Toon posts:

Aldi Notebook

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 364 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-12 15:06
Ik had geen interesse in dit hok, omdat het toch wat dubieus is qua kwaliteit!
Maar wat schetst mijn verbazing "2 JAAR GARANTIE" !!!

Wat voor garantie is dat?
Want als er iets stuk gaat, dat het dan niet onder geen garantie valt als bv de accu die er na 6 maanden mee op houdt?!

Bij mobiele telefoons is het zo dat je geen garantie meer op je accu hebt na 3 maanden.

American Express vraagbaak

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 oktober 2001 14:33 schreef Stinger_Ventura het volgende:
Ik had geen interesse in dit hok, omdat het toch wat dubieus is qua kwaliteit!
Maar wat schetst mijn verbazing "2 JAAR GARANTIE" !!!

Wat voor garantie is dat?
Want als er iets stuk gaat, dat het dan niet onder geen garantie valt als bv de accu die er na 6 maanden mee op houdt?!

Bij mobiele telefoons is het zo dat je geen garantie meer op je accu hebt na 3 maanden.
ik denk dat als je laptop kapot gaat dat je dan echt gewoon naar je lokale aldi kan gaan..

en dan zullen ze je daar wel kunnen informeren ofzo..
of dat ze hem daar innemen..dat ie vervolgens ergens naartoe wordt gestuurd en in het beste geval krijg je dan binnen een paar dagen gelijk een nieuwe..
of je eigen gerepareerd.. ;)

Verwijderd

Mijn (1e en tot nu toe enige) ervaring met de service van Medion/Lifetec is zeer goed.
Ik had een paar weken geleden die draadloze/optische muis bij de Aldi gekocht, maar de lader deed het niet goed.
Even de helpdesk gebeld, meteen een zeer vriendelijke medewerker aan de lijn (en niet eerst een uur wachten) waarna gelijk gezegd werd "stuur maar op".
Dat deed ik dus de dag erna, dat was een woensdag.
En op zaterdag kreeg ik al een pakketje thuis met een nieuwe muis en lader!
Nu weet ik wel dat dat niet over een laptop gaat, maar dit is gewoon topservice! Echt klasse.
Ik twijfel dus ook geen moment om nog een keer iets van dit merk aan te schaffen.

• Stinger_Ventura
Aardige medewerkers heb ik niet zoveel mee te maken!
Althans, je kan ze op goede dagen spreken en op slechte dagen.
als ik geen bevredigend antwoord krijg bij Helpdesken, dan hang ik op en bel nog een keer, en dan krijg je iemand anders aan de lijn.

Als je het opstuurt en meteen weer terug krijgt, is het wel prettig! Daar kan je van op aan nl. niet van aardige medewerkers.

Verwijderd

Wow die Aldi Laptop is cheap man. Zekerz omdat er ook Windows XP in zit enzo ziet er als een top laptop uit (wordt niks voor niks 1ste in test), dus dat de laptop bagger is is BULL....
Ik ga die laptop morgen halen damn weet iemand tel nr van Aldi in Vlaardingen?

PS is die per 31 oktober beschikbaar?!?!

• Stinger_Ventura
Op vrijdag 26 oktober 2001 18:20 schreef insane het volgende:
Wow die Aldi Laptop is cheap man. Zekerz omdat er ook Windows XP in zit enzo ziet er als een top laptop uit (wordt niks voor niks 1ste in test), dus dat de laptop bagger is is BULL....
Ik ga die laptop morgen halen damn weet iemand tel nr van Aldi in Vlaardingen?

PS is die per 31 oktober beschikbaar?!?!
euh, trek je niet al te veel aan van testen!

Ik ken dat soort gein met radardetectoren!
Dan word de Quintezz als beste getest omdat die maar 25% van de prijs van de rest is! Terwijl hij ook maar 25% van de resultaten leverd. Ofwel net niets dus......
Ik wil die test wel even lezen voordat ik dat soort conclussie's trek.
Woensdag is het de 31ste, dus je kan nog een paar daagjes sparen.

Wat mij overigens over de streep aan het trekken is, is dat er 2 jaar garantie op zit!
Betekend dat je 2 jaar lang een goede laptop hebt, en zelfs bij Dell of Toshiba moet je daar flink voor lappen.

Verwijderd

Ter indicatie 3 jaart garantie is bij Dell zo'n +550
ik wordt voor 33% door me ouders gefinanciert yeah kick a$$

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 11:45 schreef tonyisgaaf het volgende:
Even een paar feitjes over de Lifetec cq. Medion systemen:
- het p3-500 en p3-667 model hebben idd. een MSI mobo en videokaart
- het p3-900 en p3-1000 model hebben een Asus mobo en videokaart
- de p3M-600 laptop is een Asus laptop

Helaas heb ik verder geen info over de huidige laptop, maar het lijkt erop dat ook dit een Asus is.
idd, kijk maar eens naar http://www.asus.com.tw/Products/Notebook/L8400-c/highlight.html, ziet er wel errug hetzelfde uit (alleen nogal wat duurder).

Het lijk er idd op dat Medion een soort Asus subdivisie is.

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Op vrijdag 26 oktober 2001 10:45 schreef J0YR1D3R het volgende:
Zoals iedereen (?) gelezen heeft koopt Medion zijn mobo's en videokaarten bij MSI.
euhm. meer asus spul. tenminste in die P3 900 en P3 1gig

die 667 weet ik niet. laptops zijn ook van asus. Medion/Lifetec is gewoon een megagrote rebrander.

medion camcorder was niet van asus maar d8 van sanyo. enz.

ik weet dit uit ervaring ;)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• -MAD-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:29
Bij MyCom staat een Asus notebook (L8400K) die heel erg op de Aldi notebook lijkt (als het onderhuids een Asus zou zijn) die alleen nog iets kaler is (128MB/256MB; WinME/WinXP; kaal/WorksSuite 2001)

Specs:
- Intel Pentium III 1GHz processor
- S3 Savage MX 8MB S-Video en tv-out
- 128MB SDRAM geheugen
- 14,1 Inch TFT XGA beeldscherm
- 20GB harddisk
- 8 speed DVD-speler
- 1.44Mb Floppydrive
- Li-Ion batterij
- 10/100 Mbit intern
- Microsoft Windows ME NL
- Luxe draagtas

Pic:
Afbeeldingslocatie: http://www.mycom.nl/Direct/Pictures/asusl8400k.jpg

Prijs van dit ding (die toch wel heel sterk op die Aldi notebook lijkt) = 4695,-

Deze info komt van de oude site van MyCom, omdat ik van de nieuwe niet kon copy/pasten en verschilt een klein beetje met de nieuwe site, waar de L8400K nog iets kaler is maar ook iets goedkoper...

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik ga woensdag eentje halen.. ben die dag vrij dus dat wordt overnachten voor de deur van de Aldi :P :+

maareh.. ik hoop dat ik er eentje kan krijgen en post dan wel ff hoe ie bevalt.. ik ga in de winkel wel eerst ff vragen hoe het met garantie zit en zelf ff kijken of ie dr een beetje stevig uitziet.. hij moet wel elke dag mee in mn tas moet dus niet van dat cheapass knarsende plastic zijn...

Verwijderd

Tip: ga vandaag naar Aldi en reserveer hem!!
kan je hem ophalen wanneer je maar wilt

Verwijderd

De prijs is zeker niet duur en zeker, omdat het een hele dure 1Ghz processor heeft met speedstep en die kom je niet zomaar tegen in een goedkope laptop van de computerboer. Bovendien krijg je er bij de computerboer niet zomaar een draagtas bij en software en dat jaar extra garantie ook niet, dus goedkoop is het zeker, zeker als je ervamn uitgat dat het zo'n beetje half asus is. De aldi durft er tenminste merken bij te zetten, wat je lang niet alijd kan zeggen van andere laptops.

PS Kan je dan reserveren? Dat doe ik dan, want hier in Haarlem schijnt het in de winkel altijd op vechten uit te lopen >:)

Verwijderd

Topicstarter
mijn buurman is lekker baas van de aldi bij ons in de buurt en die zegt dat als ik hem wil dat hij hem dan voor me vasthoudt en 50% korting geeft..

Verwijderd

Topicstarter
k dat van die 50% korting was een geintje

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 07:57

creative8500

freedom.

Ik vindt zo'n 14,1" scherm (ik neem aan dat het er zo een is) erg kut werken. Net iets te klein.

• SquareHugo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

En waarom zou je geen Max Payne spelen op een notebook? Gaat goed hier op een cel500! :o)

XBOX 360 Gamertag

Verwijderd

Topicstarter
klote grafische kaart ;)

maaruh... weet iemand hoe het zit met die batterij?
hoe lang gaat die mee?? hoeveel uur?

• Sovereign
  • Laatst online: 31-10 20:18
Ik zie net deze advertentie op een Duitse site staan, blijkbaar komt LIDL in ieder geval in DL met een nieuwe actie. Misschien dus ook weer in Nederland? Anyway, kijk eens naar de specs. :)

Afbeeldingslocatie: http://computist.com/pix/linobo-big

Verwijderd

Topicstarter
klote grafische kaart ;)

maaruh... weet iemand hoe het zit met die batterij?
hoe lang gaat die mee?? hoeveel uur?

• a6amt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:40

a6amt

Nostalgie

Even verder gezocht naar meer info over de Aldi laptop.

http://www.pc-welt.de/news/hardware/19447/3.html
Die weiteren Komponenten des Notebooks:

* 14,1" TFT XGA Color Display

* DVD-Laufwerk: 8fach

* 20 Gigabyte Festplatte von Hitachi

* 256 Megabyte SDRAM PC 100 von Siemens

* 10/100 Mbit Netzwerk-Karte

* 16bit-Soundchip von ESS Technology mit zwei integrierten Lautsprechern und Mikrofon

* Internes 56k Modem von Actiontec

* Touchpad mit 2 Maustasten

* Multimedia-Tastatur

* Anschlüsse: 2 x USB, 1 x parallel, 1 x seriell, 1 x externer Monitor, 2 x PCMCIA Typ II, 1 x PCMCIA Typ III, 1 x Infrarot-Schnittstelle, 1 x Mikrofon, 1 x Line In, 1 x Line out, 1 x PS/2, 1 x TVOut.

Die Grafikkarte gibt Aldi mit "S3 Graphics 8 Megabyte 3D Grafik" an. Unklar ist dabei, ob die Grafikkarte unabhängig vom Chipsatz läuft oder ob für den Grafikspeicher ein Teil des Arbeitsspeichers verwendet wird. So oder so handelt es sich dabei um eine Grafikkarte, die im 3D-Bereich nicht gerade flott und leistungsfähig ist.

Die mitgelieferten Akkubatterien kommen aus dem Hause Maxell. Dabei handelt es sich um Li-Ion Hochleistungsakkus.

De reacties op het artiekel in het forum levert het volgende op:

Das Medion Notebook ist baugleich mit dem ASUS L8400Ce.
Detailierte technischr Infos gibts dort.
Im Notebook werkelt ein Intel 440ZX Chipsatz.

Dus tel uit je winst, wees er snel bij want op=op!

Verwijderd

Op zaterdag 27 oktober 2001 12:07 schreef Sovereign het volgende:
Ik zie net deze advertentie op een Duitse site staan, blijkbaar komt LIDL in ieder geval in DL met een nieuwe actie. Misschien dus ook weer in Nederland? Anyway, kijk eens naar de specs. :)

[afbeelding]
woow en dat voor die prijs? :9 waar??!?!

• Sovereign
woow en dat voor die prijs? waar??!?!
Ik neem aan bij elk LIDL filiaal, net zoals een paar weken terug. :)

Maar nogmaals, of deze actie ook in Nederland komt weet ik niet. Ikzelf heb het vorige model gekocht (verschil is het 14.1 inch scherm en maar 384MB geheugen), en daar ben ik dik tevreden mee.

Verwijderd

koop hem gewoon en je weet wat Aldi zegt ....

"Bevalt een product niet, dan kan de klant het product terugbrengen. daarbij volstaat de stelling: "Ik ben met het product niet tevreden!". De koopprijs wordt de klant zonder enige discussie terugbetaald."

• Stinger_Ventura
Op Saturday 27 October 2001 12:07 schreef Sovereign het volgende:

[afbeelding]
Dat is toch wel de dikste notebook op de markt volgens mij!?

De Aldi notebook koste in Duitsland 2999dm, en hier 3500.
Extrapoleer je die 3999dm dus, dan geef ik hem zo'n 4777 Gulden.

De hamvraag is natuurlijk, hoeveel weken eerder werd de Duitse Lidl aanbieding geleverd, voordat hij in Nederland geleverd werd?!

Weet iemand dat? dan hebben we het over die Gericom P3-1.2 met 384mb en DVD en 14.1tft voor 4777 een maand geleden.
Deze config is nog steeds te koop bij de Mediamarkt voor dat bedrag.

• Stinger_Ventura
Trouwens,

Als je er nog even over nadenkt.

die Aldi aanbieding kost 3500 en die "nieuwe" Lidl aanbieding 5000.
Dat is toch een verschil van 1500 gulden, of wel bijna 50%!
hoeveel extra krijg je voor die 50% nou werkelijk? Niet zo extreem veel:
Iets wat groter schermpje
Wat meer geheugen
wat grotere HD
CDwriter.
Snellere Videokaart ( daar komt Aldi toch wel te kort )
Snellere CPU? (valt nog te betwijfelen of het hier om een Mobile gaat zoals in de Aldi notebook).

Ik denk dat het weinig uitmaakt.
De pick up and return garantie van de Lidl staat me wel aan, maar nog onduidelijk is of het om een "merk" gaat zoals de Medion dat stiekum een Asus is.

• Sovereign
Ik geloof dat het verschil tussen LIDL DL en NL een aantal dagen was, tot een week maximaal. Kan natuurlijk anders zijn deze keer.

Of de configuratie weinig uitmaakt, ik denk dat er wel zeer zeker een performance verschil zal zijn. Vooral door de veel betere multimedia capaciteiten van de video kaart. De extra's zoals DVD/CDRW, de grotere HD en meer geheugen zijn ook niet mis. Als je bij Dell een Inspiron besteld met deze configuratie loop je minstens tegen de 7000 gulden aan, als het al niet hoger is.

Het merk van de LIDL notebook is net zoals vorige keer Gericom, en die maken gebruik van de FIC serie (in dit geval een iets nieuwere FIC380, http://pcg.fic.com.tw/).

Als dat notebook weer 4777 gaat kosten, wat wel zo zal zijn, dan is het prisjverschil maar 1277 en dat is het wel waard als je prijs steld op betere 3D mogelijkheden en je notebook gebruikt als desktop replacement.

Verwijderd

Waar zit de Lidl eigenlijk in Nederland, ik heb er nooit n gezien!

• Stinger_Ventura
Op Sunday 28 October 2001 11:07 schreef Sovereign het volgende:
Ik geloof dat het verschil tussen LIDL DL en NL een aantal dagen was, tot een week maximaal. Kan natuurlijk anders zijn deze keer.

Of de configuratie weinig uitmaakt, ik denk dat er wel zeer zeker een performance verschil zal zijn. Vooral door de veel betere multimedia capaciteiten van de video kaart. De extra's zoals DVD/CDRW, de grotere HD en meer geheugen zijn ook niet mis. Als je bij Dell een Inspiron besteld met deze configuratie loop je minstens tegen de 7000 gulden aan, als het al niet hoger is.

Het merk van de LIDL notebook is net zoals vorige keer Gericom, en die maken gebruik van de FIC serie (in dit geval een iets nieuwere FIC380, http://pcg.fic.com.tw/).

Als dat notebook weer 4777 gaat kosten, wat wel zo zal zijn, dan is het prisjverschil maar 1277 en dat is het wel waard als je prijs steld op betere 3D mogelijkheden en je notebook gebruikt als desktop replacement.
Je hebt gelijk, zo te zien is het weer een Gericom, ook aan het plaatje.
Hier de spec's van de 14,1" TFT versie, net zo als bij die Webgine die als 13.3 op de site staat en eigenlijk 14.1tft is.

Konfiguration: Gericom Supersonic 14.1" TFT

Die strkste GERICOM Konfiguration!
Mit dem internen Combo Drive knnen
Sie DVDs, CD ROMs abspielen und als
Top Feature CD RWs brennen!
Die Graphikkarte besticht durch
hchstmgliche 3d Performance

Intel(R) Pentium(R)III
Prozessor 1.2GHz Tualatin
Festplatte: 30 GB HDD
Speicher: 512 MB SDRam
Digital Drive: Combo 4/4/6/24
Graphic: ATI Radeon M6P 32MB!
Interface: TV Out, Firewire IEEE 1394
incl internes FDD 1.44MB, 3.5"
Windows(R) Millennium
2x USB, 1x Typ II PCMCIA
Modem: intern 56k V90
Netzwerk: intern LAN 10/100
Smart Li-Ionen Akku
1 Jahr Pick-up Service Garantie

• DeadPool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-12 21:50
Mijn oude pc was door medion geleverd, ook bij de aldi gehaald, was een prima pc, P3 900, asus mobo en een GF2 mx van asus, 128mb pc133 a-merk, nooit problemen mee gehad, de uitbreidings mogelijkheben vielen wel een beetje tegen, het mobo ondersteunde weinig geheugen, weinig pci sloten. Opzich was het een goeie comp voor een prima prijs, ik verwacht dat die labtop wel goed zal zijn zoals ik het bekijk

• Stinger_Ventura
Het staat er trouwens ook op!
Kijk maar eens links onder het TFT scherm "SUPERSONIC M T"

Maar! Als dit ding door de Lidl wordt geleverd, dan kan je verwachten dat hij binnen afzienbare tijd ook bij de Mediamarkten ligt voor die prijs!.
Alleen ook met die garantie van 2 jaar? ( zoals in duitsland, de vraag is uberhaupt of die garantie in de Nederlandsche Lidl's word geleverd )

Trouwens, als je die supersonic online besteld dan ben je 4,862.88 kwijt. Dat is inclusief verzendkosten!
Maar hij staat daar wel gespect met 14.1" monitor.

Pricelist and items on this page are only available in Austria, Switzerland and Germany. Our general terms of business of the Gericom AG are valid.
Dus dat betekend wel dat je hem in die landen moet laten afleveren, ze rekenen 55 gulden aflever kosten zo te zien.

• Sovereign
Waar zit de Lidl eigenlijk in Nederland, ik heb er nooit n gezien!
Nou in Eindhoven alleen al zitten er al een stuk of 3 dacht ik. :)

Betreffende de garantie, bij de LIDL kreeg je bij de laatste 2 jaar pick-up en return garantie. Als je op de Gericom website kijkt zie je dat dit wordt afgehandeld door Teleplan. 8-)

• Stinger_Ventura
Op Sunday 28 October 2001 12:33 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Nou in Eindhoven alleen al zitten er al een stuk of 3 dacht ik. :)

Betreffende de garantie, bij de LIDL kreeg je bij de laatste 2 jaar pick-up en return garantie. Als je op de Gericom website kijkt zie je dat dit wordt afgehandeld door Teleplan. 8-)
Saai! bij de Mediamarkt krijg je maar 1 jaar. ( correct me if i am wrong !)
Ik aas bij notebooks zeker op garantie!!
Zo'n extra jaar Pick up and return wardeer ik toch wel op 250 gulden.

• Sovereign
Zo'n extra jaar Pick up and return wardeer ik toch wel op 250 gulden.
Inderdaad, better safe than sorry. 8-)

Nog een ding. Als dat dezelfde Panasonic CDRW/DVD combo is die in mijn Supersonic zit, dan brandt die CDR's op 8x en niet op 4x zoals de advertentie zegt.

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Is het een 8x brander....???
Ow beter, want inderdaad stond het in de advertentie dat het een 4r en 4 rw brander was...

Gelijk ff checken en branden op 8x speed... :9

Als ik ehm dus terug heb.....

• SEFje
  • Laatst online: 25-11 15:52
:(

Jullie maken arme scholieren met grote gaten in hun hand (ik ;) ) helemaal gek met dit soort topics!!

straks moet ik hem nog echt gaan kopen, en dat kan gewoon niet, dus kunnen jullie in het vervolg niet meer van dit soort threads maken?

(sorry voor de onzin post :+ )

• Sovereign
Is het een 8x brander....???
Ow beter, want inderdaad stond het in de advertentie dat het een 4r en 4 rw brander was...
Yup, dat verbaasde mij dus ook. Een mooie meevaller vind ik. 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Op Sunday 28 October 2001 09:33 schreef Stinger_Ventura het volgende:
Trouwens,

Als je er nog even over nadenkt.

die Aldi aanbieding kost 3500 en die "nieuwe" Lidl aanbieding 5000.
Dat is toch een verschil van 1500 gulden, of wel bijna 50%!
hoeveel extra krijg je voor die 50% nou werkelijk? Niet zo extreem veel:
Iets wat groter schermpje
Wat meer geheugen
wat grotere HD
CDwriter.
Snellere Videokaart ( daar komt Aldi toch wel te kort )
Snellere CPU? (valt nog te betwijfelen of het hier om een Mobile gaat zoals in de Aldi notebook).

Ik denk dat het weinig uitmaakt.
De pick up and return garantie van de Lidl staat me wel aan, maar nog onduidelijk is of het om een "merk" gaat zoals de Medion dat stiekum een Asus is.
ehm.. de liddl aanbieding kost 3999...dus niet bepaald 5000 ;)

so think again *D

• Sovereign
Die 3999 is DM. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op Sunday 28 October 2001 20:02 schreef Sovereign het volgende:
Die 3999 is DM. ;)
maar das nog geen 5000 gulden

• Sovereign
Nee, inderdaad, daarom schreven we ook dat de prijs wel hetzelfde zal zijn als vorige keer, namelijk 4777. :)

Verwijderd

Op Sunday 28 October 2001 16:36 schreef SEFje het volgende:
:(

Jullie maken arme scholieren met grote gaten in hun hand (ik ;) ) helemaal gek met dit soort topics!!

straks moet ik hem nog echt gaan kopen, en dat kan gewoon niet, dus kunnen jullie in het vervolg niet meer van dit soort threads maken?

(sorry voor de onzin post :+ )
]

Je hebt ook scholieren, die gewoon goed verdienen en goed kunnen sparen, zoals ik, en ik ga er proberen eentje te kopen >:)

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:36
ik zit er toch wel erg over na te denken om er eentje te halen....
maar waar ik over in zit is eigenlijk dat tft-scherm... die dingen vertrouw ik niet helemaal.

Hoe zit het daar nou precies mee?? als ik zo'n ding koop wil ik toch wel dat het scherm 100% in orde is.. en niet dat gemekker dat er een 0,00000002% ofzo van die pixels stuk mag zijn.....

greetz
vic

Stay safe

• HansH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-12 17:13
Een mooie laptop voor een lage prijs. Zit inderdaad ook een beetje in over het tft-scherm. Het kan zijn dat het mindere kwaliteit schermen zijn met een aantal dode pixels of slechte belichting. Maar ervanuitgaande dat de laptop op de eerste plek kwam in zo'n duitse test mag je toch verwachten dat het een redelijk schermpje is.

Verwijderd

Yep, en de laptop is zo'n beetje helemaal van Asus, dus dan zou er ook wel een goed scherm opzitten, maarja we hebben twee jaar garantie erop moet je maar denken.

• Master FX
maar een stukke scherm (until a certain degree) is dus acceptabel voor de fabrikant en is niet onder garantie te claimen...

vic.

Stay safe

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:41

markvt

Peppi Cola

Op donderdag 25 oktober 2001 18:36 schreef ikbenveldmuis het volgende:
medion = lifetec...denk dat dat merk wat bekender voorkomt ;)
uhuh das nie waar > lifetec stikkert medion

medion is een mega GROOT duits bedrijf, een hele grote speler achter diverse kleinere bedrijven, lifetec is dus een kleine divisie van medion.

Kweenie waar medion allemaal achter zit maar kneem aan dat ze geen drivers van produkten op medion.com zetten van produkten die niet van hun zijn.

Ze hebben belangen in diverse grote en kleine bedrijven.

Medion = lifetec en nog een hoop anderen

mijn 2 cent :7

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• markvt

markvt

Peppi Cola

Op vrijdag 26 oktober 2001 10:45 schreef J0YR1D3R het volgende:
Zoals iedereen (?) gelezen heeft koopt Medion zijn mobo's en videokaarten bij MSI. Zelf heb ik het P-III 667 MHz systeem. Daarin zit nu wel het een en ander extra, maar mijn MSI-6318 mobo heeft mij nog nooit in de steek gelaten!
uhuh, die p3-900 die hiero ergens ligt, had een ASUS moederbord hoor, dus tis maar net welk bedrijf de beste stuff het goedkoopst kan leveren.

Aldi doet altijd A-merk spullen erin.

In een oude P2-350 die op zolder staat zat apaccer geheugen A-merk dus.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Palomar
  • Niet online
ben vanmiddag even bij de plaatselijke aldi langs geweest maar kon er helaas niet een reserveren :( En er worden hier maar 4 stuks geleverd dus mag maar hopen dat ik er 1 kan bemachtigen..

• Stinger_Ventura
Op maandag 29 oktober 2001 20:59 schreef rick_h het volgende:
ben vanmiddag even bij de plaatselijke aldi langs geweest maar kon er helaas niet een reserveren :( En er worden hier maar 4 stuks geleverd dus mag maar hopen dat ik er 1 kan bemachtigen..
Shit! uiteindelijk neem ik er toch geen denk ik. Maar mijn huisgenoot wel.
Welke Aldi was dat?! want dan moet hij er morgen ook maar 1 reserveren.

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:46
Ik heb geprobeerd alle posts te lezen
maar volgens mij zat mijn vraag er niet tussen:

Kan er een grafische kaart bij gezet worden en de onboard
uit. (ik zie zelf niet hoe die bijgezette dan met het tft wordt verbonden maar wie weet)

Want, 8 mb is niet!! genoeg om mooi dvd te bekijken als het bijvoorbeeld een SIS chipset is. Dit garandeer ik iedereen.
Als ik die laptops maakte zou er gewoon een matrox G400 MAX
opzitten van danwel 8 of 16 mb. (matrox chips zijn echt 100x beter dan die sis 6063 ofzo die ik eerst had).

Ik wil hierbij dan ook mensen min of meer waarschuwen, je haalt bij lange na niet het maximale uit DVD (video) als je die wil gaan bekijken met een cheape video chipset. En dat is heel jammer voor in vliegtuig etc.

• Palomar
  • Niet online
Op maandag 29 oktober 2001 21:02 schreef Stinger_Ventura het volgende:

[..]

Shit! uiteindelijk neem ik er toch geen denk ik. Maar mijn huisgenoot wel.
Welke Aldi was dat?! want dan moet hij er morgen ook maar 1 reserveren.
de aldi in big city assen 8-) maar in grote steden zullen ze ongetwijfeld meer aangeleverd krijgen.. en ik ga dr gewoon om half 9 's ochtends heen (ben toch vrij die dag :) ) en als ik hem niet meer kan krijgen is het jammer dan en koop ik wel ergens anders een (met mindere specs dat wel ;( )

en je kon btw _NIET_ reserveren..

• Stinger_Ventura
Op maandag 29 oktober 2001 21:09 schreef menn0 het volgende:
Ik heb geprobeerd alle posts te lezen
maar volgens mij zat mijn vraag er niet tussen:

uit. (ik zie zelf niet hoe die bijgezette dan met het tft wordt verbonden maar wie weet)

Want, 8 mb is niet!! genoeg om mooi dvd te bekijken als het bijvoorbeeld een SIS chipset is. Dit garandeer ik iedereen.
opzitten van danwel 8 of 16 mb. (matrox chips zijn echt 100x beter dan die sis 6063 ofzo die ik eerst had).

Ik wil hierbij dan ook mensen min of meer waarschuwen, je haalt bij lange na niet het maximale uit DVD (video) als je die wil gaan bekijken met een cheape video chipset. En dat is heel jammer voor in vliegtuig etc.
Euh???
In de duitse notebooks zaten of een ATI mobility Rage, of een S3 Savage chip.

Het SIS chipje waar jij waarschijnlijk op doelt, kwam uit je p100.

De Sis chipset in laptops is een shared ding, waarbij er van je intern geheugen, video geheugen word gemaakt.
Tot 64mb video geheugen.
hangt dus ook flink van je CPU af of je een beetje video hebt, lijkt me.

• Stinger_Ventura
En?

Wie gaat hem morgen vroeg halen?

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-11 08:37

Dries Arnolds

*bling bling*

Op maandag 29 oktober 2001 21:09 schreef menn0 het volgende:

Ehm.. Heb je ooit wel eens een laptop gehad? Volgens mij namelijk niet. De feiten:
- Laptops hebben geen verwisselbare grafische chipsets
- Matrox maakt geen grafische chipsets voor laptops
- 8 MB voldoet prima voor het kijken van DVD op een laptop

• GiLuX
  • Laatst online: 12-11 17:44
het is idd precies dezelfde die als asus wordt verkocht bij mycom (asus L8400K) maar dan voor 1000 piek meer en zonder software.

zit trouwens een S3 savage video chippie op en niet een SIS.

edit:
staat hier boven ook al :o

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

• Palomar
  • Niet online
Op woensdag 31 oktober 2001 00:13 schreef Stinger_Ventura het volgende:
En?

Wie gaat hem morgen vroeg halen?
ben dr net heen geweest.. stonden al heleboel mensen te dringen voor de deur (allemaal huisvrouwen die waarschijnlijk niet eens weten hoe die aan moet |:( ).. ze hadden er maar 4 in voorraad dus ik heb er geen een kunnen bemachigen :(

maarja.. dan koop ik er wel een bij een normale zaak waar je niet hoeft te overnachten voor de deur :P

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

huisvrouwen zuigen!! laat ze een 486 kopen als ze willen tikken, merken het verschil toch niet

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 15:23
ik denk dat het meer zo gaat:
"Hey mam, fiets morgens es ff naar de Aldi.. hier heb ie 3 en halve rooie."

:)

• Stinger_Ventura
Nou, ze zijn allemaal uitverkocht!
Hier hadden ze er 8 in Amsterdam, die binnen 8 minuten waren uitverkocht!
Manager van de zaak had al het hele land afgebeld, en nergens was er meer 1 te vinden!

• Palomar
  • Niet online
Op woensdag 31 oktober 2001 09:57 schreef Klauwhamers het volgende:
huisvrouwen zuigen!! laat ze een 486 kopen als ze willen tikken, merken het verschil toch niet
ja precies :P

en kwam ik daar aan bij die aldi zag ik alleen maar huisvrouwen staan (en 1 jongen die vooraan stond, had er denk ik gecampeerd ofzo).. dus ik denk die huisvrouwen komen zeker voor de pannensetten die in de aanbieding zijn ofzo :P ;) :+ en ik blijf relaxed wachten.. hoor ik ze opeens praten over 'laptop', 'computer' AARGH!!.. ik vraag wie dr nog meer voor de laptop komen blijken ze allemaal daarvoor in de rij te staan.. toen de deur open ging stormden ze naar binnen als kleine kinderen die een snoepje krijgen en gooien de winkelwagens vol met laptops en printers |:( |:( :X

heeft er hier iemand eigenlijk wél zo'n laptop kunnen krijgen? Of zijn alle tweakers te snel af geweest door die huisvrouwen :P

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 12:19 schreef rick_h het volgende:

[..]

ja precies :P

en kwam ik daar aan bij die aldi zag ik alleen maar huisvrouwen staan (en 1 jongen die vooraan stond, had er denk ik gecampeerd ofzo).. dus ik denk die huisvrouwen komen zeker voor de pannensetten die in de aanbieding zijn ofzo :P ;) :+ en ik blijf relaxed wachten.. hoor ik ze opeens praten over 'laptop', 'computer' AARGH!!.. ik vraag wie dr nog meer voor de laptop komen blijken ze allemaal daarvoor in de rij te staan.. toen de deur open ging stormden ze naar binnen als kleine kinderen die een snoepje krijgen en gooien de winkelwagens vol met laptops en printers |:( |:( :X

heeft er hier iemand eigenlijk wél zo'n laptop kunnen krijgen? Of zijn alle tweakers te snel af geweest door die huisvrouwen :P
tja zo gaat dat nou eenmaal bij de aldi ze staan uren van te voren in de rij voor meestal maar 4 laptop's ofzo die er aanwezig zijn :+
/me lijkt het wel heel errug lol om te zien hoe mensen beesten kunnen worden >:)

Verwijderd

Gnagna >:) ik heb er wel eentje, Haarlem, net te laat, hadden er 6 gehad, maar 1 iemand nam er gelijk drie, viste ik naast het net, vervolgens naar een ander filiaal, ook uitverkocht, Heemstede ook uitverkocht, toen zei iemand dat Hillegom (10km van Haarlem) er altijd wel wat over had, snel met een vent in de auto daar heen gegaan (ik was zelf op de fiets) en toen hadden ze er daar nog 2 staan en dat was om half tien. Er stond daar geen enkele rij en het was helemaal uitgestorven, ik heb er echt geluk mee gehad. Hij werkt trouwens best lekker. Ik zit er nu achter!! :P

• Stinger_Ventura
Kijk aan!
Toch nog een gelukkige twaekerd met het beesje, ipv van alleen huisvrouwen die nu hun recepten er op aan het uittikken zijn.

Je kon toch ook reserveren?! In Amsterdam was dat in ieder geval niet gedaan. En waren ze alle 8 dus binnen 8 minuten uitverkocht.
Dat is waarschijnlijk even lang als de donkere cassiere nodig heeft om 8 x 3.500 gulden na te tellen >:)

• SEFje
  • Laatst online: 25-11 15:52
Op woensdag 31 oktober 2001 14:20 schreef Stinger_Ventura het volgende:
Kijk aan!
Toch nog een gelukkige twaekerd met het beesje, ipv van alleen huisvrouwen die nu hun recepten er op aan het uittikken zijn.

Je kon toch ook reserveren?! In Amsterdam was dat in ieder geval niet gedaan. En waren ze alle 8 dus binnen 8 minuten uitverkocht.
Dat is waarschijnlijk even lang als de donkere cassiere nodig heeft om 8 x 3.500 gulden na te tellen >:)
Ehm, misschien is het niet zo gek, dat ze in 8 minuten zijn uitverkocht, als er een iemand 8 koopt? lijkt me trouwens best wel genaaid hoor, sta je achter zo'n gast in de rij, die ff 8 laptops besteld. sta je dan met je 35 Mijers 8-)

Verwijderd

Ik heb nog een 2e hands laptop die ik kwijt wil , ik gebruik hem niet meer en ga binnenkort toch een nieuw pc halen ,

Dell Inspiron 4000

Intel PIII 700Mhz
256MB RAM
20GB HDD
DVD Speler
14,1" scherm
voor de rest helemaal compleet met kabels tas en lader/accu
Modem/Netwerk

ik wil er 3250 piek voor hebben,

Verwijderd

Ik zou uberhaubt geen lifetec of medion kopen als ik jullie was. Ik heb de P3 1ghz variant gekocht toendertijd, met tft scherm erbij. Ik heb nog nooit zo'n slecht afgewerkt systeem gezien. Ja service is wel okay. Ik kreeg hem ook vrij snel weer terug, ze hadden enkel de koeler van de cpu niet meer aangesloten, er een stukje papier tussen gestopt (tussen de fan en cpu) en de sluit deksel vergeten mee te sturen. Lekker waardeloos dus. Nee ik zou het niet doen. Wil er iemand nog een p3 1ghz hebben etc etc. met 15"tft monitor? Ik wil er vanaf!

• Stalkert
  • Laatst online: 06-08 15:23
In Bree hadden ze er ook nog 1tje :)
maar verder volgens mij ook in heeeel belgie uitverkocht ..

was ie trouwens wel ietsjes duurder (btw is hoger in belgie)

• Stinger_Ventura
Ik snap niet dat ze zo weinig van die dingen dan hebben!?
Want ze zijn binnen een paar minuten uit verkocht!

Dat is toch goude business dan?!
Der is dan nog markt voor 3 a 4x meer van die dingen.

• MahRain
  • Laatst online: 13-11 11:07
Ja stelletje! Ik ben daar relaxxed om kwart over 10 in een tussenuur naar de Aldi gelopen... op natuurlijk (Goes, Zeeland)...

• Stinger_Ventura
Nou mij maakt het niet zoveel uit.
Ik heb toch besloten om nog ff wat langer te wachten.

Maar misschien dat ze net zo als de Lidl snel weer met een nieuw notebook komen!?

Dingen zijn binnen een mum van tijd uitverkocht, dus nog groter inkopen en nog meer winst maken voor die lui.

• TheFruitNerd
  • Laatst online: 16:55

TheFruitNerd

iets met fruit

Hahaha, kom ik daar (in Heemstede) om ongeveer 08.45 is het al superdruk. Denk ik, niet iedereen zal toch voor die laptopjes komen...
WRONG! Ze waren allemaal al uitverkocht! >:)
Op zo n moment vraag je je echt af waar iedereen het geld eigenlijk vandaan haalt...
Ach, wat maakt het ook uit.
Koop er wel eentje bij DELL.
Die hebben er van die handige bays in zitten.
Werkt heel fijn. :)

- B.L.A.A.T. -

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 17:12 schreef TheFruitNerd het volgende:

Op zo n moment vraag je je echt af waar iedereen het geld eigenlijk vandaan haalt...
de grootste spaarvarkens worden vermoord en dat soort praktijken :+
maar dan merk je dat opeens de armste gezinnen 3500 piek voor een laptop hebben best vaag :?

• Palomar
  • Niet online
Op woensdag 31 oktober 2001 18:10 schreef mafiasven het volgende:

[..]

de grootste spaarvarkens worden vermoord en dat soort praktijken :+
maar dan merk je dat opeens de armste gezinnen 3500 piek voor een laptop hebben best vaag :?
ja vroeg ik me ook al af.. ik moest er toevallig een voor school hebben.. maar wat moeten al die anderen dr nou mee :? , het blijft wel even 3500 pieken$$.. aldi of niet.. en daar kun je ook nog es een veel vettere desktop pc voor kopen.. Ik dacht dat er niet zoveel mensen op af zouden komen omdat toch niet iedereen zomaar een laptop nodig heeft (of uberhaupt kan betalen)...

• markvt

markvt

Peppi Cola

nog wat leesvoor voor de freaks die er nog 1 willen halen als er ergens nog eentje is :)

1-GHz notebook van Aldi presteert behoorlijk
http://www.zdnet.nl/rev.cfm?id=12973&mxp=28

Aldi stunt met 1 GHz-notebook
http://www.zdnet.nl/News.cfm?id=12965&mxp=28

• markvt

markvt

Peppi Cola

Op woensdag 31 oktober 2001 16:01 schreef Ganymedus het volgende:
Ik zou uberhaubt geen lifetec of medion kopen als ik jullie was. Ik heb de P3 1ghz variant gekocht toendertijd, met tft scherm erbij. Ik heb nog nooit zo'n slecht afgewerkt systeem gezien. Ja service is wel okay. Ik kreeg hem ook vrij snel weer terug, ze hadden enkel de koeler van de cpu niet meer aangesloten, er een stukje papier tussen gestopt (tussen de fan en cpu) en de sluit deksel vergeten mee te sturen. Lekker waardeloos dus. Nee ik zou het niet doen. Wil er iemand nog een p3 1ghz hebben etc etc. met 15"tft monitor? Ik wil er vanaf!
prijs ?? >:)

• stylezzz
  • Laatst online: 21:49
Op woensdag 31 oktober 2001 16:28 schreef Stinger_Ventura het volgende:
Dingen zijn binnen een mum van tijd uitverkocht, dus nog groter inkopen en nog meer winst maken voor die lui.
Denk je dat de aldi hier winst op maakt? (OK, aldi krijgt misschien een leuke premie om een paar vierkante meter winkelruimte af te staan om die barrels te slijten)

• Stinger_Ventura
Op woensdag 31 oktober 2001 18:49 schreef dominator het volgende:

[..]

Denk je dat de aldi hier winst op maakt? (OK, aldi krijgt misschien een leuke premie om een paar vierkante meter winkelruimte af te staan om die barrels te slijten)
Ja1
ik denk wel zeker dat ze daar een redelijke winst op maken!
Ook al is het maar een paar procent. het is binnen mum van tijd uitverkocht. En ze hebben zo een hele grote cash flow, als ze 8 laptops verkopen, hebben ze binnen 8 minuten toch 24.000 piek omzet gehaald. :9~

• stylezzz
  • Laatst online: 21:49
Klopt, die omzet hebben ze zeker. Maar verwacht niet dat aldi daar vette winst mee trekt. Kan ook niet, je weet wat een vergelijkbare laptop in de reguliere handel moet kosten en wat ie bij de aldi kost. Het verschil is dus marge die aldi toch niet nodig heeft. (ze verkopen toch de gewone boodschappen)

• -Stef-
  • Laatst online: 08-12 20:50

-Stef-

Slainthe!

Op woensdag 31 oktober 2001 08:47 schreef rick_h het volgende:
).. ze hadden er maar 4 in voorraad dus ik heb er geen een kunnen bemachigen :(
Is dit de Aldi in Groenlo ofzo? :? Overigens een tof dingetje die Medion. Alhoewel ik weiger 3,5 rooie bij de Aldi te gaan inleveren.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• Stinger_Ventura
Op woensdag 31 oktober 2001 20:25 schreef dominator het volgende:
Klopt, die omzet hebben ze zeker. Maar verwacht niet dat aldi daar vette winst mee trekt. Kan ook niet, je weet wat een vergelijkbare laptop in de reguliere handel moet kosten en wat ie bij de aldi kost. Het verschil is dus marge die aldi toch niet nodig heeft. (ze verkopen toch de gewone boodschappen)
Desaltniettemin, Ze kopen zeer groot in, en krijgen dus ook daar een dikke korting.

Tevens is het neven effect dat het mensen naar de winkel trekt. Zo ben ik vanmorgen ook gegaan, om te checken of ze hier al waren uitverkocht.
Okay, dan neem ik maar een broodje mee en wat salade.. Misschien geen winst pakker. Maar er komen wel mensen op af! En het trekt aandacht! we hebben het hier immers allemaal over DE ALDI en niet over DE VOMAR of DIRK VAN DER BROEK. Om maar iets aan te geven.

Ik verwacht wel dat ze er enige winst op maken, omdat ze over hun omzet een winst percentage moeten halen. Door dit soort aktie's kan dat heel snel dalen!
Het gaat immers om grote bedragen, dus je omzet schiet omhoog. Daar moet wel wat tegen over staan.

Verwijderd

Ik heb vandaag de snelkookpan gescoord :7 :+

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 16:21 schreef _Assassinator_ het volgende:
Aldi heeft een laptop in de aanbieding:

Medion Laptop

PIII 1Ghz.
265MB SDRAM PC 100
20,0 GB harde schijf
10/100MBIT Ethernet kaart
8Mb 3D grafische kaart met TV OUT
65K Modem
16bit soundchip
Li-on high performance accu
8x DVD ROM drive
icl. winXP home edition, worksuite 2001(Encarta, works, word, autoroute, picture it)
-----------
3498,-

Ik ben op zoek naar een laptop..maar wat vinden jullie van deze?
greetz
65K modem?? Dat is sneller dan ISDN...:7:7

• Mastermind
  • Laatst online: 29-11 15:35
Hoe komen jullie in hemelsnaam aan 3500 piek!
Als ik dat had dan had ik hem ook wel gehaad maar DRIEDUIZEND VIJFHONDERD piek, dat is 6 maanden studiefinanciering!! :(

• Master FX
ga dan werken ofzo....

Stay safe

• Stinger_Ventura
Op woensdag 31 oktober 2001 22:59 schreef Mastermind het volgende:
Hoe komen jullie in hemelsnaam aan 3500 piek!
Als ik dat had dan had ik hem ook wel gehaad maar DRIEDUIZEND VIJFHONDERD piek, dat is 6 maanden studiefinanciering!! :(
Je kan 1250 per maand lenen.
Doe er je voordeel mee!

• redbenz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12 09:01

redbenz

Geluk zit soms in grote dingen

Dat verdient een goede stucadoor tegenwoordig in de week !!
:P :P :P

Theorie = niks werkt en iedereen weet waarom. / Praktijk = alles werkt maar niemand weet waarom. / Wij combineren theorie en praktijk = niks werkt en niemand weet waarom !!!!!

Verwijderd

http://www.zdnet.nl/rev.cfm?id=12973

That is een review op ZDnet!

• GiLuX
  • Laatst online: 12-11 17:44
ik heb er eentje! :P

in frankrijk gekocht (nee, ben er niet ff heen gefietst).

goeie review op zdnet trouwens.

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

• dumb_8
  • Laatst online: 27-02 20:06
Ik heb er ook eentje. Ze hadden er hier 4 dozen (per doos volgens mij 2 laptops) bij de Aldi, ik had de 5de ofzo.

Ik heb ter vergelijking ook een Dell Inspiron 8100, ook met 1GHz proc en 256MB, maar ik ben toch van mening dat die extra 4500 gulden voor een 15" scherm 1600x1200, Writer/DVD-Rom combi en 16MB Geforce het niet waard is. Spellen speel je (ik) toch niet op een laptop, dus voor mij doet die Medion het prima. Ik heb 3d Mark 2001 gedraait op de Medion maar dat is niet vooruit te branden.

De nadelen van de medion volgens moi:
* Een scherm dat geen (blurry) afwerking heeft op resoluties lager dan 1024 x 768
* Externe voeding (maar dat heeft die dell ook)
* Er komt herrie uit (vooral als je copieerd van het netwerk).

Al met al zeker zijn geld waard, had er maar 10 minuten voor hoeven te wachten. Er stonden al 20 mensen te wachten maar die kwamen voor de TV en de snelkoker :)

i386SX/16MHz, Trident 9400 1MB Vesa Local Bus, 4MB fpage, 40 MB hdd, Soundblaster 2.0

Verwijderd

!!! LAPTOP LANDELIJK UITVERKOCHT !!!

• Stinger_Ventura
Op donderdag 01 november 2001 09:46 schreef Sjankhaas het volgende:
!!! LAPTOP LANDELIJK UITVERKOCHT !!!
Ja, dat schreef ik gisteren omtrent 10 uur ook al!
Oude informatie

Verwijderd

Letten jullie effe hier op :

Ik heb die laptop dus van mijn ouders gekregen en hij is dus identiek aan de Asus L8400 laptop.... Alleen die is dus 1000 piek duurder....

Roeland

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 09:57 schreef Stinger_Ventura het volgende:

[..]

Ja, dat schreef ik gisteren omtrent 10 uur ook al!
Oude informatie
dat had ik na 10 min al kunnen reply'en :+
die dingen zijn echt altijd overal na een minuut of 10 gewoon uitverkocht. Volgend jaar toch ook maar eens gaan sparen voor zo'n laptop

• -MAD-
Uhm, misschien een rare vraag, maar hoe sluit ik dat ding op de tv aan, er zit een vaag verloop stekkertje aan, waar ik weinig mee kan...

Of moet daar de kabel in die in de gele tulp van de tv kan en moet ik de audio uit de speaker uitgang pakken ??

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ja, svhs of gele tulp naar je tv en audio van line out naar tv, heb zelf een stekker van koptelefoonstekker naar 2x tulp voor het geluid

je kan ook een scart naar 3x tulp kopen voor een tientje als je geen tulp op je tv hebt

• wigwam
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 16:34
aldi laptop koelvin maakt herrie is dat normaal

• -MAD-
Op donderdag 01 november 2001 21:01 schreef wigwam het volgende:
aldi laptop koelvin maakt herrie is dat normaal
Volgens mij is het vrij normaal, hij springt hier alleen aan als ie een beetje moet werken (divx coden enz.)

Bij een beetje office werk is ie gewoon stil (bij mij) dus zolang er geen rare ratel geluiden uitkomen of dat je hoort dat die fan echt aanloopt lijkt het me vrij normaal...

• -MAD-
Op donderdag 01 november 2001 19:29 schreef Unknown het volgende:
ja, svhs of gele tulp naar je tv en audio van line out naar tv, heb zelf een stekker van koptelefoonstekker naar 2x tulp voor het geluid

je kan ook een scart naar 3x tulp kopen voor een tientje als je geen tulp op je tv hebt
daar dacht ik eerst ook aan, omdat bij mij die tulpjes voorop zitten (Sony) wat er dus een beetje brak uitziet en de scart aansluiting zit wel achterop, maar volgens mij gaat dat ook niet werken, omdat je dan gescheiden audio pluggen/tulpjes hebt en je een 3,5mm jackplug nodig hebt volgens mij...

Verwijderd

Ikzelf heb er dus ook eengekocht, maar heb dit hele forum niet gezien (stom stom stom...)

Ik heb er dus nu al bijna een maand mee gewerkt en hij blijft mij verbazen:

voorbeelden:

- Unreal TOurnament in software modus draait leuk

- Divx films met TV-OUT is super!

- Red Alert 2 met TV-OUT is nog meer super!!

- Win XP rules. Nou ja op deze labtop dan.

misschien leuk om te vertellen dat ik de labtop 1 minuut over 9 had gekocht!! Hoezo snel uitverkocht... :)
Pagina: 1 2 Laatste