsen van mijn desktoppie?
jij hebt toch al een mooie uitleg gegeven ?Op maandag 05 november 2001 21:39 schreef Marc00 het volgende:
[..]
zo leert ie het natuurlijk nooit
Zou je die online kunnen gooienOp maandag 05 november 2001 21:37 schreef aftermath het volgende:
[afbeelding]
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
de paper bedoel je ?Op maandag 05 november 2001 21:41 schreef blackboarder het volgende:
[..]
Zou je die online kunnen gooien
Hier kan je plaatjes uploadenOp maandag 05 november 2001 21:44 schreef JuNiX het volgende:
Ehhh... Dat print-screen gedoe wist ik...
Nu alleen het uploaden nog...
ik bedoelde trouwens "goeiedag"te zeggen i.p.v. "Hallo"
ThnxOp maandag 05 november 2001 21:44 schreef aftermath het volgende:
[..]
de paper bedoel je ?
die kun je hier vinden
Kijk... Daar kan ik wat mee... Thanks..!!Op maandag 05 november 2001 21:45 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Hier kan je plaatjes uploadenalleen de plaatjes mogen niet groter zijn dan 190 kb
Graag gedaanOp maandag 05 november 2001 21:48 schreef JuNiX het volgende:
[..]
Kijk... Daar kan ik wat mee... Thanks..!!
Anoniem: 32977
hoe heb je die balk bovenin xp gekregen?Op maandag 29 oktober 2001 20:31 schreef Marc00 het volgende:
hier de mijne weer (met een ander plaatje)
[afbeelding]
bijnaOp maandag 05 november 2001 21:52 schreef JuNiX het volgende:
Nou... daar issie dannn...
dat is winbar www.winbar.nlOp maandag 05 november 2001 21:58 schreef izoman het volgende:
[..]
hoe heb je die balk bovenin xp gekregen?
dat is winbarOp maandag 05 november 2001 21:58 schreef izoman het volgende:
[..]
hoe heb je die balk bovenin xp gekregen?
Probeer is http://www.winbar.nlOp maandag 05 november 2001 22:03 schreef Marc00 het volgende:
[..]
dat is winbar
ff zoeken...shit de search ligt er af
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
[img] er gelijk aan vast plakkenOp maandag 05 november 2001 22:13 schreef JuNiX het volgende:
He Marc00.. Thx voor het plaatsen van die desktop van mij..
legges uit Wat dee ik fout?
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Anoniem: 13538
Leg is uit ?Op maandag 05 november 2001 22:21 schreef paus_j_p2 het volgende:
Eindelijk weer iemand die niet zo goed is in forum-code
Vroem vroem, vroeeeeeem!Op maandag 05 november 2001 22:21 schreef charles het volgende:
http://home-2.12move.nl/~sh665387/Jpeg/desktop.jpg
Zooooo droooog.Op donderdag 01 november 2001 23:50 schreef Buzzman het volgende:
subject fixed![]()
Anoniem: 3549
bruut achtergrondje... kun je die ff posten zonder icons..Op maandag 05 november 2001 21:37 schreef aftermath het volgende:
[afbeelding]
Is al gepost.... ff terugscrollen dusOp maandag 05 november 2001 22:48 schreef ShaDoW het volgende:
[..]
bruut achtergrondje... kun je die ff posten zonder icons..
waar hebbie hem eigenlijk vandaan ?
Thnx alvast
Op maandag 05 november 2001 21:44 schreef aftermath het volgende:
[..]
de paper bedoel je ?
die kun je hier vinden
Jaap
Anoniem: 32720
Ik wou al zeggen, toch niet weer heOp maandag 05 november 2001 23:06 schreef Japfe het volgende:
....
edit:
Al gevonden, sorry voor dit loze berichtje
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq