Moet ik nu een bannerblocker downen?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 461 views sinds 30-01-2008

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op vrijdag 26 oktober 2001 11:34 schreef Blue_White_Army het volgende:

[..]

Als jullie contact zoeken met mijn pc zijn jullie fout bezig, en je weet dat als je op een illegale manir bewijs krijgt je nat bent :)
* Moartn is iig niets bekend van het contact zoeken met PC's van gebruikers.

ALS we zoeken, doen we dat door log-files te vergelijken...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 26 oktober 2001 11:31 schreef Blue_White_Army het volgende:

[..]

Misschien ben jij genegen om antwoord te geven op mijn vraag van pagina 7???
Die vraag van hoe we controleren of je een bannerblokker hebt? Geen flauw idee. Ook niet echt relevant verder, in het kader van dit topic.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:33
Op vrijdag 26 oktober 2001 11:35 schreef CrazyD_at_work het volgende:

[..]

Daar heb je op zich wel een heel erg goed punt. Natuurlijk ook een beetje kip-ei verhaal, de site draait wel op onze input, maar heeft wel hardware en bandbreedte nodig. Dus op zich is in dat opzicht het wel redelijk dat er banners staan.
Ik ben wel met je eens nu ik je reactie zo lees, het idd wel ver gaat om te gaan klagen dat mensen bannerblockers installeren als er zulke k*t banners getoont worden. Dan raak je je bezoekers kwijt, dus een belangrijk deel van de content, nog minder bezoekers, etc.
banners maakt me geen zak uit. Wel dit soort banners.

Maar nu gaat het meer over deze 'proffesionele' reacties van de crew

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12 16:47

backupdevice

No Risk , Full Push

Op vrijdag 26 oktober 2001 11:35 schreef HappyFun het volgende:

[..]

Toch echt niets gevonden ;) .. was gene flame zover ik weet maarja waar blijft het slotje :)
Om een slotje vragen is tegen de regels. Lees de faq

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 26 oktober 2001 11:33 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

dacht je dat wij deze discussie leuk vinden?? jullie reageren alleen weer zo belachelijk!

Ik kan elke site bezoeken, heb nooit last van die onzin met banners.

maar nu zeg je dat mijn pc vastloopt door eigen schuld??? hoe kortzichtig ben je dan??

trouwens, pII 400
Nee, wij plaatsen expres banners waardoor precies de pc's van degene die moeilijk lopen te doen in dit topic vastloopt.

Mensen, helaas move along dit gaat nergens meer over en kost alleen maar onnodig tijd.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 26 oktober 2001 11:33 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

dacht je dat wij deze discussie leuk vinden?? jullie reageren alleen weer zo belachelijk!

Ik kan elke site bezoeken, heb nooit last van die onzin met banners.

maar nu zeg je dat mijn pc vastloopt door eigen schuld??? hoe kortzichtig ben je dan??

trouwens, pII 400
Ik zeg niet dat het _jouw_ fout is, maar als hij bij mij 4% proc gebruik trekt, hoe kan het bij jou dan 100% zijn? Dat lijkt me niet goed toch? Of heb ik een bug dat ik maar zo weinig gebruik? Gimme more bugs in that case! :+

Wat ik dus bedoel is dat T.net niet die banners uitzoekt, maar Webads, dus _zij_ zijn de boosdoener. De banner wordt gemeld, is binnen no-time weg en het gezeik gaat door. Wij kunnen er toch ook niks aan doen dat webads dit soort banners laat zien?

Wat ik dus niet snap is dat als een probleem netjes, snel en accuraat opgelost wordt, het gezeur nog 200 posts door gaat en waarover? Over niks... Want wat probeer jij nou nog te bereiken? Dat er nooit meer zo'n banner langs zal komen? Blijkbaar is dat (helaas) onmogelijk... Want dat hadden we (als ik het goed heb begrepen) al afgesproken.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.